[Aanbieding] Vodafone Openingsacties

Pagina: 1 ... 3 ... 22 Laatste
Acties:
  • 212.964 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-06 14:17
bvbal79 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:20:
[...]

Ja ben ook wel benieuwd wat je hiermee bedoeld.... en moeten mensen trouwens niet gewoon werken ipv vrijdag voor de deur van een vodafone winkel te liggen, of is de bijstand tegenwoordig zo goed :)
Rustig trimester :D

Maar die levering was dus mbt iPhone, evenals die nummers.
Ik begreep de beste man ook niet helemaal, maar volgens mij zijn vanochtend de nummers tot en met 47 aan de beurt, vanaf de nieuwe levering (ETA 1u, maar kan afwijken) zijn ook de nummers na 47 aan de beurt.

Voor andere modellen was geen/amper rij.

[ Voor 3% gewijzigd door Polen op 26-04-2013 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:03
CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:21:
[...]

Dat is al uitvoerig besproken, helaas niet het geval!
Erg jammer, en een flinke misser. Ik snap dat een HTC One en S4 niet te reserveren zijn maar gangbare toestellen zoals een iPhone5 of een Experia Z zouden naar mijn mening wel reserveerbaar moeten zijn. Ik zal vanmiddag wel kijken wat er nog van te maken is. Maar ben er bang voor dat ik er naast ga vissen...

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-07 18:18
Wicked-Game schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:25:
[...]

Erg jammer, en een flinke misser. Ik snap dat een HTC One en S4 niet te reserveren zijn maar gangbare toestellen zoals een iPhone5 of een Experia Z zouden naar mijn mening wel reserveerbaar moeten zijn. Ik zal vanmiddag wel kijken wat er nog van te maken is. Maar ben er bang voor dat ik er naast ga vissen...
keep us posted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-07 21:04

Leejow(saait)

Blater

Rubman schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:23:
[...]

Dit is natuurlijk een leuke huisregel, maar vraag me af hoe rechtsgeldig dit is.
De aanbieding wordt echt alleen in de nieuw geopende filialen aangeboden. Mocht dit toch in een ander filiaal gebeuren dan gaat het hele concept van een 'openings' aanbieding de deur uit, en zullen ze hier ws. ook mee stoppen met de nog om te bouwen filialen.

En rechtsgeldig? Ze zijn jou toch niet verplicht een aanbieding te doen :')?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:45
Het heeft dus geen zin om langs te gaan, of krijg je nu een nummer en kan je later terug komen?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvir90
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-07 08:49
bvbal79 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:23:
[...]

Nee, want morgen ligt er nog geen S4
Stel dat deze er wel ligt, eventueel een One aangezien die al uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-07 22:10
bvbal79 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:18:
[...]

Ik woon om de hoek en loop wel vanaf morgen die vodafone winkel in capelle elke dag binnen :) Misschien bouw ik dan een band op met de verkopers O-)
Doe even een goed woordje voor een zwarte S4 a.s. donderdagavond. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Als je de One of de S4 wilt hebben, kun je imho beter gebruik maken van de acties die de komende weken gaan komen. Als je vandaag of morgen gaat is het een pure gok en bijna zeker dat je met lege handen terug gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvir90
Freakster86 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:29:
Als je de One of de S4 wilt hebben, kun je imho beter gebruik maken van de acties die de komende weken gaan komen. Als je vandaag of morgen gaat is het een pure gok en bijna zeker dat je met lege handen terug gaat.
Nou ik hoef hem niet persé vandaag mee te hebben maar het is mijn enige vrije dag. Indien ik de doos van de Z dicht laat kan ik deze binnen enkele dagen toch ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-07 12:08
Geweldige aanbieding zeg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
@Elvir
Reken er niet op. Het is geen koop-op-afstand o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 19:56

westergas

rikkie_pc

Leejow(saait) schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:25:
[...]

De aanbieding wordt echt alleen in de nieuw geopende filialen aangeboden. Mocht dit toch in een ander filiaal gebeuren dan gaat het hele concept van een 'openings' aanbieding de deur uit, en zullen ze hier ws. ook mee stoppen met de nog om te bouwen filialen.

En rechtsgeldig? Ze zijn jou toch niet verplicht een aanbieding te doen :')?
Tja...niemand gaat dat natuurlijk aanvechten. Maar ik weet niet of het wel mag dat je in vestiging A een andere prijs krijgt dan in vestiging B.

Daar komt nog bij...de reguliere prijzen zijn gewoon veel te hoog. VF gaat echt niet inleveren op deze aanbieding. Maargoed dat is een andere discussie ;)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Uhm... weleens verschillende tankstations van het zelfde merk afgereden? Of de lokale MediaMarkt vergeleken met een andere MM?

Waarom zou dat niet mogen? Het is een vrij land hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:00
westergas schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:41:
[...]
Tja...niemand gaat dat natuurlijk aanvechten. Maar ik weet niet of het wel mag dat je in vestiging A een andere prijs krijgt dan in vestiging B.
Waarom zou dat in hemelsnaam niet mogen? Als je geen juridische kennis hebt, betwist dan ook geen dingen op die basis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Elvir90 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:31:
[...]

Nou ik hoef hem niet persé vandaag mee te hebben maar het is mijn enige vrije dag. Indien ik de doos van de Z dicht laat kan ik deze binnen enkele dagen toch ruilen?
Ik heb net al gezegd, er ligt morgen geen S4, in geen enkele vodafone winkel. Net contact gehad met de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Net in Vodafone maarssen geweest, experia z meegenomen. Iphone 5 komen pas in de loop van de dag binnen en een hoop hadden al gereserveerd. Samsung S4 en Htc One, niet verkrijgbaar, morgen ook niet. 10 minuten geleden was het rustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je had beter een iPhone5 mee kunnen nemen denk ik, die verkoopt (geseald) weer makkelijker door. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvir90
bvbal79 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:45:
[...]

Ik heb net al gezegd, er ligt morgen geen S4, in geen enkele vodafone winkel. Net contact gehad met de klantenservice.
Inside info dat hij er wel ligt, echter kan ik geen contact leggen met diegene omtrent het ruilen vandaar dat ik het hier vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
Jeroen10 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:45:
Net in Vodafone maarssen geweest, experia z meegenomen. Iphone 5 komen pas in de loop van de dag binnen en een hoop hadden al gereserveerd. Samsung S4 en Htc One, niet verkrijgbaar, morgen ook niet. 10 minuten geleden was het rustig.
Thanks voor de info, ga straks wel even kijken. Uit je verhaal maak ik op dat ze iphone's wel reserveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Nice! Kun je even bekijken of het een branded versie is :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Elvir90 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:46:
[...]

Inside info dat hij er wel ligt, echter kan ik geen contact leggen met diegene omtrent het ruilen vandaar dat ik het hier vraag.
Wellicht wel, maar al gepre-ordered. Dan is hij wel op voorraad, maar niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Kwastie schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:00:
Ben benieuwd of eind mei (Hardenberg) de HTC One wat beter beschikbaar is.
Ik ook! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:47:
Nice! Kun je even bekijken of het een branded versie is :)
Als het mij lukt vanmiddag er 1 te bemachtigen laat ik het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Durf het niet te zeggen, heb er niet op gelet, zag wel dat er een aparte rij was voor iphone's.
Voor de Nokia gekken, de nokia 920 zwart hadden ze wel :)
Wicked-Game schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:47:
[...]

Thanks voor de info, ga straks wel even kijken. Uit je verhaal maak ik op dat ze iphone's wel reserveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Kan je morgen wel de S4 in Capelle reserveren voor aanstaande donderdag eigenlijk? Als een soort pre-order? Want de winkel is niet eerder open dan morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dat zal wel niet, ga ik uiteraard ook even proberen, but don't believe it :)
Kan het definitieve adres van de Vodafone in Den Haag ook niet vinden, vind alleen een KPN-winkel daar...

[ Voor 41% gewijzigd door CLB op 26-04-2013 11:24 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 11:02
Als ik een abonnement voor mijn moeder afsluit (op mijn naam dan waarschijnlijk, want mijn moeder is er niet bij), kan ik dan haar prepaid nummer op dat abonnement behouden?
Kan ik ook haar rekeningnummer opgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nee en nee. Je moet in persoon afsluiten. Machtigingen worden niet geaccepteerd bij privé abonnementen.
Als je een abo afsluit dan zal het met jouw gegevens moeten, prepaid moet denk ik wel weer lukken. Dan zou je later het rekeningnummer kunnen wijzigen. Maar van naam veranderen kan alleen van ouders>kind (eenmalig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-07 21:28
Celica_T20 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:19:
Als ik een abonnement voor mijn moeder afsluit (op mijn naam dan waarschijnlijk, want mijn moeder is er niet bij), kan ik dan haar prepaid nummer op dat abonnement behouden?
Kan ik ook haar rekeningnummer opgeven?
Nummerbehoud is mogelijk. Rekeningnummer echter niet. Deze kan je achteraf wel wijzigen via vodafone.nl. Bij het afsluiten van een abonnement dien je dus jouw id kaart en banknummer op te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-07 07:02
twijfel twijfel.. Ik gebruik nu nog een iPhone 4 en heb een sim-only abonnement voor 18 € per maand, maandelijks opzegbaar....

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ligt eraan wat er in die SimOnly zit natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09-2024
@Koningwatermake,
Mijn abonnement bij vodafone loopt af op 3-7-2013, ik heb op 3-3-2013 mijn abbo alvast verlengd met een B+S+W 2 jaar Sim-Only abonnement. (300 min voor 15 eur 24 maanden lang)

Zou ik nog mijn abbo kunnen wijzigen naar een Red abbo + Toestel ? Kan dit geheel kostenloos omdat het nieuwe abbo toch nog niet in is gegaan ?

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Grappig, ik heb met mijn knop op de vinger gezeten voor een soortgelijk abonnement en het toch niet gedaan. Met een high-end toestel komt SimOnly gewoon niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
yassiro schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:22:
[...]

Nummerbehoud is mogelijk. Rekeningnummer echter niet. Deze kan je achteraf wel wijzigen via vodafone.nl. Bij het afsluiten van een abonnement dien je dus jouw id kaart en banknummer op te geven.
Ja precies, thx
Heb alleen haar nummer nodig dan toch? Ik hoef niet haar sim-kaart oid te hebben?

Ik zie ook iets op internet (http://www.vodafone.nl/za...vies/Overdracht_contract/), dat het contract voor 15 euro kan overdragen. Dus dan zou ik het na aansluiten aan m'n moeder kunnen over dragen. Of gewoon het rekeningnummer wijzigen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:01
Waarschijnlijk ook het simkaart nummer, dus schrijf die maar vast op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
Jadang schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:31:
Waarschijnlijk ook het simkaart nummer, dus schrijf die maar vast op.
Goede tip! Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Celica_T20 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:30:
[...]

Ja precies, thx
Heb alleen haar nummer nodig dan toch? Ik hoef niet haar sim-kaart oid te hebben?
Ik heb dezelfde vraag gesteld aan Koningwatermake. Wil ook een abo voor mijn moeder gaan afsluiten. Ik kan gratis reizen en heb de tijd.

Zelf abo afsluiten + nummerbehoud voor haar nummer
Thuis bij de lokale vodafone winkel abonnement overzetten op haar naam/rekeningnr.

Ben benieuwd of dit kan. Zo ja, dan volgende week naar Den Haag ;) (lekker lang treinen :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Staat al ergens hier hoe dat wel/niet werkt. De site van Vodafone is er ook vrij duidelijk over.
Kan ik mijn abonnement overdragen aan iemand anders?

Ja, dat kun je direct regelen in My Vodafone onder Persoonlijke gegevens > Overdracht contract. Met dit formulier draag je je mobiele aansluiting over aan iemand anders.

De abonnementsvorm, de looptijd van het contract en alle extra's (acties, kortingen) blijven hetzelfde
Eventueel resterend beltegoed vervalt (neem je niet mee over)
Heb je je abonnement al opgezegd, dan vervalt je opzegging
Degene die jouw contract overneemt betaalt € 14,74 voor de overdracht. Aan contractoverdracht wegens overlijden zijn geen kosten verbonden. Ook de contractoverdracht van ouder naar kind is kosteloos, als deze plaatsvindt binnen 6 maanden nadat het kind 18 jaar geworden is.
Wil je een Familiekaart overdragen, dan worden alle mobiele nummers die onder dit contract vallen ook overgeheveld naar de nieuwe gebruiker

Je vindt bij het formulier alle informatie die je nodig hebt om de overdracht te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-06 09:13
Misschien handig om even wat huisnummers bij de straten te zetten aangezien ik me helemaal sufzocht met streetview.. Den Haag - Frederik Hendriklaan 153

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:17:
Dat zal wel niet, ga ik uiteraard ook even proberen, but don't believe it :)
Kan het definitieve adres van de Vodafone in Den Haag ook niet vinden, vind alleen een KPN-winkel daar...
Idd kan het ook niet vinden, hij is waarschijnlijk nog niet open (openingsactie), vandaar dat hij nog niet op de lijst staat. Ik zou ook graag willen weten welk nummer hij zit. Den Haag - Frederik Hendriklaan 153, thx Fixio
Freakster86 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:34:
[...]

Ik heb dezelfde vraag gesteld aan Koningwatermake. Wil ook een abo voor mijn moeder gaan afsluiten. Ik kan gratis reizen en heb de tijd.

Zelf abo afsluiten + nummerbehoud voor haar nummer
Thuis bij de lokale vodafone winkel abonnement overzetten op haar naam/rekeningnr.

Ben benieuwd of dit kan. Zo ja, dan volgende week naar Den Haag ;) (lekker lang treinen :X)
Volgende week? Morgen bedoel je :)
Vanaf hoe laat is die winkel eigenlijk open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Senor Sjon schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:38:
Staat al ergens hier hoe dat wel/niet werkt. De site van Vodafone is er ook vrij duidelijk over.

[...]
Eventueel resterende tegoed gaat verloren? Dan moet ik dus het abonnement later in laten gaan en voor die tijd over laten schrijven? Anders is de 1e maand verloren?
Celica_T20 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:39:
[...]

Volgende week? Morgen bedoel je :)
Vanaf hoe laat is die winkel eigenlijk open?
Den Haag - Frederik Hendriklaan - 27.04.2013 - 02.05/04.05
Capelle a/d IJssel - Centrum Passage - 27.04.2013 - 02.05/04.05

Dik gedrukt is de actieperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:01

Rubman

Retarded or just overjoyed!

ja maar wat zijn die eerste cijfers dan voor datum?

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Dan gaat de winkel daadwerkelijk open (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-06 09:13
Rubman schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:46:
ja maar wat zijn die eerste cijfers dan voor datum?
Opening van de winkel

Ben ik blij dat Den Haag later aan de beurt is.. Genoeg S4's op voorraad hopelijk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Fixio schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:39:
Misschien handig om even wat huisnummers bij de straten te zetten
aangezien ik me helemaal sufzocht met streetview.. Den Haag - Frederik Hendriklaan 153
Danku, even gebeld, wordt doorverbonden naar de Vlamingstraat, weten nog niks concreets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-07 13:33
Fixio schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:47:
[...]

Opening van de winkel

Ben ik blij dat Den Haag later aan de beurt is.. Genoeg S4's op voorraad hopelijk :9~
Exactly my thoughts voor de openingen in Amsterdam (begin juni). Helemaal perfect.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
Ah duidelijk. Kan iemand iets zeggen over de voorraad. Is het zlang de voorraad strekt? Dus als ik de 2e of 3e actiedag kom, heb ik dan de kans dat alles is uitverkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ja inderdaad, als Den Haag niet lukt, wordt het een andere stad, uurtje reizen...
Het jammere is dan wel, dat ik in Den Haag om 07.00 voor de deur kan staan, andere steden worden lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Fixio schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:47:
[...]

Opening van de winkel

Datzelfde heb ik, maar dan met de One. Nu alleen VF nog zover krijgen dat mijn abbo dan verlengd kan worden ipc de 21ste. Is bij anderen gelukt, maar ik heb tot nu toe Nee gekregen. Dit is natuurlijk onzin, want wat kan hun die 3 weken nu boeien.
Kreeg kul excuses als problemen met de Opta naar me toe gesmeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:49:
Ja inderdaad, als Den Haag niet lukt, wordt het een andere stad, uurtje reizen...
Het jammere is dan wel, dat ik in Den Haag om 07.00 voor de deur kan staan, andere steden worden lastig.
7 uur, wat ga je 2.5 uur doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Bij wijze van :p Maar uurtje of 8 wil ik er dan wel staan, ik bedoel waarom niet :)
Die twee uurtjes kom ik ook wel door met 'n koffie'tje, croissantje, wat internet, filmpje kijken, beetje lullen.

Is snel verdiend €500,00 in twee uurtjes zo :)
CLB schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:49:
Heb nu een €25,00 kostend VF-abbo met 350 minuten / 700 sms / onbeperkt internet (14,4MBps)
Dat zou eventueel dan €30,00 kosten voor onbeperkt bellen / onbeperkt sms / 1GB internet (28,8Mbps)

Rekenvoorbeeld:
24x €25,00 + €600,00 toestel = €1200,00 voor twee jaar
24x €30,00 + €0,00 toestel = €720,00 voor twee jaar

[ Voor 46% gewijzigd door CLB op 26-04-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Rubman schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:49:
[...]

Datzelfde heb ik, maar dan met de One. Nu alleen VF nog zover krijgen dat mijn abbo dan verlengd kan worden ipc de 21ste. Is bij anderen gelukt, maar ik heb tot nu toe Nee gekregen. Dit is natuurlijk onzin, want wat kan hun die 3 weken nu boeien.
Kreeg kul excuses als problemen met de Opta naar me toe gesmeten.
De actie loopt van week 18 t/m week 27, met uitzondering van week 20. Dus zij zullen zeggen: tijd zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Senor Sjon schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:56:
[...]

De actie loopt van week 18 t/m week 27, met uitzondering van week 20. Dus zij zullen zeggen: tijd zat!
Alleen jammer dat de mederwerkers van "klantbehoud" weinig van de acties af wisten, behalve dat er misschien ooit acties zouden zijn. Als ze mij dit hadden gezegd en niet misschien heb je mazzel met een andere actie is het natuurlijk een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 512744

Mijn order bij Typhone geannuleerd. Ga het toch maar even proberen volgende week in een winkel. Scheelt zoveel geld dat het het proberen wel waard is. Nu maar hopen dat de HTC One dan beter voorradig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Zojuist even in de rij gestaan. Ik hoorde voor van mensen die hem hadden, twee uur wachten. Na 12:00 uur werd het helemaal druk, ik denk drie uur wachten nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
Jumpman schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:26:
Zojuist even in de rij gestaan. Ik hoorde voor van mensen die hem hadden, twee uur wachten. Na 12:00 uur werd het helemaal druk, ik denk drie uur wachten nu.
Utrecht of Maarssen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Utrecht.

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 26-04-2013 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-07 01:24
Wel gezellig /genoeg voorraad hoop ik? Doen ze niet aan nummertjes xD? Ik zit nu in de trein onderweg maar Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Geen nummertjes meer, direct meenemen (de iPhone 5). De rij is nu nog langer en het regent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Kan je vragen of er nog een One ligt? al meerdere malen gelezen dat dit niet het geval is, maar je weet het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Laatst online: 04-04 16:18
Over een tijdje zal het Vraag & Aanbod gedeelte van tweakers wel overspoeld worden met nog gesealde iPhone 5's die geruild willen worden met One's of S4's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Is het nieuw dat je nu maar 2 maanden vóórdat je huidige contract afloopt een abonnement kunt afsluiten bij VF? In het verleden kon dat bij mijn weten altijd veel eerder.
Zo heb ik mijn huidige contract afgesloten bijna 4 maanden voordat mijn toenmalige contract afliep. Ik kreeg de telefoon direct en het contract ging pas in op het moment dat mijn toenmalige contract beeindigd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwansie
  • Laatst online: 20-06 11:54
Snoop schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:02:
Is het nieuw dat je nu maar 2 maanden vóórdat je huidige contract afloopt een abonnement kunt afsluiten bij VF? In het verleden kon dat bij mijn weten altijd veel eerder.
Zo heb ik mijn huidige contract afgesloten bijna 4 maanden voordat mijn toenmalige contract afliep. Ik kreeg de telefoon direct en het contract ging pas in op het moment dat mijn toenmalige contract beeindigd was.
Dat is al een behoorlijke tijd terug veranderd bij alle providers, alleen bij T-mobile kun je nog 3 maanden van te voren verlengen. Zie ook http://www.bellen.com/nie...oor-mobiel-verlengen.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-07 01:24
Volgens mij kan ik gewoon verlengen? Ik heb namelijk contact gehad met klantenservice (zij belde mij) om een aanbod te doen. Contract verloopt 27 juli:.

Ga ik nu voor niks naar Utrecht xD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rms90
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-11-2021
Zonet klantenservice gebeld van Vodafone.
Met de openigsacties voor nieuwe klanten betreft het een reservering.
Na +- 5 dagen wordt je gebeld om het toestel af te halen.

Echter vraag ik me af wat ik vergeten ben te vragen of as zaterdag de actie al start in Capelle ad Ijssel?
De volgede data staan vermeld in dit topic; 27-4, 2-5, 3-5 en 4-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Mensen, zo heel moeilijk is lezen toch niet?
27-4 gaat de winkel open, van 2 t/m 4 mei is de actie.

Verlengen is ook op de VF site te vinden:
4 maanden van tevoren bij een VF winkel
3 maanden van tevoren bij een andere winkel
60 dagen van tevoren is aanvraag nummerportatie beschikbaar voor verhuizing naar een andere provider.

Ik lijk wel een VF medewerker :X

Edit

Ik heb ook bij het nieuwe klant worden moeten wachten op mijn telefoon. Sloeg een beetje nergens op, want hij lag gewoon in de kluis. Was beleid vs. nieuwe klanten ofzo, je kreeg in ieder geval niet gelijk je telefoon mee. Mekkeren bij de klantenservice leverde uiteindelijk een mail op met afhaalbericht zodat ik hem alsnog de volgende dag kon oppikken i.p.v. een week later. Hier maken ze geen reclame voor, want het is hoogst onhandig. Vooral als je een opening uit je richting meepakt.

[ Voor 40% gewijzigd door Señor Sjon op 26-04-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Ik was net in Maarssen. Er is geen lange rij maar ze werken met nummertjes. Er worden vandaag geen nieuwe Iphone 5's verwacht, de HTC One X is wel voorradig. Tegen mij zeiden ze dat ik rond 15 uur aan de beurt bent voor de HTC One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Hoeveel One's zijn er in voorraad? en kan je een extra nummertje bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Reserveren ze gelijk met nummer je toestel en moet je op tijdstip xx terugkomen om het contract af te handelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
huub.ebbing schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:06:
[...]

Dat is al een behoorlijke tijd terug veranderd bij alle providers, alleen bij T-mobile kun je nog 3 maanden van te voren verlengen. Zie ook http://www.bellen.com/nie...oor-mobiel-verlengen.aspx
Ah I see. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Wanneer je nummerbehoud aanvraagt, gaat je contract toch pas in wanneer dat zover is? Ik kan dat niet zo 1,2,3 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Jup. Je oude einddatum van je contract is altijd ijkpunt, tenzij je gaat afkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Senor Sjon schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:19:
Reserveren ze gelijk met nummer je toestel en moet je op tijdstip xx terugkomen om het contract af te handelen?
Ze zeggen vanaf hoe laat ze denken dat je aan de beurt bent. Maar ik zie nou dat dit de One X is en dat je beter een One of One X+ kan hebben. Dus wellicht toch niet zo interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:07
:/ Ik begin de heissa ook minder te snappen... als je toch niet je telefoon van je keuze kunt krijgen, wil je toch ook geen abo? Je gaat toch ook niet naar de VW dealer voor een Passat en als hij dan zegt 'die zijn op', dat je voor t zelfde geld maar met een Polo naar huis gaat?

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Maar ze zeggen dus dat er een One voor je ligt en dit blijkt vervolgens een One X te zijn. Typisch weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
Danny the dog schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:27:
:/ Ik begin de heissa ook minder te snappen... als je toch niet je telefoon van je keuze kunt krijgen, wil je toch ook geen abo? Je gaat toch ook niet naar de VW dealer voor een Passat en als hij dan zegt 'die zijn op', dat je voor t zelfde geld maar met een Polo naar huis gaat?
Dat snap ik ook niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Rubman schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:28:
Maar ze zeggen dus dat er een One voor je ligt en dit blijkt vervolgens een One X te zijn. Typisch weer.
Dit zeiden ze niet tegen mij hoor. Ik wilde gaan voor een Iphone 5, die hadden ze niet en ik zou een One wel overwegen, maar wist eerst niet dat de One X een oudere versie is. Dus het gaat voorlopig over voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
Bigfoot schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:31:
[...]

Dit zeiden ze niet tegen mij hoor. Ik wilde gaan voor een Iphone 5, die hadden ze niet en ik zou een One wel overwegen, maar wist eerst niet dat de One X een oudere versie is. Dus het gaat voorlopig over voor mij.
Iphone 5 reserveren ze dus niet begrijp ik. Als dat zo is heeft het geen zin om straks te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Ze wisten ook niet of er morgen nog nieuwe Iphone 5's zouden komen..... (Maarssen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIIITD
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-07 21:59
Dan word het natuurlijk wel een erg "fijne" actie. Was ook van plan om te gaan maar als je dan al geen voorraad hebt is het het ritje morgen met de trein vanuit het oosten niet waard. Laat ze dan het toestel nasturen ofzo.. (ja ik weet dat dit niet in de voorwaardes staat) dan moet je maar zorgen dat je er een berg hebt liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Bigfoot schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:40:
Ze wisten ook niet of er morgen nog nieuwe Iphone 5's zouden komen..... (Maarssen)
toch wel een dikke #fail. Aan de voorraad bij Apple kan het niet liggen, want die dingen zijn overal leverbaar!
Hadden ze meer moeten inkopen...

[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 26-04-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Of hij is gewoon erg populair met deze aanbieding.
Dan nog zou het wel stijlvol zijn van VF om toestellen na te leveren of er gewoon meer op voorraad te hebben, je weet immers dat het druk gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ach, ik zie dit als trial. Volgende week moet het voor elkaar zijn. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
rms90 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:08:
Zonet klantenservice gebeld van Vodafone.
Met de openigsacties voor nieuwe klanten betreft het een reservering.
Na +- 5 dagen wordt je gebeld om het toestel af te halen.

Echter vraag ik me af wat ik vergeten ben te vragen of as zaterdag de actie al start in Capelle ad Ijssel?
De volgede data staan vermeld in dit topic; 27-4, 2-5, 3-5 en 4-5
Dus ik kan dan een contract afsluiten met de betreffende actie zelfs als het toestel niet op voorraad is? Dan wordt het toestel later gestuurd?
Ergens anders staat namelijk in de topic dat de deal alleen geld op de toestellen die meteen geleverd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Vond dat ook een vrij verwarrende uitspraak.
Heb zelf ook met de klantenservice gesproken en die begrijpen het zelf ook niet allemaal denk ik.
Communicatie is zeer slordig en onjuist binnen VF, zeker betreffende dit soort acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07 16:04
Senor Sjon schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:10:

Ik heb ook bij het nieuwe klant worden moeten wachten op mijn telefoon. Sloeg een beetje nergens op, want hij lag gewoon in de kluis. Was beleid vs. nieuwe klanten ofzo, je kreeg in ieder geval niet gelijk je telefoon mee. Mekkeren bij de klantenservice leverde uiteindelijk een mail op met afhaalbericht zodat ik hem alsnog de volgende dag kon oppikken i.p.v. een week later. Hier maken ze geen reclame voor, want het is hoogst onhandig. Vooral als je een opening uit je richting meepakt.
Huh, als je een abbo afsluit als nieuwe klant dan krijg je niet je telefoon mee.
Dat lijkt me wel heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat had ik twee jaar terug. Ze vonden het nog normaal ook... Had te maken met validatie nummerportatie en nog wat andere dingen. De ene provider is daar snel mee, de andere langzaam. In ieder geval mochten ze daar drie dagen over doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Senor Sjon schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:55:
Dat had ik twee jaar terug. Ze vonden het nog normaal ook... Had te maken met validatie nummerportatie en nog wat andere dingen. De ene provider is daar snel mee, de andere langzaam. In ieder geval mochten ze daar drie dagen over doen.
Klopt had ik ook, mocht hem toen pas komen ophalen toen de nummerportatie was gelukt, eerder niet. Ze zouden me bellen. Niet gedaan, geluk volgende dag zelf gegaan en keek de verkoper verbaasd dat het was gelukt, kon toen gelijk mijn telefoon meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulds
  • Laatst online: 11:12
Maarssen was alles op, htc one, iphone 5 en xperia z (maar ze hadden wel andere mooie telefoons, de s3, de one x....). Daarnaast was er een wachttijd van 2 uur en kwam er waarschijnlijk geen van deze toestellen meer binnen. Wederom (na gisteren al voor een gesloten deur te hebben gestaan) niet geslaagd om een telefoon te krijgen. Ik stop er mee, ook al woon ik dichtbij. Actie heeft zo echt geen enkele zin, lijkt nu meer te zijn om de oude telefoons nog te verkopen.

Dus iedereen die nog wil gaan; waarschijnlijk sta je heel lang in de rij en kun je ook nog een niks krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Maar hoe zit het dan met telefoons later naleveren, volgens de een doen ze dit wel en volgens de andere weer niet.
Beetje duidelijkheid zou fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Gewoon aangeven dat de klantenservice dat toegezegd heeft? Maar, we hebben nog even te gaan. Nadeel is dat steeds meer mensen er lucht van krijgen en het lange wachten kan beginnen. :X

Hadden ze ook de Note 2?

[ Voor 7% gewijzigd door Señor Sjon op 26-04-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulds
Rubman schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:22:
Maar hoe zit het dan met telefoons later naleveren, volgens de een doen ze dit wel en volgens de andere weer niet.
Beetje duidelijkheid zou fijn zijn.
Doen ze NIET. Aanwezig = mee, niet aanwezig = niet te krijgen met de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Ja, dat vind ik ook vervelend. Want anders ga ik mogen gewoon de T-mobile abonnoment afsluiten, voor bijna dezelfde prijs. Alleen de netwerk van Vodafone is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Mwoah, het Vodafone aanbod is (veel) beter i.c.m. de Red Super.
Voor 5 euro meer dan T-Mobile heb je 9.700 meer belminuten, 7.500 meer SMS, 2.250 MB meer data en een extra Sim voor je koelkast ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Net nog ns ff met Vodafone Loyalty (opzeggingen) gebeld.
Vodafone kan geen toezeggingen doen (reserveringen) en de actie / het initiatief komt enkel vanuit de nieuwe winkels.

Wel heel toevallig dat elke 'nieuw' geopende winkel identiek dezelfde actie voert. Je zou zomaar van een vanuit de hoofddirectie georganiseerd iets kunnen uitgaan... |:(

Jammer maar helaas... deze klant is Vodafone kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulds
Senor Sjon schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:25:
Mwoah, het Vodafone aanbod is (veel) beter i.c.m. de Red Super.
Voor 5 euro meer dan T-Mobile heb je 9.700 meer belminuten, 7.500 meer SMS, 2.250 MB meer data en een extra Sim voor je koelkast ofzo.
Maar dan krijg je dus wel een telefoon die meer dan een jaar oud is. De rest is er namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Danny the dog schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:26:
Net nog ns ff met Vodafone Loyalty (opzeggingen) gebeld.
Vodafone kan geen toezeggingen doen (reserveringen) en de actie / het initiatief komt enkel vanuit de nieuwe winkels.

Wel heel toevallig dat elke 'nieuw' geopende winkel identiek dezelfde actie voert. Je zou zomaar van een vanuit de hoofddirectie georganiseerd iets kunnen uitgaan... |:(

Jammer maar helaas... deze klant is Vodafone kwijt.
Ja heel vreemd verhaal hier ook gehoord. Het komt echt vanuit de winkels zelf, maar hoe kan het dan dat het in alle winkels gelijk is. Stilte van VF medewerkers of ontwijkende antwoorden.

Tuurlijk kunnen ze wel van hogeraf toezeggingen doen, dit kan je ook gewoon aangeven in winkel en dan houden ze hem toch voor je achter. Willen ze je nu als klant of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
VF klantenservice en één verhaal... yeah right, that would be a first. Dat is wel de rode draad op GoT in de verschillende topics dat je 10x kan bellen en 10x een ander antwoord kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-07 13:33
Dat heb je bij alle providers in meer of mindere mate. Zolang de actie goed is, is het prima. Tik je een mooi nieuw toestel op de kop. Heel fijn. Vis je achter het net, dan is het niet anders. High-end toestellen verkopen ze toch wel.

[ Voor 63% gewijzigd door nadroJ op 26-04-2013 14:35 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Rubman schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:29:
[...]
Willen ze je nu als klant of niet.
Blijkbaar niet.

Maar door de actie alleen in de winkels te houden met slechte bevoorrading en geen reserveringssysteem, zorgt ook niet echt voor uitbreiding / behoud van je klantenkring.

t Gaat Vodafone blijkbaar nog altijd goed genoeg.

Owja, via Loyalty / opzeggingen kun je wel €3,- korting op je maandtarief krijgen... ik zou zeggen.. hang de vlag uit 8)7

Pagina: 1 ... 3 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.