De stand in Rotterdam telt ook mee, dat motiveert ook niet echt.Han schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:05:
Even wat anders... de wedstrijd Willem II - Ajax is niet om aan te gluren. Ajax heeft te veel wisselingen doorgevoerd en Willem II probeert het wel maar komt kwaliteit te kort.
Maar het is niet zo best nee.
Veel pijntjes bij de spelers die in de basis stonden tegen Lyontoolkist schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:06:
Ik snap er overigens helemaal niks van dat Bosz met 6 wijzigingen aan komt zetten, komt nou niet echt over dag je nog alles op alles zet. 35min gespeeld en 1 hele kans
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verschillende spelers met pijntjes en laat die volgende wedstrijd nou net iets belangrijker zijn en tevens eentje waar je het zelf in de hand hebt.toolkist schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:06:
Ik snap er overigens helemaal niks van dat Bosz met 6 wijzigingen aan komt zetten, komt nou niet echt over dag je nog alles op alles zet. 35min gespeeld en 1 hele kans
Daarnaast zijn de meeste wissels niet echt wissels waar je minder van zou worden aangezien deze spelers ook in de EL hebben gespeeld.
Had eerder moeten klagen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Toont maar aan dat de scheidsrechters in de Kuip vaak tegen ons zijn. Zonder technologie zouden we inderdaad genaaid zijn.jaapstobbe schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:06:
Feyenoord heeft dit kampioenschap ook te danken aan de doellijntechnologie, dat mag best geconcludeerd worden
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Had gehoopt dat het kampioenschap jouw Calimero hoedje deed verdwijnen maar niet is minder waar zie ikph4ge schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:09:
Toont maar aan dat de scheidsrechters in de Kuip vaak tegen ons zijn. Zonder technologie zouden we inderdaad genaaid zijn.
Deze uitleg klopt niet. Nice krijgt een voorronde ticket, geen groepsfase ticket.Deadsy schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:03:
[...]
Ajax zou van voorronde naar groepsfase gaan. Als het ticket van de voorronde naar PSV zou gaan dan zou je met een oneven aantal clubs zitten.
Nice had al een ticket voor de voorronde CL, schuift dus automatisch 1 ronde door.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Begrijp daar helemaal niets van, ik stond in 2002 op de banken voor Feyenoord.
[ Voor 16% gewijzigd door ephymerous op 14-05-2017 15:16 ]
XXXVI
Ik zeg toch ook niet dat ze naar de groepsfase gaan. Ik zeg dat ze reeds een ticket hadden voor de voorronde CL en dat ze in deze voorrondes nu 1 ronde verder schuiven.Krukar schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:12:
[...]
Deze uitleg klopt niet. Nice krijgt een voorronde ticket, geen groepsfase ticket.
Nietszeggende club. Over respect gesproken..ephymerous schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:14:
Aandoenlijk publiek in Tilburg. Supporter van een nietszeggende club en dan Glory Man U gaan zingen. Beetje meer respect voor de ploeg/club die het Nederlands voetbal weer een klein beetje op de kaart heeft gezet.
Werkt twee kanten op hé?
Verwijderd
Helaas hou je dat overal.ephymerous schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:14:
Aandoenlijk publiek in Tilburg. Supporter van een nietszeggende club en dan Glory Man U gaan zingen. Beetje meer respect voor de ploeg/club die het Nederlands voetbal weer een klein beetje op de kaart heeft gezet.
Net zoals ik mij afgelopen week tijdens Atletico - Real mij kapot ergerde aan het publiek wat continu Messi Messi roept...
Heb zoiets van steun je eigen team en hou het daarbij..
Dat ze daardoor doorschuiven naar de playoffs doet daar weinig aan af. Het ticket dat ze krijgen is voor de voorrondes, onafhankelijk van of ze er al één hadden of niet.Deadsy schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:14:
[...]
Ik zeg toch ook niet dat ze naar de groepsfase gaan. Ik zeg dat ze reeds een ticket hadden voor de voorronde CL en dat ze in deze voorrondes nu 1 ronde verder schuiven.
De Uefa gooit het op de coëfficientenlijst.
Nice krijgt niet dat ticket om de reden die jij aanhaalt, maar puur om die coëfficientenlijst van de Uefa, wat juist het kromme is.
Haha, ik reageer op de calimero. Al dat geklaag over geluk, nota bene maanden geleden, is kinderachtig.Han schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:10:
[...]
Had gehoopt dat het kampioenschap jouw Calimero hoedje deed verdwijnen maar niet is minder waar zie ik
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
U zei?jaapstobbe schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:51:
[...]
Twente gaat ook over groningen heen dus Heracles hoeft niet. Feyenoord moet hier met 5-0 kunnen winnen.
Het heeft ook te maken met de coeffecientielijst.Krukar schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:15:
[...]
Dat ze daardoor doorschuiven naar de playoffs doet daar weinig aan af. Het ticket dat ze krijgen is voor de voorrondes, onafhankelijk van of ze er al één hadden of niet.
De Uefa gooit het op de coëfficientenlijst.
Nice krijgt niet dat ticket om de reden die jij aanhaalt, maar puur om die coëfficientenlijst van de Uefa, wat juist het kromme is.
Van alle clubs die voorrondes CL spelen staan hun het hoogste in deze ranking.
Met hun 3e plek in Frankrijk verdienen ze een ticket voor de 3e voorronde CL.
Omdat hun in de voorronde zitten en het hoogste op de coefficientielijst mogen ze gratis een ronde verder wanneer Ajax de EL wint.
Als Nice 10e zou worden in Frankrijk en dus geen voorronde CL speelde dan zouden ze dit niet krijgen, dan zou de volgende club van de ranking die voorronde CL speelt gratis een ronde verder mogen.
Die had gemist. Hoe zat dat ook alweer?toolkist schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:20:
Ondertussen gaat Utrecht een heel aantal gokkers verrassen door gewoon 2-0 voor te staan, ondanks dat ze daarmee 750k weggooien
als ze zouden verliezen van AZ zouden ze meer geld krijgen van de tv rechten
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Float like a butterfly, sting like a bee.
Op die leeftijd...ben bang dat het z'n story of his life wordt...zonde de beste back die we kunnen hebben in oranje denk ik.Leon Zwiers schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:41:
Ja, de 3e keer al dit seizoen. Klopt toch niet helemaal met die lange stelten
Beetje een gevalletje Boilesen lijkt t.Martinusz schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:45:
[...]
Op die leeftijd...ben bang dat het z'n story of his life wordt...zonde de beste back die we kunnen hebben in oranje denk ik.
Verwijderd
Beetje focus erop en die derde binnen knallen.
Denk zelf dat als het nog 2-1 word dat het als een kaartenhuis in elkaar valt.
Verwijderd
Krasloos schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:48:
Feyenoord moet scherp blijven worden........Come on Kuyt!
Het Streppel-effectSaturnus schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:50:
Zie ik het goed...Heerenveen gaat op doelsaldo alsnog achter Groningen eindigen...Als je laat zien dat er zoveel potentie in een team zit, en er na de winterstop helemaal niets meer uit komt...dan is het tijd om te gaan.
Leuk voor mijn hometown club, maar ik had toch liever gezien dat Heracles die playoffs in ging door punten te pakken in Rotterdam
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
[ Voor 9% gewijzigd door Krukar op 14-05-2017 15:53 ]
Feyenoorders, gefeliciteerd met de titel!
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 14-05-2017 15:57 ]
Utrecht pakt dus niet de 7 ton en wint van AZ. Zul je zien dat ze in de playoffs ineens weer slecht spelen en die verliezen...
Wedstrijd na wedstrijd... schande dat je dit met materiaal geeneens de play-offs haalt. Dan ben je gewoon een slechte trainerSaturnus schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:54:
Gebeurt vaker?
Na de winterstop is het echt niks meer bij Heerenveen.
Come on, individueel kan Larsson niets brengen, is geen teamplayer. Zeneli heeft wel kwaliteiten maar kan ook niet in een team spelen. Middenveld is zo lek als een mandje sinds de komst van Odegaard. De verdediging is niet constant en elke keer is er weer een blessure. Ik hoop dat Heracles nog gelijkspeelt en zo de Play-offs haalt. Lijkt mij prima zo, voor de winterstop speelde Hveen boven zijn eigen kunnen dus ja, terecht, zijn betere teams. Ik las ook ergens dat het team wat nu speelt het sterkst is en toch verliest van een degredatiekandidaat. Bijzonder?Han schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:57:
[...]
Wedstrijd na wedstrijd... schande dat je dit met materiaal geeneens de play-offs haalt. Dan ben je gewoon een slechte trainer
Maakt dan ook niet meer uit, nu hebben ze ook niks in te brengenLeon Zwiers schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:00:
Omdat ze dan100% nog een goal tegenkrijgen
Ja dat bedoel ik. De post-winter prestaties..man... 0-2. KlaarHan schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:57:
[...]
Wedstrijd na wedstrijd... schande dat je dit met materiaal geeneens de play-offs haalt. Dan ben je gewoon een slechte trainer
Nope, nummer 4 t/m 7 (volgens mij, tenzij er weer ergens een wazig regeltje is).D-e-n schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:03:
Heerenveen speelt toch wel playoffs?
[ Voor 15% gewijzigd door Krukar op 14-05-2017 16:05 ]
Wel hoor, Twente mag niet meedoen (iets met geld) en Vitesse is via de beker europa in. Dus 8 en 9 mogen ook mee doen.Krukar schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:04:
[...]
Nope, nummer 4 t/m 7 (volgens mij, tenzij er weer eregens een wazig regeltje is).
Twente valt weg toch? Net als Vitesse.Krukar schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:04:
[...]
Nope, nummer 4 t/m 7 (volgens mij, tenzij er weer ergens een wazig regeltje is).
het blijft voetbal, maar dat gaat echt niet gebeuren hoor.... eerder 3-0GluonC schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:04:
Ik kom niet meer bij als Heracles nog op gelijke hoogte komt. Het is en blijft voetbal...
Oja, das waar ook. Was die Twenteregel alweer vergeten eigenlijk.Krasloos schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:05:
[...]
Wel hoor, Twente mag niet meedoen (iets met geld) en Vitesse is via de beker europa in. Dus 8 en 9 mogen ook mee doen.
Zijn er dan 4 punten te behalen?Marc3l schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:04:
Pff komop Feyenoord nog een puntje erbij, zit dan wat relaxter
Elect a clown, expect a circus.
Ja als Feyenoord na 3 doelpunten nog een keer scoort heb je 4 doelpunten.
Zal een groot feestje worden na al die jaren, het is jullie gegund.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Smiling as the shit comes down...
verdiend
Johann Sebastian Bach
Verwijderd
Inderdaad.aicaramba schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:12:
Gefeliciteerd! Geniet van het feesten laat een standbeeld van kuijt maken.
Als er 1 iemand een standbeeld verdiend dan is het deze man wel.
WoW toch wel knap dat hij nu weer een held isVerwijderd schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:13:
[...]
Inderdaad.
Als er 1 iemand een standbeeld verdiend dan is het deze man wel.
Feyenoord gewoon goed mag je ook wel zeggen hoor.toolkist schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:14:
Jammer dat Heracles niet iets meer moeite heeft gedaan, maar ja we verliezen t kampioenschap niet in deze speelronde
Dat viel mij ook al op jaaicaramba schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:15:
Robert maaskant degradeert echt met elke club die hij aanraakt.
Slechtste trainer ooit in de ED? Hij is al iets van 8 keer op nonactief gesteld, niet alleen in Nederland ook.
[ Voor 13% gewijzigd door Krukar op 14-05-2017 16:18 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als je met 58% balbezit wel 3 schoten voor elkaar krijgt, dan probeer je het niet eens.ph4ge schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:15:
[...]
Feyenoord gewoon goed mag je ook wel zeggen hoor.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Als die 58% op het middenveld is zegt het natuurlijk helemaal niets. Scorebord journalistiek...toolkist schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:17:
[...]
Als je met 58% balbezit wel 3 schoten voor elkaar krijgt, dan probeer je het niet eens.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dat zegt nog steeds genoeg. Als je de bal hebt kun je aanvallenArjan90 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:18:
[...]
Als die 58% op het middenveld is zegt het natuurlijk helemaal niets. Scorebord journalistiek...
Prima dat je er dan niet altijd zomaar doorheen komt, maar dan ga je toch afstand schoten proberen?
Dit topic is gesloten.
![]()