The Yorick schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:45:
iPhone 5 bij de Vodafone winkel in Utrecht op Achter Clarenburg, 24 maanden €32,-.

Anoniem: 513772 in "[Aanbieding] Vodafone Openingsacties"
Met dank aan Atomsk voor het maken van de tabel
Correct:
RED 49,- + iPhone 5 15,- = 64,- -50% = 32,- per maand. Kies je voor een losse bijbetaling, dan is de losse bijbetaling NIET door de helft. Ook zijn aanvullende blox, MultiSims (behalve de standaard extra MultiSim van Red Super) de reguliere tarieven.
Simpel gezegd:
Is de bijbetaling hoger dan 24x2,50=60 euro? Dan is het handiger een tarief hoger te gaan (bijvoorbeeld C naar D). Is de bijbetaling lager, dan is gelijk bijbetalen goedkoper. Let wel bij verlengen erop dat er nog een aantal volle 'betaal'maanden bij je abonnement komen (tenzij je over twee jaar weer verlengd).
Maarrrr, wat kost een [insert] toestel dan?
De prijzen in de winkels zijn gelijk aan de prijzen in de Vodafone webshop. Ook kan je zelf kiezen of je meer of minder bijbetaald. Vodafone kent een structuur van A t/m E, waarbij elke stap 5 euro (nu dus 2,50) per maand meer kost. Standaard zit Red in de B categorie en Red Super in de C categorie.
Alle toestellen vind je hier: Vodafone Webshop
Zelf een abonnement samenstellen kan hier: Configurator
En de voorraad?
Als we dat eens wisten...
Over het algemeen voldoende voorraad, maar populaire toestellen zoals de SGS 4, HTC One, iPhone 5 32 & 64GB zijn vaak snel uitverkocht. Die voorraden zijn vrij beperkt.
Op het Vodafone Forum is een topic. Registreren is gratis en je hoeft geen klant te zijn van Vodafone. Daar wordt door Vodafone Crew updates gepost over de winkels.
Facts
Je abonnement cancelen kan enkel binnen 48 uur na aankoop.
Je abonnement kosteloos wijzigen kan enkel binnen 3 maanden na aankoop. Let op, kortingen komen te vervallen.
Ruilen is mij (Señor Sjon) gelukt, zelfs twee keer. Dit is geen garantie dat het elders ook lukt.
Door alle vragen over nummerbehoud bij deze even een nummerbehoud handleiding:
Met dank aan The_Zohan
Nummerbehoud van provider x (abonnement) naar Vodafone:
Overstappen met nummerbehoud kan vanaf 60 dagen voor einddatum, duurt minimaal een maand (de opzegtermijn van de oude provider) en porteerdatum moet op een doordeweekse dag vallen (dus soms maar 58 of 59 dagen vantevoren). Abonnement gaat lopen vanaf de nummerporteringsdatum.
Toestel mag meegenomen worden zogauw de oude provider het nummerbehoud heeft goedgekeurd (tijdsduur daarvan varieert van 1 minuut tot 5 werkdagen).
Nummerbehoud van Vodafone (abonnement) naar Vodafone:
Dit betreft dan een verlenging. Verlengen kan in vier maanden voor de einddatum . In principe geldt hiervoor dat het abonnement direct ingaat (m.u.v. Sizz). Looptijd van het abonnement wordt achter de huidige einddatum aangeplakt. Toestel mag gelijk mee. Let wel, je kan dus uiteindelijk een abonnement van 28 maanden krijgen (24 abo + 4 verlenging) waardoor je de laatste vier maanden de volle mep voor het abonnement betaald.
Nummerbehoud van Sizz (abonnement) naar Vodafone:
Dit betreft ook een verlenging, echter met iets andere regels. Het abonnement gaat in op de einddatum van het oude abonnement. Toestel mag gelijk mee.
Nummerbehoud van (alle) prepaid naar Vodafone:
Dit wordt behandeld als een nummerportering, echter met iets andere regels. Overstappen met nummerbehoud duurt minimaal 10 werkdagen (soms lukt het om het met 5 werkdagen aan te vragen, overleg even met de verkoper). Nummerbehoud mag maximaal tot 60 dagen worden uitgesteld.
Toestel mag mee zogauw het nummerbehoud door de oude provider is goedgekeurd (vanuit Vodafone prepaid is het in principe in een minuutje goedgekeurd).
Enkele vaak gestelde vragen beantwoord:
Kan ik mijn nummer naderhand nog laten inporteren? Nee
Mijn abonnement loopt nog 3 maanden bij provider x, kan ik alsnog eerder over met nummerbehoud? Nee
Mijn situatie is zo en zo anders dan anderen. Ik verdien een uitzondering. Nee
3 mei EN-IS in "[Aanbieding] Vodafone Openingsacties"
Poll: Welk toestel icm een abonnement heb jij genomen?
• HTC One
• iPhone 5
• Samsung Galaxy S4
• Een ander toestel (vertel...:))
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Wat willen wij niet zien:
iPhone 5 bij de Vodafone winkel in Utrecht op Achter Clarenburg, 24 maanden €32,-.

Anoniem: 513772 in "[Aanbieding] Vodafone Openingsacties"
Met dank aan Atomsk voor het maken van de tabel
Stad | Locatie | Heropening | Actieperiode |
---|---|---|---|
Utrecht | Achter Clarenburg | 20 april 2013 | 25 t/m 27 april |
Maarssen | Bisonspoor | 20 april 2013 | 25 t/m 27 april |
Den Haag | Frederik Hendriklaan | 27 april 2013 | 2 t/m 4 mei |
Capelle a/d IJssel | Centrum Passage | 27 april 2013 | 2 t/m 4 mei |
Kampen | Oudestraat | 4 mei 2013 | 8, 10 en 11 mei |
Emmeloord | Lange Nering | 4 mei 2013 | 8, 10 en 11 mei |
Winterswijk | Misterstraat | 18 mei 2013 | 23 t/m 25 mei |
Hardenberg | Voorstraat | 18 mei 2013 | 23 t/m 25 mei |
Schagen | Makado Centrum | 25 mei 2013 | 30 mei t/m 1 juni |
Huizen | Kerkstraat | 25 mei 2013 | 30 mei t/m 1 juni |
Amsterdam | Bijlmerplein | 1 juni 2013 | 6 t/m 8 juni |
Amsterdam Osdorp | 1 juni 2013 | 6 t/m 8 juni | |
Valkenswaard | De Kerverij | 8 juni 2013 | 13 t/m 15 juni |
Katwijk | Emmaplein | 8 juni 2013 | 13 t/m 15 juni |
Winschoten | Langestraat | 15 juni 2013 | 20 t/m 22 juni |
Zevenaar | Grietstraat | 15 juni 2013 | 20 t/m 22 juni |
Harderwijk | Donkerstraat | 22 juni 2013 | 27 t/m 29 juni |
Zwijndrecht | Hof van Holland | 22 juni 2013 | 27 t/m 29 juni |
Ridderkerk | Koningshof | 29 juni 2013 | 4 t/m 6 juli |
Correct:
- Geen toestellease
- Het is gewoon het normale Red of Red Super abonnement (met eventuele toestelbundels) qua kosten, maar dan met 50% korting gedurende 24 maanden. Geen andere voorwaarden o.i.d.
- Andere Vodafone abonnementen zijn uitgesloten van deelname.
- Zakelijke abonnementen zijn uitgesloten van deelname.
- SimOnly is ook toegestaan, mits Red of Red Super.
- De aanbieding geldt voor verlengen en nieuw.
- Bij nieuw zijn de normale aansluitkosten van toepassing
- Andere Vodafone verkooppunten (klantenservice/andere winkels) kunnen deze aanbieding niét afsluiten, alleen de betreffende actiewinkel. Daarom is het ook een openingsactie.
- Toestel moet direct leverbaar zijn, er kunnen geen reserveringen gemaakt worden.
RED 49,- + iPhone 5 15,- = 64,- -50% = 32,- per maand. Kies je voor een losse bijbetaling, dan is de losse bijbetaling NIET door de helft. Ook zijn aanvullende blox, MultiSims (behalve de standaard extra MultiSim van Red Super) de reguliere tarieven.
Simpel gezegd:
Is de bijbetaling hoger dan 24x2,50=60 euro? Dan is het handiger een tarief hoger te gaan (bijvoorbeeld C naar D). Is de bijbetaling lager, dan is gelijk bijbetalen goedkoper. Let wel bij verlengen erop dat er nog een aantal volle 'betaal'maanden bij je abonnement komen (tenzij je over twee jaar weer verlengd).
Maarrrr, wat kost een [insert] toestel dan?
De prijzen in de winkels zijn gelijk aan de prijzen in de Vodafone webshop. Ook kan je zelf kiezen of je meer of minder bijbetaald. Vodafone kent een structuur van A t/m E, waarbij elke stap 5 euro (nu dus 2,50) per maand meer kost. Standaard zit Red in de B categorie en Red Super in de C categorie.
Alle toestellen vind je hier: Vodafone Webshop
Zelf een abonnement samenstellen kan hier: Configurator
En de voorraad?
Als we dat eens wisten...
Op het Vodafone Forum is een topic. Registreren is gratis en je hoeft geen klant te zijn van Vodafone. Daar wordt door Vodafone Crew updates gepost over de winkels.
Facts
Je abonnement cancelen kan enkel binnen 48 uur na aankoop.
Je abonnement kosteloos wijzigen kan enkel binnen 3 maanden na aankoop. Let op, kortingen komen te vervallen.
Ruilen is mij (Señor Sjon) gelukt, zelfs twee keer. Dit is geen garantie dat het elders ook lukt.
Door alle vragen over nummerbehoud bij deze even een nummerbehoud handleiding:
Met dank aan The_Zohan
Nummerbehoud van provider x (abonnement) naar Vodafone:
Overstappen met nummerbehoud kan vanaf 60 dagen voor einddatum, duurt minimaal een maand (de opzegtermijn van de oude provider) en porteerdatum moet op een doordeweekse dag vallen (dus soms maar 58 of 59 dagen vantevoren). Abonnement gaat lopen vanaf de nummerporteringsdatum.
Toestel mag meegenomen worden zogauw de oude provider het nummerbehoud heeft goedgekeurd (tijdsduur daarvan varieert van 1 minuut tot 5 werkdagen).
Nummerbehoud van Vodafone (abonnement) naar Vodafone:
Dit betreft dan een verlenging. Verlengen kan in vier maanden voor de einddatum . In principe geldt hiervoor dat het abonnement direct ingaat (m.u.v. Sizz). Looptijd van het abonnement wordt achter de huidige einddatum aangeplakt. Toestel mag gelijk mee. Let wel, je kan dus uiteindelijk een abonnement van 28 maanden krijgen (24 abo + 4 verlenging) waardoor je de laatste vier maanden de volle mep voor het abonnement betaald.
Nummerbehoud van Sizz (abonnement) naar Vodafone:
Dit betreft ook een verlenging, echter met iets andere regels. Het abonnement gaat in op de einddatum van het oude abonnement. Toestel mag gelijk mee.
Nummerbehoud van (alle) prepaid naar Vodafone:
Dit wordt behandeld als een nummerportering, echter met iets andere regels. Overstappen met nummerbehoud duurt minimaal 10 werkdagen (soms lukt het om het met 5 werkdagen aan te vragen, overleg even met de verkoper). Nummerbehoud mag maximaal tot 60 dagen worden uitgesteld.
Toestel mag mee zogauw het nummerbehoud door de oude provider is goedgekeurd (vanuit Vodafone prepaid is het in principe in een minuutje goedgekeurd).
Enkele vaak gestelde vragen beantwoord:
Kan ik mijn nummer naderhand nog laten inporteren? Nee
Mijn abonnement loopt nog 3 maanden bij provider x, kan ik alsnog eerder over met nummerbehoud? Nee
Mijn situatie is zo en zo anders dan anderen. Ik verdien een uitzondering. Nee
3 mei EN-IS in "[Aanbieding] Vodafone Openingsacties"
Poll: Welk toestel icm een abonnement heb jij genomen?
• HTC One
• iPhone 5
• Samsung Galaxy S4
• Een ander toestel (vertel...:))
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Wat willen wij niet zien:
- Wanneer kan ik het beste in de rij kan aansluiten?
- Ligt toestel X in winkel Y op datum Z op voorraad?
- Kan er voor mij een uitzondering gemaakt worden door Vodafone vanwege $reden?
- Samenvattingen over de etnische samenstelling van de rij.
- Het is geen 'plemp hier uw vraag' topic. Houd het nuttig en on-topic en zorg ervoor dat anderen ook wat aan je bericht hebben.
[ Voor 212% gewijzigd door Señor Sjon op 13-05-2013 17:13 ]