[Aanbieding] Vodafone Openingsacties

Pagina: 1 ... 6 ... 22 Laatste
Acties:
  • 213.085 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SomerenV schreef op zondag 28 april 2013 @ 00:02:
[...]

Allereerste post in dit topic. Even lezen en je vindt dit:

Den Haag - Frederik Hendriklaan - 27.04.2013 - 02.05/04.05

02.05 = 2 mei. Is niet zo moeilijk te begrijpen of wel?

Frappant dat dit soort 'scherpe actie topics' altijd een bepaald soort volk aantrekt dat klaarblijkelijk niet over de juiste taalvaardigheden beschikt, zowel wat schrijven als lezen betreft :+
Sorry :/ ik sliep toen ik mijn vraag stelde, en klaarblijkelijk hou je van vooroordelen want je reactie spreekt boekdelen. Als je een discussie wilt kan je er een krijgen maar hou het wel beschaafd ok? Je zet je mede-Tweakers hier aardig voor paal met je kansloze opmerking.

On : Ik hoop maar dat de actie volgende week doorgaat in Den Haag, het gerucht gaat al dat ze hem gaan wijzigen zodat de kosten toch nog hoog gaan oplopen ( Bron Vodafone Vlamingstraat )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

If thats's so sue them :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-10 08:46
Je zet jezelf voor paal door het topic niet te lezen, circa 10 posts boven jouw vraag stond dezelfde vraag. En 30 posts daarboven weer en 30 daarboven weer, egc.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _serial_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-10 19:37

_serial_

and there was silence

Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:26:

On : Ik hoop maar dat de actie volgende week doorgaat in Den Haag, het gerucht gaat al dat ze hem gaan wijzigen zodat de kosten toch nog hoog gaan oplopen ( Bron Vodafone Vlamingstraat )
Als ze hem gaan wijzigigen zal het weer een kansloze variant worden in de vorm van "De eerste 50 klanten" ...

somewhere there was silence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ze kunnen beter de persoonsgegevens online in laten vullen, zodat dit in de winkel niet meer hoeft. Dat kost de meeste tijd.

En indien goed georganiseerd, is dit een relatief goedkope actie. Goedkoper dan de Voice en een bombardement aan reclames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _serial_
  • Laatst online: 01-10 19:37

_serial_

and there was silence

Senor Sjon schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:36:
Ze kunnen beter de persoonsgegevens online in laten vullen, zodat dit in de winkel niet meer hoeft. Dat kost de meeste tijd.

En indien goed georganiseerd, is dit een relatief goedkope actie. Goedkoper dan de Voice en een bombardement aan reclames.
Ik snap het fysieke aspect opzich wel, je moet wel wat moeite doen om de actie te krijgen.

Een voorbeeld hoe het wel goed kan gaan :
- Nummertjes uitdelen met toestellen (eg, iPhone 5 16/32/black/white/HTC One/Samsung/etc) zolang de voorraad strekt, geen nummertje, geen toestel.
- Rij splitsen naar abbo only
- Medewerkers de rij insturen met tablets om vast gegevens te controleren

somewhere there was silence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
VF werkt met een soort papieren puntenlijst voor de abos om bij nitwits de boel uit te kunnen leggen. Daarna wordt het in een win95 achtig systeem ingevoerd. Imo duurt dat allemaal wel vrij lang. Ook zijn er denk ik nog genoeg trage klanten die nog uitgebreid uitleg willen hebben. Want inlezen voor iets is zo 2002. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamP
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-10 11:51
Ik denk dat ik mijn abbo dan maar eens in Zijndrecht zal laten verlengen.
De HTC One zal dan al wel op vooraad zijn, en mijn abbo loopt dan bijna af.

Op de vodafone website staat dat voor de HTC One er dan 150 euro moet aanbetaald worden voor een Red abbo, is die prijs het zelfde als ik gebruik maak van deze actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
WilliamP schreef op zondag 28 april 2013 @ 13:22:

Op de vodafone website staat dat voor de HTC One er dan 150 euro moet aanbetaald worden voor een Red abbo, is die prijs het zelfde als ik gebruik maak van deze actie?
Nee, die is dan ook 75 euro.
Ik zou persoonlijk te allen tijde voor de Super versie gaan. Ik denk dat over een jaar of langer de dekking daarvoor wel groter zou zijn en dan hoef je dus bijna nergens meer naar om te kijken wat betreft data gebruik (4gb). Tenzij je grote games gaat downloaden via 4g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:24

uit de OP:
De bijbetaling voor je toestel gaat ook door de helft :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-10 12:54

langzamerhand wordt het bijzonder vermoeiend. Wees niet zo verrekte lui en lees dit topic gewoon eens door.

- Eenmalige bijbetalingen zit
edit:
geen
korting op
- Bij Red kun je voor 5 euro per maand per toestelklasse upgraden. Dat is nu meestal gunstig omdat dat abonnementskosten zijn waar je wel korting op krijgt. Verder lees en google je er maar verder over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De eenmalige bijbetalingen juist niet, alleen de bedragen die op het abo komen voor de maandelijkse toestelbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamP
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-10 11:51
Nou ik had het topic al behoorlijk doorgebladerd maar dit kon ik niet terug vinden, excuses daar voor.
Maar ik zie dat ik nog niet de enige ben die een beetje in de war is ;)
Al met al, een erg mooie aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 21:24
veel iphone 5's op marktplaats sinds gisteren. en er dan ook gewoon meer voor vragen dan de prijzen in de pricewatch :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:36
Je krijgt enkel en alleen korting op de maandelijkse kosten. Eenmalige bedragen blijven zoals ze zijn. Je kunt kiezen of je dat maandelijks aflost of niet, zie voor de bedragen per toestel de site van Vodafone. Zijn hier tevens menigmaal gepost. De One kost met abo 29,50 per maand, de helft van 59 dus.

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
*knip*

Nummerbehoud kan 60 dagen voor aflopen van je contract, bijvoorbeeld te vinden op Vodafone.nl
En in dit topic is al een keer of veel benoemd dat het alleen om actuele voorraad gaat, waarom denk je dat de frustratie bij wachtenden hoog op kan lopen als ze na 4 uur wachten een nee geserveerd krijgen? :+

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 28-04-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Ik heb een aantal posts opgeruimd, zowel posts van luie mensen als posts van wannabe mods en algemeen geklaag. Verder is er nu een topicwaarschuwing toegevoegd.

Plaats svp een TR als je een luie vraag ziet, ga niet in het topic reageren :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

” Je huidige abonnement migreren naar een RED abonnement kan, dit kost je eenmalig € 50,- migratie kosten en kan niet worden omgezet naar een Sim Only. Heb je dus bijv. een Sim Only kan je nkel migreren naar een normale RED, uiteraard zonder toestel, dit kan aan het einde van je contractperiode (of 4 maanden daar voor)”

Wat bedoelt men hier precies mee? Dit snap ik niet helemaal.

Ik heb zelf een SO Bel+SMS+Web Altijd 33,50E abonnement die ik over 1 maand kan verlengen (4 maanden van tevoren) en vraag me af, of ik gewoon ‘gratis’ gebruik kan maken van deze stuntactie? En wat gebeurt er de 4 maanden ‘overlap’ met mijn SO-abonnement?

Alvast hartelijk bedankt!

Groet,

Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dit is voor klanten die bijvoorbeeld nog 1,5 jaar moeten en die toch naar RED zouden willen gaan. Dit is niet specifiek voor deze actie volgens mij. Ook krijg je er dan geen toestel bij. Maar puur een service om als je een duurder abo hebt waarin je veel belt, toch naar RED over te kunnen stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-10 22:23
Raar dat ze misschien de actie gaan aanpassen. Toen ik bijna in de winkel stond heb ik even staan praten met de medewerker die aan de deur stond en die zat heel stoer te vertellen dat Vodafone nog steeds winst maakt op deze deal.

Dit zou komen doordat Vodafone in 10 jaar denkt en daarover de winst uitsmeert. Vond het behoorlijk lomp verhaal, want kijk naar de huidige klanten, die gaan echt niet 10 jaar bij Vodafone blijven als ze niet eens met dezelfde actie mogen verlengen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Die 50% korting is echt niet uit de lucht komen vallen. Daar hebben wat slimme mensen bij Vodafone echt wel over nagedacht. Lijkt mij dan ook stug dat ze nu de actie voorwaarden gaan verminderen. Wat wil je als bedrijf nog meer dan zoveel aandacht en nieuwe (blije) klanten? Zorg gewoon dat je het goed regelt. Zet meer personeel in. Plaats dranghekken, deel nummers uit en zet er een paar beveiligers neer. Deel limonade en wat promotiemateriaal uit. Huur een straatmuzikant in voor vermaak etc etc. Dan kan het nog zo druk worden als in Utrecht, maar dan heb je tenminste véél klanten en véél goede publiciteit. Zo moeilijk is dit toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
In theorie niet, inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:58
*knip* Dit soort opmerkingen (hoe onzinnig dan ook) mag je in het Aanbiedingen en Kortingscodes - Feedback maken, maar laat ze buiten de topics zelf

Ontopic: Lijkt me sterk dat ze iets gaan veranderen. Krijg je weer heel veel mensen die boos worden omdat ze het niet wisten.
Denk eerder dat ze voorzorgsmaatregelen nemen om alles in goede banen te leiden.

[ Voor 47% gewijzigd door gambieter op 28-04-2013 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-10 20:52
Freakster86 schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:52:
Die 50% korting is echt niet uit de lucht komen vallen. Daar hebben wat slimme mensen bij Vodafone echt wel over nagedacht. Lijkt mij dan ook stug dat ze nu de actie voorwaarden gaan verminderen. Wat wil je als bedrijf nog meer dan zoveel aandacht en nieuwe (blije) klanten? Zorg gewoon dat je het goed regelt. Zet meer personeel in. Plaats dranghekken, deel nummers uit en zet er een paar beveiligers neer. Deel limonade en wat promotiemateriaal uit. Huur een straatmuzikant in voor vermaak etc etc. Dan kan het nog zo druk worden als in Utrecht, maar dan heb je tenminste véél klanten en véél goede publiciteit. Zo moeilijk is dit toch niet?
Niet helemaal mee eens.We hebben het hier over een hele goede aanbieding (blijkbaar, anders komt er niet zoveel volk). Waarom zou je dan de moeite doen om hun te vermaken met een straatmuziekant en limonade? Slechte publiciteit is ook publiciteit. Ik heb afgelopen weekeinde meer dan 10 whapp berichten gekregen met de vraag wat er aan de hand is bij vodafone (onder mijn vrienden ben ik de ubergeek die op hoogte is van alle aanbiedingen......hoe zou dat nou komen:tweakers).

Beveiliging en dranghekken zou wel slim zijn, maar heeft ook gewoon met kosten te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
*knip* ook dit hoort alleen in het Aanbiedingen en Kortingscodes - Feedback :)
Freakster86 schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:52:
Tuurlijk verdienen ze hier dik aan. Het netwerk ligt er al, dus wat kosten de telefoongesprekken nou helemaal? Het gaat over hun eigen masten, idem voor SMS en data. Providers worden verplicht de onderline roaming tarieven omlaag bij te stellen, dus het wordt voor hun ook goedkoper om andere netwerken te bereiken. En als je veel klanten erbij hebt, dan worden de interne kosten alleen maar lager.

Ik zou wel mensen een reservering laten maken via internet en laten valideren in de winkel.
  1. Vodafonepersoneel hoeft niet de adresgegevens van klanten over te nemen, met tik- en leesfouten van dien.
  2. Vodafone kan veel gerichter de telefoons afleveren.
  3. Laat mensen voordien kiezen wat ze willen hebben, dan hoeven ze dat in de winkel niet meer te doen. Ook als bv. een mobieltje er niet meer is, dan is het sneller om een order in het systeem te hebben voor een nalevering dan dat iemand een ander toestel gaat kijken en vergelijken die wel op voorraad is.
  4. De kracht van de T-Mobile acties is dat ze vooraf een beperkt aantal topmobieltjes met de aanbieding hebben en dat ze die met pallets vol hebben staan zodat ze nooit uitverkocht kunnen raken. Doen ze bv. de iPhone 5, 4s, HTC One, Xperia Z, SGS4/S3/Note2, dan hebben ze het gros van de klanten al te pakken voor het abonnement.
  5. Als klanten weten dat de actie nog acht weken loopt, dan zullen ze een winkel in hun buurt zoeken i.p.v. een flashmob bij één of twee winkels.
Een winkel als bv. Capelle is totaal niet ingericht voor mensenmassa's. Er zijn maar iets van drie computers om klanten aan te sluiten. Ze zijn meestal niet binnen 10 minuten klaar, dus vandaar de rijen. Als de opening voorbij is, hebben ze daar meer dan genoeg aan.

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 28-04-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:43
@Hierboven.

Het is Vodafone juist te doen om lange rijen en zo een 'wow' effect te creëren. Zelfs de negatieve berichtgeving van de heropening in Maarssen is positieve reclame voor Vodafone.

In Utrecht vroeg iedereen wat is er aan de hand, en als er zo'n rij staat dan moet het wel een goede aanbieding zijn. Mensen lezen in de media megadrukte tot aan ongeregeldheden aan toe in Maarssen voor een Vodafone winkel, dat moet dus wel een goede aanbieding zijn. Vodafone wint er niets mee om te zorgen dat er geen rij komt is (wij Tweakers/ICt'ers denken over het algemeen altijd snel en oplossingsgericht, voor marketing moet je anders denken ;)).

T-Mobile en nu Vodafone kopiëren heel goed de Apple marketing, creëer schaarste en het wordt exclusief, ook mensen die anders geen interesse hadden, willen het dan hebben omdat het exclusief is.

[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 28-04-2013 23:03 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Jumpman schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:01:
...

T-Mobile en nu Vodafone kopiëren heel goed de Apple marketing, creëer schaarste en het wordt exclusief, ook mensen die anders geen interesse hadden, willen het dan hebben omdat het exclusief is.
Nou... geen Apples met peren vergelijken he ;)

Apple creeërt exclusiviteit door de prijzen hoog te houden.
T-Mobile en Vodafone creeëren hysterie door hun eigen (veel te) hoge prijzen lokaal en tijdelijk te verlagen.

Heel ander concept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Jumpman schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:01:
@Hierboven.

Het is Vodafone juist te doen om lange rijen en zo een 'wow' effect te creëren. Zelfs de negatieve berichtgeving van de heropening in Maarssen is positieve reclame voor Vodafone.

In Utrecht vroeg iedereen wat is er aan de hand, en als er zo'n rij staat dan moet het wel een goede aanbieding zijn. Mensen lezen in de media megadrukte tot aan ongeregeldheden aan toe in Maarssen voor een Vodafone winkel, dat moet dus wel een goede aanbieding zijn. Vodafone wint er niets mee om te zorgen dat er geen rij komt is (wij Tweakers/ICt'ers denken over het algemeen altijd snel en oplossingsgericht, voor marketing moet je anders denken ;)).

Lange rijen en geholpen mensen zijn beter dan lange rijen en om ~15.00 je winkel sluiten met een hoop trashtalk tot gevolg. Mensen die daar moeten afhaken zullen sowieso geen Vodafone meer kiezen en wachten op een T-Mobile aanbieding. Ik denk dat andere winkeliers het ook niet zo tof vinden als gefrustreerde mensen urenlang voor hun deur staan en de boel blokkeren voor winkelend publiek.

Capelle zit in een vrij krap overdekt winkelcentrum. Veel plezier met de winkeliersvereniging daar. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Señor Sjon op 28-04-2013 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-10 22:46
Capelle zit in een vrij krap overdekt winkelcentrum. Veel plezier met de winkeliersvereniging daar. ;)
Verwachten ze wel de S4 daar donderdag, of wisten ze dat nog niet? Denk dat ik woensdag eind van de dag maar langs ga om te checken, anders sta ik daar voor niks om 08.00 donderdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ze wisten van niks, ze verwachten hem wel. Verkoper begon over het nieuwsbericht over leveringsproblemen. Toen ik daar "... in de VS" achteraan zei, was ie weer stil. Hij had alleen de kop gelezen. :P

Het zou Samsung sieren als ze een paar pallets daar naar binnen reden, betere marketing kan je niet hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Doe mij maar een One... ik heb ijdele hoop, dat wel :( Andere vestigingen zijn redelijk ver weg...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Wat ik me nou de hele tijd afvraag,,, Hoe kan het uberhaupt dat langlopende contracten als warme broodjes over de toonbank gaan? Iedereen heeft toch al een telefoon + contract? Je gaat toch niet een tweede contract afsluiten, omdat het nu eenmaal 'een goede aanbieding' is.. we hebben het nog steeds over ca 32 x 24 = 768 euro. Dat is zeker niet voor niks, ook al 'krijg' je daar een telefoon voor van los ongeveer die prijs plus onbeperkte beltijd. Als je al een abo hebt, ga je echt niet je lopende abo niet meer gebruiken, dan is het nog steeds een dure grap. Bellen kon je toch al... of ben ik nou maf?

Bij mij loopt toevallig mn contract af binnen anderhalve maand, anders had ik echt geen interesse in dit hele gedoe.

Als iemand een verhelderende blik hierop kan werpen, graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-09 21:53
Danny the dog schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:56:
Wat ik me nou de hele tijd afvraag,,, Hoe kan het uberhaupt dat langlopende contracten als warme broodjes over de toonbank gaan? Iedereen heeft toch al een telefoon + contract? Je gaat toch niet een tweede contract afsluiten, omdat het nu eenmaal 'een goede aanbieding' is.. we hebben het nog steeds over ca 32 x 24 = 768 euro. Dat is zeker niet voor niks, ook al 'krijg' je daar een telefoon voor van los ongeveer die prijs plus onbeperkte beltijd. Als je al een abo hebt, ga je echt niet je lopende abo niet meer gebruiken, dan is het nog steeds een dure grap. Bellen kon je toch al... of ben ik nou maf?

Bij mij loopt toevallig mn contract af binnen anderhalve maand, anders had ik echt geen interesse in dit hele gedoe.

Als iemand een verhelderende blik hierop kan werpen, graag ;)
De verhelderende blik is dat er helemaal niet zoveel mensen langskomen. Het zijn maar 2 winkels, in 2 steden. Er staan maar iets van 100 mensen buiten, misschien iets meer. Door de hele dag heen sluit die winkel nog geen 1000 contracten af. Vergelijk dat eens met het klantenbestand van Vodafone... dat is een paar miljoen gok ik.

Oftewel, het is allemaal niet zo heel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Klopt, ik snap het ook niet zo. Toevallig heeft iedereen blijkbaar aflopende contracten óf ze vinden het niet erg om met dubbele contracten te zitten. Alles voor een 'nieuwe' iPhone toch waarvan de opvolger al bijna aangekondigd wordt?
Snap het ook niet helemaal. Men maakt elkaar gek.

Ook voor eventuele doorverkoop van het toestel zie ik het voordeel er niet echt van in. Wat moet je met een los contract voor twee jaar als je al een abonnement hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:49:
Heb nu een €25,00 kostend VF-abbo met 350 minuten / 700 sms / onbeperkt internet (14,4MBps)
Dat zou eventueel dan €30,00 kosten voor onbeperkt bellen / onbeperkt sms / 1GB internet (28,8Mbps)

Rekenvoorbeeld:
24x €25,00 + €600,00 toestel = €1200,00 voor twee jaar
24x €30,00 + €0,00 toestel = €720,00 voor twee jaar
En m'n abbo is al maanden 'afgelopen' dus why not :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Iedereen die een abonnement heeft die afloopt tussen half februari en begin mei kan hier zonder moeite van gebruik maken (uitgaande van actiedata bij de vestigingen en 60 dagen voor het einde van je abonnement verlengen).
Bovendien iedereen die een goedkoop abonnement heeft (en dus nog enigszins betaalbaar is om af te kopen; en dat je dat lukt :X ).
Verder iedereen met een opzegbaar sim-only en iedereen met prepaid.
Op een land met 17 miljoen mensen en geloof ik nog meer mobiele telefoons zijn dat er heel wat.
(Plus het is tegenwoordig zo dat iedereen het nieuwste van het nieuwste móet hebben tegen elke prijs)

Bovendien klinkt onbeperkt bellen, onbeperkt sms en veel (1GB) tot heel veel (4GB) internet voor zo'n €30-35 hoogst aantrekkelijk in tijden waar je voor dat geld normaal gesproken blij mag zijn met zo'n 100 min en 500MB internet (o.i.d.).

Persoonlijk hoop ik dat deze actie voortgezet wordt (misschien wat beter geregeld) en dat de HTC ONE eindelijk goed leverbaar wordt over 2 weken.

Ik ben ook nog steeds benieuwd hoe het zit als je een paar uur in de rij hebt gestaan en je aan de beurt bent en je gewenste telefoon niet meer leverbaar is. Zou dat persoonlijk wel gigantisch zuur (nog zacht uitgedrukt) vinden...

[ Voor 8% gewijzigd door Piet91 op 29-04-2013 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Piet91 schreef op maandag 29 april 2013 @ 00:20:
...
Bovendien klinkt onbeperkt bellen, onbeperkt sms en veel (1GB) tot heel veel (4GB) internet voor zo'n €30 hoogst aantrekkelijk in tijden waar je voor dat geld normaal gesproken blij mag zijn met zo'n 100 min en 500MB internet.
...
Tja... het blijft wel zo dat het ronduit belachelijk is als je 100 min + 500MB mag verwachten voor € 30,- per maand. Mijn huidige contract is óók van Vodafone en wel een BSW 275min/550sms + 1GB + HTC Desire S voor € 19,50/mnd gedurende de hele contractsperiode, dus ook na afloop van de 2 jaar.

Het is toch ongelooflijk dat je op dit moment bijna geen sim-only meer vindt met deze inhoud voor dat geld, terwijl je er nog geen 2 jaar terug een toestel van destijds € 400+ bij 'kreeg'.

Maar goed, dat is een andere discussie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:43
Danny the dog schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:12:
[...]

Nou... geen Apples met peren vergelijken he ;)

Apple creeërt exclusiviteit door de prijzen hoog te houden.
T-Mobile en Vodafone creeëren hysterie door hun eigen (veel te) hoge prijzen lokaal en tijdelijk te verlagen.

Heel ander concept.
Helemaal geen ander concept, beide creeeren rijen, zonder dat het nodig is. ;) Vodafone met normaal te dure abonnementen, Apple door bij de introductie altijd de voorraad beperkt te houden. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-10 14:00
foto van TS is gebruikt door iPhoneclub :)
http://www.iphoneclub.nl/...rdere-nederlandse-steden/
Edit: oh en het tabelletje ook trouwens

[ Voor 11% gewijzigd door Hummed op 29-04-2013 06:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:52
Danny the dog schreef op maandag 29 april 2013 @ 00:28:
[...]

Tja... het blijft wel zo dat het ronduit belachelijk is als je 100 min + 500MB mag verwachten voor € 30,- per maand. Mijn huidige contract is óók van Vodafone en wel een BSW 275min/550sms + 1GB + HTC Desire S voor € 19,50/mnd gedurende de hele contractsperiode, dus ook na afloop van de 2 jaar.

Het is toch ongelooflijk dat je op dit moment bijna geen sim-only meer vindt met deze inhoud voor dat geld, terwijl je er nog geen 2 jaar terug een toestel van destijds € 400+ bij 'kreeg'.

Maar goed, dat is een andere discussie..
Kijk eens bij SIMYO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer dénis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:59
Alleen jammer dat de internetsnelheid extreem laag is bij SIMYO (De downloadsnelheid is maximaal 2 Mbps en de uploadsnelheid is 384 Kbps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-10 15:44

westergas

rikkie_pc

Gamer dénis schreef op maandag 29 april 2013 @ 09:53:
Alleen jammer dat de internetsnelheid extreem laag is bij SIMYO (De downloadsnelheid is maximaal 2 Mbps en de uploadsnelheid is 384 Kbps)
Daar merk ik niets van bij normaal gebruik. Voor google maps en browsen is het snel genoeg. Youtube HD word waarschijnlijk wel lastig maar dat moet je ook niet willen met een 500MB bundel.

Kom van Vodafone en dan was youtube HD ook geen pretje, zal ook erg afhangen van je locatie.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:52
Gaat vodafone door met deze acties? Mijn Hi abonnement loopt pas eind oktober af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Met 60 dagen overstap termijn kan je dat vergeten. Het is nog maar de vraag hoe Vodafone HQ afgelopen week verwerkt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:39:
Vanaf 08:45 tot 14:45 bij de Vodafonevestiging van Utrecht gestaan. Toen ik aankwam was er al een redelijk lange rij. Rond een uur of 1 was ik op 10 meter afstand en vanaf toen werd er een medewerker de straat opgestuurd en werden er namen en telefoonnummers genoteerd en die mensen zouden ook een aanbieding krijgen, hij kon niet garanderen dat dat dezelfde aanbieding was. Rond half 2 werd de rij verkort o.i.d. en het leek erop dat de mensen die er nog stonden, waaronder ik, nog naar binnen konden. Vanaf dit moment werd de rij wel steeds breder door associale voordringers. Iets voor half 3 kwam een meneer(manager?) van Vodafone Nederland, dezelfde als die is te zien in het filmpje van de Telegraaf, naar buiten. Hij ging op een stoeltje staan en deed de mededeling dat hij goed en slecht nieuws had. Goed nieuws: iedereen die in de rij stond mocht van de aanbieding alsnog gebruik maken, slechte nieuws: het kon niet meer vandaag. Iedereen mocht zijn telefoonnummer + naam achter laten en er zou contact worden opgenomen. Ik ben erg benieuwd en hoop dan ook dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren. Kort samengevat: ze geven de mensen alsnog de aanbieding maar het is bijzonder slecht geregeld. Na alle commotie lijkt het mij sterk dat er bij andere vestigingen soortgelijke acties worden gehouden.
De meneer op het stoeltje was de Nederlands Directeur van Vodafone, Marco Houtman.. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-10 14:31
Waarom moet je als trouwe klant 50! euro betalen? Het zou juist andersom moeten zijn. De klanten waardoor ze kunnen bestaan vrijwaren van ''administratiekosten'' en nieuwe aansluitingen juist laten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Die 50 euro is voor mensen die bijvoorbeeld pas een halfjaar een contract hebben, die kunnen voor 50 euro overstappen naar RED. Erg klantvriendelijk als je een veelbeller bent die nu het dubbele uitgeeft aan belkosten. Dat is juist wel netjes van Vodafone, want in 99% van de gevallen heb je pech en mag je je oude, te dure, contract uitdienen. Het voorgaande veelbel pakket was over de 100 euro per maand namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIIITD
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:29
Zijn er al mensen die gebeld zijn door VF nav de lijsten die gemaakt zijn in Utrecht en Maarssen? En zo ja of de actie ook onder dezelfde voorwaarden wordt aangeboden telefonisch of dat er toch wat anders bedacht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik denk dat dat niet voor woensdag gebeurd. Veel mensen zijn vandaag vrij op hoofdkantoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het bellen gebeurt vanuit de winkel zelf, ik denk dat ze eerst de winkel op orde gaan maken en dan gaan starten met bellen.. Aangezien het lijkt als of er een tornado door de winkel is heen.gegaan.. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
GrooV schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:06:
Gaat vodafone door met deze acties? Mijn Hi abonnement loopt pas eind oktober af :(
Senor Sjon schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:17:
Met 60 dagen overstap termijn kan je dat vergeten. Het is nog maar de vraag hoe Vodafone HQ afgelopen week verwerkt heeft.
Niet helemaal.

Ik weet niet hoeveel je nu betaalt per maand, maar als dat niet te veel is kan het misschien lonen om je huidige abonnement af te kopen.
In het voor jou meest gunstige geval moet je zo'n 2-3 maanden afkopen (Ridderkerk is begin juli). + enkele tientjes administratiekosten.
Let wel, dit is mogelijk maar soms alleen met heel veel aandringen. Moet je voor de gein mijn ervaringen hiermee maar eens lezen in het HTC ONE Levertijden-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Elders staat een relaas over hoe flexibel Hi is met vertrekkende mensen. :P
En je zal denk ik ook je nummer kwijt raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Senor Sjon schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:50:
Elders staat een relaas over hoe flexibel Hi is met vertrekkende mensen. :P
En je zal denk ik ook je nummer kwijt raken?
Dat was bij mij het probleem. Ik had meerdere bronnen (internet, iemand die bij een telecomwinkel werkt etc.) die mij duidelijk maakten dat abonnement afkopen mét nummerbehoud mogelijk was. Maar om dat uiteindelijk voor elkaar te krijgen is een tweede. KPN gaf aan dat afkopen kon, maar dan was ik m'n nummer volgens hen ook kwijt.

Veel aandringen en facebook/twitter gebruiken is een aanrader. Heb meerdere malen met zowel KPN als Vodafone aan de lijn gehangen maar ben uiteindelijk beter geholpen op Facebook.
Uiteindelijk door dit lange gezeur ben ik de Vodafone F&F sim-only misgelopen.
(Toen KPN eindelijk in m'n klanthistorie had aangegeven dat ik mocht afkopen had Vodafone al de order geannuleerd - en konden/wilden niet opnieuw nummerbehoud aanvragen; als bij F&F de eerste poging tot nummerbehoud wordt afgeketst door de huidige provider wordt de order direct geannuleerd -en de sim-only was niet meer nieuw aan te vragen; Vodafone's nieuwe abonnementen hadden op dat moment ook hun intrede gemaakt bij F&F)

Maar wat ik wou zeggen is dat als het huidige abonnement niet te veel kost per maand (dus dat hij niet eerst nog veel moet neerlappen om het af te kopen) en hij deze actie de kosten waard vind, dan is het een poging waard om het te proberen.

[ Voor 9% gewijzigd door Piet91 op 29-04-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-10 11:20
Dit is geen helpdesk-topic, ook hier is de eis dat men eerst zelf op zoek gaat naar informatie. Mocht iemand toch lui zijn, plaats dan een TR maar reageer niet in het topic.

[ Voor 76% gewijzigd door Perkouw op 29-04-2013 12:27 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Laatst online: 22:46
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:56:
[...]

De meneer op het stoeltje was de Nederlands Directeur van Vodafone, Marco Houtman.. xD
niet geheel belangrijk maar...
Dat is NIET de directeur van Vodafone Nederland.. mag hij willen :)

Hij is oude verkoopdirecteur van BelCompany nederland.. nu van de Vodafone winkels die vroeger BC waren en de BC's die nog mogelijk blijven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badhabits
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-11-2021
volgens verkoop vodafone is het nog maar de vraag of de actie in andere winkels doorgaat na de (onverwachte) drukte en chaos in utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:43

Rubman

Retarded or just overjoyed!

badhabits schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:28:
volgens verkoop vodafone is het nog maar de vraag of de actie in andere winkels doorgaat na de (onverwachte) drukte en chaos in utrecht.
Dan hoop ik voor Vodafone dat ze met een vergelijkbare actie aankomen die bijvoorbeeld wel online te bestellen is.

Zeker nu op meerdere sites is gemeld dat de acties ook gaan gelden voor andere steden en winkels die openen. Notabene door mensen die bij VF werken bevestigd.
Als dit opeens niet meer door zou gaan staat dit wel erg slecht.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superericje schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:52:
[...]

niet geheel belangrijk maar...
Dat is NIET de directeur van Vodafone Nederland.. mag hij willen

Hij is oude verkoopdirecteur van BelCompany nederland.. nu van de Vodafone winkels die vroeger BC waren en de BC's die nog mogelijk blijven....
Ja exBelco dacht ik, sinds de overname doet hij Vodafone. Maar de winkel Achter Clarenburg is tot woensdag dicht ivm met de administratieve drukte.. Haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-10 22:53
Maarssen:
http://www.deweekkrant.nl..._in_rij_wachtende_klanten

Niets van gemerkt op vrijdagavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Er staat dan ook zaterdag bij voor de grimmige sfeer.

Maar het zou wel weer des Vodafones zijn om de actie na 1x af te blazen. Dan lopen de klanten RED aan en zoeken ze hun heil wel elders. Het moet een telecombedrijf toch beter lukken een actie te coördineren. Bel desnoods T-Mobile hoe zij het gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elflord.
  • Laatst online: 31-08 19:44

Elflord.

Jong geleerd, snel vergeten

Net met de klantenservice gesproken en ze geven aan dat het gewoon doorgaat komende week in Den Haag.

Ze zegt ook dat de S4 niet te pre-orderen is. Ze geeft aan dat het binnen een maand wel weer mogelijk is.

I see A tunnel at the end of the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Senor Sjon, kun jij even langs de Frederik Hendriklaan om te info'en welke toestellen ze (denkten te) krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Even? Ik woon in Hellevoetsluis, niet in Den Haag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ajjoh doe niet zo gek :P Nee sorry, was in de veronderstelling dat je 'n Hagenees was :)

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 29-04-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
CLB schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:23:
Ajjoh doe niet zo gek :P Nee sorry, was in de veronderstelling dat je 'n Hagenees was :)
Bel Jokertjuh ff :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zojuist aan de Frederik Hendrikstraat in Den Haag geweest. De actie gaat daar gewoon door, maar er is wel extra beveiliging geregeld werd mij verteld.
Overigens kun je bij hun ook al op voorhand reserveren. Moet je op do/vrij/za nog wel aansluiten in de rij maar ben je wel verzekerd vh toestel van jouw keuze. iPhones zullen ze genoeg op voorraad hebben, maar S4 en HTC One is nog maar de vraag. Met de HTC One dan nog iets meer kans dan met de S4 gaf de verkoopster aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:04:
Ik ben zojuist aan de Frederik Hendrikstraat in Den Haag geweest. De actie gaat daar gewoon door, maar er is wel extra beveiliging geregeld werd mij verteld.
Overigens kun je bij hun ook al op voorhand reserveren. Moet je op do/vrij/za nog wel aansluiten in de rij maar ben je wel verzekerd vh toestel van jouw keuze. iPhones zullen ze genoeg op voorraad hebben, maar S4 en HTC One is nog maar de vraag. Met de HTC One dan nog iets meer kans dan met de S4 gaf de verkoopster aan
Dus... dan zou je dus ook gewoon aan t eind vd dag 'ff' kunnen langsgaan, als jouw toestel toch aan de kant ligt? Heb je toevallig een direct nummer van de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nummer van de winkel is doorgeschakeld naar een andere winkel in de stad.
geen verdere info behalve start 2 mei.

Ook geen info over het reserveren van toestellen, niet dat hij het niet mocht zeggen, het was hem onbekent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danny the dog schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:13:
[...]

Dus... dan zou je dus ook gewoon aan t eind vd dag 'ff' kunnen langsgaan, als jouw toestel toch aan de kant ligt? Heb je toevallig een direct nummer van de winkel?
Ja, gaf aan dat ik pas op vrijdag kon komen. Was geen probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
In capelle verwachten geen S4 of HTC one tijdens de actie. Wel kan je net als in den haag andere toestellen al reserveren. Iphone 5 zat aanwezig. Ik ga dus maar niet in de rij staan donderdag zolang er geen zekerheid is voor de S4. Wel raar trouwens dat vodafone zijn zaken niet in orde heeft daarmee (voor de zoveelste keer). Loop iets verder de t-mobile store binnen en daar hebben ze hem gewoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Nee weten of de S4 of de One daar ligt, maar dan kun je net zo goed gelijk face to face vragen, dunkt me :)

Ansich kan er veel beter aan de acties... Mensen van te voren gegevens laten invullen, toestellen nasturen als er geen voorraad is, actie gelijktrekken voor iedereen, het gewoon aanbieden aan klanten die kunnen verlengen.

Nu ga ik niet naar Den Haag, omdat de One er niet is, maar dan zal ik toch een maand later naar Katwijk moeten ofzo... Dat is jammer, want omdat de One nu niet leverbaar is, kan ik ook geen contract laten afsluiten en die telefoon later laten toesturen... Ansich ook wel goed, moet de klant nog wat moeite doen, maarja scheef

Laat mij donderdag een contract tekenen, stuur m'n One 2 weken later op, ik blij, Vodafone blij...

[ Voor 75% gewijzigd door CLB op 29-04-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het zou me niet eens verbazen als ze niet eens willen dat de S4 daar ligt...

Dat reserveren heb ik allang zaterdag gedaan, creditcheck is geweest (raar, zelfde rekening als waar ik twee jaar van betaal) en de order staat al klaar in het systeem. Het is alleen hoogst onzeker of de SGS4 binnenkomt.

[ Voor 59% gewijzigd door Señor Sjon op 29-04-2013 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:28

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Ik heb zojuist weer een aantal reacties verwijderd. Discussies over een (verlopen) legitimatie hier in dit topic niet thuis.

Graag weer verder on-topic.

[ Voor 4% gewijzigd door Perkouw op 29-04-2013 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel-O
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07 03:14
Ik ben afgelopen zaterdag naar de winkel in Den Haag (Frederik Hendrikstraat) geweest. Ik heb aangegeven dat ik de HTC One wilde hebben. Een van de jongens daar heeft m'n gegevens genoteerd en ik heb een bonnetje meegekregen met daarbij de mededeling dat ik de telefoon donderdag zou kunnen ophalen en dat deze gereserveerd zou zijn voor me. Moet wel in de rij gaan staan.

Ik heb bonnetje 49 dus er waren al aardig wat telefoons gereserveerd.

Donderdag maar eens naar de winkel en kijken of ie klaar ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het hele topic gelezen maar nog niet helemaal duidelijk

Ik wil graag mijn bestaande vodafone abo migreren naar een Red en deze gaat mijn zoon dan gebruiken met mijn oude toetel, Abo is nu 14 maanden oud (van de 24).
Daarnaast wil ik graag een nieuwe Red super afsluiten met een nieuw toestel voor papa;)

Kan dit beide met de actie in de winkel? Dus krijg ik dan op beide abo's het actietarief en kan ik twee abo's achter elkaar afsluiten op 1 naam?

Hoop dat iemand dit weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Daniel-O schreef op maandag 29 april 2013 @ 19:24:
Ik ben afgelopen zaterdag naar de winkel in Den Haag [...]
Donderdag maar eens naar de winkel en kijken of ie klaar ligt.
Kinda weird dat zij weer wel pre-reserveringen aannemen... Grote, dolle, dwaze bende dus :p
Ik ga er woensdag wel even buurten, kijken of ze uberhaupt Ones krijgen, als 't dan nog kan is 't wel handig.

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 29-04-2013 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-10 07:27
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 19:24:
Ik heb het hele topic gelezen maar nog niet helemaal duidelijk

Ik wil graag mijn bestaande vodafone abo migreren naar een Red en deze gaat mijn zoon dan gebruiken met mijn oude toetel, Abo is nu 14 maanden oud (van de 24).
Daarnaast wil ik graag een nieuwe Red super afsluiten met een nieuw toestel voor papa;)

Kan dit beide met de actie in de winkel? Dus krijg ik dan op beide abo's het actietarief en kan ik twee abo's achter elkaar afsluiten op 1 naam?

Hoop dat iemand dit weet!
Het omzetten van je eigen abo kan wel, maar niet voor actietarief
Het nieuwe abo kan dus wel met actietarief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hej, een Vodafone Advisor. Waar was je de afgelopen 600 posts? ;)

Ik heb geen volgnummer gekregen bij Capelle, alleen een BAN(?) nummer van 9 cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Senor Sjon schreef op maandag 29 april 2013 @ 19:38:
Hej, een Vodafone Advisor. Waar was je de afgelopen 600 posts? ;)
Ik denk niet dat het hun taak is om alle forums van Nederland in de gaten te houden. Het feit dat ze hier reageren vind ik al erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Mwoah, GoT lijkt me toch wel één van de beruchtere fora buiten de consumentenprogramma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lotus11
  • Laatst online: 20-10 08:55
@Senor Sjon

Heb jij de s4 kunnen reserveren in Capelle? Zo ja dan zijn ze niet eerlijk geweest. :(
Ben namelijk ook afgelopen zaterdag geweest maar zij wilde niet de S4 voor mij reserveren omdat ze het niet eerlijk vonden t.o.v anderen die in de rij gaan staan a.s. donderdag.
Zodoende geen reservatie kunnen bemachtigen met korting.

ps Iphone5 hadden ze voldoende op voorraad en kon WEL gereserveerd worden EN met korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb geen idee, misschien is dat na mij weer gecancelled. Ik moet ook maar zien wat ervan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lotus11
Senor Sjon schreef op maandag 29 april 2013 @ 20:48:
Ik heb geen idee, misschien is dat na mij weer gecancelled. Ik moet ook maar zien wat ervan komt.
Ik weet niet hoelaat jij er was maar ik was er rond 10:00 uur 's ochtends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik rond 13.00. Ik denk dat ze nog aan het bijlezen waren van de andere acties.

Maar ja, waarom zou je niet kunnen reserveren, dan hebben mensen die dat niet doen pech, tsja, dat hebben ze in een restaurant ook als alle tafeltjes vol zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Ik en nog 3 voor mij konden en mochten de s4 niet reserveren. En hij gaf ook geen garantie dat donderdag de telefoon er zal zijn. Om irritatie te voorkomen ga ik wel volgende week kijken of hij in kampen is. Vandaag bij T-Mobile de s4 naast de htc One gezien, laatste voelt wel degelijker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zijn jullie verlengers of nieuwe klanten? Misschien dat dat ook een verschil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lotus11
Senor Sjon schreef op maandag 29 april 2013 @ 21:12:
Zijn jullie verlengers of nieuwe klanten? Misschien dat dat ook een verschil is.
Verlenger.

Hoezodan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens hoe 't zit met de bijbetaling voor de 32GB en 64GB iPhone 5?
Lees elders nl. dat de bijbetaling hiervoor óók door de helft gaat... en dat betwijfel ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 21:15:
Weet iemand trouwens hoe 't zit met de bijbetaling voor de 32GB en 64GB iPhone 5?
Lees elders nl. dat de bijbetaling hiervoor óók door de helft gaat... en dat betwijfel ik!
Eenmalige bijbetalingen gaan niet door te helft. Je pakt dus de hoogste toestelklasse (E) en daar zit dan een eenmalige bijbetaling bij die volledig betaald moet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-10 20:46
Deze bijbetaling kan ook maandelijks1 betaald2 worden en zoals in de TS staat wordt deze maandelijkse betaling ook gehalveerd.
Freakster86 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:56:
RED 49,- + iPhone 5 15,- = 64,- -50% = 32,- per maand.
Heeft iemand trouwens een link naar de specifieke voorwaarden van deze actie? Als je bijvoorbeeld een goedkoper abonnement zou pakken ben je toch voordeliger uit? De actie leek hierbij specifiek gericht op het 49 + 15 abonnement, terwijl dat in de TS niet heel duidelijk is, naar mijn mening.
Bijvoorbeeld: Red Essential E2 met de iPhone 5 is €57,-/mnd

Of ligt het puur in de naam Red, dat dat het standaard abonnement is en enkel daarop geldt?

[ Voor 70% gewijzigd door ThinkCreative op 29-04-2013 22:22 . Reden: Nuances ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Pak gewoon red super, meer mb meer snelheid voor iets meer geld.
ThinkCreative schreef op maandag 29 april 2013 @ 21:43:
Deze bijbetaling kan ook maandelijks betaald worden* en zoals in de TS staat wordt deze ook gehalveerd.

[...]

*Zo staat het tenminste op Vodafone.nl bij het bestellen van een abo.

Heeft iemand trouwens een link naar de specifieke voorwaarden van deze actie? Als je bijvoorbeeld een goedkoper abonnement zou pakken ben je toch voordeliger uit? De actie leek hierbij specifiek gericht op het 49 + 15 abonnement, terwijl dat in de TS niet heel duidelijk is, naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-10 08:29
Deze bijbetaling kan ook maandelijks betaald worden* en zoals in de TS staat wordt deze ook gehalveerd.

[...]

*Zo staat het tenminste op Vodafone.nl bij het bestellen van een abo.

Of ligt het puur in de naam Red, dat dat het standaard abonnement is en enkel daarop geldt?
De aanbieding is niet geldig voor red essential abonnementen. Althans dat heb ik vernomen van enkele mensen in dit topic. Enkel red en red super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Jup, Red A t/m E en Super A t/m E
Red begint bij B en Super begint bij C.
Je kan ook dus Red A kiezen (44 i.p.v. 49) of Super A (55 i.p.v. 65). Natuurlijk gaat je bijbetaling in stappen van circa 120 euro omhoog. Het beste kan je via de webshop op vodafone.nl zelf je abo samenstellen, dan zie je precies wat de toestelprijs is bij elke verandering.

Als je bijbetaling lager is dan 60 euro, dan is het verstandiger dat gelijk te betalen, boven de 60 is het voordeliger een tariefplan (B>C bijvoorbeeld) hoger te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
volgens mij krijg je bij die stappen ook 50% korting, pin me er niet op vast maar er staat me iets van bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ja, dat klopt. Alleen niet bij de contante bijbetaling. Vandaar ook 24x5x50%=60 euro als omslagpunt. Normaal zou dat 120 euro zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lotus11
Dan is het toch het best om RED Super C 2jr met bijbetaling 59,99 euro te doen? (65:2= 32,50 eur p/m)

Als je abonnement na 2jaar afgelopen is betaal je minder dan RED super D pakket (70:2= 35 eur p/m)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Na twee jaar is alles volle mep, die toestelbijdrage gaat niet van je maandbedrag af.

Maar over twee jaar zijn we weer fanatiek aan het zoeken naar de beste aanbieding, we laten een maandlast van ~70 per maand natuurlijk niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze bijbetaling kan ook maandelijks1 betaald2 worden en zoals in de TS staat wordt deze maandelijkse betaling ook gehalveerd.
Iets beter lezen! Op de VF-site staat inderdaad dat je bij de 16GB kunt kiezen voor een éénmalig bijbetaling of een maandelijkse betaling voor het toestel. Bij de 32GB en 64GB staat echter óók bij de maandelijkse betaling aanvullend nog steeds een éénmalige bijbetaling (naast de maandelijkse bijdrage dus)... mijn vraag gaat nadrukkelijk over die extra bijbetaling! Wordt die óók gehalveerd?
N.B. De knakker die dat elders had verkondigd heeft overigens laten blijken zelf een iets té voorbarige conclusie te hebben getrokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 01:08
Ik had me al bijna neergelegd bij het feit dat wanneer ik ga verlengen ik de hoofdprijs zou moeten betalen voor een beetje fatsoenlijk toestel. Om die reden had ik al half beslist om voor een goedkoper subtop toestel te gaan om zo de maandelijkse kosten binnen de perken te houden (student..).

Door deze aanbieding hoeft dit echter niet! Hulde aan degene die dit ontdekt heeft en zo een besparing van honderden euro's op tweejaarlijkse basis aandraagt. Ik dacht eerst dat de aanbieding alleen gold voor de iPhone 5, omdat die op de post in de FP staat, maar dat is dus niet zo. Toch heb ik nog wel een paar vraagjes:

- Ik mag officieel vanaf 1 mei verlengen (einddatum contract is 31 augustus). Op dit moment heb ik een BSW 275 abonnement (met toestel) van anderhalf jaar geleden, met 1 GB internet. Ik betaal nu 40 euro, het eerste jaar (slechts) 20. Vraag is, moet ik die 50 euro migratiekosten betalen of niet??

- Officieel staat mijn huidige abbo nog niet op m'n eigen naam. Ik ben bezig met het invullen van formulieren om dit te regelen. Hoe lang duurt de verwerking hiervan? Want pas zodra dat rond is kan ik naar de winkel om te verlengen (anders ID problemen, etc.).

- Heeft er iemand zicht op verbetering van bevoorrading van de HTC One? Ik begrijp van jullie dat het toestel snel op is. Ik wil 'm echter wel erg graag, een SGS4 kan me gestolen worden, dan nog liever een iPhone 5. Vroeg me dus gewoon af hoe groot de kans is dat wanneer je pas eind mei naar een nieuw filiaal gaat er meer One's op voorraad zijn.

- Wat is verstandiger, ik twijfel nog tussen Red en Red Super, en het scheelt met een HTC One dus maar 5 euro per maand. De hoeveelheid data bij Red Super is wel heel groot, en er is zicht op 4G, dat kan (in die combinatie) erg handig zijn. Ik weet echter niet of ik het zal gebruiken..

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Er wordt erg vaak dezelfde vragen gesteld, lees aub wat beter

Migtatiekosten zijn alleen als je tussentijds je bundel aanpast naar Red, niet als je verlengt naar Red
Transfer of User duurt 10 werkdagen
Bevoorrading weet niemand
Red of Red Super moet je helemaal zelf bepalen. Prijsverschil is klein, veel meer data en gratis multisim. Your choice ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.