[Aanbieding] Vodafone Openingsacties

Pagina: 1 ... 4 ... 22 Laatste
Acties:
  • 213.049 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 11:51
Eerst dus in Maarssen dat nummertje gehaald, vervolgens Utrecht gecheckt en daar zojuist weggelopen met deze prima deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:28
Lol, dat heeft Friends&Family ook.

@Polen. En wat heb je, want dit is vrij nietszeggend?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
Misschien een domme vraag, maar geldt dit ook voor zakelijk abonnementen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Morgen maar eens kijken bij Capelle centrum dan. Zou ik al om 5u met een slaapzak voor de deur moeten gaan liggen? :P

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Die actie is morgen in capelle niet aanwezig pas op 2 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
Senor Sjon schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:38:
Lol, dat heeft Friends&Family ook.

@Polen. En wat heb je, want dit is vrij nietszeggend?
Ja sorry, had eerder al wat gepost over de methode in Maarssen dus vandaar. Ik heb nu ook te weinig tijd om het duidelijk uit te leggen, zal ik later doen.

GoT bedankt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Atomsk schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:44:
Morgen maar eens kijken bij Capelle centrum dan. Zou ik al om 5u met een slaapzak voor de deur moeten gaan liggen? :P
Kan je doen. Misschien krijg je wel koffie. Daarna vragen ze wat je komt doen... een week te vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
Polen schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:47:
[...]

Ja sorry, had eerder al wat gepost over de methode in Maarssen dus vandaar. Ik heb nu ook te weinig tijd om het duidelijk uit te leggen, zal ik later doen.

GoT bedankt in ieder geval.
Ik denk dat we heel graag willen weten wat voor foon je hebt kunnen bemachtigen, iPhone, HTC One, S4... en hoe laat de deal rond was ongeveer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Senor Sjon schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:48:
[...]

Kan je doen. Misschien krijg je wel koffie. Daarna vragen ze wat je komt doen... een week te vroeg.
Nee, ik blijf gewoon voor de deur bivakkeren. :(

Maar nog even wachten misschien een beter idee... :P

edit:
edit: nee, ik ga niet echt voor de deur liggen. Geintje, ok.

[ Voor 10% gewijzigd door Atomsk op 26-04-2013 23:06 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
PsycoHero schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:49:
[...]

Ik denk dat we heel graag willen weten wat voor foon je hebt kunnen bemachtigen, iPhone, HTC One, S4... en hoe laat de deal rond was ongeveer :9
Trip report, foto's, allesss!

Geen zorgen, komt helemaal goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Polen schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:54:
[...]

Trip report, foto's, allesss!

Geen zorgen, komt helemaal goed!
Negeer je nou de vraag? Wat voor telefoon heb je nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
We hoeven helemaal geen trip report. Hoe lang was de rij en welk toestel heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:38
Vergeet Maarssen maar als je voor een Iphone 5 komt, die leveren ze en reserveren ze niet. Uitverkocht! One hebben ze niet en S4 ook niet. En nog een hele rij met mensen die dan staan te wachten, geen idee waarop :D

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 10:34
Nou Klein trip reportje vanuit een inwoner van Utrecht:

Moest me ouders naar vliegveld brengen dus stond half 11 in de rij.
Denk ongeveer 12 meter tot aan de winkel. Episch want voor mij stond een gast die gister al gestaan had maar toen twijfelde en nu dus in die lange rij moest staan.

Na ongeveer 2,5 uur was ik aan de beurt. Heb xperia Z en Iphone gescoord. Beide rond 32 euro. Waarbij de Z wel met een RED super. Iphone kreeg ik mee, Xperia moet ik even op wachten ivm met nummerportering.

Voor jullie info:

Genoeg Iphone 5's wit en zwart (voor 90 euro meer krijg je 64 gig geloof ik)
Xperia Z
Nokia 920
HTC one X
S3
note 2

htc one en S4 waren uitgesloten van de actie.

Hoewel er natuurlijk de nodige trieste lui waren die moesten voordringen, was het personeel enorm vriendelijk en stond ik wel bij gezellige mensen in de rij. Moet er zelf gewoon wat van maken, zoals altijd.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:19

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Mielmania schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:11:
Nou Klein trip reportje vanuit een inwoner van Utrecht:

Moest me ouders naar vliegveld brengen dus stond half 11 in de rij.
Denk ongeveer 12 meter tot aan de winkel. Episch want voor mij stond een gast die gister al gestaan had maar toen twijfelde en nu dus in die lange rij moest staan.

Na ongeveer 2,5 uur was ik aan de beurt. Heb xperia Z en Iphone gescoord. Beide rond 32 euro. Waarbij de Z wel met een RED super. Iphone kreeg ik mee, Xperia moet ik even op wachten ivm met nummerportering.

Voor jullie info:

Genoeg Iphone 5's wit en zwart (voor 90 euro meer krijg je 64 gig geloof ik)
Xperia Z
Nokia 920
HTC one X
S3
note 2

htc one en S4 waren uitgesloten van de actie.

Hoewel er natuurlijk de nodige trieste lui waren die moesten voordringen, was het personeel enorm vriendelijk en stond ik wel bij gezellige mensen in de rij. Moet er zelf gewoon wat van maken, zoals altijd.
Zijn de One en de S4 volledig uitgesloten van de actie of enkel in deze winkel ivm leverbetrouwbaarheden enzo?

Toch weer jammer dat er dan altijd van die eikels zijn die voor moeten dringen. Weet daar gelukkig altijd wel goed mee om te gaan en heb er regelmatig wel eens 1 gehad die ik persoonlijk naar het achterste van de rij heb gebonjourd, vooral leuk is dan de andere mensen in de rij waarvan je ziet dat ze zich ergeren aan de voordringers maar niks durfen doen. Ze kijken dan zo van toch nog gerechtigheid.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 16:11

Tom Yam

(>'.')>

HTC One en S4 uitgesloten? Was dat om dat ze niet leverbaar/beschikbaar waren op deze locaties of kunnen we ze bij andere locaties waar ze wel leverbaar zijn wel met deze actie meenemen?

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
One en S4 uitgesloten?

Duh, spuit 3.

Klinkt wel apart, zeker om nalevering te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikew991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10-2024
Graag zou ik ook gaan voor de HTC One en in de rij gaan staan bij Capelle. Hopelijk zijn die telefoons dan wel ingesloten in de actie. Zou er een manier zijn om daarvan zeker te worden?

En is er iemand die de reden weet van het uitsluiten van deze toestellen in Utrecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ze zijn simpelweg niet leverbaar in hondertallen ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

DenkHoop dat de uitsluiting van de One en de S4 in Utrecht puur te maken hebben met de niet leverbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _serial_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 01:44

_serial_

and there was silence

Zelf zou ik wel van privé naar zakelijk red willen overstappen ivm roaming in buitenland op data.

Maar dat zal wel niet kunnen met deze actie.

somewhere there was silence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:50
Wat is dit ongelooflijk slecht geregeld eigenlijk vanuit Vodafone. T-Mobile had/heeft bij de openingsacties gewoon twee telefoons en één of twee abonnement keuze(s). Daarbij werden telefoons telkens goed aangeleverd (met pallets tegelijk). Niemand kwam voor niets hoelang de rij ook was (er liepen mensen langs de rij van T-Mobile die vragen beantwoordde en zomers werd er zelf water en snoep uitgeeld in de rij). Alle telefoons mee laten doen zonder voorraad indicatie zorgt gewoon voor enorm veel ruis (zie de voorgaande 10 van de 13 pagina's) en ontevreden klanten op korte termijn.

Vodafone heeft trouwens de laatste maanden enorm veel particuliere klanten verloren, vandaar dat ze nu met acties komen om hun status (x.x% klanten van de totale markt in NL) te behouden. Het is jammer dat als je een actie kopieert, het dan ook nog slechter doet.

[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 26-04-2013 16:29 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Even duidelijkheid voor mezelf.

Ik mag vanaf 7 mei verlengen bij Vodafone (7 juli loopt m'n KPN-abonnement af). Ook ik wil de HTC ONE.

Nou dacht ik aan de volgende constructie (prijzen zijn gerekend op basis van Vodafone site):

RED SUPER: €35 * 24 + €30 (aansluitkosten) = €870 / gem. €36.25 p/maand
Of toestel eerst betalen: €32.50 * 24 + €59.99 (toestel) + €30 (aansluitkosten) = €869.99 / gem. €36.25 p/maand.
Bovendien krijg je volgens de Vodafone site bij een RED SUPER 1 extra simkaart en 200MB extra data voor je tablet (dus alleen data op die simkaart en geen minuten en sms'en).
Toch niet 2 multisim kaarten extra?

Rond 7 juli zou de actie plaats moeten vinden in Kampen.

Dus als ik het goed heb kan ik dan bovenstaande constructie krijgen? Ik hoop dat tegen die tijd de HTC ONE wél leverbaar wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door Piet91 op 26-04-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat kan ja. Als je meer dan 60 euro moet bijbetalen voor het toestel moet je één tariefplan hoger kiezen. Want 24 x 2,50 = 60 euro.

Lijkt me stug dat de S4 hierbuiten blijft, actie loopt nog t/m eind juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Senor Sjon schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:33:
Dat kan ja. Als je meer dan 60 euro moet bijbetalen voor het toestel moet je één tariefplan hoger kiezen. Want 24 x 2,50 = 60 euro.

Lijkt me stug dat de S4 hierbuiten blijft, actie loopt nog t/m eind juni.
Ja al loop ik elk weekend al die winkels af :) (maar hoop toch donderdag al succes te hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:36
Piet91 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:31:
Even duidelijkheid voor mezelf.

Ik mag vanaf 7 mei verlengen bij Vodafone (7 juli loopt m'n KPN-abonnement af). Ook ik wil de HTC ONE.

Nou dacht ik aan de volgende constructie:

RED SUPER: €35 * 24 + €30 (aansluitkosten) = €870 / gem. €36.25 p/maand
Of toestel eerst betalen: €32.50 * 24 + €59.99 (toestel) + €30 (aansluitkosten) = €869.99 / gem. €36.25 p/maand.
Bovendien krijg je volgens de Vodafone site bij een RED SUPER 1 extra simkaart en 200MB extra data voor je tablet (dus alleen data op die simkaart en geen minuten en sms'en).
Toch niet 2 multisim kaarten extra?

Rond 7 juli zou de actie plaats moeten vinden in Kampen.

Dus als ik het goed heb kan ik dan bovenstaande constructie krijgen? Ik hoop dat tegen die tijd de HTC ONE wél leverbaar wordt.
klopt niet 100%

1. Porteringstermijn is geen twee maanden, maar 60 dagen. Dat betekent dat het vanaf 8 juli aangevraagd kan worden
2. Bij Red Super krijg je een gratis simkaart voor een tablet oid. Deze geeft géén extra 200MB data, dat is alleen als je er 5 euro p.maand voor betaalt bij de Essential en gewone Red
3. Bij nummerportering krijg je je toestel in de regel niet direct mee, let daarop met reizen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
The_Zohan schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:35:
klopt niet 100%

1. Porteringstermijn is geen twee maanden, maar 60 dagen. Dat betekent dat het vanaf 8 juli aangevraagd kan worden
Ik neem aan dat je 8 mei bedoelt? Laat nou net de actie in Kampen op 8 juli mei beginnen. ;)
Bovendien is na lang gezeik bij KPN in m'n historie duidelijk aangegeven dat ik ook zou mogen afkopen.
2. Bij Red Super krijg je een gratis simkaart voor een tablet oid. Deze geeft géén extra 200MB data, dat is alleen als je er 5 euro p.maand voor betaalt bij de Essential en gewone Red
Ah, geen probleem. 4GB is meer dan genoeg.
3. Bij nummerportering krijg je je toestel in de regel niet direct mee, let daarop met reizen e.d.
Ook geen probleem. Kampen is dichtbij.

Als bovenstaande constructie dus blijkbaar kan ga ik dan maar 'ns (hééél) vroeg op weg naar Kampen. :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Piet91 op 26-04-2013 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Piet91 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:38:
[...]

Ah, laat nou net de actie in Kampen op 8 juli beginnen. ;)

[...]

Ah, geen probleem. 4GB is meer dan genoeg.

[...]

Ook geen probleem. Kampen is dichtbij.

Als bovenstaande constructie dus blijkbaar kan ga ik dan maar 'ns (hééél) vroeg op weg naar Kampen. :9~
Kampen is 8 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Kun je het toestel niet op laten sturen wanneer je nummerportering kiest? Anders moet ik 2x wel erg ver reizen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Freakster86 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:42:
Kun je het toestel niet op laten sturen wanneer je nummerportering kiest? Anders moet ik 2x wel erg ver reizen :P
nee daar doen ze niet aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikew991
[...]

En stel je laat het nummer achteraf overzetten is dat wel mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Mikew991 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:44:
[...]

En stel je laat het nummer achteraf overzetten is dat wel mogelijk?
Nee, is ook niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Maar moet het toestel nu wel fysiek in de winkel aanwezig zijn of kan je hem later ophalen. Ik snap dat ze niet verzenden, maar waaom je geen abbo kan afsluiten als hun niet voor genoeg voorraden zorgen is me een raadsel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:58
[...]

Kun je dit iets meer toelichten? Op dit moment heb ik een hollandsnieuwe sim only abonnement dat ik wil overzetten naar red super en mijn nummer daarbij wil behouden. Als ik dit wil dan ik dus het toestel die dag niet meenemen? Dan houdt het voor mij op, want ik ga geen 2x zover reizen.
Of kun je dit op een of andere manier veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Rubman schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:45:
Maar moet het toestel nu wel fysiek in de winkel aanwezig zijn of kan je hem later ophalen. Ik snap dat ze niet verzenden, maar waaom je geen abbo kan afsluiten als hun niet voor genoeg voorraden zorgen is me een raadsel
zynex schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:46:
[...]
Kun je dit iets meer toelichten? Op dit moment heb ik een hollandsnieuwe sim only abonnement dat ik wil overzetten naar red super en mijn nummer daarbij wil behouden. Als ik dit wil dan ik dus het toestel die dag niet meenemen? Dan houdt het voor mij op, want ik ga geen 2x zover reizen.
Of kun je dit op een of andere manier veranderen?
Het toestel moet fysiek in de winkel liggen voor het afsluiten. Na het afsluiten wordt het toestel in de kluis weggelegd (apart) totdat het nummerbehoud is goedgekeurd. Normaal duurt nummerbehoud 1-2 dagen, maar ga er maar vanuit dat dat nu iets langer duurt doordat ze het te druk hebben om voortdurend te checken

[ Voor 26% gewijzigd door The_Zohan op 26-04-2013 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Piet91 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:38:
Ik neem aan dat je 8 mei bedoelt? Laat nou net de actie in Kampen op 8 juli mei beginnen. ;)
Bovendien is na lang gezeik bij KPN in m'n historie duidelijk aangegeven dat ik ook zou mogen afkopen.
Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

En als het om verlenging gaat, moet het toestel dan ook fysiek in de winkel liggen of kan je hem dan wel gewoon later ophalen. Ga sowieso vroeg er zijn (waar hagnt er nog een beetje vanaf) maar heb geen zin om stuk om te rijden als ze gewoon kunnen zeggen "ja sorry geen toestel,... volgende"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Rubman schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:49:
En als het om verlenging gaat, moet het toestel dan ook fysiek in de winkel liggen of kan je hem dan wel gewoon later ophalen. Ga sowieso vroeg er zijn (waar hagnt er nog een beetje vanaf) maar heb geen zin om stuk om te rijden als ze gewoon kunnen zeggen "ja sorry geen toestel,... volgende"
Het toestel moet altijd fysiek in de winkel liggen. Je kunt in contact komen met een Vodafone winkel (als ze tijd hebben om op te nemen) via doorschakeling door de klantenservice. Je kunt altijd een voorraadindicatie vragen, meer dan dat doen ze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ok wel vervelend, nou ja ben van plan er toch te staan voor openingstijd dus dat moet dan wel geodkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:04

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Rubman schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:49:
Daar hoef je niet zorgen te maken teminste in utrecht... ik heb het even nagevraagt ze krijgen 5000 toestelen voor morgen binnen.

Ik heb 2x iphones gescoort :) >:)

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ja 5000 iphones en andere oudere toestellen, maar geen HTC One gok ik zo.
Die is hopenlijk bij de andere acties wel wat beter leverbaar en op voorraad.

[ Voor 35% gewijzigd door Rubman op 26-04-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikew991
nusupport schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:52:
[...]

Daar hoef je niet zorgen te maken teminste in utrecht... ik heb het even nagevraagt ze krijgen 5000 toestelen voor morgen binnen.

Ik heb 2x iphones gescoort :) >:)
Toevallig ook nagevraagd of ze de HTC One binnen krijgen?

Of blijven deze toestellen uitgesloten van de actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Mikew991 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:53:
[...]

Toevallig ook nagevraagd of ze de HTC One binnen krijgen?

Of blijven deze toestellen uitgesloten van de actie?
Nee, wat mij verteld werd daar dat S4 en HTC one uitgesloten zijn in deze aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
Rubman schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:45:
Toestel moet er zijn!!

[ Voor 12% gewijzigd door Wicked-Game op 26-04-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Toestel moet niet maar IS aanwezig, ze zorgen ervoor ;) Ik heb alles netjes nagevraagd. gisteren hebben ze tot 10 uur gewerkt!!!

Ze hebben genoeg batches aan iphones (2 kluizen vol zei de aardige beveiliging) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
nusupport schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 17:00:
Toestel moet niet maar IS aanwezig, ze zorgen ervoor ;) Ik heb alles netjes nagevraagd. gisteren hebben ze tot 10 uur gewerkt!!!

Ze hebben genoeg batches aan iphones (2 kluizen vol zei de aardige beveiliging) ;)
Maarssen in iedergeval niet! Dus zal je naar Utrecht moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Wicked-Game schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 17:01:
[...]

Maarssen in iedergeval niet! Dus zal je naar Utrecht moeten.
Sorry inderdaad, het gaat hier over Utrecht!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rms90
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-11-2021
Ik heb nu al vandaag 3x de klantenservice gebeld.
3x bevestigen ze mijn dat morgen de actie start in capelle ad ijssel.
En ook als toestel niet aanwezig is dat hij gereserveerd wordt en dat na een dag of 5 afgehaald kan worden.

Wart klopt nou?
Heeft Vodafone het hier nou compleet mis, of is het toch waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 23:16
De actie van Capelle ad Ijsel begint 02-05 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rms90
Ja dat zeggen meerdere hier op het forum. Waarom zegt klantenservice morgen? Snap er niks meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:53

westergas

rikkie_pc

rms90 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 17:14:
Ik heb nu al vandaag 3x de klantenservice gebeld.
3x bevestigen ze mijn dat morgen de actie start in capelle ad ijssel.
En ook als toestel niet aanwezig is dat hij gereserveerd wordt en dat na een dag of 5 afgehaald kan worden.

Wart klopt nou?
Heeft Vodafone het hier nou compleet mis, of is het toch waar?
Dat is echt precies het tegenover gestelde van wat men hier verteld. Ik hoop dat dit snel opgehelderd word dan kan ik weer verder met mijn leven ;)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
westergas schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 17:30:
[...]

Dat is echt precies het tegenover gestelde van wat men hier verteld. Ik hoop dat dit snel opgehelderd word dan kan ik weer verder met mijn leven ;)
Goed nog 1 keer!! Het toestel MOET! aanwezig zijn. Maarssen vestiging heeft het bevestigd, Utrecht ging ik al niet eens meer in de rij staan zo lang als die was geworden (moest toch in Utrecht even zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Zeg dat:

Hoorde net ook weer van een BC-medewerker dat nagenoeg alle toestellen niet branded zijn...
Ik heb inmiddels een losse One binnen, maar ik ga volgende week naar Den Haag voor de tweede :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Rugzak met eten en drinken meenemen dus... :|
en maar hopen dat je niet moet kakken

[ Voor 38% gewijzigd door Freakster86 op 26-04-2013 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Freakster86 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 18:00:
Rugzak met eten en drinken meenemen dus... :|
en maar hopen dat je niet moet kakken
En een bank, zodat je lekker languit kan hangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rms90
Zonet nogmaals vodafone gebeld.
Capelle start de actie toch pas 2/3/4 mei.
Ook is het dus zo dat er alleen toestellen uit actuele voorraad gekozen kunnen worden.
Er kan dus niks besteld worden!

Had de medewerker van Vodafone op dit topic gewezen en wat iedereen hier beschreven had.
Dat dat dus tegensprak wat klantenservice Vodafone beweert heel de tijd aan de telefoon.
Ik heb enkele minuten in de wacht gestaan en toen kwam de medewerker na onderzoek en navraag toch tot de conclusie dat het echt enkel actuele voorraad betreft en dat de actie pas start op 2 mei t/m 4 mei.
Dit was dus niet bekend bij de klantenservice totdat ik hen er op wees wat hier besproken/vermeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
rms90 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 18:12:
Zonet nogmaals vodafone gebeld.
Capelle start de actie toch pas 2/3/4 mei.
Ook is het dus zo dat er alleen toestellen uit actuele voorraad gekozen kunnen worden.
Er kan dus niks besteld worden!

Had de medewerker van Vodafone op dit topic gewezen en wat iedereen hier beschreven had.
Dat dat dus tegensprak wat klantenservice Vodafone beweert heel de tijd aan de telefoon.
Ik heb enkele minuten in de wacht gestaan en toen kwam de medewerker na onderzoek en navraag toch tot de conclusie dat het echt enkel actuele voorraad betreft en dat de actie pas start op 2 mei t/m 4 mei.
Dit was dus niet bekend bij de klantenservice totdat ik hen er op wees wat hier besproken/vermeld wordt.
Hier wordt informatie gegeven door mensen uit de Vodafone Retail organisatie, wat qua organisatie een stukje van de klantenservice afstaat. Daarom is hun informatie minder dan wat hier wordt besproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
Wordt de korting achteraf verrekend, want in mijn contract staat er dat ik €64,- aan abonnementskosten heb.

En dan nog iets; ik heb om nummerbehoud gevraagd en blijkbaar duurt dat 2 weken en heb ik de iPhone niet meegekregen. Best apart, want bij T-Mobile krijg je 'm gelijk mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ja, ik vind dat niet meegeven ook nogal vaag. Als je een contract hebt getekend, waarom dan pas je telefoon geven wanneer je nummer overgaat? Wat is de reden daarachter? Voorkomen van oplichting/fraude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
othie schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 18:17:
Wordt de korting achteraf verrekend, want in mijn contract staat er dat ik €64,- aan abonnementskosten heb.
Op het contract staan de bedragen zonder korting. De korting staat niet letterlijk beschreven, alleen staat rechtsboven de einddatum van de promotie (als het goed is 24 maanden na startdatum abonnement)
En dan nog iets; ik heb om nummerbehoud gevraagd en blijkbaar duurt dat 2 weken en heb ik de iPhone niet meegekregen. Best apart, want bij T-Mobile krijg je 'm gelijk mee..
Freakster86 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 18:23:
Ja, ik vind dat niet meegeven ook nogal vaag. Als je een contract hebt getekend, waarom dan pas je telefoon geven wanneer je nummer overgaat? Wat is de reden daarachter? Voorkomen van oplichting/fraude?
Vodafone maakt gebruik van een systeem van nummerbehoud waarbij er geen tijdelijk nummer wordt toegewezen. Het contract wordt opgehangen aan jouw eigen nummer. Mocht het nummerbehoud niet door gaan, vervalt het contract.
T-Mobile maakt gebruik van een tijdelijk nummer. Indien het nummerbehoud niet doorgaat, start het contract met een tijdelijk nummer en heb je dus een tweede abonnement

Het duur van het aanvragen van nummerbehoud is afhankelijk van de oude provider, die moet aangeven dat het nummer inderdaad op die datum weg mag. Zogauw die goedkeuring is gegeven, kan de Vodafone medewerker dat in hun aansluitsysteem zien. Omdat het nu wat drukker is, zullen ze zogauw de acties afgelopen zijn in het filiaal daarna de nummerbehoud aanvragen gaan controleren.

De termijn van twee weken die je noemt, is dat totdat het nummer overgaat (dus dat je van prepaid afkomt) of dat je je toestel krijgt?

[ Voor 9% gewijzigd door The_Zohan op 26-04-2013 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

othie schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 18:17:
Staat op je factuur inderdaad :) Hieronder mijn huidige abbo en creditering:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lrNfrsAdTQDGWqEVwvwOXTyD/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-08 14:30

fabulaus

Ja toch

Wat betaal je na afloop van het abonnement per maand? Ik doe doorgaans langer dan 2 jaar met mijn telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
De termijn van twee weken die je noemt, is dat totdat het nummer overgaat (dus dat je van prepaid afkomt) of dat je je toestel krijgt?
Over 2 weken is het nummer overgezet en dan kan ik het toestel afhalen.

ik heb vandaag ook 2 smsjes gekregen van T-mobile (prepaid):
Vodafone info: we hebben uw aanvraag ontvangen voor behoud van nummer 316XXXXXXXX met overstapdatum 10-May-2013. Het verzoek wordt door ons in behandeling genomen. Meer info: www.vodafone.nl/statusnb
Vodafone info: T-Mobile heeft uw aanvraag voor behoud van nummer 316XXXXXXXX goedgekeurd. Uw overstap naar Vodafone vindt plaats op 10-May-2013. Indien u uw toestel nog niet ontvangen heeft, kijk dan op www.vodafone.nl/statusnb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
othie schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 18:53:
[...]
Over 2 weken is het nummer overgezet en dan kan ik het toestel afhalen.
Ga op een rustig moment maar terug naar de winkel, je krijgt je toestel dan direct mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
fabulaus schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 18:51:
Wat betaal je na afloop van het abonnement per maand? Ik doe doorgaans langer dan 2 jaar met mijn telefoon..
Doe een wilde gok...

Hint: je krijgt 24 maanden 50% korting.
;)
nusupport schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:54:
[...]

Nee, wat mij verteld werd daar dat S4 en HTC one uitgesloten zijn in deze aanbieding.
Deze week alleen neem ik aan? Daar was net ook al onduidelijkheid over.

[ Voor 32% gewijzigd door Señor Sjon op 26-04-2013 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
The_Zohan schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 18:56:
[...]

Ga op een rustig moment maar terug naar de winkel, je krijgt je toestel dan direct mee
Weet je het zeker, want mijn contract is dan nog niet gestart, pas over 2 weken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
othie schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:14:
[...]

Weet je het zeker, want mijn contract is dan nog niet gestart, pas over 2 weken..
maakt helemaal niet uit. Ze mogen het toestel meegeven vanaf het moment dat in het systeem staat dat de goedkeuring er is. Indien je wat verder weg van het filiaal woont, wacht dan even minimaal een dag. Er zit soms een vertraging tussen de goedkeurings smsjes en de melding in hun systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik zou minimaal 3 dagen wachten. Vooral als je van t-mobile kkmt, kan het tot drie dagen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Senor Sjon schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:17:
Ik zou minimaal 3 dagen wachten. Vooral als je van t-mobile kkmt, kan het tot drie dagen duren.
Het kan tot 3 dagen duren om de goedkeuring te krijgen. In zijn eerdere post gaf hij al aan het smsje te hebben ontvangen met daarin de mededeling dat het nummerbehoud is goedgekeurd. De goedkeuring is er dus al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 23:31
Ik heb hem!! de Iphone 5 :)) duurde 4 uur maar hij is binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIIITD
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 19:25
ls789 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 20:35:
Ik heb hem!! de Iphone 5 :)) duurde 4 uur maar hij is binnen :)
Enig idee hoe het staat met de voorraad van de Iphone 5 (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 15:42
VIER uur in de rij gestaan??? Geezzz...

Trouwens, hoe laat gaat de shop open morgen? En waar sta je t minst lang id rij, maar ga je wel met n One of iPhone5 naar huis? Twijfel nl toch om de lange trip te gaan maken..

[ Voor 69% gewijzigd door Danny the dog op 26-04-2013 21:15 ]

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Laatst online: 02-08 10:59
Kwam om 19 uur in Maarssen aanlopen. Was om 19u30 buiten. Bijna geen rij gehad. Ik ging puur voor het abonnement. Heb een S3 mini genomen en ga 22 per maand betalen voor 2 jaar. De Mini ga ik voor mijn werk gebruiken of los verkopen. Het abo gaat in mijn Droid4!

Ze hadden in Maarssen nog de S3, S3 mini, Xperia P en T, HTC One X, Iphone 4S. De Iphone 5 kwam morgen weer vanaf 9u30!

Ze hadden al 900 Iphones 5 verkocht vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjb222
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-01-2022
hopenlijk hebben ze morgen nog een iphone 5 in het wit voor me
vodafone kon mij zelf totaal niet helpen (ja 4 euro korting per maand)
dus dan reizen we maar helemaal naar utrecht af haha om daar als een freak om 9:00 al in de rij te gaan staan 8)7 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel graag weten wanneer de Capelle actie echt gaat beginnen.. mooie actie en ik ben dan weg bij tmobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

09:00
Afbeeldingslocatie: http://www3.picturepush.com/photo/a/12787791/640/12787791.jpg

11:00
Afbeeldingslocatie: http://www1.picturepush.com/photo/a/12787794/640/12787794.jpg

13:00
Afbeeldingslocatie: http://www3.picturepush.com/photo/a/12787801/640/12787801.jpg

16:00
Afbeeldingslocatie: http://www3.picturepush.com/photo/a/12787811/640/12787811.jpg

18:30
Afbeeldingslocatie: http://www1.picturepush.com/photo/a/12787819/640/12787819.jpg

22:45
Afbeeldingslocatie: http://www5.picturepush.com/photo/a/12787828/640/12787828.jpg

Overigens, ik ben een beetje snel door de comments heen gescrolled: De datum van de actie die ik heb doorgegeven zijn ligit, en de actie is in iedere winkel het zelfde.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 23:24:
[...]

Voorkomen van fraude, als bijv. T-mobile je nummberhoud om wat voor een reden niet goed keurt telt jou contract voor helemaal niets en zou jij wel een iPhone meegekregen hebben.
Noedelsoep schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 23:34:
[...]

@Koningwatermake

Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar in Utrecht en Maarssen waren de One en S4 uitgesloten van de actie. Dit geldt toch niet voor de rest van de openingsacties door het land die nog gaan komen? Dus wanneer voorradig zijn ze gewoon te kiezen...
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 23:38:
[...]

Sorry, daar ga ik niet van uit, bel voor de zekerheid met de klantenservice.. 1201
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 23:42:
[...]

De voorraad van Utrecht AC is nogsteeds meer dan ruim hoor...
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 23:45:
[...]

Correct, ik heb vandaag wel de Dummy binnen gekregen.. Haha!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 23:47:
[...]

Ga ik niet van uit, aangezien wij ze gewoon écht niet op voorraad hadden..

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2013 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 18:23:
Voorkomen van fraude, als bijv. T-mobile je nummberhoud om wat voor een reden niet goed keurt telt jou contract voor helemaal niets en zou jij wel een iPhone meegekregen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsoep
  • Laatst online: 03-09 07:28
Overigens, ik ben een beetje snel door de comments heen gescrolled: De datum van de actie die ik heb doorgegeven zijn ligit, en de actie is in iedere winkel het zelfde.
@Koningwatermake

Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar in Utrecht en Maarssen waren de One en S4 uitgesloten van de actie. Dit geldt toch niet voor de rest van de openingsacties door het land die nog gaan komen? Dus wanneer voorradig zijn ze gewoon te kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zero_cool89 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:25:
@Koningwatermake,
Mijn abonnement bij vodafone loopt af op 3-7-2013, ik heb op 3-3-2013 mijn abbo alvast verlengd met een B+S+W 2 jaar Sim-Only abonnement. (300 min voor 15 eur 24 maanden lang)

Zou ik nog mijn abbo kunnen wijzigen naar een Red abbo + Toestel ? Kan dit geheel kostenloos omdat het nieuwe abbo toch nog niet in is gegaan ?

Dank
Sorry, daar ga ik niet van uit, bel voor de zekerheid met de klantenservice.. 1201

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:43:
[...]

toch wel een dikke #fail. Aan de voorraad bij Apple kan het niet liggen, want die dingen zijn overal leverbaar!
Hadden ze meer moeten inkopen...
De voorraad van Utrecht AC is nogsteeds meer dan ruim hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubman schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:20:
DenkHoop dat de uitsluiting van de One en de S4 in Utrecht puur te maken hebben met de niet leverbaarheid.
Correct, ik heb vandaag wel de Dummy binnen gekregen.. Haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noedelsoep schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 23:34:
[...]

@Koningwatermake

Ga ik niet van uit, aangezien wij ze gewoon écht niet op voorraad hadden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:36
Gewoon dus nog even wachten op een openingsactie bij een ander filiaal als je een HTC One of S4 wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjb222
Dus de iPhone 5 hebben ze morgen 100% zeker?

En hoe zit het met de sim kaart? Heb nu een iPhone 4 dus een andere sim
(Het gaat om een verlenging) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft de iPhone 5 gehaald en wat ga je daarvoor precies per maand betalen en moest je ook nog bijbetalen voor het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Leuke post Koningwatermake. Wat een rijen.
Ook fijn om te horen dat de HTC One en de S4 bij andere acties gewoon van de partij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:15
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 07:29:
Wie heeft de iPhone 5 gehaald en wat ga je daarvoor precies per maand betalen en moest je ook nog bijbetalen voor het toestel?
Anders blader je het topic even door :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Of je kijkt op vodafone.nl in de webshop. Tarieven zijn hetzelfde voor de telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjb222
Sta voor het filiaal samen met nog zoon 40-50 anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurge
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

wjb222 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 08:03:
Sta voor het filiaal samen met nog zoon 40-50 anderen
Sta je bij Maarssen of Utrecht?

ActueleWind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

285 euro bijbetalen voor een Iphone 5 met een RED abonnement.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIIITD
40-50 man al... moet nog met de trein die kant op >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjb222
Sta in Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIIITD
Hou ons op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
"En we schakelen nu over naar onze verslaggever XIIITD die in Utrecht staat, XIIITD wat is het laatste nieuws?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjb222
Staat nu denk ik een man of 80 te wachten en de rij blijft groeien
Hopenlijk hebben ze genoeg vooraad en personeel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:10
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 08:07:
285 euro bijbetalen voor een Iphone 5 met een RED abonnement.....?
8)7 Misschien eens de openingspost bekijken, staat nota bene op de folder...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:34
Zou het in maarssen rustiger zijn en hebben ze daar weer iphones op voorraad?

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:34
Oke dikke rij in maarssem hier ook wel 80 man denk ik

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjb222