Wat mij betreft is Manchester wel de favoriet, helaas want het voetbal van Mourinho is niet om aan te gluren, maar kan wel effectief zijn. Ik denk dat hij zeker in staat is om zijn elftal voor zo'n wedstrijd klaar te stomen.Han schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 08:28:
Finaledag![]()
Man o man wat kriebelt het. Ben gewoon zenuwachtig
Maar dat zenuwachtige komt grotendeels door het besef dat Manchester United een geslepen ploeg is met veel ervaring. Als je de statistieken van United in de EL ziet en die vergelijkt met die van Ajax dan beloofd dat weinig goeds. Aan de andere kant, er is geen return
Buiten enig chauvinisme zie ik Ajax graag winnen, omdat ze een voetbalinstelling hebben die ik veel aantrekkelijker vind. Hoe Ajax zich dit jaar heeft ontwikkeld, is naar mijn idee toch ook wel het gelijk van Cruijff. Bosz heeft Ajax - veel meer dan De Boer - volgens zijn filosofie laten voetballen en wat hij in een seizoen voor elkaar heeft gekregen, is toch bijzonder knap. Europa League winst zou een bijzonder mooie kroon op zijn werk zijn. En ondanks dat je wellicht met een wat gelukkige loting ver kan komen in de Europa League, had ik zelfs in de winterstop niet gedacht dat een Nederlandse club op korte termijn nog een Europese finale zou kunnen halen.
Ergo; hup Ajax
En voor de wedstrijd, zit ik lekker neutraal. Het maakt mij niet uit. Wint Ajax, dan is het leuk voor NL en leuk voor mijn vrienden die meekijken, ik woon in Ajax gebied. Verliezen ze, dan betekent het meer cash voor Feyenoord en 10 miljoen minder voor Ajax, wat het gat weer wat kleiner maakt. Win-Win dus.
Wat ik belangrijker vind: Ik hoop dat het leuk en eerlijk gaat. Geen gekke dwalingen.
[ Voor 44% gewijzigd door PWM op 24-05-2017 09:14 ]
Ik denk dat je op sporza wel de live stream kan kijken als je er niet in slaagt op het op je tv te krijgenPWM schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:12:
Ik ga zo eens kijken hoe ik RTL7 op mijn tv kan krijgenIk heb een zenderindeling die telt: NED1, 2, 3, Ziggo Sport en BBC1. Meer kijk ik normaal niet en zelfs zo erg, dat ik nu met boekje aan het kijken ben hoe ik de hele lijst op mijn tv tover
En voor de wedstrijd, zit ik lekker neutraal. Het maakt mij niet uit. Wint Ajax, dan is het leuk voor NL en leuk voor mijn vrienden die meekijken, ik woon in Ajax gebied. Verliezen ze, dan betekent het meer cash voor Feyenoord en 10 miljoen minder voor Ajax, wat het gat weer wat kleiner maakt. Win-Win dus.
Wat ik belangrijker vind: Ik hoop dat het leuk en eerlijk gaat. Geen gekke dwalingen.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Poll: Wie wint
• Ajax in reguliere tijd
• Ajax na verlenging
• Ajax na penalties
• Man U in reguliere tijd
• Man U na verlenging
• Man U na penalties
Ook een poll maken? Klik hier
Je hoeft het niet te snappen.Han schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:23:
[...]
Gewoon weg blijven van fora die dat niveau hebben. Hier zie je het niet voorbij komen, tenzij je daar (eindelijk) voorbeelden van hebt. Er zijn ook mensen die andere dingen roepen over een tal van andere zaken anders dan voetbal, zoals over immigratie en rassensuperioriteit. Dat wil niet zeggen dat weldenkende mensen dit ook automatisch vinden, laat staan dat het representatief is voor een gehele bevolkingsgroep. Je scheert over één kam terwijl je de plank compleet mis slaat.
Ik snap nog steeds jouw punt niet. De helft van jouw posts hier (3 van de 6) gaan over Ajacieden die volgens jou erg makkelijk over de finale denken terwijl in dit topic geen enkele Ajacied dit roept of denkt. Dat je het ergens anders leest is mogelijk, maar ga dan daar die discussie aan. Hier heeft het totaal geen zin omdat het niet op die manier leeft hier.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Als je Ziggo hebt via Ziggo go appJT schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:25:
Ik ben een deel van de wedstrijd van vanavond helaas onderwegIs er een legale manier om het te streamen?
Ze zijn helaas niet thuis dus het zou makkelijker zijn op een andere manier maar goed om in ieder geval deze optie achter de hand te hebben.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ja gebruikersnaam en wachtwoord van mijn Ziggo.JT schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:27:
Mijn schoonouders hebben dat. Heb je dan een gebruikersnaam en wachtwoord nodig?
Ze zijn helaas niet thuis dus het zou makkelijker zijn op een andere manier maar goed om in ieder geval deze optie achter de hand te hebben.

Alle Ajacieden veel succes vanavond, ik ga er ook lekker voor zitten vanavond
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hoelaat kan ik aanschuiven?Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:09:
Ik heb het bier en de hapjes al gereed staan voor de finale van vanavond.
In 1995 was ik 10, ik vergeet dat nooit meer, tijd voor een extra moment erbij!
Float like a butterfly, sting like a bee.
PWM schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:53:
Vandaag mag er wel een poll in het topic
Poll: Wie wint
• Ajax in reguliere tijd
• Ajax na verlenging
• Ajax na penalties
• Man U in reguliere tijd
• Man U na verlenging
• Man U na penalties
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
SJIPS !!!! WELKE COLLEGA HEEFT MIJN STEM GEPIKT !!!! Raar dat het via IP loopt dit soort dingen en niet via accountEr is al vanaf ip 217.150.190.17 gestemd in deze poll
Yes..... de 1 na belangrijkste speler van dit seizoen ;-) Blij dat hij bijtekende!!!Lekkerboeie86 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:13:
En ook Toornstra verlengd!! Er staat volgend jaar echt wel een dijk van elftal in de Kuip. Versterkingen zijn nodig op de vleugels. Maar van Geel doet uitstekend werk!
Lijkt wel een beetje qua bouw op de Johan Cruijff Arena maar dan met 3 ringen in plaats van 2.PWM schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:54:
Mooi stadion. Ziet er groter uit dan hij is (50.000). Toch jammer dat er maar 40% over is in totaal voor de clubs.

http://nos.nl/artikel/217...na-in-finale-onzeker.html
Wel ontkracht door Ajax, dus hopelijk is er niks aan de hand.
Met boer onder de lat kan je de wedstrijd net zo goed schriftelijk af doen.Exocet schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:59:
Onana zou wellicht niet spelen:
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Lijkt meer een journalist die even een leuk nieuwtje wil hebben, maar het klopt dus niet.
Of Ajax wil het stil houden.
[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 24-05-2017 12:29 ]
Ja zo apart dat er maar 50k in kanVlassie1980 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:37:
[...]
Lijkt wel een beetje qua bouw op de Johan Cruijff Arena maar dan met 3 ringen in plaats van 2.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wil nog niet zeggen dat ze blijvenLekkerboeie86 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:13:
En ook Toornstra verlengd!! Er staat volgend jaar echt wel een dijk van elftal in de Kuip. Versterkingen zijn nodig op de vleugels. Maar van Geel doet uitstekend werk!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Voor Ajax niet te hopen dat hij het deze keer bij het rechte eind heeft. Zou dat overigens de reden geweest zijn dat ze drie keepers mee hebben genomen of doen ze dat altijd?
Nu maar hopen op zijn vorm van het 1e seizoenLekkerboeie86 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:13:
Of was het zijn 2e seizoen? Hij was een seizoen vrij matig meen ik...
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 24-05-2017 13:13 ]
Hij mag uit wel weer gaan scoren
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Om 1800 speelt Smouha tegen Recreativo di Libolo, om 2000 Al Hilal Al-Ubayyid tegen Zesco United. Zal vast wel ergens op tv zijnHackus schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:53:
Is er vandaag nog wat aan voetbal op tv of ?
En stiekem alleen kijken he
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik heb niet zo vaak meer dat ik nerveus ben (toch iets met relativeren, het is en blijft "maar" voetbal), maar vandaag toch wel een flinke dosing spanning en moeite de focus op kantoor erin te houden.
Thuis staat de beamer al klaar, bbq in de aanslag om aangestoken te worden. Mocht het echt gaan gebeuren dan onmiddelijk de stad in natuurlijk
echt zin in die pot!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Morgen hopelijk naar het Leidseplein.. zou wel top zijn
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nee klopt. Maar het is goed nieuws dat Kongolo, Karsdorp, Vilhena en nu ook Toornstra niet bijna gratis gaan vertrekken. Toch hoop ik dat Karsdorp goed verkocht gaat worden. Nieuwkoop gaat minstens zo goed worden als rechtsback.
Manutd heeft wel veel klasse spelers maar of dat het verschil gaat maken...
Hoop niet dat Ajax lam slaat van de zenuwen
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 24-05-2017 14:38 ]
United draait een slecht jaar in de Premier League, ik verwacht een defensief United dat met snelle spelers als Mkhitaryan en Rashford op een snelle uitbraak zal wachten.Harribo schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:37:
Ik heb werkelijk geen flauw idee wie er gaat winnen vanavond.
Manutd heeft wel veel klasse spelers maar of dat het verschil gaat maken...
Hoop niet dat Ajax lam slaat van de zenuwen
Als dat niet zo is, of ze weten er niet doorheen te breken, dan zal United met een countertje er wel doorheen rammen.
50/50. Was Zlatan erbij geweest dan was het 70/30 geweest ofzo
Dat zijn heel wat meer schermen dan destijds met de WK finale! Wat een drama was dat destijds. Amper wat gezien van die wedstrijd. En zo klein ben ik niet....Gynnad schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:15:
Wij gaan vanuit Brabant naar het Museumplein, lijken redelijk wat schermen klaar te staan, dus hopelijk is het een beetje fatsoenlijk te volgen.
[afbeelding]
daar zal het vast gezellig zijn, maar de eventuele huldiging is iets verderop op het museumpleinHan schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:23:
Morgen hopelijk naar het Leidseplein.. zou wel top zijn
[ Voor 56% gewijzigd door KingKoning op 24-05-2017 14:54 ]
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Ajax wint - gelijk na 90 minuten - Man utd wint
Bwin: 4.1 - 3.5 - 2.0
Toto: 3.44 - 3.3 - 2.05
Unibet: 31/10 - 49/20 - evens
Ik vind Veltman ook een completere verdediger. Alleen voor vanavond weet ik het even niet aangezien Tete meer snelheid heeft dan Veltman. En aangezien ik vermoed dat Manchester op de counter gaat spelen lijkt Tete ook geen slechte optie...JST94 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 15:20:
Omdat Veltman gewoon een paar klasses beter is dan Tete..
Bookies kijken niet naar naar dingen als vorm, pressie of mooi voetbal.toolkist schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 15:24:
De bookies hebben in ieder geval weinig vertrouwen in Ajax:
Ajax wint - gelijk na 90 minuten - Man utd wint
Bwin: 4.1 - 3.5 - 2.0
Toto: 3.44 - 3.3 - 2.05
Unibet: 31/10 - 49/20 - evens
Die kijken naar resultaten. En als je Man U tegen Ajax afzet, is Man U gewoon favoriet. Dan helpt ook niet mee dat Ajax tegen Schalke en Lyon billenkoek kreeg.
Wij hebben een geweldig Ajax gezien wat Feyenoord van de mat speelde. Het systeem ziet: 2-1, en dat is wat in het algoritme zit.
Dat ligt er aan hoe je "beter" definieert. Ik vind Tete verdedigend in principe beter, hij heeft een bizar goede tackle in huis die we 2x zagen in die thuiswedstrijd tegen Lyon.JST94 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 15:20:
Echter, ik denk dat Veltman beter past in het systeem met die extreme druk naar voren, die Bosz geintroduceerd heeft. Vermoedelijk heeft hij dat in het begin van het seizoen gewoon beter opgepikt.
Je moet ook maar is zien wat Tete doet als hij een bal veroverd, die gaat 9/10 keer terug naar Sanchez of Onana. Veltman heeft meer de neiging om naar voren te spelen en dat is precies wat Bosz wil.
[ Voor 33% gewijzigd door KingKoning op 24-05-2017 15:31 ]
"Ik heb mijn handschoenen niet bij me, dus hij moet gewoon spelen."Exocet schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:59:
Onana zou wellicht niet spelen:
Aldus v/d Sar op nos.nl. Grapjas
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
ralpje schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 15:58:
[...]
"Ik heb mijn handschoenen niet bij me, dus hij moet gewoon spelen."
Aldus v/d Sar op nos.nl. Grapjas
De zin daarvoor was overigens ''Het gaat goed met Onana'', dus volgens mij valt het allemaal wel mee.
Hoe is het leven?
On topic:
Laatste wedstrijden vrij veel geirriteerd aan veltman. Had gehoopt op Tete.
rSNNN schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:59:
Ik snap alleen niet dat Veltman weer gewoon terugkeert in de basis. Vond Tete zijn plek aardig invullen.
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
Ongelooflijk dat mensen dat maar blijven roepen....JST94 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 15:20:
Ben benieuwd wat voor domme dingen Veltman vandaag weer gaat doen
Wat betreft manutd... Ook blij dat Smalling niet achterin staat
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 24-05-2017 17:49 ]
Voor de manier hoe Bosz wil spelen is dat ook gewoon zo. Tete was vorig seizoen het voorbeeld van het achterin rondbreien.Harribo schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 17:48:
[...]
Ongelooflijk dat mensen dat maar blijven roepen....
Ben benieuwd wat voor domme dingen Veltman vandaag weer gaat doen
Regeren is vooruitschuiven
Licht griepje waarschijnlijk... een paar smarties er in en gaan. Ik denk Onana op sterven na dood moet zijn wil hij niet spelenHackus schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 19:30:
Onana nu ziek of niet, zoveel berichten...
Die beelden vanaf het Leidseplein... geweldig, wat een massa
[ Voor 10% gewijzigd door Han op 24-05-2017 19:47 ]
Leidse? Museumplein bedoel jeHan schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 19:38:
[...]
Licht griepje waarschijnlijk... een paar smarties er in en gaan. Ik denk Onana op sterven na dood moet zijn wil hij niet spelen
Die beelden vanaf het Leidseplein... geweldig, wat een massa
Beiden
En Rembrandtplein
Tjok en tjokvol
Is die landelijk uitgegeven, die Alert? Kijk ik woon in A' dam, dus ik kan me voorstellen dat ze mij berichten...Goron schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 19:50:
Weer een NL-alert. Leuk die voetbalwedstrijden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verstand zegt mij "Dat kunnen ze toch niet winnen" maar mn gevoel gaat helemaal op tilt
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Ach dat zei het verstand van de meeste mensen toch ook bij de kwart en halve finale.Faddermakker schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:34:
Laat die boel maar beginnen hoor! Ik hou het bijna niet meer vam de zenuwen![]()
Verstand zegt mij "Dat kunnen ze toch niet winnen" maar mn gevoel gaat helemaal op tilt
Ik hoop op een 3-1, 1-1 met de rust
/optimistisch
Hoop eigenlijk dat we een dolle Dolberg zien die een hattrick maakt, mar het is Mourinho dus verwacht een bus en verlengingik222 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:39:
Ik verwacht een 2-1 voor Ajax, beslissende goal van Kluivert.
Ja, met een puntertje.ik222 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:39:
Ik verwacht een 2-1 voor Ajax, beslissende goal van Kluivert.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Hij kan zich wel mooi verstoppen in Fellaini z'n haar en dan in het strafschopgebied eruit springenGrindtegel schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:43:
Younes is bijna net zo groot als die kleuter voor hem
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
En Blind ookGrindtegel schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:45:
Felaini speelt mee, dan kan Ajax toch al bijna niet meer verliezen toch?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ajax begint niet heel lekker geloof ik. Maar goed, zo lang dat niet in de score tot uiting komt mag het en kunnen ze nog groeien in de wedstrijd.Grudgie schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:46:
Zul je zien. Speelt ManU een top wedstrijd en wordt Ajax helemaal weg gespeeld haha. Dat zou wat zijn zeg.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Vooralsnog doen ze het daarmee toch aardig goed.Hupske schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:56:
Zit geen voetbal in United. Alles op fysiek.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()