Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Of helemaal niks!Han schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:21:
In Rotterdam de troostprijs, in Amsterdam straks de hoofdprijs
Gefeliciteerd Feyenoorders!
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Elect a clown, expect a circus.
Feyenoord volgend jaar de Champions LeagueHan schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:21:
Smiling as the shit comes down...
Ruildeal, Kuyt naar Barcelona, Neymar naar Feyenoord
En dat is dan weer het nadeel... zwaar kloten voor het coëfficiënt
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Grom.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Eerst voorrondes toch?
Of heeft (kan) het Ajax success in Europa ons weer een directe plek opgeleverd?
★ What does that mean? ★
Het zal, geen idee wat je daarmee bedoeltHan schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:25:
[...]
Smiling as the shit comes down...
Tsja, daar heeft Ajax ook een heel tijdje aan meegedaan de jaren hiervoorHan schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:25:
[...]
Dat compenseren ze nu dan wel met een finaleplaats, maar Feyenoord is wel de laatste die het toernooi heeft gewonnen zoals je wellicht weet.
Dus nu stoppen met het bagataliseren van het kampioenschap, dat je daarbij
De Mickey Mouse prijs bedoel jeHan schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:21:
Ook niet geluisterd via NPO Radio 1 of Radio Rijnmond? Daarop kon je het prima volgen.gambieter schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:25:
Bah, heb het niet kunnen zien omdat Sky liever golf, cricket en herhalingen uitzond, en het zou via de Red Button moeten kunnen. Dus niet, een of andere ******** zit te slapen en zet de F1 daar.
Grom.
Als Ajacied wil ik bij dezen alle Feyenoorders van harte feliciteren met het kampioenschap. Jullie hebben het eerlijk verdiend. Feyenoord gefeliciteerd!
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dit seizoen is nog direct.MrMonkE schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:28:
[...]
Eerst voorrondes toch?
Of heeft (kan) het Ajax success in Europa ons weer een directe plek opgeleverd?
Volgend seizoen niet.
Het seizoen daarna wel weer door de finaleplaats EL van Ajax.
Ik ben voor PSV, maar gun feyenoord dit feest. Gefeliciteerd met de hoofdprijs. Nu hopen dat Ajax de andere grote prijs wint.
Ahum, FTFY. Champions League is nog steeds Ajax de laatste Nederlandse winnaar.Denman schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:28:
[...]
Tsja, daar heeft Ajax ook een heel tijdje aan meegedaan de jaren hiervoor
Dat compenseren ze nu dan wel met een finaleplaats, maar Feyenoord is wel de laatste die het een Europees toernooi heeft gewonnen zoals je wellicht weet.
Dus nu stoppen met het bagataliseren van het kampioenschap, dat je daarbijen
gebruikt maakt niet uit
Zie hier toch meer Ajacieden die Feyenoord feliciteren dan die dat niet doenaicaramba schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:31:
Alle zure supporters proberen het kampioenschap te downplayen. Gun het feyenooord gewoon. Ze zijn kampioen van Nederland en dat is de hoofdprijs, hier.
Ik ben voor PSV, maar gun feyenoord dit feest. Gefeliciteerd met de hoofdprijs. Nu hopen dat Ajax de andere grote prijs wint.
Volgens mij zitten de meeste Ajacieden er ook niet echt mee. Seizoen is toch al geslaagd met die finaleplaats en Feyenoord kampioen zat al weken in de lucht.
[ Voor 14% gewijzigd door Krukar op 14-05-2017 16:34 ]
Over die supporters heb ik het nietKrukar schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:32:
[...]
Zie hier toch meer Ajacieden die Feyenoord feliciteren dan die dat niet doen
Klopt, er wordt ook veel gefeliciteerd. Het was niet mijn bedoeling om iedereen over een kam te scheren. Excuses. Ik had het meer over de reacties die nu gaan zeggen dat het kampioenschap een troostprijs is.
Verwijderd
Beetje zielig, en ik ben een Ajax fan. Feyenoord verdient het gewoon. Met name top voor Kuyt en van Bronkhorst. Die gasten gun ik het helemaal.Han schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:21:
En de Feyenoorders hier wensen Ajax ook succes voor de finale CLaicaramba schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:33:
[...]
Over die supporters heb ik het niet
Klopt, er wordt ook veel gefeliciteerd. Het was niet mijn bedoeling om iedereen over een kam te scheren. Excuses. Ik had het meer over de reacties die nu gaan zeggen dat het kampioenschap een troostprijs is.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
O zo ja, die reacties zijn inderdaad triest.aicaramba schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:33:
[...]
Sommigen zijn nog niet volwassen genoeg om te erkennen dat de concurrerende club het gewoon verdiend heeft
Verwijderd
Voor de Finale CL wens ik ze zeker veel succes..TinusTegengas schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:35:
[...]
En de Feyenoorders hier wensen Ajax ook succes voor de finale CL
Kunnen ze een mooie wedstrijd zien op de tribune
En die reacties zijn er helemaal nietaicaramba schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:33:
[...]
Dik verdiend hoor, hele seizoen bovenaan, 82 punten en mooi doelsaldo.
Ajax goede tweede, na stroeve start goed seizoen gedraaid en net niet goed genoeg.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Oh jawel hoor Han in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 3". ik lig er niet wakker vanMartinusz schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:36:
[...]
En die reacties zijn er helemaal niet![]()
Dik verdiend hoor, hele seizoen bovenaan, 82 punten en mooi doelsaldo.
Ajax goede tweede, na stroeve start goed seizoen gedraaid en net niet goed genoeg.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Verwijderd
Twijfel je nu nog? Ik zie vraagtekens....Grudgie schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:39:
Jaaaaaaaaaaaa!?!! Kampioennnnn!?!!
Verdient door het constante seizoen en de toch best vaak hoge uitslagen. Prima weer ook vandaag
Na al meerdere keren daarvoor oprecht gefeliciteerd te hebben. Iets te lange tenen hier blijkbaar, was grappig bedoeld. Heb vorig jaar wel wat meer moeten slikkenTrouble schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:38:
Oh jawel hoor Han in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 3". ik lig er niet wakker van
En een echtscheiding natuurlijk.Martinusz schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:45:
Zit ik dan met mijn Ajax schoonvader in oud beyerland (onder Rotterdam), toeterende auto's en vuurwerk, ik wil naar huis
★ What does that mean? ★
Echtscheiding? Ik ben ook voor Ajax hoor
Verwijderd
24 mei mogen wij misschien toeteren. En we hebben nog steeds drie sterren. Genoeg om trots op te zijn. Kop omhoog en laat Feyenoord ook genieten! Als we er zo in staan met zijn allen kan het voetbal weer groot worden in en buiten Nederland.Martinusz schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:45:
Zit ik dan met mijn Ajax schoonvader in oud beyerland (onder Rotterdam), toeterende auto's en vuurwerk, ik wil naar huis
Haha. Nee twijfel niet. Hehe. Gewoon erg enthousiast
Verwijderd
Zielepiet.Trouble schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:51:
Ik heb ondertussen zoveel gejank en geneuzel gehad over Feyenoord en het kampioenschap, dat ik ergens hoop dat Ajax gaat verliezen.
Verwijderd
Geniet ervan!!!!Grudgie schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:52:
[...]
Haha. Nee twijfel niet. Hehe. Gewoon erg enthousiast
Ga ik ook zeker doen ! Bedankt man! 😘
Is Jan Boskamp al gesignaleerd?
FTFYTrouble schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:51:
Ik heb ondertussen zoveel gejank en geneuzel gehad over Feyenoord en het kampioenschap, dat ik ergens hoop dat Ajax gaat verliezen Feyenoord weer 18 jaar erop moet wachten.
PSN: Finally_Chris
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Volgens de laatste berichten is Jan Boskamp vermist;Leon Zwiers schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:58:
Dan zou dat plein leeg zijn gevaagd door de tsunami die na Boskamp uit die fontein komt zetten

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
LOL.Han schreef op zondag 14 mei 2017 @ 17:02:
[...]
Volgens de laatste berichten is Jan Boskamp vermist;
[afbeelding]
Foto van North Sea Jazz en dan allemaal Feyenoord shirtjes erin shoppen. Die had 'ie al klaar staan, kan niet anders.
Hellemaal niks in Amsterdam....
Hoop nu ontzettend hard dat ajax de Europa League wint en ze dus champions league geld moeten delen met Amsterdam...
Triest volk
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Haha dat ziet er echt bizar uit, fontein is bijna niet meer zichtbaar en hij is best groot
Dat doen de spelers van Ajax dus nooitv8power67 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 17:11:
Jezus wat triest dat de spelers van feyenoord dit doen...
Hellemaal niks in Amsterdam....
Hoop nu ontzettend hard dat ajax de Europa League wint en ze dus champions league geld moeten delen met Amsterdam...
Triest volk
En dus is het goed?
★ What does that mean? ★
Net zo triest. Gaat nu even on dit voorbeeld.
Wees blij met je kampioenschap en hou je daarmee bezig.
Ook triest. Maar die zijn in ieder geval zo slim om dat niet te roepen als Feyenoord nog kans maakt op de EL
Ik zou er niet te zwaar aan tillen
Ik heb het de spelers van Ajax ook niet horen zingen maar kan het mis hebben. Echter meen ik mij ene Affelay te herinneren die het wel deed. Hoe dan ook, laat het lekkerP.O. Box schreef op zondag 14 mei 2017 @ 17:29:
Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat ooit gehoord te hebben
Ze gebruiken een foto van Fosu Mensah (zie foto hieronder)
13:37
Vorig jaar Jorrit Hendrix die t deed. Gebeurt inderdaad elk jaar dat Ajax geen kampioen wordtP.O. Box schreef op zondag 14 mei 2017 @ 17:29:
Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat ooit gehoord te hebben
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Toch mooi om te horen en zien dat Ajax zo leeft in Nederland. Ook al ben je kampioen, de gedachten gaan toch uit naar de grootste club met de meeste prijzenLeon Zwiers schreef op zondag 14 mei 2017 @ 17:36:
Vorig jaar Jorrit Hendrix die t deed. Gebeurt inderdaad elk jaar dat Ajax geen kampioen wordt
Maar goed, "bragging rights" hè..... (vermoed dat de meeste lieden die zich nu weer op de tegenstander richten dat concept sowieso niet snappen).
Verwijderd
Sorry voor alle Ajacieden hier.
Deze is wel leuk trouwens:
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2017 17:41 ]
Vertonghen aantal jaar geledenHan schreef op zondag 14 mei 2017 @ 17:31:
[...]
Ik heb het de spelers van Ajax ook niet horen zingen maar kan het mis hebben. Echter meen ik mij ene Affelay te herinneren die het wel deed. Hoe dan ook, laat het lekker
YouTube: Jan Vertonghen zingt Kut kakkerlakken
[ Voor 14% gewijzigd door Ambianz op 14-05-2017 17:52 ]
Verwijderd
Flauw om dat filmpje te linken. Heeft Vertonghen zich nadien al van gedistantieerd.Ambianz schreef op zondag 14 mei 2017 @ 17:52:
[...]
Vertonghen aantal jaar geleden
YouTube: Jan Vertonghen zingt Kut kakkerlakken
Rotterdam
Waarom is dat flauw? Geef even opheldering aan de discussie die gaande is.Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2017 @ 17:55:
[...]
Flauw om dat filmpje te linken. Heeft Vertonghen zich nadien al van gedistantieerd.
Kan me er niet zo druk om maken, van beide kanten niet. Zijn toch jonge jongens die zoiets in de emotie doen, lekker laten gaan.
Nee man, dat waardeer ik veel meer. Dat zogenaamde gunnen slaat nergens op. Gewoon zeggen wat je wilt zeggen. Rivaliteit moet gewoon blijven bestaan, beetje gallen en dollen.Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2017 @ 17:40:
Lastige met de ontstane situatie is dat ik Ajax normaliter zeker weten de winst tegen Manchester United zou gunnen maar nu het ten koste van de miljoenen voor Feyenoord gaat eerlijk gezegd heel wat minder. Daarvoor is het verschil in geld tussen en Feyenoord en Ajax op dit moment reeds een beetje te groot.
Sorry voor alle Ajacieden hier.
Deze is wel leuk trouwens:
[afbeelding]
I don't have dreams, I have goals!!
Dat vind ik de grootste nepperd met z'n anti-Ajax gedrag. Elia is in z'n hart gewoon een Ajacied en die geven altijd het hardste af. Het zijn net rokers die net gestopt zijn, dan is roken ineens vies en zijn rokers viezeriken.Trouble schreef op zondag 14 mei 2017 @ 18:01:
Elia gaat weg bij Feijenoord las ik net.
I don't have dreams, I have goals!!
Gaat ie verder met rappen?Trouble schreef op zondag 14 mei 2017 @ 18:01:
Wanneer Toornstra vertrekt dan zou dat een grotere aderlating zijn
Vind ik geen groot verlies. Zit qua salaris geloof ik vrij hoog en maakt dit te vaak niet waar.Trouble schreef op zondag 14 mei 2017 @ 18:01:
Komt er weer wat ruimte vrij in de selectie en het salaris budget.
Die zal wel ergens zijn zakken gaan vullen en onzichtbaar zijn.
edit:
Zo kan het ook
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=305216
Peter Bosz en Davy Klaassen hebben Feyenoord gefeliciteerd met het behalen van het kampioenschap.
[ Voor 19% gewijzigd door Deadsy op 14-05-2017 18:13 ]
Had ik wel ergens verwacht en kan ik ook totaal niet om wakker liggen. Heeft ook niet alle wedstrijden top gespeeld en valt soms zo enorm tegen.Trouble schreef op zondag 14 mei 2017 @ 18:01:
Heeft het blijkbaar al met v Geel besproken.RedHat schreef op zondag 14 mei 2017 @ 18:19:
Hij heeft een contract tot 2018? Lijkt mij sterk.
Betwijfel dat v Geel er nee tegen zou zeggen. Vangt veel geld en qua prestaties is het te vaak onder de maat.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
En van Geel laat hem ook gewoon transfervrij vertrekken? Raar verhaal als je het mij vraagt.Deadsy schreef op zondag 14 mei 2017 @ 18:20:
[...]
Heeft het blijkbaar al met v Geel besproken.
Betwijfel dat v Geel er nee tegen zou zeggen. Vangt veel geld en qua prestaties is het te vaak onder de maat.
Verwijderd
Toornstra zou idd een aderlating zijn van heb ik jou daar. Heeft niet weinig assists en doelpunten op zijn naam staan dit seizoen. Op de één of andere manier lijkt Toornstra steevast niet op de radar te staan van tig media. Komt wellicht ook door zijn persoonlijkheid, een nuchtere jongen.Han schreef op zondag 14 mei 2017 @ 18:02:
[...]
Gaat ie verder met rappen?![]()
Wanneer Toornstra vertrekt dan zou dat een grotere aderlating zijn
Het vertrek van Elia frappeert me eerlijk gezegd best wel. Zo goed zijn zijn buitenlandse avonturen vooralsnog niet verlopen. Maar wie weet, misschien wil hij wel naar de V.S. of naar China?
Heb je dit vorig jaar ook geroepen toen PSV kampioen werd? Toen werd het ook gezongen richting Amsterdam!v8power67 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 17:14:
[...]
Net zo triest. Gaat nu even on dit voorbeeld.
Wees blij met je kampioenschap en hou je daarmee bezig.
Of hij gratis weg mag weet ik niet. Maar ik betwijfel dat ze er veel voor gaan krijgen.RedHat schreef op zondag 14 mei 2017 @ 18:21:
[...]
En van Geel laat hem ook gewoon transfervrij vertrekken? Raar verhaal als je het mij vraagt.
Heeft geen echt absurd indrukwekkende cijfers.
Ik zou met een klein bedrag al genoeg nemen, blij dat hij weg is.
Begin van het seizoen erg belangrijk en toch 10 goals met 8 assists
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Vind die cijfers niet echt bijzonder voor iemand die qua salaris in de top zit en waarvan gehoopt was dat het een dragende speler zou zijn.Ambianz schreef op zondag 14 mei 2017 @ 18:28:
Zo slecht heeft elia het niet eens gedaan mijn insziens.
Begin van het seizoen erg belangrijk en toch 10 goals met 8 assists
alles kan off-topic
HIj heeft gewoon laten zien waarom het in de zwaardere competities niet lukt.Ankona schreef op zondag 14 mei 2017 @ 18:34:
Elia heeft geniale acties maar combineert dat met een verstandelijke beperking. Hij doet vaak rare dingen en is daarom vaker mislukt dan succesvol geweest. Bij Feyenoord is zijn geluk dat Dirk Kuijt hem goed aan kan pakken.
Hij laat zoals je al zegt soms geniale dingen zien, maar niet altijd komt er resultaat uit deze acties.
En daar komt dan bij dat hij regelmatig grote delen van de wedstrijd onzichtbaar is.
Met zijn vertrek geef je een ander een kans, misschien slechter maar misschien ook beter. Elia zal niet beter worden, dus ik vind het het risico wel waard.
Nope maar heb het toen niet gezien.n2theb schreef op zondag 14 mei 2017 @ 18:25:
[...]
Heb je dit vorig jaar ook geroepen toen PSV kampioen werd? Toen werd het ook gezongen richting Amsterdam!
Zoals ik zeg het is altijd triest wie het ook doet.
Ik zie het nu toevallig en denk dan hoe sneu ben je als je je daarmee bezig houd.
Van hooligans etc prima is hersenloos volk.
Maar spelers zelf vind ik gewoon niet kunnen.
(Dus van alle clubs niet alleen feyenoord.)
Wees een kampioen en focus je op je eigen kampioenschap.
Dit topic is gesloten.
![]()