[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 66 Laatste
Acties:
  • 114.657 views

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:14
WasBak schreef op zondag 7 mei 2017 @ 19:15:
[...]

Dat er harde straffen voor moeten zijn, ben ik het mee eens. Maar als je dit zou dan, kan je als supporter van Ajax, of welke club dan ook met een groep richting Rotterdam gaan, doen alsof je voor Feyenoord bent, lekker geen rellen en dan heeft Feyenoord -3.

Lijkt me niet helemaal fair wel?
Inderdaad, datzelfde idee hebben extreem rechtse figuren in Duitsland op het moment ook. Dus zo ver gezocht is het niet.

Gewoon zeer streng straffen. Stadion verbod, celstraf voor veelplegers etc.

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12 23:13

d0s

sssst

Ankona schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:13:
[...]

Eens. Waar zijn invloed nodig was deed hij niets .

In de eerste helft zag je al dat het spel niet liep. Toen had zonder nadenken Kuyt erin gemoeten omdat je weet dat die als geen ander de boel aan kan jagen. Jorgensen deed amper mee en in de 16 was nooit een aanspeelpunt. Een coach die dat ziet wisselt hem met Kramer.
Pas toen de wedstrijd definitief verloren was werd er plichtmatig wat gewisseld.
Kramer heeft nog nooit wat in de 16 gedaan en doet nooit mee :D :D

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ook vechtpartijen/ongeregeldheden op het (centraal) station van Utrecht en Helmond ...
Bron: https://www.voetbalprimeu...yenoord-en-ajax-fans.html

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op zondag 7 mei 2017 @ 20:08:
Ook vechtpartijen/ongeregeldheden op het (centraal) station van Utrecht en Helmond ...
Bron: https://www.voetbalprimeu...yenoord-en-ajax-fans.html
Hebben de mutsen soms daar afgesproken.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 7 mei 2017 @ 20:10:
[...]

neuh,... zullen wel forens-supporters zijn van beide clubs... utrecht is nou eenmaal een spoor-knooppunt.... er zijn altijd idioten die zich niet kunnen gedragen.

eerlijk gezegd vallen de beelden uit rotterdam me wel mee... (waarschijnlijk omdat een kampioenschap nog 100% in eigen hand is)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Deadsy schreef op zondag 7 mei 2017 @ 20:10:
[...]

Is regelmatig daar. Valt me op dat het nooit nieuws is. Vaak als ik op Utrecht aankom uit de Kuip, kruisen wegen met andere supporters groepen.

Heb nog wel eens gehad dan 300 Ajacieden op hetzelfde perron stonden als de trein van Zuid aankwam.

Blijft een knooppunt.

• Deadsy
PWM schreef op zondag 7 mei 2017 @ 20:24:
[...]

Is regelmatig daar. Valt me op dat het nooit nieuws is. Vaak als ik op Utrecht aankom uit de Kuip, kruisen wegen met andere supporters groepen.

Heb nog wel eens gehad dan 300 Ajacieden op hetzelfde perron stonden als de trein van Zuid aankwam.

Blijft een knooppunt.
Spoorlijn richting Siberië bouwen, ze allemaal daar op zetten en laten gaan.
Die vinden de weg terug nooit.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:19
Trouwens leuk om te zien die jeugdigheid bij Ajax en Neres heeft lekkere dribbel in de benen en wel die eindpass (Youness lees je even mee?).

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:15
Deadsy schreef op zondag 7 mei 2017 @ 18:56:
[...]

Het is bij elke club gelukkig de minderheid waarvoor je je moet schamen.
Idd, slechts 11 man die het voor het hele legioen verpesten. :+

• Deadsy
Sempy schreef op zondag 7 mei 2017 @ 21:38:
[...]

Idd, slechts 11 man die het voor het hele legioen verpesten. :+
Inderdaad, wat zat Elia lekker te lachen bij het interview.
Hem zou ik deze zomer lekker uitzwaaien, zijn prioriteit is dat hij er goed uitziet.

Hahn kun je ook geen schuld geven. Want de ballen gingen gewoon over of er sprong een verdediger voor.
Excelsior vocht voor elke bal, gooide zich voor elke bal en ging er echt voor.
Alhoewel Feyenoord tot de 16 goed bezig was ontbrak dat er wel bij.

ps. Neres zat echt lekker te ballen. Vooral toen hij 3 of 4 spelers uitspeelde en de pas maakt.e

Verwijderd

P.O. Box schreef op zondag 7 mei 2017 @ 20:13:
[...]

neuh,... zullen wel forens-supporters zijn van beide clubs... utrecht is nou eenmaal een spoor-knooppunt.... er zijn altijd idioten die zich niet kunnen gedragen.

eerlijk gezegd vallen de beelden uit rotterdam me wel mee... (waarschijnlijk omdat een kampioenschap nog 100% in eigen hand is)
100 %? Je vergeet dat ze ook nog een tegenstander hebben blijkbaar. Heracles voetbalt ook. :*)

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:00
Nou. Alles eens laten bezinken.
Mag wel van een wanprestatie worden gesproken vanmiddag. Net als Feyenoord begint aan te zetten, kansen krijgt ( Kongolo, Botteghin, el Ahmadi ) en Excelsior onder druk zet gaat het mis, na het niet toekennen van de zoveelste pingel dit seizoen.

Daarna was het hek van de dam en was Excelsior gewoon veel beter.
Natuurlijk speelt dat droge, ongesproeide ku(t)rkveld mee, maar dit lag voornamelijk aan de spelers. Wat een slap spel. Wat een gebrek aan beleving. Wat een kutinstelling. En dan die Blom die een bullshit kaart geeft zodat Vilhena nog even het laatste potje mist, als Gio maar niet Tapia erin gooit.

Het is dat volgend potje in de Kuip is, anders zou ik zomaar gaan twijfelen aan het kampioenschap.
Heracles balt leuk en aardig, maar een ontketend Feyenoord op een goed veld moet daar gewoon van winnen. En reken maar dat ze getergd zijn na dit debacle.

Ajax moet donderdag een zware pot gaan spelen in Frankrijk, en daarna uit naar Wilhelm Zwei. Ook nog geen uitgemaakte zaak.

Spannend tot de laatste speelronde.....helaas, maar voor de neutrale kijker wel zo leuk.

• Martinusz
En volgende week is Rotterdam weer opgebouwd na vandaag, kan er weer gesloopt worden :+

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2017 @ 22:03:
[...]

100 %? Je vergeet dat ze ook nog een tegenstander hebben blijkbaar. Heracles voetbalt ook. :*)
dat vergeet ik helemaal niet... ik denk dat jij het begrip "in eigen hand hebben" niet begrijpt :)

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:00
Valt wel mee toch? Paar idioten opgepakt, die ook door de harde kern bekant in elkaar zijn gerost. Andere fans waren de spelersbus met liederen en vuurwerk aan het verwelkomen.

Viel me alles mee na die blamage. Ik had verwacht dat ik vanuit hier de lucht wel oranje had zien kleuren van de vlammen.

Zie hier nu ook een fiilmpie van een me bus die het been van een Feyenoord supporter die rustig op de stoep liep even aan gort rijdt. Wtf zeg :|

[ Voor 19% gewijzigd door LZ86 op 07-05-2017 22:23 ]

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op zondag 7 mei 2017 @ 22:20:
Valt wel mee toch? Paar idioten opgepakt, die ook door de harde kern bekant in elkaar zijn gerost. Andere fans waren de spelersbus met liederen en vuurwerk aan het verwelkomen.

Viel me alles mee na die blamage. Ik had verwacht dat ik vanuit hier de lucht wel oranje had zien kleuren van de vlammen.

Zie hier nu ook een fiilmpie van een me bus die het been van een Feyenoord supporter die rustig op de stoep liep even aan gort rijdt. Wtf zeg :|
Nou....zie toch behoorlijk wat tokkie tuig video's voorbij komen uit het centrum en confrontaties met de ME. Maar geen vlammen en schoten, dus valt misschien wel mee ja ;)

Ja die had een enkeltje ziekenhuis (gestolen grap overigens).

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:38
Zoo.. ik ben weer een btje bijgekomen van deze vreselijke dag. Ook ik dacht dat het vandaag zeker zou lukken. Het moest alleen wel gebeuren. Uiteraard ga je er vanuit dat Hahn gewoon zijn goal verdedigd. En dat je op kunstgras speelt was allang bekend. Maar 3-0 dat had toch niemand kunnen bedenken. Waren ze zou nog nerveus? Of gemakzucht? Ik weet het niet. Zondag in de Kuip moet het gebeuren. Geen woorden maar daden!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-12 23:54
Ach, 2 weken geleden was het zeker dat Feyenoord kampioen zou worden, omdat ze 1 wedstrijd mochten verliezen. Nu hebben ze die verloren, maar is het nog maar 1 wedstrijd, win je die niet, dan verdien je het niet, klaar. Moet lukken..... (nee ben niet zeker, maar ook allerminst zeker dat Ajax even wint volgende week, die zullen ook wel een spanning voelen, plus moe zijn).

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ajax helemaal in de war opeens, die doen nog mee. Verliezen met 3-0 bij Lyon. Feyenoord wint van Heracles en zo is het " helemaal niets in Amsterdam" uit Eindhoven vorig week toch uitgekomen.

Zo zie je maar weer :+

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Zo kan ik er ook wel een van 'helemaal niets in Rotterdam' nemen.
1 keer gelijk spelen volstaat, dat klinkt dan wat reëler. :+

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-12 23:06
Vroeger een keer bij Sparta-Feyenoord geweest op het Kasteel.
Sparta verloor met ruime cijfers van Feyenoord en de supporters uit Zuid zongen "Succes tegen Heracles!"
Hiermee doelden ze bij ons op de aanstaande degradatie en wensten ons dus succes tegen een tegenstander die we een divisie lager zouden gaan treffen.

Kijk nu eens hoe de tijd is veranderd, aan alle Feyenoorders hier oprecht: Succes tegen Heracles :+
En ik meen het, als Spartaan zijnde. Maar als jullie dit komende wedstrijd verkloten is het eigen schuld dikke bult en lachen ze zich in Mokum helemaal rot.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Leon Zwiers schreef op zondag 7 mei 2017 @ 22:14:
Mag wel van een wanprestatie worden gesproken vanmiddag.
Geen van de spelers bereikte zijn niveau, en Excelsior wilde wel vechten. Maar ik zag zelfs El Ahmadi zijn voet terugtrekken, dat zie je niet vaak. Jorgensen onzichtbaar, Elia en Berghuis waardeloos, Jones niet zo best bij de derde goal, enzovoort.

Nu zal Gio moeten laten zien zijn team weer op de rails te kunnen krijgen. Spannend inderdaad, voor de neutrale kijkers (als die er zijn :+ ) des te leuker ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 7 mei 2017 @ 20:45:
[...]

Spoorlijn richting Siberië bouwen, ze allemaal daar op zetten en laten gaan.
Die vinden de weg terug nooit.
Gewoon met z'n allen in een weiland zetten, stuk goedkoper

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:32
Ik lees dat veel fans "teleurgesteld" waren. Net alsof dat de reden is dat het uit de hand liep.

Volgens mij maakt dat weinig uit, dat soort types grijpt alles aan om rotzooi te schoppen.

Zijn 100 arrestaties, best veel niet.
Kan nog leuk worden als ze echt kampioen worden.

• Martinusz
Harribo schreef op maandag 8 mei 2017 @ 04:41:
Ik lees dat veel fans "teleurgesteld" waren. Net alsof dat de reden is dat het uit de hand liep.

Volgens mij maakt dat weinig uit, dat soort types grijpt alles aan om rotzooi te schoppen.

Wat dacht je als ze toch niet kampioen worden, hoe teleurgesteld zijn ze dan wel niet :X

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-12 08:18
Martinusz schreef op zondag 7 mei 2017 @ 21:33:
Trouwens leuk om te zien die jeugdigheid bij Ajax en Neres heeft lekkere dribbel in de benen en wel die eindpass (Youness lees je even mee?).
Vergeet even niet dat Younes zich 120 minuten de pleuris werkt in de EL duels. Ondanks dat hij soms beter een andere keuze kan maken. Hij blijft wel door en door rammen :)

• ph4ge
  • Laatst online: 18-12 08:33
gambieter schreef op zondag 7 mei 2017 @ 23:25:
Geen van de spelers bereikte zijn niveau, en Excelsior wilde wel vechten. Maar ik zag zelfs El Ahmadi zijn voet terugtrekken, dat zie je niet vaak. Jorgensen onzichtbaar, Elia en Berghuis waardeloos, Jones niet zo best bij de derde goal, enzovoort.

Nu zal Gio moeten laten zien zijn team weer op de rails te kunnen krijgen. Spannend inderdaad, voor de neutrale kijkers (als die er zijn :+ ) des te leuker ;)
Jorgenson had zichtbaar veel last van het veld en/of de spanning. Die kon echt geen bal aannemen of goed spelen. In min of mindere mate gold dat voor alle spelers.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Als we zondag 'gewoon' winnen van Heracles is dit debacle tegen Excelsior gewoon een bewussie joh.
Harribo schreef op maandag 8 mei 2017 @ 04:41:

100 arrestaties op 100.000 man volgens Politie Rotterdam, is dus te verwaarlozen.

[ Voor 71% gewijzigd door JST94 op 08-05-2017 08:42 ]

• Martinusz
Mosin schreef op maandag 8 mei 2017 @ 07:26:
[...]

Vergeet even niet dat Younes zich 120 minuten de pleuris werkt in de EL duels. Ondanks dat hij soms beter een andere keuze kan maken. Hij blijft wel door en door rammen :)
Daar heb je 100% gelijk in, maar ik zag laatst Neres ook als een malle rennen om een bal van de lijn te halen tegen PSV in de laatste minuten, die gozer is niet te lui om ook mee te verdedigen.
Kortom, we hebben goede spelers op de vleugels!! (Younes, Kluivert, Neres, Cerny) *O*

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:59
Als het nagenieten van het kampioen worden al een week voor de wedstrijd begint, dan krijg je dit en ga je hard op je bek. Ik koester geen hoop dat ze alsnog geen kampioen worden, maar als de kans voor gisteren 1% was dan is het nu 10%. In ieder geval speelt Heracles nog een beetje ergens voor.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Vlassie1980 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 23:25:
Vroeger een keer bij Sparta-Feyenoord geweest op het Kasteel.
Sparta verloor met ruime cijfers van Feyenoord en de supporters uit Zuid zongen "Succes tegen Heracles!"
Hiermee doelden ze bij ons op de aanstaande degradatie en wensten ons dus succes tegen een tegenstander die we een divisie lager zouden gaan treffen.

Kijk nu eens hoe de tijd is veranderd, aan alle Feyenoorders hier oprecht: Succes tegen Heracles :+
En ik meen het, als Spartaan zijnde. Maar als jullie dit komende wedstrijd verkloten is het eigen schuld dikke bult en lachen ze zich in Mokum helemaal rot.
En gisteren met veel gevoel voor zelfspot (nét aan lijfsbehoud zit er nog in): *O* Sparta is de club van Rotterdam *O*

Leukigheid! :Y

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Martinusz
Ik verwacht niet dat Heracles gaat winnen, wellicht gelijkspel, maar hun trackrecord bij uitwedstrijden is vrij dramatisch en dat in een volle kuip, nee ik zie het niet gebeuren :)
Maar ach hebben we toch een weekje lol gehad :+

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
PWM schreef op zondag 7 mei 2017 @ 23:18:
Ajax helemaal in de war opeens, die doen nog mee. Verliezen met 3-0 bij Lyon. Feyenoord wint van Heracles en zo is het " helemaal niets in Amsterdam" uit Eindhoven vorig week toch uitgekomen.

Zo zie je maar weer :+
En ze gaan er gewoon mee door, lekker met je eigen club bezighouden als je deze zo mooi vindt.

• Notlupus
Vincent Dave schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:03:
[...]

En ze gaan er gewoon mee door, lekker met je eigen club bezighouden als je deze zo mooi vindt.
Een hoop oud collega's en vrienden van me zijn Feyenoorder en het is gewoon zo. Ze zijn niet blij dat Feyenoord kampioen is, ze zijn blij dat Feyenoord kampioen is en Ajax niet.

• Martinusz
Notlupus schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:15:
[...]

Feyenoord kampioen is en Ajax niet.
Dat lijk mij nogal een 1+1 = 2 :+

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-12 23:06
Martinusz schreef op maandag 8 mei 2017 @ 08:50:
Ik verwacht niet dat Heracles gaat winnen, wellicht gelijkspel, maar hun trackrecord bij uitwedstrijden is vrij dramatisch en dat in een volle kuip, nee ik zie het niet gebeuren :)
Maar ach hebben we toch een weekje lol gehad :+
Ik zie Armenteros toch even een KO uitdelen vlak voor tijd terwijl Ajax in Tilburg aan de leiding gaat :+

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Martinusz schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:26:
[...]

Dat lijk mij nogal een 1+1 = 2 :+
Het heeft vooral met het gunnen te maken ;) PSV kampioen is minder erg.
Ik had alleen gisteren even een pretje, maar volgende week is de beslisser. Ik blijf deze week daarom maar stil, want anders krijg ik weer te horen dat Ajacieden arrogant zijn etc.

Dick Advocaat is de nieuwe bondscoach volgens VI:
https://www.vi.nl/nieuws/...anje-woensdag-presentatie

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• JST94
[...]
ze zijn blij dat Feyenoord kampioen is en Ajax niet.
;w

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12 14:57
Wow, niet normaal...

Gelukkig wel kaarten voor Feyenoord - Heracles.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Mars18 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:50:
Wow, niet normaal...

Gelukkig wel kaarten voor Feyenoord - Heracles.
Doorverkopen voor 5000 euro?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:05

Superkiwi

Hoi doei

Nou dat was ook gelijk de laatste keer dat ik Studio Voetbal Feyenoord heb zitten kijken. Alleen maar Feyenoord, Feyenoord, Feyenoord. En de kranten vandaag ook, het lijkt wel of alle media van Feyenoord is of zo :+
Het eindflimpje van NOS Studio Sport was wel mooi gemonteerd trouwens. En omdat ik om 19.00 nog teveel traantjes van het lachen in de ogen had heb ik om 00.00 gewoon de herhaling zitten kijken _O-
[...]
ze zijn blij dat Feyenoord kampioen is en Ajax niet.
Zo zie ik er helaas ook een aantal. Kunnen ze hier ontkennen en wegwuiven wat ze willen, maar de haat tegen een andere club zit bij sommige lui misschien wel dieper dan de liefde voor hun eigen club.
En als je ze vraagt wáárom ze die andere club zo haten krijg je nooit een normaal antwoord.
Sneue bedoeling vind ik het maar.

Anyway, ik ga shoppen in Rotterdam vandaag; het zal wel rustig zijn :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• JST94
De afkeer in jouw post druipt er niet van af dvdkiwi. :F

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hoe vaak ik de term Studio Voetbal Ajax hier heb zien vallen, dan kan die grap er wel een keer bij ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Kijk JST94, Outerspace snapt het wel ;)

Als je in mijn post enige vorm van afkeer ziet dan raad ik je aan een cursus "hoe sarcasme te herkennen" te gaan volgen.

• ph4ge
Outerspace schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:20:
Hoe vaak ik de term Studio Voetbal Ajax hier heb zien vallen, dan kan die grap er wel een keer bij ;)
Ik kijk het om die reden niet meer, maar het zegt genoeg dat ze ineens wel over Feyenoord praten als het flink mis is gegaan, dat vinden ze wel leuk. ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Pierre Sec
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-09 21:29
jaapstobbe schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:08:
[...]

Doorverkopen voor 5000 euro?
Die mensen die een vermogen betaald hebben voor Ex-Fey gister. Je zou 2k betaald hebben voor die gifbeker gister!

Ach, het is toch veel mooier om in de kuip, op de laatste speeldag, kampioen te worden?

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12 14:57
Pierre Sec schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:28:
[...]

Die mensen die een vermogen betaald hebben voor Ex-Fey gister. Je zou 2k betaald hebben voor die gifbeker gister!

Ach, het is toch veel mooier om in de kuip, op de laatste speeldag, kampioen te worden?
Zeker ;)

Ken iemand die verkocht 4 kaarten voor 2200 euro :D

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Martinusz
Mars18 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:35:
[...]

Zeker ;)

Ken iemand die verkocht 4 kaarten voor 2200 euro :D
Lekker zakcentje :)
Maar je bent toch niet helemaal lekker als je dit soort bedragen betaald voor een kaartje, zelfs niet voor een kampioenswedstrijd. Het is verdorie al in je eigen stad, je kon in de Kuip kijken of in de stad, het feest zou zich toch snel verplaatsen.... zullen een aantal mensen minder op vakantie gaan dit jaar denk ik :+

• Vincent Dave
ph4ge schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:28:
[...]

Ik kijk het om die reden niet meer, maar het zegt genoeg dat ze ineens wel over Feyenoord praten als het flink mis is gegaan, dat vinden ze wel leuk. ;)
Om geen enkele reden ga ik niet iets kijken, ik kijk wekelijks en er wordt de laatste jaren toch echt wel genoeg over feyenoord gepraat. Het mooiste voorbeeld was vorig jaar toen men klaagde dat het na een goede wedstrijd van feyenoord volgens de supporters alleen maar over Ajax ging en dat ze daarom beter naar VI kijken. Een dag erna ging VI doodleuk de complete uitzending over Ajax lullen. ;)

• Curva
  • Laatst online: 16-12 14:41
Ik denk dat het allemaal een complot is tegen Feyenoord. Marco en Edwin hebben dit allemaal bekokstoofd en hebben de media, KNVB en scheidsreachters in hun zak.

Doe aub jullie Feyenoord-bril is af voordat je hier post. Al dat gejank en onrecht dat jullie wordt aangedaan, wordt redelijk vervelend..
Tevems hebben jullie het allemaal in eigen hand, jullie staan 1 punt bovenaan.

PSN: Curvaa_

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:48

ST10©DE

Dus.............

dvdkiwi schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:21:
Kijk JST94, Outerspace snapt het wel ;)

Als je in mijn post enige vorm van afkeer ziet dan raad ik je aan een cursus "hoe sarcasme te herkennen" te gaan volgen.
Ik heb die cursus ook nog niet afgerond. Grapje over Studio Voetbal was leuk.

Maar deze dan:
En omdat ik om 19.00 nog teveel traantjes van het lachen in de ogen had heb ik om 00.00 gewoon de herhaling zitten kijken _O-

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Wat is daarmee?
Alsof jullie vorig seizoen alleen na het laatste fluitsignaal van De Graafschap-Ajax even gelachen hebben en daarna niet meer? ;) Daar heeft half Nederland wekenlang grappen over gemaakt. En terecht.
Leedvermaak kun je lang op teren, al snap ik dat het als ontvangende partij niet altijd leuk is. Maar het hoort erbij. Waarschijnlijk lachen jullie komende zondag toch het hardst. En wellicht dat jullie donderdag een portie leedvermaak over óns heen kunnen storten, al hoop ik van niet natuurlijk.

Dat is ook de enige manier hoe je mijn posts moet lezen: als sarcastisch leedvermaak.
Ik zal de laatste zijn die een hekel heeft aan een andere club omdat het een andere club is.
Het is maar voetbal ;)

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:48

ST10©DE

Dus.............

dvdkiwi schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:16:
Wat is daarmee?
Alsof jullie vorig seizoen alleen na het laatste fluitsignaal van De Graafschap-Ajax even gelachen hebben en daarna niet meer? ;) Daar heeft half Nederland wekenlang grappen over gemaakt. En terecht.
Leedvermaak kun je lang op teren, al snap ik dat het als ontvangende partij niet altijd leuk is. Maar het hoort erbij. Waarschijnlijk lachen jullie komende zondag toch het hardst. En wellicht dat jullie donderdag een portie leedvermaak over óns heen kunnen storten, al hoop ik van niet natuurlijk.

Dat is ook de enige manier hoe je mijn posts moet lezen: als sarcastisch leedvermaak.
Ik zal de laatste zijn die een hekel heeft aan een andere club omdat het een andere club is.
Het is maar voetbal ;)
Jullie? Ik ben niet voor Feyenoord. 8)

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Vincent Dave
dvdkiwi schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:16:
En wellicht dat jullie donderdag een portie leedvermaak over óns heen kunnen storten, al hoop ik van niet natuurlijk.
Ik hoop natuurlijk dat Het Legioen (MET HOOFDLETTERS!(!)) als 1 man donderdag achter Ajax gaat staan in naam van het Nederlandse voetbal. Mag ik valse hoop hebben? Ja dat mag ik !

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

P. Mekes schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:18:
[...]
Jullie? Ik ben niet voor Feyenoord. 8)
Jammer. Anders was je lekker vrij vandaag :+

Je hoeft niet per se Ajacied of Feyenoorder te zijn om te kunnen genieten van leedvermaak; leedvermaak is voor iedereen.

[ Voor 54% gewijzigd door Superkiwi op 08-05-2017 11:23 ]

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Komop, het heeft idd wel wat overeenkomsten met vorig jaar. En ja, een jaar geleden lag ik ook helemaal in een deuk om die prestatie in Doetinchem.

Dit jaar heb ik overwogen om naar Rotterdam te gaan om het feest live mee te maken. De kaartjes voor de kuip waren echter te beperkt leverbaar en met alle gedoe (lees waar zou ik veilig kunnen parkeren etc) erbij koos ik er maar voor om het feest in de kantine van de plaatselijke voetbalclub op te zoeken.

En ja... dit keer waren wij de lachertjes... Terecht, helaas. Wat het mooiste moment van het seizoen moest worden werd waarschijnlijk de slechtste wedstrijd die in de hele competitie gespeeld is. Wat een drama.

En dat er dan gejankt wordt. Niet door mij, daarvoor ben ik teveel een supporter op afstand. Voor mij is er meer in het leven dan een clubje via tv volgen. Maar dat er mensen zijn die, als ik mijn objectieve vooroordelen mag geloven, toch een stuk minder te besteden hebben dan ik en in mijn ogen een godsvermogen uitgeven om erbij te kunnen zijn. Dan snap ik echt wel dat daar tranen vloeien.

alles kan off-topic

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:03
Hoe zit het met de selectie van Feyenoord volgend seizoen? Gaan er top spelers waarschijnlijk weg?

Ben zelf voor Ajax en daar lijkt het er aardig goed uit te zien. Waarschijnlijk Klaassen en hopelijk Veltman en eventueel Schone maar die zal wel blijven. Zie nu liever van der Beek.

Ajax gaat door naar de finale donderdag en Feyenoord wint natuurlijk zondag, helaas voor Ajax.

• Martinusz
Wackmack schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:37:
Hoe zit het met de selectie van Feyenoord volgend seizoen? Gaan er top spelers waarschijnlijk weg?

Ben zelf voor Ajax en daar lijkt het er aardig goed uit te zien. Waarschijnlijk Klaassen en hopelijk Veltman en eventueel Schone maar die zal wel blijven. Zie nu liever van der Beek.

Ajax gaat door naar de finale donderdag en Feyenoord wint natuurlijk zondag, helaas voor Ajax.
Even je bericht gecorrigeerd ;) Schone heeft bijgetekend, die gaat nergens heen. Onana en Sanchez wordt spannend, Ziyech zie ik nog wel een jaar blijven.

En die laatste zin, dat weet je allemaal nog niet ;)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik hoop voor Feyenoord niet dat er veel spelers weg gaan; met het team dat ze nu hebben wil ik wel eens zien wat ze in Europa klaar kunnen spelen.
Voor Ajax precies hetzelfde.

• Curva
  • Laatst online: 16-12 14:41
Wat vonden jullie van het optreden van Nouri. Hij is mij (helaas) niet positief opgevallen. Ik had toch iets meer van hem verwacht.
Van de Beek daarin tegen was erg sterk. Ik vind dat Bosz hem ook goed brengt, zo af en toe in de basis en aardig wat invalbeurten. Mocht Klaassen weggaan van de zomer, dan heeft hij toch al wel wat ervaring.

Aan Cassierra begin ik (helaas) steeds meer te twijfelen. Zijn balaannames waren erg matig, de ballen sprongen ver van z'n voeten af. En hij heeft niet de trucjes/lenigheid van Troare en zeker (nog) niet het killerinstinct van Dolberg. Hij blinkt verder nog niet ergens echt in uit.. Hopelijk is het een kwestie van aanpassen en gewenning, maar dat zal na de zomer blijken.

PSN: Curvaa_

• JST94
Spelers waar ik nu wat twijfel over heb zijn Jones, Toornstra, Elia & Berghuis. Jones zijn contract loopt af, Vermeer ligt nog even vast. Toornstra zal wellicht een stap naar het buitenland willen, Elia weet wat hij gaat doen maar verteld dit niet en Berghuis is gehuurd.

Verder hebben laatst Kongolo, Karsdorp en Vilhena verlengt. Jorgensen uitgesproken dat hij wilt blijven. Maar wat als er dadelijk een mooie Europese club komt met een zak geld? Dan kunnen ze alsnog vertrokken zijn.

Ik denk dat er nog weinig over te zeggen valt. Ik hoop dat ze grotendeels bij elkaar kunnen blijven en zich gericht kunnen versterken om een betere/bredere selectie te hebben met het oog op CL/EL voetbal.

• ph4ge

Elia vertrekt waarschijnlijk, Berghuis is gehuurd maar als er geld verdiend wordt gaan ze hem vastleggen. Kuyt zal waarschijnlijk stoppen of in ieder geval een kleine rol hebben volgend seizoen. Verder liggen alle basisspelers nog wel even vast en lijkt alleen Toornstra aan het buitenland te denken.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:02
dvdkiwi schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:14:
Het eindflimpje van NOS Studio Sport was wel mooi gemonteerd trouwens.
Dat helikopter camerashot van de Kuip naar Woudestein was mooi gedaan. Dan zie je hoe klein die afstand eigenlijk is.

[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 08-05-2017 11:57 ]

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-12 11:22
Curva schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:50:
Wat vonden jullie van het optreden van Nouri. Hij is mij (helaas) niet positief opgevallen. Ik had toch iets meer van hem verwacht.
Van de Beek daarin tegen was erg sterk. Ik vind dat Bosz hem ook goed brengt, zo af en toe in de basis en aardig wat invalbeurten. Mocht Klaassen weggaan van de zomer, dan heeft hij toch al wel wat ervaring.

Aan Cassierra begin ik (helaas) steeds meer te twijfelen. Zijn balaannames waren erg matig, de ballen sprongen ver van z'n voeten af. En hij heeft niet de trucjes/lenigheid van Troare en zeker (nog) niet het killerinstinct van Dolberg. Hij blinkt verder nog niet ergens echt in uit.. Hopelijk is het een kwestie van aanpassen en gewenning, maar dat zal na de zomer blijken.
Nouri stond een beetje op een eiland en kon de ballen niet lekker kwijt. Kluivert stond op dezelfde lijn (niet diep genoeg) en mede daardoor ging bijna alles over rechts. Hij was ook niet echt gelukkig in de afronding, maar verder deed hij het prima. Tegen een team wat meer open speelt en een Kluivert met meer diepgang over de flank had hij er veel beter op gestaan. Ziyech op die plek afgelopen zondag had net zo weinig van zichzelf kunnen laten zien.

Eens met vd Beek en Cassierra, die laatste laat wel zien dat hij nog niet aan een basisplek mag denken. Hij speelt nu al een vol jaar bij Ajax en voldoende kansen gehad, ook bij jong-Ajax. Speelt ook wel goede wedstrijden, maar het lijkt wel alsof je hem echt 1 op 1 met de keeper moet hebben staan wil hij er een bal inschieten. Jammer.

• Vincent Dave
ph4ge schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:51:
[...]
en lijkt alleen Toornstra aan het buitenland te denken.
En dat is precies diegene die elk contract van Feyenoord moet omhelzen alsof zijn leven er vanaf hangt. Er gaan een hoop analisten terugkomen op hun mening over de vermeende kwaliteiten van Jens.

• Martinusz
Vincent Dave schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:09:
[...]

En dat is precies diegene die elk contract van Feyenoord moet omhelzen alsof zijn leven er vanaf hangt. Er gaan een hoop analisten terugkomen op hun mening over de vermeende kwaliteiten van Jens.
Hoezo dat?
Hij zegt toch ook niet dat hij in het buitenland naar de absolute top gaat?
Die gozer is 29(?), heeft een erg goed jaar gespeeld nu en snap wel dat hij nu ook nog buitenland wilt meepakken. Over een jaar hoeft hij dat ook niet meer te proberen verwacht ik, dit is zijn kans.

• Vincent Dave
Martinusz schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:13:
[...]

Hoezo dat?
Hij zegt toch ook niet dat hij in het buitenland naar de absolute top gaat?
Die gozer is 29(?), heeft een erg goed jaar gespeeld nu en snap wel dat hij nu ook nog buitenland wilt meepakken. Over een jaar hoeft hij dat ook niet meer te proberen verwacht ik, dit is zijn kans.
Ook dat zeg ik niet, Wat ik wel zeg is dat hij schromelijk overschat wordt door enkele prominente analisten terwijl je van hen beter mag verwachten. Dat hij bij Feyenoord moet blijven zeg ik omdat hij daar de held is en bij die ploeg rendeert en in een andere omgeving moet je het maar zien.

• Mosin
Martinusz schreef op maandag 8 mei 2017 @ 08:45:
[...]

Daar heb je 100% gelijk in, maar ik zag laatst Neres ook als een malle rennen om een bal van de lijn te halen tegen PSV in de laatste minuten, die gozer is niet te lui om ook mee te verdedigen.
Kortom, we hebben goede spelers op de vleugels!! (Younes, Kluivert, Neres, Cerny) *O*
Neres vind ik ook zeker goed, maar zoals je zegt heeft Ajax echt hele goede spelers voor op de vleugels. Niets te klagen. Younes is gewoon een topper voor Ajax en ik hoop dat hij ook blijft voor een aantal jaren.

Die dribbel van Neres gisteren waarbij hij 3/4 man te kijk zet is echt mooi. Hij begint steeds meer in zijn spel te komen :)

• ph4ge
Vincent Dave schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:19:
Ook dat zeg ik niet, Wat ik wel zeg is dat hij schromelijk overschat wordt door enkele prominente analisten terwijl je van hen beter mag verwachten. Dat hij bij Feyenoord moet blijven zeg ik omdat hij daar de held is en bij die ploeg rendeert en in een andere omgeving moet je het maar zien.
Voor elke speler die een stap maakt naar een andere club moet je het maar zien of het wat wordt. En de ene speler piekt op wat latere leeftijd dan de ander. Hij is een beetje een type Kuyt, daar werd ook telkens van verwacht dat hij geen stap kon maken. Dat heb je wel vaker met spelers die het niet van puur talent moeten hebben maar van andere kwaliteiten.

• Martinusz
Mosin schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:54:
[...]

Neres vind ik ook zeker goed, maar zoals je zegt heeft Ajax echt hele goede spelers voor op de vleugels. Niets te klagen. Younes is gewoon een topper voor Ajax en ik hoop dat hij ook blijft voor een aantal jaren.

Die dribbel van Neres gisteren waarbij hij 3/4 man te kijk zet is echt mooi. Hij begint steeds meer in zijn spel te komen :)
En dan vergeet je nog het mooiste van zijn dribbel....namelijk de assist! 8) dubbel rendement, leuk om naar te kijken en effectief! Hij had ook nog een mooi schot die de keeper goed pakte trouwens :)

Verwijderd

Mosin schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:54:
[...]

Voor het geld wat we betaald hebben voor Neres zou die iedere week basis moeten staan. Begin steeds meer moe te worden van de 'laat ze 2 jaar in jong ajax spelen' mentaliteit. Of het voorzichtig brengen verhaaltje.. :z

Voor 12 miljoen moet je er gewoon 20 in schieten in de Eredivisie.

Younes is geschikt wanneer die eens om zich heen leert kijken.. Telkens kan die 3 man voor de keeper zetten maar elke keer krijgt die het voor elkaar om weer een hopeloos schot te geven.. :/

• Martinusz
Verwijderd schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:24:
[...]

Voor het geld wat we betaald hebben voor Neres zou die iedere week basis moeten staan. Begin steeds meer moe te worden van de 'laat ze 2 jaar in jong ajax spelen' mentaliteit. Of het voorzichtig brengen verhaaltje.. :z

Volgend jaar verwacht ik wel dat hij veel zal spelen :) als hij zijn huidige statistieken vast gaat houden, dan komt dat wel goed ;)

• Notlupus
Kom op zeg over Neres. Kwam pas heel laat aan, de eerste negen wedstrijden na de winter was hij er nog nieteens. Heeft in 4 potjes bij Jong twee goals gemaakt en in 7 wedstrijden bij het eerste drie goals en een assist.

Vind ik best aardig voor een ventje van net 20. Dat gedoe over geld altijd, je ziet toch ook wel dat er steeds hogere bedragen worden uitgegeven elk seizoen? Stel je doet moeilijk over die paar miljoen extra en er gaat een andere club mee achteraan. Met een bankrekening als de onze mag je best af en toe een riscootje nemen.

Verwijderd

Martinusz schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:37:
[...]

Volgend jaar verwacht ik wel dat hij veel zal spelen :) als hij zijn huidige statistieken vast gaat houden, dan komt dat wel goed ;)
True story!

Hopelijk Veltman verkopen en Tete in de basis voor die ook de deur uit loopt zoals Bazoer.. Sinkgraven eindelijk van de zijkant af.. Probleem opgelost :) _/-\o_

Verwijderd

Notlupus schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:38:
Kom op zeg over Neres. Kwam pas heel laat aan, de eerste negen wedstrijden na de winter was hij er nog nieteens. Heeft in 4 potjes bij Jong twee goals gemaakt en in 7 wedstrijden bij het eerste drie goals en een assist.

Vind ik best aardig voor een ventje van net 20. Dat gedoe over geld altijd, je ziet toch ook wel dat er steeds hogere bedragen worden uitgegeven elk seizoen? Stel je doet moeilijk over die paar miljoen extra en er gaat een andere club mee achteraan. Met een bankrekening als de onze mag je best af en toe een riscootje nemen.
Klopt, maar om 'm dan bij Jong ajax te stallen.. Dat is iedere keer hetzelfde liedje van Ajax..
Geef iets meer vertrouwen aan dit soort spelers en ze zijn binnen 2 seizoenen met 400 á 500% winst de deur uit..

Telkens Traore op rechts zetten schieten we ook niets mee op, die gast heeft 1 op de 10 wedstrijden een bevlieging..

Zelfde met Cassiera, schiet ze aan de lopende band erin bij jong ajax maar een kansje bij het 1e komt er niet.. Uiteraard vind ik Dollie de beste spits!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Verwijderd schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:40:
[...]

True story!

Hopelijk Veltman verkopen en Tete in de basis voor die ook de deur uit loopt zoals Bazoer.. Sinkgraven eindelijk van de zijkant af.. Probleem opgelost :) _/-\o_
Gaan we Sinkgraven überhaupt nog zien dan?

Oh, ja. Volgende week met de 2e garnituur opstellen tegen Willem II, dat is immers al een gelopen race... :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Verwijderd

Ramzzz schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:45:
[...]

Gaan we Sinkgraven überhaupt nog zien dan?

Oh, ja. Volgende week met de 2e garnituur opstellen tegen Willem II, dat is immers al een gelopen race... :+
Gelopen race ? >:)

Ik zie Feyenoord het niet zo makkelijk afmaken!

• Notlupus
Traoré stond tegen Lyon rechtsbuiten, ging best aardig volgens mij ;)

Verder staat het team op zich goed dus er is geen pure noodzaak om Neres en Cassiera al voor de leeuwen te gooioen. Als het goed gaat is het leuk, maar vergeet niet hoe snel iemand afgebrand kan worden hé, zeker bij Ajax. Een paar weken geleden werd Traoré nog uitgefloten in eigen stadion, nu ga je mede dankzij hem de finale halen van de EL!

Cassiera gaat volgend seizoen veel meer kansen krijgen want Traoré raak je kwijt. Ook zal Neres de concurrentie aangaan met Younes en dat die ik hem ook wel winnen.

• Martinusz
Verwijderd schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:43:
[...]

Klopt, maar om 'm dan bij Jong ajax te stallen.. Dat is iedere keer hetzelfde liedje van Ajax..
Geef iets meer vertrouwen aan dit soort spelers en ze zijn binnen 2 seizoenen met 400 á 500% winst de deur uit..

Telkens Traore op rechts zetten schieten we ook niets mee op, die gast heeft 1 op de 10 wedstrijden een bevlieging..
Sorry maar je vliegt echt overal erg kort door de bocht. Je zult die jongen toch even aan het Ajax spel moeten laten wennen, of denk je dat ze in Brazilie hetzelfde voetballen? Die jongen komt hier in de winter, die heeft het bij 25 graden nog koud hier, dan ga je hem toch niet op de bank alleen maar laten zitten? :?
Hij heeft juist prima ff wedstrijd ritme kunnen opdoen in Ajax systeem bij Jong Ajax en heeft daarnaast al minuten gemaakt in Ajax 1, waarin hij goals heeft gemaakt en assists gegeven, wat wil je nog meer? :?

(hij is er net 2,5 maand)

Verwijderd

Martinusz schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:48:
[...]

Sorry maar je vliegt echt overal erg kort door de bocht. Je zult die jongen toch even aan het Ajax spel moeten laten wennen, of denk je dat ze in Brazilie hetzelfde voetballen? Die jongen komt hier in de winter, die heeft het bij 25 graden nog koud hier, dan ga je hem toch niet op de bank alleen maar laten zitten? :?
Hij heeft juist prima ff wedstrijd ritme kunnen opdoen in Ajax systeem bij Jong Ajax en heeft daarnaast al minuten gemaakt in Ajax 1, waarin hij goals heeft gemaakt en assists gegeven, wat wil je nog meer? :?

Me verwachtingspatroon bij dit soort spelers ligt gewoonweg vele male hoger.. :/

Verwijderd

Notlupus schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:47:
Traoré stond tegen Lyon rechtsbuiten, ging best aardig volgens mij ;)

Verder staat het team op zich goed dus er is geen pure noodzaak om Neres en Cassiera al voor de leeuwen te gooioen. Als het goed gaat is het leuk, maar vergeet niet hoe snel iemand afgebrand kan worden hé, zeker bij Ajax. Een paar weken geleden werd Traoré nog uitgefloten in eigen stadion, nu ga je mede dankzij hem de finale halen van de EL!

Cassiera gaat volgend seizoen veel meer kansen krijgen want Traoré raak je kwijt. Ook zal Neres de concurrentie aangaan met Younes en dat die ik hem ook wel winnen.
Als je ziet wat Traore vorig seizoen bij Chelsea liet zien, supporters verklaarde Conté voor gek.. Eindstand heeft die hooguit 3 wedstrijden echt z'n skills laten zien.. Je verwacht al snel van dit soort spelers dat ze geen kind aan de verdedigers uit de Eredivisie hebben..

Ik moet toegeven dat ik vrij tevreden ben over de Europese optredens van Traore maar ook hier weer.. Een te hoog verwachtingspatroon vanuit mijn kant.. :X

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:56
Verwijderd schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:51:
[...]

Als je ziet wat Traore vorig seizoen bij Chelsea liet zien, supporters verklaarde Conté voor gek.. Eindstand heeft die hooguit 3 wedstrijden echt z'n skills laten zien.. Je verwacht al snel van dit soort spelers dat ze geen kind aan de verdedigers uit de Eredivisie hebben..

Ik moet toegeven dat ik vrij tevreden ben over de Europese optredens van Traore maar ook hier weer.. Een te hoog verwachtingspatroon vanuit mijn kant.. :X
Misschien dan eens tijd om dat patroon bij te stellen? 8)7

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Verwijderd

Malfunctions schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:57:
[...]

Misschien dan eens tijd om dat patroon bij te stellen? 8)7
Dat is vrij moeilijk als je omringt bent door voetbalclubs die ieder seizoen enkel in het nieuws komen met ellende.. Roda, MVV, Fortuna Sittard.. Ik reis niet voor niets iedere week naar Amsterdam.. Soms 2 keer p/w.

m.b.t. Roda -
Altijd fijn die supporters uit Tilburg!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C_OaANaWsAAKPRH.jpg

Of uit Sittard / Maastricht:
Afbeeldingslocatie: https://www.1limburg.nl/sites/default/files/public/styles/gallery_detail/public/roa3.jpg

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-12 11:22
Alsof Fortuna zijn financiele situatie lekker op orde heeft.. Tuurlijk, dit is prima vermaak tussen rivaliserende supporters, maar een beetje in de spiegel kijken kan soms geen kwaad

Verwijderd

Holkers schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:02:
Alsof Fortuna zijn financiele situatie lekker op orde heeft.. Tuurlijk, dit is prima vermaak tussen rivaliserende supporters, maar een beetje in de spiegel kijken kan soms geen kwaad
True, ik ben meer van de Roda (als Ajax niet speelt) kant omdat het stadion praktisch in me tuin ligt..

Zien jullie Roda zich nog veilig spelen dan?

• Ankona
Martinusz schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:48:
[...]

Maar wat is nou het Ajax systeem?

Kort door de bocht kom ik dan op lekker ballen maar matig verdedigen en aanvallend de ballen vooral de tribune in knallen. :+

Maar serieus, je hoort nooit over het ADO systeem, het Heerenveen Systeem, het PSV systeem of wat dan ook, maar wel altijd over het Ajax systeem. Onder De Boer begreep ik dat nog wel, die ging nooit voor de doelpunten maar dacht dat je wedstrijden won op basis van balbezit. Maar nu? Waarom zou Ajax zo afwijkend zijn?
(los daarvan, elk nieuw team is wennen. Het gaat me er alleen om dat er altijd zo geschermd wordt met een Ajax systeem. Volgens mij is dat iets van 40 jaar geleden toen Cruijff de boel omgooide)

alles kan off-topic

• Martinusz
Ankona schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:20:
[...]

Kort door de bocht kom ik dan op lekker ballen maar matig verdedigen en aanvallend de ballen vooral de tribune in knallen. :+

Maar serieus, je hoort nooit over het ADO systeem, het Heerenveen Systeem, het PSV systeem of wat dan ook, maar wel altijd over het Ajax systeem. Onder De Boer begreep ik dat nog wel, die ging nooit voor de doelpunten maar dacht dat je wedstrijden won op basis van balbezit. Maar nu? Waarom zou Ajax zo afwijkend zijn?
(los daarvan, elk nieuw team is wennen. Het gaat me er alleen om dat er altijd zo geschermd wordt met een Ajax systeem. Volgens mij is dat iets van 40 jaar geleden toen Cruijff de boel omgooide)
Misschien heb je wat gemist dit hele seizoen, maar Bosz is bezig met het terugbrengen van het "Ajax" systeem. En of het nu het "Ajax" systeem heet of niet, het gaat erom dat Ajax volgens een bepaalde manier wilt voetballen en dit door de gehele jeugdopleiding door heeft gevoerd. Kortom jeugd/Jong Ajax voetbalt volgens dezelfde gedachte als het eerste. En ik vind dat je dat ook duidelijk terugziet met de jonge gasten die probleemloos in kunnen vallen in het eerste.
Zouden meer clubs moeten doen, oh nee wacht doe maar niet :P

Edit: en het systeem is dus 4-3-3 (of 3-4-3)
Je hebt blijkbaar ook gemist dat Cruijff 1 of andere "revolutie" startte paar jaar terug ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 08-05-2017 15:35 ]

Verwijderd

Ankona schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:20:
[...]

Gemiddelde tactiek in Nederland:

Clubs met geld:
Ajax, PSV & Feyenoord
- Druk zetten op de tegenstander (met het hele team, niet per linie ;) )
- Veel goals maken (i.p.v. incasseren)

Clubs zonder geld:
De rest van de Eredivisie ?
- Ingraven
- Counter
- Veel goals incasseren
- Trainer wissel om de 4 weken

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:56:
[...]

Gemiddelde tactiek in Nederland:

Clubs met geld:
Ajax, PSV & Feyenoord
- Druk zetten op de tegenstander (met het hele team, niet per linie ;) )
- Veel goals maken (i.p.v. incasseren)

Clubs zonder geld:
De rest van de Eredivisie ?
- Ingraven
- Counter
- Veel goals incasseren
- Trainer wissel om de 4 weken
:? Wellicht vaker naar andere wedstrijden kijken dan. Overigens is het mijn en niet me (in je eerdere posts)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
je vergeet nog:

Aanvallend voetbal = genaaid worden door scheidsrechters zoals Nijhuis.

Verwijderd

St@m schreef op maandag 8 mei 2017 @ 16:00:
[...]

:? Wellicht vaker naar andere wedstrijden kijken dan.
Het was ook sarcastisch bedoeld }:O

Verwijderd

jaapstobbe schreef op maandag 8 mei 2017 @ 16:06:
je vergeet nog:

Aanvallend voetbal = genaaid worden door scheidsrechters zoals Nijhuis.
Correct,

Iedere week de regeltjes van de KNVB naleven (welke iedere week ook weer wijzigen) :O

• Deadsy
Verwijderd schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:49:
[...]

Me verwachtingspatroon bij dit soort spelers ligt gewoonweg vele male hoger.. :/
Toen Neres kwam was toch al bekend dat hij Ajax niet direct op sleeptouw zou nemen (was ook niet nodig) maar dat het een zeer talentvolle speler was.
Dus dat hij niet direct basis zou staan was denk ik toch wel duidelijk.

Vind dat hij het elke wedstrijd beter doet.

• Mosin
Martinusz schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:27:
[...]

En dan vergeet je nog het mooiste van zijn dribbel....namelijk de assist! 8) dubbel rendement, leuk om naar te kijken en effectief! Hij had ook nog een mooi schot die de keeper goed pakte trouwens :)
Haha :+ Die was ik effe kwijt :P
Vaak zie je dat het laatste net ontbreekt, maar hij deed het toch netjes hoor. Doet me altijd een beetje denken aan Götze (sorry, ik kan het niet laten :D).
Verwijderd schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:24:
[...]

Younes is geschikt wanneer die eens om zich heen leert kijken.. Telkens kan die 3 man voor de keeper zetten maar elke keer krijgt die het voor elkaar om weer een hopeloos schot te geven.. :/
Ik vind niet dat je van een Braziliaanse speler mag verwachten dat hij hier per direct 20 goals erin knalt en laat zien dat niemand aan hem tipt. Je ziet dat hij zich nu wat beter begint aan te passen, dat gezeik over het bedrag vind ik zo lullig. Als je hem voor 10 euro ophaalt is iedereen blij, dus ik probeer vooral te kijken naar zijn positieve ontwikkeling. Ik zelf moest het ook nog maar zien, maar ik vind hem zeker niet verkeerd.

Wat Younes betreft (doet roze bril af), ben ik het tot op zekere hoogte met je eens. Daar in tegen heeft hij wel al wat progressie geboekt. Hij speelt naar mijn idee wel iets meer af en probeert wel verstandiger te spelen. Dat hij zich 120 minuten naar de klere loopt is trouwens ook een positief puntje. Als de verdedigers moe zijn knalt hij er nog even bovenop. Als hij dan, zoals jij zegt, nog wat beter afspeelt dan heeft de tegenstander dikke problemen met hem.

Offtopic:
Volgens mij gaat Neres wel graag naar de kruidenier als ik dat gezicht van hem zie :9 _O-

• Ankona
Mijn mening over Neres is eigenlijk heel simpel. Wat een lelijke rotkop heeft die jongen!

Is mijn opmerking relevant? Geen idee, maar het is wel een feit! punt!

alles kan off-topic

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:18

OMX2000

By any means necessary...

Ankona schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:38:
Mijn mening over Neres is eigenlijk heel simpel. Wat een lelijke rotkop heeft die jongen!

Lol... tot hij met hele rijen aanbidders chillt. Lelijk blijft relatief.

Maar genoeg boulevard voor mannen. Ajax wordt volgend jaar fluitend kampioen. Feyenoord 2e of 3e. En hopelijk wel een heel spannend seizoen met weer mooier voetbal.

Want eerlijk is eerlijk dat heeft Bosz gebracht. En ook Feyenoord speelde bij vlagen mooi voetbal.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Martinusz
Ankona schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:38:

Net als Kuyt zeg maar :)

• JST94
OMX2000 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 18:13:
[...]

Lol... tot hij met hele rijen aanbidders chillt. Lelijk blijft relatief.

Maar genoeg boulevard voor mannen. Ajax wordt volgend jaar fluitend kampioen. Feyenoord 2e of 3e. En hopelijk wel een heel spannend seizoen met weer mooier voetbal.

Want eerlijk is eerlijk dat heeft Bosz gebracht. En ook Feyenoord speelde bij vlagen mooi voetbal.
Mooie glazen bol heb jij. ;)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-12 21:53
[YouTube: https://youtu.be/AfXbkKpdzio]

Kwam deze nog niet tegen in dit topic, maar dit gaat toch echt wel heel erg ver of kom ik uit een banaan. Ik zie geen aanleiding om iemand van achter aan te rijden.

Zag ook filmpje voorbij komen van een moeder en dochter die blijkbaar naar de auto ofzo liepen waarbij dochter een knuppel tegen dr been aan kreeg. Moeder zegt er wat van, die krijgt er ook een paar. 8)7

Ik snap niet dat het leuk is om naar zon "feest" toe te gaan. Opgefokte supporters en opgefokte ME. Leuke combi.

• Martinusz
Busje is triest, die moeder dochter situatie is gewoon erg dom van die moeder en dochter. Als je weg moet uit een straat of van een kruising en dat wordt vaak gewaarschuwd voordat ze charge doen, dan maakt het niet uit of jouw auto daar toevallig staat, dan moet je wegwezen. De ME is er niet om een discussie aan te gaan, niet luisteren is voelen in dat geval.

Maar goed dit is een voetbal topic niet een politie topic ;)

Pagina: 1 ... 27 ... 66 Laatste

Dit topic is gesloten.