Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ging Ajax maar eens echt voetballen...D. Ninjai schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:05:
Nu wordt het niks meer aan, voetballen tegen een blok beton.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja, maar Pogba is ook wel een heel ander niveau dan Klaassen heFleximex schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:05:
Klaassen verliest tot nu toe wel echt alles van Pogba.
Dat blijkt, maar hoeft niet erg te zijn. Ik zou meer op de zone spelen en niet Klaassen op Pogba zetten.Grudgie schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:06:
[...]
Ja, maar Pogba is ook wel een heel ander niveau dan Klaassen he
Meteen 5 miljoen minder waard op de transfermarktGrudgie schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:10:
Nou Sanchez, lekkere pass.
Hoewel ik Dolberg ook niet in topvorm vind.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat had Dolberg tegen Lyon ook al. Dus de spits is er nu niet. Anders maar wissel
www.google.nl
Heeft in zijn eentje het middenveld onder controle.
Gozer moet een trap onder zijn r... hebben dit kan echt niet
[ Voor 53% gewijzigd door Harribo op 24-05-2017 21:25 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Riedewald ookHarribo schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:24:
Dolberg staat weer te slapen.
Gozer moet een trap onder zijn r... hebben dit kan echt niet
Zou ik nog mee wachten. Want Dolberg is ook het type dat dan opeens de goal maaktnaitsoezn schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:25:
Misschien moet je dolberg er gewoon uit durven halen voor Kluivert. Traore is goed bezig en kan wellicht meer bereiken in de spits
Nee, juist lekker aan de buitenkant laten staan. Daar is ruimte voor de actie. In t centrum verzuipt hij net zo hard als Dolberg.naitsoezn schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:25:
Misschien moet je dolberg er gewoon uit durven halen voor Kluivert. Traore is goed bezig en kan wellicht meer bereiken in de spits
Knowledge reigns supreme over nearly anything
[ Voor 6% gewijzigd door sambalbaj op 24-05-2017 21:27 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ajax bakt er zelf ook niet zoveel van, toh is de wedstrijd spannend maar niet mooi om te zien.Fleximex schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:27:
Al bijna rust. Ik hoop echt niet dat Ajax met zo'n lullige goal gaat verliezen. Als je verliest dan graag met een 2-0 en dat United ook echt beter is. Want die hebben voetballend eigenlijk helemaal niks alten zien.
...toch?
[ Voor 12% gewijzigd door Fleximex op 24-05-2017 21:30 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hij is niet iemand van het opbouwen nee.Quad schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:31:
Ik heb al 2 a 3 keer m'n hart vastgegrepen bij een actie van Sanchez, Pfft het is een beste kearl maar moet niet overmoedig worden.
Ja maar dat is beter dan 0-1 door zo een goal.sambalbaj schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:31:
Bij een 0-2 is het overigens wel beslist ook.
Inderdaad, Traore naar het centrum, Kluivert erin
Valt wel mee. Beweegt en bied zich veel aan.Harribo schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:35:
Het probleem is Dolberg. Hij moet veel meer lopen en aanbieden. Staat compleet stil in het centrum.
De pass naar Dolberg wordt er alleen goed uitgehaald.
Kan het wel waarderen, tenminste eens iets anders. Klinkt trouwens ook beter dan het origineel.sambalbaj schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:35:
Ziggo is ook van de infantiele gelegenheids reclames zeg.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Traore gaat het in het centrum net zo zwaar krijgen.Harribo schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:35:
Het probleem is Dolberg. Hij moet veel meer lopen en aanbieden. Staat compleet stil in het centrum.
En als Veltman Mhiki vaker opzoekt pakt die misschien nog een kaart
Tis te gek dat de passeer acties van de rechtsback moeten komen. Ziyech probeert het, de andere twee op t middenveld wandelen een beetje heen en weer. Younes krijgt geen fatsoenlijke bal en staat steeds tegen 2 a 3 man omdat niemand een man meeneemt door bv eens diep te gaanFleximex schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:34:
Younes eigenlijk ook nog helemaal niet gezien. Dolberg moet je er nu wel inhouden omdat Ajax 0-1 achter staat. Ik zou Younes er uit halen en Kluivert er in. Riedewald moet trouwens wel een keer gaan aanvallen. Dat doet Veltman beter.
Dit... maar eerlijk is eerlijk, ze kwamen we veel beter uit de startblokken. Die ongelukkige goal is koren op hun molen, Ajax lekker laten komen en loeren op de counter. Als Ajax geen oplossing weet te vinden dan zal het spelbeeld niet veranderen vrees ik en wordt het eerder 0-2 uit een counter dan een 1-1 voor Ajax.sambalbaj schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:29:
Eigenlijk bakt United er ook bijzonder weinig van.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
De club die hun sponsoren staat in een Europese finale. Wat had jij dan verwacht?sambalbaj schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:35:
Ziggo is ook van de infantiele gelegenheids reclames zeg.
Formerly known as Ragdoll
Ajax zal een lucky-Ajax moeten vertonen, anders is het over.
Veltman is inderdaad niet slecht maar er moeten er een boel beter spelen in de tweede helft anders kan ajax hier niet winnen.
Utd kan lekker loeren.
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 24-05-2017 21:41 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zo is het.Vos schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:41:
Tempo ligt te laag en de passes zijn onnauwkeurig. Zo creër je nooit wat.
Utd kan lekker loeren.
Maar.. Tis 0-1, kan nog
Vind eigenlijk niemand echt slecht spelen behalve Dolberg maar de passes moeten beter
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 24-05-2017 21:44 ]
Dolberg oogt altijd lui, maar nu valt het nog meer op dat hij weinig (goeds) doet.Harribo schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:43:
[...]
Zo is het.
Maar.. Tis 0-1, kan nog
Vind eigenlijk niemand echt slecht spelen behalve Dolberg maar de passes moeten beter
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Hopelijk een betere tweede helft.
Ik heb het al vaker gezegd, maar Dolberg ontwikkelt zich naar een type Makaay. Een speler die je de hele wedstrijd niet ziet maar wel 2x scoort. Een speler waar je ook niks aan hebt als hij niet scoort.Vos schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:45:
[...]
Dolberg oogt altijd lui, maar nu valt het nog meer op dat hij weinig (goeds) doet.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Formerly known as Ragdoll
Ben onder de indruk van je vertrouwen maar dit is afgelopen.Deadsy schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:52:
Het is nog niet over. Nog meer dan 40min te gaan
[ Voor 16% gewijzigd door Dracula op 24-05-2017 21:53 ]
Dit topic is gesloten.
![]()