Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
THNX voor de info!Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 23:54:
Beste mensen,
Bij deze zal ik de lijst voor jullie afmaken:
Enjoy!
Verwijderd
Ik gok op dat laatste.. Haha!CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:00:
Altijd branded is ook niet waar, heb genoeg toestellen gehad bij VF die dat niet warenOf is dat hun 2013 beleid?
Simlocks kom je bijna niet meer tegen, alleen nog bij Prepaid. Waarom? Nou, een overstapper kan pas aan het eind van zijn contract op het nieuwe netwerk. Maar hij wil wel graag zijn nieuwe telefoon gaan gebruiken op zijn aflopende abonnement. Met een SIMlock kan dat niet.
Maarre, ik zie een logo van Vodafone e.d. ben je formeel of informeel Vodafone hier? Bedankt voor de info trouwens.
In principe is deze aanbieding wel beter dan degene van T-Mobile.
300/2.500/1.750 vs. FUP/FUP/1.000
Alleen ik wil een S4, en het is wel irritant dat je er maar op moet gokken dat ie er is.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Informeel, ik lees veel op tweakers maar reageer eigenlijk nooit. Maar ja, als insider kon ik het nu niet maken om jullie van deze informatie te weerhouden..Senor Sjon schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:04:
Mijn S2 was sowieso niet branded, en die kwam echt van BelCompany af, toen het al overgenomen was door Vodafone.
Simlocks kom je bijna niet meer tegen, alleen nog bij Prepaid. Waarom? Nou, een overstapper kan pas aan het eind van zijn contract op het nieuwe netwerk. Maar hij wil wel graag zijn nieuwe telefoon gaan gebruiken op zijn aflopende abonnement. Met een SIMlock kan dat niet.
Maarre, ik zie een logo van Vodafone e.d. ben je formeel of informeel Vodafone hier? Bedankt voor de info trouwens.
In principe is deze aanbieding wel beter dan degene van T-Mobile.
300/2.500/1.750 vs. FUP/FUP/1.000
Alleen ik wil een S4, en het is wel irritant dat je er maar op moet gokken dat ie er is.
Voor zo ver ik zag gingen er ook alleen maar iPhone 5's over de toonbank. Bij het verlengen en invoeren van mijn gegevens, zag ik dat de medewerker de keuze had tussen Samsung of Apple in een pulldown menu, dus geen andere merken. Mogelijk omdat er al een eerdere selectie in het menu gemaakt was of dat ze echt alleen maar Samsung's/iPhone's op voorraad hadden. Het zijn (nu) natuurlijk wel de twee toestellen met de meeste bang for buck.
Thanks voor de tip trouwens. Donderdagavond goed besteed
[ Voor 9% gewijzigd door speedyjules07 op 26-04-2013 00:14 ]
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Zo snijdt Vodafone zich behoorlijk in de vingers, want anders waren er honderden extra abbo's afgesloten.
Ik wil best morgen naar Utrecht, als ik het af kan sluiten en later het toestel ontvang, maar that's a no-go
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Verwijderd
Je kan ieder toestel combineren met de actie. Het Dropdown menu is later op de middag aangepast naar alle toestellen.speedyjules07 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:10:
Vandaag ook in Utrecht geweest. Ongeveer anderhalf uur in de rij gestaan, maar het was het zeker waard. Het is gewoon een hele scherpe aanbieding (al helemaal als je na gaat dat ik nu 26 eur betaal voor een crappy SIM only Bel+SMS+Web Vaak).
Voor zo ver ik zag gingen er ook alleen maar iPhone 5's over de toonbank. Bij het verlengen en invoeren van mijn gegevens, zag ik dat de medewerker de keuze had tussen Samsung of Apple in een pulldown menu, dus geen andere merken. Mogelijk omdat er al een eerdere selectie in het menu gemaakt was of dat ze echt alleen maar Samsung's/iPhone's op voorraad hadden. Het zijn (nu) natuurlijk wel de twee toestellen met de meeste bang for buck.
Thanks voor de tip trouwens. Donderdagavond goed besteed
Verwijderd
Geen interesse in een Xperia Z dan?CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:10:
Dat het toestel op voorraad MOET zijn vind ik eigenlijk vrij frappant?
Zo snijdt Vodafone zich behoorlijk in de vingers, want anders waren er honderden extra abbo's afgesloten.
Ik wil best morgen naar Utrecht, als ik het af kan sluiten en later het toestel ontvang, maar that's a no-go
Iets met coulance, klantvriendelijkheid... Veel van die mensen die 'm willen, terwijl die er niet is zijn / blijven / worden dan wel klant. Nu zal er een grote groep van de potentiële klanten toch afzien van Vodafone en gaan voor een andere oplossing. Wat ik best begrijp want de 'normale' RED-tarieven zijn flink aan de prijsVerwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:14:
Snap ik. Het idee was ook dat de GS4 mee zou doen. Maar door leveringsproblemen is dit onmogelijk geworden. En de GS4 wordt toch wel verkocht. Actie of geen actie.. Dus waarom dan de moeite nemen in dit ene filiaal 100 mensen achter de broek aan te gaan zitten om hun GS4 op te laten halen, en de aankomende 100 toestellen die binnekomen moeten vasthouden voor mensen die de helft van het geld betalen. En dan tegen de klant die wel het abonnement wil hebben zonder korting moet zeggen dat de levertijd van de GS4 3 maanden is..
Wij kunnen er niks aan doen dat HTC of Samsung niet leveren, maar willen wel het toestel met 'n 50% abbo
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind het RED tarief wel meevallen, het hangt heel erg af van het gebruik. Mensen die veel bellen en in de winkel staan met rekeningen van 300/400 euro zijn erg blij met hun 49 euro abonnementje..
Edit: Daar bij komt dat je voor 49 euro wel een 28.8 mps internet heb, en dat niet te vergelijken is met een T-mobile van 7.2 (als je al bereik heb
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2013 00:28 ]
Verwijderd
Alle prijzen zoals je online kunt vinden, maar dan met 50% korting. Overigens geld de korting enkel voor de RED en de RED Super. Dus niet voor de Essential..Freakster86 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:19:
32 euro dus voor een iPhone 5. Enig idee wat het kost met een iPhone 4(s)? Zijn dat gewoon de prijzen online /2?
Ja als jij zorgt dat het toestel wat ik wil er ligtVerwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:26:
En de mensen die hem echt graag willen hebben kunnen altijd nog naar een van de andere filialen
Klopt, maar het spreekt voor zich dat een abbo voor 50% meer mensen trektIk vind het RED tarief wel meevallen, het hangt heel erg af van het gebruik
Leuk, heb nu 14,4Mbps haal ik ook nooit: nieuws: Kwart Vodafone-klanten met 14,4Mbps-abo haalt 4MbpsEdit: Daar bij komt dat je voor 49 euro wel een 28.8 mps internet heb
*bash*en dat niet te vergelijken is met een T-mobile van 7.2 (als je al bereik heb)
Ja, daar overtuig je ook geen honderd klanten mee per minuutOok de multisim vind ik zelf een leuke!
EDIT: Het is trouwens de bedoeling dat je, je berichten 'wijzigt' in plaats van tig losse posts onder elkaar te typen
[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 26-04-2013 00:32 ]
Verwijderd
Verwijderd
Tegen de tijd dat Huizen zijn promo heeft ga ik er een klein beetje van uit dat de GS4 normaal leverbaar is en dus ook op voorraad zal zijn.CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:32:
[...]
Ja als jij zorgt dat het toestel wat ik wil er ligt![]()
[...]
Klopt, maar het spreekt voor zich dat een abbo voor 50% meer mensen trekt
[...]
Leuk, heb nu 14,4Mbps haal ik ook nooit: nieuws: Kwart Vodafone-klanten met 14,4Mbps-abo haalt 4Mbps
[...]
*bash*
[...]
Ja, daar overtuig je ook geen honderd klanten mee per minuut
EDIT: Het is trouwens de bedoeling dat je, je berichten 'wijzigt' in plaats van tig losse posts onder elkaar te typen
En ga je er nu serieus nieuws uit augustus 2012 bij halen.
Uitschietertje naar de 15 mbps:
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2013 00:41 ]
Heb al gezocht via google maar geen eenduidig antwoord kunnen vinden. Ik ga verlengen. Heb nu een iPhone 55 abonnement, en wil morgen dus naar --> VF Red. Heb ik hiervoor mijn pinpas nodig? Die is namelijk verloren en ontvang ik pas de komende week.
Mooi, die hoef ik ook nietVerwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:35:
Tegen de tijd dat Huizen zijn promo heeft ga ik er een beetje van uit dat de GS4 normaal leverbaar is
Serieus jaEn ga je er nu serieus nieuws uit augustus 2012 bij halen.
Misschien nu iets beter op piekmomenten: nieuws: Vodafone begint met uitrol dual carrier-hsdpa+
Vast en zeker een mooi piekmoment met een zeer goede verbindingAls ik mijn Speed Tester open haal ik 9/10 mbps van de 14.4 die ik nu ook nog heb.
Ik hoop dat ik volgende week een One kan bemachtigen, if not, dan is het best wel jammer,
maar dan laat ik m'n huidige €25,00 abonnementje bij Vodafone gewoon doorlopen, c'est ca
Hopelijk hebben ze dan een htc one liggen, iPhone en S4 heb ik niet zoveel mee
Verwijderd
Enkel je legitimatie, en uiteraard moet je zelf de contractant zijn. (Dus als hij op naam van ouders staat, neem ze dan mee) En een goed humeur, is voor ons ook een stuk leuker..MintyDoerak schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:40:
@Koningwatermake
Heb al gezocht via google maar geen eenduidig antwoord kunnen vinden. Ik ga verlengen. Heb nu een iPhone 55 abonnement, en wil morgen dus naar --> VF Red. Heb ik hiervoor mijn pinpas nodig? Die is namelijk verloren en ontvang ik pas de komende week.
Verwijderd
Weet je toevallig de internetsnelheid van een Bel+SMS+Web 350 abbo? 3.6 / 7.2 / 14.4?
Nee, zo gek zijn ze nou ook weer nietVerwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:43:
Geld de actie ook voor 1 jaar abonnementen?
[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 26-04-2013 00:44 ]
Verwijderd
Nee enkel voor 2 jarige abonnementen!Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:43:
Geld de actie ook voor 1 jaar abonnementen? Als ik bijvoorbeeld op de site van VF kijk naar de One/S4 kost ie 59pm en dan nog 240 bijbetalen. Dan kom je met 50% korting uit op 29,50pm. In totaal is dat 360+240 = 600 euro. Das nog goedkoper dan los. Of krijg je nog ook korting op het bedrag dat je moet bijbetalen?
Betreft een verlenging heCLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:43:
Pinpas niet nodig om 1 cent te pinnen om je rekeningnummer te verifieren?
Weet je toevallig de internetsnelheid van een Bel+SMS+Web 350 abbo? 3.6 / 7.2 / 14.4?
[...]
Nee, zo gek zijn ze nou ook weer niet
Verwijderd
Nee, de 1 cent transactie is enkel als nieuwe klant bij Vodafone, of als je een 2e abonnement wilt afsluiten.CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:43:
Pinpas niet nodig om 1 cent te pinnen om je rekeningnummer te verifieren?
[...]
Nee, zo gek zijn ze nou ook weer niet
[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 26-04-2013 00:46 ]
Verwijderd
Nooit over na gedacht, denk dat het niet zo makkelijk zal zijn als jij zegt..CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:46:
Ja... leuk, maar je rekening kan toch opgeheven zijnNou top!
Ik ga naar bed, zal morgen nog eens kijken of ik mensen blij kan maken met informatie. Morgen namelijk weer een lange en drukke dag.... Met veel klanten die allemaal het zelfde willen.. xD
Blacklist, deurwaarders, onzin, maar het kan welVerwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:47:
Nooit over na gedacht, denk dat het niet zo makkelijk zal zijn als jij zegt..

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 26-04-2013 00:49 ]
Verwijderd
Waar heb je deze afgesloten? Bij ons wordt altijd vermeld dat de internetsnelheid van de BSW extreem lager is dan die van de RED. Hoe lang geleden heb je hem afgesloten? Binnen de 3 maanden kan je hem kosteloos aan laten passen in de winkel, neem je ID, je toestel en je contract mee..Gamer dénis schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:48:
Hulde dat een VF medewerker de tijd neemt om hier te reageren, formeel of informeel. Ik baal echt enorm dat ik een bws 100 heb, vooral de tegenvallende internetsnelheid is een tegenvaller (3.6mb/s) jammer dat ze de HTC one niet hebben, anders stond ik er morgenochtend voor de deur
Verwijderd
Als ik daar de tijd voor kan vinden zal ik dat doen.. =PCLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:49:
[...]
Blacklist, deurwaarders, onzin, maar het kan welSucces morgen! Maak maar 'n foto van de rij! Leuk!
[afbeelding]
Hoop jullie een S4 of One kunnen krijgen, maar zal wel weer kunstmatig lage voorraad gehouden worden bij Vodafone.
'Het zuiden' wordt vaak gezien als een buitenwijk van Nederland waar niemand woont die van belang is ;-)Cyclonic schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:59:
Helemaal geen opening in het zuiden? T-mobile was teminste nog in Maastricht/Heerlen/Venlo, naja na dit verhaal [Aanbieding] Nokia Lumia 820 - Vodafone doe ik toch nooit meer met Vodafone zaken. Zelfs al kreeg ik het 1 jaar 100% en 2de jaar 50%
Hoop jullie een S4 of One kunnen krijgen, maar zal wel weer kunstmatig lage voorraad gehouden worden bij Vodafone.
*voelt zich ook weggecijferd met een zachte G*
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Ik stel deze vraag toch, al heb ik een hard hoofd in een voor mij gunstig antwoord:Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 23:54:
Je huidige abonnement migreren naar een RED abonnement kan, dit kost je eenmalig € 50,- migratie kosten en kan niet worden omgezet naar een Sim Only. Heb je dus bijv. een Sim Only kan je nkel migreren naar een normale RED, uiteraard zonder toestel, dit kan aan het einde van je contractperiode (of 4 maanden daar voor)
Ik heb sinds november vorig jaar een VF BSW (10gb) sim only afgesloten, is er voor mij nog een mogelijkheid dit te kunnen omzetten/migreren naar een RED abonnement, met telefoon, van deze actie? Of moet ik nog 20 maanden wachten?
Samengevat, toestel icm RED onbeperkt bellen + 1GB internet:
SGS3 +32GB € 49,- /2 = € 24,50
SGS4 16GB +64GB € 59,- /2 = € 29,50
iPhone5 16GB € 64,- /2 = € 32,-
iPhone 4S 16GB € 59,- /2 = € 29,50
HTC One € 59,- /2 = € 29,50
Yes... zowel op abo als op toestelbijbetaling, wel uitgedrukt in bijtelling per maand.TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 01:32:
Toestelbijbetaling ook 50% korting op?
Is hierboven eerder genoemd. Weet niet of het geld voor eenmalige bijbetalingsbedragen.
Zie ook de Vodafone poster in de TS, gebaseerd op € 49,- abo + € 15,-/mnd aflossing voor de iPhone5 = € 64,-
Gedeeld door 2 is dat € 32,-/mnd.
Maar dan nog... als je een abo + toestel voor deze prijzen kunt krijgen, mag je in je handjes klappen denk ik.
Vraag me trouwens wel af wat de inbegrepen 'Vervangend toestel service' betekend bij alle toestellen icm RED abo's.
[ Voor 34% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 26-04-2013 01:40 ]
Precies. Wil ik ook graag weten, want 24*15 = 360 > 284,99 (bijbetaling in een keer op Iphone 5 16GB) > 24*7,50=180.TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 01:34:
Ah ja, ik bedoelde de eenmalige bijbetaling, ik betaal liever niet per maand wat ik ook in 1x kan betalen (zeker niet als het dan goedkoper is)
Abo € 49,- /mnd
Aflossing € 15,- /mnd
Eenmalig € 199,99
Totaal € 32,- /mnd + € 200,- => verrekend ca € 40,35 /mnd over 24 maanden.
Losse bijbetaling zou verrekend neerkomen op:
Abo € 49,- /2 + € 500 /24 = € 45,35 zonder korting op de bijbetaling
Abo € 49,- /2 + (€ 500 /24) /2 = € 34,95 met korting op de bijbetaling
MITS korting geldt op eenmalige bijbetaling
Ben benieuwd wat we morgen te horen krijgen :-)
Ook dit snap ik overgens niet helemaal:
'Je huidige abonnement migreren naar een RED abonnement kan, dit kost je eenmalig € 50,- migratie kosten en kan niet worden omgezet naar een Sim Only. Heb je dus bijv. een Sim Only kan je nkel migreren naar een normale RED, uiteraard zonder toestel, dit kan aan het einde van je contractperiode (of 4 maanden daar voor)'
Ik kan dus met mijn huidige sim only niet migreren naar een red super + toestel na migratiekosten te betalen? Enkel als ik een toestel abbo heb bij vodafone?
[ Voor 17% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 26-04-2013 01:55 ]
Klopt... maar ik ging er dan ook vanuit dat je geen korting krijgt op de eenmalige bedragen.TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 01:50:
Danny je vergeet in je reactie bij de aflossing + bijbetaling dat die bijbetaling eventueel dus 100 is ipv 200 met de korting, maar inderdaad, fuck aflossing, ik betaal liever gewoon (de helft) van 485/395 (Red/RedSuper) en vervolgens 24,50 per maand
Ben benieuwd wat we morgen te horen krijgen :-)
..
De maandelijkse kosten leveren toch net wat meer op, ook al geven ze er korting op. Lijkt me dat dit hun stokje achter de deur is om de mindere winst op de toestellen toch nog enigszins in de hand te houden.
Maar idd,..... laten we afwachten wat er gemeld wordt.. en... dat deze actie ook buiten die enkele winkels beschikbaar komt
Ik heb gisteren een nieuwe gekocht a 622EUR. Ik ga over een paar uurtjes dus maar even naar Utrecht of Maarssen (misschien betere optie? hm, 2u wachten lees ik nu) om deze aanbieding af te nemen en vervolgens de net gekochte iphone te retourneren. Met die sim-only abo's van VF ga je nooit onder deze bedragen uitkomen.
Voor de zekerheid nog even, je gaat dus in totaal betalen (over 24 maanden):
32,50*24 = 768EUR, geen andere kosten (behalve de overlapping van je abo)?
Dit is best een zieke aanbieding.
[ Voor 9% gewijzigd door Polen op 26-04-2013 02:54 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Polen op 26-04-2013 03:42 ]
Hoe zit het überhaupt met nummerbehoud? Is voor mij wel erg belangrijk. Neem aan dat die optie wel gewoon geboden word?Polen schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 03:40:
Met die overlap van abonnementen, hoe zit het dan met nummerbehoud?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Hoe zit dit precies? Je kunt dus een abbo nemen waarbij het toestel gratis is om vervolgens binnen drie maanden het abbo kosteloos naar de goedkoopste variant om te zetten?
Verwijderd
Nee, helaas zul je echt nog moeten wachten. Waarom heb je een Sim Only voor 2 jaar afgesloten?JeyJey schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 01:08:
[...]
Ik stel deze vraag toch, al heb ik een hard hoofd in een voor mij gunstig antwoord:
Ik heb sinds november vorig jaar een VF BSW (10gb) sim only afgesloten, is er voor mij nog een mogelijkheid dit te kunnen omzetten/migreren naar een RED abonnement, met telefoon, van deze actie? Of moet ik nog 20 maanden wachten?
Verwijderd
Nee de eenmalige bijbetaling gaat niet door de helft. Het zijn enkel je abonnementskosten die 50% kortingen hebben. Dus gewoon lekker in je abonnement verwerken die kosten..Danny the dog schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 01:38:
Tja, @Koningswatermake werkt bij VF, die zou het moeten weten.
Maar dan nog... als je een abo + toestel voor deze prijzen kunt krijgen, mag je in je handjes klappen denk ik.
Vraag me trouwens wel af wat de inbegrepen 'Vervangend toestel service' betekend bij alle toestellen icm RED abo's.
Verwijderd
Nummerbehoud kan maximaal 60 dagen voor het einde van jou huidige contract bij jou huidige provider. Als je deze eerder aanvraagt "reject"jou huidige provider de aanvraag.westergas schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 07:05:
[...]
Hoe zit het überhaupt met nummerbehoud? Is voor mij wel erg belangrijk. Neem aan dat die optie wel gewoon geboden word?
Verwijderd
Ja, natuurlijk wordt daar rekening mee gehouden. Dus als jij in die tijd toch naar een lager abonnement gaat betaal je uiteraard nog wel even het "x"bedrag wat je voor je toestel zou moeten betalen. Maar de wijziging zelf is kosteloos.Snoop schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 08:18:
"Je abonnement kosteloos wijzigen kan enkel binnen 3 maanden na aankoop."
Hoe zit dit precies? Je kunt dus een abbo nemen waarbij het toestel gratis is om vervolgens binnen drie maanden het abbo kosteloos naar de goedkoopste variant om te zetten?
Je kan neem ik aan kiezen uit Red A/B/C/D?Danny the dog schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 01:47:
De iPhone5 64GB wordt volgens de site alsvolgt berekend:
Abo € 49,- /mnd
Aflossing € 15,- /mnd
Eenmalig € 199,99
Totaal € 32,- /mnd + € 200,- => verrekend ca € 40,35 /mnd over 24 maanden.
Losse bijbetaling zou verrekend neerkomen op:
Abo € 49,- /2 + € 500 /24 = € 45,35 zonder korting op de bijbetaling
Abo € 49,- /2 + (€ 500 /24) /2 = € 34,95 met korting op de bijbetaling
MITS korting geldt op eenmalige bijbetaling
Zodra de bijbetaling onder de 60 euro zit, is het voordeliger die bijbetaling te nemen.
Dus de S4 kost los 149
A abo 44 > 269 bijbetalen
B abo 49 > 149 bijbetalen
Cabo 54 > 59 bijbetalen (maar 90 euro korting op 120 euro normale meerkosten),
D abo 59 > 0 bijbetalen
Dus het abo van 54 euro is even duur als de 59 variant.
Hoe zit het met de SGS4 in Den Haag en Capelle volgende week? Anders ga ik zaterdag mijn kansen wagen bij T-Mobile Rotterdam i.p.v. verlengen bij Vodafone.
Edit
Je kan je berichten editten of quote's samenvoegen. Nu post je 3-4 keer achter elkaar wat niet echt conform netiquette is.
[ Voor 5% gewijzigd door Señor Sjon op 26-04-2013 08:40 ]
Verwijderd
Ja I know, ik ben nog maar half wakker.. xD En moet zo weg haha!Senor Sjon schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 08:39:
[...]
Je kan neem ik aan kiezen uit Red A/B/C/D?
Zodra de bijbetaling onder de 60 euro zit, is het voordeliger die bijbetaling te nemen.
Dus de S4 kost los 149
A abo 44 > 269 bijbetalen
B abo 49 > 149 bijbetalen
Cabo 54 > 59 bijbetalen (maar 90 euro korting op 120 euro normale meerkosten),
D abo 59 > 0 bijbetalen
Dus het abo van 54 euro is even duur als de 59 variant.
Hoe zit het met de SGS4 in Den Haag en Capelle volgende week? Anders ga ik zaterdag mijn kansen wagen bij T-Mobile Rotterdam i.p.v. verlengen bij Vodafone.
Edit
Je kan je berichten editten of quote's samenvoegen. Nu post je 3-4 keer achter elkaar wat niet echt conform netiquette is.
Maar je zou de klantenservice is even moeten bellen en je laten doorverbinden met het betreffende filiaal en vraag daar of ze een GS4 voor je apart willen houden, uiteraard moet je dan niet zeggen dat je weet van de actie. "Ik wil v/d week mijn abonnement verlengen, hebben jullie die GS4? Zo ja wil je die op mijn naam achter leggen?"
Verwijderd
Je werkt toch om de hoek daar?Senor Sjon schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 08:45:
Dan zien ze mijn woonplaats die niet daar ligt en ze weten zelf van de openingsacties. Hoeveel kans van slagen heeft dat?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Verwijderd
Precies!
Edit: Ik ga aan het werk! Wellicht help ik vandaag nog een van jullie..
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2013 08:50 ]
Mwoah, werk in Zwijndrecht. Ligt er mooi tussenin
Ik zie dat ie morgen open gaat. Dan plaats ik wel een pre-order voor volgende week.
En als ze het toestel dan onverhoopt niet hebben wegens foutje, bedankt? Dan heb ik liever de verlenging en dat ik na mijn werk het toestel kom afhalen.
[ Voor 35% gewijzigd door Señor Sjon op 26-04-2013 09:00 ]
hierbij de berekening:
Red: 59euro /2 (50%) = 30 x 24mnd = 720 euro.
Red Super: 65 euro, korting 5euro per maand. Dus 60 / 2 (50%) = 30 x 24mnd =720 euro.
http://www.vodafone.nl/mo...estel/vodafone_red_super/
Ik kom op wat anders uit:
Red C = 54: 27*24+59=707
Super C = 65: 32,5*24+59=839
Voordeel is dat je voor 5,50 p.m. dus 3GB meer krijgt, een MultiSim voor je tablet en 4G tegen het einde van je abo om die extra 3GB er in notime doorheen te fakkelen.
[ Voor 35% gewijzigd door Señor Sjon op 26-04-2013 09:31 ]
Je rekent die 150 euro los niet mee in je berekening terwijl je met de Red wel het toestel al betaald hebt... Een verlaging van 90 euro (150>60) kost je via de maandlasten 60 euro en los dus 90 euro.
[ Voor 9% gewijzigd door Señor Sjon op 26-04-2013 09:38 ]
Zo ja ga ik toch even naar utrecht/maarssen om mijn abbo daar te verlengen.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
(Eer)Gisteren hebben alle BCs/Vodafone winkels 2-4 HTC One's geleverd gekregen. De meeste waren direct voor reserveringen apart gelegdRubman schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:37:
Weet iemand of je nu wel of niet de HTC One kan bestellen in de winkels die nu open zijn?
Zo ja ga ik toch even naar utrecht/maarssen om mijn abbo daar te verlengen.
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar
die kloppenRubman schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:45:
Hoe zeker zijn die andere data van winkels?
Aah ok,Senor Sjon schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:29:
http://www.vodafone.nl/sh...nementen?_requestid=27544
Ik kom op wat anders uit:
Red C = 54: 27*24+59=707
Super C = 65: 32,5*24+59=839
Voordeel is dat je voor 5,50 p.m. dus 3GB meer krijgt, een MultiSim voor je tablet en 4G tegen het einde van je abo om die extra 3GB er in notime doorheen te fakkelen.
ik was van Red D uitgegaan, had ik er ff bij moeten zetten.
De red C komt dus goedkoper uit dan de Red D.
had mijn pa even laten polsen in Maarssen, daar stond al rui 100 man voor de winkel om 9:00ls789 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:54:
Is het al druk? Ik moet nog 2 uur werken dan ga ik er ook naartoe:))

When I get sad i stop being sad and be awesome instead
BizarWicked-Game schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:57:
[...]
had mijn pa even laten polsen in Maarssen, daar stond al rui 100 man voor de winkel om 9:00En ik kanzelf pas vanmiddag om half 4 langs pffff dat gaat nog wat worden.

Inderdaad bizar, moet ik volgende week donderdag met mijn ontbijtje al om 8h voor de deur gaan liggen ofzo???alwaysleft schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:01:
[...]
BizarMet de iPhone 5 is het zelfs een koopje
Vanaf 1u komt de nieuwe levering binnen, vanaf dan is >47 aan de beurt.
Samsung heeft nog niet geleverd aan Vodafone volgens de klantenservice, dus dat word duimen draaien.Senor Sjon schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:02:
Met alle varianten is het een koopje... Ik hoop dat ze volgende week genoeg S4's hebben.
Lijkt erop, kijk van die 100 vraag ik mij af hoeveel er voor een One of S4 gingen vandaag. Want die krijgen teleurstellende berichten voor de winkels Maarssen en Utrecht.bvbal79 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:06:
[...]
Inderdaad bizar, moet ik volgende week donderdag met mijn ontbijtje al om 8h voor de deur gaan liggen ofzo???
Dus ik verwacht toch wel een run erop, enige puntje vind ik dat ik het abonnement wel wil afsluiten maar stel telefoon is niet meer voorradig dan lijkt niemand te weten of het te reserveren is.
Iemand enig idee hoe groot de voorraad voor iPhone 5 wit is? Wil er morgen ochtend 1tje halen
CISSP! Drop your encryption keys!
Ik woon om de hoek en loop wel vanaf morgen die vodafone winkel in capelle elke dag binnenWicked-Game schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:17:
[...]
Lijkt erop, kijk van die 100 vraag ik mij af hoeveel er voor een One of S4 gingen vandaag. Want die krijgen teleurstellende berichten voor de winkels Maarssen en Utrecht.
Dus ik verwacht toch wel een run erop, enige puntje vind ik dat ik het abonnement wel wil afsluiten maar stel telefoon is niet meer voorradig dan lijkt niemand te weten of het te reserveren is.

Iphones ja, excuuslaurens0619 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:17:
nummers uitgedeeld? Nieuwe voorraad voor iPhones of andere?
Iemand enig idee hoe groot de voorraad voor iPhone 5 wit is? Wil er morgen ochtend 1tje halen
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ja ben ook wel benieuwd wat je hiermee bedoeld.... en moeten mensen trouwens niet gewoon werken ipv vrijdag voor de deur van een vodafone winkel te liggen, of is de bijstand tegenwoordig zo goedPolen schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:16:
100 man is overdreven. Gisteren zijn nummers uitgedeeld tot 48, heb net zelf 78 gekregen.
Vanaf 1u komt de nieuwe levering binnen, vanaf dan is >47 aan de beurt.
Zou toch moeten kunnen lijkt me, want waarom kan het in een nieuwe winkel wel een een al bestaande niet.westergas schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:20:
Als je in zo'n nieuwe winkel die deal kan krijgen kán het dus wel voor een schappelijke prijs. Zou je met een beetje overtuigingskracht elders ook zo'n deal kunnen krijgen?
Probeer het zou ik zeggen en post je resultaten hier.
komop man, staat in de ts:westergas schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:20:
Als je in zo'n nieuwe winkel die deal kan krijgen kán het dus wel voor een schappelijke prijs. Zou je met een beetje overtuigingskracht elders ook zo'n deal kunnen krijgen?
- Andere Vodafone verkooppunten (klantenservice/andere winkels) kunnen deze aanbieding niét afsluiten, alleen de betreffende actiewinkel. Daarom is het ook een openingsactie
Dat is al uitvoerig besproken, helaas niet het geval!Wicked-Game schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:17:
Enige puntje vind ik dat ik het abonnement wel wil afsluiten
maar stel telefoon is niet meer voorradig dan lijkt niemand te weten of het te reserveren is.
Kan iemand mij antwoord geven op mijn vraag dat als vandaag een Sony Z koop deze bij wijze van spreken morgen voor een S4 kan ruilen?
Nee, want morgen ligt er nog geen S4Elvir90 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:23:
Het aansluiten bij een andere winkel is in principe mogelijk, de actie staat in het systeem echter mag het niet.
Kan iemand mij antwoord geven op mijn vraag dat als vandaag een Sony Z koop deze bij wijze van spreken morgen voor een S4 kan ruilen?
Dit is natuurlijk een leuke huisregel, maar vraag me af hoe rechtsgeldig dit is.Carfanatic schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:21:
[...]
komop man, staat in de ts:
- Andere Vodafone verkooppunten (klantenservice/andere winkels) kunnen deze aanbieding niét afsluiten, alleen de betreffende actiewinkel. Daarom is het ook een openingsactie
Dit topic is gesloten.