Ik ben ook naar het event gegaan met de gedachte dat de online aanmelding voldoende zou zijn.
Uiteindelijk stond ik rond 17.30 in de rij en toen kreeg ik ergens achter me van een bezoeker te horen dat je je nog eerst in moest schrijven bij de deur. Toen ik daar de eerste keer even keek, werd er niets van gezegd door het personeel. Ik was nr. 281 en men kon zich gewoon op de lijst inschrijven, ook hier geen opmerking vanuit het personeel dat ze maar een x-aantal toestellen hebben.
Uiteindelijk werd om 17.30 medegedeeld dat alle telefoons waren uitverkocht. Verder geen korting bij je bestelling, goodiebag voor je geduld of iets anders waaruit blijkt dat het beter was om in die rij te staan, dan een online bestelling te doen (dat kon aan het einde van die avond nog steeds voor de 6GB variant).
Doordat ik de trip toch had gemaakt vanuit Eindhoven en ik wel benieuwd was naar de telefoon, viel de camera me ook nog eens tegen in vergelijking met mijn LeEco Le Max2. Die camera maakte scherpere macro foto's dan deze gloednieuwe krachtpatser van OnePlus.
Ik ben steeds bezig om tussen de bedrijven door een blog hierover te plaatsen, maar veel tijd heb ik tot nu toe nog niet gehad. Dat komt later nog wel
Oh ja, vanuit de andere kant was blijkbaar nog een rij ontstaan en volgens mij mochten zij ook nog eens eerder naar beneden dan de mensen die in de eerste rij stonden.
Wat mij betreft is het een aanfluiting en hadden ze beter even informatie kunnen opvragen bij bedrijven die hen voor zijn geweest zoals Apple, T-Mobile of Vodafone met hun acties.