"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Als je die druk al niet aan kan...
Verder dreigt een leegloop.
AZ lijkt me dan wat stabieler, hoewel het dit seizoen nogal tegenvallend presteert.
Ben alleen bang dat Utrecht dit niet meer tot minuut 90 volhoudt. Al staat wel alles op 't spel en hoef je voorlopig niets meer te spelen.
Steam ID = Ackerfiets
Bedoel je bij de videoref? Ik neem aan dat ze dat ook meenemen. Als het wel buitenspel was geweest, dan 'bestond' de overtreding van Luckassen niet.RHPJS schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:59:
Rood voor Luckassen, ook na de videoref. Wat ik me nu oprecht afvraag, wordt er alleen gekeken naar de overtreding en niet naar de buitenspel situatie?
Ik had moeite om het contact te zien tussen Luckassen en de aanvaller. Leek erg handig te gaan liggen. Achja, Utrecht mag van mij door. 14 punten meer in de competitie, zegt genoeg!
Steam ID = Ackerfiets
--
Blijkt toch ook wel dat Krul geen bijzondere keeper (meer) is:
Sergio Rochet: 32 duels - 38 tegentreffers
Tim Krul: 22 duels - 43 tegentreffers (bij 3-0 tussenstand)
[ Voor 70% gewijzigd door Gynnad op 28-05-2017 14:19 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dus.. de scheids redt AZ. Penalty had nog afgekeurd moeten worden ook, Krul stond ruim voor de lijn
[ Voor 34% gewijzigd door toolkist op 28-05-2017 14:26 ]
Steam ID = Ackerfiets
Maar wat is stoppen? Je zet je voeten altijd op een vaste plaats neer...dvdkiwi schreef op zondag 28 mei 2017 @ 14:29:
Ik snap dat stoppen tijdens de aanloop nooit. Daar mogen ze ook wel eens wat strenger op zijn.
Steam ID = Ackerfiets
Gewoon doorlopen ipv inhoudenFamily Guy schreef op zondag 28 mei 2017 @ 14:30:
[...]
Maar wat is stoppen? Je zet je voeten altijd op een vaste plaats neer...
Staat pas sinds twee weken officieel op de planning, op weliswaar hemelvaartsweekend-zondag. Redenen genoeg om iets anders te hebben. Bunnikside lijkt wel goed vol.toolkist schreef op zondag 28 mei 2017 @ 14:41:
Wel erg veel lege plekken trouwens, dit is toch de belangrijkste wedstrijd van t jaar voor Utrecht?
Iets anders: Mooi dat bij Utrecht de trainers aan de overkant staan, in beeld. Zouden ze bij meer clubs moeten doen.
Steam ID = Ackerfiets
Nee dat is die tegen Ajax.toolkist schreef op zondag 28 mei 2017 @ 14:41:
Wel erg veel lege plekken trouwens, dit is toch de belangrijkste wedstrijd van t jaar voor Utrecht?
Steam ID = Ackerfiets
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Helemaal mee eens. En wat betreft Weghorst, voor mij met afstand de minst sympathieke speler in de Eredivisie.Lekkerboeie86 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:08:
Penalties. Echt balen dat het zo gaat lopen. Eerst geen voordeel bij de 4-0 erna geen rood voor Krul. Ik gun AZ erg weinig goeds vandaag, en dan heb ik het nog niet over die Weghorst gehad..
Overigens zul je zien dat AZ nu gaat winnen
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Steam ID = Ackerfiets
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Steam ID = Ackerfiets
Steam ID = Ackerfiets
Steam ID = Ackerfiets
chengbondkwok schreef op zondag 28 mei 2017 @ 14:30:
Penalty stoppen? Huur Tim Krul! David Jensen!Maar ook het enige wat hij dit seizoen kan....
Plopperdeplop!
Penalty stoppen? Huur Tim Krul! David Jensen!
Steam ID = Ackerfiets
Europees gezien had ik uiteraard liever AZ gehad dan Utrecht mja.
Verwijderd
Inderdaad.Thijmen schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:50:
Rood bij MVV... ietwat zwaar gestraft, in mijn ogen.
Terwijl Roda er nu wel 1 had mogen krijgen...
Heb je eindelijk Video Scheids, heb je een scheids die er inconsequent mee omgaat
Hoezo uiteraard? Utrecht is simpelweg best of the rest (samen met PSVDeadsy schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:57:
Utrecht heeft het goed gedaan en AZ moet de schuld bij zichzelf zoeken.
Europees gezien had ik uiteraard liever AZ gehad dan Utrecht mja.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik had liever AZ dan Utrecht in de EL gezien omdat AZ altijd wel punten pakt en Utrecht het altijd laat liggen.ph4ge schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:15:
[...]
Hoezo uiteraard? Utrecht is simpelweg best of the rest (samen met PSV). Een dik verdiende kroon op een geweldig seizoen van een hele leuke en sterke ploeg.
Utrecht zal deze zomer leeg gekocht worden en ik denk dat er komend seizoen een vrij zwak team zal staan.
Onderschat die coach niet. Ik heb het idee dat hij goed een team kan smeden.
Het is een goede trainer maar ik ga er vanuit dat het team toch een stuk minder zal zijn, zal toch weer even duren voor het allemaal lekker draait.D-e-n schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:26:
@Deadsy
Onderschat die coach niet. Ik heb het idee dat hij goed een team kan smeden.
Ja want de mutsen bij Roda zijn beter. Daar zit ook tuig op de tribune.Leon Zwiers schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:37:
Liever Roda dan MVV met die hooligans. En Roda wilde weer op normaal gras gaan spelen a/s seizoen. Dus nog een plus
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik hoop dat Boekhoorn nu volledig in NEC stapt en alles bovenin vertrekt.
Wel stadion met hybride gras en voldoende bezoekers
[ Voor 19% gewijzigd door Martinusz op 28-05-2017 18:46 ]
Gooi je haar los en maak me gek!Lekkerboeie86 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:53:
Alleen al om Stijn Vreven hoop ik dat NAC dit klusje gaat klaren. Wat een held was dat toen hij nog voetballer was.
De islam kan uw vrijheid schaden
Deed hij twee jaar geleden ook niet dus dat zal nu ook wel niet.Deadsy schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:40:
Dus NAC gaat naar de Eredivisie.
Ik hoop dat Boekhoorn nu volledig in NEC stapt en alles bovenin vertrekt.
Als NEC fan moet ik zeggen dat het jammer is, maar ook wel verdiend. Zoveel spelers met amper inzet, die amper kunnen overspelen en al helemaal niet kunnen scoren. Als notabene een verdediger 2e staat in de topscorer lijst met 4 goals....
[ Voor 30% gewijzigd door wontcachme op 28-05-2017 19:00 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hij moet toch nu ook wel inzien dat hij op deze manier gewoon zijn geld zit weg te gooien.wontcachme schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:59:
[...]
Deed hij twee jaar geleden ook niet dus dat zal nu ook wel niet.
Als NEC fan moet ik zeggen dat het jammer is, maar ook wel verdiend. Zoveel spelers met amper inzet, die amper kunnen overspelen en al helemaal niet kunnen scoren. Als notabene een verdediger 2e staat in de topscorer lijst met 4 goals....
Voor hem zal het kleine hoeveelheden zijn (gezien zijn vermogen) en op deze manier kan hij nergens verantwoordelijk voor worden gehouden.Deadsy schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:06:
[...]
Hij moet toch nu ook wel inzien dat hij op deze manier gewoon zijn geld zit weg te gooien.
Ik ben eerder bang dat de andere investeerders ermee zullen kappen. Die zijn lang niet zo rijk als Boekhoorn (volgens mij)
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hihi, om deze woorden uit de mond van een Feyenoorder moest ik toch wel even glimlachenLeon Zwiers schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:37:
Liever Roda dan MVV met die hooligans.
Als je dat als maatstaf gaat nemen, is MVV wel één van de laatste clubs waar je je zorgen om moet maken. Buiten de grote jongens, Feyenoord, Ajax, Utrecht en Den Haag, zijn er in het betaald voetbal zo nog minstens tien clubs waar ik me meer zorgen om zou maken.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
De politie moest erbij komen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Springende meute en het nac team op eentonige boom boom muziek zonder enige afwisseling of inhoud. En maar als achterlijke apen springen. Iedereen met dezelfde blik.
Het heeft ook wel allemaal de diepgang van een pakje boter. Wat een armoe en niveau. Maar misschien is dit wat de voetbal massa leuk vind?
Wat is er mis met een goede zanger of band uit te zoeken met betere muziek dan wat bassjes? Er gewoon een avond van te maken waar je ook nog wat verwend wordt met een muzikaal optreden? Doe daarbij Theo Maassen met een klein stukje over Nac oid... Toch veel leuker? Gewoon een sfeer met iets meer diepgang mi
Afgezien van bovenstaande, mooi dat Nac weer terug is! Mooie club.
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 29-05-2017 08:21 ]
• Istanbul Basaksehir
• Young Boys
• OGC Nice
• Steaua Boekarest
• PAOK Saloniki / Panathinaikos

Ajax heeft in beide CL voorronden een beschermde status en ontloopt daardoor sterkere tegenstanders. Op 25 of 26 juli mag Ajax al aan de bak en op 1 of 2 augustus is de return. De loting voor deze voorronde vindt plaats op vrijdag 14 juli
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Doe maar weer die Grieken, goed bevallen.Han schreef op maandag 29 mei 2017 @ 08:21:
Ik las dat de mogelijke tegenstanders van Ajax in de 3e voorronde CL bekend zijn;
• Istanbul Basaksehir
• Young Boys
• OGC Nice
• Steaua Boekarest
[afbeelding]
Ajax heeft in beide CL voorronden een beschermde status en ontloopt daardoor sterkere tegenstanders. Op 25 of 26 juli mag Ajax al aan de bak en op 1 of 2 augustus is de return. De loting voor deze voorronde vindt plaats op vrijdag 14 juli
Ogc Nice beter niet, is top 3 Frankrijk.
Moeten ze maar 1 ronde overleven? Of 2?Han schreef op maandag 29 mei 2017 @ 08:21:
Ik las dat de mogelijke tegenstanders van Ajax in de 3e voorronde CL bekend zijn;
• Istanbul Basaksehir
• Young Boys
• OGC Nice
• Steaua Boekarest
[afbeelding]
2 rondes.
Op papier zijn de mogelijke tegenstanders van Ajax goed te doen en is Ajax toch wel verplicht deze te winnen.
[ Voor 27% gewijzigd door Curva op 29-05-2017 09:10 ]
PSN: Curvaa_
Jij bent geen ochtendmens? Ik zie een meute die blij is en feest viert, wat de heck maakt het uit hóe zij feestvieren?Harribo schreef op maandag 29 mei 2017 @ 08:15:
Ik zal wel weer grumpy zijn maar zat net ff te kijken naar het feestje van Nac op een of ander plein.
(...)

Op de Coolsingel werd toch ook Dj Paul gedraaid
Men komt daar om een feestje te vieren, niet om verwend te worden met een muzikaal optreden. Een beetje springen, hossen, bier zuipen en NAC-liedjes zingen en men gaat met een heel tevreden gevoel weer naar huis.Harribo schreef op maandag 29 mei 2017 @ 08:15:
Ik zal wel weer grumpy zijn maar zat net ff te kijken naar het feestje van Nac op een of ander plein.
Springende meute en het nac team op eentonige boom boom muziek zonder enige afwisseling of inhoud. En maar als achterlijke apen springen. Iedereen met dezelfde blik.
Het heeft ook wel allemaal de diepgang van een pakje boter. Wat een armoe en niveau. Maar misschien is dit wat de voetbal massa leuk vind?
Wat is er mis met een goede zanger of band uit te zoeken met betere muziek dan wat bassjes? Er gewoon een avond van te maken waar je ook nog wat verwend wordt met een muzikaal optreden? Doe daarbij Theo Maassen met een klein stukje over Nac oid... Toch veel leuker? Gewoon een sfeer met iets meer diepgang mi
Maar zijn dit de mogelijke tegenstanders voor beide rondes?Curva schreef op maandag 29 mei 2017 @ 09:09:
[...]
2 rondes.
Op papier zijn de mogelijke tegenstanders van Ajax goed te doen en is Ajax toch wel verplicht deze te winnen.
Nee, alleen voor de 3e voorronde.Martinusz schreef op maandag 29 mei 2017 @ 09:16:
[...]
Maar zijn dit de mogelijke tegenstanders voor beide rondes?
De eventuele tegenstanders van de 4e ronde zullen op papier wel sterker zijn.
Edit: Even opgezocht, want ik was zelf ook wel benieuwd:
Ajax speelt eerste de 3e kwalificatieronde voor niet-kampioenen. Mogelijke tegenstanders zoals hierboven.
4e kwalificatieronde voor niet-kampioenen:
Sevilla, Napoli, Liverpool, Sporting Lisabon, Hoffenheim en natuurlijk de 5 winnaars uit de 3e ronde voor niet-kampioenen.
In principe is het antwoord op je vraag dus 'ja', want Ajax kan een van die tegenstanders ook treffen, mochten ze beide de 3e ronde overleven.
[ Voor 46% gewijzigd door Curva op 29-05-2017 09:27 ]
Via: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=306114
Sevilla, Napoli en Liverpool komen daar niet in voor, lijkt me niet dat die een lagere coëfficiënt dan hierboven genoemde hebben?
De eerste ronde lijkt me overigens wel te doen. Dan heb je in ieder geval 'weer' EL...
[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 29-05-2017 10:41 ]
Hmmm, ik had even naar de Wiki pagina van CL 2017/2018 gekeken. Dan is mijn interpretatie misschien niet kloppenddutchgio schreef op maandag 29 mei 2017 @ 10:40:
"Als Ajax de derde voorronde overleeft, heeft het ook voor de laatste loting een geplaatste status. Indien alle clubs met de hoogste coëfficiënt de vierde voorronde bereiken, zijn Viktoria Plzen (Tsjechië), CSKA Moskou (Rusland), Club Brugge (België), Sporting (Portugal) of 1899 Hoffenheim (Duitsland) de mogelijke tegenstanders, op 15 of 16 en 22 of 23 augustus."
Via: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=306114
Sevilla, Napoli en Liverpool komen daar niet in voor, lijkt me niet dat die een lagere coëfficiënt dan hierboven genoemde hebben?
De eerste ronde lijkt me overigens wel te doen. Dan heb je in ieder geval 'weer' EL...
Wat een feest 😜PrinsPils schreef op maandag 29 mei 2017 @ 09:15:
[...]
Men komt daar om een feestje te vieren, niet om verwend te worden met een muzikaal optreden. Een beetje springen, hossen, bier zuipen en NAC-liedjes zingen en men gaat met een heel tevreden gevoel weer naar huis.
Ik hoop dat Ajax de CL ook haalt.
Maar om nu te stellen dat ze door deze bevoorrechte positie het bij voorbaat al gaan halen, moet ik nog zien.
Ze zijn misschien beter dan voorgaande jaren maar Traore gaat foetsie en zo misschien nog wel meer nuttige krachten.
Ook gezien het feit dat ik ze vrij kansloos vond tegen manutd.
Maar wie weet..
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 29-05-2017 13:39 ]
Als ze de derde kwalificatie ronde CL overleven dan zijn ze automatisch geplaatst voor de EL groepsfase, verliezen ze in de derde kwalificatie ronde CL dan stromen ze door naar de 4e (laatste) voorronde van de EL. Winnen in de vierde kwalificatie ronde CL betekent logischerwijze plaatsing CL groepsfasePWM schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:13:
Wat gebeurt er als ze verliezen? Voorronde EL, of niets?
[ Voor 23% gewijzigd door Han op 29-05-2017 14:19 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Stroom je bij verlies in de eerste voorronde CL niet in in de laatste voorronde EL?Han schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:15:
[...]
Als ze de derde kwalificatie ronde CL overleven dan zijn ze automatisch geplaatst voor de EL groepsfase, verliezen ze in de derde kwalificatie ronde CL dan stromen ze door naar de 4e (laatste) voorronde van de EL. Winnen in de vierde kwalificatie ronde CL betekent logischerwijze plaatsing CL groepsfase
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ja, volgens mij wel:ph4ge schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:44:
Stroom je bij verlies in de eerste voorronde CL niet in in de laatste voorronde EL?
Han schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:15:
Als ze de derde kwalificatie ronde CL overleven dan zijn ze automatisch geplaatst voor de EL groepsfase, verliezen ze in de derde kwalificatie ronde CL dan stromen ze door naar de 4e (laatste) voorronde van de EL. Winnen in de vierde kwalificatie ronde CL betekent logischerwijze plaatsing CL groepsfase
Haha, nog dronken van de huldiging zeker.
Geeft niks, je moet er ook weer 18 jaar op teren
Feyenoord zoals verwacht in pot 4, die zullen dus bizar zwaar kunnen loten.
Vind dit anders gewoon erg vet hoor:Harribo schreef op maandag 29 mei 2017 @ 08:15:
https://twitter.com/VoetbalInside/status/869274091236339712
Vorig jaar was dit ongeveer half juni. Dus ergens in komende maand verwacht ik het programma.Curva schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 07:42:
Wanneer wordt de speelkalender bekend gemaakt? Of de draft versie in ieder geval. Ik heb al gezocht op internet maar kan er niks over vinden.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Benieuwd wie hoe men speelt
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Die oefenpotjes kijk ik al heel lang niet meer, en van de kwalificatiewedstrijden alleen degenen die me echt interessant lijken. Clubvoetbal vind ik persoonlijk veel belangrijker dan interlands. Kun je ook hele discussies over voeren. Ik zou liever Ajax nog een keer de CL zien winnen dan Nederland een EK of WK.Shabbaman schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:12:
Zo, vanavond weer een altijd leuke oefenpot, ditmaal tegen Marokko. Ik ben benieuwd, en vooral of deze wedstrijd het weet te winnen van het nieuwe seizoen van House of Cards.
Off-topic: Geen House of Cards hier, maar ik zit zelf middenin The 100 én heb net gisteren met mijn vrouw het opnieuw bekijken van seizoen 1 van Sense8 afgerond, vanavond dus lekker aan het tweede seizoen daarvan beginnen!
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Als je Janssen neer zet, dan zou ik ook voor Tete kiezen achterin. Veltman vind ik te onstabiel om als verdediger te spelen.
Oefenwedstrijd he, misschien bewuste keuze om dingen te testen.Mosin schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 18:49:
Advocaat kiest voor Janssen in de spits en voor Veltman in de verdediging. Heeft iemand enig idee waarop hij doet selecteren?
Als je Janssen neer zet, dan zou ik ook voor Tete kiezen achterin. Veltman vind ik te onstabiel om als verdediger te spelen.
Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/
Het is nu nog Grim, misschien verklaard dat het.Mosin schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 18:49:
Advocaat kiest voor Janssen in de spits en voor Veltman in de verdediging. Heeft iemand enig idee waarop hij doet selecteren?
[ Voor 73% gewijzigd door dutchgio op 31-05-2017 19:40 ]
Dit topic is gesloten.