Acties:
  • +2 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leakje van de alert slider

https://www.google.com/am...nes-alert-slider.html/amp

Op deze Leak is een hoesje zichtbaar, imo lijkt hij erg real.
https://www.google.com/am...ch-event-invites.html/amp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pannekoek
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-09 12:56
Die laatste link hint op het versturen van invites. Heeft iemand al een invite gehad?

Zou overigens wel cool zijn als je er direct een case bij krijgt. Lijkt ie niet meer zo veel op een iPhone :p

/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:36
https://www.gizmochina.co...-fits-oppo-r11-perfectly/

Raar....Aangezien de OP5 kleiner zou zijn (of enkel smaller?) dan de 3T
en de OPPO R11 groter is dan de 3T

R11 : 154.5 x 74.8 x 6.8 mm
3T : 152,7 x 74,7 x 7,35 mm

Dus zou de OP5 6,8mm dik/dun zijn

maar niet veel smaller/kleiner dan de 3T

(of het hoesje is een fake :-) of 't is een OP5 die erin zit :) )

[ Voor 4% gewijzigd door Benjike op 14-06-2017 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Benjike schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 22:31:
https://www.gizmochina.co...-fits-oppo-r11-perfectly/

Raar....Aangezien de OP5 kleiner zou zijn (of enkel smaller?) dan de 3T
en de OPPO R11 groter is dan de 3T

R11 : 154.5 x 74.8 x 6.8 mm
3T : 152,7 x 74,7 x 7,35 mm

Dus zou de OP5 6,8mm dik/dun zijn

maar niet veel smaller/kleiner dan de 3T

(of het hoesje is een fake :-) of 't is een OP5 die erin zit :) )
Volgens mij is alleen gezegd dat hij dunner zou worden. Dat zou dus kloppen. Zou wel echt een bummer zijn aangezien de bezels dan dus groter zouden zijn dan de 3/3T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
pannekoek schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 22:19:
[...]

Die laatste link hint op het versturen van invites. Heeft iemand al een invite gehad?

Zou overigens wel cool zijn als je er direct een case bij krijgt. Lijkt ie niet meer zo veel op een iPhone :p

/s
Zijn 'media-invites' (=press invites denk ik dan)...

http://www.phonearena.com...t-for-dual-camera_id95021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
Croccifixio83 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 22:50:
[...]

Volgens mij is alleen gezegd dat hij dunner zou worden. Dat zou dus kloppen. Zou wel echt een bummer zijn aangezien de bezels dan dus groter zouden zijn dan de 3/3T
Dunner wel, maar er was de foto van 'what's in the chadors' waarbij dan de OP5 onder een 3T lag...
Vandaar de veronderstelling dat ie kleiner ging zijn dan de 3T...

(Niet dat de 3T en R11 zoveel in grootte verschillen, maar ja...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellert
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 20:59
Nog een foto gemaakt met de OnePlus 5:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ofsbllD.jpg

bron: http://www.weibo.com/1110411735/F7KyFatlD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardj
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-09 13:47
Wauw, als dit een fotootje is zonder Photoshop en studio-kwaliteit belichting, dan is de camera echt heel goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:17
Heb nu een S7 maar wil over naar een dual-sim toestel om niet meer met 2 telefoons rond te lopen (werk/prive).

Hoe groot is de kans dat de O5 zowel draadloos kan laden als waterdicht is? Doe ik er verstandig aan om de de aankondiging van 20 juni even af te wachten? Kans lijkt mij niet heel groot ivm dash-charge technologie.

Kan ook gewoon een dual-sim variant van de S7 uit Hongkong bestellen..

[ Voor 10% gewijzigd door Magnolia op 15-06-2017 10:39 ]

Ontspan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• x0xBulletx0x
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-06-2024
Altijd wachten....Het is maar 5 dagen, die tijd kun je nog wel zonder DUAL SIM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 12-09 12:42
Magnolia schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:38:
Heb nu een S7 maar wil over naar een dual-sim toestel om niet meer met 2 telefoons rond te lopen (werk/prive).

Hoe groot is de kans dat de O5 zowel draadloos kan laden als waterdicht is? Doe ik er verstandig aan om de de aankondiging van 20 juni even af te wachten? Kans lijkt mij niet heel groot ivm dash-charge technologie.

Ik acht de kans op beide erg laag. De OP3t had ook geen draadloos laden.
Tevens verwacht ik niet dat de OP5 waterdicht is, maar dat is een vermoeden.

Dus als je echt haast hebt, dan zou ik een ander bestellen, maar even wachten kan nooit kwaad natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt weer voor alle linkjes. Topic wordt binnenkort geüpdatet.

Jeroenneman schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:33:
[afbeelding]

Linksboven is het best imho. Meeste in beeld, goed taartje belicht, goed achtergrond in beeld.
Ik had rechtsboven gekozen. Vond degene waarbij het geen close-up was, er uitzien alsof ze enorm smalle schouders heeft. Rechtsonder vond ik qua taartje te overbelicht. De andere 2 vond ik niet mooi uitkomen. Helaas niks gewonnen, maar dat was wel te verwachten.
Ewivis schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:49:
Ben ik de enige die rechtsbovenin het mooist vind? De verhouding van de persoon klopt het meest.
Jup, kijk maar wat ik net tegen Jeroenneman zei :p.
Señor Sjon schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:17:
Jammer dat ik toch overal lees dat de accu 3.300 mAh wordt. Zogenaamd omdat de SD835 zuiniger is. Dat boeit me juist niet, ik zou graag gewoon 2 dagen zonder laden willen.
Tsja, het liefst willen we een accu die, overdreven gezien, 10 jaar meegaat op 1 lading.. Zolang hij met heavy usage het maar de hele dag uithoudt, vind ik het gescheten. De meesten laden hem toch 's nachts op.
Die glans op die zalm! :D O+
Hoe groot is de kans dat de O5 zowel draadloos kan laden als waterdicht is? Doe ik er verstandig aan om de de aankondiging van 20 juni even af te wachten of zal ik gewoon een dual-sim variant van de S7 uit Hongkong bestellen?
Reken maar op geen van beide, want dan kan het alleen maar meevallen ;). Waterdicht.. misschien, maar verwacht ik niet, en draadloos laden zie ik al helemaal niet gebeuren.
Ik zou zeker even wachten. De moeite dubbel en dwars waard. Is toch maar 5 dagen.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven2912
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-09 17:01
Ardj schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:27:
[...]

Wauw, als dit een fotootje is zonder Photoshop en studio-kwaliteit belichting, dan is de camera echt heel goed _/-\o_
Aan de schaduw boven het voorste stukje zalm te zien (blauwe tafelkleedje) is er wel iets gedaan aan ruis. Je ziet de ruisonderdrukking bij de grote foto. Of de software in samenwerking met dxo speelt hier een rol in, of iemand heeft een beetje geshopt. Verder inderdaad prima kleuren en redelijk goede scherpte.

11x Jinko cheetah 325wp/SE3000HD op zzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13

Ik zit met precies hetzelfde issue, al is mijn huidige toestel niet waterdicht. Eerlijk gezegd vind ik dat je in 2017 niet meer met een niet-waterdichte flagship killer aan kan komen zetten, dus ik hoop dat de geruchten rondom waterdichtheid kloppen.

Als de renders ook kloppen acht ik de kans op draadloos laden echter nihil; dat werkt simpelweg niet met een metalen behuizing.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01

Chiron

Moderator Discord
Sven2912 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:46:
[...]

Aan de schaduw boven het voorste stukje zalm te zien (blauwe tafelkleedje) is er wel iets gedaan aan ruis. Je ziet de ruisonderdrukking bij de grote foto. Of de software in samenwerking met dxo speelt hier een rol in, of iemand heeft een beetje geshopt. Verder inderdaad prima kleuren en redelijk goede scherpte.
Als je er maar het juiste licht op zet en de juiste hoeveelheid zoals hier met een joekel van een softbox maakt het bijna niet uit wat voor camera je gebruikt. Ik ben wel benieuwd naar foto's in niet-ideale omstandigheden.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +2 Henk 'm!
pimsaint schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:46:
Ik zit met precies hetzelfde issue, al is mijn huidige toestel niet waterdicht. Eerlijk gezegd vind ik dat je in 2017 niet meer met een niet-waterdichte flagship killer aan kan komen zetten, dus ik hoop dat de geruchten rondom waterdichtheid kloppen.

Als de renders ook kloppen acht ik de kans op draadloos laden echter nihil; dat werkt simpelweg niet met een metalen behuizing.
De benaming "flagship killer" zijn ze al lang vanaf gestapt. OnePlus hoort niet op het beste van het beste te focussen, want dan wordt de telefoon veel te duur. De OnePlus One en OnePlus 3 waren het beste qua prijs/kwaliteit verhouding, en daar hoort OnePlus zich op te richten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
pimsaint schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:46:
[...]

Hoezo? Waterdichtheid gaat vaak ten koste van bv de speakers. Die zijn in de regel toch al mager op een telefoon. Ook de 3,5mm jack is een extra gat die ze dan af gaan dichten (als in weglaten). Ik heb in 20 jaar nog nooit waterschade aan een mobiel gehad, dus zie niet echt noodzaak tot die functie. Maar ik heb geen gerucht gezien rond waterdichtheid?

Re: draadloos laden
Dan wordt het toestel dikker en met de huidige dunte is er geen plek voor. Dan nog heb ik liever een mm meer accudikte dan een laadspoel.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Laatst online: 21:17
Señor Sjon schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:12:
[...]

Hoezo? Waterdichtheid gaat vaak ten koste van bv de speakers. Die zijn in de regel toch al mager op een telefoon. Ook de 3,5mm jack is een extra gat die ze dan af gaan dichten (als in weglaten). Ik heb in 20 jaar nog nooit waterschade aan een mobiel gehad, dus zie niet echt noodzaak tot die functie. Maar ik heb geen gerucht gezien rond waterdichtheid?

Re: draadloos laden
Dan wordt het toestel dikker en met de huidige dunte is er geen plek voor. Dan nog heb ik liever een mm meer accudikte dan een laadspoel.
De S7 Edge is 7.7mm dun, kan draadloos laden en heeft een 3600mAh accu. Technisch prima mogelijk dus voor een 5.5 inch telefoon.

Ontspan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

De Openingspost is weer bijgewerkt met alle linkjes en afbeeldingen van de afgelopen tijd.

Señor Sjon schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:12:
Ook de 3,5mm jack is een extra gat die ze dan af gaan dichten (als in weglaten). Ik heb in 20 jaar nog nooit waterschade aan een mobiel gehad, dus zie niet echt noodzaak tot die functie.
3.5mm afdichten om het toestel waterdicht te maken? Dat hoeft al jaren niet meer, bij de Xperia Z1 uit 2013 was dit al niet meer nodig.

[ Voor 76% gewijzigd door rens-br op 15-06-2017 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
Magnolia schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:23:
[...]

De S7 Edge is 7.7mm dun, kan draadloos laden en heeft een 3600mAh accu. Technisch prima mogelijk dus voor een 5.5 inch telefoon.
dat zijn wel 0.8 hele millimeters verschil waar we het over hebben he! Dealbreaker! /s

ik hoop het stiekem wel te zien, merk nu dat de poort van mijn S5 niet even strak meer zit, dus om te voorkomen dat het met de OP ook zo gaat zou het wel fijn zijn. Ben alleen wel benieuwd naar wat het doet met je batterij en de rest van de binnenkant, aangezien het wel meer hitte genereerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Magnolia schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:23:
[...]

De 5 wordt toch geschat op 6,8mm?
150.9 x 72,6 x 7,7 is de S7E, de maten van de OP5 zijn er nog niet (terwijl mensen met die invite hoesjes wel even zouden kunnen meten...).
rens-br schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:23:

De Openingspost is weer bijgewerkt met alle linkjes en afbeeldingen van de afgelopen tijd.

[...]

3.5mm afdichten om het toestel waterdicht te maken? Dat hoeft al jaren niet meer, bij de Xperia Z1 uit 2013 was dit al niet meer nodig.
Klopt, maar het is techniek die OnePlus nog niet toegepast heeft. Overigens komen de fabrikanten van waterdichte telefoons nog weleens in het nieuws door klanten met 'waterschade' af te wimpelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze ziet er dan wel weer keurig uit :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Señor Sjon schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:44:
Klopt, maar het is techniek die OnePlus nog niet toegepast heeft. Overigens komen de fabrikanten van waterdichte telefoons nog weleens in het nieuws door klanten met 'waterschade' af te wimpelen. ;)
Die techniek bestaat over het algemeen uit een coating die over de componenten heen gespoten is, waardoor het 'waterdicht' wordt.

Dat met de garantie ben ik overigens wel met je eens. Maar ze garanderen ook geen volledige waterdichtheid maar een bepaalde periode onder bepaalde druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
OP5 press renders?

https://twitter.com/komil...status/875285065160429568
8)7

Lijkt haast wel een soort van case te zijn, hoop toch niet dat dit de telefoon is zo. Ziet er niet uit imho

[ Voor 49% gewijzigd door japjaan op 15-06-2017 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Iets meer context buiten een twitter linkdrop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
die randjes van die zwarte vind ik wel suave, de rest veel te kitch. ik verwacht stiekem niet eens dat ze dat gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0xBulletx0x
  • Laatst online: 03-06-2024
Die zwarte met de zwarte randen, ziet er wel goed en toch wat anders uit...Like the Design...Dat ze dan toch nog wat anders tonen dan alle leaks, heb er zin in 20 juni!!

Mits deze leaks wel de waarheid tonen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
Denk dat het case / bumpers zijn hoor.. gelukkig maar :) Als je inzoomed op bijv de gouden telefoon met paarse bumper, zie je de gouden kleur nog bijvoorbeeld bij de speakergrill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
Leaks beginnen nu echt te komen.

https://www.androidheadli...lvr.it&utm_medium=twitter
Afbeeldingslocatie: https://www.androidheadlines.com/wp-content/uploads/2017/06/OnePlus-5-Kevlar-case-and-OPPO-R11-pre-launch-1.jpg

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 15-06-2017 12:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pannekoek
maar de Oppo R11 in de OP5 hoesjes wisten we gister al toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
pannekoek schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:16:
[...]

maar de Oppo R11 in de OP5 hoesjes wisten we gister al toch?
Ah heb ik dan gemist! Excuus.

[ Voor 12% gewijzigd door japjaan op 15-06-2017 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
japjaan schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:17:
[...]

Ah heb ik dan gemist! Excuus.

Beste camera hump trouwens
camerabulge verklapte het voor mij ;-) maar daarna werd het uit de link ook duidelijk.

Dat gezegd hebbende deel ik je enthousiasme en kan ik niet wachten tot de daadwerkelijke OP5's geleakt of getoont worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo die zwarte met goud is best Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
Donstil schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:19:
Zo die zwarte met goud is best Nice :)
Is dus een bumpercase oid. Zijn leaks van case fabrikanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
japjaan schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:22:
[...]

oh gadsie. Laat dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

japjaan schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:22:
[...]

Wel mooie cases moet ik zeggen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 17:07
hgoor schreef op zondag 30 april 2017 @ 11:17:
[...]

Grappig: alleen de achterkant ;-) En $449.. Tja...
inmiddels 549 dollar en keuze uit 64/128 GB

http://www.oppomart.com/oneplus-5.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
Als de OP5 niet waterdicht is
Slechts een fhd scherm heeft
Maar 3300mah batterij heeft
Slechts een gimmick dubbele camera heeft en niet voor wide angle
Een weinig inspirerend design zonder eigen idee
Rond de 500
Dan vrees is dat ik af ga haken.

De prijs nadert de prijs voor de S8 want die had ik voor omgerekend 555 euro kunnen halen. Dan nog maar even verder prutsen met mijn oude Note 3. Die al meerdere keren in de plomp is gevallen! Water en stof bescherming is een must ivm mijn hobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 09:59

Patrick89

PSN : Gamesource

Specs over de batterij :
Battery 3580mAh, non-removable, Dash Charge 2.0

Edit :

* Tips: The Oneplus 5's specification is base on rumor.

[ Voor 10% gewijzigd door Patrick89 op 15-06-2017 13:30 ]

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Gallant schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:23:
Bla, bla, bla.........

Water en stof bescherming is een must ivm mijn hobby.
Dan kan je beter nu gelijk naar iets anders kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
Patrick89 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:24:
[...]

Specs over de batterij :
Battery 3580mAh, non-removable, Dash Charge 2.0
Dat ziet eruit als een placeholder. De resolutie klopt ook niet die ze daar noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
erreen schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:26:
[...]

Dan kan je beter nu gelijk naar iets anders kijken.
Doe ik ook maar ik hou de opties open. OP heeft naast tekortkomingen natuurijk ook weer positieve kanten. Het gaat sowieso een compromis worden want van Samsungs software sugar coating wordt ik ook niet bepaald vrolijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Rond de 500

De prijs nadert de prijs voor de S8 want die had ik voor omgerekend 555 euro kunnen halen. Dan nog maar even verder prutsen met mijn oude Note 3. Die al meerdere keren in de plomp is gevallen! Water en stof bescherming is een must ivm mijn hobby.
De Note 3 is verre van waterdicht. :P En van het weekend heb ik de S8+ in handen gehad, maar dat wordt hem ook niet. Leuk dat langere scherm, hij is alsnog een stuk smaller dan de Note 3. Jammer dat de 16:10 resolutie van de Note 1 niet meer gebruik wordt.

Anyhow, nog 5 dagen geduld en dan is aan alle twijfel een einde. Zoveel high-end smaken hebben we niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liev
  • Laatst online: 12-08 09:20

De prijs nadert de prijs voor de S8 want die had ik voor omgerekend 555 euro kunnen halen.
Hoe kom je op 555 euro?

Verwacht trouwens eerder dat de OPO 5 550 gaat kosten dan de 500 die je aangeeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:09
Oppomart is een website die altijd voor aankondigen onzin vermeld omtrent nieuwe toestellen. Neem alle informatie die die website nu toont dan ook met een korrel (lees: 100%) zout.

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• melvinjoosten
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-07 16:20
Ik sta er echt van te kijken hoeveel informatie en foto's er op deze thread worden gekwakt zonder dat er überhaupt wordt gekeken naar de bron of het Photoshop-gehalte. Calm down... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die nu op de Oneplus website zou staan als pre-order zonder de "specificaties" zou je niet willen weten hoeveel mensen hem pre-orderen...😉
Als het ze niets lijkt annuleren ze achteraf.
Nederlanders staan vooraan in de rij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murdock1985
  • Niet online
Waar ik meer naar benieuwd ben is of de OP5 band 20 (800mhz) ondersteund. Zo niet valt deze telefoon gelijk af. Op veel websites, ook al zijn dit vaak placeholders staat deze band er niet tussen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rens-br
Murdock1985 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:12:
Waar ik meer naar benieuwd ben is of de OP5 band 20 (800mhz) ondersteund. Zo niet valt deze telefoon gelijk af. Op veel websites, ook al zijn dit vaak placeholders staat deze band er niet tussen.
Ik zou niet weten waarom niet. De OnePlus X, OnePlus 2, OnePlus 3 en OnePlus 3T ondersteund die frequentie gewoon, mits je de Europeese versie koopt. Die Placeholders (die niet te vertrouwen zijn) nemen die frequenties waarschijnlijk over van de Chinese versie van de OP3T, die ondersteund inderdaad geen band 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
Murdock1985 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:12:
edit: wat rens zei

[ Voor 21% gewijzigd door pannekoek op 15-06-2017 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
pannekoek schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:13:
Staat me bij dat OP1 het ook had, maar dat moet ik nazien
De OnePlus One ondersteund die frequentie helaas niet. Dus geen / slechte 4G bij Tele2, Vodafone en KPN. Bij T-Mobile werkt het wel prima (spreek uit ervaring :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murdock1985
  • Niet online
rens-br schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:13:
[...]

Ik zou niet weten waarom niet. De OnePlus X, OnePlus 2, OnePlus 3 en OnePlus 3T ondersteund die frequentie gewoon, mits je de Europeese versie koopt. Die Placeholders (die niet te vertrouwen zijn) nemen die frequenties waarschijnlijk over van de Chinese versie van de OP3T, die ondersteund inderdaad geen band 20.
Bedankt! Moet gewoon opletten of die band 20 wordt ondersteund, dat ik de Europese versie bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Murdock1985 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:16:
Bedankt! Moet gewoon opletten of die band 20 wordt ondersteund, dat ik de Europese versie bestel.
Momenteel werkt het zo dat wanneer je in de Europese / NL online winkel van OnePlus besteld je gewoon automatisch de Europese versie krijgt (je kan daar ook geen andere versie kiezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
rens-br schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:18:
[...]

Momenteel werkt het zo dat wanneer je in de Europese / NL online winkel van OnePlus besteld je gewoon automatisch de Europese versie krijgt (je kan daar ook geen andere versie kiezen).
nu je dit zegt bedenk ik me ineens dat de 3T in ponden omgerekend goedkoper was dan in dollars/eu, zou het mogelijk zijn om de 5 op de engelse site te bestellen en naar nederland te laten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
pannekoek schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:19:
nu je dit zegt bedenk ik me ineens dat de 3T in ponden omgerekend goedkoper was dan in dollars/eu, zou het mogelijk zijn om de 5 op de engelse site te bestellen en naar nederland te laten komen?
Nee, je kan in de Nederlandse shop alleen een Nederlands adres opgeven en in de Engelse shop alleen een Engels adres. Eventueel kan je het toestel wel naar een pakjesservice sturen en kunnen die het weer naar jou versturen, maar ik betwijfel dan of je goedkoper uit bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amsterdam83
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:47
rens-br schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:21:
[...]

Nee, je kan in de Nederlandse shop alleen een Nederlands adres opgeven en in de Engelse shop alleen een Engels adres. Eventueel kan je het toestel wel naar een pakjesservice sturen en kunnen die het weer naar jou versturen, maar ik betwijfel dan of je goedkoper uit bent.
En je krijgt er dan waarschijnlijk zo'n rare Engelse stekker bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murdock1985
  • Niet online
rens-br schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:18:
[...]

Jammer, wilde eigenlijk bij een Chinese shop (Banggood of Geekbuying etc.) bestellen aangezien dit vaak een stuk goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Murdock1985 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:31:
Jammer, wilde eigenlijk bij een Chinese shop (Banggood of Geekbuying etc.) bestellen aangezien dit vaak een stuk goedkoper is.
Gezien je gebrek aan ondersteuning / garantie en mogelijke invoerrechten en BTW is die optie eigenlijk nooit goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murdock1985
  • Niet online
rens-br schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:32:
[...]

Gezien je gebrek aan ondersteuning / garantie en mogelijke invoerrechten en BTW is die optie eigenlijk nooit goedkoper.
Bij Banggood.com kun je via Priority Direct Mail bestellen, dan betaal je geen invoerrechten en BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
Murdock1985 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:35:
[...]

Bij Banggood.com kun je via Priority Direct Mail bestellen, dan betaal je geen invoerrechten en BTW.
ik heb dit vaker gehoord, maar hoe zeker is dit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:09
pannekoek schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:38:
[...]

100% zeker, want als je dat toch voor je kiezen krijgt betalen ze het terug

Bronnen: https://www.facebook.com/...en-meer/1884986618395765/ en https://www.facebook.com/...rehouse/1952889621605464/

[ Voor 34% gewijzigd door P1nGu1n op 15-06-2017 15:43 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
pannekoek schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:38:
[...]
Op mijn dashcam heb ik geen invoerkosten betaal met PDM :+

Ze adverteren er i.i.g mee...

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:14
Ik ga ben maandag weer in Shenzhen, eens kijken of OnePlus thuis geeft.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Murdock1985 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:35:
[...]

Maar krijg je dan wel een Europese versie? En hoeveel bespaar je nou eigenlijk??

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pannekoek
Ballebek schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:54:
Ik ga ben maandag weer in Shenzhen, eens kijken of OnePlus thuis geeft.
inb4neemeven12OP5'smeealsjeterugkomt

inb4datiseenandereLTEfrequentie

Zou overigens wel mooi zijn, uitgaande van het feit dat de prijs daar gunstiger is dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
power_user schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:55:
[...]

Maar krijg je dan wel een Europese versie? En hoeveel bespaar je nou eigenlijk??
als ik het goed begrijp 21% van het betaalde bedrag vanwege btw en de inklaringskosten, gemiddeld 15 euro dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

rens-br schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:32:
[...]

Garantie kun je toch gewoon regelen via OnePlus zelf? Alleen qua betrouwbaarheid zou ik toch liever via OnePlus zelf doen, dan wordt het gok ik gewoon weer vanuit ergens in Europa verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Louw Post schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:58:
Garantie kun je toch gewoon regelen via OnePlus zelf?
Als je het toestel bij OnePlus gekocht hebt wel. In alle andere gevallen niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 14:19
rens-br schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:21:
[...]

Wil dit zeggen als ik op 21juni als Belg naar die popup event ga om 1 te kopen dat ik deze niet kan bemachtigen omdat ik geen Nederlands adres kan opgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
theory schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 16:43:
[...]

Wil dit zeggen als ik op 21juni als Belg naar die popup event ga om 1 te kopen dat ik deze niet kan bemachtigen omdat ik geen Nederlands adres kan opgeven?
De Nederlandse webshop ;) Elk land heeft zijn eigen webshop.

Dit is een pop-up store.
Ik gok wel dat ze daarop zijn voorzien dat er ook Belgen langskomen (of buitenlandse toeristen/zakenmensen).

[ Voor 7% gewijzigd door bottom line op 15-06-2017 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
theory schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 16:43:
Lijkt mij niet. Het zou mij zelfs verbazen als je in de Pop-Up store een adres moet opgeven voor de verkoop. Dit hebben ze namelijk nergens voor nodig en kan je gewoon weigeren.

In mijn post hierboven ging het inderdaad om de webwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:14
pannekoek schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:55:
[...]

inb4neemeven12OP5'smeealsjeterugkomt

inb4datiseenandereLTEfrequentie

Zou overigens wel mooi zijn, uitgaande van het feit dat de prijs daar gunstiger is dan hier
Je denkt teveel in webshops; in Shenzhen is alles te krijgen en meer. De OnePlus "winkel" verkoopt alle versies. Vaak liggen er daar al spullen te koop die net wel of niet aangekondigd zijn (zoals vorige week toen ik overal een Oppo R11 kon krijgen, zelfs in de Oppo winkel(s)).

[ Voor 17% gewijzigd door Uberprutser op 15-06-2017 17:04 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

Ballebek schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 17:01:
[...]

Je denkt teveel in webshops; in Shenzhen is alles te krijgen en meer. De OnePlus "winkel" verkoopt alle versies. Vaak liggen er daar al spullen te koop die net wel of niet aangekondigd zijn (zoals vorige week toen ik overal een Oppo R11 kon krijgen, zelfs in de Oppo winkel(s)).
Leuk. Ben wel benieuwd naar die winkel. Misschien kan je een paar foto's posten als je er bent geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
Señor Sjon schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:31:
[...]

De Note 3 is verre van waterdicht. :P En van het weekend heb ik de S8+ in handen gehad, maar dat wordt hem ook niet. Leuk dat langere scherm, hij is alsnog een stuk smaller dan de Note 3. Jammer dat de 16:10 resolutie van de Note 3 niet meer gebruik wordt.

Anyhow, nog 5 dagen geduld en dan is aan alle twijfel een einde. Zoveel high-end smaken hebben we niet meer.
Yup klopt helemaal. Ik heb ook even met de S8 en de S8+ gespeeld en het smalle scherm werkte bij mij ook niet. Het kan natuurlijk een kwestie van wennen zijn. Ik wacht denk ik nog maar tot de Note 8 hopelijk heeft die weer een normale beeldverhouding. Dat de Note 3 niet waterdicht is heb ik dan ook aan den lijve ondervonden :P Accu is het zwakste punt als die eenmaal onder water gaat weet ik uit ervaring. Als je er snel bij bent is tie meestal nog wel te redden. (Edit: dat is dan ook meteen het voordeel van een verwijderbare achterkant!)
Liev schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:33:
[...]

Hoe kom je op 555 euro?

Verwacht trouwens eerder dat de OPO 5 550 gaat kosten dan de 500 die je aangeeft.
Toen de S8 net uitkwam heb ik een klein marktonderzoekje gedaan. Ik heb hier en hier verslag uitgebracht. Ik heb hierbij gebruik gemaakt van de abonnementsvormen die voor mij van toepassing waren dus dat is voor iedereen weer anders natuurlijk. Het feit is dat toestelsubsidie nog steeds loont en dat je dat bij OP wel kan vergeten aangezien OP alleen via hun eigen kanalen distribueert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pannekoek schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:19:
[...]

Met Borderlinx als het verschil groot genoeg is (maar dat zal wel niet).
Gallant schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:30:
want van Samsungs software sugar coating wordt ik ook niet bepaald vrolijk.
Gelukkig kan dat er bij Android allemaal vanaf gesloopt worden :)

[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 15-06-2017 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
Donstil schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 22:37:

Gelukkig kan dat er bij Android allemaal vanaf gesloopt worden :)
Dat is met de Note iets lastiger als je goed gebruik wilt kunnen blijven maken van de stylus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Laatst online: 08-09 17:33
Gallant schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 01:07:
[...]

Dat is met de Note iets lastiger als je goed gebruik wilt kunnen blijven maken van de stylus.
Tja, keuzes maken. De OP5 zal hoe dan ook geen pennetje krijgen. Zelf draai ik LineageOS op mijn Note 3, heerlijk snel en zonder problemen. Het pennetje verliest alleen de geavanceerde functies, maar die gebruik ik toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:58
Weet iemand of je na de launch via de Oneplus website de 5 direct kan bestellen of is hier nog niks over bekend.

[ Voor 3% gewijzigd door Erik1805 op 16-06-2017 09:40 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Erik1805 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:39:
Weet iemand of je na de launch via de Oneplus website de 5 direct kan bestellen of is hier nog niks over bekend.
Helaas nog niks over bekend gemaakt. Bij de OnePlus 3 en 3T was dit wel mogelijk, dus wellicht nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
Nieuwe foto nieuwe blindtest!

https://oneplusstore.in/launch2017/blindtest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:41

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

http://www.easypolls.net/...=59417080e4b007639c60e2a0
Voorlopig lijkt zwart veruit het meest populair!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwnquin
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 00:04
Als die unicorn kleur er nog netjes uitziet op de OP5, zou ik die nog bestellen omdat die dan er wel uniek uitziet imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:41

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09-09 10:41
Zijn 2 en 4 die je hierboven postte precies hetzelfde, of ligt dit aan mij?

Steam ||

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ossi
Ik ben van geen van vieren fan. Misschien teveel gewend aan een DSLR met goed objectief.

Foto's 2 en 4 hebben ze flink aan de sliders gezeten voor saturatie.
Foto 3 is heel flets
Foto 1 lijkt mij fototechnisch het beste, hoewel de blaadjes aan de bomen ook niet scherp zijn, maar dat kan door beweging komen.

Van de foto's die hier op tweakers gepost zijn (andere volgorde dan ik had op de site), ga ik voor foto 1.

*edit*
Holy shit, die foto's waarbij flink aan sliders getrokken is hebben de hoogste stemmen |:( 8)7 :F

[ Voor 11% gewijzigd door Ossi op 16-06-2017 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik had zelf ook #1 in deze volgorde (#3 op de website).

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Ossi schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:36:
Foto 1 lijkt mij fototechnisch het beste, hoewel de blaadjes aan de bomen ook niet scherp zijn, maar dat kan door beweging komen.
Dat vind ik ook. Maar bij alle andere foto's zijn de blaadjes helaas ook niet scherp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Heb ook de eerste gekozen uit de tweakers-post. Met zwart puntje in de lucht ;-)

Niks gewonnen overigens. Wat ik wel kon zien is dat de meeste juist de over-gesatureerde kiezen.. Vind dat zelf niet zo mooi.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:13
Ik heb voor de 3e gekozen in het rijtje hierboven. Foto is inderdaad wat flets, maar naar mijn mening wel meeste details in de donkere delen van de foto (de bladeren links in het midden bijvoorbeeld), zonder overvloedige saturatie.

Blijkbaar is dit de foto met de minste stemmen 8)7 Overigens niks gewonnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rond de 500

Lol, droom maar verder. Je zit nu dingen op te noemen waarvan je eigenlijk al weet dat het gros van die dingen die jij opnoemt, niet aan jouw verwachtingen voldoet.

Komt ook een beetje over als:

Ik wil een villa kopen, maar hij moet wel van alle gemakken voorzien zijn, zoals een jacuzzi, grote garage, minimaal 10 kamers, inclusief Koenigsegg Agera. Echter.. ik wil niet meer dan 500.000 lappen..
Pfoeh, ik weet niet meer welke ik heb gekozen. In ieder geval niet die ene die er zo onnatuurlijk uit ziet (nogal donker). Ik had in ieder geval het plaatje die op de tweede plaats stond qua stemmen. 2000 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Laatst online: 22:08

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ted_W schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:35:
Ik heb voor de 3e gekozen in het rijtje hierboven. Foto is inderdaad wat flets, maar naar mijn mening wel meeste details in de donkere delen van de foto (de bladeren links in het midden bijvoorbeeld), zonder overvloedige saturatie.

Blijkbaar is dit de foto met de minste stemmen 8)7 Overigens niks gewonnen.
Ik heb ook juist voor foto 3 gekozen omdat deze het meest natuurlijk overkomt. Dat fletse vind ik juist goed bij de bewolking passen.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:36:

Pfoeh, ik weet niet meer welke ik heb gekozen. In ieder geval niet die ene die er zo onnatuurlijk uit ziet (nogal donker). Ik had in ieder geval het plaatje die op de tweede plaats stond qua stemmen. 2000 ofzo.
Je bedoelt die andere die er onnatuurlijk uitziet? :P _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ossi schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:36:
Ik ben van geen van vieren fan. Misschien teveel gewend aan een DSLR met goed objectief.

Foto's 2 en 4 hebben ze flink aan de sliders gezeten voor saturatie.
Foto 3 is heel flets

Van de foto's die hier op tweakers gepost zijn (andere volgorde dan ik had op de site), ga ik voor foto 1.

*edit*
Holy shit, die foto's waarbij flink aan sliders getrokken is hebben de hoogste stemmen |:( 8)7 :F
Mja, mensen willen graag overgesatureerde plaatjes 8)7

Persoonlijk ben ik voor de foto gegaan die zowel het groen van het gras, het blauwe van de bus èn de bewolkte lucht goed belicht. Dus bij de tweakers post foto 1, dat was foto 3 op de opo site bij mij. Derde plek qua stemmen /don't care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Stilte voor de storm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
Inderdaad heel stil...
Enigste dat ik zowat gezien heb is melding dat die JD site al een 300.000 pre-registrations heeft

Voor de rest heel stillekes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
Benjike schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:07:
Inderdaad heel stil...
Enigste dat ik zowat gezien heb is melding dat die JD site al een 300.000 pre-registrations heeft

Voor de rest heel stillekes...
Nou vooruit dan maarrr....

https://www.gizmochina.co...ined-oxygenos-experience/

TL;DR, OxygenOS is/wordt geupdatet en er zit een ebook reader in met een warmte filter voor je ogen (dus blauwlichtfilter)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 17:35
pannekoek schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:13:
[...]

TL;DR, OxygenOS is/wordt geupdatet en er zit een ebook reader in met een warmte filter voor je ogen (dus blauwlichtfilter)
Its something? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
pannekoek schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:13:
[...]

Dat stond ook al op hun twitter:
https://twitter.com/oneplus/status/875186123265499137

Zoals gezegd werd, it's something. Het is een functie die mij niet boeit. Ik wil specs! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pannekoek
Ossi schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:37:
[...]

Dat stond ook al op hun twitter:
https://twitter.com/oneplus/status/875186123265499137

Zoals gezegd werd, it's something. Het is een functie die mij niet boeit. Ik wil specs! :+
he u vraagt wij draaien haha.
Pagina: 1 ... 19 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik de zoekfunctie voor je iets post. Veel 'nieuws' wordt nu dubbel gepost

Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem
Berichten over Pop-up Stores: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up

De OP5 zal op 20 juni om 18:00 uur (Beneluxtijd) gepresenteerd worden.

Hieronder de link naar het live event:
YouTube: OnePlus 5 - Launch Live Event