Han schreef op maandag 15 mei 2017 @ 14:49:
Precies... Wanneer er deze zomer hoge bedragen á la Milik of zelfs meer worden geboden voor Sanchez en Dolberg dan ben je die gewoon kwijt. In het laatste interview gaf Dolberg zelf aan dat hij nooit heeft gezegd sowieso nog een jaar bij Ajax te blijven. Ik hoop op een koop/verhuur constructie waarbij Ajax een flink bedrag krijgt voor hem en hij nog een jaartje mag ontwikkelen bij Ajax. Sanchez, tja, die gaat de absolute top halen, daar ben ik van overtuigd. Als ik naar de huidige verdediging van Barcelona kijk dan zou hij daar niet misstaan. En laat nou net die club interesse hebben in hem, die hebben hem al meerdere wedstrijden, waaronder de EL wedstrijden gescout. Het enige geluk is dat hij wellicht zelf nog een jaartje bij Ajax wil blijven en dat hij nog een contract heeft tot 2020. Wanneer je dan Dolberg, Klaassen en Sanchez verliest in één zomer dan gaat het best hard, dan is je as weg.
[...]
Traoré vertrekt sowieso, die is voor één seizoen gehuurd. En Chelsea schijnt hem te willen verkopen deze zomer. Nou zal de transfersom geen probleem zijn maar het salaris is verre boven het salarisplafond van Ajax. Dus dat gaat hem niet worden. Wel zonde, want gaande het seizoen ben ik hem steeds meer gaan waarderen. En toch fluctueert zijn vorm enorm, van goede en geniale wedstrijden tot geklungel en complete off-days.
Klaassen vind ik wel op te vangen door v.d. Beek, die heeft meerdere malen laten zien dat het team niet minder draait met hem. Denk dat die wel klaar is voor de volgende stap = basisplek.
Dolberg zie ik niet vertrekken, mocht dat echt zo zijn, dan moeten ze daar gewoon 40 miljoen of meer voor vragen, gewoon schijt aan hebben, die jongen is niet het type om iets af te gaan dwingen dat hij weg wil, gewoon keihard hoge transferbedrag eisen aan iemand die hem wilt. Mocht het dan toch gebeuren, kun je met 40 miljoen bijv. wel wat leuks terughalen, ik zeg ook nog steeds gewoon the Hunt terughalen, kun je daarnaast op zoek naar opvolging.
Sanchez wordt lastig ja, ik ben er ook bang voor dat die gaat, voor flink bedrag dus ook daar kun je wellicht wat moois voor terugkopen. Al zou Veltman gewoon weer centraal kunnen met Viergever, heb je Tete weer op rechts. Moeten ze wel 2 backs aanschaffen, die kun je wel vinden voor dat geld

Voor 10 miljoen schijnt, maar moet Ajax niet doen, komend jaar Younes, Kluivert, Neres en Cerny op de vleugels, moet voldoende zijn.
[
Voor 7% gewijzigd door
Martinusz op 15-05-2017 14:56
]
Float like a butterfly, sting like a bee.