Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zo opzichtig zal het niet gebeuren, maar dat de verdedigers ineens wat langzamer gaan rennen de 2e helft is wel te verwachten.v8power67 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:15:
Ach 1 minuut voor einde gooit hahn hem gewoon zelf in eigen doel en klaar.
Wordt eerste keeper van feyenoord als bedankje en ied3reen blij.
Life is what happens while you're busy making other plans
Verwijderd
Wat wel opvallend is dat de bal stroef over het veld rolt. Wel een beetje jammer voor de wedstrijd.
Dat krijg je als je dat plastic niet sproeit. Lang leve de KNVB dat het toegelaten wordt zullen we maar zeggen.Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:19:
Feyenoord zal wel gaan scoren wanneer het daadwerkelijk hoger druk gaat zetten. Daar heb ik niet echt twijfels over.
Wat wel opvallend is dat de bal stroef over het veld rolt. Wel een beetje jammer voor de wedstrijd.
Excelsior begon al wat gas terug te nemen aan het einde. Die zullen al wel moe zijn.
2e helft net even wat scherper. Toch 3 grote kansen gehad. In de 2e helft zal er echt wel eentje invliegen.
[ Voor 52% gewijzigd door LZ86 op 07-05-2017 15:20 ]
Verwijderd
Is dat echt zo? Zou een beetje flauw zijn van Excelsior dan.Leon Zwiers schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:19:
[...]
Dat krijg je als je dat plastic niet sproeit. Lang leve de KNVB dat het toegelaten wordt zullen we maar zeggen.
Excelsior begon al wat gas terug te nemen aan het einde. Die zullen al wel moe zijn.
2e helft net even wat scherper. Toch 3 grote kansen gehad. In de 2e helft zal er echt wel eentje invliegen.
Ja, maar dat doet elke club met kunstgras als er een sterkere ploeg op bezoek komt. Kunstgras is gewoon echt anders voetballen dan gras.Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:21:
[...]
Is dat echt zo? Zou een beetje flauw zijn van Excelsior dan.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ja dat is zo, ben je als mindere ploeg in het voordeel t.o.v. de voetballende ploeg.Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:21:
[...]
Doen alle kleine clubs met kunstgras tegen de betere ploegen.
[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 07-05-2017 15:24 ]
Dat gebeurt wel vaker bij Excelsior, tegen Ajax is het vaak ook niet best. Met echt gras kan je ook trucjes uithalen natuurlijk door het gras langer te laten en ook niet te sproeien maar bij kunstgras is het helemaal irritant.Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:21:
[...]
Geen idee. Feyenoord heeft thuis nog niet verloren, en Almelo strijdt nog voor Europees voetbal. Ik denk dat Ajax dan toch kampioen wordt, als Feyenoord niet kampioen wordt vandaag.alwaysleft schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:22:
Als ze vandaag niet winnen Feyenoord winnen ze volgende week. Zijn ze nog steeds kampioen. Mits ze gelijk spelen. Nee, dat kampioenschap loopt Feyenoord niet meer mis.
Met een beetje doordrukken zijn twee gelijke spelen voor Feyenoord niet genoeg.
Het niet afmaken van kansen is begonnen. Man man man.
[ Voor 56% gewijzigd door dutchgio op 07-05-2017 15:40 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 60% gewijzigd door Hackus op 07-05-2017 16:25 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Kan je wel aan Blom overlaten.D-e-n schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:42:
Penalty niet gegeven en Excelsior scoort
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
1-3 wordt het nog.v8power67 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:43:
Hoop dat alle mensen die dus al een voorschot genomen hadden op kampioenschap nu eens snappen dat het pas beslist is als je echt de punten binnenhebt...
Volgens mij is dat toch ook garantie voor mislopen van de titel?loewie1984 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:44:
Sta je dan met je tattoo op je arm/rug/been
Dat was het ongeacht de uitslag toch welMadDogMcCree schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:44:
Dat wordt een puinhoop in de stad..
[ Voor 30% gewijzigd door Player1S op 07-05-2017 15:45 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Smiling as the shit comes down...
Pingel niet gegeven, en 2x counter slap verdedigen en je staat dik achter.
Volgende week dan maar
Vandaar die huilende gezichten op NPO1v8power67 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:46:
Je zou maar zoveel betaald hebben voor een kaartje in de kuip/woudestijn...
Rellen is nooit leuk. En daarnaast is er geen reden, want volgende week is het zo klaar.Saturnus schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:47:
Hahahaha wat is dit lachen. Popcorn er bij, zieke rellen straks.
Verwijderd
Of uit Sydney komen.....v8power67 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:46:
Je zou maar zoveel betaald hebben voor een kaartje in de kuip/woudestijn...
[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 07-05-2017 15:48 ]
Nja, uiteindelijk is het alleen maar leuker voor ze, worden ze volgende week thuis kampioen (tenzij ze spelen zoals vandaag en volgende week ook verliezen).
Zou zo moeten zijn, maar je weet het nooit.jaapstobbe schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:47:
[...]
Rellen is nooit leuk. En daarnaast is er geen reden, want volgende week is het zo klaar.
Owh damn had gelezen ja....
Of morgen vrij zijn ivm de huldiging
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Of gelijk spelen volgende week en Ajx wint. Feyenoord moet winnen volgende week.Krukar schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:49:
Feyenoord ging wel even een kampioenschapje vieren dit weekend
Nja, uiteindelijk is het alleen maar leuker voor ze, worden ze volgende week thuis kampioen (tenzij ze spelen zoals vandaag en volgende week ook verliezen).
Mwah volgende week spelen ze thuis tegen Heracles, dat wordt wel een 4-0 o.i.d. waarschijnlijkExorcist schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:49:
Als er volgende week ook verdedigt wordt met 8 man achterin heeft Feyenoord het sowieso moeilijk. Excelsior schakelt goed en snel om.
Onderschat de druk en nervositeit niet..Krukar schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:50:
[...]
Mwah volgende week spelen ze thuis tegen Heracles, dat wordt wel een 4-0 o.i.d. waarschijnlijk
En daarnaast is thuis kampieon worden nog mooier.Krukar schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:50:
[...]
Mwah volgende week spelen ze thuis tegen Heracles, dat wordt wel een 4-0 o.i.d. waarschijnlijk
Als je geld wil verdienen: nu kaartjes kopen en doorverkopen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
oioioi
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Kan makkelijk een 5-0 of wat worden..
Ik zou er nu makkelijk een maandsalaris op durven zetten dat dit niet meer goed komt ook niet volgende week.
Naast spanning zit er na deze wedstrijd ook 100% angst en stress in het koppie..
Om nog maar te zwijgen over de rellen die er gaan komen nu in de stad van Rotterdam..
Nee....Dit is een beste tik
Verwijderd
Feyenoord moet zich heel erg diep gaan schamen voor het vertoonde spel.
DitADDG schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:54:
Lekker dan bedankt Feyenoord dacht dat ik volgende week rustig F1 kon gaan kijken.
De F1 is vast rustiger met een lonely race van Max als het voetbal volgende weekADDG schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:54:
Lekker dan bedankt Feyenoord dacht dat ik volgende week rustig F1 kon gaan kijken.
Dit topic is gesloten.
![]()