Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Maar ja zo moet het dus welGoron schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:27:
Als Manchester verdedigt staan er gewoon 8 man op de 16 meter. Geen doorkomen aan.
Geen schijn van kans tot nu toe
toch werkt het. Zelfs bij het ijshockey zie je dat verdedigende spel steeds meer opkomen helaas. Uiteindelijk wordt alles zo spannend als snooker en dartsGoron schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:27:
Als Manchester verdedigt staan er gewoon 8 man op de 16 meter. Geen doorkomen aan.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Betwijfel dat ze volgend seizoen weer zover komen, want 3 goede spelers raken ze denk ik minimaal kwijtJapiooo schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:29:
Toch een super ervaring voor deze jonge ploeg, een volgende finale laat je het vast niet zover komen.
Moeten ze gewoon eens van afstand schieten, maar dribbelen, passen, dribbelen.. schiet gewoon.Goron schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:27:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Begin niet over snooker he!franssie schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:29:
[...]
toch werkt het. Zelfs bij het ijshockey zie je dat verdedigende spel steeds meer opkomen helaas. Uiteindelijk wordt alles zo spannend als snooker en darts
Traore kunnen wel missen, Klaassen word opgevolgd door Van de Beek en Younes door Kluivert.Deadsy schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:29:
[...]
Betwijfel dat ze volgend seizoen weer zover komen, want 3 goede spelers raken ze denk ik minimaal kwijt
Laat maar komen!
Your Friendly Neighborhood Moderator
Je hebt opvolgers ja. Maar je doet wel weer een stapje terug. Want een vd Beek is goed maar nog niet zo goed als Klaassen.Japiooo schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:31:
[...]
Traore kunnen wel missen, Klaassen word opgevolgd door Van de Beek en Younes door Kluivert.
Laat maar komen!
Sanchez zie ik ook niet lang blijven.. die gast doet het imho iets te goed voor Ajax.Japiooo schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:31:
[...]
Traore kunnen wel missen, Klaassen word opgevolgd door Van de Beek en Younes door Kluivert.
Laat maar komen!
Zo veltman, mazzeltje.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- Younes: One trick pony die niet kan schieten en na 60 minuten leeg is
- Traoré: Speelt alsof hij de koninging van Engeland is en alles maar aan hem aanpast
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
U vraagt, wij draaiensambalbaj schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:32:
Wel Rooney nog laten invallen graag
XXXVI
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ajax kon het niet waarmaken, maar United heeft ook niks gecreëerd. Lucky eerste, tweede was toeval. Bah..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat Younes een 1 trick pony is maakt niet zo veel uit. maar hij is er niet goed genoeg is.wontcachme schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:33:
Ajax heeft simpelweg te weinig in te brengen qua spitsen.
- Younes: One trick pony die niet kan schieten en na 60 minuten leeg is
- Traoré: Speelt alsof hij de koninging van Engeland is en alles maar aan hem aanpast
Robben is ook een 1 trick pony maar is er wel bizar goed in.
Ik vind dit toch wel iets te positief. Laat ze het maar eerst een paar seizoenen laten zien. Riedewald werd net zo opgehemeld als Dolberg, Kluivert e.a. En zo zijn er nog tal van spelers.Japiooo schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:31:
[...]
Laat maar komen!
Iedereen is laaiend over de huidige talenten terwijl ze nog geen seizoen mee doen. Het klutje ex Ajax spelers bij Tottenham is tot nu toe toch de meeste talentvolle lichting jonge spelers van Ajax van de afgelopen 10 jaar gebleken.
Denk dat je qua extra tijd Zuid Europese dingen had gekregen. 6 of 7 minuten had gekund.Exocet schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:34:
4 minuten is natuurlijk ook te weinig
En dan gvd kluiver niet brengen
Die vernedering was echt dramatisch.
Had het niet beter kunnen verwoorden.loewie1984 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:35:
De ergernis zo'n beetje alle wedstrijden lang. Inspiratieloze Schone, voorspelbare Youness pingelende egoistische Traore. Hopelijk zijn 2 vd 3 na dit seizoen weg en de derde als pierre van hooijdonk pinchhitter op de bank.
En dan gvd kluiver niet brengen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nee inderdaad heel jammer.Han schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:38:
Kansloos, totaal kansloos. Verslagen door een volwassen United. Ajax heeft niks kunnen afdwingen.
Vooral fysiek groot verschil.
Maar goed, terechte overwinning, ze hebben Ajax geen moment hun eigen spel laten spelen.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
voeg de top 8 van Belgie en top 8 van nederland samen en laat de andere keuterploegjes voor wat ze zijn. Dan kunnen we mss iets bereiken. Nu de helft van de ploegen trekt gewoon op niks en halen het niveau naar beneden.
Ja die speelde perfect.Japiooo schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:40:
Ik zie wel een Ligtpuntje :-)
Op zo'n podium ben je dan snel weggekocht vermoed ik
“Ik wil de Europa League niet winnen. Het zou een grote teleurstelling zijn voor mij. Ik wil niet dat mijn spelers het gevoel hebben dat de Europa League onze competitie is”, toen hij voor de tweede keer aan de slag ging bij Chelsea nadat ‘the Blues’ het toernooi wonnen onder Rafael Benítez.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En nee ik ben geen naïeve teleurgestelde Nederlander. Gewoon jammer dat dit United een team is waar je totaal niet enthousiast meer kan worden van kan worden. Alleen de Rashford en als-Zlatan-zin-heeft momentjes zijn het waard om er naar te kijken.
Ach, geen schande. Seizoen was lang en wmb goed, helaas geen prijs.
Maar vond de spelopvatting dit jaar beter als onder De Boer. Leuker om naar te kijken.

Ach, het is doodnormaal dat je gelijk na een wedstrijd het nog niet realiseert. Zie je echt heel vaak na sportwedstrijden.Fleximex schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:47:
Dit interview met Daley Blind ook. Wat een enthousiasme![]()
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hij is een zaadje aan het planten. Wat complimenten en wat sms contact en over 1 of 2 jaar als hij zo doorgaat halen.Exocet schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:51:
Ben wel benieuwd wat mourinho tegen Kluivert zei. Voorcontractje 😀
Doet Mourinho vaker.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Bosz gaf Zlatan voor de wedstrijd ook een handD-e-n schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:54:
Mourinho sprak Sanchez ook aan toch?
Nee andersom, die wilde z'n nieuwe coach even feliciteren.D-e-n schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:54:
Mourinho sprak Sanchez ook aan toch?

Wat vroeg hij?Fleximex schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:58:
Mooi hoe Klaassen die interviewer effe op zijn nummer zet. Wat een kut vragen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Your Friendly Neighborhood Moderator
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Traore vond ik zoals wel vaker wel een goede voetballer. Ziyech kwam door eerder genoemd sujet niet aan zijn spel toe. Veltman deed het door de zwakste schakel boven verwachting goed. Dolberg en de rest kunnen niet voetballen zonder het brein in een elftal.
Toch ben ik hoopvol en overtuigd van een verdere zegetocht van Ajax in Europa. 2018 schijnt een goed jaar te worden.
[ Voor 47% gewijzigd door mavaros op 24-05-2017 23:09 ]
Klaassen was inderdaad dramatisch, maar wellicht niet heel vreemd als je tegen de man van 120m (of 100?) staat.mavaros schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:03:
Klaassen was de zwakke schakel in het verhaal. Deze onderknuppel komt op dit niveau te kort. Ik hoop dat het zenuwen waren, maar door hem liep wel iedereen op een foute plek te spelen. O, wat was Klaassen slecht.
Aye, was toch vrij duidelijk te zien dat hij blijkbaar bij Pogba moest blijven. Want hij speelde niet zoals gebruikelijk vlak achter de spits.toolkist schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:05:
[...]
Klaassen was inderdaad dramatisch, maar wellicht niet heel vreemd als je tegen de man van 120m (of 100?) staat.
- vanaf morgen Formule 1
- Indy 500
- Giro met Dumoulin
Hoop niet dat vanavond de eerste teleurstelling van een rijtje is.
Nou dat scheelt niet zo veel hoor.Harribo schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:04:
Liever verliezen van manutd dan het arrogante Real of zo
Van real verliezen vind ik toch wat draagbaarder, van united en de manier waarop is toch zuur, dit team was zeker te verslaan maar natuurlijk niet op de manier waarop ajax vandaag speelde.
Verwijderd
Vond het daarnaast vrij onbegrijpelijk dat Dolberg er af werd gehaald voor Neres. Had dan Cassiera als tweede spits naast Dolberg laten spelen en achterin met 3 gaan spelen.
Het inbrengen van van de Beek en de Jong deed mij meer denken aan het maken van een statement voor de bühne dan dat die werden ingegeven om alsnog een goed resultaat te bereiken. Zinloos want daarmee win je geen wedstrijden.
Ja breng dan Messi in of zo. O wacht.Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:09:
Kansloos ten gevolge van de verloren slag op het middenveld.
Vond het daarnaast vrij onbegrijpelijk dat Dolberg er af werd gehaald voor Neres. Had dan Cassiera als tweede spits naast Dolberg laten spelen en achterin met 3 gaan spelen.
Het inbrengen van van de Beek en de Jong deed mij meer denken aan het maken van een statement voor de bühne dan dat die werden ingegeven om alsnog een goed resultaat te bereiken. Zinloos want daarmee win je geen wedstrijden.
Ze hadden Riedewald eruit kunnen halen en dan Kluivert erin maar ik betwijfel dat dit iets had toegevoegd want dan word het voorin nog voller en ze hadden al zoveel moeite met de kleine ruimte
Verwijderd
Wat ik schreef, breng Cassiera naast Dolberg. Vol in de 16 van United? Niemand verbiedt het om als aanvaller een been van een verdediger op te zoeken in de 16.Deadsy schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:10:
[...]
Ja breng dan Messi in of zo. O wacht.
Ze hadden Riedewald eruit kunnen halen en dan Kluivert erin maar ik betwijfel dat dit iets had toegevoegd want dan word het voorin nog voller en ze hadden al zoveel moeite met de kleine ruimte
Dat zag ik dus ook. Klaassen hoort de bal te volgen, niet een of andere speler uit een of ander duur elftal. Daardoor liep heel erg veel al mis, voor het iets kon worden. Klaassen was er niet.Deadsy schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:06:
[...]
Aye, was toch vrij duidelijk te zien dat hij blijkbaar bij Pogba moest blijven. Want hij speelde niet zoals gebruikelijk vlak achter de spits.
Denk niet dat hij dit deed omdat hij het wilde maar omdat dit zijn taak was.mavaros schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:12:
[...]
Dat zag ik dus ook. Klaassen hoort de bal te volgen, niet een of andere speler uit een of ander duur elftal. Daardoor liep heel erg veel al mis, voor het iets kon worden. Klaassen was er niet.
Man U heeft een beter team, maar ze probeerde het ook niet. Geen seconde het gevoel dat het er in zat.
Verliezen is géén probleem. Zonder kansen ten onder gaan, is wél zonde.
Helemaal mee eens. Nou ja, op t Feyenoorder zijn naPWM schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:13:
Ik mistte, als Feyenoorder, vooraf de bravoure. De bluf. Niks van dat alles.
Man U heeft een beter team, maar ze probeerde het ook niet. Geen seconde het gevoel dat het er in zat.
Verliezen is géén probleem. Zonder kansen ten onder gaan, ik wél zonde.
had gekund maar betwijfel dat dit iets had gebracht. Want toen Traore naar het centrum ging zag je dat hij net als Dolberg ervoor niet diep kon gaan zodra Ajax over de flank kwam. Hij had direct 2 of 3 man op zich en werd lichamelijk eruit gezet.Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:11:
[...]
Wat ik schreef, breng Cassiera naast Dolberg. Vol in de 16 van United? Niemand verbiedt het om als aanvaller een been van een verdediger op te zoeken in de 16.
Als je dit doet ga je hopen op de kluts en het was te merken dat Ajax niet op de kluts kon omdat ze er gewoon niet langskwamen.
Echt verschrikkelijk om te zien dat een schitterende club als Man U zulk afbraakvoetbal moet spelen. Maar ja we weten allemaal wie de trainer is he
Mooi zeggen wat Bosz moet doen en zelf nooit dit niveau benaderd heeft als trainer.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dit topic is gesloten.