Float like a butterfly, sting like a bee.
Nu je het daar over hebt: stuntman Guidetti gisteren niet gezien?chim0 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:48:
[...]
nare trekje om super overdreven te vallen en te rollen. Vooral in de slow motion herhaling zag je het goed. Alsof ie door een sniper uitgeschakeld werd.
Wat zet die gast zich belachelijk voor lul door zichzelf na zo'n kleine aanraking zo te lanceren
Ik denk het wel, want na 90 minuten staat Ajax 1-0 voor dankzij een puntertje van Kluivert.Martinusz schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:50:
Is de finale trouwens zonder verlenging?
[ Voor 30% gewijzigd door Superkiwi op 12-05-2017 12:02 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Waarom zou dat zo zijn?Martinusz schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:50:
Is de finale trouwens zonder verlenging? direct strafschoppen of niet? (indien gelijk uiteraard)
Gewoon eventueel verlenging en daarna strafschoppen zover ik weet.
dvdkiwi schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:50:
[...]
Ik denk het wel, want na 90 minuten staat Ajax 1-0 voor dankzij een puntertje van Kluivert.
Good old memories
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ik hoop er ook zo op dat Kluivert de 1-0 gaat maken, Dolberg 2 minuten later de 2-0 en wij staan te feesten in Stockholm!
Stockholm here we come!!
Where is my Oscar for acting like my life isn't falling apart?
Ach, hij had ook kunnen zeggen "Ajax heeft 1/6 deel van onze omzet, de finale is slechts een formaliteit".Hackus schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:45:
Mourinho verwacht zware kuif te hebben aan Ajax.
bron: VI
Weet niet...iets vaags staat mij bij dat ze daar vanaf wilden, maar laten we het gewoon in 90 minuten beslissendutchgio schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:04:
[...]
Waarom zou dat zo zijn?
Edit: zoons van Blind en Kluivert tegenover elkaar, best bijzonder
[ Voor 10% gewijzigd door Martinusz op 12-05-2017 12:13 ]
Check!dutchgio schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:04:
[...]
Waarom zou dat zo zijn?
Article 18 Match system – final
18.01 The final is played as one single match at a neutral and predetermined venue. If the result stands as a draw at the end of normal playing time, two 15-minute periods of extra time are played. If one of the teams scores more goals than the other during extra time, that team is declared the winner. If the two teams are still equal after extra time, the winner is determined by kicks from the penalty mark (see Paragraph 19.03 to Paragraph 19.05). The provisions of Paragraph 19.01 do not apply to the final.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Mij maakt het niet uit wie er voor Ajax scoort! Zolang ze maar 1tje meer scoren dan MU.Daantje19 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:11:
[...]
Ik hoop er ook zo op dat Kluivert de 1-0 gaat maken, Dolberg 2 minuten later de 2-0 en wij staan te feesten in Stockholm!
Stockholm here we come!!
Ze spelen thuis, moet kunnen dusLeon Zwiers schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:45:
[...]
Ajax is alleen in thuiswedstrijden goed de laatste weken. Laat het nou net een potje in Stockholm zijn die finale
[ Voor 3% gewijzigd door Investig8or op 12-05-2017 13:13 ]
Idiocracy: it is real!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Heb ook al gekeken... +/- € 800,00 voor een directe vlucht of +/- € 350,00 voor een vlucht met een tussenstop met zeer lange wachttijd. Zowel vanaf Düsseldorf als van SchipholGynnad schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:17:
Benieuwd of er nog wat goedkopere vluchten komen naar Stockholm, ze zijn nu flink prijzig..
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zijn ze in een week flink omhoog geschoten. Vorige week gekeken en toen was een directe vlucht 400 euro en met tussenstop 150 euro.Han schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:23:
[...]
Heb ook al gekeken... +/- € 800,00 voor een directe vlucht of +/- € 350,00 voor een vlucht met een tussenstop met zeer lange wachttijd. Zowel vanaf Düsseldorf als van Schiphol
Wel een overtocht boeken met de veerboot!dvdkiwi schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:26:
Kun je beter met 4 man in een auto gaan zitten, ben je voor ca 150 euro de man klaar
[ Voor 22% gewijzigd door Qu3st op 12-05-2017 13:32 ]
ok, ook niet meer
[ Voor 18% gewijzigd door ST10©DE op 12-05-2017 13:45 ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Tuurlijk dat was te verwachtenHan schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:23:
[...]
Heb ook al gekeken... +/- € 800,00 voor een directe vlucht of +/- € 350,00 voor een vlucht met een tussenstop met zeer lange wachttijd. Zowel vanaf Düsseldorf als van Schiphol
Als je slim was geweest had je 2 weken terug ticket geboekt, had je voor gisteren 45 euro gezet op winst van Lyon (dat ze doorgaan), dan had je je tickets terugverdiend indien Lyon het was geworden en anders had je goedlopere tickets gehad
Ik geloof dat Museumplein schermen komen toch? Of zouden ze ook in de Arena wat regelen?
Dat is nogal wat
Via AjaxLife heb je vluchten van 425 retourGynnad schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:17:
Benieuwd of er nog wat goedkopere vluchten komen naar Stockholm, ze zijn nu flink prijzig..
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Hoe denken jullie trouwens hoe het halen van de Finale invloed kan hebben op het aantrekken van spelers voor Ajax?
We hebben natuurlijk 20 jaar gehad waarin men kon zeggen, Ajax is niet interessant genoeg, Europees is Nederland niks meer etc.
Het is geen CL, maar op zich kan dit toch ook wel positief werken voor een tijdje
Hier wat aandachtspunten:Gynnad schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:17:
https://www.rtlnieuws.nl/...inale-in-stockholm-5-tips
[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 12-05-2017 14:23 ]
Ik hoor een initiatiefdvdkiwi schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:26:
Kun je beter met 4 man in een auto gaan zitten, ben je voor ca 150 euro de man klaar
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Met een beetje geluk maakte Guidetti er gewoon 1 of 2 en stond Celta in de finale.
Vervang Man Utd door Ajax en Celta door Lyon en je hebt alle 2 de wedstrijden samengevatVlassie1980 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 14:47:
Net nog even de samenvatting van Man U - Celta gekeken. Wat is dat Man U tegenwoordig slecht zeg...
Met een beetje geluk maakte Guidetti er gewoon 1 of 2 en stond Celta in de finale.
De Man Utd supporters die gisteren de samenvatting van onze wedstrijd hebben gezien zullen waarschijnlijk hetzelfde denken als jij nu
Logisch gezien wel, maar helaas is voetbal niet logisch wat dat betreft. Het gaat om de knaken (toch Pogba..). Persoonlijk vind ik naar de PL verhuizen een waardeloze optie voor voetballers. Je kunt naar Ajax gaan of naar Everton en niets winnen, terwijl je wel een dik salaris hebt. Sportief gezien zou je lekker naar Ajax kunnen gaan, maar vaak kiezen deze gasten niet voor de sportieve redenen.Martinusz schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 14:14:
Museumplein, daar zit niet echt station in de buurt toch?![]()
Hoe denken jullie trouwens hoe het halen van de Finale invloed kan hebben op het aantrekken van spelers voor Ajax?
We hebben natuurlijk 20 jaar gehad waarin men kon zeggen, Ajax is niet interessant genoeg, Europees is Nederland niks meer etc.
Het is geen CL, maar op zich kan dit toch ook wel positief werken voor een tijdje
Ajax heeft het voordeel elk seizoen Europees te spelen tegenover bijv. Everton, vandaar de vergelijking. Stap naar de Engelse top maken is toch heel moeilijk en vaak spelen hun nergens meer voor in de CL of EL.
[ Voor 9% gewijzigd door Mosin op 12-05-2017 15:00 ]
En de kaartverkoop is nog niet eens gestart.... dan voor een paar duizend euro kaartje kopen en dan istie geblokkeerdchim0 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 15:03:
Kaartjes gaan al voor 1500 euro. Bij Excelsior - Feyenoord voor het vijfvoudige.
De vrije tickets zijn al wel uitverkocht, daarvoor kon je je in maart ergens inschrijvenMartinusz schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 15:11:
[...]
En de kaartverkoop is nog niet eens gestart.... dan voor een paar duizend euro kaartje kopen en dan istie geblokkeerd
Haha ja. Dan heb ik liever een nieuwe PC voor dat geld.Martinusz schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 15:11:
[...]
En de kaartverkoop is nog niet eens gestart.... dan voor een paar duizend euro kaartje kopen en dan istie geblokkeerd
Oh ja, je moet hem ook bij de ArenA komen afhalen als je hem besteld hebt en alleen jij mag hem bestellen en je moet ook je ID kaart inscannen en opsturen en ook weer laten zien bij afhalen. Lekker als je in Groningen of Maastricht woont..
[ Voor 20% gewijzigd door chim0 op 12-05-2017 15:16 ]
Dan ben je de lange rit naar Amsterdam toch al gewend, lijkt me sterk dat iemand zonder scc aan een kaart kan komenchim0 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 15:15:
[...]
Haha ja. Dan heb ik liever een nieuwe PC voor dat geld.Maar ik las op de site van Ajax dat er 10.000 kaarten zijn dus ik weet niet wat iedereen zit over een vliegticket maar ik denk dat het meteen is uitverkocht zodra die verkoop start.
Oh ja, je moet hem ook bij de ArenA komen afhalen als je hem besteld hebt en alleen jij mag hem bestellen en je moet ook je ID kaart inscannen en opsturen en ook weer laten zien bij afhalen. Lekker als je in Groningen of Maastricht woont..
Dat klopttoolkist schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 15:21:
[...]
(...), lijkt me sterk dat iemand zonder scc aan een kaart kan komen
Tickets gaan eerst naar de leden die meerdere Europese wedstrijden hebben bezocht, daarna de overige seizoenkaart houders..etc...etc...oftewel dan is het allang uitverkochtchim0 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 15:15:
[...]
Haha ja. Dan heb ik liever een nieuwe PC voor dat geld.Maar ik las op de site van Ajax dat er 10.000 kaarten zijn dus ik weet niet wat iedereen zit over een vliegticket maar ik denk dat het meteen is uitverkocht zodra die verkoop start.
Hoeft niet, je kan ook in Denemarken via Kopenhagen de brug over naar Zweden en door tuffen naar Stockholm. Is een beste rit, maar het kan wel. Deel het in twee stukken, overnachting in Kopenhagen of Malmö of zo, en dan is het zeker te doen.Qu3st schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:31:
[...]
Zijn ze in een week flink omhoog geschoten. Vorige week gekeken en toen was een directe vlucht 400 euro en met tussenstop 150 euro.
[...]
Wel een overtocht boeken met de veerboot!

Die 10.000 zijn dus a.s. maandag meteen uitverkocht. De andere drie komen niet eens aan te pas.
Meh, te laat..
Alhoewel, dan moeten er wel 10.000 uitkaarthouders zijn. Zijn die er? Weet iemand dat?
[ Voor 29% gewijzigd door chim0 op 12-05-2017 15:38 ]
Mocht Ajax winnen dan ga ik zeker naar de huldiging
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Daar ik wel álles wil zien en sowieso niet van kroegen hou kijk ik wel lekker op mijn bank naar de tv met de speakers op standje 10
Een eventuele huldiging ga ik (uiteraard) wél heen
denk dat stap 4 helaas kansloos ischim0 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 15:32:
[afbeelding]
Die 10.000 zijn dus a.s. maandag meteen uitverkocht. De andere drie komen niet eens aan te pas.
Meh, te laat..
Alhoewel, dan moeten er wel 10.000 uitkaarthouders zijn. Zijn die er? Weet iemand dat?
nee zoveel uitkaarthouders zijn er niet... maar stap 2 is denk ik de eindstap...chim0 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 15:46:
[...]
Denk het ook (niet dat ik van plan was om te gaan ofzo). Denk zelfs stap 2 kansloos.
Jawel, maar die worden niet via Ajax verkocht.dutchgio schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 15:58:
Er zijn toch ook gewoon kaarten voor de 'neutrale/mixed' vakken.
Dammit! Ik wilde het uitshirt nog kopen, maar de 90(!) euro die ze er tegenwoordig voor durven te vragen gaat echt nergens over. Daarom koop ik ze vaak aan het eind van het seizoen voor een 30-40 euro, maar de laatste jaren worden ze in een dusdanig beperkte oplage gemaakt dat ze eind van het seizoen helemaal niet meer te krijgen zijn, erg jammer.
[ Voor 44% gewijzigd door Superkiwi op 12-05-2017 16:10 ]
Want wekelijks tegen een top-team spelen is geen sportieve keuze? De tegenstanders die Ajax Europees krijgt, heeft men in de PL wekelijks (uiteraard ook door het geld dat daar omgaat). Buiten de Europese wedstrijden en wedstrijden tegen Feyenoord/PSV is er sportief gezien ook niet veel eer te behalen als speler van Ajax.Mosin schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 14:56:
[...]
Sportief gezien zou je lekker naar Ajax kunnen gaan, maar vaak kiezen deze gasten niet voor de sportieve redenen.
De Bal als ie geluk heeftSjah schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 17:40:
Ik zit eens te lezen over scheidsrechters. Oke, dus het verhaal zoals ik dat begrijp , is dat alleen Engeland profs heeft die zeg een kleine ton vangen per jaar? Wat heeft Spanje dan? En wat vangt een scheids in de eredivisie als "beloning"?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Kuipers is dan de uitzondering op met eigen supermarkten ernaast, daar hoef je geen medelijden mee te hebben.
De scheidsrechters in Spanje zijn van een zo bedroevend niveau dat ze het in ieder geval niet verdienen, krijgen is anders wat.
Steam ID = Ackerfiets
Meer dan 15 jaar geleden inmiddels.
[ Voor 4% gewijzigd door nwnc op 12-05-2017 21:10 ]
Europees gezien.Noiz schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 16:11:
[...]
Want wekelijks tegen een top-team spelen is geen sportieve keuze? De tegenstanders die Ajax Europees krijgt, heeft men in de PL wekelijks (uiteraard ook door het geld dat daar omgaat). Buiten de Europese wedstrijden en wedstrijden tegen Feyenoord/PSV is er sportief gezien ook niet veel eer te behalen als speler van Ajax.
De competitie is daar zwaar, maar Europees zijn het de laatste tijd andere teams die het doen.
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=8945
Lekker offtopic, maar die PC vreet je tijd ook weer op vervolgens. Eerst je geld en dan je tijd.chim0 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 15:15:
[...]
[ Voor 75% gewijzigd door Luxicon op 12-05-2017 22:56 ]
...
En zijn dus allang uitverkochtdvdkiwi schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 16:02:
[...]
Jawel, maar die worden niet via Ajax verkocht.
Was idd ook zo toen de finale in de Arena was, die kaarten waren toen in januari al in de verkoop gegaan
We hebben na Lyon thuis al een vlucht geboekt naar Kopenhagen en gelijk na de uitwedstrijd de HSL naar Stockholm geboekt. Voor nog geen €200 p.p. reizen we naar Stockholm!
Het hotel is een stuk duurder... maar wel midden in het centrum van Stockholm.
Welk?
Maar heb ik wel langer plezier van.Luxicon schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 22:45:
Lekker offtopic, maar die PC vreet je tijd ook weer op vervolgens. Eerst je geld en dan je tijd.
Zit die interviews met Frankie te kijken. Toch wel jammer dat hij dit niet mee mag maken. Na die vier kampioenschappen, had dit de kers op de taart geweest. Helemaal als ze dadelijk die finale pakken. Hij zegt dat het hem niks doet en het om de club gaat, maar van binnen doet het hem wel zeker iets. Word er bijna emotioneel van als je hem zo ziet.
[ Voor 34% gewijzigd door chim0 op 13-05-2017 09:58 ]
- Liga Aguila
- Copa Colombia
- Superliga Colombiana
Je kunt er ook wel wat slechter voor staan als je 20 jaar bent..
Met alle respect voor Frank, maar met zijn speelwijze had je nooit zover gekomen, met tikkie terug tikkie breed hadden ze niet steeds die thuis marges gehadchim0 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 09:38:
[...]
Maar heb ik wel langer plezier van.Serieus, ik zou heel graag ooit naar zo'n finale willen gaan, maar het moet wel leuk blijven.
Zit die interviews met Frankie te kijken. Toch wel jammer dat hij dit niet mee mag maken. Na die vier kampioenschappen, had dit de kers op de taart geweest. Helemaal als ze dadelijk die finale pakken. Hij zegt dat het hem niks doet en het om de club gaat, maar van binnen doet het hem wel zeker iets. Word er bijna emotioneel van als je hem zo ziet.
Weet je niet. Niemand had ook rekening gehouden met Schalke en Lyon..Martinusz schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 10:57:
[...]
Met alle respect voor Frank, maar met zijn speelwijze had je nooit zover gekomen, met tikkie terug tikkie breed hadden ze niet steeds die thuis marges gehad
dat tikke terug tikkie breed voetbal was vooral van het laatste seizoen. Daarnaast: hij had niet de beschikking over Sanchez en Ziyech. Ik denk dat je zonder Sanchez niet het voetbal van Bosz kan spelen met die hoge druk naar voren.
Misschien staat het binnen 10 minuten wel 2-0, dan is het gespeeld.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 13:12:
Pfff morgen weten we hoe de competitie gaat aflopen. Wat een vreselijke 90 minuten gaan we tegemoet. Pure marteling wat wij Feyenoorders moeten doorstaan. Niet te doen dit.
Uitslagen laatste jaren
06-12-2015 Feyenoord-Heracles Almelo 3-0
18-10-2014 Feyenoord-Heracles Almelo 2-1
27-10-2013 Feyenoord-Heracles Almelo 1-2
28-04-2013 Feyenoord-Heracles Almelo 6-0
02-05-2012 Feyenoord-Heracles Almelo 4-1
12-02-2011 Feyenoord-Heracles Almelo 2-1
14-03-2010 Feyenoord-Heracles Almelo 1-1
12-04-2009 Feyenoord-Heracles Almelo 5-1
02-12-2007 Feyenoord-Heracles Almelo 6-0
27-08-2006 Feyenoord-Heracles Almelo 0-0
Ziet er niet zo heel erg ongunstig uit voor jullie..
Armenteros gooit nog even wat olie op het vuur. Juist tegen "matige" ploegen hebben we punten verspeeld. Dat was inderdaad meestal in uitwedstrijden, maar ik ben echt niet overtuigd dat het goed komt.
Ik hoop dat Ajax gewoon gaat winnen in Tilburg. Ik wil niet kampioen worden zonder overwinning op Heracles. Dat klinkt vast raar, maar dan is er geen reden voor feest.
Nog 24 uur!
Als Feyenoord hetzelfde doet als ze vaker doen dit seizoen dan staat het 2 of 3-0 bij rust. Ik denk dat het of gewoon 4 of 5-0 wordt. Of Feyenoord staat inderdaad lam van de zenuwen en het wordt 1-1. Dit gaat geen 1-0 wedstrijd worden.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 13:12:
Pfff morgen weten we hoe de competitie gaat aflopen. Wat een vreselijke 90 minuten gaan we tegemoet. Pure marteling wat wij Feyenoorders moeten doorstaan. Niet te doen dit.
Ja, en dan Feyenoord gelijk spelen? o_Odvdkiwi schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 14:44:
4-0 of 5-0 zou wel de meest passende afsluiting van het seizoen zijn
★ What does that mean? ★
Ik bedoelde natuurlijk een 4 of 5-0 voor Feyenoord
Perfect veld, uitverkocht stadion. Dit kan echt niet fout gaan!
Wij kunnen gewoon ons spel maken op ons veld. We spelen niet op kunstgras waar de bal rare dingen doet.
Potver wat een hoop aanhalingstekens
Prima dat je er zo in staat, maar je krijgt mij met geen stok de Coolsingel op als we morgen niet winnen, maar wel kampioen zijn. Laten we maar hopen dat het bij rust 2-0 staat, zodat er alle tijd om te genieten en het hele oeuvre van prachtige Feyenoord liedjes te zingenSjah schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 14:01:
Nee joh, zelfs al verliezen ze van Heracles, als Ajax dan maar gelijk speelt en je dus kampioen bent. wie maalt daar dan nog om, maandag op de Coolsingel.... Na 18 jaar geen titel mag Feyenoord even geen eisen stellen, dat de titel ook nog mooi moet zijn, gewoon binnenhalen daar gaat het om.
Statistisch gezien komt een nederlaag/gelijkspel wel steeds dichterbijGynnad schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 13:32:
[...]
Misschien staat het binnen 10 minuten wel 2-0, dan is het gespeeld.
Uitslagen laatste jaren
06-12-2015 Feyenoord-Heracles Almelo 3-0
18-10-2014 Feyenoord-Heracles Almelo 2-1
27-10-2013 Feyenoord-Heracles Almelo 1-2
28-04-2013 Feyenoord-Heracles Almelo 6-0
02-05-2012 Feyenoord-Heracles Almelo 4-1
12-02-2011 Feyenoord-Heracles Almelo 2-1
14-03-2010 Feyenoord-Heracles Almelo 1-1
12-04-2009 Feyenoord-Heracles Almelo 5-1
02-12-2007 Feyenoord-Heracles Almelo 6-0
27-08-2006 Feyenoord-Heracles Almelo 0-0
Ziet er niet zo heel erg ongunstig uit voor jullie..
Het maakt me echt niks uit hoe Ajax morgen wint, als we maar winnen. Al is het door een eigen goal van Willem II in de 1e minuut en blijft het daarna 1-0. Zo maakt het me ook niks uit hoe Feyenoord punten verliest, zo lang het maar gebeurt. Al is het door een meter buitenspel doelpunt van een speler van HeraclesLekkerboeie86 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 14:51:
[...]
Prima dat je er zo in staat, maar je krijgt mij met geen stok de Coolsingel op als we morgen niet winnen, maar wel kampioen zijn. Laten we maar hopen dat het bij rust 2-0 staat, zodat er alle tijd om te genieten en het hele oeuvre van prachtige Feyenoord liedjes te zingen
Tuurlijk win je liever clean, maar dat interesseert me nu even weinig
XXXVI
Dan blijven we dit nog steeds een sport noemen...LOLtoolkist schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 15:18:
[...]
Het maakt me echt niks uit hoe Ajax morgen wint, als we maar winnen. Al is het door een eigen goal van Willem II in de 1e minuut en blijft het daarna 1-0. Zo maakt het me ook niks uit hoe Feyenoord punten verliest, zo lang het maar gebeurt. Al is het door een meter buitenspel doelpunt van een speler van Heracles![]()
Tuurlijk win je liever clean, maar dat interesseert me nu even weinig
Hoe dan ook. May the best win morgen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Prima. Nu ze die horeca-kaartjes hebben ingesteld, weet ik niet hoe (en of je erop komt) de Coolsingel zal zijn, maar in principe is de Coolsingel echte volks-emotie, IMO wel wat intenser dan een groep Ajax-pubers die naar een parkeerplaats zijn gerangeerd.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 14:51:
[...]
Prima dat je er zo in staat, maar je krijgt mij met geen stok de Coolsingel op als we morgen niet winnen, maar wel kampioen zijn. Laten we maar hopen dat het bij rust 2-0 staat, zodat er alle tijd om te genieten en het hele oeuvre van prachtige Feyenoord liedjes te zingen
Dit geven ze echt niet meer weg. Als ze hun normale spel spelen wat ze normaliter in de kuip tentoonstellen staat het bij rust 2/3-0 en kunnen ze in de 2e helft nog uitlopen ( wat dan ws niet gebeurd ) Wat misschien ook wel scheelt ( gek genoeg ) is Kuyt in de basis. Die houdt de jongens echt wel scherp, want dat ontbrak tegen excelsior. Men was meer bezig met hoe men de overwinning zou vieren met debiele dansjes en dat kutveld dan met de tegenstander. Resultaat? Excelsior kon op hun eigen ongesproeide kurk vrijuit voetballen, en dan creëer je zelf een probleem.
Denk dat Heracles een afschuwelijke middag tegemoet gaat tbh, die krijgen de kans niet om in de wedstrijd te komen.
Behoorlijk selectief gequote, maar dit is ongeveer dezelfde foute denkwijze als vorige week..Leon Zwiers schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 16:35:
Joh, het komt morgen wel goed.
Dit geven ze echt niet meer weg.
Exact mijn gevoel... mocht Feyenoord het nog weggeven dan zie ik het als een extraatje, ik reken er al langere tijd niet meer op en ga er als nog van uit dat Feyenoord morgen wint...ephymerous schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 15:26:
Hier best wel ontspannen voor morgen, allang en breed afscheid genomen van het kampioenschap. Mocht het toch gebeuren dan zou dat erg tof zijn. Vooralsnog geniet ik erg na van donderdag, naar Stockholm!
Nee, deze week is het anders. Nu is het echt de laatste kans. Op een goed veld in de eigen Kuip en niet die plastic bagger in Kralingen. Van onderschatting is nu geen sprake, vorige week wel. De verliespartij tegen Excelsior was echt een dikke wake up call voor de selectie. Zeker na 2 weken waarin er door media en supporters een sfeer is gecreëerd dat men al kampioen was en alleen eventjes Excelsior opgerold moest worden, maar dat ging toch wel gebeurenLekkerboeie86 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:03:
[...]
Behoorlijk selectief gequote, maar dit is ongeveer dezelfde foute denkwijze als vorige week..
Vorige week had ik al wel wat twijfels aangezien ook Ajax en PSV in Kralingen in de mist zijn gegaan, en dat is niet voor niets. Dat is voor morgen wel anders
Heracles in uitwedstrijden is dit seizoen slecht, Feyenoord thuis enorm goed. Er moet gewonnen worden. Feyenoord weet wat er moet gebeuren en hoe. Ze zullen er deze week echt wel voor gaan knokken, iets wat vorige week niet is gebeurt.
Nee, itt vorige week heb ik er nu 100% vertrouwen in.
Statistieken heb je niet zoveel aan. Het zal mij niks verbazen als de punten naar Almelo gaan. Spelen ze een keer goed in een uitwedstrijd.Leon Zwiers schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 18:13:
Heracles in uitwedstrijden is dit seizoen slecht, Feyenoord thuis enorm goed. Er moet gewonnen worden. Feyenoord weet wat er moet gebeuren en hoe. Ze zullen er deze week echt wel voor gaan knokken, iets wat vorige week niet is gebeurt.
Mijn ratio gaat mee in deze denkwijze maar mijn gevoel....Han schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:14:
[...]
Exact mijn gevoel... mocht Feyenoord het nog weggeven dan zie ik het als een extraatje, ik reken er al langere tijd niet meer op en ga er als nog van uit dat Feyenoord morgen wint...
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Idem, ik ga er niet van uit.ephymerous schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 15:26:
Hier best wel ontspannen voor morgen, allang en breed afscheid genomen van het kampioenschap. Mocht het toch gebeuren dan zou dat erg tof zijn. Vooralsnog geniet ik erg na van donderdag, naar Stockholm!
Mocht het gebeuren zullen ze bij de gemeente wel iets hebben van wtf hebben waar ligt het draaiboek.
14.05. 14:30 ADO Den Haag v Excelsior
14.05. 14:30 AZ v FC Utrecht
14.05. 14:30 Feyenoord v Heracles
14.05. 14:30 G.A. Eagles v Sparta
14.05. 14:30 Heerenveen v NEC
14.05. 14:30 PSV v PEC Zwolle
14.05. 14:30 FCTwente v FC Groningen
14.05. 14:30 Vitesse v RodaJC
14.05. 14:30 Willem II v Ajax
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
morrgen wordt redelijk ontspannen.... tegelijk ajax en F1 aan...Han schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:14:
[...]
Exact mijn gevoel... mocht Feyenoord het nog weggeven dan zie ik het als een extraatje, ik reken er al langere tijd niet meer op en ga er als nog van uit dat Feyenoord morgen wint...
ajacieden weten dat ze morgen het kampioenschap verliezen en kunnen alleen maar alsnog winnen
feyenoorders weten dat ze morgen het kampioenschap winnen en kunnen alleen maar alsnog verliezen
relaxte uitgangspositie dus (indien je je als alacied het mislopen van het kampioenschap al werwerkt hebt)
1, 1, 1, 3, 3, 1, 3, 3, 2.Hackus schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 23:09:
Laatste speelronde
14.05. 14:30 ADO Den Haag v Excelsior
14.05. 14:30 AZ v FC Utrecht
14.05. 14:30 Feyenoord v Heracles
14.05. 14:30 G.A. Eagles v Sparta
14.05. 14:30 Heerenveen v NEC
14.05. 14:30 PSV v PEC Zwolle
14.05. 14:30 FCTwente v FC Groningen
14.05. 14:30 Vitesse v RodaJC
14.05. 14:30 Willem II v Ajax

https://www.politie.nl/ge...7142b9fb5ab.1494725521207
[ Voor 18% gewijzigd door chim0 op 14-05-2017 03:36 ]
Heracles weet dit ook, ik zou de eerste 10 min echt vol erop klappen en kijken of je een snelle eerste goal kan maken. En mocht tegen die tijd Ajax er ook een in hebben liggen dan gaat er een naar sfeertje in de Kuip hangen..
Gesproken als Ajacied die ook allang afscheid genomen heeft van de titel
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
La dolce vita - non farmi ridere
Dit. Het is voor het eerst dat ik het Feyenoord echt gun. Behalve Elia en Kramer misschien. Maar verder ben ik als Ajacied vooral blij dat Feyenoord terug is waar het hoort: in de klassieke top 3. Echte kriebels bij de klassieker, dat wil ik!treslem schreef op zondag 14 mei 2017 @ 09:59:
Inderdaad één om te onthouden, maar als Amsterdammer zou ik het toch sneu vinden als Feijenoord na 33 wedstrijden nummer 1 te staan het verspeelt vandaag.
De laatste jaren waren de klassiekers toch wel weer redelijk?Pierre Sec schreef op zondag 14 mei 2017 @ 10:20:
[...]
Dit. Het is voor het eerst dat ik het Feyenoord echt gun. Behalve Elia en Kramer misschien. Maar verder ben ik als ajaxied vooral blij dat Feyenoord terug is waar het hoort: in de klassieke top 3. Echte kriebels bij de klassieker, dat wil ik!
Ajax, Feyenoord en PSV moeten gewoon naar een niveau toewerken dat het weer wat voorstelt in Europa en dat ze ook spelers opleiden die in Oranje komen te staan.
Je kunt best voor een club zijn maar ik ben vooral voor het Nederlands voetbal.
Dit topic is gesloten.
![]()