Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-09 15:49

JanAd

Wind’s howling

Ossi schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:09:
[...]

Geeft de telefoon ook aan dat hij aan een snellader ligt?
Ik gebruik eigenlijk nooit de kabels van OP. Veel te kort, dus ik vermoed dat ik Dash-charge nooit zal gebruiken, maar wel handig om te weten of andere kabels het toch doen.
Te kort? Die zijn toch een pak langer dan wat ik vroeger bij HTC of Samsung kreeg... Te kort zou ik ze zeker niet noemen. Ik heb er nu geen bij de hand, anders zou ik ze even nameten ;)

De Dash-charge is super handig, 's morgens een half uurtje aan de lader en alles weer 100% of gewoon op't werk 15 minuutjes erin en je hebt weer pakweg 50% erbij. _/-\o_
(ok, laadtijden zijn mss wat optimistisch geschat)

[ Voor 4% gewijzigd door JanAd op 13-06-2017 11:20 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:42
JanAd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:14:
[...]

Te kort? Die zijn toch een pak langer dan wat ik vroeger bij HTC of Samsung kreeg... Te kort zou ik ze zeker niet noemen. Ik heb er nu geen bij de hand, anders zou ik ze even nameten ;)

De Dash-charge is super handig, 's morgens een half uurtje aan de lader en alles weer 100% of gewoon op't werk 15 minuutjes erin en je hebt weer pakweg 50% erbij. _/-\o_
(ok, laadtijden zijn mss wat optimistisch geschat)
Ik heb er hier 1 liggen van de OPO. Ik vermoed dat ie 70 a 80 cm is.
Aangezien ik mijn telefoon altijd gebruik terwijl hij aan de lader hangt, gebruik ik thuis dus kabels van 2 meter :P

Het liefst zou ik ze hebben van 2,5 a 3 meter, maar die laden meestal niet echt goed meer. Sinds ik goede kabels van 2 meter gebruik heb ik geen problemen meer. Dan laadt het maar iets langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Zijn er ook Dash-charge compatible kabels te koop van 2 meter voor OP?

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinjoosten
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-07 16:20
power_user schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:27:
Maximaal 1.5 meter zo ver ik kan vinden bij OnePlus zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:36
power_user schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:27:
Lijkt me wat off-topic, maar even zoeken levert dit op : https://forums.oneplus.ne...dash-charge-cable.453232/

Verschillende opties (al dan niet werkend)
Laatste is met een USB 3 extensie kabel van 3 meter...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
Het is maar stil aan het OP5 front :-(

Ik wil wel nieuwe updates eigenlijk, mijn hypetrain begint een stoptrein te worden nu :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
Allee, omdat ge ernaar gevraagd hebt...

Achterzijde (wisten we normaal al) maar deze keer met onderzijde (en 3,5mm jack !)

http://www.theandroidsoul...-5-back-cover-case-leaks/

Afbeeldingslocatie: http://www.theandroidsoul.com/wp-content/uploads/2017/06/9846815ely1fgjqunb7sej20m80m8q47.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Benjike schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:19:
Allee, omdat ge ernaar gevraagd hebt...

Achterzijde (wisten we normaal al) maar deze keer met onderzijde (en 3,5mm jack !)

http://www.theandroidsoul...-5-back-cover-case-leaks/

[afbeelding]
Als dit echt is, dan is USB3 ook confirmed, hoewel iedereen daar wel op rekent gezien hun vorige toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een shot gemaakt met de OnePlus 5.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DCNoeO2XUAUH6JS.png

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Dat over Dash-Charge klopt niet, zie ook hier: Anonymoussaurus in "[OnePlus 5] Ervaringen & Discussie"

Dash charge - use it or no?
japie06 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:15:
4GB of 8GB zit in de praktijk natuurlijk geen verschil en de 835 is ook minimaal sneller dan de 821. Voor de rest heb je natuurlijk gelijk, en ik heb ook veel liever een Oneplus 5.
Zoals @Danny.G al zei: er zit wel degelijk verschil in. er zit zelfs verschil in laadtijden en snelheid tussen een 820 en 821:

Bovendien dus zuiniger etc etc. :)
Ossi schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:20:
Als dit echt is, dan is USB3 ook confirmed, hoewel iedereen daar wel op rekent gezien hun vorige toestellen.
Waarom is hierbij USB 3.0 bevestigd? Het enige wat er op de foto te zien is, is USB-C.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:51:
Waarom is hierbij USB 3.0 bevestigd? Het enige wat er op de foto te zien is, is USB-C.
Hierop in hakend: Fabrikanten maken dan wel trots gebruik van USB-C, maar ook USB-C is niet alles, want de snelheden zijn dan ook nog van belang. Zo maakte Samsung bijvoorbeeld gebruik van USB-C met USB 2.0 snelheden = waardeloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Danny.G schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:53:
Hierop in hakend: Fabrikanten maken dan wel trots gebruik van USB-C, maar ook USB-C is niet alles, want de snelheden zijn dan ook nog van belang. Zo maakte Samsung bijvoorbeeld gebruik van USB-C met USB 2.0 snelheden = waardeloos.
OnePlus deed exact hetzelfde als Samsung, maar dan bij de 2 en 3(T) ;). Klopt dus inderdaad wat je zegt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• power_user
melvinjoosten schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:43:
[...]

Maximaal 1.5 meter zo ver ik kan vinden bij OnePlus zelf.
Sorry had ik zelf ook kunnen vinden. Net vader geworden, weinig tijd O-)

Dat referral programma van OP, werkt dat straks ook bij aanschaf van een OP5 + korting op accessoires of is dat nog niet bekend gemaakt.

[ Voor 18% gewijzigd door power_user op 13-06-2017 19:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ossi
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:51:
Dat over Dash-Charge klopt niet, zie ook hier: Anonymoussaurus in "[OnePlus 5] Ervaringen & Discussie"

Dash charge - use it or no?

[...]

Zoals @Danny.G al zei: er zit wel degelijk verschil in. er zit zelfs verschil in laadtijden en snelheid tussen een 820 en 821:

[video]

Bovendien dus zuiniger etc etc. :)

[...]

Oeps, hebt gelijk! USB C != per definitie USB 3.0. Iets te kort door de bocht geweest.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
@power_user Van harte gefeliciteerd! Succes met de komende slapeloze nachten :+.

Hier trouwens de nieuwe leaks waar diegene van Weibo het vandaan heeft (volledig):

https://www.casefanatic.c...clear-silicone-tpu-cover/

Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/case-oneplus-5-electroplated-transparent-clear-silicone-tpu-cover-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/case-oneplus-5-electroplated-transparent-clear-silicone-tpu-cover-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/case-oneplus-5-electroplated-transparent-clear-silicone-tpu-cover-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/case-oneplus-5-electroplated-transparent-clear-silicone-tpu-cover-4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/case-oneplus-5-electroplated-transparent-clear-silicone-tpu-cover-5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/case-oneplus-5-electroplated-transparent-clear-silicone-tpu-cover-6.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• power_user
@AnonymousWP: Bedankt voor je felicitatie :)

Er van uitgaande dat dit betrouwbaar is vind ik het een erg mooie telefoon.

Vooral de onderkant en de achterkant zijn mooi.

De voorkant vind ik wat basic ogen en de bezels boven en onder zijn net wat te groot. Oogt daardoor iets gedateerd imho.

[ Voor 8% gewijzigd door power_user op 13-06-2017 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZorbaR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 09:37
Geen camera-bump? Zalig! 8)

Keep on running

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:48
Dit ziet er mooi uit, nu hopen op prijsje onder 500 euro :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
Zal toch niet de 'final' zijn...
Of toch verschillende foto's/versies gebruikt...

Want heb 't idee dat de flash niet gecentreerd is (zou normaal op zelfde hoogte als het logo moeten staan)

Zeer of geen camera bump....

Precies ook wel wat andere camera
En op een van de foto's loopt de antennelijn door de camera/flash en zou ook niet het geval zijn...

Of de foto van OP was echt niet het eindresultaat :-)

[ Voor 19% gewijzigd door Benjike op 13-06-2017 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Prachtig ontwerp naar mijn mening! Begint steeds meer te kriebelen. Nu hopen op wat meer duidelijkheid wat betreft specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 20:02:
@power_user Van harte gefeliciteerd! Succes met de komende slapeloze nachten :+.

Hier trouwens de nieuwe leaks waar diegene van Weibo het vandaan heeft (volledig):

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand ervaring met zulk soort silicone cover?

Super mooi ontwerp zo. Nog een weekje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Is bluetooth 5.0 standaard bij de 835, of is het meer een mogelijkheid?

Lijkt me namelijk wel erg fijn..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je ziet zo dat dit fake renders zijn. OP heeft zelf een foto gereleased waar je een hele andere phone ziet.
Dus een disclaimer lijkt me op zijn plaats.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

power_user schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:54:
[...]

Dat referral programma van OP, werkt dat straks ook bij aanschaf van een OP5 + korting op accessoires of is dat nog niet bekend gemaakt.
Ja :). Ik heb het aan de support chat gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Croccifixio83 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 20:56:
Even zoeken:
Redinox schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 15:35:
Maar een SD835 met Bluetooth 4.2 ipv 5? Nope :/
CLB schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 16:34:
Uhm... wel, die combi zien we binnenkort gewoon verschijnen :)
Redinox schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 17:03:
Eh? Bluetooth 5 zit toch gewoon ingebakken in de 835? Uiteraard backwards compatible, maar dan verwachtje ik wel BT5 te zien in de spec sheets, niet 4.2. Maar als ik er naast zit, hoor ik het graag hoor

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En weer een nieuwe render:

https://tecnoblog.net/216021/exclusivo-oneplus-5/

Afbeeldingslocatie: https://tecnoblog.net/wp-content/uploads/2017/06/oneplus-5-exclusivo-tecnoblog-700x525.jpg
Benjike schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 20:17:
Zal toch niet de 'final' zijn...
Of toch verschillende foto's/versies gebruikt...

Want heb 't idee dat de flash niet gecentreerd is (zou normaal op zelfde hoogte als het logo moeten staan)

Zeer of geen camera bump....

Precies ook wel wat andere camera
En op een van de foto's loopt de antennelijn door de camera/flash en zou ook niet het geval zijn...

Of de foto van OP was echt niet het eindresultaat :-)
Het zijn dan ook renders, waarbij een camerabump niet relevant is. Dat van die antennelijn is inderdaad vreemd.
erreen schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 20:52:
Iemand ervaring met zulk soort silicone cover?

Super mooi ontwerp zo. Nog een weekje :X
Kijk anders hier eens: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic daar zijn vast en zeker mensen met zo'n cover. :)
Gallant schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:00:
Je ziet zo dat dit fake renders zijn. OP heeft zelf een foto gereleased waar je een hele andere phone ziet.
Dat zegt dus helemaal niets, want de geruchten gaan dat OnePlus ons keihard loopt te trollen. Dat is tegelijkertijd ook één van de redenen waarom de leaks doorgaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Anonymoussaurus op 13-06-2017 21:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gallant schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:00:
[...]

Zo heel anders is die 'phone' niet. Slechts de kleur is anders. Iets met meerdere kleuren? ;)
Croccifixio83 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 20:56:

Lijkt me namelijk wel erg fijn..
De ondersteuning is er; oftewel het is een mogelijkheid, zoals @CLB probeerde ( :9 ) aan te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Uit de reeds beschikbare cases die al circuleren is toch al veel te halen? Komt overeen met de leaks van OP5.

Waarom denken mensen dan nog dat er een compleet andere telefoon tevoorschijn komt op 20 juni?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:38:

[...]

Kijk anders hier eens: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic daar zijn vast en zeker mensen met zo'n cover. :)
Thx, had ik zelf ook kunnen bedenken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
power_user schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:45:
Waarom denken mensen dan nog dat er een compleet andere telefoon tevoorschijn komt op 20 juni?
denken = hopen, gok ik zo ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ossi schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:09:
[...]

Geeft de telefoon ook aan dat hij aan een snellader ligt?
Ik gebruik eigenlijk nooit de kabels van OP. Veel te kort, dus ik vermoed dat ik Dash-charge nooit zal gebruiken, maar wel handig om te weten of andere kabels het toch doen.
En het ledje wordt blauw

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:38:

[...]

Dat zegt dus helemaal niets, want de geruchten gaan dat OnePlus ons keihard loopt te trollen. Dat is tegelijkertijd ook één van de redenen waarom de leaks doorgaan.
Ze gaan niet trollen met een hun eigen informatievoorziening dan maken ze zichzelf compleet belachelijk. Tuurlijk strooien ze hier en daar met zand maar dan zeg je niet dit is de OP 5. Een render hoeft trouwens niet fake te zijn qua uiterlijk. Renders worden vaak gebruikt om te simuleren hoe iets er uit zou komen te zien. Tegenwoordig kan iedereen renders maken maar dan zou ik toch proberen dichter bij het echte ontwerp te blijven.. nog even geduld en dan gaan we het zien! Overigens zijn er nog anderen die ook van plan zijn naar het event in Amsterdam te gaan? Ik heb me opgegeven maar ik hou nog slag om de arm natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Daarover kun je hier babbelen: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me stug dat dit nog veel veranderd. Het valt me niet tegen na de eerdere teasers van OnePlus. Ze kunnen nog wat leren van een hoesjesfabrikant. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gallant schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:09:
Ze gaan niet trollen met een hun eigen informatievoorziening dan maken ze zichzelf compleet belachelijk. Tuurlijk strooien ze hier en daar met zand maar dan zeg je niet dit is de OP 5. Een render hoeft trouwens niet fake te zijn qua uiterlijk. Renders worden vaak gebruikt om te simuleren hoe iets er uit zou komen te zien. Tegenwoordig kan iedereen renders maken maar dan zou ik toch proberen dichter bij het echte ontwerp te blijven.. nog even geduld en dan gaan we het zien! Overigens zijn er nog anderen die ook van plan zijn naar het event in Amsterdam te gaan? Ik heb me opgegeven maar ik hou nog slag om de arm natuurlijk.
Het zou best grappig zijn. Iedereen aan het haten als iPhone 7 look-a-like, en dan blijkt het om een ander ontwerp te gaan (wel iets wat er op lijkt, maar stukken minder natuurlijk). Ik heb het ook niet over de naam, maar over het iPhone look-a-like ontwerp. Maar goed, ik bevestig ook niets, maar het is en blijft speculeren.

Renders worden inderdaad gebruikt om te simuleren hoe iets eruit komt te zien, maar er zijn ook al een aantal persafbeeldingen uitgelekt. Ook bij die afbeeldingen is het maar de vraag of ze bij OnePlus zelf vandaan komen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
https://www.gizmochina.co...hina-8gb-version-stocked/

Reservaties voor de OP5 in China en 't zou om de officiele store van OnePlus gaan op die 'JD'
En dus idd 2 versies (6GB/8GB)

Maar verder nog geen details te zien blijkbaar.

(op dit moment al 66.000 reservaties)

[ Voor 19% gewijzigd door Benjike op 14-06-2017 08:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

https://oneplusstore.in/launch2017/blindtest

Win een OP5. Hier krijg je foto's te zien van: samsung s8, iphone 7, google pixel én de OP5. Jij moet dat bepalen welke foto jij het beste vind.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2017 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 08:37:

Win een OP5. Hier krijg je foto's te zien van: samsung s8, iphone 7, google pixel én de OP5. Jij moet dat bepalen welke foto jij het beste vind.
Niks gewonnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:36
Ha een coupon gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Benjike schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 08:04:
https://www.gizmochina.co...hina-8gb-version-stocked/

Reservaties voor de OP5 in China en 't zou om de officiele store van OnePlus gaan op die 'JD'
En dus idd 2 versies (6GB/8GB)
Mijn Chinees is niet zo goed, dus ik kan het mis hebben. Maar ik zie nergens de twee verschillende versies terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-09 12:56
Portrait > 6.16 > 6.18

dit stond boven aan mijn sorry dat je niets gewonnen hebt dingetje. Dus over 2 en 4 dagen weer een kans haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bijzonder dat zoveel mensen voor de 3e foto kiezen terwijl die op sommige punten echt serieus overbelicht is. :P Het stukje taart bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
Danny.G schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:02:
Bijzonder dat zoveel mensen voor de 3e foto kiezen terwijl die op sommige punten echt serieus overbelicht is. :P Het stukje taart bijvoorbeeld
vrij om niet te reageren, maar welke heb jij gekozen? ik de eerste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
Ik heb ook de derde gekozen, heb vrij weinig verstand van fotografie maar die sprong er bij mij uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Ik de vierde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik had nummer 4 gekozen, niks gewonnen helaas -O-

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefanmiler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-09 09:54
Ik vond de 4de ook het mooiste, vrij scherp, en het gezicht ook goed belicht.

Niets gewonnen :'(

edit: typo

[ Voor 7% gewijzigd door stefanmiler op 14-06-2017 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
rens-br schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:26:
[...]

Mijn Chinees is niet zo goed, dus ik kan het mis hebben. Maar ik zie nergens de twee verschillende versies terugkomen.
Mijn Chinees ook niet :) maar stond in de tekst dat er een 6 en 8 GB versie van was...
Dus neem aan dat er mogelijk wel een optie wordt aangeboden (of dat het speculaties zijn)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Laatst online: 12-09 11:09
Danny.G schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:02:
Het viel mij ook al op dat de foto die ik overduidelijk het mooist vond (4e, weet niet of de volgorde voor iedereen hetzelfde is) veel minder stemmen had. De foto met de meeste stemmen vond ik toch niet geweldig :X

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
Benjike schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:13:
[...]

Mijn Chinees ook niet :) maar stond in de tekst dat er een 6 en 8 GB versie van was...
Dus neem aan dat er mogelijk wel een optie wordt aangeboden (of dat het speculaties zijn)
Dan ga ik de vraag stellen die waarschijnlijk al 100x is gesteld, maar hoeveel verschil ga je merken van 6 vs8 gb? ik bedoel, is het verschil dat je 40 in plaats van 30 apps open kan laten staan of daadwerkelijk merkbaar?

ik bedoel mijn volgende telefoon zo te kopen dat ie een lange tijd mee gaat, dus in deze wil ik goedkoop=duurkoop voorkomen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P1nGu1n
pannekoek schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:16:
[...]

Dan ga ik de vraag stellen die waarschijnlijk al 100x is gesteld, maar hoeveel verschil ga je merken van 6 vs8 gb? ik bedoel, is het verschil dat je 40 in plaats van 30 apps open kan laten staan of daadwerkelijk merkbaar?

ik bedoel mijn volgende telefoon zo te kopen dat ie een lange tijd mee gaat, dus in deze wil ik goedkoop=duurkoop voorkomen
Iedereen zal hier een andere mening over hebben, maar normaal gesproken zal 6GB al meer dan genoeg zijn. 8GB staat leuk op de speclijst, maar in dagelijks gebruik zal je hier niks van merken. Sterker nog, zelfs 4GB is tegenwoordig nog zat (SGS8, HTC U11, etc hebben allemaal 4GB).

Wat waarschijnlijk nog meer het verschil zal zijn tussen 6Gb en 8GB is de hoeveelheid opslaggeheugen die daarbij zit; bij 8GB zal je naar verluid het dubbele krijgen.

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Benjike schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:13:
[...]

Heb die pagina even een beetje door translate gehaald maar je ziet dat er bepaalde waarden niet zijn ingevuld
Afbeeldingslocatie: https://img11.360buyimg.com/cms/jfs/t6310/102/528373675/57680/52b17bd4/5940f0faN34401d39.jpg
Dat klopt; onderaan de pagina is er een soort van inline-forum waar je de openstaande waarden moet raden en dan ooook weer iets kan winnen.

Mogelijk is de constatering 6GB of 8GB dus abusievelijk vertaald/geript van het raad-forum?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
Ik gok dat de interne storage daaraan gekoppeld is...

dus mogelijk 6GB/64GB storage
en 8GB/128 GB...

Indien er dan geen storage uitgebreid kan worden, zal 't afhangen van 't prijsverschil...

Of ze moesten voor 6/128 en 8/256 gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd :P. Welke foto had je gekozen en van welke waarde is de coupon?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Ik heb een titelwijziging doorgevoerd, zodat het duidelijker is waar dit topic voor is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

rens-br schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:23:
[mbr]Ik heb een titelwijziging doorgevoerd, zodat het duidelijker is waar dit topic voor is.[/]
Wanneer komen de speculaasjes? :P

Voorlopig lurk ik nog lekker mee; mijn tijd zal het wel komen volgende week dat ik ergens mijn creditcard mag invullen en op "Order Now" mag klikken. We'll see :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:21:

Gefeliciteerd :P. Welke foto had je gekozen en van welke waarde is de coupon?
Ik had het plaatje linksonder en ik heb 150 IDR gewonnen, oftwel €2,-.Maar mijn keuze heeft er niks mee te maken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

pannekoek schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:03:
[...]

vrij om niet te reageren, maar welke heb jij gekozen? ik de eerste
Voor mij ook de eerste.

Beste depth, taartje is niet overbelicht als puur wit zoals bij de andere, en een veel wijdere field of view.

De foto waar de meeste mensen op stemmen heeft een flink overbelicht bordje. De achtergrond is ook lelijk overbelicht.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondrez
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 05-08 11:18
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 08:37:

Ik had de 2e foto gekozen maar helaas niets gewonnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:54
Volgens mij is de volgorde van de foto's verschillend. (Niet 100% zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondrez
crobo schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:30:
Volgens mij is de volgorde van de foto's verschillend. (Niet 100% zeker).
zou idd kunnen, ik had de foto gekozen waarop de vrouw het scherpst afgebeeld was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoWo
  • Laatst online: 08-08 18:42
Ik had de eerste foto gekozen en een coupon gewonnen...

Kan alleen nergens een coupon terugvinden :')

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yZ9a4ke.png

Linksboven is het best imho. Meeste in beeld, goed taartje belicht, goed achtergrond in beeld.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefanmiler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-09 09:54
Jeroenneman schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:33:

Linksboven is het best imho. Meeste in beeld, goed taartje belicht, goed achtergrond in beeld.
Maar meisje haar gezicht niet scherp (vind ik toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
Volgorde is dus verschillend.
Bij mij stond die 'linksonder' rechtsboven...

Vond die 't beste daar zowel voorgrond/achtergrond scherp was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondrez
[afbeelding]

Ik had links beneden gekozen, dat was de 2e foto bij mij

[ Voor 4% gewijzigd door Gondrez op 14-06-2017 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
[afbeelding]

De eerst heeft flinke lensvervorming. Kijk maar naar d'r arm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Ben ik de enige die rechtsbovenin het mooist vind? De verhouding van de persoon klopt het meest.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
Nee die had ik ook gekozen, rechtsboven. Daar vind ik de persoon het mooiste naar voren komen. (En daarvoor wordt die foto gemaakt, niet voor het taartje op tafel :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ribe
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-07 22:25
Ewivis schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:49:
Ben ik de enige die rechtsbovenin het mooist vind? De verhouding van de persoon klopt het meest.
Je bent niet de enige. Naar mijn idee is de focus goed, er is een duidelijk verschil in dieptel, details zijn ook in schaduwen goed zichtbaar (de stoel rechts achter) en kleuren lijken het meest realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
ik had prijs met links boven, dat leek mij de enige foto die niet gephotoshopped is.
Zeker links onderin die heeft meerdere scherpte dieptes op de zelfde lijn (links wazig rechts scherp)

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:33
Cyrus The Virus schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:54:
ik had prijs met links boven, dat leek mij de enige foto die niet gephotoshopped is.
Zeker links onderin die heeft meerdere scherpte dieptes op de zelfde lijn (links wazig rechts scherp)
Ik koos links onder, puur omdat die een wide-angle is :)
LG G5 / G6 hebben ook dual lens en kunnen daardoor wide-angle foto's maken, ik dacht wie weet bedoelen ze dat :P

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:48
japie06 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:52:
Nee die had ik ook gekozen, rechtsboven. Daar vind ik de persoon het mooiste naar voren komen. (En daarvoor wordt die foto gemaakt, niet voor het taartje op tafel :X)
me 2

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:41

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Benjike schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:36:
Volgorde is dus verschillend.
Bij mij stond die 'linksonder' rechtsboven...

Vond die 't beste daar zowel voorgrond/achtergrond scherp was...
dat wil je dus niet. Bij een mooi portret is de achtergrond soft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 08:42

Saffie_time

Why use this? 42!

Let op met de coupons:

All lucky draw coupons are valid until June 19th. Post this date, all coupons will expire.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:13
Voor mij ook rechtsboven, mooiste bokeh naar mijn mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gallant
Ted_W schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:37:
Voor mij ook rechtsboven, mooiste bokeh naar mijn mening.
INDERDAAD. OP lijkt veel nadruk te willen leggen op de bokeh of wel het depth of field effect. Dat zie ik terug in de 2 foto's rechts. Het sterkste zie je dit in de foto rechtsboven dus gok ik op die.

Edit: belachelijk dat je een gewonnen coupon nog voor de release van de OP5 moet uitgeven!

[ Voor 11% gewijzigd door Gallant op 14-06-2017 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

japie06 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:52:
Tja, het toestel kan weinig aan de compositie van een foto doen. Imho beoordeel je dan de foto puur op plaatsing, niet op hoe goed de techniek erachter is. Twee foto's zijn gewoon vanaf een andere hoek gemaakt. Dan komt de persoon er minder mooi uit, maar de foto vind ik technisch beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

Er is 1 foto bij waar de achtergrond ook scherp is. Bij de andere drie is de achtergrond wazig. De focus ligt dan echt op het meisje. Is dat gewoon een instelling van de focus? Zo niet zou ik toch voor de foto gaan waar alles scherp is.

Ik heb dus de ballen verstand van fotografie..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erreen
SaN schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:52:
Er is 1 foto bij waar de achtergrond ook scherp is. Bij de andere drie is de achtergrond wazig. De focus ligt dan echt op het meisje. Is dat gewoon een instelling van de focus? Zo niet zou ik toch voor de foto gaan waar alles scherp is.

Ik heb dus de ballen verstand van fotografie..
Ik heb ook de ballen verstand van fotografie, maar OnePlus roept wel constant Focus on what matters

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erreen
A few shared design elements doesn't make one phone a 'copy' of another.

Om de discussie weer op te starten :X

Nog wat leesvoer https://www.androidcentra...ral+%28Android+Central%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Alle berichten over het out of stock zijn van de OnePlus 3T verplaatst naar: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
We hebben nu het volledige plaatje ipv de helft, waarbij nu de vingerprint scanner zichtbaar is.

https://www.gizmochina.co...st-glimpse-entire-device/

Was al eerder gepost zag ik. 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door erreen op 14-06-2017 15:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 12-09 12:54
Jammer dat ik toch overal lees dat de accu 3.300 mAh wordt. Zogenaamd omdat de SD835 zuiniger is. Dat boeit me juist niet, ik zou graag gewoon 2 dagen zonder laden willen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
erreen schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 14:27:

Om de discussie weer op te starten :X

Nog wat leesvoer https://www.androidcentra...ral+%28Android+Central%29
Based on the views we have right now, does the OnePlus 5 give you feelings that it shares some design elements with the iPhone 7? Sure it does — but to my eyes, it doesn't seem to share much more than any other modern black aluminum smartphone does. You can point to specific parts of any phone out there today and find similarities to another phone.
_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
Oftewel, net zoals elke smartphone. Ze lijken allemaal op een rechthoek met een scherm erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrutalCoding
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-11-2024
Señor Sjon schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:17:
Jammer dat ik toch overal lees dat de accu 3.300 mAh wordt. Zogenaamd omdat de SD835 zuiniger is. Dat boeit me juist niet, ik zou graag gewoon 2 dagen zonder laden willen.
Dat zijn allemaal maar geruchten toch? Ik hoop in ieder geval dat de accu meer of op z'n minst evenveel capaciteit heeft als de 3T, ondanks dat de sd835 zuiniger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
BrutalCoding schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:40:
Ik hoop in ieder geval dat de accu meer of op z'n minst evenveel capaciteit heeft als de 3T, ondanks dat de sd835 zuiniger is.
Dat hoop ik ook. Maar gezien de OnePlus 5 nog dunner wordt dan de OnePlus 3T gok ik dat de accu ook kleiner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
rens-br schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:46:
[...]

Dat hoop ik ook. Maar gezien de OnePlus 5 nog dunner wordt dan de OnePlus 3T gok ik dat de accu ook kleiner is.
Zolang die maar een dag meegaat, vindt ik het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ahh, zonet ook de eerste commercial gehad van de OnePlus 5 teaser op YouTube.

Het is begonnen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
Danny.G schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:52:

Het is begonnen. :+
vanuit OP of vanuit een of ander fanmade kanaal? want daar zijn er al vele van natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Danny.G schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:52:
Ik wordt al een week gespamt op Facebook met dezelfde commercial, dus het is al langer aan de gang.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 14-06-2017 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

De reviewers voor The Lab zijn ook bekend gemaakt zag ik zojuist op Twitter;
https://oneplus.net/lab

Helaas dus niet een van de gelukkigen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pannekoek schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:53:
[...]

vanuit OP of vanuit een of ander fanmade kanaal? want daar zijn er al vele van natuurlijk
Een fanmade commercial? :P Nee, van OnePlus zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 17:35
Señor Sjon schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:17:
Is 2 dagen zo nodig? Maar je hebt wel gelijk dat mAh niet moet boeien. Wat je moet boeien zijn de batterijtests, al gooien ze een 3000 mAh erin, het kan nog steeds beter zijn dan de voorganger, omdat de chipset inderdaad efficieter is etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Op basis van die commercial zou je toch een 'S8...wow-effect' design verwachten.

Het gevoel wat ze over willen brengen past in ieder geval niet bij de huidige foto's van OP zelf wat betreft de OP5. De voorkant is erg, tja....gewoontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

power_user schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 18:32:
Op basis van die commercial zou je toch een 'S8...wow-effect' design verwachten.

Het gevoel wat ze over willen brengen past in ieder geval niet bij de huidige foto's van OP zelf wat betreft de OP5. De voorkant is erg, tja....gewoontjes.
Kwestie van smaak.
Ik vind de S8 lelijk edge (vreselijk) en onlogische plek van de vingerafdruk scanner.
De LG G6 vind ik daarentegen wel mooi.
Plat scherm 😎 geen edge bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 18:44:
[...]

Kwestie van smaak.
Ik vind de S8 lelijk edge (vreselijk) en onlogische plek van de vingerafdruk scanner.
De LG G6 vind ik daarentegen wel mooi.
Plat scherm 😎 geen edge bah.
Wie heeft het over edge. Ik vind het op5 design zoals het nu lijkt te worden niet overeenkomstig met wat ze in die commercial proberen ons te laten geloven. G6 heeft dat ook veel meer idd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
erreen schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 14:27:
Haha, kop in het zand mentaliteit.
[afbeelding]

Ze zijn eigenlijk alle vier niet echt best, als ik echt zou moeten kiezen ging ik voor rechts onder.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• svensonic1
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-07 03:20
Sandstone confirmed :D
Pagina: 1 ... 18 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik de zoekfunctie voor je iets post. Veel 'nieuws' wordt nu dubbel gepost

Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem
Berichten over Pop-up Stores: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up

De OP5 zal op 20 juni om 18:00 uur (Beneluxtijd) gepresenteerd worden.

Hieronder de link naar het live event:
YouTube: OnePlus 5 - Launch Live Event