Wel heel vervelend dat ik in Portugal zit en een VPN moet opzetten om op je betaalde legale content te komen, heel irritant.
Wel fijn voor jullie: De wedstrijd begint hier al om 13.30, ik kan jullie dus op de hoogte houden van het verloop
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik zat net in India, ik heb slecht nieuws voor jePWM schreef op zondag 7 mei 2017 @ 09:19:
Ik ben op alles voorbereid
Wel heel vervelend dat ik in Portugal zit en een VPN moet opzetten om op je betaalde legale content te komen, heel irritant.
Wel fijn voor jullie: De wedstrijd begint hier al om 13.30, ik kan jullie dus op de hoogte houden van het verloop
Float like a butterfly, sting like a bee.
Man klimt in lichtmast van stadion Excelsior
[ Voor 40% gewijzigd door SR8 op 07-05-2017 11:13 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nee, (Jong) Ajax - GAE, althans ik verwacht dat de basis rust krijgt voor donderdag.
Waarschijnlijk niks want de spanning is er af; de competitie is al gespeeldHackus schreef op zondag 7 mei 2017 @ 11:55:
Wat kijken jullie vanmiddag ?
Ajax geloof ik vanmiddag wel; zit meer te wachten op de return tegen Lyon.
Feyenoord geloof ik ook wel, die zullen wel winnen.
Ik zie alles vanavond wel op de NOS.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
* RoD moet niet vergeten z'n SC Heerenveen-sjaaltje thuis te laten.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Arsenal - Man United en daarna studio sport/voetbal.Hackus schreef op zondag 7 mei 2017 @ 11:55:
De uitdaging word om tot dan elk eredivisie nieuws te omzeilen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Sparta krijgt het nog zwaar. Vandaag Twente-thuis. Als dat maar goed gaat... Twente speelt op zich nergens om, maar daar hoef je niet op te rekenen...
[ Voor 17% gewijzigd door Ramzzz op 07-05-2017 13:30 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Niet heel anders dan hoe mensen tegenwoordig naar concerten gaan toch, daar staat iedereen ook de hele show op zijn (telefoon)schermpje te bekijkenVerwijderd schreef op zondag 7 mei 2017 @ 13:22:
Toch wel een beetje raar om in een stadion te gaan zitten kijken naar grote schermen (...)
Voor de mensen die naar één van de twee stadions gaan: veel plezier!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Inderdaad, laat Excelsior zich vandaag maar veilig spelen met een mooie overwinning.Ramzzz schreef op zondag 7 mei 2017 @ 13:30:
Ik hoop oprecht dat alledrie de Rotterdamse teams volgens jaar nog in de Eredivisie spelen...
Sparta krijgt het nog zwaar. Vandaag Twente-thuis. Als dat maar goed gaat... Twente speelt op zich nergens om, maar daar hoef je niet op te rekenen...
Verwijderd
Vind het van de spelers van Twente echt knap dat zij zich elke wedstrijd opnieuw toch weer op weten te laden terwijl zij allen weten dat zij niet in aanmerking komen voor enige prijs.Ramzzz schreef op zondag 7 mei 2017 @ 13:30:
Ik hoop oprecht dat alledrie de Rotterdamse teams volgens jaar nog in de Eredivisie spelen...
Zou wel een bak zijn als ze winnenTerranova schreef op zondag 7 mei 2017 @ 13:31:
[...]
Inderdaad, laat Excelsior zich vandaag maar veilig spelen met een mooie overwinning.
Ik begin met Ajax- GAE. Zodra daar gescoord is of bij Feyenoord, schakel ik over op het schakelprogramma.Hackus schreef op zondag 7 mei 2017 @ 11:55:
Zodra het kampioenschap beslist is zet ik de tv uit
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Ik schat na 10 minuten dus alFaddermakker schreef op zondag 7 mei 2017 @ 13:41:
[...]
Ik begin met Ajax- GAE. Zodra daar gescoord is of bij Feyenoord, schakel ik over op het schakelprogramma.
Zodra het kampioenschap beslist is zet ik de tv uit
Sparta gaat gewoon verliezen joh... Als je je daarop instelt kan het alleen maar meevallenRamzzz schreef op zondag 7 mei 2017 @ 13:30:
We hebben de punten keihard nodig iig...
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Op droge plastic/kurk, en een tegenstander die erop gaat klappen.
Ben erg benieuwd of Feyenoord vandaag kampioen mag worden!
Zielige figuren die dit gemaakt en opgehangen hebben helaas lopen er bij elke club dit soort kneuzen rond. Ik heb bij sommige Feyenoord fans wel eens het idee dat ze meer met Ajax bezig dan met het hun eigen club.Railgunner schreef op zondag 7 mei 2017 @ 13:56:
Enkele supporters van Feyenoord zijn lekker bezig:![]()
![]()
[afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door ADDG op 07-05-2017 14:07 ]
Of het word een makkelijke wedstrijd of het word een lastige wedstrijd die ze met 1-0 gaan verliezen of zo... ik zie ze het nog wel verprutsen.
Maar ja als ze het het vandaag niet word dan volgende week maar
Smiling as the shit comes down...
Precies! Maar leg ze dat maar uitADDG schreef op zondag 7 mei 2017 @ 14:05:
[...]
Zielige figuren die dit gemaakt en opgehangen hebben helaas lopen er bij elke club dit soort kneuzen rond. Ik heb bij sommige Feyenoord fans wel eens het idee dat ze meer met Ajax bezig dan met het hun eigen club.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Is bij Ajax en PSV niet anders helaas. Als men nu eens een voorbeeld aan ons hier nam zou er geen polizei nodig zijn.ADDG schreef op zondag 7 mei 2017 @ 14:05:
[...]
Zielige figuren die dit gemaakt en opgehangen hebben helaas lopen er bij elke club dit soort kneuzen rond. Ik heb bij sommige Feyenoord fans wel eens het idee dat ze meer met Ajax bezig dan met het hun eigen club.
Kijk die bal een stuiteren en vertragen...... toch dikke competitievervalsing dat kunstgras, en het dan ook niet sproeien. KNVB zou t gewoon verplicht moeten stellen te sproeien, zolang dat plastic er nog mag zijn ( Wat hopelijk zeer kort is )
[ Voor 21% gewijzigd door LZ86 op 07-05-2017 14:36 ]
Het mag, maar het is een smerige taktiek. Alle velden moeten dezelfde optimale condities hebben mijn inziens.D-e-n schreef op zondag 7 mei 2017 @ 14:37:
Even tussendoor : Excelsior schijnt het veld bewust niet te sproeien tegen de topploegen. Mag dat?
Verwijderd
Al willen ze hondenstront op het veld leggen...D-e-n schreef op zondag 7 mei 2017 @ 14:37:
Even tussendoor : Excelsior schijnt het veld bewust niet te sproeien tegen de topploegen. Mag dat?
Ze mogen doen wat ze willen, en dit hebben ze dit seizoen tegen alle topploegen gedaan...
Wel fijn het schakelprogramma trouwens, helpt wel een beetje tegen de spanning
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2017 14:38 ]
Sierd de Vos vertelde gisteren een anekdote over van Gaal bij Barca. Die scheen in de rust alleen het gedeelte te laten sproeien waar Barca moest aanvallen.
[ Voor 43% gewijzigd door LZ86 op 07-05-2017 14:43 ]
Verwijderd
Heeft Ajax ook, eindigde toch ook in een 1-1.....jaapstobbe schreef op zondag 7 mei 2017 @ 14:43:
Maar toch eindigt het in 0-3. Feyenoord heeft toch een veel beter team.
Ik hoop op een overwinning, vrees dat het een gelijkspelletje word.
En dat laat je gebeuren in de kampioenswedstrijd van je club?Leon Zwiers schreef op zondag 7 mei 2017 @ 14:46:
Stream doet het hier prima. Door vrouw en kinderen verbannen naar de laptop
Andere wedstrijden ok, maar in dit geval echt niet...
Verwijderd
Mag echter geen excuus zijn imo.
[ Voor 19% gewijzigd door Hackus op 07-05-2017 14:55 ]
Groningen - PSV 1-0toolkist schreef op zondag 7 mei 2017 @ 14:53:
[...]
Tuurlijk wel, gewoon de 2e plek zeker stellen en daarvoor moet je winnen
Ja...daar zie ik alleen maar dikke koppenTinusTegengas schreef op zondag 7 mei 2017 @ 14:53:
NPO heeft een stream met radio geluid en beelden uit rotterdam
Daar zorgt PSV voorlopig wel voortoolkist schreef op zondag 7 mei 2017 @ 14:53:
Tuurlijk wel, gewoon de 2e plek zeker stellen en daarvoor moet je winnen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Is wat he. Ik zit hier naar een 276p stream te kijken op .RULeon Zwiers schreef op zondag 7 mei 2017 @ 14:50:
eeeeen daar gaat de stream. TV here I come
Verwijderd
Dat is het enige wat de Russen goed doenPWM schreef op zondag 7 mei 2017 @ 14:56:
[...]
Is wat he. Ik zit hier naar een 276p stream te kijken op .RU
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
En ook bij de 2-0 reageert ie wel erg traagtoolkist schreef op zondag 7 mei 2017 @ 14:55:
Wat een keeper...
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
Zou minimaal 8-0 moeten worden wil Ajax Feyenoord na gaan doen thuis tegen Go Ahead.Hupske schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:00:
In Rotterdam worden ze nu natuurlijk wel zenuwachtig. Ajax 2-0 voor en hun zelf nog op 0-0.
Neres liep er ook wel heel makkelijk doorheen.
Als Ajax er zin in heeft kan het wel eens een grote uitslag worden zo.
Ajax is kampioen kansen missen. Tegen Lyon scoorden ze slechts 25% van de open kansen. Willen ze met 10-0 winnen moeten ze 40 keer op doel schieten.dutchgio schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:01:
De keeper van GAE is te oud, kan het niet bijbenen.
Neres liep er ook wel heel makkelijk doorheen.
Als Ajax er zin in heeft kan het wel eens een grote uitslag worden zo.
Met dit Go Ahead zou dat nog best haalbaar moeten zijn ookVerwijderd schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:01:
[...]
Zou minimaal 8-0 moeten worden wil Ajax Feyenoord na gaan doen thuis tegen Go Ahead.
Die is bij Schalke gebleven
Ze staan nu al op 6 schoten dus dat gaat de goede kant op.jaapstobbe schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:02:
[...]
Ajax is kampieon kansen missen. Tegen Lyon scoorden ze slechts 25% van de kansen. Willen ze met 10-0 winnen moeten ze 40 keer op doel schieten.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 07-05-2017 15:08 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Als je vandaag dan gelijk speelt tegen excelsior dan zou je volgende week nog wel genoeg kunnen hebben aan een gelijkspel..
Zolang Ajax het niet op zijn heupen krijgt en aan het doelsaldo gaat werken...
Die bevrijdende 0-1 komt zo.gambieter schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:07:
Pfff, het loopt de Feyenoord-spelers blijkbaar dun door de broek, zo zenuwachtig spelen ze. Erg zwak tot nu toe.
Verwijderd
Je had zelfs keeper Boer nog een laatste wedstrijd kunnen gunnen. Neem je ook geen risico met Onana.
[ Voor 33% gewijzigd door dutchgio op 07-05-2017 15:10 ]
Zou ik eerder viergever doen.ADDG schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:08:
Als ik Bosz was zou ik straks in de rust lekker Dolberg en Klaassen wisselen. Geen risico meenemen en lekker rust geven voor donderdag.
Ajax mag er wel wat meer van maken in de laatste thuiswedstrijd van het seizoen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
En dan scoort Armenteros volgende week de winnende voor HeraclesVerwijderd schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:08:
Hopen(voor mij dan) dat ajax niet met 6 of 7-0 gaat winnen vandaag..
Als je vandaag dan gelijk speelt tegen excelsior dan zou je volgende week nog wel genoeg kunnen hebben aan een gelijkspel..
Zolang Ajax het niet op zijn heupen krijgt en aan het doelsaldo gaat werken...
Ik zei ook niet dat daar voetbal te zien was
Verwijderd
Moet zeggen.toolkist schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:11:
[...]
En dan scoort Armenteros volgende week de winnende voor Heracles
Ik heb er meer vertrouwen in dat Feyenoord thuis van Heracles wint dan dat we hier vandaag van Excelsior winnen.
Waarom zouden ze dat in godsnaam gaan doen?Hupske schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:13:
Ze zullen ws wel vrij snel alles of niets gaan spelen.
Gelijkspel vandaag en gelijkspel volgende week hebben we ook genoeg aan..
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2017 15:14 ]
Dit topic is gesloten.
![]()