Echt zonder om zo zonder kans tenzij onder te gaan
Toch teveel onder de indruk van man U ofzo?
Toch teveel onder de indruk van man U ofzo?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Tja, je moet toch een oplossing geven achteraf als je voor de tv moet analyseren?Hupske schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:18:
Zijn er meer mensen die het commentaar van de Boer niet serieus kunnen nemen?
Mooi zeggen wat Bosz moet doen en zelf nooit dit niveau benaderd heeft als trainer.
Ik weet niet wat hij gezegd heeft maar frank heeft al aardig wat prijzen gepakt als trainer dus ja, lijkt me dat hij best zijn mening mag gevenHupske schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:18:
Mooi zeggen wat Bosz moet doen en zelf nooit dit niveau benaderd heeft als trainer.
Weet niet welke wedstrijd jij hebt gekeken? Man u heeft met 10 man voor de goal gehangen en alle ballen naar voren geschoten. Tot de 86ste minuut hebben ze geen fatsoenlijke kans gehad.PWM schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:21:
Met afbraakvoetbal doen we Man U echt tekort. Ze hebben de beste kansen gehad en niets weggeveegd. Het was zeker geen geparkeerde bus.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Compleet mee eens. Sowieso voor de neutrale toeschouwer was het volgens mij een erg saaie wedstrijd maar Ajax kwam ook totaal niet in zijn spel. Ik vond Klaassen overigens heel slecht, Ziyech, traore en de ligt waren goed. Sanchez was verdedigend goed maar opbouwend minder. De rest zakte door het ijs eigenlijk ( onana niet maar ja wat moet een keeper nog meer doen).PWM schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:13:
Ik mistte, als Feyenoorder, vooraf de bravoure. De bluf. Niks van dat alles.
Man U heeft een beter team, maar ze probeerde het ook niet. Geen seconde het gevoel dat het er in zat.
Verliezen is géén probleem. Zonder kansen ten onder gaan, ik wél zonde.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Een trainer zal altijd wel commentaar op een andere trainer hebben als daarom wordt gevraagd... Hij is zelf ook ras-Ajacied en wil gewoon dat zijn cluppie wint en zit zich in dat hok ook te verbijten. Moet je niet al te serieus nemen.Hupske schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:18:
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ze hielden gewoon eenvoudig stand. Dat is wat anders. 2-0 voor, dan ga je niet rushen.Martinusz schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:22:
[...]
Weet niet welke wedstrijd jij hebt gekeken? Man u heeft met 10 man voor de goal gehangen en alle ballen naar voren geschoten. Tot de 86ste minuut hebben ze geen fatsoenlijke kans gehad.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Heer en meester? Ze voetbalden Ajax dus helemaal van de mat?PWM schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:27:
[...]
Ze hielden gewoon eenvoudig stand. Dat is wat anders. 2-0 voor, dan ga je niet rushen.
Tot de, Lucky, goal, was Man U ook heer en meester op het veld.
[ Voor 6% gewijzigd door Martinusz op 24-05-2017 23:32 ]
Vind het lastig om te accepteren dat hij aangeeft dat er meer bravoure in moet en wat meer optimisme. Waar je bij destijds volledig in slaap viel tijdens een wedstrijd.Saturnus schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:19:
[...]
Tja, je moet toch een oplossing geven achteraf als je voor de tv moet analyseren?
Interview met Bosz wel erg mooi.
Tweaking Art schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:22:
[...]
Ik weet niet wat hij gezegd heeft........
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Eens. De Ajacieden, inclusief de Mos, zitten wellicht teveel in de emotie.PWM schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:27:
[...]
Ze hielden gewoon eenvoudig stand. Dat is wat anders. 2-0 voor, dan ga je niet rushen.
Tot de, Lucky, goal, was Man U ook heer en meester op het veld.
Verwijderd
Sorry dat ik het schrijf hoor maar elke broodvoetballer gaat toch echt in eerste instantie voor de winst en niet voor de attractiviteit van het spel.OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:29:
Dankzij Bosz het aantrekkelijkste Ajax in jaren gezien, dankzij De Boer meerdere wedstrijden bewust vermeden. Leuk die prijzen, maar die kunnen mij gestolen worden. Ik kijk naar voetbal zolang het attractief is, zodra dat in mijn ogen niet zo is gaat de tv uit.
Smiling as the shit comes down...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Je snapt het niet. Het was MU dat dat Ajax simpel heeft geneutraliseerd. Dat Ajax hadden we nooit kunnen zien nu.ScrooLoose schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:38:
Jammer dat dit iet de Ajax was die we tegen Lyon hebben gezien, die had dit MU va de mat gespeeld.
Ja dat was duidelijk.... dus was dit niet de Ajax van tegen Lyon, ik snap het prima.D-e-n schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:42:
[...]
Je snapt het niet. Het was MU dat dat Ajax simpel heeft geneutraliseerd.
Maar dat lag aan Man Utd dusScrooLoose schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:44:
[...]
Ja dat was duidelijk.... dus was dit niet de Ajax van tegen Lyon, ik snap het prima.
Nee joh!... Echt?
Waarheid als een koeD-e-n schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:42:
Je snapt het niet. Het was MU dat dat Ajax simpel heeft geneutraliseerd. Dat Ajax hadden we nooit kunnen zien nu.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik heb toch hetzelfde ajax gezien, solo troare, no clue younes, heethoofd Veltman, alleen klaassen en dolberg waren goed weggezet door ManU.ScrooLoose schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:44:
[...]
Ja dat was duidelijk.... dus was dit niet de Ajax van tegen Lyon, ik snap het prima.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je hebt gelijk hoor, iedereen die schreeuwt over Ajax tegen Lyon, ja daar heb je een tegenstander voor nodig die ook wilt voetballen. De Ligt verwoorde het goed, in de eredivisie kunnen we zo'n bus nog wel eronder uit voetballen, maar op dit niveau helaas niet.D-e-n schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:47:
[...]
Je suggereerde dat Ajax in een andere vorm (Lyon) had kunnen winnen. Dat wilde ik bestrijden
Verwijderd
Niet alleen Klaassen maar ook Schöne en Ziyech kwamen er niet aan te pas op het middenveld. Zag United zich meermalen vrij gemakkelijk onder de druk van Ajax uit spelen. Dát overkomt Ajax niet zo vaak in de eredivisie.SinergyX schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:51:
[...]
Ik heb toch hetzelfde ajax gezien, solo troare, no clue younes, heethoofd Veltman, alleen klaassen en dolberg waren goed weggezet door ManU.
Het was niet zozeer een bus. Ze kwamen er echt nog wel uit. Tegen Bayern was het een keer veel en veel erger. Nu zijn die ook beter natuurlijk.Martinusz schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:52:
[...]
Je hebt gelijk hoor, iedereen die schreeuwt over Ajax tegen Lyon, ja daar heb je een tegenstander voor nodig die ook wilt voetballen. De Ligt verwoorde het goed, in de eredivisie kunnen we zo'n bus nog wel eronder uit voetballen, maar op dit niveau helaas niet.
De Hofvijver is in Den Haag. Je bedoelt Hofplein?Martinusz schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:59:
Ondertussen staan de Calimero's in de hofvijver feest te vieren
Afgunst kent vele vormen. Voor hen blijft het onbereikbaar.Martinusz schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:59:
hoe een grote club klein kan zijn... kan er alleen maar om uitlachen...Martinusz schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:59:
[ Voor 5% gewijzigd door P.O. Box op 25-05-2017 00:23 ]
Verwijderd
Denk dat het weinig met afgunst te maken heeft hoor maar vele malen meer met de nuchtere constatering dat door dit verlies van Ajax Feyenoord verzekerd is van meer geld volgende seizoen in de CL.mavaros schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:10:
[...]
Afgunst kent vele vormen. Voor hen blijft het onbereikbaar.
Regeren is vooruitschuiven
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:14:
[...]
Denk dat het weinig met afgunst te maken heeft hoor maar vele malen meer met de nuchtere constatering dat door dit verlies van Ajax Feyenoord verzekerd is van meer geld volgende seizoen in de CL.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Anders nog steeds de laatste NL club die de EL gewonnen heeftmavaros schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:10:
[...]
Afgunst kent vele vormen. Voor hen blijft het onbereikbaar.
Ajax kan gewoon CL poulefase bereiken. Dus dat volledige geldbedrag is nog niet binnen voor Feyenoord.Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:14:
[...]
Denk dat het weinig met afgunst te maken heeft hoor maar vele malen meer met de nuchtere constatering dat door dit verlies van Ajax Feyenoord verzekerd is van meer geld volgende seizoen in de CL.
Ter jouw herinnering wellicht, de laatste keer dat een Nederlandse club een Europese prijs won was in het seizoen 2002/2003, waarin Feyenoord Borussia Dortmund versloeg in de finale van de dezelfde EL als die Ajax vanavond speelde.
Verwijderd
Geen idee. Mij zul je zoiets niet zien doen. Ben sowieso niet echt een fan van grote groepen mensen waarin tig lieden plots geheel andere persoonlijkheden lijken te krijgen.dvdkiwi schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:30:
[...]
![]()
Jij schat het IQ van zulke "fans" te hoog in
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 25-05-2017 01:17 ]
Pff wat heb ik daar een mooie herinneringen aan! Als klein jochie van 13 het "vroegste" van Feyenoord wat ik me kan herinneren, kan zo de vrije trap van v. Hooijdonk voor me zienLeon Zwiers schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:34:
[...]
Anders nog steeds de laatste NL club die de EL gewonnen heeft![]()
Maar zonder gekheid, triest natuurlijk dat je dit verlies gaat lopen vieren.
Rotterdam
Ach, andersom gebeurt er ook meer dan genoeg hoor. Ajacieden zijn richting Feyenoorders net zo erg. Die hele isfeyenoordalkampioen site bijvoorbeeld.Erik82 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:47:
die feyenoorders die blij zijn serieus, vraag me echt af wat voor iq die gasten hebben ik als rasamsterdammer was serieus blij dat feyenoord kampioen was ipv psv, en dan europees zo debiel zijn dat je voor een buitenlandse club bent kan ik echt niet begrijpen.
Verwijderd
Hoeveel voorrondes moet Ajax nu spelen? Niet echt je van het toch? Moeten ze vroeger beginnen misschien wel dan dat de competitie begint toch? En hoe verder ze geraken tegen lastiger tegenstanders.Vos schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:35:
[...]
Ajax kan gewoon CL poulefase bereiken. Dus dat volledige geldbedrag is nog niet binnen voor Feyenoord.
2 voorrondes... dus 4 wedstrijden.... eerste tegenstander is meestal nog van een niveau waar je "van moet kunnen winnen"... de panathinaikossen van deze wereld... tweede is can het niveau dat je geluk moet hebben dat je doorgaat... de nr 4 van engeland kun je bijv. treffen.... maar ook de dynamo kievs waar je iets meer kans tegen hebtVerwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:52:
[...]
Hoeveel voorrondes moet Ajax nu spelen? Niet echt je van het toch? Moeten ze vroeger beginnen misschien wel dan dat de competitie begint toch? En hoe verder ze geraken tegen lastiger tegenstanders.
Verwijderd
Liverpool! Wow, dat zou wel een heerlijke wedstrijd kunnen worden dan!P.O. Box schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:57:
[...]
2 voorrondes... dus 4 wedstrijden.... eerste tegenstander is meestal nog van een niveau waar je "van moet kunnen winnen"... de panathinaikossen van deze wereld... tweede is can het niveau dat je geluk moet hebben dat je doorgaat... de nr 4 van engeland kun je bijv. treffen.... maar ook de dynamo kievs waar je iets meer kans tegen hebt
Klopt, zeker als een Klaassen als een kleine jongen wordt weggezet.Harribo schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:40:
[...]
Nee inderdaad heel jammer.
Vooral fysiek groot verschil.
Tuurlijk, ze gaan een feestje vieren omdat de rivaal minder prijzengeld ontvangt. Dat klinkt nog kanslozerVerwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:14:
[...]
Ter jouw herinnering wellicht, de laatste keer dat een Nederlandse club een Europese prijs won was in het seizoen 2002/2003, waarin Feyenoord Borussia Dortmund versloeg in de finale van de dezelfde EL als die Ajax vanavond speelde.
I don't have dreams, I have goals!!
FCG
Wedstrijden win je met doelpunten, kampioen wordt je op het middenveld. Het kinderlijke gemak waarmee Man U de bal opving of afpakte bij een aanval van Ajax liet dat wel zien.Vincent Dave schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 07:47:
Teleurgesteld, vooral omdat Manchester United op halve kracht Ajax simpel opzij leek te zetten. Verder had ik dit scenario verwacht, ook omdat alles 'op zijn plaats' leek te komen. Wetmatigheid is dan dat het dan juist níet gebeurt. Voor de rest speelden ze gewoon slecht, het was niets, nada, zero, zilch.
[ Voor 30% gewijzigd door Mars18 op 25-05-2017 08:53 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ben je United supporter? Want anders kan je niet genoten hebben van zo'n finale, zo goed was het niet.Mars18 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 08:52:
Genoten van de finale, wat speelde Manchester United goed, verdiend gewonnen.
Lyon met een off day. Want thuis was het verschil al veel kleiner. Aan de andere kant, Feyenoord won thuis wel van Manchester United.jeka schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 08:05:
Man utd is geen Lyon is dus eigenlijk de conclusie.
Wat is ver komen? Dit was ver komen. In de CL is de prestatie van PSV het hoogst haalbare. Probleem met doorselecteren is dat de beste spelers uiteindelijk ook weer vertrekken uit Nederland. Traore was gisteravond veruit de meest weerbare aanvaller maar die is straks weg. Sanchez is een beest maar daar is al belangstelling voor.Leon Zwiers schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 01:32:
Maar goed, kijkend naar volgend seizoen mag je toch op basis van de europese campagne concluderen dat er wel moet worden doorgeselecteerd.
Younes, Veltman, Schone, Riedewald en Viergever komen gewoon tekort voor wat Ajax wil nastreven. Wat ze nu etaleren is hun top, de volgende stap die Ajax wil gaan maken is te hoog voor deze spelers. Daarbij vind ik Neres nog steeds een twijfelgeval, maar die kan je best nog wel even de kans gunnen.
Als Ajax deze spelers gericht weet te vervangen voor versterkingen heb je een ploeg die niet alleen met 2 vingers in de neus kampioen kan worden, maar ook in de CL/EL weer ver kan komen.
ben benieuwd wat Overmars gaat doen.
Er zit echt nog wel meer in. Ajax had dit seizoen de EL ook zo maar kunnen winnen. En PSV had tegen Atlético ook best kunnen winnen (bal op de paal Locadia, rebound De Jong van de lijn gehaald; verloren op penalties). Hetzelfde Atlético dat in de rondes daarna Barca en Bayern uitschakelt en in de finale met penalties van Real verliest.D-e-n schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 08:57:
[...]
Wat is ver komen? Dit was ver komen. In de CL is de prestatie van PSV het hoogst haalbare.
[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 25-05-2017 09:21 ]
Das het bijzondere van dat hele plan Cruiff en die Jonk. Zonder Traore en Ziyech had Ajax in de competitie veel verder achter Feyenoord gestaan ( misschien zelfs wel onder PSVD-e-n schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 08:57:
[...]
En wat wil Ajax? De eigen jeugd een kans geven of weer versterkingen halen als Sanchez, Ziyech of Traore? Iedereen heeft het nu over de geest van Cruijff maar ik denk niet dat Cruijff de laatste twee gehaald had. Jonk was ook tegen dacht ik.
[ Voor 9% gewijzigd door LZ86 op 25-05-2017 09:22 ]
Ja inderdaad.jeka schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 08:05:
Man utd is geen Lyon is dus eigenlijk de conclusie.
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 25-05-2017 09:23 ]
Gewoon extreme prijzen vragen, waarom niet doet iedereen tegenwoordigLeon Zwiers schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 09:20:
[...]
Das het bijzondere van dat hele plan Cruiff en die Jonk. Zonder Traore en Ziyech had Ajax in de competitie veel verder achter Feyenoord gestaan ( misschien zelfs wel onder PSV) en in de EL ook niet zover gekomen.
Wat Ajax dit seizoen heeft neergezet lijkt me een prima basis om op verder te bouwen. Misschien een keer niet zwichten voor de eurotjes en je spelers de nota bene tot 2021 vastliggen stug binnenhouden.
Daarom ben ik benieuwd wat Overmars gaat doen. Als ie 2-3 sterkhouders verkoopt is het weer klaar met Ajax voorlopig en mag je blij zijn als ze overwinteren tbh
Vragen kan natuurlijk altijd, maar als je een droomtransfer niet doorgaat heb je meestal een teleurgestelde speler en een sowieso een zaakwaarnemer aan de deur die een beter contract wil.Martinusz schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 09:26:
[...]
Gewoon extreme prijzen vragen, waarom niet doet iedereen tegenwoordiggewoon 50 miljoen vragen, dan heb je ze nog een jaartje
[ Voor 10% gewijzigd door Exocet op 25-05-2017 09:52 ]
Feyenoord verloor over twee wedstrijden met 4-1 van ManU.zeef schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 08:54:
[...]
Lyon met een off day. Want thuis was het verschil al veel kleiner. Aan de andere kant, Feyenoord won thuis wel van Manchester United.
Of het was voorlopig de laatste kans om een prijs te pakken met dit team en dat ze volgend seizoen weer opnieuw moeten beginnen.Leon Zwiers schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 09:44:
Daarom komt dat verlies van gisteren helemaal niet slecht uit. Iedereen heeft nu gezien dat die spelers er nog niet klaar voor zijn. Scheelt misschien wat interesse
[ Voor 38% gewijzigd door Vincent Dave op 25-05-2017 10:16 ]
Maar een finale gaat niet over 2 potjes heVincent Dave schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 10:14:
[...]
Feyenoord verloor over twee wedstrijden met 4-1 van ManU.
Dus vergelijkingen gaan niet op, jullie hadden thuisvoordeel. So what.Leon Zwiers schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 10:15:
[...]
Maar een finale gaat niet over 2 potjes he
Ik ben toen de tijd met mijn Pa en mijn broer naar Feyenoord - Inter geweest, toen was ik 15 ofzo. Die sfeer en alles toen de tijd was echt kippenvel! Ik weet het nog als de dag van gister!GS88 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:49:
[...]
Pff wat heb ik daar een mooie herinneringen aan! Als klein jochie van 13 het "vroegste" van Feyenoord wat ik me kan herinneren, kan zo de vrije trap van v. Hooijdonk voor me zien![]()
Ik kan me eigenlijk weinig tot niks herinneren van toen Feyenoord landskampioen was in '99, maar ik was dan ook 10..
@Ajaxsupporters: treurt niet, het is een prestatie op zich om in zo'n finale te staan, ondanks de domper van vanavond toch goed gedaan
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Niet als de sterkhouders vertrekken.(Klaassen, Sanchez, Ziyech) Klaassen is voor dit Ajax nagenoeg inmisbaar imo. Heeft dit seizoen zo vaak punten gered door te scoren als dat er eigenlijk helemaal niet inzat.Hackus schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 10:40:
Onzinnige vergelijking van Fey - ManU, welke finale was dat ?
Ajax is een maatje te klein voor het huidige ManU, en dat is maar beter ook. Anders vlogen de aanbiedingen al over de tafel. Nu zal dat een stuk minder zijn denk ik en wordt Ajax gewoon landskampioen 2017-2018.
Dat ben in echt niet met je eens, was gewoon een duidelijke en terechte overwinning van Manchester wat niet op volle kracht speelde. Manchester had veel meer kansen en dreigende momenten. Als je druk zet en op goal kan schieten dan dwing je ook af dat de bal een keer in vliegt. De scheidsrechter zat ook bepaald niet tegen.Fleximex schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 09:19:
En als ik eerlijk ben. De finale was echt een 0-0 wedstrijd. Manchester had nu het geluk met twee bout goals.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Man Utd speelde ook min of meer op volle kracht, alleen niet volle kracht vooruit ;-)Grudgie schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 10:53:
Het is toch ook niet heel gek dat ManU gewoon wint? Op alle fronten is ManU gewoon zoveel klassen beter. Betere spelers, groter budget. Dan is het ook niet heel gek dat ManU gewoon wint, ook al is het niet om aan te zien.
Ze speelde gewoon op halve kracht. Denk dat als ManU op volle kracht zouden gaan dat de eindstand veel groter was geworden.
Vond ik ook, echt een zaadpartij met twee gare goals. Maar ja, volgende keer hopelijk beter. Dolberg wel irritant trouwens met dat elke keer balletje op z'n laten voet vallen voor een ander maar elke keer belandde ie bij de tegenstander. Heel de tijd gisteren. Irriteerde me er echt mateloos aan.Fleximex schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 09:19:
[...]
En als ik eerlijk ben. De finale was echt een 0-0 wedstrijd. Manchester had nu het geluk met twee bout goals.
[ Voor 35% gewijzigd door mowa op 25-05-2017 11:57 ]
Ik ookGrudgie schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 10:23:
[...]
Ik ben toen de tijd met mijn Pa en mijn broer naar Feyenoord - Inter geweest, toen was ik 15 ofzo. Die sfeer en alles toen de tijd was echt kippenvel! Ik weet het nog als de dag van gister!
Verwijderd
United maakte de wedstrijd zo goed als dood door hun manier van spelen waar Ajax geen antwoord op had. Al was het ook niet allemaal slechts kick and rush voetbal gelijk Bosz dat na afloop beweerde. Daarvoor heb ik United te vaak onder de druk van Ajax uit zien voetballen over de grond.Vos schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 08:54:
[...]
Ben je United supporter? Want anders kan je niet genoten hebben van zo'n finale, zo goed was het niet.
De UEFA Europa League is een samenvoeging van de Europa Cup 2 + 3 + Intertoto. Aangezien Ajax die competities allemaal al eens eerder heeft gewonnen, zou je in principe kunnen stellen dat Ajax alle bekers al heeft. Echter, aangezien het hier een nieuwe competitie betreft onder een andere naam kan je evengoed stellen dat Ajax deze nog mist. In dat geval hadden ze gisteren bij winst opnieuw compleet kunnen zijn.chim0 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:43:
[...]
Vond ik ook, echt een zaadpartij met twee gare goals. Maar ja, volgende keer hopelijk beter. Dolberg wel irritant trouwens met dat elke keer balletje op z'n laten voet vallen voor een ander maar elke keer belandde ie bij de tegenstander. Heel de tijd gisteren. Irriteerde me er echt mateloos aan.
M'n pa zei trouwens dat als Ajax deze gewonnen had, ze de eerste club zouden zijn, die alle soorten prijzen gepakt zou hebben over de jaren heen.
Dat is de enigste juiste conclusie. Zat ook geen fut in de hele partij, kan best begrijpen dat neutrale kijkers in andere landen weggezapt zijn. Laten we hopen dat de CL finale meer spektakel bied.chim0 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:43:
[...]
Vond ik ook, echt een zaadpartij met twee gare goals.
Mwoh, Man-U heeft gewonnen omdat de slag op het middenveld met gemak gewonnen werd. Ajax is compleet niet gevaarlijk geweest. 1e goal was lucky, maar de 2e niet.DoeEensGek schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:02:
[...]
Dat is de enigste juiste conclusie. Zat ook geen fut in de hele partij, kan best begrijpen dat neutrale kijkers in andere landen weggezapt zijn. Laten we hopen dat de CL finale meer spektakel bied.
[ Voor 58% gewijzigd door LZ86 op 25-05-2017 14:07 ]
Ik weet niet waarom je mij quote? Ben het verder geheel met je eensVerwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:46:
[...]
United maakte de wedstrijd zo goed als dood door hun manier van spelen waar Ajax geen antwoord op had. Al was het ook niet allemaal slechts kick and rush voetbal gelijk Bosz dat na afloop beweerde. Daarvoor heb ik United te vaak onder de druk van Ajax uit zien voetballen over de grond.
Ajax heeft het vaker lastig gehad tegen ploegen die 4-4-2 spelen. En dit keer helemaal met die fysiek sterke spelers op het middenveld van United. Geen van de Ajax-middenvelders bleek daartegen bestand.
Zaak voor Bosz om daar iets op te verzinnen.
Verwijderd
Omdat je schreef dat het (helaas) niet zo'n goede wedstrijd was. Iedereen hoopte natuurlijk op een zinderende pot. Helaas kwam het echter niet echt los. United hoefde niet en Ajax kon niet. Balen.Vos schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:20:
[...]
Ik weet niet waarom je mij quote? Ben het verder geheel met je eens
Kan me niet voorstellen dat de neutrale kijker genoten heeft inderdaad.Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:31:
[...]
Omdat je schreef dat het (helaas) niet zo'n goede wedstrijd was. Iedereen hoopte natuurlijk op een zinderende pot. Helaas kwam het echter niet echt los. United hoefde niet en Ajax kon niet. Balen.
Hopen dan maar dat de finale van de CL wel een zinderende pot wordt.
Inderdaad, ik vind het wel mooi dat jonge jongens als De Ligt, van de Beek, Frenkie de Jong en Nouri nu doorbreken en een groot aandeel hebben.JST94 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:37:
Zelf de wedstrijd niet gezien. Jammer voor de Ajacieden dat ze hem niet hebben gewonnen. Maar mogen toch met trots terug kijken op een prachtige Europese campagne.
Verwijderd
Dat is ook mijn gedachte. Daarbij wil ik zelfs opmerken dat in 1969 ene jonge Johan Cruijff met Ajax een finale speelde tegen AC Milan en toen ook ongelofelijk klop kreeg. Maar laat dat verlies de opstap zijn geweest naar de latere drie Europa Cup 1 winsten op rij.Hackus schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 10:40:
Onzinnige vergelijking van Fey - ManU, welke finale was dat ?
Ajax is een maatje te klein voor het huidige ManU, en dat is maar beter ook. Anders vlogen de aanbiedingen al over de tafel. Nu zal dat een stuk minder zijn denk ik en wordt Ajax gewoon landskampioen 2017-2018.
achttien jaar sparen, maar dan kun je dan eindelijk je zuurgespaarde centjes uitgeven:Martinusz schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:59:
De tactiek is helemaal niet geniaal. Iedereen met een beetje verstand van voetbal zei dat dit de taktiek zou worden. Het geniale is dat hij spelers met zoveel klasse weet te overtuigen zo enorm vreugdeloos en saai voetbal te spelen. Alsof je een chef kok in een restaurant laat werken waar het enige gerecht een bassale havermoutpap op water basis is en die chef kok er nog blij mee is ook.Vlassie1980 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:48:
[...]
Maar wat heb ik me gisteren lopen ergeren aan het spel van Manchester, dan kan Mourinho wel zeggen dat dit zijn manier is maar het is verschrikkelijk om een schitterende club als United zulk walgelijk voetbal te zien spelen. En ja, die knakker heeft al heel wat finales gewonnen en is een geniale tacticus....
★ What does that mean? ★
Deze vergelijking is nog vele malen slechter dan de vergelijking tussen deze finale en de poulewedstrijd thuis vs Manchester United.Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:14:
[...]Ter jouw herinnering wellicht, de laatste keer dat een Nederlandse club een Europese prijs won was in het seizoen 2002/2003, waarin Feyenoord Borussia Dortmund versloeg in de finale van de dezelfde EL als die Ajax vanavond speelde.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq