[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 66 Laatste
Acties:
  • 114.387 views

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:25

Rudedadude

Maybe we were born to run

En Excelsior speelt weer een jaartje eredivisie, dat is ook wat waard.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03:25

OMX2000

By any means necessary...

Wat een wanvertoning. na 5 minuten had ik al wen sterk vermoeden. En het moment dat Feyenoord eindelijk aanzette kregen ze er zelf een om hun oren...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:26
Ajax iig 2e.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-11 22:56
Win dan gewoon Feyenoord. Als PSV supporter weet ik nu ook niet wat ik moet denken. Vrij slecht seizoen, vooral als je kijkt naar de vorige 2 seizoenen, maar met ietsjes meer geluk vandaag (en bijvoorbeeld geen late goal tegen Twente en ADO) dan deed je alsnog mee om de titel :|

Ik zie er het positieve maar van in. Als er deze zomer doorgeselecteerd wordt kan het alleen maar beter worden.

Verwijderd

Ik heb me niet meer zo geschaamd voor mijn eigen cluppie sinds Feyenoord - De graafschap in 2006..
Wanprestatie klaar.

En GIO en de Technische Staf gaan er nog een hels karwei aan krijgen om de spelers weer top te krijgen voor volgende week.
Want dit was geen klap, dit was gewoon een K.O.
Normaliter ging het dit seizoen wel goed na tegenslagen bij Feyenoord, maar dit voelt toch echt anders..

Feyenoord moet zich schamen.!

• Deadsy
  • Laatst online: 07-11 13:41
Nu even stilstaan bij de volgende 2 dingen.
Er hebben mensen 4 cijferige bedragen betaald om bij Excelsior - Feyenoord aanwezig te zijn.
En er hebben mensen een paar honderd euro betaald om vandaag in de Kuip naar een scherm te kijken.

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-11 11:48
Fleximex schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:24:
Win dan gewoon Feyenoord. Als PSV supporter weet ik nu ook niet wat ik moet denken. Vrij slecht seizoen, vooral als je kijkt naar de vorige 2 seizoen, maar met ietsjes meer geluk vandaag (en bijvoorbeeld geen late goal tegen Twente en ADO) dan deed je alsnog mee om de titel :|

Ik zie er het positieve maar van in. Als er deze zomer doorgeselecteerd wordt kan het alleen maar beter worden.
Probleem bij PSV volgend seizoen is dat de halve selectie vertrekt.
Dan moet de vervanging wel goed zijn en er direct staan. Kan nog wel eens een zwaar seizoen worden voor PSV.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ach Feyenoord is dom dat het niet jaren eerder de focus op het kampioenschap gelegd heeft en net als dit jaar in zowel de beker als Europa nauwelijks tot geen energie heeft gestoken.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:00
Krukar schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:25:
[...]

Dan moet de vervanging wel goed zijn en er direct staan. Kan nog wel eens een zwaar seizoen worden voor PSV.
Bij PSV is dat alleem geen probleem, kan alleen maar beter worden.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-11 22:56
Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:24:
Ik heb me niet meer zo geschaamd voor mijn eigen cluppie sinds Feyenoord - De graafschap in 2006..
Wanprestatie klaar.
Welke wedstrijd was dat. Ik kan geen 2006 ontmoeting tussen Feyenoord en De Graafschap vinden?

• Deadsy
Krukar schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:25:
[...]

Bij Ajax is die kans ook aanwezig. Alhoewel, Ajax zal er een paar flinke zakken met geld voor krijgen.

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-11 14:27
Ajax heeft al veel jonge spelers klaar staan met de nodige ervaring in de competitie en Europa, bij PSV is dat minder het geval.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Krukar
Deadsy schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:28:
[...]

Bij Ajax is die kans ook aanwezig. Alhoewel, Ajax zal er een paar flinke zakken met geld voor krijgen.
Bij Ajax veel minder toch.
Halve Finale EL met goede kans op finale. Voorronde CL volgend seizoen, nog kans op directe plaatsing.
Spelers hebben niet zoveel reden om weg te gaan, tenzij er natuurlijk een goed bod komt.

Traoré gaat natuurlijk terug naar Chelsea maar voor de rest verwacht ik niet zoveel transfers (wellicht wordt Dolberg weggekocht).

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:43

Investig8or

What goes up, could come down

Hoewel ik het lullig vind voor de Feyenoord supporters (op een paar na dan }) ) is het wel het leukste als het kampioenschap op de laatste dag beslist wordt. En ik denk nog steeds dat Feyenoord het gaat worden...

Idiocracy: it is real!

• dutchgio
Dolberg blijft wel, alleen Klaassen lijkt te vertrekken.
Vervanger is al binnen met Van De Beek.

• Deadsy
Railgunner schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:29:
Ajax heeft al veel jonge spelers klaar staan met de nodige ervaring in de competitie en Europa, bij PSV is dat minder het geval.
Omdat ze bij PSV te vaak vergeten dat ze een jeugd hebben, dus dat zijn ze zelf schuld.
In Jong PSV zit een gast die ze links en rechts binnen schiet en De Jong mag maanden lang basis staan terwijl hij onzichtbaar is.

Ajax heeft dan wel aardig wat goede jonge reserve spelers met aardig wat ervaring dan zal het toch een flinke aderlating zijn.

• Krukar
Gaat lekker in Rotterdam al
http://player.ubideo.com/TelegraafTV

[ Voor 7% gewijzigd door Krukar op 07-05-2017 16:33 ]

Verwijderd

Krukar schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:22:
Ajax moet volgende week ook nog maar even winnen uit tegen Willem2, na een loodzware uitwedstrijd tegen Lyon waarin ze waarschijnlijk tot het gaatje moeten gaan...

Als Feyenoord al verlies of gelijk speelt is Ajax ook nog niet zomaar kampioen hé.

De hoop is er natuurlijk maar realistisch gezien is het een hele kleine kans.

I./i.g. Blij met sowieso voorronde CL, PSV afgehaakt.
Kan me nog wel heugen dat een x seizoenen geleden Ajax bij Willem II niet dat ene doelpunt meer kon maken in de laatste 10 minuten nadat PSV op curieuze wijze met ik dacht iets van 5-1 thuis van Vitesse won en AZ met 3-2 van Excelsior verloor.

Mag toch aannemen dat Feyenoord in eigen huis wel van Heracles zal kunnen winnen. Die hebben nog steeds alles in eigen hand.

Maar man man man, wat heeft Feyenoord het vandaag laten liggen zeg. Niet normaal zo slap als Feyenoord vandaag speelde.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vos schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:08:
Heracles heeft volgende week nog wat voor te spelen, ongekend dit.
Maar of dat nou een voordeel is? Ze moeten winnen dus kunnen niet met 9 man in de eigen 16 blijven hangen

• sevinc
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-11 20:15
Krukar schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:30:
[...]

Spelers hebben niet zoveel reden om weg te gaan, tenzij er natuurlijk een goed bod komt.
Dat is juist de probleem,waneer ze 4/5x zoveel netto kunnen verdienen.

• Deadsy
Ik ga er vanuit dat Feyenoord het volgend weekend gewoon binnenhaalt. Dus als er vandaag iets gebeurd dan word het feest van volgend weekend gewoon verpest door dat groepje randdebielen. En dan mag de hele aanhang deze groep hierop aankijken.

Want vergeet niet, Ajax mag donderdag misschien nog vol aan de bak en dan in het weekend misschien met een volledig B team.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:28

Vos

AFCA

toolkist schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:34:
[...]

Maar of dat nou een voordeel is? Ze moeten winnen dus kunnen niet met 9 man in de eigen 16 blijven hangen
Dat is ook weer zo, maar het is 'beter' dan dat ze helemaal nergens meer voor spelen.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:22

Superkiwi

Hoi doei

Ik kon het niet laten, toch maar de tweede helft van Feyenoord zitten kijken.
Ik lach me kapot hier :*)
Natuurlijk wordt het volgende week gewoon afgemaakt, maar dit is hilarisch! Duizenden euro's voor een kaartje, tattoos, 2 volle stadions, een volle Coolsingel.... én een kaart voor Vilhena :P

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 07-05-2017 16:40 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Deadsy
We moten gewoon blij zijn dat we een lekker spannende competitie hebben.
Niet zoals in Italie of Duitsland waar het al lang vast staat.

Enige nadeel is dat het vaak slecht uitpakt voor Ajax wanneer het spannend word

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

Pffff als je dan die beelden ziet van die half gare tokkies die het niet kunnen hebben dat een club verloren heeft ondanks nog kansen op kampioenschap, hoop ik bijna dat ze geen kampioenschap halen. Weet slaat nergens op maar bedoel die mensen moeten toch een keer heeel erg hard aangepakt worden.

Tis maar voetbal mensen... Wtf...
Zouden marquez fans nu ook pedrosa fans hebben afgemaakt bij de motogp ?
Nope zitten gewoon naast mekaar en gewoon normaal met mekaar om.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:36:
[...]

Ik ga er vanuit dat Feyenoord het volgend weekend gewoon binnenhaalt. Dus als er vandaag iets gebeurd dan word het feest van volgend weekend gewoon verpest door dat groepje randdebielen. En dan mag de hele aanhang deze groep hierop aankijken.

Want vergeet niet, Ajax mag donderdag misschien nog vol aan de bak en dan in het weekend misschien met een volledig B team.
Ik zag nog niet echt iets gebeuren?

• Deadsy
toolkist schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:41:
[...]

Ik zag nog niet echt iets gebeuren?
Derhalve ook ALS.
Je hebt maar een paar opgefokte idioten nodig en als die dan de ME zien kan het werken als een rode lap bij een stier.

Verwijderd

Fleximex schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:27:
[...]

Welke wedstrijd was dat. Ik kan geen 2006 ontmoeting tussen Feyenoord en De Graafschap vinden?
Sorry.. bedoelde 2008 :)

Verwijderd

Geluk bij een ongeluk is dat Feyenoord 4 punten voor stond op Ajax en deze verliespartij nog kon hebben.

Je mag toch aannemen dat de spelers van Feyenoord nu voldoende ervaring hebben opgedaan met die titelstress waardoor zij dat volgende week niet weer zo bepalend laten zijn. Want het zag er echt niet uit wat Feyenoord op de mat legde.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:14

Quad

Doof

Deadsy schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:36:
[...]

Ik weet het niet hoor maar denk je echt dat Ajax zondag met een B-elftal speelt? Ze zullen alles geven om in elk geval de drie punten te pakken, en dan zijn ze afhankelijk van het resultaat van Feyenoord.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Deadsy
Quad schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:44:
[...]

Ik weet het niet hoor maar denk je echt dat Ajax zondag met een B-elftal speelt? Ze zullen alles geven om in elk geval de drie punten te pakken, en dan zijn ze afhankelijk van het resultaat van Feyenoord.
Hangt er vanaf wat er in de return gebeurd.
Als ze daar vol aan de bak moeten dan gaat Bosz echt geen blessures riskeren door bepaalde spelers ook nog in het weekend te laten starten.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Quad schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:44:
[...]

ook niet logisch inderdaad.... mocht ajax de finale halen dan is die pas 10 dagen later... geen enkele reden om tegen willem 2 dan een bteam op te stellen als je nog kampioen kunt worden.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:08

Player1S

Probably out in the dark

Willem II kan geen van beide play-offs behalen. En Heracles moet minimaal punt pakken volgende week om play-off in eigen hand te hebben

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-10 17:22
En dan gaat Heracles zeker weer Europa in. Zucht, dat ze maar eens stoppen met die play-offs...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

jaapstobbe schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:23:
Als je thuis, als beste team van de ED, niet van een clubje uit Almelo kan winnen dan verdien je het ook niet.
Ze kunnen blijkbaar, volgens eigen zeggen, thuis ook niet winnen van de degradatie kandidaat. Dus verliezen van Heracles volgende week is best een reëel scenario.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• toolkist
  • Niet online
Krukar schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:30:
[...]

Bij Ajax veel minder toch.
Halve Finale EL met goede kans op finale. Voorronde CL volgend seizoen, nog kans op directe plaatsing.

Traoré gaat natuurlijk terug naar Chelsea maar voor de rest verwacht ik niet zoveel transfers (wellicht wordt Dolberg weggekocht).
Van Ziyech Klaassen Tete Riedewald en Sanchez verwacht ik dat ze verrtrekken

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:22

Superkiwi

Hoi doei

Michielgb schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:49:
Zucht, dat ze maar eens stoppen met die play-offs...
100% eens. Maar ja, geld he...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Deadsy
dvdkiwi schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:51:
[...]

100% eens. Maar ja, geld he...
Kijken er dan echt zoveel mensen naar

• toolkist
  • Niet online
L1nt schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:47:
Willem II kan geen van beide play-offs behalen. En Heracles moet minimaal punt pakken volgende week om play-off in eigen hand te hebben
Heracles moet winnen, staan 2 punten achter op Twente.

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Doet Twente eigenlijk wel mee aan de play-offs? Die mogen Europa niet in toch?

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• dutchgio
Twente doet alleen niet mee aan de playoffs.

• Player1S
  • Laatst online: 20:08

Player1S

Probably out in the dark

toolkist schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:51:
[...]

Heracles moet winnen, staan 2 punten achter op Twente.
P9 is playoff omdat Vitesse beker won en Twente niet mee mag doen. 1 punt is voldoende om Groningen achter zich te houden

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Han
  • Niet online

Han

Nu is het nog zuurder dat Ajax door de KNVB niet gespaard werd na de Europese wedstrijd. Ander hadden we gewoon bovenaan gestaan vandaag.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Han schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:01:
Nu is het nog zuurder dat Ajax door de KNVB niet gespaard werd na de Europese wedstrijd. Ander hadden we gewoon bovenaan gestaan vandaag.
Ja, als deze wedstrijd in de Kuip gespeed mocht worden waren we nu kampioen. Ik ben blij dat de knvb niet aan competitievervalsing doet. :p

Last.fm | Code Talks

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:31
Als als als...als Nijhuis.....als dit als dat, daar hebben we nu niks aan :)

Maar goed....zal ik mijzelf nog quoten waar ik zei dat ik mijn ballen uit m'n broek lach als Feyenoord verliest van Excelsior? Bij deze ik ben mijn ballen zoeken :+

Zul je zien dat ze volgende week met grote cijfers winnen thuis.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:15
Han schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:01:
Kom op zeg. Ook Feyenoord moest uit naar PSV na een zware pot in de EL. Als Feyenoord volgende week toch nog kampioen wordt dan wil ik dit soort dingen ook echt niet horen.

Verwijderd

Ben toch best wel benieuwd hoe de stemming vanavond zal zijn bij de familie Gudde, zoon Wouter die met zijn Excelsior wint van het Feyenoord van zijn vader Eric.

Arme mevrouw Gudde!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Flinke tik voor Feyenoord natuurlijk, maar thuis winnen van Heracles mag geen probleem zijn natuurlijk.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Wie zal er volgende week bij Feyenoord op de bank zitten? Ik heb al vaker geroepen dat ik die lapzwans die er nu zit totaal ongeschikt vind, maar vandaag werd ik helaas weer bevestigd in mijn oordeel.

Best knap hoe Feyenoord nog altijd bovenaan staat ondanks het gebrek aan coaching.

alles kan off-topic

• Han
  • Niet online

Han

Martinusz schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:03:
Zul je zien dat ze volgende week met grote cijfers winnen thuis.
Van mij mogen ze... dan worden ze kampioen met één punt verschil van een club die in twee competities meedraait, chapeau :P

Verwijderd

Han schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:06:
[...]

Van mij mogen ze... dan worden ze kampioen met één punt verschil van een club die in twee competities meedraait, chapeau :P
Nee, ze worden dan kampioen met 1 punt verschil van een club die een veel en veel grotere begroting heeft. :P

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

FC Twente speelt voor spek en bonen dit seizoen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Emgeebee
  • Laatst online: 24-10 17:22
Ankona schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:05:
Wie zal er volgende week bij Feyenoord op de bank zitten? Ik heb al vaker geroepen dat ik die lapzwans die er nu zit totaal ongeschikt vind, maar vandaag werd ik helaas weer bevestigd in mijn oordeel.

Best knap hoe Feyenoord nog altijd bovenaan staat ondanks het gebrek aan coaching.
Ik denk dat je de invloed van een coach tijdens de wedstrijd zwaar overschat...

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:09:
Nee, ze worden dan kampioen met 1 punt verschil van een club die een veel en veel grotere begroting heeft. :P
Begrotingen maken weinig uit, dat heeft Ajax wel bewezen de afgelopen weken :P

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-11 08:03
Zou Vilhena aan de vrouw van Blom hebben gezeten? Eerst al die dubieuze schorsing aangepraat en nu zomaar een gele kaart waardoor hij de laatste wedstrijd mist.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Han
  • Niet online

Han

Nee, Vilhena is gewoon een beetje dom ;)

• Ankona
Michielgb schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:10:
[...]

Ik denk dat je de invloed van een coach tijdens de wedstrijd zwaar overschat...
Eens. Waar zijn invloed nodig was deed hij niets .

In de eerste helft zag je al dat het spel niet liep. Toen had zonder nadenken Kuyt erin gemoeten omdat je weet dat die als geen ander de boel aan kan jagen. Jorgensen deed amper mee en in de 16 was nooit een aanspeelpunt. Een coach die dat ziet wisselt hem met Kramer.
Pas toen de wedstrijd definitief verloren was werd er plichtmatig wat gewisseld.

alles kan off-topic

• Ankona
Han schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:12:
Nee, Vilhena is gewoon een beetje dom ;)
onderbouwing?

alles kan off-topic

• D-e-n
Alsof Kramer zo'n goed aanspeelpunt is. Met de opstelling was weinig mis.

Verwijderd

Han schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:11:
[...]

Begrotingen maken weinig uit, dat heeft Ajax wel bewezen de afgelopen weken :P
Daarom haalde Ajax zeker ook Ziyech en Neres in de winterperiode, voor hoeveel ook weer?

• Ankona
D-e-n schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:14:
Op papier niet, maar als het in de praktijk niet loopt moet je de boel omgooien. Aan Jorgensen hadden ze vandaag niets.

alles kan off-topic

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:28

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:15:
[...]

Daarom haalde Ajax zeker ook Ziyech en Neres in de winterperiode, voor hoeveel ook weer?
En er ging ook genoeg weg, voor hoeveel ook al weer? ;)

Of doel je alleen op winterstop, want Ziyech kwam in de zomer.

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 07-05-2017 17:17 ]

• toolkist
  • Niet online
Dat heeft niks te maken met de begroting, resultaat op spelers laten ze daar buiten aangezien je dat toch nooit kunt begroen

• ph4ge
D-e-n schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:14:
Berghuis er uit vond ik wel raar. Niet alleen was hij niet bepaald de minste maar je hebt juist zo'n type speler nodig om nog wat te forceren. Ik had Kuyt er wel bijgezet maar dan voor een verdediger.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Een overtreding maken die geel waard is waardoor je de laatste wedstrijd mist. Dat is dom.

Verwijderd

Vos schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:16:
[...]

En er ging ook genoeg weg, voor hoeveel ook al weer? ;)

Of doel je alleen op winterstop, want Ziyech kwam in de zomer.
Zeg jij het maar.

Te stellen dat begrotingen geen rol zouden spelen in de stand van competities is natuurlijk lariekoek. En dat weet iedereen hier ook wel.

• Ankona
Exorcist schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:18:
[...]

Een overtreding maken die geel waard is waardoor je de laatste wedstrijd mist. Dat is dom.
Klopt, alleen als je geel krijgt zonder overtreding is het een ander verhaal.

alles kan off-topic

• D-e-n
Exorcist schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:18:
[...]

Het was geen geel, ook bij Fox vonden ze dat.

• dutchgio
Vergeet de begroting van Excelsior ook niet dan. :)

• Ankona
ph4ge schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:18:
[...]

Berghuis er uit vond ik wel raar. Niet alleen was hij niet bepaald de minste maar je hebt juist zo'n type speler nodig om nog wat te forceren. Ik had Kuyt er wel bijgezet maar dan voor een verdediger.
Een coach die zou willen winnen had Botteghin eraf gehaald voor Kuyt meteen na de 1-0. Normaal een belangrijke degelijke speler maar vandaag alles behalve overtuigend.

Maar wat me nog meer zorgen baart is die wissel van Karsdorp. Zou Van Bronkhorst hem weer met een blessure hebben laten spelen waardoor hij er volgende week niet bij kan zijn?

alles kan off-topic

• ph4ge
Ankona schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:23:
[...]

Een coach die zou willen winnen had Botteghin eraf gehaald voor Kuyt meteen na de 1-0. Normaal een belangrijke degelijke speler maar vandaag alles behalve overtuigend.

Maar wat me nog meer zorgen baart is die wissel van Karsdorp. Zou Van Bronkhorst hem weer met een blessure hebben laten spelen waardoor hij er volgende week niet bij kan zijn?
De fase voor voor de 1-0 liep het best redelijk. Ik snap dat je even wil kijken of je het ritme kwijt bent en het niet gelijk omgooit. Maar later had hij inderdaad aanvallender moeten wisselen.

Karsdorp is denk/hoop ik meer uit voorzorg gewisseld.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Jammer voor Feyenoord dat het niet vandaag lukte, nu maar thuis, dan gelijk volle bak feesten in eigen huis

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Deadsy
Is toch wel ziek.
http://www.nu.nl/binnenla...am-verlies-feyenoord.html

Feyenoord heeft het volledig zelf in eigen handen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heerlijke uitslagen vandaag, althans voor de neutrale toeschouwer. :) Volgende week weer een kampioenswedstrijd, en nu met ietsje meer spanning. Lekker!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:19:
[...]

Het was geen geel, ook bij Fox vonden ze dat.
Maar hoeveel mensen zagen in 1x dat ie em niet raakte? Heb de beelden tijdens de wedstrijd niet gezien, maar in de beelden na de wedstrijd was het pas na de 2e herhaling, vanaf een andere hoek, echt goed te zien

Verwijderd

RoD schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:40:
Heerlijke uitslagen vandaag, althans voor de neutrale toeschouwer. :) Volgende week weer een kampioenswedstrijd, en nu met ietsje meer spanning. Lekker!
Je bedoelt een kampioenswedstrijd voor Ajax? Hopelijk doet Feyenoord verkeerd wat Ajax vorig seizoen deed. 8)

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-11 13:00

Qu3st

Om te gieren deze uitslag! Heerlijk thuis komen. En ooh ja: helemaal niets in Eindhoven dit jaar! *O*

Verwijderd

Exocet schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:04:
Flinke tik voor Feyenoord natuurlijk, maar thuis winnen van Heracles mag geen probleem zijn natuurlijk.
Volgens mij dachten Ajaxieden vorig jaar ook zoiets. Au! :'(

• Ankona
toolkist schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:42:
[...]

Maar hoeveel mensen zagen in 1x dat ie em niet raakte? Heb de beelden tijdens de wedstrijd niet gezien, maar in de beelden na de wedstrijd was het pas na de 2e herhaling, vanaf een andere hoek, echt goed te zien
En was het daarom dom van Vilhena omdat het mogelijk was het niet in een keer goed te zien dat het geen overtreding was? (want dat was de discussie, niet of het terecht geel was, zelfs niet of het een overtreding was. Het ging om het statement dat Vilhena dom was)

alles kan off-topic

Verwijderd

Han schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:06:
[...]

Van mij mag Ajax beide competities winnen. >:)

• Han
  • Niet online

Han

Qu3st schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:46:
Om te gieren deze uitslag! Heerlijk thuis komen. En ooh ja: helemaal niets in Eindhoven dit jaar! *O*
Jawel hoor... heel veel zelfs; een plek 3 en een leegloop qua spelers. Noem dat maar niks :P

Maar alle gekheid op een stokje, het verlies van Feyenoord vandaag gaat ze absoluut helpen volgende week. Het 'even' winnen van het kleine broertje wat ze 'geen strobreedte in de weg zou leggen' heeft ze vooraf in slaap gesust. Volgende week zondag spelen ze echt thuis en zullen ze tot op het bot gemotiveerd zijn. Feyenoord wordt volgende week gewoon kampioen, ze stoten zich echt niet een tweede keer aan de zelfde steen :)

• Deadsy
Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:49:
[...]

Van mij mag Ajax beide competities winnen. >:)
Van mij ook. Maar als Ajax de EL wint en Feyenoord de competitie dan zou ik daar nu voor tekenen.

Edit
Het nadeel wat PSV heeft is dat er een leegloop komt en dat ze er geen hoge bedragen voor zullen vangen.
Alhoewel ik wel denk dat het goed voor ze zou zijn wanneer De Jong en Willems vertrekken.

[ Voor 27% gewijzigd door Deadsy op 07-05-2017 17:56 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:24:
Wanprestatie klaar.

En GIO en de Technische Staf gaan er nog een hels karwei aan krijgen om de spelers weer top te krijgen voor volgende week.
Want dit was geen klap, dit was gewoon een K.O.
Normaliter ging het dit seizoen wel goed na tegenslagen bij Feyenoord, maar dit voelt toch echt anders..

Feyenoord moet zich schamen.!
Laat ik nu hopen dat de echte K.O. volgende week komt. De druk ligt nu volledig bij Feyenoord en we weten allemaal hoe dat kan aflopen. :9

• Ankona
Er zijn drie zaken die de moed erin houden:
Ze staan nog een punt voor
Ze spelen in de kuip
Ze herstellen toe nu toe iedere keer goed na een zepert.

alles kan off-topic

• Deadsy
Ankona schreef op zondag 7 mei 2017 @ 18:00:
Er zijn drie zaken die de moed erin houden:
Ze staan nog een punt voor
Ze spelen in de kuip
Ze herstellen toe nu toe iedere keer goed na een zepert.
Was het vandaag niet ook min of meer een wedstrijd in de kuip

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-11 10:20

Grudgie

PSN: Grudgie7

Deadsy schreef op zondag 7 mei 2017 @ 18:01:
[...]

Was het vandaag niet ook min of meer een wedstrijd in de kuip
Nee. Want er ligt kunstgras :P

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Volgende week zondag ben ik in Madrid. Hopelijk vind ik een plekje.

Op radio 1 zeiden ze vanmiddag : Feyenoord voert de druk op, dit gaat Excelsior niet volhouden.

Toen riep ik nog naar mijn vrouw en kinderen (die verder niet luisterden naar mijn overigens, maar ging om idee) : let op dit gaat mis.

Gekke is dat als de 0-1 wel was gevallen, het waarschijnlijk 0-5 werd.

Uithuilen en opnieuw proberen. Ook als het nog 17 jaar duurt.

• ph4ge
Han schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:51:
[...]

Jawel hoor... heel veel zelfs; een plek 3 en een leegloop qua spelers. Noem dat maar niks :P

Maar alle gekheid op een stokje, het verlies van Feyenoord vandaag gaat ze absoluut helpen volgende week. Het 'even' winnen van het kleine broertje wat ze 'geen strobreedte in de weg zou leggen' heeft ze vooraf in slaap gesust. Volgende week zondag spelen ze echt thuis en zullen ze tot op het bot gemotiveerd zijn. Feyenoord wordt volgende week gewoon kampioen, ze stoten zich echt niet een tweede keer aan de zelfde steen :)
Tot nu toe ging het telkens gelijk mis met Ajax als Ajax langszij kon komen, daar houden we ons maar aan vast.

• Fiber
  • Laatst online: 00:53

Fiber

Beaches are for storming.

PWM schreef op zondag 7 mei 2017 @ 18:13:
Volgende week zondag ben ik in Madrid. Hopelijk vind ik een plekje.

Op radio 1 zeiden ze vanmiddag : Feyenoord voert de druk op, dit gaat Excelsior niet volhouden.

Toen riep ik nog naar mijn vrouw en kinderen (die verder niet luisterden naar mijn overigens, maar ging om idee) : let op dit gaat mis.

Gekke is dat als de 0-1 wel was gevallen, het waarschijnlijk 0-5 werd.

Uithuilen en opnieuw proberen. Ook als het nog 17 jaar duurt.
Het feestje wordt gewoon volgende week thuis gevierd. Wel zo mooi, kunnen er veel meer mensen bij zijn... :)

En tja, als je de statistieken van Feyenoord dit seizoen in uitwedstrijden, op kunstgras, tegen 'kleine' clubs er bij pakt was dit nog niet eens zo onverwacht eigenlijk...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• dutchgio
Het is een 0-2 overwinning (Roda), 0-1 overwinning geweest (ADO, Heracles) of puntverlies (Sparta, PEC en Excelsior) ui op kunstgras zover ik weet.

• JST94
  • Laatst online: 31-07 13:28
Erg slechte wedstrijd vanuit Feyenoord gezien en een goede wedstrijd van Excelsior. Volledig verdient gewonnen. Hebben wederom erg knap gepresteerd met een minimaal budget. Chapeau!

• Deadsy
Fiber schreef op zondag 7 mei 2017 @ 18:30:
[...]

Het feestje wordt gewoon volgende week thuis gevierd. Wel zo mooi, kunnen er veel meer mensen bij zijn... :)

En tja, als je de statistieken van Feyenoord dit seizoen in uitwedstrijden, op kunstgras, tegen 'kleine' clubs er bij pakt was dit nog niet eens zo onverwacht eigenlijk...
Deze instelling heeft echt niets te maken met het veld waarop gespeeld word.

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Rellen zoals vandaag alweer zou automatisch -3 moeten zijn. Men is echt veel te soft voor hooligans. /onpopulaire mening

• JST94
Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:09:
Tienduizenden mensen bij de kuip..
En daar moet de spelersbus straks nog doorheen.... Succes....
Ging uitstekend, spelersbus werd onthaalt met vuurwerk en gezang. :>
YellowOnline schreef op zondag 7 mei 2017 @ 18:50:
Rellen zoals vandaag alweer zou automatisch -3 moeten zijn. Men is echt veel te soft voor hooligans. /onpopulaire mening
"Een kleine groep zocht vandaag de confrontatie met de politie. Maar volgens Aboutaleb zijn dit ‘kleine ongeregeldheden’ waar rekening mee is gehouden. ''Deze worden vrij kalm opgelost”, aldus zijn woordvoerder tegenover het Algemeen Dagblad. ''Wat wij zien is vooral veel gelatenheid in een vrij rustige sfeer.''"

[ Voor 50% gewijzigd door JST94 op 07-05-2017 18:51 ]

• Deadsy
JST94 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 18:50:
[...]

Ging uitstekend, spelersbus werd onthaalt met vuurwerk en gezang. :>

[...]

"Een kleine groep zocht vandaag de confrontatie met de politie. Maar volgens Aboutaleb zijn dit ‘kleine ongeregeldheden’ waar rekening mee is gehouden. ''Deze worden vrij kalm opgelost”, aldus zijn woordvoerder tegenover het Algemeen Dagblad. ''Wat wij zien is vooral veel gelatenheid in een vrij rustige sfeer.''"
Het is bij elke club gelukkig de minderheid waarvoor je je moet schamen.

• JST94
Dat houdt je toch altijd. Het zijn ook niet eens de vaste groep supporters die voor dit soort rotzooi zorgen. De seizoenkaarthouders zaten namelijk vrijwel allemaal in de Kuip.

• Deadsy
JST94 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 18:58:
Dat houdt je toch altijd. Het zijn ook niet eens de vaste groep supporters die voor dit soort rotzooi zorgen. De seizoenkaarthouders zaten namelijk vrijwel allemaal in de Kuip.
De idioten die het doen weten geeneens welke 11 spelen.

Verwijderd

Punten mindering zou ik niet terecht vinden.
Dan zou het team de dupe worden van een paar debielen..
Eventuele straffen dat er geen publiek mag komen of vakken worden gesloten zou ik wel prima vinden..
En verder vond ik het reuze meevallen..
50000 in de kuip.. tienduizenden in de stad.. duizenden rond woudestein en maar een paar opstootjes.
Ik had het persoonlijk veel erger verwacht en ben positief verrast.

• D-e-n
Dan had Ajax bij Ajax-Feyenoord ook al - 3 moeten hebben.

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dat er harde straffen voor moeten zijn, ben ik het mee eens. Maar als je dit zou dan, kan je als supporter van Ajax, of welke club dan ook met een groep richting Rotterdam gaan, doen alsof je voor Feyenoord bent, lekker geen rellen en dan heeft Feyenoord -3.

Lijkt me niet helemaal fair wel?
Pagina: 1 ... 26 ... 66 Laatste

Dit topic is gesloten.