[Aanbieding] Vodafone Openingsacties

Pagina: 1 ... 5 ... 22 Laatste
Acties:
  • 213.051 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ziek! Wat bezielt de mensen allemaal? Oke, het is een mooie actie, maar het lijkt wel alsof ze gratis iPhones uitdelen... hopelijk is de storm straks een beetje over gewaaid wanneer de S4 en de One goed leverbaar zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Snoop op 27-04-2013 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-08 14:30

fabulaus

Ja toch

Ik woon in Gelderland en zodoende ia Harderwijk de dichtstbijzijnde vestiging.. Loopt een dergelijke actie de hele genoemde week of alleen gedurende de weekend dagen? Staat een beetje vaag omschreven in de OT..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:21
Over me lijk dat ik een halve dag in de rij ga staan voor een aanbieding. Heb wel meer te doen. Wacht wel een andere actie af...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus

fabulaus

Ja toch

kw_nl schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 09:43:
Over me lijk dat ik een halve dag in de rij ga staan voor een aanbieding. Heb wel meer te doen. Wacht wel een andere actie af...
Houd er ook niet van maar heb het als volgt beredeneerd: wanneer het verschil in prijs (want was toch al van plan te kopen) gedeeld door het aantal uren dat het me kost (5 uur max. incl. reistijd) mijn netto uurloon overstijgt is het de moeite waard.

Voor mij scheelt het "maar" 180 euro en toch vindt ik het al de moeite waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:08
kw_nl schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 09:43:
wat vroeger opstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ok ik geef op in maarsen.paupers die voorkruipen. In 1 uur 1 meter opgeschoten

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:25

westergas

rikkie_pc

laurens0619 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 09:55:
Ok ik geef op in maarsen.paupers die voorkruipen. In 1 uur 1 meter opgeschoten
Afbeeldingslocatie: http://25.media.tumblr.com/tumblr_mde8zkTp471rsmvxbo1_400.png

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 16:11

Tom Yam

(>'.')>

maar hoe gaat dat voordringen dan: iemand komt aanlopen en sluit midden in de rij aan? of iemand die de rij omzeilt, de winkel binnenstapt en een medewerker aanspreekt? Ik neem aan dat daar dan door de rest van de rij wat van gezegd wordt en dat betreffende persoon achteraan plaats neemt?

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Als ik vandeweek in Den Haag ben neem ik een merkstift mee, klad iedereen onder met een nummer.
Deed ik altijd bij concertkaartjes, zodat en de klanten en de winkel weten waar ze aan toe zijn, niks irritants.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:10
Uhm... ik denk dat je in Den Haag dan onder de rij ligt als je met een edding aankomt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Uhm... dat denk ik niet, want Hagenezen zijn allemaal paupers?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nee, ze zijn niet gediend dat iemand hen onder wil kalken met een stift. Bij tmobile in rotterdam delen ze volgnummers uit aan de rij. Daar zijn 500 s4's, maar de rij is al langer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

We will see, bij Tmobile Rotterdam staan er geen werknemers 2 uur van te voren al nummertjes uit te delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Voor opening bedoel je? Tsja, als er al zoveel zijn haak ik af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Voor de opening ja... Ik ben daar wel wat eerder dan 09.30 volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geldt deze actie ook voor zakelijke abonnementen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus

fabulaus

Ja toch

Nogmaals mijn vraag: Start de aanbieding nu op de maandag in de betreffende winkels of pas op donderdag zoals op de poster in de OT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Wooow hier in utrecht ook goede rij! Wel iig afzetlint :)

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanmulder
  • Laatst online: 27-07 10:47

johanmulder

Nederlands Ondertiteld

laurens0619 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 11:49:
Wooow hier in utrecht ook goede rij! Wel iig afzetlint :)
Beter dat dan de chaos in Maarssen! Ik heb nog nooit zoveel mensen zien voordringen, wat een aso's allemaal :(

Werkt met: Apple Macbook Pro 16" | Bouwt: Multi-cloud SaaS-oplossingen | Vader | Wereldreiziger | Rijdt: Mercedes GLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De rij in Utrecht is gesloten, politie en stadswacht moest er bij komen om mensen tegen te houden.. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Afzetlint + nummertjes uitdelen... hoe moeilijk kan het zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
En toch nog mensen rechts aansluiten.

https://twitter.com/lotbr...28089688311222272/photo/1

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben ze bij deze vodafone ook de samsung galaxy?

Is overigens me vorige berichtje verwijderd.. ?? Is er nog een ander topic over t-mobile openingsactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik zou een generaliserende opmerking kunnen plaatsten. Doe ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:54:
Hebben ze bij deze vodafone ook de samsung galaxy?

Is overigens me vorige berichtje verwijderd.. ?? Is er nog een ander topic over t-mobile openingsactie?
Kom op zeg. Dit is geen Facebook waar je alles maar neer kan plempen.

Nee, VF heeft de One en S4 niet binnen gehad. Staat hier al een keer of tien gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novosibirk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 18:18
westergas schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:58:
[...]

Ik zou een generaliserende opmerking kunnen plaatsten. Doe ik niet.
Dit is nog geniepiger dan de opmerking >:) >:)

Het lijkt wel alsof er gratis smartphones worden uitgedeeld, wat een rij zeg! WAUW

Gebruik in het vervolg a.u.b. de edit knop ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Perkouw op 27-04-2013 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 156% gewijzigd door Perkouw op 27-04-2013 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanmulder

johanmulder

Nederlands Ondertiteld

STICHTSE VECHT - Tijdens een iPhone-actie van een Vodafonewinkel in Maarssen is een zeer grimmige sfeer ontstaan.

In winkelcentrum Bisonspoor ontstond zaterdagochtend vroeg al een rij. De winkel kon de gigantische bezoekersstroom bij lange na niet aan en besloot uiteindelijk de deuren te sluiten.

Woedende mensen die al uren stonden te wachten, begonnen vervolgens onder meer op de ramen van de zaak te slaan.

De politie, die al stond te posten, wist de gemoederen uiteindelijk tot bedaren te brengen. Er zijn geen mensen aangehouden, laat een woordvoerder van de politie weten.

Een openingsactie van de Vodafonewinkel Achter Clarenburg in Utrecht trok zaterdag ook ontzettend veel mensen.
Bron: http://www.headlines.nl/nieuws/221/1453716/

Ben blij dat ik er om half 11 ben weggegaan zeg :S

Werkt met: Apple Macbook Pro 16" | Bouwt: Multi-cloud SaaS-oplossingen | Vader | Wereldreiziger | Rijdt: Mercedes GLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:25

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Wow dat is wel heel sneu, vind dat voordringen sowieso al zielig en dan zeker als er met lint een rij is gemaakt alsnog vanaf de andere kant erbij willen. Dat er ook niemand wat van zegt verbaasd me enorm. Of zet er een extra werknemer neer ofzo. Die kosten haal je er wel uit met de actie lijkt me.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-06 15:59
Zou de rij in Denhaag op 02.05/04.05 korter zijn in de eerste dag in de ochtend.
Of beter de laatste dag in de ochtend of ander tijdstip?
Ik wil eigenlijk alleen maar de HTC One Black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Persoonlijk zou ik in de ochtend gaan aangezien je dan ook de meeste kans hebt dat de telefoon in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik snap de frustratie wel bij mensen die al uren staan te wachten. Je afreageren op de ruiten is natuurlijk kansloos. Net zoals die mensen die gewoon voorkruipen.

Hopelijk hebben die andere winkels het beter geregeld. Gewoon een duidelijk afzetlint, nummertjes uitdelen en 1 of 2 beveiligers. Muziekje buiten neerzetten, wat drinken uitdelen... zorg gewoon voor je klanten. Zo moeilijk is dat toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Juist freakster zo had ik het ook gedaan, die extra kosten haal je er zonder problemen uit door alle abnnementen die verkocht worden en wat limonade houd je mensen al tevreden mee en zijn de kosten niet. Het is duidelijk dat vodafone hier niet echt op voorbereid was qua aantallen mensen en personeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
Rubman schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 14:33:
Persoonlijk zou ik in de ochtend gaan aangezien je dan ook de meeste kans hebt dat de telefoon in de winkel ligt.
dat dacht ik ook.
maar zou die er al zijn op de 2de. of beter de 4de proberen?
en weet iemand hoe vroeg je er het beste kan zijn. zodat ik geen rij hoef te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Tsja, dit zat er natuurlijk dik in. In Capelle was vanmiddag een serene rust. Je kon helaas niet al het actie abonnement afsluiten, dat kan alleen op de actiedagen zelf. Ik heb de medewerker maar foto's laten zien van Utrecht gisteren en geadviseerd om vrij te nemen :P

Veel beter zou het zijn om online het abo af te kunnen sluiten en het bij de winkel afhalen als ze persé klanten naar zo'n winkel willen hebben.

Ik weet niet of je dit filmpje al gezien hebt, maar het kan gekker: YouTube: Samsung Blue Carpet Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hmm, ik vraag me af hoe dit geintje gaat afspelen in kleinere plaatsen. Weliswaar minder directe inwoners maar als ik dit zo lees is men bereid half Nederland door te reizen...
Decadentie ten top dit.

Poosje wachten heb ik geen probleem mee (nalevering of later ophalen ook niet), maar ik zou persoonlijk wel zéér zuur vinden als je eenmaal aan de beurt bent en je gewenste telefoon is uitverkocht...

[ Voor 8% gewijzigd door Piet91 op 27-04-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
Piet91 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 14:39:
Hmm, ik vraag me af hoe dit geintje gaat afspelen in kleinere plaatsen. Weliswaar minder directe inwoners maar als ik dit zo lees is men bereid half Nederland door te reizen...
Decadentie ten top dit.

Poosje wachten heb ik geen probleem mee, maar ik zou persoonlijk wel zéér zuur vinden als je eenmaal aan de beurt bent en je gewenste telefoon is uitverkocht...
inderdaad. als ik meer als een uur of 1 - 2 moet staan wil ik ook wel echt me zwarte ONE 8)7
Senor Sjon schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 14:38:
Tsja, dit zat er natuurlijk dik in. In Capelle was vanmiddag een serene rust. Je kon helaas niet al het actie abonnement afsluiten, dat kan alleen op de actiedagen zelf. Ik heb de medewerker maar foto's laten zien van Utrecht gisteren en geadviseerd om vrij te nemen :P

Veel beter zou het zijn om online het abo af te kunnen sluiten en het bij de winkel afhalen als ze persé klanten naar zo'n winkel willen hebben.

Ik weet niet of je dit filmpje al gezien hebt, maar het kan gekker: YouTube: Samsung Blue Carpet Rotterdam
Wat werd daar verkocht dan?

[ Voor 39% gewijzigd door rayhvh op 27-04-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Al dan niet met nalevering, dat boeit me echt weinig als ik een keer terugmoet. Het is eigenlijk ook een beetje de schuld van de providers zelf, het maar blijven opblazen van de abonnementskosten brengt uiteindelijk dit soort acties teweeg.

Edit
Daar lagen 500 Galaxy S4's met een iSmart 300 abonnement met ook 24 maanden 50% korting. 30,25 per maand dus. Ik begreep dat al voor openingstijd er genoeg mensen stonden om ze allemaal uitverkocht te hebben. Maar klantafhandeling in een telecomwinkel gaat gewoon niet snel genoeg voor dit soort acties bij het afsluiten en valideren van een abonnement. Je kan volgens mij echt beter de contracten erdoorheen jagen en een afhaalpunt maken voor de toestellen. Dit schiet natuurlijk niet op.

Jij en ik weten de abonnementen en voorwaarden wel, maar geef mensen een halve kans en ze gaan zitten dralen in de winkel.

[ Voor 56% gewijzigd door Señor Sjon op 27-04-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:59
Twee weken geleden net een sim only 225 minuten afgesloten omdat ze verder geen fijne aanbieding kunnen doen. Zonde dat ik hier toen niet van kon weten. :{

Al is het gekkenwerk om zo lang in de rij te staan voor een telefoonabonnement. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg naar de start van de actie in Capelle aan den IJssel, weet niemand dat? Datum op blz. 1 is vandaag en ik lees iemand zijn Re: dat het vandaag kennelijk nog niet was. Hoe zit het nu?

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De winkel in Utrecht is gesloten, alles is uitverkocht. Geen enkele.mogelijkheid meer om.hier een.abonnement af te sluiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:08
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:15:
Ik vroeg naar de start van de actie in Capelle aan den IJssel, weet niemand dat? Datum op blz. 1 is vandaag en ik lees iemand zijn Re: dat het vandaag kennelijk nog niet was. Hoe zit het nu?

Iemand?
staat in de openingspost!
de eerste datum is opening deuren
op de tweede datum t/m 3e datum is de aanbieding.

Dit staat al meerdere malen in dit topic vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
LOL ik had wel iets van die (sfeer) willen opsnuiven en ben net langs geweest, zaak dicht en alles uitverkocht in Maarssen. Blij dat ik gisteren er al was.
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:18:
De winkel in Utrecht is gesloten, alles is uitverkocht. Geen enkele.mogelijkheid meer om.hier een.abonnement af te sluiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
@ Koningwatermake: hoe wordt een situatie als dit afgehandeld? (bij latere vestigingen dus)
Piet91 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 14:39:
Poosje wachten heb ik geen probleem mee (nalevering of later ophalen ook niet), maar ik zou persoonlijk wel zéér zuur vinden als je eenmaal aan de beurt bent en je gewenste telefoon is uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 23:44
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:18:
Jammer voor de wachtenden. T-mobile heeft het volgens mij alleen dan wat beter geregeld, want bij hun was altijd voorraad. Natuurlijk geldt deze actie wel meerdere dagen, maar alsnog had het beter gekund vooral met de verwachte drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Of sluit wel de abo's en laat mensen de toestellen ophalen op een ander tijdstip. Je kan het niet maken om mensen een hele dag te laten wachten en dan de boel dicht te gooien.

T-Mobile kon vandaag ook de toeloop niet aan, maar zij hebben wel meer ervaring hiermee. Wat ik al zei, het aanmaken van het contract e.d. duurt gewoon te lang. Aangezien de winkel een verlengstuk is van de organisatie, laat mensen dan alsnog de boel afhalen. Weet je gelijk hoeveel telefoons je moet bestellen. :+

Edit
http://www.telegraaf.nl/b..._loopt_uit_de_hand__.html
Damage control is wel nodig denk ik. Dit soort headlines kan je denk ik missen als kiespijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Señor Sjon op 27-04-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanmulder

johanmulder

Nederlands Ondertiteld

Senor Sjon schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:52:
Of sluit wel de abo's en laat mensen de toestellen ophalen op een ander tijdstip. Je kan het niet maken om mensen een hele dag te laten wachten en dan de boel dicht te gooien.

T-Mobile kon vandaag ook de toeloop niet aan, maar zij hebben wel meer ervaring hiermee. Wat ik al zei, het aanmaken van het contract e.d. duurt gewoon te lang. Aangezien de winkel een verlengstuk is van de organisatie, laat mensen dan alsnog de boel afhalen. Weet je gelijk hoeveel telefoons je moet bestellen. :+

Edit
Damage control is wel nodig denk ik. Dit soort headlines kan je denk ik missen als kiespijn.
Ja ik snap ook niet dat dit soort dingen bijna altijd verkeerd worden aangepakt (zo lijkt het iig).
Ik zou zelf een evenementenbureau vragen voor tips voor het verwerken van grote mensenmassa's, dan krijg je veel meer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 23:44
Senor Sjon schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:52:

Edit
Dit is idd heel slechte reclame voor Vodafone.

Lees net ook dat T-mobile idd te weinig S4's had, maar dat is volgens mij de eerste keer dat t-mobile te weinig toestellen had in een half jaar tijd dat deze acties al lopen. S4 is natuurlijk ook vandaag gelanceerd en er is waarschijnlijk nog maar één schip binnengekomen voor heel NL.
Iphones zijn al langer uit en lijkt mij dat je vantevoren gewoon een heleboel smartphones kan inkopen en als je dan ziet dat er te weinig zijn, is het niet al te moeilijk om weer een voorraad bij andere winkels en magazijnen vandaan te halen.

Hopelijk gaat het bij de volgende winkels beter, want zulke goede acties moeten wel blijven bestaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik vrees het ergste met de vakantie komende week :X

Edit: telegraaf filmpje gekeken.

Volgens de manager van de winkel wordt van iedereen de gegevens genoteerd zodat op een later (rustiger) moment alsnog de aanbieding voor hun geldig is. Dat is wel een goede oplossing.

Naar wat ik begreep in Capelle hadden de VF-winkels de S4 nog niet binnen gehad, ook nog geen demo toestellen.

[ Voor 76% gewijzigd door Señor Sjon op 27-04-2013 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:47
Het is zo slecht geregeld dat het haast goede reclame voor Vodafone is! Let maar op, Vodafone pakt het weer zo aan en weer dezelfde mensen staan in de rij. Hoe boos ze ook zijn geweest op de manier hoe het in Utrecht ging.

Mensen voelen zich beter als ze moeite voor iets hebben gedaan. Dan zijn ze veel blijer met hun product. Wanneer er niemand voor de deur zou staan, zou iemand nog twijfelen in de winkel. Nu je zo lang in de rij staat, is het eerste wat je doet betalen (afsluiten) en dan pas nadenken of wat voor telefoon of wat voor spullen je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 15:42
Nou... ik hoop toch dat Vodafone wat doet met dit voorval. Tegenwoordig reist nieuws ontzettend snel. Het is gewoon naief te denken dat je met 1 lokale winkel een beperkt groepje bezoekers trekt uit 'de regio'.

Hopelijk slikt Vodafone nog eens én realiseren ze zich dat omzet omzet is en wellicht iedereen gewoon lekker online van deze actie gebruik kan maken. Weet zeker dat Vodafone op die manier een enorme uitbreiding van haar klantenbestand kan verwachten.

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:51
Begrijp het ook niet zo goed dat uitverkochte of nog niet leverbare telefoons niet later op te halen zijn in de winkel en men wel alvast het abo afsluit. Kom je twee keer in de winkel, is m.i. alleen maar beter voor de shop daar je wellicht dan ook nog iets anders koopt. Het gaat VF er toch om zo veel mogelijk nieuwe abo's af te sluiten? Laat die mensen lekker later de telefoon halen...... Of zie ik nu iets over het hoofd?

Handtekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIIITD
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 19:25
Mag niet en kan niet. Alleen op een gegeven moment ging ze in Utrecht je gegevens op een lijst van tig man laten zetten door een VF medewerker.

Ze zullen gaan bellen maar kunnen niet garanderen dat je onder dezelfde voorwaarden een abbonement kunt afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Laatst online: 12:35
Online zullen ze deze actie nooit doen denk ik, aangezien er wederverkopers zijn van het vodafone abonnement. Dat kunnen ze niet maken tegenover de retailers.

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
XIIITD schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 17:23:
Mag niet en kan niet. Alleen op een gegeven moment ging ze in Utrecht je gegevens op een lijst van tig man laten zetten door een VF medewerker.

Ze zullen gaan bellen maar kunnen niet garanderen dat je onder dezelfde voorwaarden een abbonement kunt afsluiten.
Dat zeiden ze niet in het Telegraaf filmpje.

@Krissh
Ze hebben eigen winkels en een eigen retailorganisatie. Waarom zouden ze dat niet kunnen doen? Ze willen gewoon meer brand awareness creëren. Dan kan de bups huidige retailers ze weinig schelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
als ik een paar uur in de rij sta. schrijven ze dan ook mijn naam op zodat ik later gebeld word en alsnog kan afsluiten :O?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Openingsactie Vodafone Winkel Utrecht Achter Clare' bekijken op YouTube - https://www.youtube.com/w...ture=youtube_gdata_player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone heeft zich énorm vergist in de social media.. Maja, veel plezier met de abonnementen die wel gelukt zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 17:39:
'Openingsactie Vodafone Winkel Utrecht Achter Clare' bekijken op YouTube - https://www.youtube.com/w...ture=youtube_gdata_player
Deze video is privé.
Het spijt ons.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjb222
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-01-2022
07:50 bij de winkel in Utrecht aangekomen (vanuit Eindhoven)
11:30 de winkel in
12:00 de winkel weer uit
13:07 weer in Eindhoven

Was leuk om die gekte eens mee te maken haha
Veel mensen die voordringen :@

Maar super vriendelijk personeel

Mijn complimenten aan het Vodafone personeel in Utrecht!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 17:40:
Vodafone heeft zich énorm vergist in de social media.. Maja, veel plezier met de abonnementen die wel gelukt zijn!
Lol. wat dachten ze? Dat niemand erachter zou komen? ;)

Wat ik al zei, ze zijn zelf deels debet door de prijzen tot absurde hoogtes te laten stijgen de afgelopen jaren. Als er dan een voordeeltje te halen valt, dan duikt iedereen er als een stel hyena's op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wjb222 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 17:56:
07:50 bij de winkel in Utrecht aangekomen (vanuit Eindhoven)
11:30 de winkel in
12:00 de winkel weer uit
13:07 weer in Eindhoven

Was leuk om die gekte eens mee te maken haha
Veel mensen die voordringen :@

Maar super vriendelijk personeel

Mijn complimenten aan het Vodafone personeel in Utrecht!! _/-\o_
Thaanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
@ Koningwatermake:

Ik gok dat het er nog wel wijzigingen gaan komen in dit beleid, want ik gok niet dat jullie deze situatie nog eens 17 keer over willen doen.
Maar stel dat deze actie ongewijzigd door blijft gaan; hoe zit het als je een paar uur (zie hierboven: 3.5 uur gewacht :/ ) en uiteindelijk is toestel dan niet meer op voorraad? (Lees: HTC ONE over een paar weken als daar eenmaal wat vooraad van is opgebouwd)
Is het dan gewoon pech en heb je voor niets gewacht?

[ Voor 9% gewijzigd door Piet91 op 27-04-2013 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
3,5 uur... je zult maar naar de wc moeten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb laats voor me pa op mijn naam een abo afgesloten bij T-Mobile Meppel en helemaal geen rij, zo geholpen. Was ook een hele regenachtige dag. Wel 3 uur in de auto gezeten (incl. terug naar huis).

Nu wordt over een maand de BC in mijn dorp verbouwd mij benieuwd hoe dat gaat. Misschien wordt alles wel afgelast naar deze bad publicity. Zou wel een HTC one willen maar dan niet meer dan een klein uur wachten ervoor. Zit liever nog iets langer in de auto dan in de rij staan. Ik pak in winkels ook altijd de pinkassa. ;)

Offtopic: Mocht je BC nog niet verbouwd zijn en wel Voda gaan worden (zie ts). : enkele accessoires zijn afgeprijsd, zelf voor 7,50 een pricewatch: Logitech Wireless Speaker adapter for Bluetooth audio devices gescoord (op=op) dit was ook de laatste...

[ Voor 10% gewijzigd door robert-630 op 27-04-2013 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIIITD
Ben ook wel benieuwd hoe het nu verder gaat met de andere winkels en wat ze gaan doen met de ingevulde formulieren... ik ben bang niets gezien er geen zekerheid kon worden gegeven over de actie/kosten. Dan maar wachten op Hardenberg als de actie verder hetzelfde blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
Heb intresse in de actie in Katwijk
Katwijk - Emmaplein - 08.06.2013 - 13.06/15.06

Is de actie op 08.06.2013 en op 13.06-15.06
Zou namelijk het liefst op 08-06.2013 gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:05
rjn27 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:22:
Heb intresse in de actie in Katwijk
Katwijk - Emmaplein - 08.06.2013 - 13.06/15.06

Is de actie op 08.06.2013 en op 13.06-15.06
Zou namelijk het liefst op 08-06.2013 gaan?
Stad - Straat - Opening Vodafone Winkel - Actie periode

Moeilijk lezen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
Ik had daar per ongeluk overheen gelezen een beetje vriendelijker kan ook wel hoor!!
Xeanor schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:26:
[...]

Stad - Straat - Opening Vodafone Winkel - Actie periode

Moeilijk lezen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik heb de datum wanneer de actie daadwerkelijk is dik gedrukt. Nu valt het wat beter op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf 08:45 tot 14:45 bij de Vodafonevestiging van Utrecht gestaan. Toen ik aankwam was er al een redelijk lange rij. Rond een uur of 1 was ik op 10 meter afstand en vanaf toen werd er een medewerker de straat opgestuurd en werden er namen en telefoonnummers genoteerd en die mensen zouden ook een aanbieding krijgen, hij kon niet garanderen dat dat dezelfde aanbieding was. Rond half 2 werd de rij verkort o.i.d. en het leek erop dat de mensen die er nog stonden, waaronder ik, nog naar binnen konden. Vanaf dit moment werd de rij wel steeds breder door associale voordringers. Iets voor half 3 kwam een meneer(manager?) van Vodafone Nederland, dezelfde als die is te zien in het filmpje van de Telegraaf, naar buiten. Hij ging op een stoeltje staan en deed de mededeling dat hij goed en slecht nieuws had. Goed nieuws: iedereen die in de rij stond mocht van de aanbieding alsnog gebruik maken, slechte nieuws: het kon niet meer vandaag. Iedereen mocht zijn telefoonnummer + naam achter laten en er zou contact worden opgenomen. Ik ben erg benieuwd en hoop dan ook dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren. Kort samengevat: ze geven de mensen alsnog de aanbieding maar het is bijzonder slecht geregeld. Na alle commotie lijkt het mij sterk dat er bij andere vestigingen soortgelijke acties worden gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Maar zijn die schuine strepen nu t/m of alleen die data??

sorry, kon het niet laten :+

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze mijn excuses dat ik het niet goed begrepen / gelezen heb.
insert cynical smile.
Volgende week maar eens kijken in Capelle dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Humma Kavula schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:39:
Maar zijn die schuine strepen nu t/m of alleen die data??

sorry, kon het niet laten :+
8)7

Misschien dat we volgende week gewoon de klantenservice moeten bellen en vragen waarom we nog niet zijn terug gebeld? Beetje boos doen, want we hebben vandaag natuurlijk ruim 3 uur in de rij gestaan voor niks :+ Zou me een hele rit schelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIIITD
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:39:
Vanaf 08:45 tot 14:45 bij de Vodafonevestiging van Utrecht gestaan. Toen ik aankwam was er al een redelijk lange rij. Rond een uur of 1 was ik op 10 meter afstand en vanaf toen werd er een medewerker de straat opgestuurd en werden er namen en telefoonnummers genoteerd en die mensen zouden ook een aanbieding krijgen, hij kon niet garanderen dat dat dezelfde aanbieding was. Rond half 2 werd de rij verkort o.i.d. en het leek erop dat de mensen die er nog stonden, waaronder ik, nog naar binnen konden. Vanaf dit moment werd de rij wel steeds breder door associale voordringers. Iets voor half 3 kwam een meneer(manager?) van Vodafone Nederland, dezelfde als die is te zien in het filmpje van de Telegraaf, naar buiten. Hij ging op een stoeltje staan en deed de mededeling dat hij goed en slecht nieuws had. Goed nieuws: iedereen die in de rij stond mocht van de aanbieding alsnog gebruik maken, slechte nieuws: het kon niet meer vandaag. Iedereen mocht zijn telefoonnummer + naam achter laten en er zou contact worden opgenomen. Ik ben erg benieuwd en hoop dan ook dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren. Kort samengevat: ze geven de mensen alsnog de aanbieding maar het is bijzonder slecht geregeld. Na alle commotie lijkt het mij sterk dat er bij andere vestigingen soortgelijke acties worden gehouden.
Laten we het hopen. Stond redelijk achterin de rij waar een jongen van de VF begon met het noteren dus was redelijk optijd vertrokken en zo te horen had het dus ook geen zin om te blijven. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Freakster86 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:36:
Ik heb de datum wanneer de actie daadwerkelijk is dik gedrukt. Nu valt het wat beter op ;)
Jat anders even de tabel code uit bv het gamekey topic voor alle leesblinde autisten die niet weten hoe de search werkt, de ts werkt en hoe GoT werkt. En owja, mensen we hebben ee search in dit forum, zelfsin dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag in Capelle de 50% aanbieding icm een HTC One gaan halen. Ik kan helaas door m'n werk er pas op vrijdagavond heen. Heeft het dan nog wel zin om te gaan denken jullie? Na gezien te hebben hoe een gekkenhuis het overdag in Utrecht is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 21:40:
Ik zou graag in Capelle de 50% aanbieding icm een HTC One gaan halen. Ik kan helaas door m'n werk er pas op vrijdagavond heen. Heeft het dan nog wel zin om te gaan denken jullie? Na gezien te hebben hoe een gekkenhuis het overdag in Utrecht is geworden.
Nee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Senor Sjon schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 21:40:
[...]

Jat anders even de tabel code uit bv het gamekey topic voor alle leesblinde autisten die niet weten hoe de search werkt, de ts werkt en hoe GoT werkt. En owja, mensen we hebben ee search in dit forum, zelfsin dit topic.
Zou het zo willen doen, maar is net iets teveel werk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medaill0n
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-10-2024
Wat een ramp bij Maarsen. weer trieste marokkanen die voordringen. zij hebben het verpest want iedereen werd naar huis gestuurd door de politie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een duidelijk antwoord -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Voordringen was normaal blijkbaar als je alles terugleest.
medaill0n schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 21:54:
Wat een ramp bij Maarsen. weer trieste marokkanen die voordringen. zij hebben het verpest want iedereen werd naar huis gestuurd door de politie.

[ Voor 72% gewijzigd door Jeroen10 op 27-04-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 21:40:
[...]

Zo werkt got, als iemand het even niet goed begrijpt ben je een autist die leesblind is.

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Als je dit topic (en andere aanbiedingstopics) volgt, dan zie dat heel vaak er maar een vraag neergeplempt wordt die 20 posts eerder al behandeld is.

No offence, maar als dezelfde vraag meerdere keren per dag langskomt, begint dat wel irritant te worden. Vooral als je bv een update verwacht van iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is al beter onder woorden gebracht :) Ik stelde zelf ook de vraag hoe het zit in Capelle, mij was het ook niet helemaal duidelijk, en je leest automatisch eerst de datum.

Denk dat ik wacht tot Ridderkerk zijn deuren gaat openen, is nog ver weg en dan is de nieuwigheid er wellicht af, de i6 op de loer waar mensen op willen wachten enz.. of toch gewoon donderdag vrij nemen en naar cadij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:05
In principe is Utrecht toch wel een van de makkelijkst bereikbare steden voor de meeste Nederlanders. Verder was het enkel zo erg op de zaterdag, op de donderdag en vrijdag niet. Maargoed, dan is ook (bijna) iedereen aan het werk. ;)

Een heleboel mensen zitten toch vast aan hun huidige abonnementen. Het is niet alsof heel Nederland van deze actie gebruik probeert te maken. Hoeveel mensen denk je dat er uiteindelijk naar de winkel in Utrecht wilden komen vandaag? Misschien nog net 1000, en dan komen ze nog niet eens allemaal aan de beurt.

Ben benieuwd hoe het verder gaat. Den Haag zal wel een grote chaos worden op de zaterdag denk ik. Of dat ook in Kampen of Emmeloord gebeurt betwijfel ik.

[ Voor 52% gewijzigd door Xeanor op 27-04-2013 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Als men weet dat de actie ook lokaal langs komt, dan duiken ze misschien niet allemaal op dezelfde winkel.

Bij de standaard T-Mobile acties weet je dat ze altijd wel een keer in de buurt komen.

[ Voor 29% gewijzigd door Señor Sjon op 27-04-2013 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus even voor de duidelijkheid, om 2mei kan ik bij den haag vodafone te frederik hendriklaan langsgaan voor deze actie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 23:15:
Dus even voor de duidelijkheid, om 2mei kan ik bij den haag vodafone te frederik hendriklaan langsgaan voor deze actie? :)
Allereerste post in dit topic. Even lezen en je vindt dit:

Den Haag - Frederik Hendriklaan - 27.04.2013 - 02.05/04.05

02.05 = 2 mei. Is niet zo moeilijk te begrijpen of wel?

Frappant dat dit soort 'scherpe actie topics' altijd een bepaald soort volk aantrekt dat klaarblijkelijk niet over de juiste taalvaardigheden beschikt, zowel wat schrijven als lezen betreft :+

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
medaill0n schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 21:54:
En de tokkies? Waren die er ook?

On a serious note: Ik denk dat Vodafone hier wel van leert. Een volgende keer zal het waarschijnlijk wel anders gaan, met het "slager-idee", nummertjes uitdelen, dan weet je precies waar je aan toe bent.
Dat is dan wel weer een +1 voor de Tmobile actie 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door scientist456 op 28-04-2013 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
@Freakster86: Heb even een tabel ervan gemaakt. Is wat duidelijker dan de huidige TS vind ik.

StadLocatieHeropeningActieperiode
UtrechtAchter Clarenburg20 april 201325 t/m 27 april
MaarssenBisonspoor20 april 201325 t/m 27 april
Den HaagFrederik Hendriklaan27 april 20132 t/m 4 mei
Capelle a/d IJsselCentrum Passage27 april 20132 t/m 4 mei
KampenOudestraat4 mei 20138, 10 en 11 mei
EmmeloordLange Nering4 mei 20138, 10 en 11 mei
Winterswijk Misterstraat 18 mei 201323 t/m 25 mei
Hardenberg Voorstraat 18 mei 201323 t/m 25 mei
SchagenMakado Centrum25 mei 201330 mei t/m 1 juni
HuizenKerkstraat25 mei 201330 mei t/m 1 juni
AmsterdamBijlmerplein1 juni 20136 t/m 8 juni
Amsterdam Osdorp1 juni 20136 t/m 8 juni
Valkenswaard De Kerverij 8 juni 2013 13 t/m 15 juni
Katwijk Emmaplein 8 juni 2013 13 t/m 15 juni
Winschoten Langestraat 15 juni 2013 20 t/m 22 juni
Zevenaar Grietstraat 15 juni 2013 20 t/m 22 juni
Harderwijk Donkerstraat 22 juni 2013 27 t/m 29 juni
Zwijndrecht Hof van Holland 22 juni 2013 27 t/m 29 juni
RidderkerkKoningshof29 juni 20134 t/m 6 juli

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 23:31
Ik lees toch wat "vreemde" reacties. Ik heb de actie heel anders ervaren. Zaterdag scheen dus echt gekkenhuis te zijn. Ikzelf was vrijdag gegaan 13:15 stond ik in de rijd (ter hoogte van de dreizen , dit is Miss in het eerder geplaatste filmpje te zien) en was om 17:40 aan de beurt. In de tussentijd heb ik geen grimmige sfeer ervaren en voorpiepers ook echt niet gezien. Er was iemand die het probeerde maar er reageerde gelijk 30 man op hem af waardoor hij toch maar besloot door te lopen. In de rij best gezellig parapluutjes geshared aangezien het regende. En om de haverklap kwamen mensen vragen waar we voor in de rij stonden, hier antwoorden we op "we willen pinnen" of "10 screen protectors 1 euro" . Toen ik aan de beurt was werd er ook gezegd dat ze iedereen gingen helpen die dag (en dus niet 18:00 dicht gingen). Maar goed, ik kan heel goed snappen dat mensen gefrustreerd zijn over het feit dat alles was uitverkocht Zaterdag.

Als je 3 dagen een actie voert moet je er gewoon voor zorgen dat je veel op voorraad hebt of duidelijk OP=OP zetten op de poster. Ook vind ik het nogal naïef dat Vodafone zou denken (wat hier gesuggereerd wordt) dat er alleen mensen in Utrecht naar de actie zouden komen xD

Succes voor de mensen in Den Haag aankomende week, ik hoop dat Vodafone wat beter om zal gaan met bevoorrading en de rij. Misschien een medewerker buiten zetten die netjes een rijvorm creëerd en zorgt dat er niemand voorpiept, dit is natuurlijk ronduit asociaal en unfair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 010101.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-08 06:36
Nummertjes uitdelen en dranghekken plaatsen, hoe moeilijk kan het zijn? Valt me wel op in dit topic dat veel Tweakers niet voor de iPhone maar de S4 of HTC ONE gaan terwijl deze nog niet echt leverbaar zijn.

Kampen en Emmeloord kunnen wel wat verwachten op 10 mei, dan heeft half Nederland vrij genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
Ik zou kunnen verlengen vanaf 28 mei, kom zelf uit Leiden
Huizen, Amsterdam of Katwijk word het ga proberen de Zaterdag te vermijden.
Hoop alleen wel dat ik de telefoon gelijk mee krijg.
Even terug naar Huizen rijden weekje later zie ik niet zitten.
Word een overstap van kpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 15:42
In het door een Tweaker geopende topic op het Vodafone forum wordt ook geen info meer gegeven.
http://forum.vodafone.nl/...korting-op-RED/td-p/63856

Wellicht komt Vodafone na het weekend met een reactie / statement / update / tweet / reactie op het nieuwsbericht oid. Voor nu is het dan maar jammer maar helaas.

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 12:55
Geldt dit ook voor sim only of zakelijke abonnementen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Alleen Red en Red Super. Waarom zou je simonly willen? Kies dan een gratis toestel met een verlaging naarRed A of Red Super A. Voor prijzen, check de Vodafone site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Iemand al in Den haag geweest vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007