Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:27
power_user schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 20:22:
[...]

Ok, thx! Iemand aanraders die goed bevielen bij de vorige modellen?

Ik plak er sowieso een screenprotector op maar wil ook graag dat de rest beschermd maar goed zichtbaar blijft. Ik vind de OP5 schijnbaar als 1 van de weinige in dit topic wél mooi en wil het design dus niet verbergen.
Ik heb de OPO ruim 2,5 jaar extreem intensief gebruikt (gebruik hem nu nog), ik heb geen enkele kras op mijn scherm zitten. Ook gebruik ik geen hoesjes.
Ik heb alleen lichte krassen op de achterkant zitten en aan de rechterkant een deukje.
Screen protectors is lelijk imo.
voor mij is een telefoon een gebruiksvoorwerp voor max 3 jaar, daarna ga je toch weer voor een andere telefoon.
hoesjes en schermprotectors voor je telefoon is zonde, maakt je telefoon minder mooi.
ieder zijn ding natuurlijk :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 17:35
Kol Nedra schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 20:33:
[...]

Ik heb de OPO ruim 2,5 jaar extreem intensief gebruikt (gebruik hem nu nog), ik heb geen enkele kras op mijn scherm zitten. Ook gebruik ik geen hoesjes.
Ik heb alleen lichte krassen op de achterkant zitten en aan de rechterkant een deukje.
voor mij is een telefoon een gebruiksvoorwerp voor max 3 jaar, daarna ga je toch weer voor een andere telefoon.
hoesjes en schermprotectors voor je telefoon is zonde, maakt je telefoon minder mooi.
Yup, hangt ook af van de telefoon. Mijn oude Xperia ligt hier met deuken en krassen overal. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:13
[...]

Ik gebruik mijn telefoon ook gewoon 'naakt'. Hier en daar wel een krasje of licht deukje, maar dat is dan maar zo. Screenprotectors en hoesjes vind ik echt ondingen die mij meer irriteren dan wat 'gebruikerssporen'. Ook voor mij is het een gebruiksvoorwerp en hoort het er gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:14
IAmNice schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 12:34:
[...]

Nou wil ik weten, waarom. Wat boeit design mensen nou zoveel?
Mijn "probleem" is niet zozeer het design maar hoe de R11 aanvoelt. Als dat ook in de kopie zit dan zou ik dat een stap terug vinden.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
[...]

Leuk dat je even je mening deelt maar het is totaal geen antwoord op mijn vraag _O-

Toch maar even ingaan op wat je zegt dan. Estetisch gezien ben ik het met je eens maar na een aantal gebroken schermen en bijbehorend gedoe, ben ik screenprotectors toch gaan waarderen omdat ik sinds ik ze gebruik (jaar of 3), nooit meer een gebroken scherm heb gehad.

Een bumper / skin oid ga ik alleen gebruiken als de achterkant te glad is. Bij mijn OPO ook niet gebruikt maar als ik de moto g5 plus van mijn vriendin gebruik, dan glibbert hij alle kanten op. Oftewel, zero gebruiksgemak.

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
power_user schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:28:
[...]

Leuk dat je even je mening deelt maar het is totaal geen antwoord op mijn vraag _O-
Ik denk dat je dit soort vragen beter kwijt kunt in [OnePlus 5] Het Grote Accessoires Topic die overigens nog aangemaakt moet worden volgens mij, maar grijp vooral je kans zou ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ted_W schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:44:
Ik denk dat je dit soort vragen beter kwijt kunt in [OnePlus 5] Het Grote Accessoires Topic die overigens nog aangemaakt moet worden volgens mij, maar grijp vooral je kans zou ik zeggen :P
Dat topic gaat op 20 juni open, vlak voor de aankondiging van OnePlus over de OnePlus 5 :).

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ted_W
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:47:
[...]

Dat topic gaat op 20 juni open, vlak voor de aankondiging van OnePlus over de OnePlus 5 :).
Niet een idee om het eerder te openen? Kennelijk begint men nu al over accessoires te spreken en zijn er langzamerhand ook fabrikanten die ze al verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ted_W schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:58:
Niet een idee om het eerder te openen? Kennelijk begint men nu al over accessoires te spreken en zijn er langzamerhand ook fabrikanten die ze al verkopen :)
Ik zal binnenkort eens met Rens overleggen, en dan hou ik iedereen in dit topic op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:42
Bij de launch van de op3 zat er al een sticker erop. Ook kon je accessoires kopen. Ik had de bamboo back cover gekocht. Mooi ding. Krijg er regelmatig complimenten over. M'n vrouw heeft een hoes met klep. Ook van op. Die vind ik een stuk minder geslaagd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
power_user schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:28:
[...]
Een bumper / skin oid ga ik alleen gebruiken als de achterkant te glad is. Bij mijn OPO ook niet gebruikt maar als ik de moto g5 plus van mijn vriendin gebruik, dan glibbert hij alle kanten op. Oftewel, zero gebruiksgemak.
Bij de opo en op2 was ik blij met Sandstone Black wat genoeg grip gaf. De op3 had dit niet meer standaard dus heb ik er wel een case voor gehaald omdat ie binnen de eerste seconden al uit mijn handen gleed want te glad. Ik hoop dat de op5 wel weer Sandstone Black standaard krijgt. De textuur van schuurpapier is toch wel fijn voor grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we ervan uitgaan dat de OP5 over usb c beschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:42
Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2017 @ 11:12:
Kunnen we ervan uitgaan dat de OP5 over usb c beschikt?
Wat anders? Micro-usb gebruiken ze al lang niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ossi schreef op zondag 11 juni 2017 @ 11:28:
[...]

Mooi, alvast wat nieuwe usb c kabels bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2017 @ 12:33:
[...]

Mooi, alvast wat nieuwe usb c kabels bestellen.
Goed punt, ik heb even 4 van die micro-usb to usb 3 converters besteld ^^

https://www.banggood.com/...apter-2PCS-p-1123101.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 08:53:
Ik hoop dat de op5 wel weer Sandstone Black standaard krijgt. De textuur van schuurpapier is toch wel fijn voor grip.
Dat is wel behoorlijk uitgesloten nu de officiële foto een aluminium phone laat zien.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 11 juni 2017 @ 15:54:
[...]

Dat is wel behoorlijk uitgesloten nu de officiële foto een aluminium phone laat zien.
Ja, maar het gaat mij om de textuur van het aluminium
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/wffT3/38ed7e97b3.png

Dit neigt enorm naar het soort van reliëf wat je ook met de OPO en op2 had. Gelet op hoe men zegt: wacht maar met beoordelen tot je hem in je hand hebt gehouden, hoop ik stiekem op niet slechts de aluminium backcase van de OP3 matzwart gemaakt. Anyway 10 dagen wachten en we kunnen het zelf wss testen in Amsterdam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 16:18:
[...]

Ja, maar het gaat mij om de textuur van het aluminium
[afbeelding]

Dit neigt enorm naar het soort van reliëf wat je ook met de OPO en op2 had. Gelet op hoe men zegt: wacht maar met beoordelen tot je hem in je hand hebt gehouden, hoop ik stiekem op niet slechts de aluminium backcase van de OP3 matzwart gemaakt. Anyway 10 dagen wachten en we kunnen het zelf wss testen in Amsterdam!
Ik zie gewoon een closeup van aluminium hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 17:33
Ossi schreef op zondag 11 juni 2017 @ 11:28:
[...]

Ik snap de twijfel, want de nieuwe OPPO R11 waar de OP5 sterk op lijkt en misschien dezelfde behuizing gebruikt heeft een micro usb aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
-ION- schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:19:
[...]

Ik snap de twijfel, want de nieuwe OPPO R11 waar de OP5 sterk op lijkt en misschien dezelfde behuizing gebruikt heeft een micro usb aansluiting.
Goed punt...
Maar ik kan me niet voorstellen dat OnePlus teruggaat naar Micro-USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 11 juni 2017 @ 16:59:
[...]

Ik zie gewoon een closeup van aluminium hoor.
Ik close-up van alu met reliëf. Althans dat is wat ik meen te zien. Korrelachtige structuur itt vlak glad alu op de 3. Even los van kleur bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 18:06:
[...]

Ik close-up van alu met reliëf. Althans dat is wat ik meen te zien. Korrelachtige structuur itt vlak glad alu op de 3. Even los van kleur bekeken.
Nou die op3 is van verder natuurlijk dus dat geeft een vertekend beeld.
Als ik een macro maak van een iPhone 7 zie ik iets soort gelijks terwijl die toch juist heel glad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Laatst online: 08-09 17:33
Ossi schreef op zondag 11 juni 2017 @ 18:02:
[...]

Goed punt...
Maar ik kan me niet voorstellen dat OnePlus teruggaat naar Micro-USB.
Ik ook niet, maar ik had ook niet verwacht dat ze zo'n onorigineel ontwerp zouden kiezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gondrez
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 05-08 11:18
https://forums.oneplus.ne...54/page-271#post-16293495
"Update from the ice cream meet with Carl :D : This will be the thinnest Phone of the OnePlus lineup.
Focus is completely made on better camera.
Advanced version of the 5 may come in the future after seeing the sales of 5 - they dint confirm it though (no comments).
Display may be same as the 3T (curved edges)
Sandstone case is confirmed.
And the renders roaming around is fake according to Carl.

Sources = Carl & Vikas"

[ Voor 67% gewijzigd door Gondrez op 11-06-2017 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Gondrez schreef op zondag 11 juni 2017 @ 20:13:
"Update from the ice cream meet with Carl :D : This will be the thinnest Phone of the OnePlus lineup.
Advanced version of the 5 may come in the future after seeing the sales of 5 - they dint confirm it though (no comments).

Sources = Carl & Vikas"
"Advanced version of the 5 may come in the future after seeing the sales of 5".
5T incoming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sources = Carl & Vikas"
Dit is misschien nog wel het meest interessante. Carl Pei heeft namelijk een tweet eruit gegooid m.b.t. nep nieuws. De kans dat OnePlus vervolgens op dit nep nieuws (die gelekte press render) in gaat, is natuurlijk aanwezig.

Die gasten daar bij OnePlus zijn zo slecht in te schatten en juist alleen al daarom zou ik dit typisch iets voor OnePlus vinden. Je krijgt natuurlijk erg veel media aandacht als je zoiets flikt en daar houden ze van.

[ Voor 7% gewijzigd door Luca op 11-06-2017 20:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Danny.G schreef op zondag 11 juni 2017 @ 20:48:
[...]

Dit is misschien nog wel het meest interessante. Carl Pei heeft namelijk een tweet eruit gegooid m.b.t. nep nieuws. De kans dat OnePlus vervolgens op dit nep nieuws (die gelekte press render) in gaat, is natuurlijk aanwezig.

Die gasten daar bij OnePlus zijn zo slecht in te schatten en juist alleen al daarom zou ik dit typisch iets voor OnePlus vinden. Je krijgt natuurlijk erg veel media aandacht als je zoiets flikt en daar houden ze van.
Ik was al exact hetzelfde aan het denken :p

Nog 9 dagen wachten, dan weten we het ;)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende keer graag de [wijzig] knop gebruiken ipv 2 x achter elkaar te posten, is niet nodig :)

[ Voor 85% gewijzigd door janvanduschoten op 12-06-2017 07:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm goed om in mn achterhoofd te houden. Als de OP bv niet aan een Qhd scherm en +/- 3400+ batterij voldoet wacht ik de OP5 T (?) af.

------

Dit vind ik een intressante vraag: Waar moet de OP5 volgens jullie aan voldoen als jullie hem gaan kopen?

Voor mij:
+/- 3400 Mah batterij.
Qhd scherm.
Snapdragon 835 (al bevestigd).
Max 550 euro.
128 gb.

Ben benieuwd naar jullie eisen.

[ Voor 49% gewijzigd door janvanduschoten op 12-06-2017 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:41

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:18:
Dit vind ik een intressante vraag: Waar moet de OP5 volgens jullie aan voldoen als jullie hem gaan kopen?

Voor mij:
+/- 3400 Mah batterij.
Qhd scherm.
Max 550 euro.
128 gb.

Dit komt erg overeen met mijn lijstje, ik hoop verder heel erg dat het toestel een IP rating zal hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Voor mij ook zo ongeveer die eisen.

+3.5 mm jack

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Eigenlijk is de camera tot nu toe de enige reden waarom ik nog nooit een oneplus heb gekocht. Ze hebben altijd goede hardware incl stock software voor een schappelijke prijs, maar om commercieel echt interessant te zijn zou de camera toch beter moeten.
Indien de 5 een verbeterde versie van de 3T is met een goede camera dan zou het voor mij de ideale telefoon zijn. En waterdicht als het nog kan 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

Voor mij ook en dan - bezels :p
Ik ga het wel zien. Concurrenten vind ik op dit moment ook niet top.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice

Voor mij:
+/- 3400 Mah batterij.
Qhd scherm.
Max 550 euro.
128 gb.

Batterij maakt niet zoveel uit, als de SOT maar goed is. De Snapdragon 835 is toch efficenter? Zelfde geldt voor de software die ze draaien, minder troep. Dus minder batterij gebruik hopelijk.
FHD scherm is vrijwel confirmed vgm.

Max 550 euro

Goede batterij.
Beste specs op de markt.
128GB.
FHD scherm.

Zo beetje mijn eisen.
Ben zelf op zoek naar een beter alternatief, maar dan kom je snel bij de S8 uit die niet alleen duurder is, maar ook niet de beste specs heeft en verder weinig meerwaarde voor mij biedt.

EDIT: Ik vind het ook zo stom dat Amerikanen blijkbaar een deal hadden voor 2 S8's voor de prijs van een met een goodiepack met SD kaart, VR bril enzo. 350 euro voor 1 S8 omgerekent. Hadden wij dat maar. Kon je de tweede verkopen en nog aardig wat geld overhouden. :/
S8 is ook te vinden voor 550 euro omgerekent, terwijl wij hier 700 euro moeten betalen. :|

[ Voor 17% gewijzigd door IAmNice op 11-06-2017 21:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik hoop juist dat er géén qhd scherm in zit. Ik heb qhd op mijn s6 en het is echt overkill. Inmiddels kan ik via een custom rom de resutoe terug zetten naar fhd en ik heb zelf wat tests gedaan en willekeurige mensen gevraagd en niemand ziet ook maar enig verschil. Wat mij betreft echt de grootste batterij zuigende onzin. En ooit alleen maar bedacht omdat een fabrikant per se hogere cijfers wilde noemen dan de concurrent.
Maar ook hier lijkt de consument er in mee te gaan en voor je het wist had iedere fabrikant het. Ik vind het juist geweldig dat OP hier zo lang niet aan mee heeft gedaan.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online

Sources = Carl & Vikas"
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 08:42

Saffie_time

Why use this? 42!

En het belangrijkste voor mij is dat de leaks van het uiterlijk fake zouden zijn....
Nu maar eens zien hoeveel waarheid in deze post zit!

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwnquin
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 00:04

Sources = Carl & Vikas"
Misschien bedoelen ze ook dat de 'leaks' van OnePlus zelf ook fake zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Voor mij:
+/- 3400 Mah batterij.
Qhd scherm.
Max 550 euro.
128 gb.

3600+ mAh
active active dual-sim *fingers crossed*

De rest geloof ik wel qua specs/geruchten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik hoop dat de telefoon lekker plat is, zoals de iPhone 7. Qua uiterlijk echt een mooie telefoon, alleen wil gewoon Android erop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

ComputerHoed

Electronica <3

Sources = Carl & Vikas"
"Sandstone case is confirmed."
Als in case die je om de telefoon kan doen of daadwerkelijk OPO-stijl?

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
ComputerHoed schreef op zondag 11 juni 2017 @ 22:46:
[...]

lijkt me case ipv body, anders had ie dat woord wel gebruikt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

ComputerHoed schreef op zondag 11 juni 2017 @ 22:46:
[...]

Goedkoper: Tube Bisonkit, telefoon insmeren, in zandbak mikken!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ted_W
MAX3400 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 22:48:
[...]

Goedkoper: Tube Bisonkit, telefoon insmeren, in zandbak mikken!
Of gewoon met een schuurmachine de achterkant opschuren, nog goedkoper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Even langs een paar bakstenen wrijven. Kost helemaal niks. Enkel 2 tellen moeite. :)

Eigenlijk wil ik nog helemaal geen nieuwe telefoon. Ik ben prima tevreden met mijn LG G4. Toch was ik vorig jaar best gehypet door de OP3. Misschien een reden dat ik de nieuwsberichten op de FP wel lees, maar dit topic nog heb gemeden. ;)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
  • Laatst online: 12-09 19:36
Dit nog tegengekomen...
Blijkbaar zelfde 'groep' die een van de 'edge-renders' heeft gemaakt... (Technoconfigurations)

Veronderstellingen zijn eerder dat het nog geen QHD scherm is.
Misschien dat dat dan voor de 'T' is...

Prijszetting zal veel bepalen... maar als grootste verandering de camera is, dan zullen ze een zware prijsverhoging toch niet echt kunnen waarmaken denk ik.

Wachten op de volgende teaser dus van OP...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

In het pop-up scherm is de box al te zien :).
Verder natuurlijk leuk om ff rond te neuzen.

https://oneplusstore.in/launch2017

14 en 22 juni komt er ook weer iets nieuws op de IN site. Spannend.
14: https://oneplusstore.in/launch2017/blindtest
22: https://oneplusstore.in/launch2017/live
Dit zal vast de live launch zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2017 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_bos
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:54:

wat zouden ze 14 juni aankondigen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:36
Een blindtest klinkt als ze iets met foto's gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander_bos schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:06:
[...]

wat zouden ze 14 juni aankondigen dan?
Geen idee, ik ben ook benieuwd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
leuk weekje iig, nu E3 en daarna OP5 launch :9

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-09 12:56
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:54:

ik heb het bij het goede eind als ik zeg dat in India de launch 22e juni is en in Nederland (of europa for that matter) de 20e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03-2023
Die blindtest zal wellicht net zoiets zijn als de blindtest van MKBHD?

Zou wel zelfvertrouwen in hun camera tonen in ieder geval.

[ Voor 7% gewijzigd door jahallow op 12-06-2017 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor mij:
+/- 3400 Mah batterij.
Qhd scherm.
Max 550 euro.
128 gb.

Zie ook dit bericht van mij in het begin van dit topic: Anonymoussaurus in "[OnePlus 5] Ervaringen & Discussie"

Maar nogmaals:
  • 1080p scherm
  • Snapdragon 835
  • Dikte van OnePlus 3 zodat er een 3400mAh accu in kan (door middel van voltage verhogen zoals bij 3T) én zodat hij nog lekker stevig blijft
  • 6/8GB RAM
  • AMOLED
  • Verbeterde frontcamera voor en achter (enkele camera)
  • Maximaal 479 euro voor de 64GB-versie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan er echt niet bij waarom ze alleen de dunste smartphone maken 'om maar de dunste' te hebben. Bovendien vind ik het ook niet fijn zo'n dun toestel. Liever even dik of dikker dan de 3/3t en een Mooie +3400 batterij erin gooien... Maar volgens mij denkt de meerderheid er zo over

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Kol Nedra schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:25:
leuk weekje iig, nu E3 en daarna OP5 launch :9
Je vergeet dit weekend de 24h van Le Mans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-09 10:10
Heb net met een collega even zitten kijken. We zijn de enige die een 1+1 hebben hier. Wisten we niet van elkaar. Allebei ook zeer tevreden, en op zoek naar een nieuwe telefoon.
Beetje dezelfde eisen dus dat komt wel overeen.
Hij kwam met de Oppo r11 als suggestie. Die zou vergelijkbaar zijn.
Zelfde moederbedrijf ook natuurlijk.

Misschien leuk om, als de OP5 uit komt een tweakers benchmark te doen met allerlei nieuwe (chinese) telefoons inbegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
Goemies schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:50:
Hij kwam met de Oppo r11 als suggestie. Die zou vergelijkbaar zijn.
Zelfde moederbedrijf ook natuurlijk.

Misschien leuk om, als de OP5 uit komt een tweakers benchmark te doen met allerlei nieuwe (chinese) telefoons inbegrepen.
De Oppo R11 gaat qua uiterlijk wel veel overeenkomsten hebben maar toch een ander beestje zijn, kijk alleen al naar de Soc die in de Oppo een midrange is, niks mis mee maar een heel ander ballpark.
Ongetwijfeld komt tweakers met een smartphone battle onder de chinese broeders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
[...]

Hmm goed om in mn achterhoofd te houden. Als de OP bv niet aan een Qhd scherm en +/- 3400+ batterij voldoet wacht ik de OP5 T (?) af.

------

Voor mij:
+/- 3400 Mah batterij.
Qhd scherm.
Max 550 euro.
128 gb.

Voor mij:
  • Dual-sim (absolute must)
  • Goede batterij (minimaal een hele dag uithouden bij intensief gebruik), maar ik kan het niet in het aantal Mah uitdrukken
  • SD 835
  • 128 GB
  • Goede camera
  • Prijs max 550
  • Goede afwerking (hoewel dit natuurlijk persoonlijk en subjectief is)
Type scherm (FHD of QHD) vind ik niet zo interessant. Voorkeur voor een amoled maar is geen harde eis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Ted_W schreef op maandag 12 juni 2017 @ 13:10:
[...]

Voor mij:
  • Goede batterij (minimaal een hele dag uithouden bij intensief gebruik), maar ik kan het niet in het aantal Mah uitdrukken
  • SD 835
  • 128 GB
  • Goede camera
  • Prijs max 550
Type scherm (FHD of QHD) vind ik niet zo interessant. Voorkeur voor een amoled maar is geen harde eis.
Intensief is een nogal ruim begrip. Zelf speel ik grofweg 10 uur per dag een MMORPG op de telefoon (Legion of heroes), maar mijn OPO die houdt dat op donkerste schermverlichting echt geen 3 uur vol. En ook een nieuwe telefoon gaat dat niet opeens verdubbelen. Dus ja, wat is intensief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03-2023
Ted_W schreef op maandag 12 juni 2017 @ 13:10:
[...]

Voor mij:
  • SD 835
  • 128 GB
  • Goede camera
  • Prijs max 550
Helemaal mee eens. Als er een dual-sim in zit ben ik eigenlijk al om. Zo niet en hij is >€500, ga ik toch zeker even rond kijken voor alternatieven. Ik hoop overigens dat hij mooi matzwart wordt. Dat hij dan op een eifoon lijkt interesseert me echt geen f.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
jahallow schreef op maandag 12 juni 2017 @ 13:31:
[...]

Helemaal mee eens. Als er een dual-sim in zit ben ik eigenlijk al om. Zo niet en hij is >€500, ga ik toch zeker even rond kijken voor alternatieven. Ik hoop overigens dat hij mooi matzwart wordt. Dat hij dan op een eifoon lijkt interesseert me echt geen f.
Ik hoop eigenlijk ook dat hij komt in het matzwart, zoals de 3T leverbaar is geweest als Midnight Black:
Afbeeldingslocatie: https://i.gadgets360cdn.com/large/OnePlus_3T_Midnight_Black_Rear_1490260720299.jpg
<3

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit schijnt een foto gemaakt met de OnePlus 5 te zijn. Klik = grote versie.

Afbeeldingslocatie: https://forums.oneplus.net/attachments/1497203111322-jpg.540333/

Edit: Dit is dus bevestigd

[ Voor 28% gewijzigd door Luca op 12-06-2017 13:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pwnquin
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 00:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Laatst online: 20:09
Ik ben benieuwd hoe straks een vergelijking uitpakt tussen de OP5 en de HTC U11, afgezet tegen het prijsverschil. Oftewel, waar krijg ik het meeste waar voor mijn geld.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hansvk schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:52:
Ik ben benieuwd hoe straks een vergelijking uitpakt tussen de OP5 en de HTC U11, afgezet tegen het prijsverschil. Oftewel, waar krijg ik het meeste waar voor mijn geld.
Nou, HTC met die prijzen van ze.. Hetzelfde als met dat vlaggenschip van ze van vorig jaar, niets bijzonders, en ook zo achterlijk duur. Ze moeten natuurlijk weer winst maken :'). Maar goed, reken er maar niet op dat de HTC U11 goedkoper gaat worden dan de OnePlus 5. Ook al vind ik dat OnePlus niet altijd goede keuzes maakt, dan nog zou ik voor een OnePlus kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
Mij lijkt de LG G6 nog het meest in buurt komen van een Oneplus 5, vooral gezien de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
Lijkt me dat de Honor9 misschien net iets meer concurrent wordt van de OP5...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
japie06 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:59:
Mij lijkt de LG G6 nog het meest in buurt komen van een Oneplus 5, vooral gezien de prijs.
Benjike schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:00:
Lijkt me dat de Honor9 misschien net iets meer concurrent wordt van de OP5...
Juist niet..

LG G6:
  • Duurder
  • Verouderde SoC
  • Minder RAM
  • Minder fijne software (minder aanpasmogelijkheden en wordt minder frequent geüpdatet)
  • Minder opslag
  • Minder snel opladen
Huawei Honor 9:
  • Voornamelijk software (slechter updatebeleid en lelijke Chinese skin, alhoewel dat persoonlijk is)
  • SoC die geen custom ROMs ondersteund
  • Besparing op klantenservice
Dan zou de Honor 9 grof gezien een beter alternatief zijn, maar goed, nu heb ik nog niet alles opgenoemd eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
Anonymoussaurus schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:08:
Juist niet..

LG G6:
  • Verouderde SoC
  • Minder RAM
4GB of 8GB zit in de praktijk natuurlijk geen verschil en de 835 is ook minimaal sneller dan de 821. Voor de rest heb je natuurlijk gelijk, en ik heb ook veel liever een Oneplus 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
Anonymoussaurus schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:08:
[...]

Huawei Honor 9:
  • Voornamelijk software (slechter updatebeleid en lelijke Chinese skin, alhoewel dat persoonlijk is)
  • SoC die geen custom ROMs ondersteund
  • Besparing op klantenservice
Dan zou de Honor 9 grof gezien een beter alternatief zijn, maar goed, nu heb ik nog niet alles opgenoemd eigenlijk.
Ik doelde vooral op 'hardwarematige-vergelijking' (en prijs)

Qua ROM/software niet echt veel ervaring met Huawei, maar las toch dat Huawei sinds EMUI 5 toch wat verbeteringen heeft (oa appdrawer optie en zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
japie06 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:15:
[...]

4GB of 8GB zit in de praktijk natuurlijk geen verschil en de 835 is ook minimaal sneller dan de 821. Voor de rest heb je natuurlijk gelijk, en ik heb ook veel liever een Oneplus 5.
Toch is dat ook mijn punt waar ik mee zit. Als ik dat betaal voor zo'n flagship, dan wil ik niet minder dan het beste hebben. De S8 is rete duur, maar als die toch qua specs wat minder is dan de op5 maar wel 300 euro meer kost, tja waarom betaal ik dan meer voor minder? Het zijn toch flinke bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
japie06 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:15:
[...]

Of het verschil in RAM niks betekent, hangt volledig af van hoe OnePlus dit gaan benutten. Het kan namelijk wel een aardig verschil geven.

De 835 is niet minimaal sneller. Dat is wel echt een goede upgrade:
The 14nm Snapdragon 820/821 was no slouch, but the move to the 10nm node has allowed Qualcomm to register huge gains in energy efficiency and performance. The Snapdragon 835 is 27% faster while consuming 40% less energy, with the overall size being 30% smaller than the previous generation.
Dus ook qua energiezuinigheid ga je er flink op vooruit. Daarnaast staat de 835 ook Bluetooth 5.0 toe, wat ook wel fijn is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die van plan zijn binnenkort een nieuwe phone te halen:
Als de OP5 niet voldoet aan jullie eisen, welke hebben jullie dan op het oog om te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:54:
Als de OP5 niet voldoet aan jullie eisen, welke hebben jullie dan op het oog om te kopen?
Al regelmatig gevraagd, o.a LG G6, Huawei P10, Samsung S8, Honor 9...

Edit:
CLB in "[OnePlus 5] Ervaringen & Discussie"

[ Voor 10% gewijzigd door MK_ op 12-06-2017 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silchas
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:54:
Voor mij de volgende eisen:
- minimaal 1080p scherm
- minimaal 5 inch
- 64 GB intern geheugen
- goede camera
- geluid (speakers en opname)
- praktische ontgrendeling

Afvallers:
- S8, initieel vanwege prijs, bixby en bixby knop, plaatsing vingerafdruk scanner.
- G6: de hele wereld buiten Europa krijgt cadeaus en een betere telefoon.
- xz premium: prijs en verder geen bijzonderheden
- Pixel: prijs

Ik heb een HTC u11 in bestelling bij de HTC club. Duurt blijkbaar tot eind juni helaas. Genoeg tijd om de OP5 te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRB
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09 21:34
Silchas schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:07:
[...]

Voor mij de volgende eisen:
- minimaal 1080p scherm
- minimaal 5 inch
- 64 GB intern geheugen
- goede camera
- geluid (speakers en opname)
- praktische ontgrendeling
Dit zijn wel erg lage eisen. Zo laag dat zelfs de OP3 op de microfoon na al voldoet. Kijken naar alternatieven is voor jou dan ook niet nodig.

Voor mij:
- SD835
- 64 GB of meer
- Capacitive touch buttons onder het scherm
- 5.2 tot 5.5 inch
- QHD

Wat dus alleen nog spannend wordt is het scherm. Als het geen QHD is ga ik hem denk ik niet meteen kopen. Dan kijk ik denk ik wel eest even of ZTE nog met een Axon 9 komt. Ben ook benieuwd naar de nieuwe Nokia's.

[ Voor 33% gewijzigd door BasRB op 12-06-2017 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar voldoet een Huawei Nova al bijna aan ofzo ja, maar is toch fijn, dan heb je veel keuze :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fleu
  • Laatst online: 22-08 22:28
JanAd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:43:
[...]

Die indruk heb ik ook... dood is hij zeker niet, maar lang niet meer zo goed als in het begin. Ik heb de indruk dat zelfs bij licht gebruik die batterij gewoon leeg stroomt. 1 dag met licht gebruik haalt m'n OP3 niet meer.

Ik heb de batterij ook altijd tussen de 15% en de 95% gehouden, altijd bijladen ipv volle cycles te doen.
Ik ben altijd fan geweest van volledig opladen en volledig laten leeglopen. Is dit niet het meest gezonde voor de batterij? Ik denk dat ik hier altijd vrij goei vermogens mee haal en men batterij pas na anderhalf a 2 jaar slechter begint te gaan. Want ik hoor ook verhalen hem steeds korte cycly opladen dat dit goed voor de batterij is 8)7 |:( .

Acties:
  • +1 Henk 'm!
fleu schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 00:43:
[...]

Ik ben altijd fan geweest van volledig opladen en volledig laten leeglopen. Is dit niet het meest gezonde voor de batterij? Ik denk dat ik hier altijd vrij goei vermogens mee haal en men batterij pas na anderhalf a 2 jaar slechter begint te gaan. Want ik hoor ook verhalen hem steeds korte cycly opladen dat dit goed voor de batterij is 8)7 |:( .
Don’t charge your phone battery from zero to 100%
The rule with Li-ion batteries is to keep them 50% or more most of the time. When it drops below 50% top it up a little if you can. A little a few times a day seems to be the optimum to aim for.
But don’t charge it all the way to 100%. It won’t be fatal to your battery if you do a full recharge - most of us are forced to do this every now and again in emergencies. But constantly doing a full recharge will shorten the battery’s lifespan.
So a good range to aim for when charging a Li-ion battery is from about 40% to 80% in one go. Try not to let the battery drop below 20%.
Oftewel: Tussen de 20% en 80% is aan te raden. Volledig naar 100% raadt men af omdat het de levensduur van een accu kan aantasten. Ikzelf laad altijd tot 100% op, though. Ik gebruik een smartphone dan ook korter dan de gemiddelde gebruiker dus ik merk geen schade :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleu
Danny.G schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 00:52:
[...]

[...]

Oftewel: Tussen de 20% en 80% is aan te raden. Volledig naar 100% raadt men af omdat het de levensduur van een accu kan aantasten. Ikzelf laad altijd tot 100% op, though. Ik gebruik een smartphone dan ook korter dan de gemiddelde gebruiker dus ik merk geen schade :+ :D
Ik denk dat dit vaak gebeur(t)(de) met laptops. Die batterijen gingen allemaal snel kapot. Ik had de indruk met men 2de batterij van nexus 5, waar ik deze ook vaker in en uittrok wanneer het me paste, deze toch sneller het geheugeneffect gehad heeft (de vraag is natuurlijk of dit wel een officiële batterij was).
Achja. met AA/AAA batterijen doe ik dit nog steeds op de 'klassieke' en het lijkt me toch beter af te gaan op de 'oude' manier. Tijd zal het zeggen :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• superjulian
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 23:23
Ik persoonlijk denk dat Oneplus ons aan het trollen en ze ons gaan verassen met een ander design. :+ Maar dat weten we pas op 20 juni :9 .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:07:
Een heel andere vraag, hoe ervaren mensen met een OnePlus 3(t) de batterij na veel dash charge te hebben gebruikt? Ik lees vooral op twitter dan mensen zeggen dat de batterij van hun inmiddels dood is door het veelvuldig gebruik maken van dash charge.
Zou mij niets verbazen. Snel laden is op lange termijn nooit goed voor de batterij. Ik heb de OP3 sinds launch, maar vrijwel altijd gebruik gemaakt van normaal laden (andere kabel ertussen) en mijn accu is nog in zeer goede staat (geen merkbaar verschil met nieuw).

Dat gedoe met laden tussen bepaalde percentages vind ik dan weer wel onzin. Het systeem regelt dat soort dingen zelf wel (marge bij vol/leeg en dergelijke). Je ziet het als eindgebruiker alleen niet.

[ Voor 13% gewijzigd door S_Chief op 13-06-2017 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleu
S_Chief schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 01:51:

Dat gedoe met laden tussen bepaalde percentages vind ik dan weer wel onzin. Het systeem regelt dat soort dingen zelf wel (marge bij vol/leeg en dergelijke). Je ziet het als eindgebruiker alleen niet.
Dat zou ik ook denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
Om het nog es over de Oneplus 5 te hebben...

UFS is coming to OP5...

https://www.gizmochina.co...neplus-5-coming-with-ufs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-09 15:49

JanAd

Wind’s howling

[...]

Zou mij niets verbazen. Snel laden is op lange termijn nooit goed voor de batterij. Ik heb de OP3 sinds launch, maar vrijwel altijd gebruik gemaakt van normaal laden (andere kabel ertussen) en mijn accu is nog in zeer goede staat (geen merkbaar verschil met nieuw).

idd, ik ben ook eens wat verder gaan kijken na m'n reactie daarboven ergens. Het lag meer aan m'n gebruik zelf dan aan de OnePlus :+

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
superjulian schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 01:29:
Ik persoonlijk denk dat Oneplus ons aan het trollen en ze ons gaan verassen met een ander design. :+ Maar dat weten we pas op 20 juni :9 .
Ik weet het bijna zeker, hopen doe ik het nog meer.

Het creëren van hypes en buzzes zit bij OnePlus inmiddels in hun DNA. Voor Free publicity draaien ze hun hand niet meer om, maar da's tot nu toe niets vergeleken met de publicity die ze krijgen als blijkt dat dit één grote troll was.

Van de andere kant, tot nu toe zijn juiste de afbeeldingen van alle voorgangers uitgelekt voor de release. Ook hadden ze vaak grote overeenkomsten met Oppo-flashships, zoals de afbeeldingen van de 5 nu grote gelijkenissen met de R11 vertonen.

Petje af als dit echt één grote trol is en OnePlus dit tot 20 juni geheim heeft kunnen houden. Anders.. erg jammer.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmiler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-09 09:54
pimsaint schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:30:
[...]

Ik weet het bijna zeker, hopen doe ik het nog meer.

Het creëren van hypes en buzzes zit bij OnePlus inmiddels in hun DNA. Voor Free publicity draaien ze hun hand niet meer om, maar da's tot nu toe niets vergeleken met de publicity die ze krijgen als blijkt dat dit één grote troll was.

Van de andere kant, tot nu toe zijn juiste de afbeeldingen van alle voorgangers uitgelekt voor de release. Ook hadden ze vaak grote overeenkomsten met Oppo-flashships, zoals de afbeeldingen van de 5 nu grote gelijkenissen met de R11 vertonen.

Petje af als dit echt één grote trol is en OnePlus dit tot 20 juni geheim heeft kunnen houden. Anders.. erg jammer.
Maar als dit 1 grote troll-actie was, wie gaat bij volgende toestellen nog iets geloven van eventuele leaks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
stefanmiler schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:33:
[...]

Maar als dit 1 grote troll-actie was, wie gaat bij volgende toestellen nog iets geloven van eventuele leaks?
Dat maakt toch helemaal niet uit? Het hele idee achter leaks is nieuwswaarde. Bij een echte leak is die voor het nieuwsmedium, bij een gedirigeerde leak is ie ook een beetje voor 't bedrijf in kwestie.

Ik durf te beweren dat een (eventuele) troll als deze uiteindelijk tot meer nieuwswaarde/publiciteit dan een authentieke leak.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:33
stefanmiler schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:33:
[...]

Is dat niet precies wat je wilt als bedrijf, daardoor zijn mensen nog echt verrast als je het toestel aankondigd :)

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Maakt wel degelijk iets uit en zijn ook heel veel interessante dingen over te lezen. Nooit gelezen dat je een batterij beter niet helemaal leeg moet laten lopen? Dat beschadigt zo'n ding namelijk en de OnePlus One was hier bijvoorbeeld extra gevoelig voor en daardoor hadden sommige mensen een dode telefoon. Anderen moesten bepaalde methoden uitvoeren om het toestel weer tot leven te laten komen. Werkt net zo bij andere telefoons en bij meerdere apparaten. Mijn Lenovo laptop heeft ook een behoudsmodus waardoor hij aan de lader niet verder gaat dan 66% om zo de batterij niet teveel te belasten.

Afijn, is wel off-topic dit haha.

[ Voor 8% gewijzigd door Luca op 13-06-2017 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0xBulletx0x
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-06-2024
Hier heb je wat one plus 5 Accesoires...Case covers
https://www.amazon.co.uk/dp/B072MZCQB6
https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B072J8CYJP
Afbeeldingslocatie: https://images-eu.ssl-images-amazon.com/images/I/51nGPES1tvL.jpgAfbeeldingslocatie: https://img.xda-cdn.com/chCh5NPrCQQL2NbS0jpvvoc24aE=/https%3A%2F%2Fimages-na.ssl-images-amazon.com%2Fimages%2FI%2F61HOnDYJ4mL._SL1500_.jpg

Met jack cutout... :)

[ Voor 24% gewijzigd door x0xBulletx0x op 13-06-2017 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ardj
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-09 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
Danny.G schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:22:
[...]

Maakt wel degelijk iets uit en zijn ook heel veel interessante dingen over te lezen. Nooit gelezen dat je een batterij beter niet helemaal leeg moet laten lopen? Dat beschadigt zo'n ding namelijk en de OnePlus One was hier bijvoorbeeld extra gevoelig voor en daardoor hadden sommige mensen een dode telefoon. Anderen moesten bepaalde methoden uitvoeren om het toestel weer tot leven te laten komen. Werkt net zo bij andere telefoons en bij meerdere apparaten. Mijn Lenovo laptop heeft ook een behoudsmodus waardoor hij aan de lader niet verder gaat dan 66% om zo de batterij niet teveel te belasten.

Afijn, is wel off-topic dit haha.
Ik wil best geloven dat het wat uitmaakt, maar ik vermoed dat ik 1 van de velen ben die de telefoon de hele nacht aan de lader heeft hangen. Dus elke morgen (indien de connector niet hapert) is hij weer 100%. Eigenlijk ligt hij 24/7 aan de lader ivm games etc :')
Uiteindelijk het is maar een gebruiksvoorwerp en zou ik er niet teveel aandacht aan schenken. Krijgt de telefoon al genoeg :X

Wat ik pas echt schandelijk vind, is dat accu's tegenwoordig amper tot niet meer te vervangen zijn. In het geval van een IP rating kan ik het snappen, net als horloges, maar verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:23
Het schijnt wel schadelijk te zijn voor je telefoon als je 'm de hele nacht aan de Dash Charge hangt. Maar een normale lader moet geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:33
tiguan schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:00:
Het schijnt wel schadelijk te zijn voor je telefoon als je 'm de hele nacht aan de Dash Charge hangt. Maar een normale lader moet geen probleem zijn.
Als dat zo zou zijn, zou dat ding zich toch wel softwarematig terugklokken.

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Geen idee, maar ik heb 't ergens gelezen in de boekjes die bij de 3T kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
tiguan schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:00:
Geeft de telefoon ook aan dat hij aan een snellader ligt?
Ik gebruik eigenlijk nooit de kabels van OP. Veel te kort, dus ik vermoed dat ik Dash-charge nooit zal gebruiken, maar wel handig om te weten of andere kabels het toch doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiguan
Ossi schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:09:
[...]

Geeft de telefoon ook aan dat hij aan een snellader ligt?
Ik gebruik eigenlijk nooit de kabels van OP. Veel te kort, dus ik vermoed dat ik Dash-charge nooit zal gebruiken, maar wel handig om te weten of andere kabels het toch doen.
Ja dat doet ie, dan staat er letterlijk Dash Charge onderin beeld.
Pagina: 1 ... 17 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik de zoekfunctie voor je iets post. Veel 'nieuws' wordt nu dubbel gepost

Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem
Berichten over Pop-up Stores: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up

De OP5 zal op 20 juni om 18:00 uur (Beneluxtijd) gepresenteerd worden.

Hieronder de link naar het live event:
YouTube: OnePlus 5 - Launch Live Event