Danny.G schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:59:
Net zoals de OnePlus 3 op de HTC 10 leek?

[
afbeelding]
Ik lig er simpelweg niet meer wakker van. Het ontwerp is mooi, werkt en daar neem ik meer dan genoegen mee - zelfs als er toestellen op lijken. Toch kenmerkt bijvoorbeeld de OnePlus 3 zich nog steeds en ik hoef het toestel enkel van de zijkant te zien om te weten dat het de OnePlus 3 is.
Echt waar... dat de mensen de telefoon op een iPhone 7 vinden lijken, oké, maar dat vind ik alleen bij deze:

en echt stukken minder bij deze:
Over die foto van jou (niet gericht naar jou, maar de mensen die om elke scheet zeuren dat het op iets lijkt): zo kan je overal over zeiken. Het lijkt erop dat bij elke scheet die er wordt gelaten, wordt gezegd "jaa maar die lijkt er echt op". Ik zie echt genoeg verschillen met de HTC 10 vs de OnePlus 3.. Het enige identieke is, zijn de antennelijnen, en de ietwat gebolle achterkant.

Dat mensen die render op de iPhone 7 vinden lijken, oké, maar ik vind dat er te snel conclusies worden getrokken, als voorbeeld die HTC 10 vs OnePlus 3.
japjaan schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:24:
Jarenlang kregen andere fabrikanten (bijv HTC) de wind van voren voor het "kopieren" van andere fabrikanten qua uiterlijk (in mijn ogen ook nog 's onterecht ook). Als dit echt de OP5 is... dit is gewoon regelrecht een iPhone 7 kloon. Ben benieuwd hoe hier op gereageerd wordt of mag OnePlus alles omdat ze iets goedkoper zijn?

Ik denk dat er een misvatting is. Dit is een render, die het vermoedelijk niet is (omdat hij ook teveel op de iPhone 7 lijkt):

maar dit design is veel voor de hand liggender en is door Evan Blass bevestigt, die bekend staat als betrouwbaar: