[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 66 Laatste
Acties:
  • 114.411 views

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:29
Harribo schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 22:34:
Pfff ik word als Groningen fan niet zo vrolijk.
Wat wordt mijn ploegje te kijk gezet die twee wedstrijden tegen Az.

Mag hopen dat Groningen nog wat betere spelers erbij krijgt...
Je bent teveel verwend in de jaren met Nevland, Suarez etc. Nu staan ze gewoon waar ze horen te staan. Ze hebben het toch prima gedaan dit seizoen? Toch playoffs gehaald en dat is voor nu het hoogst haalbare. Heel af en toe een keer een uitschietertje, maar eigenlijk is het een club die aan zijn plafond zit. Omzet en begroting gaan niet omhoog, jeugdopleiding stelt niks voor en een directie die te groot denkt, met Nijland voorop. Ik vind eigenlijk dat groningen het naar behoren heeft gedaan.

I don't have dreams, I have goals!!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:19
Prima toch dat AZ en FC Utrecht in de finale staan, een keer niet de underdog die Europa in gaat.

Voor het Nederlands voetbal is het beste als AZ wint aangezien bij Utrecht nogal wat spelers vertrekken, maar op basis van de ranglijst verdiend Utrecht het natuurlijk.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:01
Mosin schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 12:01:
[...]

Hahaha die ken ik wel :D
offtopic:
Mja, als ik mijn vriendin "betast" ziet dat er toch iets anders uit dan dit. :P

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:32
chim0 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 10:05:
[...]

offtopic:
Mja, als ik mijn vriendin "betast" ziet dat er toch iets anders uit dan dit. :P
Hahaha, dan zou je toch een rampzalig leven hebben als dat het is.. :+ :p

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Wat is het ook een eikel, die Blind. :+
http://nos.nl/artikel/217...or-manchester-united.html

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ben ook al jaren fan van Daley Blind :+

Wel leuk weer eens een finale. Ouderwets wat vrienden over de vloer, met pizza's en koud bier.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:45

Vos

AFCA

Huh, geen warm bier? :p

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:55
Gynnad schreef op zondag 21 mei 2017 @ 09:20:
Prima toch dat AZ en FC Utrecht in de finale staan, een keer niet de underdog die Europa in gaat.

Voor het Nederlands voetbal is het beste als AZ wint aangezien bij Utrecht nogal wat spelers vertrekken, maar op basis van de ranglijst verdiend Utrecht het natuurlijk.
Ik denk dat bij Utrecht ook de trainer belangrijk is.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:02
Mvv, w0w, dat zou lang geleden zijn, in de Ere...

Verwijderd

Sjengen! Stel dat het lukt, dan kunnen we de komende jaren alleen al teren op het feit dat we het tegen Roda klaargespeelt hebben. Een jaartje Eredivisie zou een enorme opsteker voor de club betekenen.

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Hup Utrecht en MVV dan maar. Hun tegenstanders ben ik eerlijk gezegd om verschillende redenen zat. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2017 @ 17:15:
Een jaartje Eredivisie zou een enorme opsteker voor de club betekenen.
Vermoedelijk kost 1 jaartje eredivisie juist geld ipv dat het wat oplevert. Ik denk dat de winst pas komt in het 2e jaar. Je zit toch eerst met flinke kosten zoals aanpassingen stadion, nieuwe spelers etc.

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-11 19:55
Tickets voor de thuiswedstrijd zijn al gekocht (online verkoop gaat hard op het moment), tevens ook al opgegeven voor de uitwedstrijd. Er gaan wel geruchten dat uitsupporters niet toegestaan worden.. even afwachten de komende paar dagen.

Ieredivisie... bring us trök!
Afbeeldingslocatie: http://www.heugem.net/foto/2009/augustus/070809eindhovenmvv/070809eindhovenmvv01b.jpg

Afbeeldingslocatie: https://wsly.nl/img/mvv.jpg

Stichting Hobbyserver

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:17:
[...]

Vermoedelijk kost 1 jaartje eredivisie juist geld ipv dat het wat oplevert. Ik denk dat de winst pas komt in het 2e jaar. Je zit toch eerst met flinke kosten zoals aanpassingen stadion, nieuwe spelers etc.
Ik kan daar niks zinnigs over zeggen. Het stadion is in orde. Misschien een nieuw scorebord. En na de laatste financiële impuls van de gemeente jaren geleden is er geen liefde meer van B&W voor de club. Die weet inmiddels prima de eigen broek op te houden. Nadeel is dat we dus ook een enorm lage begroting hebben en dat ze vooral spelers uit de regio halen van clubs als Genk en Standard die het daar net niet halen of bij MVV minuten kunnen maken. Maar het zal vooral een sportieve impuls zijn.

We.mogen nog een week hopen op het ondenkbare.

• PWM
  • Niet online

PWM

En weer waren de stadions in Alkmaar en Utrecht bij LANGE NA niet uitverkocht. De kaartjes dingen tegen 80% korting aan jeugdteams om alsjeblieft maar iemand op de tribune te hebben. Elk jaar opnieuw.
wsLy schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:34:
Tickets voor de thuiswedstrijd zijn al gekocht (online verkoop gaat hard op het moment), tevens ook al opgegeven voor de uitwedstrijd. Er gaan wel geruchten dat uitsupporters niet toegestaan worden.. even afwachten de komende paar dagen.
Is het handig om zowel reserveringsnummer als ticketnummer op een openbaar forum te plaatsen :?

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 21-05-2017 20:46 ]

• wsLy
PWM schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:40:
[...]

Is het handig om zowel reserveringsnummer als ticketnummer op een openbaar forum te plaatsen :?
Je kunt er niks mee ;) de naam + barcode heb ik weggehaald (en reserveringsnummer en ticketnummer zijn niet volledig ;)), de barcode geeft je toegang tot het stadion bij de entreepoortjes.

Wat betreft het stadion en de eredivisie.. volgens mij hoeven er niet echt dingen te veranderen aan het stadion..

Stichting Hobbyserver

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:02
Wat ik ook jammer vind aan de Na-competitie, is dat die niet gewoon net als de Play-offs op de NOS te zien zijn. Geloof dat het nu op Sbs is, sorry die zender weet ik niet te vinden, of dat nou uit principe is of whatever, ik kijk daar gewoon niet naar, of ik moet wel zo verveeld zitten zappen. Ja ik zal wel gek zijn, want de NC vind ik interessanter dan de PO.

Ik zie dat het op Veronica is, nouja net zoiets, dat ik het al niet wist, mag een teken aan de wand zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Sjah op 21-05-2017 21:34 ]

Verwijderd

wsLy schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:54:
Wat betreft het stadion en de eredivisie.. volgens mij hoeven er niet echt dingen te veranderen aan het stadion..
Bij Cambuur moest o.a. het uitvak aangepast worden en andere lampen en wat al niet meer. Maar google werkt niet mee en dus, tja, ik kan het niet meer vinden.

Wel een mooie pot daar in Limburg, zeker een riscio wedstrijd net als Cambuur - Heerenveen altijd was. Of valt dat mee aan de andere kant van Nederland?
Sjah schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:11:
Wat ik ook jammer vind aan de Na-competitie, is dat die niet gewoon net als de Play-offs op de NOS te zien zijn.
Gelukkig nu wel goed uitgezonden op Eredivisie live, maar dat is ook weleens anders geweest. Sowieso jammer dat een voetbal kanaal amper de jupiler league uitzend, ondanks dat juist deze zender meerdere kanalen heeft. Vaak alleen een samenvatting na de wedstrijd en dan ook op een tijd dat je het niet echt kan zien als je live bent gaan kijken (omdat je nog met reistijd zit).

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2017 21:24 ]

• wsLy
Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:22:
[...]

Bij Cambuur moest o.a. het uitvak aangepast worden en andere lampen en wat al niet meer. Maar google werkt niet mee en dus, tja, ik kan het niet meer vinden.

Wel een mooie pot daar in Limburg, zeker een riscio wedstrijd net als Cambuur - Heerenveen altijd was. Of valt dat mee aan de andere kant van Nederland?
Is een behoorlijke risico wedstrijd ja. Daarom zijn er nu geruchten dat er waarschijnlijk geen uitpubliek aanwezig mag zijn ivm dat het zo kort dag is om alles te regelen... Vorige keer in het seizoen 2014/2015 is het ook een beetje uit de hand gelopen ;)

Stichting Hobbyserver

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Heeft Ajax nog een serieuze oefenpot gespeeld tegen een team dat al uitgespeeld is? Enkel trainen of tegen Ajax 2 voetballen lijkt me ook zo weinig opleveren om fit en gefocust te blijven voor de Europa League finale. Bij een wedstrijd achter gesloten deuren tegen Vitesse bijvoorbeeld heb je wel fijne tegenstand, maar geen team met met een slechte relatie met Ajax. Tegen Feyenoord had ook leuk geweest. Gewoon zonder druk even lekker een partij spelen. Hoop in elk geval dat ze er helemaal klaar voor zijn en we een wedstrijd zullen zien als Schalke / Lyon thuis.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:04
Bosz had aangegeven dat juist niet te willen, het blijft dus bij trainen.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Jorgen schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:37:
Heeft Ajax nog een serieuze oefenpot gespeeld tegen een team dat al uitgespeeld is? Enkel trainen of tegen Ajax 2 voetballen lijkt me ook zo weinig opleveren om fit en gefocust te blijven voor de Europa League finale. Bij een wedstrijd achter gesloten deuren tegen Vitesse bijvoorbeeld heb je wel fijne tegenstand, maar geen team met met een slechte relatie met Ajax. Tegen Feyenoord had ook leuk geweest. Gewoon zonder druk even lekker een partij spelen. Hoop in elk geval dat ze er helemaal klaar voor zijn en we een wedstrijd zullen zien als Schalke / Lyon thuis.
De meeste van onze jongens zijn al op vakantie. :9 Zou voor het belang van het Nederlands voetbal wel goed zijn overigens. Lekker geheim achter gesloten deuren even een oefenpot afwerken om zo de focus te houden.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@dutchgio OK. Bij alleen trainen hopelijk minder kans op onnodige blessures.
@JST94 Dat dacht ik dus ook. Maar Bosz mag het zeggen natuurlijk.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-11 11:15
wsLy schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:54:
[...]
Zal helaas niet mogelijk zijn, maar van mij mogen ze wel het kunstgras vervangen voor echt gras.
wsLy schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:52:
[...]

Is een behoorlijke risico wedstrijd ja. Daarom zijn er nu geruchten dat er waarschijnlijk geen uitpubliek aanwezig mag zijn ivm dat het zo kort dag is om alles te regelen... Vorige keer in het seizoen 2014/2015 is het ook een beetje uit de hand gelopen ;)
Ik mag hopen dat ze met dit scenario voor de aanvang van de eerste play off wedstrijden al rekening hebben gehouden.

Tot donderdag 8)

• wsLy
Audiowaste schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:19:
[...]

Zal helaas niet mogelijk zijn, maar van mij mogen ze wel het kunstgras vervangen voor echt gras.

[...]

Ik mag hopen dat ze met dit scenario voor de aanvang van de eerste play off wedstrijden al rekening hebben gehouden.

Tot donderdag 8)
Je weet het maar nooit met de lokale driehoek :+

Ik had liever ook echt gras gehad ipv kunstgras. Maarja was een van de eisen van de gemeente he.. zodat er meer georganiseerd kan worden in het stadion..

Stichting Hobbyserver

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Leuk dat er meer georganiseerd kan worden, maar voor het voetballen zullen ze dan een andere lokatie moeten zoeken. Voetbal doe je op plantjes of in modder, niet op plastic.

alles kan off-topic

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:41
\Wat mij betreft promoveren alleen de "echte grasclubs" Op meer van die plastic troepvelden in de ED zit ik echt niet te wachten

• Ankona
Laten die armoede clubs dan onderling in een plastic league spelen.

alles kan off-topic

• PWM
  • Niet online

PWM

Winst Ajax staat nu 1 op 5 (!). Dat is nog wel de moeite waard van een gokje. Als Feyenoord nou 6 ton in zet op winst, hebben ze meteen het gat van 3 miljoen TV geld terug mocht Ajax winnen :p

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-11 15:16
PWM schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:37:
Winst Ajax staat nu 1 op 5 (!). Dat is nog wel de moeite waard van een gokje. Als Feyenoord nou 6 ton in zet op winst, hebben ze meteen het gat van 3 miljoen TV geld terug mocht Ajax winnen :p
Volgens mij was Ajax na verlenging zelfs 17x je inzet.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
PWM schreef op zondag 21 mei 2017 @ 15:20:
Ik ben ook al jaren fan van Daley Blind :+

Wel leuk weer eens een finale. Ouderwets wat vrienden over de vloer, met pizza's en koud bier.
Tijdens ManUtd - Feyenoord werd Blind behoorlijk uitgefloten. Ik zat zelf in een ManUtd vak en die begrepen daar niets van want het was toch een Nederlander. Detail: Kuijt werd bij elk balbezit nog harder uitgefloten maar dat vonden ze natuurlijk wel heel logisch want dat was iemand van de vijand (Liverpool) vertelde ze ons.

Ik moest ze uitleggen dat hij van Ajax kwam en dat de rivaliteit groot is tussen deze clubs. Dat wisten ze niet, ze begrepen ook niet waarom dat dan was. Ik noemde toen de naam Liverpool en ManUtd rivaliteit en toen werd alles duidelijk bij ze en begrepen ze de supporters. hahahaha Sterker nog ze vonden het raar dat wij niet meededen (gek he als je in een Engels vak zit). Ze vonden dat we hem eigenlijk moesten haten!

Rare lui die Engelsen ;-)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:50
Zou toch wel een zeer grote stunt zijn als Ajax weet te winnen woensdag. Ik ga de wedstrijd sowieso kijken en hoop dat de finale van de Europa league en Champions league echt prachtige wedstrijden worden.

Ajax heeft zeker een kans tegen United. Maar het zou geen schade zijn om te verliezen. Thuis in de Arena hebben ze bijzonder goed gepresteerd. In de uitwedstrijden was toch andere koek. Formeel spelen ze thuis dacht ik, maar ik kan me maar moeilijk voorstellen dat ze echt beter zijn dan United ondanks alle blessures en geschorste spelers. We gaan het zien :)

• Lekkerboeie86
En Jones 2 jaar bijgetekend. #nooitmeervermeer *O*

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:31:
Goed voor Jones en Feyenoord.

Ben wel benieuwd wat Vermeer nu gaat doen. Zou als ik hem was proberen een club in bijvoorbeeld Engeland te zoeken. Heeft Koeman wellicht nog een keeper nodig?

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:34
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:37:
[...]

Ben wel benieuwd wat Vermeer nu gaat doen. Zou als ik hem was proberen een club in bijvoorbeeld Engeland te zoeken. Heeft Koeman wellicht nog een keeper nodig?
Zoet gaat wellicht weg..... :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

• dutchgio
Boer ook..... :+

• Martinusz
-O- :N voor Jong Ajax wellicht :P

• Lekkerboeie86
[...]

Zijn zaakwaarnemer rommelt hem vast wel ergens naar binnen. Bij Feyenoord blijven is nu geen optie meer.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-11 16:09
Lekkerboeie86 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:11:
Zou toch wel een zeer grote stunt zijn als Ajax weet te winnen woensdag. Ik ga de wedstrijd sowieso kijken en hoop dat de finale van de Europa league en Champions league echt prachtige wedstrijden worden.
Collega op het werk heeft totaal niets met Ajax en hoopte elke ronde dat ze eruit vliegen. Maar nu in de finale neemt de haat voor Mounrinho het over en hoopt ze dat Ajax dik wint.

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11 15:31
Misschien off-topic, maar ik wil woensdagavond naar Amsterdam met een vriend van me. Ik wil alleen niet met de trein en zit er aan te denken om naar zo'n P+R-plek te gaan en daar de auto te parkeren om vervolgens een metro of bus te pakken. We komen daar waarschijnlijk alleen pas om half 8 - 8 uur aan en ik heb geen ervaring met die parkeerplekken. Is het een aanrader om te doen op een dag als dat en om die tijd of kan ik beter thuis blijven en die vriend van me (hij is de Ajacied; ik kom er alleen voor de sfeer) met de trein laten gaan? :P
Ik heb wel al gezien dat RAI en Arena waarschijnlijk dicht zullen zijn.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:41
Wat hebben mensen hier ineens tegen Vermeer. Ik vind hem nog steeds de betere keeper. Fijn dat Jones blijft hoor, maar Vermeer is toch een niveautje hoger

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Leon Zwiers schreef op maandag 22 mei 2017 @ 18:59:
Wat hebben mensen hier ineens tegen Vermeer. Ik vind hem nog steeds de betere keeper. Fijn dat Jones blijft hoor, maar Vermeer is toch een niveautje hoger
Ik heb weinig tegen Vermeer en vond hem ook zeker beter dan Jones is, maar of hij dat nog steeds is, is naar mijn idee maar zeer de vraag. Ik betwijfel of hij op zijn leeftijd met die blessure op zijn oude niveau terug kan komen. Komen maar weinig sporters met die blessure terug op het oude niveau. Ben zeer benieuwd hoe hij terug komt en wat Feyenoord met hem gaat doen. Verkopen lijkt me geen slecht idee en dan Hahn terug halen en Hahn en Jones het uit laten vechten.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik vond Jones behoorlijk onzeker in de laatste weken. Of Vermeer meer kan brengen, dat durf ik niet te zeggen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Vincent Dave
Lekkerboeie86 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:31:
Gaat echt tever, dit. Vermeer heeft ballen getoond om bij Feyenoord te gaan keepen en heeft dat vervolgens niet onverdienstelijk gedaan. Als ajacied denk ik uiteraard boontje komt om zijn loontje vanwege de manier dat hij is weggegaan. Maar om dan Jones als verlosser te zien tov Vermeer, dan begrijpen jullie er niet veel van en laten jullie de (valse) sentimenten de boventoon voeren.

• Deadsy
En Jones is ook al op leeftijd, ook al is het een keeper.
Misschien komt hij volgend seizoen geeneens meer in de buurt qua prestaties.

• Ankona
[...]

PSV?

alles kan off-topic

• Ankona
Ik heb niets tegen Vermeer. Sterker nog, ik vind het ontzettend sneu voor hem dat hij nadat hij eerst bij Ajax op een zijspoor kwam hij nu zijn vaste plek bij Feyenoord door een ongelukkige blessure kwijt is.

Jones heeft het het afgelopen jaar gewoon erg goed gedaan en die ene wedstrijd dat Vermeer in moest vallen zag je dat hij scherpte miste. De vraag is of hij als tweede keeper die scherpte weer op kan bouwen om zijn plek terug te veroveren.
Ik zie hem op dit moment niet meteen eerste keus worden en ik zie hem ook niet vanaf de bank terug vechten. Hij moet gewoon ergens eerste keeper worden. Misschien ruilen met Hahn? Een selectie met 5 fitte keepers lijkt mij wat overdreven, zeker als met name het middenveld zo dun bezet is.

alles kan off-topic

• Deadsy
Als Zoet vertrekt, absoluut.
Als Zoet blijft is het kapitaalsvernietiging.

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:54

d0s

sssst

Ample Energy schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:43:
Misschien off-topic, maar ik wil woensdagavond naar Amsterdam met een vriend van me. Ik wil alleen niet met de trein en zit er aan te denken om naar zo'n P+R-plek te gaan en daar de auto te parkeren om vervolgens een metro of bus te pakken. We komen daar waarschijnlijk alleen pas om half 8 - 8 uur aan en ik heb geen ervaring met die parkeerplekken. Is het een aanrader om te doen op een dag als dat en om die tijd of kan ik beter thuis blijven en die vriend van me (hij is de Ajacied; ik kom er alleen voor de sfeer) met de trein laten gaan? :P
Ik heb wel al gezien dat RAI en Arena waarschijnlijk dicht zullen zijn.
Ik heb ook net zitten kijken. Ik pak Parkbee Overtoom en loop dan in een kwartier naar het museumplein. 2,50 euro per uur, en net buiten de drukte van het centrum. Q-park is kansloos denk ik en P+R is toch een eind weg.

• Ankona
Deadsy schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:29:
En Jones is ook al op leeftijd, ook al is het een keeper.
Misschien komt hij volgend seizoen geeneens meer in de buurt qua prestaties.
Justin Bijlow zal tegen die tijd wel klaargestoomd zijn.

alles kan off-topic

• PWM
  • Niet online

PWM

Hoop dat Vermeer weer een eerlijke kans krijgt in de voorbereiding. Dat de beste moge winnen.

• Lekkerboeie86
Vincent Dave schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:00:
[...]

Gaat echt tever, dit. Vermeer heeft ballen getoond om bij Feyenoord te gaan keepen en heeft dat vervolgens niet onverdienstelijk gedaan. Als ajacied denk ik uiteraard boontje komt om zijn loontje vanwege de manier dat hij is weggegaan. Maar om dan Jones als verlosser te zien tov Vermeer, dan begrijpen jullie er niet veel van en laten jullie de (valse) sentimenten de boventoon voeren.
Ik vond de overstap in het begin echt een hele slechte zaak. Maar Mulder was gewoon niet goed genoeg. We konden hem voor een erg lage prijs krijgen en was duidelijk een upgrade voor de selectie. Maar ik kan gewoon niet wennen aan een ras Ajaxied in een Feyenoord shirt. Dat mogen jullie allemaal belachelijk vinden uiteraard, maar zo sta ik erin.

Jones heeft dit seizoen bewezen dat hij een topkeeper is. Een groot aandeel in het kampioenschap! 2 jaar erbij is vind ik ook veel. Maar kijk eens naar Buffon. Goeie keepers zijn niet versleten als ze 35 zijn. Ik hoop dat Hahn en Bijlow wel de toekomstige keepers van Feyenoord worden.

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11 15:31
d0s schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:14:
[...]

Ik heb ook net zitten kijken. Ik pak Parkbee Overtoom en loop dan in een kwartier naar het museumplein. 2,50 euro per uur, en net buiten de drukte van het centrum. Q-park is kansloos denk ik en P+R is toch een eind weg.
Die zou wel ideaal zijn, bedankt voor de suggestie. Ik ben bang dat hij vol zit tegen de tijd dat ik aankom, maar mocht je een Twingo zien staan... ;)

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-11 08:34

Qu3st

http://www.ajax.nl/stream...-europa-league-finale.htm
De selectie van Ajax voor woensdag, geen Sinkgraven in ieder geval! Vind ik goede keus van Bosz. Nog 2 nachtjes....

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:51
Aanslag Manchester zal nog wel effect hebben op de EL finale.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11 13:52
Ik wil dit najaar naar een wedstrijd van PSG, ben daar 9 jaar geleden geweest.

Hoe gaat het tegenwoordig met kaarten kopen, is dat makkelijk via de site te regelen, of aan het stadion?

Zijn de prijzen gestegen sinds de overname?

Retour Thalys was slechts 70 euro zag ik.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• PWM
  • Niet online

PWM

jaapstobbe schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 07:12:
Aanslag Manchester zal nog wel effect hebben op de EL finale.
Ja, jammer. Minuut stilte, rouwbanden, rustige prijsuitreiking. Toch een andere sfeer.

• Martinusz
PWM schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 08:56:
[...]

Ja, jammer. Minuut stilte, rouwbanden, rustige prijsuitreiking. Toch een andere sfeer.
Idd, jammer voor de sfeer rondom zo'n finale.

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Han schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:35:
[...]
Wat een onzin zeg....Waar lees jij die dan hier? Heb je ook voorbeelden? Ik lees alleen maar dat ze ook zeker een kans hebben, 50/50 hooguit, maar nergens zoals jij stelt dat er makkelijk over gedacht wordt.
[...]
Ook hier, heb je daar voorbeelden van? Iedereen was zich er van bewust dat de uitwedstrijd pittig zou zijn. Natuurlijk was de uitslag thuis een opsteker waar Lyon thuis minimaal 4 keer moest scoren zonder een tegendoelpunt te incasseren. En gezien de verdediging van Lyon is dat een hele opgave. Er was een overtuiging dat Lyon 'even op zij zou worden gezet'. Helemaal omdat Lacazette weer fit zou zijn.[quote]Nu mogen ze dus tegen Man utd aantreden, klopt Zlatan doet niet mee en misschien een aantal anderen die normaal gesproken in de basis staan. Als je bekijkt wat er overblijft kan dat materiaal gewoon mee in de Champions league.[quote]Manchester United is al lang geen CL niveau meer. Ik snap niet waar je dat op baseerd? Dat het een pittige tegenstander is voor Ajax dat klopt. Er staat een hoop kapitaal op het veld maar een geoliede machine is het absoluut niet. En ja, United is zeker verzwakt maar er blijft genoeg over. De bank is duurder dan de gehele selectie van Ajax.
[...]
Ajax heeft als voordeel dat het om één westrijd gaat. Tegen Schalke en Lyon kon Ajax verrassen in de eerste ontmoeting, daar put ik hoop uit, er is gelukkig geen return waarin Ajax het traditioneel moeilijker heeft.
[...]
We gaan het zien... ik hoop van niet maar het behoort zeker tot de mogelijkheden. Wanneer Ajax een pot op de mat kan leggen zoals tegen Schalke of Lyon thuis dan hebben ze zeker een kans.
Er is meer dan alleen dit forum, ik heb het over de algemene mening. Dus je kan het onzin noemen maar het is helaas de realiteit.

• Martinusz
Thunder00x schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:37:
[...]

Er is meer dan alleen dit forum, ik heb het over de algemene mening. Dus je kan het onzin noemen maar het is helaas de realiteit.
Jouw interpretatie van de algemene mening maakt het nog geen algemene mening ;)
Ik heb nog niemand horen zeggen dat Ajax wel eventjes wint, alleen dat er een kans is. Dus op basis daarvan is de algemene mening niet zo ;) :P

• Vincent Dave
[...]

Ik zou niet weten waarom, heel Rotterdam ging uit z'n dak 1 dag na de moord op fortuyn. Maar voor die stad gelden andere normen en waarden blijkbaar.

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Martinusz schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:42:
[...]

Jouw interpretatie van de algemene mening maakt het nog geen algemene mening ;)
Ik heb nog niemand horen zeggen dat Ajax wel eventjes wint, alleen dat er een kans is. Dus op basis daarvan is de algemene mening niet zo ;) :P
Ik heb wel heel veel mensen het zien schrijven en roepen. En nu?

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:36
Vincent Dave schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:43:
[...]

Ik zou niet weten waarom, heel Rotterdam ging uit z'n dak 2 dagen na de moord op fortuyn. Maar voor die stad gelden andere normen en waarden blijkbaar.
Voor de wedstrijd is er netjes een minuut stilte gehouden. Feyenoord en de UEFA wilden eigenlijk de wedstrijd verplaatsen, maar de familie van Pim Fortuyn heeft aangegeven dat de wedstrijd gewoon door kan gaan, aangezien Pim dit, volgens hen, had gewild. De festiviteiten waren beperkt tot het uitreiken van de beker in het stadion, terwijl Feyenoord in de eindstrijd met rouwbanden speelde.

Het zal niet veel anders zijn als de wedstrijd van Feyenoord. En wanneer Manchester wint, dan zal Manchester ook uit zijn dak gaan en een feestje vieren.

FTFY: 2 dagen

• PWM
  • Niet online

PWM

[...]

Ik zou niet weten waarom, heel Rotterdam ging uit z'n dak 1 dag na de moord op fortuyn. Maar voor die stad gelden andere normen en waarden blijkbaar.
Ja, de moord op een politicus in Hilversum is ongeveer hetzelfde als een bom die 25 kinderen vermoord en 50 verminkt in de eigen stad vlakbij het stadion.

Maar goed, het laatste wat hier nodig is, is een vergelijk tussen Feyenoord en Ajax over 2 gebeurtenissen 15 jaar uit elkaar.

Punt is: De sfeer is vanavond anders dan als dit niet was gebeurt. Lijkt me niet zo'n gekke stelling.

• lateef
[...]
En jij denkt dat Amsterdam niet op zijn kop staat, mocht Ajax winnen?

In 2002 was er een minuut stilte, rouwbanden, een andere sfeer en geen openbare huldiging. Mocht Ajax winnen, gaat de huldiging naar mijn weten nog gewoon door. Of dat in Manchester ook het geval is, weet ik niet, maar voor hen is het toch meer een troostprijs, dus ik vraag me sowieso af of er daar een huldiging was geweest.

Uitgaande van je uitspraak, moeten we dus de conclusie trekken dat de normen en waarden in Rotterdam een hogere moreel hebben dan in Amsterdam :?

Overigens lijkt het me vooral 'jammer' voor de slachtoffers en andere betrokkenen...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Thunder00x schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:45:
Ik heb wel heel veel mensen het zien schrijven en roepen. En nu?
Gewoon weg blijven van fora die dat niveau hebben. Hier zie je het niet voorbij komen, tenzij je daar (eindelijk) voorbeelden van hebt. Er zijn ook mensen die andere dingen roepen over een tal van andere zaken anders dan voetbal, zoals over immigratie en rassensuperioriteit. Dat wil niet zeggen dat weldenkende mensen dit ook automatisch vinden, laat staan dat het representatief is voor een gehele bevolkingsgroep. Je scheert over één kam terwijl je de plank compleet mis slaat.

Ik snap nog steeds jouw punt niet. De helft van jouw posts hier (3 van de 6) gaan over Ajacieden die volgens jou erg makkelijk over de finale denken terwijl in dit topic geen enkele Ajacied dit roept of denkt. Dat je het ergens anders leest is mogelijk, maar ga dan daar die discussie aan. Hier heeft het totaal geen zin omdat het niet op die manier leeft hier.

[ Voor 7% gewijzigd door Han op 23-05-2017 13:30 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:07
Qu3st schreef op maandag 22 mei 2017 @ 23:16:
De selectie van Ajax voor woensdag, geen Sinkgraven in ieder geval! Vind ik goede keus van Bosz. Nog 2 nachtjes....
Dat is waarschijnlijk omdat Heerenveen anders 8 a 9 ton kreeg ivm clausule bij het spelen en/of bij selectie van een europeese finale.

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-11 14:31
lateef schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:19:
[...]

Of dat in Manchester ook het geval is, weet ik niet, maar voor hen is het toch meer een troostprijs, dus ik vraag me sowieso af of er daar een huldiging was geweest.
Er komt in ieder geval geen huldiging als Manchester United de Europa League wint.

http://www.ad.nl/buitenla...t-europa-league~a0fcbc72/

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Purehz schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:45:
[...]

Dat is waarschijnlijk omdat Heerenveen anders 8 a 9 ton kreeg ivm clausule bij het spelen en/of bij selectie van een europeese finale.
Stel nou dat hij de beste speler was geweest, had hij dan ook niet meegedaan? Omdat je dan bijna een miljoen euro verliest?

• lateef
dcell schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:47:
[...]

Er komt in ieder geval geen huldiging als Manchester United de Europa League wint.

http://www.ad.nl/buitenla...t-europa-league~a0fcbc72/
Maar die kwam er inderdaad dus sowieso niet, heeft dus niets te maken met de gebeurtenissen van afgelopen avond.

• dutchgio
[...]

Nee, hij is geblesseerd geweest en heeft na z'n herstel niet één minuut gespeeld. Niet heel logisch om dan ineens in de finale weer te spelen. Zo'n gemis is Sinkgraven nu ook weer niet.

• Purehz
dutchgio schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:00:
[...]

Nee, hij is geblesseerd geweest en heeft na z'n herstel niet één minuut gespeeld. Niet heel logisch om dan ineens in de finale weer te spelen. Zo'n gemis is Sinkgraven nu ook weer niet.
Zeg ook niet dat hij moest spelen, had misschien wel verwacht dat hij bij de selectie zat. Maar je kunt toch niet ontkennen dat het meewerkt in zijn nadeel?
Krasloos schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:56:
[...]

Stel nou dat hij de beste speler was geweest, had hij dan ook niet meegedaan? Omdat je dan bijna een miljoen euro verliest?
Zullen meerdere factoren meespelen. Komt terug van een blessure, voorheen 1e linksback onder bosz, Viergever 2de linksback, Riedewald 3de linksback. Mits fit had hij zeker bij de selectie gezeten.
Ik geef alleen aan dat het een factor kan zijn dat Sinkgraven niet bij de selectie zit...

• Martinusz
[...]

Wat een onzin :) alsof die 8 of 9 ton uit zou maken, bij verlies krijg je nog 3 miljoen geloof ik. 8)7

• Purehz
Martinusz schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:08:
[...]

Wat een onzin :) alsof die 8 of 9 ton uit zou maken, bij verlies krijg je nog 3 miljoen geloof ik. 8)7
dus van die evt 3 miljoen direct maar 2,1 / 2,2 miljoen maken 8)7
Daarnaast kwam zoals ik al vermeldde, sinkgraven terug van een blessure.

• Martinusz
Purehz schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:15:
[...]

dus van die evt 3 miljoen direct maar 2,1 / 2,2 miljoen maken 8)7
Daarnaast kwam zoals ik al vermeldde, sinkgraven terug van een blessure.
Ja dus heeft het geen reet te maken met die clausule, Sinkgraven is weken geblesseerd geweest en geen minuut gespeeld. Dan kun je beter fitte jongens meenemen naar de Finale, lijkt mij meer dan logisch. Daarnaast heeft Riedewald Viergever al eerder vervangen Europees, dus die gaat sowieso spelen.
Mocht Riedewald zich blesseren, schuif je de hele linie naar links en zet je Tete erin.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
[...]
Manchester had al aangegeven dat er geen huldiging komt (al voor de aanslag) echter stonden er een paar zaken wel in de planning maar deze zijn nu ook cancelled en nu dit erbij.

Heb ook het gevoel dat de EL totaal niet leeft bij ManUtd, ze noemden het al een troostprijs en alleen de makkelijkste weg om de CL te behalen nu bleek dat de selectie niet goed genoeg was om rechtstreeks de CL te halen. Vraag me af of ze zowiezo nog wel blij zijn en zin hebben om de finale te spelen...

[ Voor 6% gewijzigd door rikoos op 23-05-2017 14:40 ]

• dutchgio
Een prijs is een prijs. CL telt ook nogal zwaar mee, dat wil je spelen.
Je kunt ook een verder bedroevend seizoen nog wat kleur geven.

Nogal onzinnig om nu al over de inzet te beginnen...

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
rikoos schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:39:
[...]Heb ook het gevoel dat de EL totaal niet leeft bij ManUtd, ze noemden het al een troostprijs en alleen de makkelijkste weg om de CL te behalen nu bleek dat de selectie niet goed genoeg was om rechtstreeks de CL te halen. Vraag me af of ze sowieso nog wel blij zijn en zin hebben om de finale te spelen...
Mourinho weet dat dit zijn laatste kans is op een succesje en zoals altijd trekt hij daarvoor alles uit de kast. Genialiteit kan niet bestaan zonder een psychiatrische aandoening.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Han
  • Niet online

Han

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:52:
Mourinho weet dat dit zijn laatste kans is op een succesje en zoals altijd trekt hij daarvoor alles uit de kast. Genialiteit kan niet bestaan zonder een psychiatrische aandoening.
Precies dat... het is de enige kans voor United om het seizoen nog enigszins te laten slagen. En als trainer wil hij uiteraard de enige missende prijs voor United binnenslepen zodat de prijzenkast compleet is. Iemand die denkt dat United deze finale niet serieus neemt vergist zich lelijk.

Ik denk overigens niet dat dit een prachtige wedstrijd wordt zoals bijvoorbeeld tegen Lyon of Schalke. United laat Ajax gewoon komen en loert op de fouten die Ajax zeker gaat maken. Ook al is het team qua maatstaven voor United ondermaats, door Mourinho staat het defensief erg goed en zijn ze sterk in de omschakeling. Qua spelbeeld zal Ajax wellicht sterker ogen maar schijn zal bedriegen, United zal het toelaten. Naast de counters is Ajax ook zwakker bij dode spelmomenten rondom de eigen zestien. De spelers van United zijn stuk voor stuk fysieker en kopsterker.

Ik hoop zelf op een scenario waarbij Ajax in het eerste half uur weet te scoren waardoor United de bus van de handrem moet halen. Dan krijgen we een open wedstrijd en dicht ik Ajax kansen toe. Maar ik vrees dat Ajax één of twee dodelijke counters om de oren gaat krijgen en dat vervolgens United de wedstrijd helemaal dood verdedigd.

Maar het kriebelt al wel, heb er zin in :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:28
Qu3st schreef op maandag 22 mei 2017 @ 23:16:
Ben wel benieuwd welke 2 er nog afvallen. Alblas en Nouri/De Jong?

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:10
Han schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:33:
[...]Precies dat... het is de enige kans voor United om het seizoen nog enigszins te laten slagen
Gelukkig geldt voor Ajax precies hetzelfde. Geen beker, geen kampioenschap, alleen beter voetbal kun je een soort van prijs noemen.

Kortom, beide clubs op dat gebied in hetzelfde schuitje. En dus extra interessant.

• dutchgio
Coocoocachoo schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:36:
[...]

Ben wel benieuwd welke 2 er nog afvallen. Alblas en Nouri/De Jong?
Alblas en Nouri lijken inderdaad de meest logische opties. Een 3e keeper is niet nodig en er zitten genoeg middenvelders in de selectie.
Normaal zou Westermann ook nog kunnen, maar qua defensie is het nu wat minder.

• Vincent Dave
PWM schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 12:48:
[...]

Ja, de moord op een politicus in Hilversum is ongeveer hetzelfde als een bom die 25 kinderen vermoord en 50 verminkt in de eigen stad vlakbij het stadion.

Maar goed, het laatste wat hier nodig is, is een vergelijk tussen Feyenoord en Ajax over 2 gebeurtenissen 15 jaar uit elkaar.

Punt is: De sfeer is vanavond anders dan als dit niet was gebeurt. Lijkt me niet zo'n gekke stelling.
Als je zo bijdehand ben prima maar wil je geen woorden in mn mond leggen?
1. Een aanslag is een aanslag ongeacht de hoeveelheid en of er kinderen bij betrokken zijn, allemaal net zo erg.
2. Goed dat ze met rouwbanden om spelen en een minuut stilte houden, maar de sfeer gaat er terecht niet anders door zijn. Dat was in R'dam ook niet het geval, vandaar mijn vergelijk om aan te geven dat er door jou met twee maten gemeten wordt.
3. Wat maakt het uit dat het vlakbij het stadion gebeurt? Moet er een bom in jouw eigen tuin vallen voordat jij iets erg gaat vinden? Nogmaals, een aanslag is een aanslag en wij gaan hier niet bepalen wat erger is omdat dat minachting is richting de nabestaanden.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Sleehond schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:43:
[...]Gelukkig geldt voor Ajax precies hetzelfde. Geen beker, geen kampioenschap, alleen beter voetbal kun je een soort van prijs noemen.

Kortom, beide clubs op dat gebied in hetzelfde schuitje. En dus extra interessant.
Ajax heeft toch in ieder geval voorronde CL?
Lijkt me nog een behoorlijk verschil met Manchester United dat bij verlies met lege handen staat ...
En de KNVB-beker is voor de drie grote clubs alleen bij een lange droogte (voor de fans) emotioneel "waardevol".

[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 23-05-2017 17:08 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 17:08:
Ajax heeft toch in ieder geval voorronde CL?
Lijkt me nog een behoorlijk verschil met Manchester United dat bij verlies met lege handen staat ...
En de KNVB-beker is voor de drie grote clubs alleen bij een lange droogte (voor de fans) emotioneel "waardevol".
ManU heeft toch EL minimaal?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Han
  • Niet online

Han

Sleehond schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:43:
Gelukkig geldt voor Ajax precies hetzelfde. Geen beker, geen kampioenschap, alleen beter voetbal kun je een soort van prijs noemen.
Klinkt misschien gek en kan alleen voor mijzelf spreken, maar het seizoen van Ajax is in mijn ogen al geslaagd. In het overgangsjaar tweede worden met slechts één punt verschil en het voetbal spelen waarvoor je naar het stadion gaat en daarbij de bonus van de EL finale terwijl we als Nederland nog kansloos werden geacht in Europa.

De finale winnen is voor mij de kers op de taart maar zonder die kers smaakt het zeker goed en al helemaal naar meer (volgend seizoen). Ajax heeft een goede exposure gekregen in Europa, daar wordt de club alleen maar beter van. Ik ben er van overtuigd dat er straks nog meer talenten voor Ajax zullen kiezen als tussenstap. De huidige prestaties zijn een prima etalage geweest voor het aantonen dat de jeugd de kans krijgt... :)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
gambieter schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 17:10:
[...]
ManU heeft toch EL minimaal?
Klopt inderdaad, de rijkste club ter wereld is op een prachtige 6e plaats geëindigd.
Dan zo: Voorronde Champions League > Europa League.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:12
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZOMvon0nnh8]

Live de laatste training voor de liefhebbers. Iemand enig idee wat de spelvorm is die ze doen met de 3 teams? Ze pasen ook naar andere hesjes... heb het nog niet kunnen ontdekken :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Deadsy
Maverick schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 20:01:
[video]

Live de laatste training voor de liefhebbers. Iemand enig idee wat de spelvorm is die ze doen met de 3 teams? Ze pasen ook naar andere hesjes... heb het nog niet kunnen ontdekken :P
Aanval, middenveld en verdediging ofzo?
Training met 3 groepen om er continu druk op te houden ofzo.

Heb trouwens het gevoel dat ze bij RTL een beetje voor Ajax zijn.

• Qu3st

Qu3st

Deadsy schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 21:05:
[...]

Aanval, middenveld en verdediging ofzo?
Training met 3 groepen om er continu druk op te houden ofzo.

Heb trouwens het gevoel dat ze bij RTL een beetje voor Ajax zijn.
Ze hebben het nu over Man Utd, maar kom op he?! BBC of Sky is helemaal neutraal? :+

Verwijderd

Je mag toch hopen dat er niets gebeurd in Stockholm of Amsterdam vergelijkbaar met wat er gisteren in Manchester is gebeurd. Moet er niet aan denken.

• Deadsy
Qu3st schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 21:21:
[...]

Ze hebben het nu over Man Utd, maar kom op he?! BBC of Sky is helemaal neutraal? :+
Die zijn ook voor Ajax?

En ik ga er vanuit dat de beveiliging in Stockholm verbeterd zal zijn.

• Qu3st

Qu3st

Deadsy schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 21:24:
[...]

Die zijn ook voor Ajax?

En ik ga er vanuit dat de beveiliging in Stockholm verbeterd zal zijn.
[sarcasme]Ja iedereen is voor Ajax![/sarcasme]

Die sarcasme codes kun jij ook wel gebruiken :+

• Deadsy
Qu3st schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 21:27:
[...]

[sarcasme]Ja iedereen is voor Ajax![/sarcasme]

Die sarcasme codes kun jij ook wel gebruiken :+
Nou qua voetbal is het toch de leukere ploeg om te zien. En bij United zit uiteraard Jose, ook niet overal geliefd. :9

• Qu3st

Qu3st

Deadsy schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 21:28:
[...]

Nou qua voetbal is het toch de leukere ploeg om te zien. En bij United zit uiteraard Jose, ook niet overal geliefd. :9
Precies! ;)

Het begint toch wel erg te kriebelen, ik ben blij met mijn halve dagje werken morgen en donderdag vrij!
Come on Ajax!!! *O*

• Deadsy
Qu3st schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 21:32:
[...]

Precies! ;)

Het begint toch wel erg te kriebelen, ik ben blij met mijn halve dagje werken morgen en donderdag vrij!
Come on Ajax!!! *O*
Hier hetzelfde. Zal vroeg klaar zijn en dan 4 dagen weekend.
Kunnen denk ik ook alvast een Mourinho bingo maken met wat hij allemaal gaat zeggen mocht Ajax winnen.

• PWM
  • Niet online

PWM

Begrijp ik nou goed dat als Ajax derde was geworden we wel 2 CL + 1 voorronden CL zouden krijgen?

Toch gek dat die plek nu naar Frankrijk gaat.

• Deadsy
PWM schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 22:38:
Begrijp ik nou goed dat als Ajax derde was geworden we wel 2 CL + 1 voorronden CL zouden krijgen?

Toch gek dat die plek nu naar Frankrijk gaat.
De plek gaat niet naar Frankrijk, hij gaat naar Nice. En ze krijgen de plek niet maar gaan gratis een ronde verder.
Vind het wel wat hebben, op deze manier heb je er tenminste als club nog eens iets aan wanneer je hoog op de ranking staat.

• lateef
Maverick schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 20:01:
[video]

De drie teams zijn om snel door te kunnen wisselen en de twee langs de kant zijn bij de balbezttende partij, zodat je altijd een overtalsituatie kunt creëren. Oefenvorm in hoog tempo en met veel druk, iets wat Ajax vanavond waarschijnlijk/hopelijk ook gaat doen.

• Han
  • Niet online

Han

Finaledag *O*

Man o man wat kriebelt het. Ben gewoon zenuwachtig :o

Maar dat zenuwachtige komt grotendeels door het besef dat Manchester United een geslepen ploeg is met veel ervaring. Als je de statistieken van United in de EL ziet en die vergelijkt met die van Ajax dan beloofd dat weinig goeds. Aan de andere kant, er is geen return :P

Pagina: 1 ... 47 ... 66 Laatste

Dit topic is gesloten.