I don't have dreams, I have goals!!
Dat klopt. Maar ze werden nog niet echt gezien als kandidaat voor de titel. En ik had zelf ook meer vrees voor PSV dan voor Feyenoord. De klassieker voelde voor het eerst weer als ook een essentieel duel voor de titel. Waar het voorheen alleen een wedstrijd op zichzelf was.RedHat schreef op zondag 14 mei 2017 @ 10:45:
[...]
De laatste jaren waren de klassiekers toch wel weer redelijk
Excuus, Ajacied. En deze Ajacied hoopt stiekem op de titel maar gunt Feyenoord heel sporadisch een historisch feestje.Redondo1982 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 11:04:
[...]
Aub kerel, leer het nou eens. Het is Ajacied! Dit kan echt niet.
En een echte Ajacied gunt Feyenoord helemaal niets.
Misschien ben je wel meer voetbal- en voetbalsensatie/historie-liefhebber, dat je buiten je eigen kamp kunt denken en meevoelen.Pierre Sec schreef op zondag 14 mei 2017 @ 11:11:
[...]
Excuus, Ajacied. En deze Ajacied hoopt stiekem op de titel maar gunt Feyenoord heel sporadisch een historisch feestje.
Dan ben je hier een witte olifant, vrees ik.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Gezien het aantal punten en het verschil met de rest van de eredivisie is het niveau van de top er de laatste jaren wel op vooruit gegaan denk ik. Maar Deense spitsen, een buitenspeler op leeftijd of een niet voor Nederland spelende Marokkaan (dank u Blind...) : daar heeft Oranje weinig aan.RedHat schreef op zondag 14 mei 2017 @ 10:45:
[...]
Ajax, Feyenoord en PSV moeten gewoon naar een niveau toewerken dat het weer wat voorstelt in Europa en dat ze ook spelers opleiden die in Oranje komen te staan.
De nieuwe bondscoach heeft vooralsnog niet zoveel te kiezen.
Da's kortzichtig. Oranje profiteert ook van een sterkere Nederlandse competitie. De talentjes moeten dan tussen het buitenlandse geweld extra hun best doen. En de echte talenten breken echt wel door. Het is bij Feyenoord uit noodzaak en bij Ajax eindelijk uit principe dat er meer eigen jeugd over de grasmat rent. Ik hoop eerlijk gezegd ook dat de subtop het beter gaat doen zodat de traditionele top 3 meer uitdagende wedstrijden krijgen.D-e-n schreef op zondag 14 mei 2017 @ 11:48:
[...]
Gezien het aantal punten en het verschil met de rest van de eredivisie is het niveau van de top er de laatste jaren wel op vooruit gegaan denk ik. Maar Deense spitsen, een buitenspeler op leeftijd of een niet voor Nederland spelende Marokkaan (dank u Blind...) : daar heeft Oranje weinig aan.
De nieuwe bondscoach heeft vooralsnog niet zoveel te kiezen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Een echte sportman erkend zijn meerdere. Een supporter heeft een blinde liefde voor een club. Een Ajacied loopt op het veld de rest mag aanmoedigenRedondo1982 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 11:04:
[...]
Aub kerel, leer het nou eens. Het is Ajacied! Dit kan echt niet.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Gunnen als Ajacied gaat mij even een 'brug' te ver. Maar als je inderdaad de hele competitie bovenaan staat ben je gewoon de beste.Pierre Sec schreef op zondag 14 mei 2017 @ 10:20:
[...]
Dit. Het is voor het eerst dat ik het Feyenoord echt gun. Behalve Elia en Kramer misschien. Maar verder ben ik als Ajacied vooral blij dat Feyenoord terug is waar het hoort: in de klassieke top 3. Echte kriebels bij de klassieker, dat wil ik!
knip, dat willen we hier dus absoluut niet zien
[ Voor 19% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-05-2017 15:44 ]
Maar waar zijn ze? Waar zijn de talenten die een wedstrijd kunnen beslissen? Ajax heeft Klaassen maar dat is iemand in de categorie Wijnaldum : belangrijk voor je ploeg maar geen gamechanger. We hebben wat jonge backs met potentie, een centrumverdediger die wellicht De Vrij/v Dijk achterna kan en een paar allround middenvelders als Pröpper of Vilhena. That's it.
Je moet echt hopen dat Kluivert of Bergwijn de volgende stap gaan maken.
Verwacht overigens vandaag gewoon een kampioenschap voor Feyenoord.
Zou het natuurlijk heerlijk vinden als Ajax alsnog de titel pakt, maar die kans is wel heel klein.
Ik wil het gewoon kijken op die Horizon mediabox.
Vorige week raadde Fox Sports mensen aan om dagpassen te kopen, omdat via Go via een kennis de stream erg snel zal vollopen en gebrekkig zal zijn. De dagpas zou wel goed moeten werken stellen zij.JanW schreef op zondag 14 mei 2017 @ 12:48:
Even een vraag. Is het te adviseren om via ziggo een dagpas te kopen voor vandaag? Ik wil graag de wedstrijden kijken in goede kwaliteit ipv een brakke stream die ik ergens vind, maar hoor ook vaak mindere verhalen daarover.
Ik wil het gewoon kijken op die Horizon mediabox.
Onzin en een discussie die het niet waard is.Redondo1982 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 11:04:
[...]
Net zo idioot als dat filmpje waar mensen bij de Kuip praten over de Europese prestatie van Ajax.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Kuyt gun ik het dus wel echt.
[ Voor 17% gewijzigd door jaapstobbe op 14-05-2017 14:35 ]
Oh alsjeblieft niet zegjaapstobbe schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:35:
hier is een ajacied hoor. Maar goed, ik had gehoopt op een spannende middag. Niet dus.
Verwijderd
Nog 90 minuten te spelen en het staat maar 1-0..jaapstobbe schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:35:
hier is een ajacied hoor. Maar goed, ik had gehoopt op een spannende middag. Niet dus.
Ik als Feyenoorder heb er echt nog geen gerust hart op hoor.
Laten ze er inderdaad eerst nog maar eentje bijschieten.Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:35:
[...]
Nog 90 minuten te spelen en het staat maar 1-0..
Ik als Feyenoorder heb er echt nog geen gerust hart op hoor.
knip, nee, dat doen we dus niet op GoTGluonC schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:36:
Heeft iemand een goede stream? Desnoods een betaalde stream?
[ Voor 45% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-05-2017 15:48 ]
Wordt een slechte dag zo. Verstappen vroeg klaar, Feyenoord vroeg klaar.
Wat verwacht je dan, dat mag ook wel.RedHat schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:38:
Feyenoord klapt er wel op zeg!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Omdat ze dat vorige week ook zeiden waarschijnlijkcarpebios schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:39:
Hoe kan het toch dat Feyenoorders wel fan zijn, maar 0 vertrouwen in hun ploeg hebben? Natuurlijk kan dit niet meer fout gaan. Heb eens wat vertrouwen in je ploeg.
18 jaar ellende zorgt daar wel voor. Evenals die tik vorig weekendcarpebios schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:39:
Hoe kan het toch dat Feyenoorders wel fan zijn, maar 0 vertrouwen in hun ploeg hebben? Natuurlijk kan dit niet meer fout gaan. Heb eens wat vertrouwen in je ploeg.
Smiling as the shit comes down...
Na vorige week zekercarpebios schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:39:
Gefeliciteerd Rotterdammers.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wow, nu al 2!
[ Voor 6% gewijzigd door Harrie op 14-05-2017 14:44 ]
/edit
Gefeliciteerd Feyenoord, mocht ook wel weer een keer
[ Voor 20% gewijzigd door ephymerous op 14-05-2017 14:44 ]
XXXVI
Verwijderd
Bij een 2-1 weet je dat het nog gek kan worden, 3-0 is klaar
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2017 14:45 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Sore loser alert!ephymerous schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:44:
Sjongejonge het zit Feyenoord ook de laatste wedstrijd weer mee. Nouja, doelstelling van de KNVB gehaald. Op naar Stockholm
Nomen nescio
Ja want het nu nog niet zeker...Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:44:
Nog die 3-0 maken voor de rust en dan weet je zeker dat het gespeeld is.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Gelukkig hebben ze bij dat laatste in Zeist weinig inspraak in.ephymerous schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:44:
Sjongejonge het zit Feyenoord ook de laatste wedstrijd weer mee. Nouja, doelstelling van de KNVB gehaald. Op naar Stockholm
En weet je, het interesseert me niet eens dat ik een slechte verliezer ben. Alles om te winnen
XXXVI
Verwijderd
Je weet in zo'n wedstrijd dat als de 2-1 valt, vooral omdat het nog zo vroeg is dat alles nog kan gebeuren..
Ook al staat het 2-0... nog steeds ben ik er niet gerust op.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2017 14:46 ]
Verwijderd
-1jaapstobbe schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:46:
Wel pijnlijk dat Kyut op het 2e plan staat, terwijl hij toch wel wat meer betekent voor de ploeg dan zo'n Vilhena met z'n rare bos haar.
Dit maakt het dan weer leuk (nou ja, 0-2 was leuker geweesr), zelfs bij 2-0 er nog geen vertrouwen in hebben dat je team zoiets uit kan spelenVerwijderd schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:46:
[...]
Je weet in zo'n wedstrijd dat als de 2-1 valt, vooral omdat het nog zo vroeg is dat alles nog kan gebeuren..
Gefeliciteerd Feyenoorders, al met al terecht kampioen van Nederland
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Twente gaat ook over groningen heen dus Heracles hoeft niet. Feyenoord moet hier met 5-0 kunnen winnen.Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:46:
[...]
loewie1984 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:46:
2 Ploegen direct geplaatst voor CL, PSV voorronde. Kan er mee leven.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Volgens mij is er in dit topic nu al 100 keer gemeld dat PSV geen CL krijgt als Ajax de EL wint.loewie1984 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:46:
Iets met geen strobreed in de weg leggen. Nouja, na 18 jaar mag het een keertje. Ajax volgende week EL winnen. 2 Ploegen direct geplaatst voor CL, PSV voorronde. Kan er mee leven.
Sorry dat ik het pas bij de 101ste keer begrepen heb... Dus PSV voorronde EL toch?Krukar schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:52:
[...]
Volgens mij is er in dit topic nu al 100 keer gemeld dat PSV geen CL krijgt als Ajax de EL wint.
Yep en als Ajax de EL wint gaat OGC Nice de CL in, het is zo krom als het maar kan maarja UEFA hé.loewie1984 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:52:
[...]
Sorry dat ik het pas bij de 101ste keer begrepen heb... Dus PSV voorronde EL toch?
Als ik me niet vergis een ronde voor de groepsfase, ja. De winnaar van de playoffs stroomt een ronde eerder in en de bekerwinnaar in de groepsfase.loewie1984 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:52:
Sorry dat ik het pas bij de 101ste keer begrepen heb... Dus PSV voorronde EL toch?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik vind het vrij logisch aangezien ze een vast aantal slots hebben.Krukar schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:54:
[...]
Yep en als Ajax de EL wint gaat OGC Nice de CL in, het is zo krom als het maar kan maarja UEFA hé.
Het aantal slots veranderd niet. I.p.v. PSV die voorronde CL speelt bij winst Ajax, speelt OGC Nice die voorrondes. Wat is daar logisch aanDeadsy schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:56:
[...]
Ik vind het vrij logisch aangezien ze een vast aantal slots hebben.
Is gewoon weer iets onzinnigs van de Uefa. Frankrijk = groter publiek = meer pingping.
Nu hopen dat ze de binnenstad beetje heel houden.
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Nee is niet krom, dan had Ajax maar derde moeten worden op de gok!Krukar schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:54:
[...]
Yep en als Ajax de EL wint gaat OGC Nice de CL in, het is zo krom als het maar kan maarja UEFA hé.
Vorig jaar kreeg Anderlecht directe plaatsing dankzij Sevilla, die al geplaatst waren voor de groepsfase wegens winst uefa cup. Heeft dus totaal niks met bevoordelen grote landen te maken.Krukar schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:58:
[...]
Het aantal slots veranderd niet. I.p.v. PSV die voorronde CL speelt bij winst Ajax, speelt OGC Nice die voorrondes. Wat is daar logisch aan![]()
Is gewoon weer iets onzinnigs van de Uefa. Frankrijk = groter publiek = meer pingping.
Ajax wilde wel, heeft zelfs PSV laten winnen thuis. Maar blijkbaar hebben ze bij PSV geen trek in want op eigen initiatief hebben ze het niet kunnen klaren..Vincent Dave schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:00:
Nee is niet krom, dan had Ajax maar derde moeten worden op de gok!
Ajax zou van voorronde naar groepsfase gaan. Als het ticket van de voorronde naar PSV zou gaan dan zou je met een oneven aantal clubs zitten.Krukar schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:58:
[...]
Het aantal slots veranderd niet. I.p.v. PSV die voorronde CL speelt bij winst Ajax, speelt OGC Nice die voorrondes. Wat is daar logisch aan![]()
Nice had al een ticket voor de voorronde CL, schuift dus automatisch 1 ronde door.
Smiling as the shit comes down...
Verwijderd
Feyenoord speelt nu erg op de Counter en wacht op fouten van heracles.ScrooLoose schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:03:
Balbezit is wel flink in het voordeel voor Heracles, zegt dat in dit geval nog wat? (kan wedstrijd niet zien)
Proberen zelf risicoloos te spelen, logischerwijs.
Mwa, Feyenoord loopt even iets langzamer en laat meer initiatief toe. Die 3-0 moet nog voor rust vallen, verwacht dat Heracles daarna helemaal breekt.ScrooLoose schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:03:
Balbezit is wel flink in het voordeel voor Heracles, zegt dat in dit geval nog wat? (kan wedstrijd niet zien)
Dit topic is gesloten.
![]()