Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik acht de kans enorm klein dat Ajax gelijkspeelt en Feyenoord verliest volgende week.
[ Voor 37% gewijzigd door jaapstobbe op 07-05-2017 15:56 ]
Heracles speelt nergens meer voor toch? Of voor voorronde EL nog?v8power67 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:55:
Zou feyenoord een deal hebben met excelsior voor de punten om in eredivisie te blijven.
En met heracles al een dealtje voor 10-0 thuis ofzo.
Want zo spelen ze wel bij feyenoord namelijk.
Als een stel tamzakken..
Sfeer is top hier in de arena
[ Voor 46% gewijzigd door loewie1984 op 07-05-2017 15:57 ]
Verlies Feyenoord en gelijkspel Ajax ;-)jaapstobbe schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:56:
doelsaldo maakt iig niet meer uit want ze komen niet meer op gelijke punten.
Ik acht de kans enorm klein dat Ajax gelijkspeelt en Feyenoord verliest volgende week.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Als Ajax gelijk speelt en Feyenoord verliest, maar dan moet het doelsaldo vandaag gelijk komen aka Ajax en Excelsior nog 3 keer scorenjaapstobbe schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:56:
doelsaldo maakt iig niet meer uit want ze komen niet meer op gelijke punten.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 99% gewijzigd door Tribits op 07-05-2017 15:59 ]
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Klopt.Joostje123 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:58:
Moet Feyenoord verliezen en Ajax gelijkspelen anders heb je toch niks aan doelsaldo?
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Aan het doelsaldo werken, kan wel eens cruciaal worden...
Joostje123 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:58:
Moet Feyenoord verliezen en Ajax gelijkspelen anders heb je toch niks aan doelsaldo?
Dat probeer ik al een tijdje te zeggen ja.Joostje123 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:58:
Inderdaad, zo ongeduldig die Feyenoordsupporters.PolarBear schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:59:
Nou ja als je 18 jaar wacht op een kampioenschap dan kan je nog wel een week wachten toch?
Of 53 wekenPolarBear schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:59:
Nou ja als je 18 jaar wacht op een kampioenschap dan kan je nog wel een week wachten toch?
Of nog een jaar.PolarBear schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:59:
Ftfy
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Is dat zo?dutchgio schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:58:
Ajax doordrukken!
Als ajax wint en feyenoord verliest is op punten gelijk komen toch niet meer zo waarschijnlijk?
Zie Ajax niet zomaar gelijkspelen in Tilburg.. of verlies of winstdutchgio schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:58:
Ajax doordrukken!
Lees de 30 posts boven de jouwe eens dooraicaramba schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:01:
[...]
Is dat zo?
Als ajax wint en feyenoord verliest is op punten gelijk komen toch niet meer zo waarschijnlijk?
Verwijderd
Dat kun je al die mensen in Rotterdam toch niet aan doen als speler van Feyenoord zijnde.
Man man man, wat zullen al die mensen balen. En terecht natuurlijk.
Maar met de uitleg bij gelijk van Ajax en verlies van Feyenoord is dat niet heel logisch nee. Ik dacht dat het twee punten verschil waren.
Keerpunt was die goal. Feyenoord was druk aan het zetten, moet een penalty krijgen (hoewel dit seizoen geldt die regel geloof ik niet) en dan valt hij aan de andere kant. Wat daarna gebeurt is een schande.
Volgende week de druk nog meer op de ketel.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zullen we Ajax vast feliciteren?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Laatste speeldag wel. Ik weet niet of er ooit een team 2 kampioenswedstrijden speelde en het toch niet werd.dutchgio schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:03:
Je weet het niet, er zijn wel eens gekkere dingen gebeurt op de laatste speeldag...
Maar met de uitleg bij gelijk van Ajax en verlies van Feyenoord is dat niet heel logisch nee. Ik dacht dat het twee punten verschil waren.
lijkt me erg onwaarschijnlijk ook.aicaramba schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:04:
[...]
Laatste speeldag wel. Ik weet niet of er ooit een team 2 kampioenswedstrijden speelde en het toch niet werd.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Az toch? Ook tegen Excelsior dacht ik.aicaramba schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:04:
[...]
Laatste speeldag wel. Ik weet niet of er ooit een team 2 kampioenswedstrijden speelde en het toch niet werd.
Wint Feyenoord als nog dan zuip ik 'm leeg uit frustratie.
Wordt Ajax alsnog kampioen dan zuip ik 'm leeg uit vreugd.
Win-win situatie.
Vilhena geschorst?ph4ge schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:04:
Nouja die gele kaart slaat nergens op en die mist de kampioenswedstrijd. Blom en Feyenoord is dit seizoen echt geen gelukkige combinatie.
Jep! Terechte kaart overigens. Domme actie.
[ Voor 11% gewijzigd door VeeGee op 07-05-2017 16:06 ]
Yep. 2007
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Verwijderd
De hele wedstrijd lopen ze op een tempo alsof alles vanzelf wel gaat, geven 0,0 inzet..
En nu bij 3-0 achterstand in de 75ste minuut gaan ze opeens bij de Excelsior zeuren dat ze moeten opschieten met dode spel situaties....Ga toch weg man
En ja, we hadden een pingel moeten krijgen voor de 1-0 viel... Maar boeie.
Als je 3-0 achterstaat bij Excelsior faal je gewoon KEIHARD... punt
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Botteghin werd met 2 handen in de rug omver geduwd. Uit de counter scoorde Excelsior.JanW schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:04:
Wat gebeurde er dan? Probeer 't via Radio 1 te volgen, maar hoor daar niks over een mogelijke penalty voor Feyenoord.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Was al tijdje zo maar had die andere wedstrijd niet op het oog eigenlijk
[ Voor 28% gewijzigd door Krukar op 07-05-2017 16:07 ]
Is er iemand die deze wedstrijd volgt dan?carpebios schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:06:
Psv gewoon een doelpunt door het de neus geboord
Elect a clown, expect a circus.
Schrijft Feyenoord toch nog historie!aicaramba schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:04:
[...]
Sjees... niet alleen verliezen in de 'thuiswedstrijd' en geen kampioen worden maar ook nog eens een van de sleutelspelers missen volgende week. Het stapelt zich wel op zo....jaapstobbe schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:05:
Vilhena geschorst?
[ Voor 3% gewijzigd door Han op 07-05-2017 16:08 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Renovatie van de Coolsingel begint wat eerderPierre schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:07:
Dat wordt knokken in Rotterdam straks
Heracles is lekker bezig dus gok dat het echt een zware wedsteijd wordt.
Ook nog zonder vilhena...
Oef wordt voor neutrale kijker wel genieten volgende week.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
En daar moet de spelersbus straks nog doorheen.... Succes....
jaapstobbe schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:08:
Ik blijf het zeggen, Feyenoord wordt geen kampioen zal je bedoelen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Waarom moet die bus naar de kuip dan?Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:09:
Tienduizenden mensen bij de kuip..
Snel met witte verf op de bus schrijven: "Volgende week mensen, volgende week, echt waar!"Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:09:
Tienduizenden mensen bij de kuip..
Om ze te bekogelen met rotte eieren
Als er zo'n dreigende situatie is ga je toch naar een andere locatie. Die auto's staan waarsch. op de Varkenoord, denk niet dat ze vanaf de kuip vertrekken voor een uitwedstrijd...Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:10:
[...]
Omdat daar alle auto's van de spelers staan?.
Omdat dat na elke wedstrijd gebeurd ?
En dan toont de knvb opeens ballen en moeten ze de laatste pot zonder publiek spelenPierre schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:07:
Dat wordt knokken in Rotterdam straks
Heeft ook nog bij Ajax in de jeugd rondgelopen.Slasher schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:11:
Je zou het niet zeggen dat Hahn eigenlijk keeper van Feyenoord is
Verwijderd
Ajax weet maar al te goed dat dat uiterst gevaarlijk is, denkend aan vorig seizoen bij De Graafschap uit.
Formerly known as Ragdoll
Maar hadden ze de week er voor ook al een kampioenswedstrijd? Of alleen die ene tegen excelsior?
Kreeg al een foto doorgestuurd van ME-busjes die op weg zijn vanuit Arnhem naar Rotterdam. Zover ik 't nu lees zijn er maar een aantal aanhoudingen in Rotterdam.rolandos582 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:10:
Lijkt me dat ze maximaal gaan bijschakelen in politiemacht. Als dit geen rellen worden dan weet ik het ook niet meer.
11 aanhoudingen dekt de ladingJanW schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:13:
Kreeg al een foto doorgestuurd van ME-busjes die op weg zijn vanuit Arnhem naar Rotterdam. Zover ik 't nu lees zijn er maar een aantal aanhoudingen in Rotterdam.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat worden er nog wel meer. Heb filmpjes gekregen van mensen die daar op het plein staan. Daar staan er volgens mij wel 50k als het niet meer zijn.JanW schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:13:
[...]
Kreeg al een foto doorgestuurd van ME-busjes die op weg zijn vanuit Arnhem naar Rotterdam. Zover ik 't nu lees zijn er maar een aantal aanhoudingen in Rotterdam.
Ik zie liever Ajax geen kampioen worden en wel de EL winnen, als er gekozen moet worden. Ajax kan ook nog gewoon alles mislopen.InFamous schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:12:
Pfoeee Feyenoord heeft volgende week nog een zware kluif aan Heracles. Ik gun het Feyenoord na 17 jaar maar ik zie liever Ajax kampioen worden en de finale bereiken van de EL
Was idd alleen tegen Excelsioraicaramba schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:13:
[...]
Maar hadden ze de week er voor ook al een kampioenswedstrijd? Of alleen die ene tegen excelsior?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Verwijderd
Feyenoord staat vanaf de eerste speelronde bovenaan. Lijkt mij dat Feyenoord het derhalve verreweg het meeste verdient.InFamous schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:12:
Pfoeee Feyenoord heeft volgende week nog een zware kluif aan Heracles. Ik gun het Feyenoord na 17 jaar maar ik zie liever Ajax kampioen worden en de finale bereiken van de EL
Volgens mij konden ze week eerder al kampioen worden
Als die kampioenschap tattoo jinx overigens wederom waar blijkt te zijn laat ik binnenkort even 17 stuks op Mn rug tatoeëren.
[ Voor 24% gewijzigd door Player1S op 07-05-2017 16:18 ]
Als je bovenaan staat na ronde 34...Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:16:
[...]
Feyenoord staat vanaf de eerste speelronde bovenaan. Lijkt mij dat Feyenoord het derhalve verreweg het meeste verdient.
Degene die aan het eind bovenaan staat verdient het. Een voetbalcompetitie gaat niet om sentiment maar om eindresultaat, helaas (cal zie ik Feyenoord nog wel gewoon kampioen worden volgende week hoor).Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:16:
[...]
Feyenoord staat vanaf de eerste speelronde bovenaan. Lijkt mij dat Feyenoord het derhalve verreweg het meeste verdient.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Omdat er een goal was afgekeurd begreep ik?PWM schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:17:
Waarom wint PSV nietAls die nog scoren, gaat het nergens meer over volgende week voor Heracles.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Smiling as the shit comes down...
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Nou dat is eerder genade voor Feyenoord dan dat ze wat ontnomen i.sgambieter schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:18:
+3 minuten en affluiten na 92:03??
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Verwijderd
Dat is natuurlijk een waarheid als een koe. Maar het gunnen doe ik het Feyenoord eerlijk gezegd wel gezien die koppositie het gehele seizoen door.Krukar schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:18:
[...]
Degene die aan het eind bovenaan staat verdient het. Een voetbalcompetitie gaat niet om sentiment maar om eindresultaat, helaas (cal zie ik Feyenoord nog wel gewoon kampioen worden volgende week hoor).
Als Feyenoord al verlies of gelijk speelt is Ajax ook nog niet zomaar kampioen hé.
De hoop is er natuurlijk maar realistisch gezien is het een hele kleine kans.
I./i.g. Blij met sowieso voorronde CL, PSV afgehaakt.
Waarom?Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:20:
Volgende week massaal voor Heracles Almelo zijn.
Dit topic is gesloten.
![]()