Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 66 Laatste
Acties:
  • 114.419 views

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:38:
[...]

Feyenoord is meer dan een club voor de meeste mensen. Het is hun/ons leven.
Hetzelfde geldt Ajax.. Ondanks dat het een spelletje is, ik ben er kapot van als we het weer hebben laten liggen door tikkie terug tikkie breed voetbal of dwalingen van de scheidsrechters..

Ik las dat Ajax 1e zou staan ALS doellijn technologie in alle wedstrijden was toegepast of niet werd gebruikt..

De sfeer in de ArenA, het uitkijken naar de CL avonden, de tifosi onder de brug.. _/-\o_

Verwijderd

Holkers schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:42:
[...]

Dat is zo'n dooddoener. Alsof een fan van Roda voor z'n lol elk seizoen moet kijken hoe zijn club verder en verder afglijdt naar de Juup league. Het is een verwoording voor de tragiek van een club die na een enorme lastige periode boven is komen drijven (Feyenoord that is) en nu op punt staat dat te bekronen. Streep Feneoord door en plaats daar elke andee club en het zal net zo leven onder de supporters.
Over Roda gesproken, hoe kun je 23 spelers kopen in 1 seizoen en er geen enkele van opstellen ? Allemaal breedte aankopen.. Hoe dan ? :F

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-11 22:04
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:44:
[...]

De sfeer in de ArenA, het uitkijken naar de CEL avonden, de tifosi onder de brug.. _/-\o_
FTFY :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Verwijderd

Touché :-(

Ik neem al een voorschot op komend seizoen! O-)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:31
Zelfs met alleen plek 2 nog voorrondes hoor. :+

• Martinusz
dutchgio schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:54:
[...]

Zelfs met alleen plek 2 nog voorrondes hoor. :+
Gelukkig hebben we ieder geval nog 1 EL avond voor de boeg ;)

Verwijderd

Martinusz schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:58:
[...]

Gelukkig hebben we ieder geval nog 2 EL avonden voor de boeg ;)
FTFY <+:)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:43:
Denk dat je je daar toch redelijk in vergist hoor. Tuurlijk zijn er bij andere clubs ook mensen waar de club diep, heel diep zit. Maar bij Feyenoord zie ik dat toch wel wat meer. Al kan ik door een rood-witte bril kijken natuurlijk.
Niet denigrerend bedoeld hoor, maar heeft dat 'heel diep zitten' niet te maken met het welvaartsniveau van die regio? De regio Rotterdam en de Drecht-steden bevatten veel lage-inkomens. Dat zie je in Engeland ook, hoe lager het inkomen hoe meer er voor het voetbal geleefd wordt. Als je kijkt wat er op de tribunes zit bij Feyenoord dan heeft dat, in mijn ogen, een vrij groot tokkie-gehalte. Dat veel mensen leven voor Feyenoord en zelfs hun bestedingspatroon er voor wordt aangepast zegt wellicht meer over het denk -en inkomensniveau van de mensen dan over de club. Het zijn stereo-types, net als dat mensen bijstand bijna allemaal roken, als eerste de grootste plasma televisies hadden, liefst meerdere grote honden hebben en uiteraard veel kinderen. Cliches, i know, maar wel aanwijsbaar.

ja, ik weet het, het is glad ijs en die personen waar ik over praat heb je bij elke club, maar gevoelsmatig bij Feyenoord meer.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Han schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:05:
[...]

Niet denigrerend bedoeld hoor, maar heeft dat 'heel diep zitten' niet te maken met het welvaartsniveau van die regio? De regio Rotterdam en de Drecht-steden bevatten veel lage-inkomens. Dat zie je in Engeland ook, hoe lager het inkomen hoe meer er voor het voetbal geleefd wordt. Als je kijkt wat er op de tribunes zit bij Feyenoord dan heeft dat, in mijn ogen, een vrij groot tokkie-gehalte. Dat veel mensen leven voor Feyenoord en zelfs hun bestedingspatroon er voor wordt aangepast zegt wellicht meer over het denk -en inkomensniveau van de mensen dan over de club. Het zijn stereo-types, net als dat mensen bijstand bijna allemaal roken, als eerste de grootste plasma televisies hadden, liefst meerdere grote honden en uiteraard veel kinderen. Cliches, i know, maar wel aanwijsbaar.

ja, ik weet het, het is glad ijs en die personen waar ik over praat heb je bij elke club, maar gevoelsmatig bij Feyenoord meer.
Kan je wel gelijk in hebben ja, maar Feyenoord heeft heel veel supporters uit het hele land he. Maar je hebt wel een punt.

Maar achja, ieder z'n leven en hobbies toch? De een geeft alles voor een voetbalclub en de ander houdt van wielrennen. Tja.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:06:
[...]

Kan je wel gelijk in hebben ja, maar Feyenoord heeft heel veel supporters uit het hele land he..
Iedere topclub heeft supporters verdeeld over het hele land.. Simpele voorbeelden zijn de stadions.. Zodra Ajax of Feyenoord op bezoek komt zit de tempel standaard vol waar dan ook..

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:29:
[...]

Iedere topclub heeft supporters verdeeld over het hele land.. Simpele voorbeelden zijn de stadions.. Zodra Ajax of Feyenoord op bezoek komt zit de tempel standaard vol waar dan ook..
Bij Vitesse ook?

Toch zie ik wel een verschil in de aanhang/populariteit van de top 3.
Ajax is een soort nationale trots. Over het hele land gezien zie je dat dit bij de meeste mensen de populairste club is. Daarmee niet gezegd hebbende dat het ook fans zijn. Maarrrrrr.... wanneer ben je fan?
Feyenoord is vaak de tweede club. Ben je niet voor Ajax, dan zal het wel Feyenoord zijn. Toch zit de kuip elke wedstrijd helemaal vol en zijn de fans behoorlijk zichtbaar (dit laatste is subjectief, mogelijk beinvloed door mijn eigen milieu)
En PSV... dat vind ik een vreemde eend. Ik ken geen fans buiten brabant. Nationaal lijkt die club vooral te leunen op de sympathie van mensen die vooral tegen Ajax zijn.

Maar als je het mij op de man af vraagt. volgens mij vind je de echte clubliefde meer bij de wat kleinere clubs. Sparta, GAE, De Graafschap etc. Misschien vooral omdat de fanbase niet verdund wordt door een brede groep die die club wel leuk vindt omdat ze kampioen kunnen worden. (en winnaars hebben vrienden)

alles kan off-topic

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Han schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:13:
[...]
Je moet het ook echt met een knipoog lezen denk ik ;)

Vorig jaar vlogen de grapjes en foto's van de podia in Amsterdam je ook om de oren na het mislopen van het kampioenschap. En terecht. Als supporter van je eigen club is leedvermaak (tot een bepaalde hoogte) bij de directe concurrenten nou eenmaal vermakelijk. Ik kon er vorig jaar ook wel om lachen maar mijn wereld stopt dan ook niet bij voetbal.
[...]
Klopt... en wellicht klinkt het gek vanuit een Ajax supporter, maar een overgroot deel in mij hoopt gewoon dat Feyenoord als nog kampioen wordt zondag. Als Feyenoord dit uit handen geeft dan is de gifbeker volgens mij compleet leeg bij de Feyenoord aanhang. Vrees dat er sommigen zullen zijn die zich daadwerkelijk zullen verhangen en dat de stad in puin gaat. Laat Feyenoord lekker kampioen worden, het is ze gegund. Maar dan moeten ze wel winnen uiteraard.
Leed vermaak is absoluut leuk alleen na een paar keer is het genoeg en is het niet leuk meer, ik als Feyenoorder kan nog lachen om de Sjakie "ik hoop dat ..... degradeerd" grappen maar over het (absurde) mislopen van het kampioenschap is wel klaar bij mij.

Ik merk helaas wel dat het dit jaar richting feyenoord harder is geworden vanuit de ajax hoek. Hier op Tweakers praten wij als ajax en feyenoord supporters tot op redelijke hoogte heel normaal, zoals het hoort te zijn maar ik kreeg zondag berichten wat te schandalig is. Dat is waarschijnk veel breder te trekken hoor en absoluut niet alleen ajax supporters maar het is wel harder qua "grappen" en zelfs nu tussen vrienden wrijving begint te ontstaan.

Nooit begrepen dat je iemand tot het bot mag afbranden die toevallig voor een club is die de ander niet support. Als het niet over voetbal was geweest had men er schande van gesproken ;-)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:16

St@m

@ Your Service

Ankona schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:46:
[...]

Bij Vitesse ook?

Ajax is een soort nationale trots. Over het hele land gezien zie je dat dit bij de meeste mensen de populairste club is. Daarmee niet gezegd hebbende dat het ook fans zijn. Maarrrrrr.... wanneer ben je fan?
Feyenoord is vaak de tweede club. Ben je niet voor Ajax, dan zal het wel Feyenoord zijn. Toch zit de kuip elke wedstrijd helemaal vol en zijn de fans behoorlijk zichtbaar (dit laatste is subjectief, mogelijk beinvloed door mijn eigen milieu)
En PSV... dat vind ik een vreemde eend. Ik ken geen fans buiten brabant. Nationaal lijkt die club vooral te leunen op de sympathie van mensen die vooral tegen Ajax zijn.

Maar als je het mij op de man af vraagt. volgens mij vind je de echte clubliefde meer bij de wat kleinere clubs. Sparta, GAE, De Graafschap etc. Misschien vooral omdat de fanbase niet verdund wordt door een brede groep die die club wel leuk vindt omdat ze kampioen kunnen worden. (en winnaars hebben vrienden)
Ehm.. ik ken denk ik wel 100 PSV supporters buiten Brabant..
Ga eens op een woensdagavond bij een willekeurige training van amateurclub in de buurt kijken, 99% kans dat er wel iemand in een PSV shirt rondloopt. Ja, het zijn er minder dan Ajax en Feyenoord, maar natuurlijk zijn er tienduizenden PSV supporters in het land die niet uit Brabant komen.

En bijna iedere supporter van een kleine club heeft er 1 van de grote drie naast. Zeker in de JL

[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 10-05-2017 11:50 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Martinusz
Ankona schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:46:
[...]

Bij Vitesse ook?

Geografisch speelt ook mee....ik woon in West Brabant a.k.a. Feyenoord gebied :+

Kijk naar dit hele gebied onder Rotterdam, Zeeland heeft geen topclub. West brabant had RBC, maar is nooit noemenswaardig geweest en de eerst volgende club is NAC (vooral veel aanhang in en rondom Breda). Veel Rotterdammers en uit omstreken wonen in dit gedeelte van Brabant, verklaard ook een hoop natuurlijk. Maar goed...er wonen dus ook verstandige mensen >:) O-)

Verwijderd

rikoos schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:48:
[...]

Leed vermaak is absoluut leuk alleen na een paar keer is het genoeg en is het niet leuk meer, ik als Feyenoorder kan nog lachen om de Sjakie "ik hoop dat ..... degradeerd" grappen maar over het (absurde) mislopen van het kampioenschap is wel klaar bij mij.

Ik merk helaas wel dat het dit jaar richting feyenoord harder is geworden vanuit de ajax hoek. Hier op Tweakers praten wij als ajax en feyenoord supporters tot op redelijke hoogte heel normaal, zoals het hoort te zijn maar ik kreeg zondag berichten wat te schandalig is. Dat is waarschijnk veel breder te trekken hoor en absoluut niet alleen ajax supporters maar het is wel harder qua "grappen" en zelfs nu tussen vrienden wrijving begint te ontstaan.

Nooit begrepen dat je iemand tot het bot mag afbranden die toevallig voor een club is die de ander niet support. Als het niet over voetbal was geweest had men er schande van gesproken ;-)
Ik merk dat het ook ieder jaar steeds gekker en gekker begint te worden, wat ik jammer vind is dat het altijd 'anti' ajax is.. Ik ben een Ajax fan, ik woon in het meest zuideljike puntje van Nederland en zit iedere week uren in de auto om Ajax te bekijken..

Het is toch van de gekke dat je gaat juichen als Ajax niet wint ?
uiteraard konden we zondag ook juichen toen feyenoord 3-0 achterstond echter is dit natuurlijk de nieuwe trend

De haat tegen Ajax is meestal groter dan de liefde voor hun eigen clubje.. Dat Ajax een arrogantie over zich heen heeft door supporters die roepen 'WZAWZDB' dit komt voort uit geschiedenis, ook omdat het onderscheid ieder jaar beter te zien is tussen de clubs met centen en de clubs zonder centen. Maar om dan al je oude koeien uit de sloot te trekken wanneer Ajax een misstap maakt of juichen voor een wedstrijd die niet in je stadion wordt gespeeld.. Droeftoeters :'(

Daarbij ken ik ook voldoende Ajax fans die de hele dag op Social doen alsof ze wekelijks op de toekomst staan maar nog nooit de ArenA van binnen hebben gezien.. |:(

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:00:
[...]

De haat tegen Ajax is meestal groter dan de liefde voor hun eigen clubje.. Dat Ajax een arrogantie over zich heen heeft door supporters die roepen 'WZAWZDB' dit komt voort uit geschiedenis, ook omdat het onderscheid ieder jaar beter te zien is tussen de clubs met centen en de clubs zonder centen.
Het jammere is dat het bij Ajax de nieuwe generatie supporters het WZAWZDB helemaal niet begrijpen. Naar mijn idee was dat in de jaren 80 en 90 veel duidelijk. Ajax is de beste, wij geven niet de scheidsrechter ergens de schuld van (toegegeven, met Nijhuis wordt dat moeilijk), wij zingen alleen over andere clubs in de wedstrijd tegen hen (we gaan dus geen anti-Feyenoord liedjes zingen als we niet tegen Feyenoord spelen, hooguit als Feyenoord zojuist het kampioenschap verspeelt ten koste van ONS). Wij zijn gewoon de beste en zijn niet met andere clubs bezig.
Zo zou het "moeten" zijn in mijn ogen. Maar tegenwoordig hangen "wij" Vermeerpoppen op, gaan we naar een dartwedstrijd en houden minzame bordjes op, en verlagen "ons" tot het niveau van shirtjes met "100% anti" ipv onze eigen ploeg aan te moedigen.
Het zal wellicht komen door het gebrek aan echt succes de afgelopen 20 jaar, of aan het feit de jeugd van tegenwoordig (zei opa) uit verwendheid altijd de schuld bij een ander zoekt, of dat de verhuizing van De Meer naar de Arena meer ruimte heeft gegeven voor "andersdenkenden", maar bovenstaand gevoel bespeur ik helemaal niet meer bij een grote groep Ajacieden. Jammer. Dan ga je dus krijgen dat er A4-tjes met aanmoedig-instructies opgehangen gaan worden in de Arena en een ubertokkie met een megafoon denkt nodig te zijn. :(

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-11 21:55
Even een vraagje: Ik heb momenteel geen FOX sports omdat ik dat te duur vind en in het weekend weinig tijd heb om de wedstrijden te kijken.

Maar aangezien komende zondag de beslissing gaat vallen in de competitie zou ik graag de volgende wedstrijden willen kijken:

Sparta - Go Ahead
Feyenoord - Heracles

Moet ik deze wedstrijden dan allebei kopen? Ik heb thuis Ziggo.

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-11 15:23

Sargan

Filmfreak...

Vlassie1980 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:23:
Even een vraagje: Ik heb momenteel geen FOX sports omdat ik dat te duur vind en in het weekend weinig tijd heb om de wedstrijden te kijken.

Maar aangezien komende zondag de beslissing gaat vallen in de competitie zou ik graag de volgende wedstrijden willen kijken:

Sparta - Go Ahead
Feyenoord - Heracles

Je kunt bij Ziggo een dagpas kopen voor 7,95 euro via de Horizonbox, als je die hebt.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

• Ankona
Je loopt alleen het risico dat de streamingdienst overbelast is en je nog niets ziet . Je kunt ook naar de kantine van de plaatselijke voetbalclub gaan en voor die paar centen wat biertjes kopen. Dan zie je wedstrijd voor niets op een groot scherm.

alles kan off-topic

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:05
Morgenavond Lyon - Ajax, ben benieuwd wat het gaat worden, voor mij gevoel is het zeker nog niet gespeeld. Maar Ajax mag dit absoluut niet weg geven, hopelijk kunnen ze de 1e helft een goal maken, dan lijkt me dat het wel gespeeld is.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Verwijderd

P.O. Box schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:20:
[...]

Naar mijn idee was dat in de jaren 80 en 90 veel duidelijk. Ajax is de beste, wij geven niet de scheidsrechter ergens de schuld van (toegegeven, met Nijhuis wordt dat moeilijk), wij zingen alleen over andere clubs in de wedstrijd tegen hen (we gaan dus geen anti-Feyenoord liedjes zingen als we niet tegen Feyenoord spelen, hooguit als Feyenoord zojuist het kampioenschap verspeelt ten koste van ONS). Wij zijn gewoon de beste en zijn niet met andere clubs bezig.
Zo zou het "moeten" zijn in mijn ogen. Maar tegenwoordig hangen "wij" Vermeerpoppen op, gaan we naar een dartwedstrijd en houden minzame bordjes op, en verlagen "ons" tot het niveau van shirtjes met "100% anti" ipv onze eigen ploeg aan te moedigen.
Het zal wellicht komen door het gebrek aan echt succes de afgelopen 20 jaar, of aan het feit de jeugd van tegenwoordig (zei opa) uit verwendheid altijd de schuld bij een ander zoekt, of dat de verhuizing van De Meer naar de Arena meer ruimte heeft gegeven voor "andersdenkenden", maar bovenstaand gevoel bespeur ik helemaal niet meer bij een grote groep Ajacieden. Jammer. Dan ga je dus krijgen dat er A4-tjes met aanmoedig-instructies opgehangen gaan worden in de Arena en een ubertokkie met een megafoon denkt nodig te zijn. :(
Helemaal mee eens! O-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:38:
Hopen dat Lyon doorgaat, als ze snel scoren zie ik het nog wel aardig spannend worden.

Speelt Lacazette?
Mag het hopen van wel voor Lyon, de rest kwam er vorige week niet aan te pas.. Al met al zie ik Lyon uit de startblokken vliegen tot de 0-1 of de 1-2 erin vliegt van Dollie! O-)

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2017 12:40 ]

Verwijderd

Hopen dat Lyon doorgaat, als ze snel scoren zie ik het nog wel aardig spannend worden.

Speelt Lacazette?

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:19
Ankona schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:28:

Je kunt ook naar de kantine van de plaatselijke voetbalclub gaan en voor die paar centen wat biertjes kopen. Dan zie je wedstrijd voor niets op een groot scherm.
Mja, hou je daarvan? Ik ben totaal niet zo'n type. Ik zit toch echt liever alleen op de bank want ik kijk puur naar het technische aspect van het spelletje, maar daar kan je met die dronken apen in de kantine niet echt op niveau over praten. Daar is het alleen maar "FEYENOOOOORD!!! FEYENOOOOORD!!! JAAAAAAAA!!!! FEYENOOOOORD!!!" 7(8)7 :+

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:44
Vlassie1980 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:23:

Sparta - Go Ahead
Feyenoord - Heracles

Fox sports heeft een wissel kanaal waarin ze tussen de wedstrijden zappen. De wedstrijden zijn tegelijk dus je zal ergens een keuze moeten maken. Wisselkanaal is volgens mij FS1 maar controleer het even zelf.
Ankona schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:28:
Je loopt alleen het risico dat de streamingdienst overbelast is en je nog niets ziet . Je kunt ook naar de kantine van de plaatselijke voetbalclub gaan en voor die paar centen wat biertjes kopen. Dan zie je wedstrijd voor niets op een groot scherm.
Als je bij Ziggo een dagpas neemt kijk je via Ziggo zelf op de tv bijv. Niet via de streams van fox.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:31

Speelt Lacazette?
Van het weekend heeft hij 60 minuten meegedaan, die verwacht ik dus tegen Ajax in de basis.

Het was overigens de vervanger van Lacazette (Cornet) die 2 keer op aangeven van Memphis wist te scoren en de overwinning er uit sleepte.
Memphis doet alleen niet mee tegen Ajax. :)

[ Voor 23% gewijzigd door dutchgio op 10-05-2017 12:52 ]

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:49:
[...]

Van het weekend heeft hij 60 minuten meegedaan, die verwacht ik dus tegen Ajax in de basis.
Oke, mooi. Blijft een topper natuurlijk.

• Vlassie1980
DoeEensGek schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:46:
[...]

Fox sports heeft een wissel kanaal waarin ze tussen de wedstrijden zappen. De wedstrijden zijn tegelijk dus je zal ergens een keuze moeten maken. Wisselkanaal is volgens mij FS1 maar controleer het even zelf.
Thanks, dan ga ik even voor een dagpas kijken :)

En verder hoop ik toch dat we een tsunami krijgen nadat Jan Boskamp in de Hofpleinvijver is gesprongen :) :+

• DoeEensGek
Vlassie1980 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:04:
[...]

Thanks, dan ga ik even voor een dagpas kijken :)

En verder hoop ik toch dat we een tsunami krijgen nadat Jan Boskamp in de Hofpleinvijver is gesprongen :) :+
Die is te volgen via de vi app, al twijfelde hij of ze nog de vijver in gingen dacht ik.

Dagpas:
https://www.ziggo.nl/klan...ieve-tv/dagpas-bestellen/

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:25
Of ga gewoon naar de radio luisteren, kan ik je echt aanraden op zo'n laatste speeldag, want ook onderin is het razend spannend!

Hattrick: Thorgal Eagles

Verwijderd

*knip* Dit bespreken we hier niet.

[ Voor 94% gewijzigd door naitsoezn op 10-05-2017 13:45 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Speelt Lacazette?
Jij bent een supporter van Lyon begrijp ik? Of heb je de Franse nationaliteit?

Zo niet dan vind ik het een rare wens. Wanneer ik jouw posts doorlees hier dan maak ik daar op uit dat je gewoon Nederlander bent en supporter bent van Feyenoord. In dat geval ben je best wel een triest mannetje eigenlijk. Hopen dat een buitenlandse club doorgaat naar de finale van de EL in plaats van een Nederlandse club. Je zou bijna denken dat je gewoon alleen maar hoopt dat Ajax verliest en de rest je weinig kan schelen. Maar dat kan ik me niet voorstellen... dergelijk triest volk loopt hier immers niet rond (hoop ik). ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

https://www.theguardian.c...r-bosz-europa-league-lyon

Leuk artikel in de Guardian over Ajax, best wel interessant hoe buitenstaanders er naar kijken :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Han schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:31:
[...]

Jij bent een supporter van Lyon begrijp ik? Of heb je de Franse nationaliteit?

Zo niet dan vind ik het een rare wens. Wanneer ik jouw posts doorlees hier dan maak ik daar op uit dat je gewoon Nederlander bent en supporter bent van Feyenoord. In dat geval ben je best wel een triest mannetje eigenlijk. Hopen dat een buitenlandse club doorgaat naar de finale van de EL in plaats van een Nederlandse club. Je zou bijna denken dat je gewoon alleen maar hoopt dat Ajax verliest en de rest je weinig kan schelen. Maar dat kan ik me niet voorstellen... dergelijk triest volk loopt hier immers niet rond (hoop ik). ;)
Ten eerste, als Ajax daadwerkelijk de finale ook wint, dan krijgt Feyenoord minder geld. Geld moet immers verdeeld worden.

Ten tweede, als Feyenoord kampioen wordt en Ajax wint de EL, dan overschaduwt dat het kampioenschap gewoon.

Ten derde, ik gun het Ajax gewoon zeker niet.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Alleen jammer voor hem dat dat niet toegestaan is...

• Vlassie1980
@Han en @Verwijderd
Kap eens met dat zielige gedoe en flame wars man :')

• DoeEensGek
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:36:
[...]

Ten eerste, als Ajax daadwerkelijk de finale ook wint, dan krijgt Feyenoord minder geld. Geld moet immers verdeeld worden.

Ten tweede, als Feyenoord kampioen wordt en Ajax wint de EL, dan overschaduwt dat het kampioenschap gewoon.

Had je derde punt als eerste gezet, was je gelijk klaar ;).
bregweb schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:15:
Of ga gewoon naar de radio luisteren, kan ik je echt aanraden op zo'n laatste speeldag, want ook onderin is het razend spannend!
Moet donderdag weer naar de radio luisteren en die mannen werden elke keer helemaal gek. Leuk om afentoe te luisteren.

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Doe eens niet zo op de man tegen elkaar.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:15
[...]

Als Ajax door de voorronde CL komt dan krijgt Feyenoord ook minder geld.
De extra punten die Ajax voor Nederland binnen haalt door bv de EL te winnen zijn hard nodig voor de toekomst.

Uiteindelijk is het gewoon het derde punt, het niet gunnen.

Verwijderd

Deadsy schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:01:
[...]

Als Ajax door de voorronde CL komt dan krijgt Feyenoord ook minder geld.
De extra punten die Ajax voor Nederland binnen haalt door bv de EL te winnen zijn hard nodig voor de toekomst.

Uiteindelijk is het gewoon het derde punt, het niet gunnen.
Ligt er nog maar net aan of Ajax de vCL door komt he. Hebben laatste paar jaren wel vaker verloren van op papier mindere clubs.
Die extra punten maakt bijna niks uit. Scheelt 2,5 punt of je de finale wint of niet.

• Martinusz
DoeEensGek schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:51:
[...]

Had je derde punt als eerste gezet, was je gelijk klaar ;).

[...]

Moet donderdag weer naar de radio luisteren en die mannen werden elke keer helemaal gek. Leuk om afentoe te luisteren.
Achteraf die radio fragmenten luisteren is ook erg tof, krijg je toch beetje kippenvel van, iets wat bij TV minder is.

Verwijderd

[...]

Mooi schoolvoorbeeld.. @P.O. Box
Alleen maar bezig zijn met het misgunnen van elkaar, totdat ze elkaar weer nodig hebben voor de coëfficiëntenlijst.. :/

• Deadsy
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:03:
[...]

Ligt er nog maar net aan of Ajax de vCL door komt he. Hebben laatste paar jaren wel vaker verloren van op papier mindere clubs.
Die extra punten maakt bijna niks uit. Scheelt 2,5 punt of je de finale wint of niet.
Hebben of niet hebben.
Die paar punten kunnen de komende jaren toch een plek schelen.

En je doet nu alsof Feyenoord de titel ook al in de pocket heeft. Die moeten ze ook eerst nog winnen.
Kan net zo goed Feyenoord zijn die door de voorrondes CL moet.

Verwijderd

Deadsy schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:05:
[...]

Hebben of niet hebben.
Die paar punten kunnen de komende jaren toch een plek schelen.

En je doet nu alsof Feyenoord de titel ook al in de pocket heeft. Die moeten ze ook eerst nog winnen.
Kan net zo goed Feyenoord zijn die door de voorrondes CL moet.
Ik mag toch wel verwachten dat Feyenoord 'gewoon' van Heracles wint. Anders verdien je het ook niet.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:26
[...]

Ik ben zelf ook "Feyenoorder", en ja ik zou het ook echt wel jammer vinden als winst in de EL van Ajax een kampioenschap van Feyenoord overschaduwd en Feyenoord ook minder inkomsten krijgt doordat Ajax ook de CL in gaat. (is dit niet ook het geval wanneer Ajax door de voorrondes rolt?)
Echter gezien hoe ze het tot nu toe gedaan hebben, en hoe ze spelen in (met name) Europees verband, kan ik echt wel genieten van deze wedstrijden en als ze op die manier de EL weten te winnen, gun ik het ze van harte, want ze hebben het op eigen kracht gedaan.

Ik zou er veel meer moeite mee hebben het Ajax echt te gunnen, als het steeds met enorm veel mazzel lukt om te winnen. Uiteindelijk was Schalke natuurlijk ook wel met wat geluk verslagen over 2 wedstrijden, maar er lag echt een goede basis na de thuiswedstrijd. Idem nu tegen OL, waar ze na de eerste 20 minuten goed door te zijn gekomen echt goed speelden.

Misschien kan ik beter zeggen dat mijn (grote) voorkeur ligt bij Feyenoord, maar dat ik ook echt wel van het spelletje zelf kan genieten wanneer dit op een goede manier wordt uitgevoerd, ongeacht door welke club dit is.

• Deadsy
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:04:
[...]

Mooi schoolvoorbeeld.. @P.O. Box
Alleen maar bezig zijn met het misgunnen van elkaar, totdat ze elkaar weer nodig hebben voor de coëfficiëntenlijst.. :/
Zeg dat wel.
https://kassiesa.home.xs4...ta/method4/crank2017.html
Gewoon teveel clubs die het laten liggen. Vooral dat de laatste jaren er altijd 1 club bizar vroeg uit ligt valt zwaar.
Als je regelmatig 3 clubs hebt die overwinteren en 1 er ver komt dan zou je al flink stijgen.

In de CL loting zal Feyenoord het denk ik zeer zwaar krijgen met hun ranking.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 14-11 18:12
[...]

1) Als Ajax dit seizoen niet zo goed presteert hebben we in de toekomst helemaal geen CL ticket meer, dus mag je ze dankbaar zijn. Want hoezeer ik ook hoop dat Feyenoord het volgend seizoen goed doet in de CL, verwacht ik eigenlijk dat ze niet verder zullen komen dan een verdwaalde overwinning en/of 2 gelijke spelen. En daar hebben we niet veel aan voor de coëfficiëntenlijst.

2) Lekker feest vieren zondag in Rotterdam en negeren wat er eventueel gebeurt in Stockholm is geen optie? Calimerogedrag. :F

3) Eerlijk, maar nogal kleinzielig. Je zou eens wat verder moeten kijken dan je neus lang is.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Verwijderd

Achja, misschien ben ik daar ook gewoon een beetje extreem in.

Ik gun Feyenoord en Rotterdam alles. En Ajax en Amsterdam dus helemaal niks.

Tja.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:53

Superkiwi

Hoi doei

[...]
In de media wellicht, en terecht. Wie weet er immers nog wie in 2002 landskampioen werd? Vrijwel niemand, terwijl iedereen weet dat Feyenoord toen de EL pakte. Een Europese titel is nu eenmaal een nét wat grotere prestatie dan de nationale titel.
Maar denk je dat ze daar in Rotterdam last van zullen hebben? Die gaan bij een kampioenschap toch gewoon hun eigen feestje vieren.

Maar nu ik enkele reacties hier zo lees gun ik het enkele mensen hier echt helemaal niet :F

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Deadsy schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:09:
[...]

Zeg dat wel.
Gewoon teveel clubs die het laten liggen. Vooral dat de laatste jaren er altijd 1 club bizar vroeg uit ligt valt zwaar.
Als je regelmatig 3 clubs hebt die overwinteren en 1 er ver komt dan zou je al flink stijgen.

Ik verwacht sowieso een leegloop bij Feyenoord, ze zullen wel de centjes hard nodig hebben om versterkingen te krijgen.. Als je de poules ziet waarin Ajax en PSV zaten daar denk ik niet dat Feyenoord kans tegen maakt, niets ten nadelen van Feyenoord.. Ik hoop dat ze een makkelijke poule krijgen en punten vergaren..

Op sommige momenten denk ik wel eens, blijf lekker weg uit de CL, zowel Ajax, PSV als Feyenoord.. Sommige clubs hebben een standaard begroting van de volledige ED.. Ik wacht met smart op de nieuwe competitie waar UEFA al 100 jaar over praat..

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:12:
[...]

Ik verwacht sowieso een leegloop bij Feyenoord, ze zullen wel de centjes hard nodig hebben om versterkingen te krijgen.. Als je de poules ziet waarin Ajax en PSV zaten daar denk ik niet dat Feyenoord kans tegen maakt, niets ten nadelen van Feyenoord.. Ik hoop dat ze een makkelijke poule krijgen en punten vergaren..

Op sommige momenten denk ik wel eens, blijf lekker weg uit de CL, zowel Ajax, PSV als Feyenoord.. Sommige clubs hebben een standaard begroting van de volledige ED.. Ik wacht met smart op de nieuwe competitie waar UEFA al 100 jaar over praat..
Hmm, ligt eraan hoor. Als Feyenoord kampioen wordt, denk ik dat spelers als Elia, Kongolo en Karsdorp zeker nog wel een jaar blijven.

Jorgensen blijft sowieso, ligt vast voor 5 jaar.
Ik verwacht ook dat Feyenoord Berghuis definitief overneemt. Zou een goede zaak zijn.

Verder moet er zeker breedte aankopen worden gedaan.

• Vlassie1980
jbdeiman schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:07:
[...]

Ik ben zelf ook "Feyenoorder", en ja ik zou het ook echt wel jammer vinden als winst in de EL van Ajax een kampioenschap van Feyenoord overschaduwd en Feyenoord ook minder inkomsten krijgt doordat Ajax ook de CL in gaat. (is dit niet ook het geval wanneer Ajax door de voorrondes rolt?)
Echter gezien hoe ze het tot nu toe gedaan hebben, en hoe ze spelen in (met name) Europees verband, kan ik echt wel genieten van deze wedstrijden en als ze op die manier de EL weten te winnen, gun ik het ze van harte, want ze hebben het op eigen kracht gedaan.

Ik zou er veel meer moeite mee hebben het Ajax echt te gunnen, als het steeds met enorm veel mazzel lukt om te winnen. Uiteindelijk was Schalke natuurlijk ook wel met wat geluk verslagen over 2 wedstrijden, maar er lag echt een goede basis na de thuiswedstrijd. Idem nu tegen OL, waar ze na de eerste 20 minuten goed door te zijn gekomen echt goed speelden.

Misschien kan ik beter zeggen dat mijn (grote) voorkeur ligt bij Feyenoord, maar dat ik ook echt wel van het spelletje zelf kan genieten wanneer dit op een goede manier wordt uitgevoerd, ongeacht door welke club dit is.
Dit dus, die blinde haat en misgunnen brengt je nergens.
Ik ben zelf Sparta fan, maar gun Feyenoord de titel wel ondanks dat er Spartanen zijn die het niet met me eens zullen zijn :)

En dat Ajax zo ver in Europees verband komt is alleen maar mooi en goed voor de UEFA ranking en dus ook voor de overige NL clubs hoewel ik het gewoon bizar vind dat de naam Champions League nog steeds wordt gebruikt. Dat is al jaren gewoon een competitie van de beste ploegen van Spanje, Engeland, Italie en Duitsland en een paar ploegjes die voor spek en bonen meedoen :)

• Deadsy
[...]

Nieuwe competitie komt niet. CL word juist nog eenvoudiger gemaakt voor de top landen.

Zou best wel eens kunnen dat Feyenoord in pot 4 komt.
Bij sommige spelers zullen ze denk ik wel blij zijn dat deze weg gaan. Bij andere zal het echt rot worden.

Verwijderd

Achja, misschien ben ik daar ook gewoon een beetje extreem in.

Ik gun Feyenoord en Rotterdam alles. En Ajax en Amsterdam dus helemaal niks.

Tja.
In mijn ogen heeft het vrij weinig met gunnen te maken.. Zodra Ajax de finale wint en er voor zorgt dat Feyenoord met plek 2 ook direct geplaatst is voor CL (2019-2020) en ze profiteren daar van dan heeft het niets te maken met het feit dat Feyenoord.. Maar dan nog zul je niet dankbaar zijn dat een Nederlandse club het mede mogelijk heeft gemaakt dat jullie de kuip weer eens kunnen vullen op een dinsdag of woensdagavond..

Ik zie het meer als je 'gunt' het Feyenoord, je 'haat' Ajax.. Je zou er ook voor kunnen kiezen om je 'haat' richting Ajax niet te uiten en je te focussen op je eigen clubje.. Maar het is enkel de vergelijkingen maken en elkaar zwart praten..

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:16:
[...]

Ik zie het meer als je 'gunt' het Feyenoord, je 'haat' Ajax.. Je zou er ook voor kunnen kiezen om je 'haat' richting Ajax niet te uiten en je te focussen op je eigen clubje.. Maar het is enkel de vergelijkingen maken en elkaar zwart praten..
Ieder z'n eigen mening. Weet wel dat mijn liefde voor Feyenoord sowieso groter is dan mijn haat jegens Ajax.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:15:
[...]

Hmm, ligt eraan hoor. Als Feyenoord kampioen wordt, denk ik dat spelers als Elia, Kongolo en Karsdorp zeker nog wel een jaar blijven.

Jorgensen blijft sowieso, ligt vast voor 5 jaar.
Ik verwacht ook dat Feyenoord Berghuis definitief overneemt. Zou een goede zaak zijn.

Verder moet er zeker breedte aankopen worden gedaan.
Je mag hopen dat ze blijven want ik denk niet dat ze veel opleveren.. Elia heeft het overal al verzaakt, Berghuis was te licht bevonden voor het buitenland en Karsdorp zie ik nog wel doorstromen echter daar kun je geen 40 miljoen voor vragen..

Eindstand draait het weer allemaal om de centjes, als Ajax (of een andere EL club uit Nederland) zorgt voor een goede uitgangspositie op de coëfficiëntenlijst en Feyenoord daar van profiteert betekend dat meer geld, meer investeringsvermogen dus je zou het ook positief kunnen bekijken..

Daarbij wil ik het nog wel eens zien komend seizoen als Feyenoord meerdere wedstrijden per week moet spelen op hoog niveau met in het weekend een laagvlieger.. Dat zal ook punten gaan kosten als je met Kuyt en consorten op de proppen komt

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
Deadsy schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:09:
[...]

Zeg dat wel.

Ah, daar hebben we de coëfficiëntenlijst politie weer. Het is gewoon een logisch verloop in landen als het onze waar we niet het geld van de wereld hebben. Zijn er veel clubs die Europa in gaan dan presteren we gemiddeld gezien minder waardoor je puntentotaal daalt en er minder clubs deel mogen nemen. Dat lagere aantal clubs presteert vervolgens gemiddeld gezien beter waardoor je puntentotaal stijgt en er meer clubs deel mogen nemen. En zo zal het steeds op en af gaan.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:17:
[...]
Ieder z'n eigen mening. Weet wel dat mijn liefde voor Feyenoord sowieso groter is dan mijn haat jegens Ajax.
Waarom kun je niet gewoon voor een club zijn zónder haat te hebben jegens een andere club?
Wat heeft die andere club jou ooit misdaan waardoor je er zo'n haat tegen hebt?

Oprechte vraag trouwens, want ik snap echt helemaal niks van haat jegens anders clubs :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:19:
[...]

Je mag hopen dat ze blijven want ik denk niet dat ze veel opleveren.. Elia heeft het overal al verzaakt, Berghuis was te licht bevonden voor het buitenland en Karsdorp zie ik nog wel doorstromen echter daar kun je geen 40 miljoen voor vragen..

Eindstand draait het weer allemaal om de centjes, als Ajax (of een andere EL club uit Nederland) zorgt voor een goede uitgangspositie op de coëfficiëntenlijst en Feyenoord daar van profiteert betekend dat meer geld, meer investeringsvermogen dus je zou het ook positief kunnen bekijken..

Daarbij wil ik het nog wel eens zien komend seizoen als Feyenoord meerdere wedstrijden per week moet spelen op hoog niveau met in het weekend een laagvlieger.. Dat zal ook punten gaan kosten als je met Kuyt en consorten op de proppen komt
Elia weet ik echt niet wat hij gaat doen eerlijk gezegd. Hoop dat hij nog blijft, want het is gewoon een goede speler voor de eredivisie en in de CL. Maar hij kon ook nog een jaartje cashen.

Berghuis aantrekken zou echt heel erg goed zijn, uitstekende speler imo.

Kuyt moet je na dit seizoen gewoon een plek bij de staf geven. Komt met alle respect zwaar tekort voor Feyenoord dit seizoen.

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:21:
[...]

Waarom kun je niet gewoon voor een club zijn zónder haat te hebben jegens een andere club?

Oprechte vraag trouwens, want ik snap echt helemaal niks van haat jegens anders clubs :?
Ik snap je vraag, maar eerlijk gezegd heb ik daar geen heel goed antwoord op.

Het zit gewoon in me als Rotterdammer en als Feyenoorder, tja.
Ik vind die hele Amsterdamse houding niks.

• chim0
*knip* tussen ot-tags maakt het niet minder op de man.

Zat net een extra uitzending van FC Rijnmond te kijken, ging over het nieuwe stadion van Feyenoord. De meesten zijn tegen een nieuw stadion, omdat de De Kuip en de sfeer iets unieks is. Dat is ook zo en dat snap ik allemaal wel, maar als supporter zijnde wil je toch ook vooruit met je club en als Feyenoord supporters willen dat Feyenoord een Europese topclub wordt, moet je toch echt vooruit en moet je bepaalde dingen loslaten. Als dat legioen en die sfeer daadwerkelijk zo'n krachtig iets is, dan moet je dat toch overal mee naar toe kunnen nemen. Kom op! Als de liefde zo diep is, dan maak je die sfeer ook wel in een nieuw stadion maar dan tien keer zo erger. Dat is toch wat de 12de man is? Die is toch onverwoestbaar? Ik snap het allemaal hoor, De Kuip en Feyenoord supporters is iets unieks, maar je wilt toch ook vooruit met je club? Dat moet je als supporter toch ook wel inzien? Feyenoord zal niet de eerste en de laatste zijn die zoiets ondergaat en bij anderen is het toch ook gelukt? Vind het allemaal zo overdreven.

[ Voor 5% gewijzigd door naitsoezn op 10-05-2017 14:27 ]

• Martinusz
De soap rondom het nieuwe stadion van Feyenoord gaat ook door zie ik :)
http://www.telegraaf.nl/b..._Feyenoorddirectie__.html

Verwijderd

chim0 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:23:
*knip*

Zat net een extra uitzending van FC Rijnmond te kijken, ging over het nieuwe stadion van Feyenoord. De meesten zijn tegen een nieuw stadion, omdat de De Kuip en de sfeer iets unieks is. Dat is ook zo en dat snap ik allemaal wel, maar als supporter zijnde wil je toch ook vooruit met je club en als Feyenoord supporters willen dat Feyenoord een Europese topclub wordt, moet je toch echt vooruit en moet je bepaalde dingen loslaten. Als dat legioen en die sfeer daadwerkelijk zo'n krachtig iets is, dan moet je dat toch overal mee naar toe kunnen nemen. Kom op! Als de liefde zo diep is, dan maak je die sfeer ook wel in een nieuw stadion maar dan tien keer zo erger. Dat is toch wat de 12de man is? Die is toch onverwoestbaar? Ik snap het allemaal hoor, De Kuip en Feyenoord supporters is iets unieks, maar je wilt toch ook vooruit met je club? Dat moet je als supporter toch ook wel inzien? Feyenoord zal niet de eerste en de laatste zijn die zoiets ondergaat en bij anderen is het toch ook gelukt? Vind het allemaal zo overdreven.
Wat je zegt over dat de meesten tegen een nieuw stadion zijn is onzin. De fanatieke groep mensen zijn tegen Feyenoord City, ze zijn niet per se tegen een nieuw stadion, maar wel tegen dit plan.

En ja, we moeten vooruit, dat wilt iedereen. Echter heeft dit plan in onze ogen zoveel onduidelijkheden en komen we totaal niet verder dan bv. Ajax en PSV.

[ Voor 3% gewijzigd door naitsoezn op 10-05-2017 14:27 . Reden: quote aangepast ]

• chim0
Politie heeft nou foto's online gezet van een aantal relschoppers afgelopen zondag. Gaat dat niet te ver?

Verwijderd

chim0 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:41:
Politie heeft nou foto's online gezet van een aantal relschoppers afgelopen zondag. Gaat dat niet te ver?
Terecht hoor. Je eigen stad slopen doe je niet.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-11 22:47
[...]

Beste voor de NL topclubs is in mijn ogen: Meedoen aan de CL, 3e worden en dan die Europa League proberen te winnen. Dan heb je flinke euro's maar toch kans op een prijs.
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:42:
[...]

Terecht hoor. Je eigen stad slopen doe je niet.
een andere ook niet..... 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door KingKoning op 10-05-2017 14:43 ]

• Martinusz
chim0 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:41:
Wait whut? :o
Hoop dat ze er allemaal herkenbaar opstaan en er flinke gevolgen van ondervinden :Y
Wat sommige mensen volgens mij niet weten is dat die ME busjes niet altijd zomaar rondjes rijden, die maken ook prima beelden 8)

Verwijderd

Martinusz schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:45:
[...]

Hoop dat ze er allemaal herkenbaar opstaan en er flinke gevolgen van ondervinden :Y
Wat sommige mensen volgens mij niet weten is dat die ME busjes niet altijd zomaar rondjes rijden, die maken ook prima beelden 8)
Meestal zijn ze bezig met een potje GTA in real life! :9~

• chim0
Martinusz schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:45:
[...]

Begrijp ik, maar iemand met slechte bedoelingen kan hier misbruik van maken. Dit is een politiekwestie, dan moet de politie dat lekker binnenskamers houden maar persoonlijk vind ik iemands bakkes op internet neerkwakken (ongeacht wie of wat ie is) zodat het voor iedereen zichtbaar is, te ver gaan.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Daar moet je imo bij nadenken vóórdat je met stenen naar de politie gaat lopen gooien ;)
Hooligans zijn tuig, pak ze ook zo aan.

• Martinusz
chim0 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:49:
[...]

Begrijp ik, maar iemand met slechte bedoelingen kan hier misbruik van maken. Dit is een politiekwestie, dan moet de politie dat lekker binnenskamers houden maar persoonlijk vind ik iemands bakkes op internet neerkwakken (ongeacht wie of wat ie is) zodat het voor iedereen zichtbaar is, te ver gaan.
:? ze mochten zich gewoon vrijwillig melden hoor, hebben ze toch al 3 dagen voor gehad inmiddels.
In plaats van de politie weer dingen kwalijk te nemen, begin gewoon eens bij de mensen die echt fout zitten.

Maar goed, volgens mij starten we weer een politie discussie, wat niet de bedoeling is in dit topic :)

Back to voetbal zonder randdebielen :)

Verwijderd

chim0 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:49:
[...]

Zeker als er over de ME ook mooie beelden naar buiten zijn gekomen, het aanrijden van willekeurige mensen, oude vrouwen met een knuppel slaan enkel om even het machtsvertoon duidelijk te maken.. Allemaal verscholen achter hun apenpakje met helm..

Zou het legioen eens moeten proberen, allemaal met knuppels op de ME wachten welke in normale kleren gezellig door de stad wandelen om vervolgens hun moeders een paar klappen te verkopen met een gummy knuppel..

We leven in een idiote wereld.. :|

Verwijderd

Martinusz schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:55:
[...]
Back to voetbal zonder randdebielen :)
Die tijd zijn we helaas voorbij.. Persoonlijk denk ik dat de CL ook gewoon ieder seizoen gekocht kan worden als je bekijkt hoeveel scheidsrechterlijke dwalingen er gemaakt worden wanneer een club uit Catalonië het veld betreed.. Dat ze allemaal fan van Messi zijn heb ik begrip voor maar om het zo opvallend te laten zien is dramatisch..

Er waren een hoop filmpjes van 'FARSA CLUB DE FUTBOL' van bad milk productions waar volledige wedstrijden werden geanalyseerd en je het niet op 2 handen kon tellen hoeveel voordeel er was.. Van kaarten tot penalty's tot overtredingen aan toe..

• Joster
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:00:
[...]

Die tijd zijn we helaas voorbij.. Persoonlijk denk ik dat de CL ook gewoon ieder seizoen gekocht kan worden als je bekijkt hoeveel scheidsrechterlijke dwalingen er gemaakt worden wanneer een club uit Catalonië het veld betreed.. Dat ze allemaal fan van Messi zijn heb ik begrip voor maar om het zo opvallend te laten zien is dramatisch..

Er waren een hoop filmpjes van 'FARSA CLUB DE FUTBOL' van bad milk productions waar volledige wedstrijden werden geanalyseerd en je het niet op 2 handen kon tellen hoeveel voordeel er was.. Van kaarten tot penalty's tot overtredingen aan toe..
Is niet alleen van toepassing op een club uit Catalonië.

Verwijderd

Joster schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:01:
[...]

Is niet alleen van toepassing op een club uit Catalonië.
Correct, ook de club waar ik zelf fan van ben in Spanje real heeft ook aan alle kanten de scheids mee.. Ik heb altijd het idee dat er een man met een gouden koffer in de rust het eventjes allemaal regelt of tussen de 1e wedstrijd en de return in..

Toch vraag ik me dan af waarom de sjeik van city of onze grote vriend in Parijs niet gewoon de beurs trekken.. Of nee wacht, dat zou allemaal gestopt zijn sinds het vertrek van Blatter? :X

• chim0
Snap ik allemaal, maar persoonlijk vind ik gezichten van mensen op internet plaatsen in welke context dan ook, gewoon niet kunnen. Mensen met slechte bedoelingen kunnen hier misbruik van maken. Dit moet de politie gewoon zelf regelen daar zijn ze voor. Maar goed, we geraken off-topic. Dadelijk krijg ik weer op m'n kop. :+

Zal dat prachtige, witte shirt eens strijken voor vanavond! _/-\o_ :D :+

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:55:
[...]
:F

We leven in een wereld vol idioten.
Als de ME/politie vraagt of je weg wil gaan, dan gá je weg, zo simpel is het.
Je gaat dan niet vragen waarom, je voert gewoon uit.
Maar goed, we geraken off-topic. Dadelijk krijgen ik weer op m'n kop. :+

Terug naar relevantere zaken: Heeft Atletico kans vanavond?
Voor de wedstrijd zou het leuk zijn als ze snel de 1-0 en 2-0 maken.
Jammer dat de beide returns donderdag om dezelfde tijd zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 10-05-2017 15:10 ]

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:03:
[...]

:F

We leven in een wereld vol idioten.
Als de ME/politie vraagt of je weg wil gaan, dan gá je weg, zo simpel is het.
Maar goed, we geraken off-topic. Dadelijk krijgen ik weer op m'n kop. :+
Als je daar de tijd voor krijgt is dat geen probleem, als ze al over je heen rijden is het een ander verhaal..

Daarbij, ouders, oma's en moeders willen altijd even verhaal halen, hun kinderen beschermen, een mening uiten omdat er een hele hoop onschuldige mensen de dupe worden van de tirades van ME.. Om ze dan gewoon te bewerken met een gummy knuppel vind ik respectloos.. Maar dat is mijn mening..

Tenslotte ik ben een Ajax fan, het heeft niets te maken met Rotterdam of Feyenoord gewoon in het algemeen machtsvertoon van Politie ten opzichte van de oudere hier..

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:16

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:55:
[...]

Zeker als er over de ME ook mooie beelden naar buiten zijn gekomen, het aanrijden van willekeurige mensen, oude vrouwen met een knuppel slaan enkel om even het machtsvertoon duidelijk te maken.. Allemaal verscholen achter hun apenpakje met helm..

Zou het legioen eens moeten proberen, allemaal met knuppels op de ME wachten welke in normale kleren gezellig door de stad wandelen om vervolgens hun moeders een paar klappen te verkopen met een gummy knuppel..

Whait whut.. jij draait het nu om dat de ME de schuldige is hier? Die mensen moeten gewoon opzouten, en wil je dat niet dan krijg je een knuppel in je nek. Je mag hier in Nederland veel, heel veel. Maar zodra je gaat rellen en de boel slopen wordt je verzocht op te houden en weg te gaan. Doe je dit niet, dan leef je maar met de consequenties.
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:06:
[...]

Als je daar de tijd voor krijgt is dat geen probleem, als ze al over je heen rijden is het een ander verhaal..

Daarbij, ouders, oma's en moeders willen altijd even verhaal halen, hun kinderen beschermen, een mening uiten omdat er een hele hoop onschuldige mensen de dupe worden van de tirades van ME.. Om ze dan gewoon te bewerken met een gummy knuppel vind ik respectloos.. Maar dat is mijn mening..

Tenslotte ik ben een Ajax fan, het heeft niets te maken met Rotterdam of Feyenoord gewoon in het algemeen machtsvertoon van Politie ten opzichte van de oudere hier..
Als ouder, oma of moeder moet je toch begrijpen dat het op dat moment geen plek is om te blijven staan. En al he-le-maal niet het moment om gezellig om uitleg te gaan vragen.. en als je dat niet begrijpt, ja, dan krijg je een knuppel in je nek.
Dat die jongen is aangereden is fout, had de ME niet hoeven doen. Maar het feit dat je daar als ENIGE nog loopt en niet aan de kant wil.. tja..

Mij zul je daar niet zien lopen. Ik zal ook nooit overreden worden door de ME. Ik zal ook nooit opgepakt worden met een nekklem overigens.

[ Voor 38% gewijzigd door St@m op 10-05-2017 15:11 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

Laten we terug OT gaan!

Ondertussen in Frankrijk:

Afbeeldingslocatie: https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s1080x1080/e35/18444022_288502964926603_6207949985950990336_n.jpg
Afbeeldingslocatie: https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/18382679_407429276322455_8059351563660951552_n.jpg
Afbeeldingslocatie: https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e35/18380107_1911019252517370_8512013061932974080_n.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2017 15:20 ]

• chim0
De nieuwe modellen en collectie van H&M! _O-

Verwijderd

Bizar, ene Jos Verveen van de Rotterdamse D66 zou moties in hebben willen dienen waarin hij het vertrek van Gudde en van Merwijk, respectievelijk directeur van BVO Feyenoord en Stadion Feyenoord, als voorwaarde zou stellen aan het akkoord gaan van de gemeenteraad met Feyenoord City morgen, aldus een bericht van De Telegraaf.

Na enige tijd werd dit herroepen door andere lokale partijen uit het Rotterdamse, zelfs ook door de lokale D66.

Voor wie het een beetje volgt is dat toch echt wel een episch moment van lokale politieke knulligheid.

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:06
Haha, zo in pak kun je goed zien wat voor een broekies het eigenlijk zijn. Op het veld vind ik dat doorgaans een stuk minder opvallen, behalve als ze echt heel jong.

Regeren is vooruitschuiven

• Joster
T-MOB schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:28:
Haha, zo in pak kun je goed zien wat voor een broekies het eigenlijk zijn. Op het veld vind ik dat doorgaans een stuk minder opvallen, behalve als ze echt heel jong.
100% waar ja. Snap eigenlijk ook niet dat die gasten met stropdas aan moeten reizen?

Verwijderd

Joster schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:30:
[...]

100% waar ja. Snap eigenlijk ook niet dat die gasten met stropdas aan moeten reizen?
Als ze allemaal in hun Givenchy, Philipp Plein en Kenzo aan komen met de welbekende rode zool ziet het ook uit als een schoolreisje! :P

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-11 15:14
dvdkiwi schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:21:
[...]

Eens!

Maar toch kan ik het wel begrijpen en noem het eerder rivaliteit bij mij dan haat, het blijft toch de aartsvijand
Als het haat zou zijn, zou ik ook geen vrienden hebben die voor Ajax zijn en zou de laatste zijn die zou gaan vechten of weet ik veel wat omdat iemand anders voor een andere voetbal club is.

• Martinusz
Even wat luchtigs tussendoor, deze gast lijkt echt :o behalve zijn voetbalskills zo te zien:

http://www.telegraaf.nl/t..._voor_Messi_werken__.html

• Deadsy
Martinusz schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:56:
Even wat luchtigs tussendoor, deze gast lijkt echt :o behalve zijn voetbalskills zo te zien:

http://www.telegraaf.nl/t..._voor_Messi_werken__.html
Vind hem er niet echt op lijken. Het is grotendeels de baard.

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:00
Waarom zit die Heitinga nou bijna elke keer aan tafel bij Veronica? Waarom kijkt ie steeds boven de camera, naar zichzelf op een schermpje ofzo? :?

[ Voor 6% gewijzigd door Erulezz op 10-05-2017 20:20 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-11 15:03
Lekker intens potje tot nu toe :Y

edit: hoppa 1-0. Goed voor de wedstrijd dit.

[ Voor 42% gewijzigd door Fleximex op 10-05-2017 20:58 ]

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11 19:02

Grudgie

PSN: Grudgie7

Betere pot dan gister, tot nu toe.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:30

Quad

Doof

Go go Atleti! Bij een doelpunt van Real is het direct afgelopen, hopelijk maken ze er ook een 2e goal bij, dan wordt het nog erg spannend!

/ geluid bij Ziggo Sport is wel irritant, dan gaat 't harder, dan weer zachter..

[ Voor 23% gewijzigd door Quad op 10-05-2017 21:00 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Vlassie1980
Atleti, Atleti!

Nog 3 te gaan voor een Barca 2.0 scenario. Zal wel niet.... :P

• Fleximex
Penalty!
Vlassie1980 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:00:
Atleti, Atleti!

Nog 3 te gaan voor een Barca 2.0 scenario. Zal wel niet.... :P
Of toch wel :9

[ Voor 93% gewijzigd door Fleximex op 10-05-2017 21:01 ]

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11 19:02

Grudgie

PSN: Grudgie7

Toch denk ik dat Real Madrid doorgaat. :)

• Vlassie1980
Pingel!

• Fleximex
Pfff. Maar net. Soort van vage panenka lol. Hij schiet die bal in de grond. Gelukkig haha

• Ankona
Zo, dat gaat nog een leuke pot worden!

alles kan off-topic

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:30

Quad

Doof

Bizar. Hup hup!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Vlassie1980
Atleti, Atleti! Geweldig dit, laat dat arrogante Real maar lekker zweten!
Pagina: 1 ... 29 ... 66 Laatste

Dit topic is gesloten.