[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 66 Laatste
Acties:
  • 114.408 views

Verwijderd

Ik heb het bier en de hapjes al gereed staan voor de finale van vanavond.

*O*

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Han schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 08:28:
Finaledag *O*

Man o man wat kriebelt het. Ben gewoon zenuwachtig :o

Maar dat zenuwachtige komt grotendeels door het besef dat Manchester United een geslepen ploeg is met veel ervaring. Als je de statistieken van United in de EL ziet en die vergelijkt met die van Ajax dan beloofd dat weinig goeds. Aan de andere kant, er is geen return :P
Wat mij betreft is Manchester wel de favoriet, helaas want het voetbal van Mourinho is niet om aan te gluren, maar kan wel effectief zijn. Ik denk dat hij zeker in staat is om zijn elftal voor zo'n wedstrijd klaar te stomen.

Buiten enig chauvinisme zie ik Ajax graag winnen, omdat ze een voetbalinstelling hebben die ik veel aantrekkelijker vind. Hoe Ajax zich dit jaar heeft ontwikkeld, is naar mijn idee toch ook wel het gelijk van Cruijff. Bosz heeft Ajax - veel meer dan De Boer - volgens zijn filosofie laten voetballen en wat hij in een seizoen voor elkaar heeft gekregen, is toch bijzonder knap. Europa League winst zou een bijzonder mooie kroon op zijn werk zijn. En ondanks dat je wellicht met een wat gelukkige loting ver kan komen in de Europa League, had ik zelfs in de winterstop niet gedacht dat een Nederlandse club op korte termijn nog een Europese finale zou kunnen halen.

Ergo; hup Ajax *O* :D

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ga zo eens kijken hoe ik RTL7 op mijn tv kan krijgen :p Ik heb een zenderindeling die telt: NED1, 2, 3, Ziggo Sport en BBC1. Meer kijk ik normaal niet en zelfs zo erg, dat ik nu met boekje aan het kijken ben hoe ik de hele lijst op mijn tv tover :p

En voor de wedstrijd, zit ik lekker neutraal. Het maakt mij niet uit. Wint Ajax, dan is het leuk voor NL en leuk voor mijn vrienden die meekijken, ik woon in Ajax gebied. Verliezen ze, dan betekent het meer cash voor Feyenoord en 10 miljoen minder voor Ajax, wat het gat weer wat kleiner maakt. Win-Win dus.

Wat ik belangrijker vind: Ik hoop dat het leuk en eerlijk gaat. Geen gekke dwalingen.

[ Voor 44% gewijzigd door PWM op 24-05-2017 09:14 ]

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:33
Wel riedewald, geen tete :( kan me niet snel genoeg 20:45 zijn vandaag. Let's go Ajax!

discogs

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

PWM schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:12:
Ik ga zo eens kijken hoe ik RTL7 op mijn tv kan krijgen :p Ik heb een zenderindeling die telt: NED1, 2, 3, Ziggo Sport en BBC1. Meer kijk ik normaal niet en zelfs zo erg, dat ik nu met boekje aan het kijken ben hoe ik de hele lijst op mijn tv tover :p

En voor de wedstrijd, zit ik lekker neutraal. Het maakt mij niet uit. Wint Ajax, dan is het leuk voor NL en leuk voor mijn vrienden die meekijken, ik woon in Ajax gebied. Verliezen ze, dan betekent het meer cash voor Feyenoord en 10 miljoen minder voor Ajax, wat het gat weer wat kleiner maakt. Win-Win dus.

Wat ik belangrijker vind: Ik hoop dat het leuk en eerlijk gaat. Geen gekke dwalingen.
Ik denk dat je op sporza wel de live stream kan kijken als je er niet in slaagt op het op je tv te krijgen :p

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

• PWM
  • Niet online

PWM

Vandaag mag er wel een poll in het topic :p

Poll: Wie wint
Ajax in reguliere tijd
Ajax na verlenging
Ajax na penalties
Man U in reguliere tijd
Man U na verlenging
Man U na penalties
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=398823&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Han schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:23:
[...]

Gewoon weg blijven van fora die dat niveau hebben. Hier zie je het niet voorbij komen, tenzij je daar (eindelijk) voorbeelden van hebt. Er zijn ook mensen die andere dingen roepen over een tal van andere zaken anders dan voetbal, zoals over immigratie en rassensuperioriteit. Dat wil niet zeggen dat weldenkende mensen dit ook automatisch vinden, laat staan dat het representatief is voor een gehele bevolkingsgroep. Je scheert over één kam terwijl je de plank compleet mis slaat.

Ik snap nog steeds jouw punt niet. De helft van jouw posts hier (3 van de 6) gaan over Ajacieden die volgens jou erg makkelijk over de finale denken terwijl in dit topic geen enkele Ajacied dit roept of denkt. Dat je het ergens anders leest is mogelijk, maar ga dan daar die discussie aan. Hier heeft het totaal geen zin omdat het niet op die manier leeft hier.
Je hoeft het niet te snappen.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:26

JT

VETAK y0

Ik ben een deel van de wedstrijd van vanavond helaas onderweg :'( Is er een legale manier om het te streamen?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
JT schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:25:
Ik ben een deel van de wedstrijd van vanavond helaas onderweg :'( Is er een legale manier om het te streamen?
Als je Ziggo hebt via Ziggo go app :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:26

JT

VETAK y0

Mijn schoonouders hebben dat. Heb je dan een gebruikersnaam en wachtwoord nodig?

Ze zijn helaas niet thuis dus het zou makkelijker zijn op een andere manier maar goed om in ieder geval deze optie achter de hand te hebben.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
JT schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:27:
Mijn schoonouders hebben dat. Heb je dan een gebruikersnaam en wachtwoord nodig?

Ze zijn helaas niet thuis dus het zou makkelijker zijn op een andere manier maar goed om in ieder geval deze optie achter de hand te hebben.
Ja gebruikersnaam en wachtwoord van mijn Ziggo. :)

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-11 11:15
Vanavond het voorprogramma van de echte finale die morgen is: MVV - Roda.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:04
Geen idee of het bij de finale anders is, maar voor de halve finale had RTL een livestream.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:38
Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4272/34715254681_388fd86881_b.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4223/34461241870_c635866a61_b.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4273/34004741574_fec8555ed4_b.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4220/34461145530_eed6d8e084_b.jpg

Alle Ajacieden veel succes vanavond, ik ga er ook lekker voor zitten vanavond *O*

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-11 16:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:09:
Ik heb het bier en de hapjes al gereed staan voor de finale van vanavond.

*O*
Hoelaat kan ik aanschuiven? :P

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:34
Het is maar goed dat ik vandaag nog van alles moet doen, gaan op vakantie, dan heb ik wat afleiding.
In 1995 was ik 10, ik vergeet dat nooit meer, tijd voor een extra moment erbij!

Float like a butterfly, sting like a bee.

• PWM
  • Niet online

PWM

Mooi stadion. Ziet er groter uit dan hij is (50.000). Toch jammer dat er maar 40% over is in totaal voor de clubs.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:50
En ook Toornstra verlengd!! Er staat volgend jaar echt wel een dijk van elftal in de Kuip. Versterkingen zijn nodig op de vleugels. Maar van Geel doet uitstekend werk!

• Lekkerboeie86
Ooh ja Ajax vanavond! Ik ga zeker kijken en hoop echt dat ze gaan winnen. Ze zullen wel een hoog niveau moeten halen, maar het is zeker mogelijk. Toch is United gewoon favoriet. Ik hoop op een prachtige finale!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
PWM schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:53:
Vandaag mag er wel een poll in het topic :p

Poll: Wie wint
Ajax in reguliere tijd
Ajax na verlenging
Ajax na penalties
Man U in reguliere tijd
Man U na verlenging
Man U na penalties
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Er is al vanaf ip 217.150.190.17 gestemd in deze poll
SJIPS !!!! WELKE COLLEGA HEEFT MIJN STEM GEPIKT !!!! Raar dat het via IP loopt dit soort dingen en niet via account :-(

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:13:
En ook Toornstra verlengd!! Er staat volgend jaar echt wel een dijk van elftal in de Kuip. Versterkingen zijn nodig op de vleugels. Maar van Geel doet uitstekend werk!
Yes..... de 1 na belangrijkste speler van dit seizoen ;-) Blij dat hij bijtekende!!!

• Vlassie1980
PWM schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:54:
Mooi stadion. Ziet er groter uit dan hij is (50.000). Toch jammer dat er maar 40% over is in totaal voor de clubs.
Lijkt wel een beetje qua bouw op de Johan Cruijff Arena maar dan met 3 ringen in plaats van 2.

Afbeeldingslocatie: http://stadiumdb.com/pictures/stadiums/swe/friends_arena/friends_arena03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://stadiumdb.com/pictures/stadiums/swe/friends_arena/friends_arena07.jpg

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Onana zou wellicht niet spelen:
http://nos.nl/artikel/217...na-in-finale-onzeker.html
Wel ontkracht door Ajax, dus hopelijk is er niks aan de hand.

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:07
Exocet schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:59:
Met boer onder de lat kan je de wedstrijd net zo goed schriftelijk af doen.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• dutchgio
Het is al ontkracht, notabene door de persvoorlichter van Ajax zelf.
Lijkt meer een journalist die even een leuk nieuwtje wil hebben, maar het klopt dus niet.
Of Ajax wil het stil houden. >:)

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 24-05-2017 12:29 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:52
Vlassie1980 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:37:
[...]

Lijkt wel een beetje qua bouw op de Johan Cruijff Arena maar dan met 3 ringen in plaats van 2.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ja zo apart dat er maar 50k in kan

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:34
Wil nog niet zeggen dat ze blijven :p

Float like a butterfly, sting like a bee.

• lateef
Vind die Molenaar vaak maar moeilijk te peilen. Intelligente man die vaak goed geïnformeerd is, maar soms geeft ie zijn bek ook maar een draai...

Voor Ajax niet te hopen dat hij het deze keer bij het rechte eind heeft. Zou dat overigens de reden geweest zijn dat ze drie keepers mee hebben genomen of doen ze dat altijd?

• dutchgio
Volgens mij is dat standaard zo, want mocht Onana bijvoorbeeld al voor het definitief maken van de wedstrijdselectie uitvallen heb je maar 1 keeper over. Daarom neem je er nog een mee voor de zekerheid.

• lateef
Klinkt ook wel logisch, vroeg het me alleen af. Was voor het eerst dat het me was opgevallen, maar normaal kijk ik niet zo naar de selecties die mee gaan naar een uitwedstrijd

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:45

Vos

AFCA

Nu maar hopen op zijn vorm van het 1e seizoen :+

Of was het zijn 2e seizoen? Hij was een seizoen vrij matig meen ik...

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 24-05-2017 13:13 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:52
Vos schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:11:
[...]

Nu maar hopen op zijn vorm van het 1e seizoen :+
Hij mag uit wel weer gaan scoren

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Is er vandaag nog wat aan voetbal op tv of ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Volgens mij niet, vanavond lekker filmpje pakken bij Pathe.

• toolkist
  • Niet online
Hackus schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:53:
Is er vandaag nog wat aan voetbal op tv of ?
Om 1800 speelt Smouha tegen Recreativo di Libolo, om 2000 Al Hilal Al-Ubayyid tegen Zesco United. Zal vast wel ergens op tv zijn

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

:+

En stiekem alleen kijken he

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:21
nog maar 6,5 uur!

Ik heb niet zo vaak meer dat ik nerveus ben (toch iets met relativeren, het is en blijft "maar" voetbal), maar vandaag toch wel een flinke dosing spanning en moeite de focus op kantoor erin te houden.

Thuis staat de beamer al klaar, bbq in de aanslag om aangestoken te worden. Mocht het echt gaan gebeuren dan onmiddelijk de stad in natuurlijk :D Lang getwijfeld over museumplein, maar ik wil graag iets van die wedstrijd zien, en dat lukt meestal niet op zon plein.

echt zin in die pot!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:19
Wij gaan vanuit Brabant naar het Museumplein, lijken redelijk wat schermen klaar te staan, dus hopelijk is het een beetje fatsoenlijk te volgen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SK7A8eL.jpg

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Han
  • Niet online

Han

Ik kijk thuis met vrienden... snacks, bier en grote tv. Wil geen seconde missen van de wedstrijd. We overwogen om in de kroeg te kijken maar thuis kijken met eensgezinden lijkt ons leuker.

Morgen hopelijk naar het Leidseplein.. zou wel top zijn :D

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wij kijken ook thuis. De Dames zijn van huis, dus..... :)F

• Lekkerboeie86
Martinusz schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 12:49:
[...]

Wil nog niet zeggen dat ze blijven :p
Nee klopt. Maar het is goed nieuws dat Kongolo, Karsdorp, Vilhena en nu ook Toornstra niet bijna gratis gaan vertrekken. Toch hoop ik dat Karsdorp goed verkocht gaat worden. Nieuwkoop gaat minstens zo goed worden als rechtsback.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:57
Ik heb werkelijk geen flauw idee wie er gaat winnen vanavond.
Manutd heeft wel veel klasse spelers maar of dat het verschil gaat maken...
Hoop niet dat Ajax lam slaat van de zenuwen

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 24-05-2017 14:38 ]

• Vlassie1980
Harribo schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:37:
Ik heb werkelijk geen flauw idee wie er gaat winnen vanavond.
Manutd heeft wel veel klasse spelers maar of dat het verschil gaat maken...
Hoop niet dat Ajax lam slaat van de zenuwen
United draait een slecht jaar in de Premier League, ik verwacht een defensief United dat met snelle spelers als Mkhitaryan en Rashford op een snelle uitbraak zal wachten.

Afbeeldingslocatie: https://images1.persgroep.net/rcs/Ds-fZ0agt2ZyfsTipgtKDK8G5b0/diocontent/106558816/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9

• KingKoning
Gezien United niet echt goed draait denk ik dat als het Ajax lukt het niveau van Lyon thuis / Lyon eerste 40 minuten uit, kan halen, Ajax wel wint.

Als dat niet zo is, of ze weten er niet doorheen te breken, dan zal United met een countertje er wel doorheen rammen.

50/50. Was Zlatan erbij geweest dan was het 70/30 geweest ofzo :P
Gynnad schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:15:
Wij gaan vanuit Brabant naar het Museumplein, lijken redelijk wat schermen klaar te staan, dus hopelijk is het een beetje fatsoenlijk te volgen.

[afbeelding]
Dat zijn heel wat meer schermen dan destijds met de WK finale! Wat een drama was dat destijds. Amper wat gezien van die wedstrijd. En zo klein ben ik niet....
Han schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:23:

Morgen hopelijk naar het Leidseplein.. zou wel top zijn :D
daar zal het vast gezellig zijn, maar de eventuele huldiging is iets verderop op het museumplein 8)

[ Voor 56% gewijzigd door KingKoning op 24-05-2017 14:54 ]

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-11 14:05

rSNNN

Titel ondertitel

Ik snap alleen niet dat Veltman weer gewoon terugkeert in de basis. Vond Tete zijn plek aardig invullen.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Omdat Veltman gewoon een paar klasses beter is dan Tete..

• toolkist
  • Niet online
De bookies hebben in ieder geval weinig vertrouwen in Ajax:
Ajax wint - gelijk na 90 minuten - Man utd wint
Bwin: 4.1 - 3.5 - 2.0
Toto: 3.44 - 3.3 - 2.05
Unibet: 31/10 - 49/20 - evens

• Han
  • Niet online

Han

JST94 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 15:20:
Ik vind Veltman ook een completere verdediger. Alleen voor vanavond weet ik het even niet aangezien Tete meer snelheid heeft dan Veltman. En aangezien ik vermoed dat Manchester op de counter gaat spelen lijkt Tete ook geen slechte optie... :)

• PWM
  • Niet online

PWM

toolkist schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 15:24:
De bookies hebben in ieder geval weinig vertrouwen in Ajax:
Ajax wint - gelijk na 90 minuten - Man utd wint
Bwin: 4.1 - 3.5 - 2.0
Toto: 3.44 - 3.3 - 2.05
Unibet: 31/10 - 49/20 - evens
Bookies kijken niet naar naar dingen als vorm, pressie of mooi voetbal.

Die kijken naar resultaten. En als je Man U tegen Ajax afzet, is Man U gewoon favoriet. Dan helpt ook niet mee dat Ajax tegen Schalke en Lyon billenkoek kreeg.

Wij hebben een geweldig Ajax gezien wat Feyenoord van de mat speelde. Het systeem ziet: 2-1, en dat is wat in het algoritme zit.

• KingKoning
Dat ligt er aan hoe je "beter" definieert. Ik vind Tete verdedigend in principe beter, hij heeft een bizar goede tackle in huis die we 2x zagen in die thuiswedstrijd tegen Lyon.

Echter, ik denk dat Veltman beter past in het systeem met die extreme druk naar voren, die Bosz geintroduceerd heeft. Vermoedelijk heeft hij dat in het begin van het seizoen gewoon beter opgepikt.

Je moet ook maar is zien wat Tete doet als hij een bal veroverd, die gaat 9/10 keer terug naar Sanchez of Onana. Veltman heeft meer de neiging om naar voren te spelen en dat is precies wat Bosz wil.

[ Voor 33% gewijzigd door KingKoning op 24-05-2017 15:31 ]

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:07

ralpje

Deugpopje

Exocet schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:59:
"Ik heb mijn handschoenen niet bij me, dus hij moet gewoon spelen."
Aldus v/d Sar op nos.nl. Grapjas :+

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• dutchgio
ralpje schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 15:58:
[...]

"Ik heb mijn handschoenen niet bij me, dus hij moet gewoon spelen."
Aldus v/d Sar op nos.nl. Grapjas :+
_O-
De zin daarvoor was overigens ''Het gaat goed met Onana'', dus volgens mij valt het allemaal wel mee.

• Nightw1ng
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-11 20:27
Heej oud college,

Hoe is het leven?

On topic:

Laatste wedstrijden vrij veel geirriteerd aan veltman. Had gehoopt op Tete.
rSNNN schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:59:
Ik snap alleen niet dat Veltman weer gewoon terugkeert in de basis. Vond Tete zijn plek aardig invullen.

I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:57
Ongelooflijk dat mensen dat maar blijven roepen....
Ben benieuwd wat voor domme dingen Veltman vandaag weer gaat doen

Wat betreft manutd... Ook blij dat Smalling niet achterin staat

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 24-05-2017 17:49 ]

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 17:48:
[...]

Ongelooflijk dat mensen dat maar blijven roepen....
Ben benieuwd wat voor domme dingen Veltman vandaag weer gaat doen
Voor de manier hoe Bosz wil spelen is dat ook gewoon zo. Tete was vorig seizoen het voorbeeld van het achterin rondbreien.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:02
Ik zeg nu Ajax gaat winnen...maar ik vertrouw de toverstok van Mourinho niet. Die heeft ook al 'ns v Gaal verslagen in een Europese Finale.

• Han
  • Niet online

Han

Ik hoop dat Ajax minimaal hun eigen spelletje kan spelen, naar voren en met lef. Ongeacht of ze winnen of niet. Verliezen na een zaadpot zou ik zuurder vinden dan verliezen na een lekkere wedstrijd.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Onana nu ziek of niet, zoveel berichten...

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:09
Wat Gladbach fans voor Younes. De Duitsers zijn voor Ajax dus het komt wel goed.

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:59
Las net dat het op de dag af 14 maanden geleden is dat Johan Cruiff is overleden. Het zou een mooi eerbetoon zijn als Ajax de cup straks pakt. Ik ga er zo lekker voor zitten en hoop op een scenario als in de laatste twee Europese thuiswedstrijden van Ajax. Dat United met frivool spel wordt weggetikt dus. Maar ik ben bang dat Mourinho voor een potje antivoetbal gaat zorgen, en dat het dus wél spannend, maar niet fraai wordt.

Regeren is vooruitschuiven

• Han
  • Niet online

Han

Hackus schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 19:30:
Onana nu ziek of niet, zoveel berichten...
Licht griepje waarschijnlijk... een paar smarties er in en gaan. Ik denk Onana op sterven na dood moet zijn wil hij niet spelen :)

Die beelden vanaf het Leidseplein... geweldig, wat een massa :o

[ Voor 10% gewijzigd door Han op 24-05-2017 19:47 ]

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:13
Weer een NL-alert. Leuk die voetbalwedstrijden.

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 19:38:
[...]

Licht griepje waarschijnlijk... een paar smarties er in en gaan. Ik denk Onana op sterven na dood moet zijn wil hij niet spelen :)

Die beelden vanaf het Leidseplein... geweldig, wat een massa :o
Leidse? Museumplein bedoel je 8)

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Onana speelt en Traore ook volgen Jeroen Stekelenburg

• Han
  • Niet online

Han

toolkist schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 19:50:
Leidse? Museumplein bedoel je 8)
Beiden ;)

En Rembrandtplein

Tjok en tjokvol

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:02
Goron schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 19:50:
Weer een NL-alert. Leuk die voetbalwedstrijden.
Is die landelijk uitgegeven, die Alert? Kijk ik woon in A' dam, dus ik kan me voorstellen dat ze mij berichten...

• Han
  • Niet online

Han

Hier geen NL-alert binnen gehad, dus zal wel regionaal zijn denk ik. Normaal krijg ik ze wel, nu niks

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Kreeg 'm hier wel, in Utrecht, zullen de Fcu supporters leuk vinden :D

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-11 19:25
Voor de mensen die het op hun telefoon/tablet/laptop/pc/whatever willen kijken, op RTLXL staat een livestream van de wedstrijd: https://www.rtl.nl/video/...3-4f80-801a-65642cd860a8/

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:34

Quad

Doof

Shane Kluivert, mooi man. :D

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:07
Laat die boel maar beginnen hoor! Ik hou het bijna niet meer vam de zenuwen :D
Verstand zegt mij "Dat kunnen ze toch niet winnen" maar mn gevoel gaat helemaal op tilt :+

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:09
Faddermakker schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:34:
Laat die boel maar beginnen hoor! Ik hou het bijna niet meer vam de zenuwen :D
Verstand zegt mij "Dat kunnen ze toch niet winnen" maar mn gevoel gaat helemaal op tilt :+
Ach dat zei het verstand van de meeste mensen toch ook bij de kwart en halve finale.

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-11 11:48
Zit er ook klaar voor, het bier vloeit hier rijkelijk en we worden gesteund door twee BvB en een Mönchengladbach supporter :)

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik verwacht een 2-1 voor Ajax, beslissende goal van Kluivert.

• Han
  • Niet online

Han

Ik ga mee met Jack Spijkerman; Schöne maakt de winnende uit een vrije trap ;)

Ik hoop op een 3-1, 1-1 met de rust

/optimistisch :o

• Krukar
ik222 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:39:
Hoop eigenlijk dat we een dolle Dolberg zien die een hattrick maakt, mar het is Mourinho dus verwacht een bus en verlenging :+

• Exocet
  • Niet online
Eerste keer dat ik de Europa League finale helemaal ga kijken 😀

• Grindtegel
  • Laatst online: 12-11 00:36
Younes is bijna net zo groot als die kleuter voor hem

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:07

ralpje

Deugpopje

ik222 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:39:
Ja, met een puntertje. :+

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• Krukar
Grindtegel schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:43:
Younes is bijna net zo groot als die kleuter voor hem
Hij kan zich wel mooi verstoppen in Fellaini z'n haar en dan in het strafschopgebied eruit springen :+

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:43

Hupske

AFCA

Heren, geniet ervan! Laat dit een mooie wedstrijd worden. Ik ben ongelooflijk zenuwachtig.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Grindtegel
Felaini speelt mee, dan kan Ajax toch al bijna niet meer verliezen toch?

• Krukar
Grindtegel schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:45:
Felaini speelt mee, dan kan Ajax toch al bijna niet meer verliezen toch?
En Blind ook :D

• Grudgie

Grudgie

Zul je zien. Speelt ManU een top wedstrijd en wordt Ajax helemaal weg gespeeld haha. Dat zou wat zijn zeg.

• Hupske

Hupske

AFCA

Man united lijkt iig wel sterker in hotseknots voetbal :+

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Fellaini is weer lekker bezig, daar mag de scheids snel ingrijpen wmb.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Iedere keer als ik ff lekker ga zitten om United te kijken krijgt Fellaini rood en schiet Rooney minimaal 3 meter mis, waar hij ook op richt. Laat het vanavond aub ook zo zijn..

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:41

Fiber

Beaches are for storming.

Grudgie schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:46:
Zul je zien. Speelt ManU een top wedstrijd en wordt Ajax helemaal weg gespeeld haha. Dat zou wat zijn zeg.
Ajax begint niet heel lekker geloof ik. Maar goed, zo lang dat niet in de score tot uiting komt mag het en kunnen ze nog groeien in de wedstrijd.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Grudgie

Grudgie

Denk dat Ajax een hele kluif gaat hebben aan ManU.

• Hupske

Hupske

AFCA

Zit geen voetbal in United. Alles op fysiek.

• Grindtegel
ManU dekt kort dat doen ze goed, Ajax komt vooralsnog niet toe aan opbouw

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 09:48

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hupske schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:56:
Zit geen voetbal in United. Alles op fysiek.
Vooralsnog doen ze het daarmee toch aardig goed.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:03
Manchester United is sinds Ferguson weg is wel een team dat erg veel kansen nodig heeft om te scoren. Ik heb er daarom best wel vertrouwen in. De enige die dat een beetje doorbreekt is die Rashford. Hem niet laten schieten en je zit goed :P

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:34

Quad

Doof

Scheidsrechter heeft z'n meetlint meegenomen, jammer.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Krukar
Oef...

Ajax komt er steeds beter door

• Hupske

Hupske

AFCA

Wat een kut goal

• Exocet
  • Niet online
Nee..

• Krukar
Meh

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:03
Past wel bij dit United.