Een Goede site voor goedkoope hoesjes en screenprotectors? Graag ook nog die snel leveren? Ik heb op dealextreme al even gekeken maar daar is precies nog niet veel verschenen.
Ja dit gevaar loopt Oneplus nu wel. Je kan wel je conferentie beginnen met: it's about quality, we deliver. Well, guess what competitors do as well. Voor mij stond Oneplus om een bang for bucks, gelijk aan Xiaomi en tig andere merken. Dat hebben ze nu definitief achter zich gelaten. Ik neem voor lief dat een camera minder is tov de concurrentie als dat betekent dat ik wel dezelfde SoC, ram e.d. kan krijgen voor 2/3e van de prijs van een Samsung, HTC of Sony. Nu nestelt Oneplus zich vrolijk in dat rijtje althans ze vinden aansluiting.Aggressor schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 18:49:
Mag ik zeggen dat ik het best wel veel geld vind?
Dan zou ik liever voor de LG G6 Gaan.
- Waterdicht
- 5,7 inch
- DaC audio
- 64gb opslag en uitbreidbaar met sd kaart
en dat maar voor 390 euro...
Duidelijk dat ik ofwel wacht tot ik een 5 tweedehands kan scoren voor 390-439 of besluit te gaan voor een LG bijvoorbeeld. De oorspronkelijke reden waarom het ooit zo aansprak hebben ze nu wel verlaten iig.
Hij is besteld, vrijdag heb ik hem binnen als ik OnePlus moet geloven.
Bootloop over een jaartje, en in de tussentijd moet je je redden met LG's lelijke software, in plaats van OxygenOS.Aggressor schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 18:49:
- Waterdicht
- 5,7 inch
- DaC audio
Nee, dan heb ik liever de Oneplus.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
[OnePlus 5] Ervaringen & Discussie
Let op: topic is nog in onderhoud.
Andere topics volgen nog.
Let op: topic is nog in onderhoud.
Andere topics volgen nog.
[ Voor 17% gewijzigd door Anonymoussaurus op 20-06-2017 19:02 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Als je een dag wacht om de op5 te kopen met die early drop sale, zou je die dan nog steeds binne de 1-3dage aankrijgen volgens de site?
Ja daar komen we morgen vanzelf achter.Gondrez schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:03:
Als je een dag wacht om de op5 te kopen met die early drop sale, zou je die dan nog steeds binne de 1-3dage aankrijgen volgens de site?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hoe kom je aan die prijs? Zie hem in pricewatch voor 500+Aggressor schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 18:49:
- Waterdicht
- 5,7 inch
- DaC audio
Volgens mij was de levertijd al opgeschoven? Ik dacht dat er al mensen tot na het weekend moesten wachten.Gondrez schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:03:
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Losse cases hier ook, maar in de "OnePlus 5 Exclusive Welcome Bundle" kon ik nog wel alle kleuren kiezen. Ik heb net maar het volgende besteld:JanAd schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 18:50:
Zijn nu al die cases nu al Out of stock? Ik wil er een Sandstone cover bij
Edit: ah verkeerd gekeken.
[list]• OnePlus 5 Midnight Black 8GB RAM + 128GB Storage
• OnePlus 5 Exclusive Welcome Bundle
- Dash Type-C Cable 150 cm
- OnePlus Bullets (V2) Black
- OnePlus 5 Protective Case Karbon
- OnePlus 5 3D Tempered Glass Screen Protector Black
Heb nu ook slechts één lader, maar via deze weg was het nog wel leuk om een tweede er bij te hebben. Zeker omdat het nu niet meer zo universeel is in huize FeaR doordat de OnePlus 5 het eerste USB C-apparaat wordt.
Goede deal of niet, ik loop al sinds launch met de OnePlus One rond dus ik wil ze nog wel een kans geven. Is het niets dan eens zien of de overstap naar good old HTC weer eens kan
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Hmmm maar als je de duurste telefoon op de markt koopt S8+ verwacht je toch niet minder dan het beste?BasRB schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 18:57:
[...]
Dat ongetwijfeld. Hij mag voor dat geld ook best 0.00352345346 seconde sneller zijn gezien dat hij verder overal minder goed in is.
staat al in het topic gemeldmichaelw1998 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:04:
[...]
Hoe kom je aan die prijs? Zie hem in pricewatch voor 500+
Enige wat me opvalt is dat de camera toch zo slecht beoordeeld wordt in de reviews ondanks dat dat het speerpunt was bij het ontwerpen van de OP5.
Heb hem al besteld maar als het echt geen verbetering is tov mijn OPO dan misschien toch maar eens verder kijken en deze op V&A zetten.
Heb hem al besteld maar als het echt geen verbetering is tov mijn OPO dan misschien toch maar eens verder kijken en deze op V&A zetten.
PSN: Oldzkoel
Ze hebben nu dus dezelfde camera sensor met de zelfde pixelgrootte. Nu hebben ze het diafragma veranderd van 2.0 naar 1.7, maar de optische beeldstabilisatie weggehaald. Zal het grotere diafragma opwegen tegen het gebrek aan OIS? Wat denken jullie?
Wat betaalde je voor die exclusive welcome bundle? Ik was zo enthousiast dat ik die over het hoofd gezien heb denk ik ;pFeaR schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:07:
[...]
Losse cases hier ook, maar in de "OnePlus 5 Exclusive Welcome Bundle" kon ik nog wel alle kleuren kiezen. Ik heb net maar het volgende besteld:
[list]• OnePlus 5 Midnight Black 8GB RAM + 128GB Storage
• OnePlus 5 Exclusive Welcome Bundle• Dash Power Adapter EU
- Dash Type-C Cable 150 cm
- OnePlus Bullets (V2) Black
- OnePlus 5 Protective Case Karbon
- OnePlus 5 3D Tempered Glass Screen Protector Black
Heb nu ook slechts één lader, maar via deze weg was het nog wel leuk om een tweede er bij te hebben. Zeker omdat het nu niet meer zo universeel is in huize FeaR doordat de OnePlus 5 het eerste USB C-apparaat wordt.
Goede deal of niet, ik loop al sinds launch met de OnePlus One rond dus ik wil ze nog wel een kans geven. Is het niets dan eens zien of de overstap naar good old HTC weer eens kan
Ai, de matige vooruitgang op het gebied van specs en de significante prijsstijging maken dat ik ga wachten met het vervangen van mijn OPO. Wellicht komt er over een half jaartje al wel een 5T..
Het beste is hierin subjectief. Jij geeft de voorkeur aan 0.0547345% sneller apps laden. Iemand anders geeft de voorkeur aan meer uitgebreide software met meer animaties die dit verschil veroorzaakt.IAmNice schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:07:
[...]
Hmmm maar als je de duurste telefoon op de markt koopt S8+ verwacht je toch niet minder dan het beste?
Los daarvan is de S8 in de meeste zaken waarschijnlijk gewoon het beste.
Dit is niet subjectief daar heb je het mis. Als iets sneller laadt kun je dat gewoon meten toch!BasRB schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:11:
[...]
Het beste is hierin subjectief. Jij geeft de voorkeur aan 0.0547345% sneller apps laden. Iemand anders geeft de voorkeur aan meer uitgebreide software met meer animaties die dit verschil veroorzaakt.
Los daarvan is de S8 in de meeste zaken waarschijnlijk gewoon het beste.
Ik denk dat niemand voorkeur geeft aan animaties die het verschil veroorzaken want die kun je ook prima uitzetten.
Mijn punt is , als ik 800/900 euro betaal de S8+ dan wil ik niet dat hij slomer is dan een telefoon van 300 euro minder.
Of wel? Je kan er zeker wel voor gaan als je van edge to edge en beter schermen houdt maar dat boeit me niet. Leuk dat je 100 meer pixels hebt per inch die je toch amper ziet of een edge to edge display hebt. Dat is wel subjectief.
De eerste reviews zijn heel erg kritisch over de camera. Ik wacht nog wel even voor nog een verdere pricedrop voor de LG G6
Ook ik heb me niet in weten te houden, de vroege vogel actie heeft het voor mij gedaan.
Echter is mijn betaling nog niet verwerkt en mijn bestelling is zon 20 minuten geleden geplaatst.
Echter is mijn betaling nog niet verwerkt en mijn bestelling is zon 20 minuten geleden geplaatst.
Camera wordt afgebrand. Ai.power_user schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:08:
Enige wat me opvalt is dat de camera toch zo slecht beoordeeld wordt in de reviews ondanks dat dat het speerpunt was bij het ontwerpen van de OP5.
Alles valt toch een beetje tegen als ik het zo lees, zeker qua prijs/kwaliteit.
Camera kritisch
S8 eigenlijk beter.
Ook beter dan S7?
Camera kritisch
S8 eigenlijk beter.
Ook beter dan S7?
Een product beoordeel je op al zijn eigenschappen, niet op eentje. Uiteraard kan de ene eigenschap zwaarder wegen dan de andere, maar puur stellen dat de een duurdere telefoon dus ook sneller moet zijn dan een goedkopere is onjuist.IAmNice schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:14:
[...]
Dit is niet subjectief daar heb je het mis. Als iets sneller laadt kun je dat gewoon meten toch!
Ik denk dat niemand voorkeur geeft aan animaties die het verschil veroorzaken want die kun je ook prima uitzetten.
Mijn punt is , als ik 800/900 euro betaal de S8+ dan wil ik niet dat hij slomer is dan een telefoon van 300 euro minder.
Of wel? Je kan er zeker wel voor gaan als je van edge to edge en beter schermen houdt maar dat boeit me niet. Leuk dat je 100 meer pixels hebt per inch die je toch amper ziet of een edge to edge display hebt. Dat is wel subjectief.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
http://imgur.com/a/UjADhArdj schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:11:
[...]
Wat betaalde je voor die exclusive welcome bundle? Ik was zo enthousiast dat ik die over het hoofd gezien heb denk ik ;p
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gebruik de zoekfunctie voor je iets post. Veel 'nieuws' wordt nu dubbel gepost
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem
Berichten over Pop-up Stores: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up
De OP5 zal op 20 juni om 18:00 uur (Beneluxtijd) gepresenteerd worden.
Hieronder de link naar het live event:
YouTube: OnePlus 5 - Launch Live Event
Gebruik de zoekfunctie voor je iets post. Veel 'nieuws' wordt nu dubbel gepost
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem
Berichten over Pop-up Stores: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up
De OP5 zal op 20 juni om 18:00 uur (Beneluxtijd) gepresenteerd worden.
Hieronder de link naar het live event:
YouTube: OnePlus 5 - Launch Live Event