Klopt t nou dat we hem bij de popup store direct mee kunnen nemeN?
Jaclockw1ze schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:04:
Klopt t nou dat we hem bij de popup store direct mee kunnen nemeN?
Het zou enorm chill zijn als de BTW in Nederland apart vermeld wordt op de factuur/bon. Alhoewel ik denk dat dat wel gebeurt aangezien dat verplicht is hier!
[ Voor 6% gewijzigd door Bartaz op 20-06-2017 19:14 ]
any news
? is het ook mogelijk om de OP5 te bestellen? Ik heb wel een mail ontvangen maar dien een code in te vullen oid
Heb ik ook nog nooit gezien op de invoices via hun webshop, dus ik betwijfel het...Bartaz schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:14:
Het zou enorm chill zijn als de BTW in Nederland apart vermeld wordt op de factuur/bon.
Alhoewel ik denk dat dat wel gebeurt aangezien dat verplicht is hier!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Maar 1 kassa morgen of meerdere?
Wisselgeld of toch pinnen?
Wisselgeld of toch pinnen?
Dan maken ze zich schuldig aan overtreding van artikel 35a lid 1 sub c/d, i/j in combinatie met artikel 38 waar volgens artikel 43 van de wet op de omzetbelasting een boete staat van de derde categorie. Tevens maken zij zich dan schuldig aan oneerlijke handelspraktijken door artikel 6:193d lid 2 BW icm artikel 6:193e sub c BW te overtreden. Lijkt me stug dat Oneplus dat zal doen.CLB schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:33:
[...]
Heb ik ook nog nooit gezien op de invoices via hun webshop, dus ik betwijfel het...
[ Voor 21% gewijzigd door Joosie200 op 20-06-2017 21:17 ]
Ik twijfel of ik de 64GB versie via internet bestel of morgen naar Amsterdam ga om 'm te halen.
Weet iemand of de service dat je hem terug kan brengen als je binnen 15 dagen niet tevreden bent ook geldt als je hem in de pop-up winkel haalt?
Weet iemand of de service dat je hem terug kan brengen als je binnen 15 dagen niet tevreden bent ook geldt als je hem in de pop-up winkel haalt?
[ Voor 3% gewijzigd door Morphweasel op 20-06-2017 22:44 ]
Kan ik als Belg daar gewoon met bankcontact betalen?
ik twijfel nog of ik naar Amsterdam afreis.
heb nu een OP3 en die bevalt namelijk nog prima.. het zou dus alleen voor de heb zijn
heb nu een OP3 en die bevalt namelijk nog prima.. het zou dus alleen voor de heb zijn
Zou wel een domme move zijn van OnePlus als je alleen contant kan betalen. Lekker aantrekkelijk voor zakkenrollers.
Nee, dan is er alleen een coulance regeling, je kan het product bekijken voor de aankoop.Morphweasel schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:44:
Ik twijfel of ik de 64GB versie via internet bestel of morgen naar Amsterdam ga om 'm te halen.
Liggen er al fanatiekelingen in de rij? Ben erg benieuwd naar foto's. Ik spring om half 4 op de motor vanaf Schiphol...
Precies hetzelfde verhaal, maar ik ga hem sowieso niet kopen. Heb m'n OnePlus 3 nog maar net. Wellicht tot vanmiddag!Joosie200 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 22:07:
Ik ben er als het goed is zo rond 17:00 uur bij de popup store. Vroeger heen ga ik niet doen, zo desperate ben ik niet op zoek naar een nieuw toestel om mijn recente Oneplus 3 mee te vervangen. Maar ik wil het wel meemaken en zien hoe de 5 er in het echt uit ziet. Ben benieuwd hoe lang de wachtrij tegen de tijd dat ik aan kom wandelen zal zijn!
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Nee ik ook niet. Ik heb mijn Oneplus 3 nu een half jaar. (kocht er eentje met kapot scherm voor 175, liet hem voor 95 euro repareren) Al ben ik wel geneigd om de LG G6 te halen en dan over te stappen met een kleine meerprijs. Prima combi van de goodies van een 3T (821 SoC) met een Samsung S8 (2:1 verhouding) en betere audio dac. Wellicht gewoon de 6+ om niet achteruit te gaan qua RAM.Anonymoussaurus schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:54:
[...]
Precies hetzelfde verhaal, maar ik ga hem sowieso niet kopen. Heb m'n OnePlus 3 nog maar net. Wellicht tot vanmiddag!
Het is dat ik geen Tweakers.net shirt oid heb, anders had ik het wel aangetrokken
Ik ben vrij makkelijk te herkennen: ik loop met een groepje. Heb een knot in (Joosie200 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:02:
[...]
Nee ik ook niet. Ik heb mijn Oneplus 3 nu een half jaar. (kocht er eentje met kapot scherm voor 175, liet hem voor 95 euro repareren) Al ben ik wel geneigd om de LG G6 te halen en dan over te stappen met een kleine meerprijs. Prima combi van de goodies van een 3T (821 SoC) met een Samsung S8 (2:1 verhouding) en betere audio dac. Wellicht gewoon de 6+ om niet achteruit te gaan qua RAM.
Het is dat ik geen Tweakers.net shirt oid heb, anders had ik het wel aangetrokken
Mensen in de omgeving zullen wel denken: wat doen die nerds toch voor een kledingwinkelAnonymoussaurus schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:08:
[...]
Ik ben vrij makkelijk te herkennen: ik loop met een groepje. Heb een knot in (), heb een korte spijkerbroek aan met zwarte schoenen. Maar goed, zoeken naar andere Tweakers is denk ik zoeken naar een speld in een hooiberg, zoveel mensen zullen er zijn denk ik.
We gaan denk ik daarna ook nog even een terrasje pakken.Joosie200 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:11:
Mensen in de omgeving zullen wel denken: wat doen die nerds toch voor een kledingwinkelHet blijft vandaag mooi zonnig dus in de wachtrij aansluiten vind ik helemaal niet erg. Tot vanmiddag
Staat nu een mannetje of 30 voor de store. Ik ben eerst naar een terrasje, straks maar weer eens kijken..
**knip* hier hebben we de V&A voor.
[ Voor 84% gewijzigd door rens-br op 21-06-2017 17:34 ]
Voor de eerste 70 man in de rij is er een 8 GB ram model beschikbaar. Nu staan er meer dan 100 mensen in de rij. Als je nu nog in de rij wil staan dan is de kans dus vrij klein dat je dus het meest gewilde model kan pakken.
Dank voor de updatepolopolo150 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:36:
Voor de eerste 70 man in de rij is er een 8 GB ram model beschikbaar. Nu staan er meer dan 100 mensen in de rij. Als je nu nog in de rij wil staan dan is de kans dus vrij klein dat je dus het meest gewilde model kan pakken.
Ik twijfelde om nog te komen maar ik zou er op z'n vroegst rond kwart voor 6 pas kunnen zijn. En ik heb niet zo'n zin om de hele avond in de rij te gaan staan...
Echte noodzaak voor een nieuwe telefoon is er niet voor mij, dus ik wacht eerst maar even wat gebruikersreviews af.
Steam ||
serieus!? 70 maar? wow...dan heb of echt veel vertrouwen in je product (not!!) of bouw je express een hype nog verder op(zoals Apple master in is).polopolo150 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:36:
Noem mij een azijnpisser, maar dan kom je met een Pop Up Store en dan heb je er maar 70 in stock.
dikke fail, imho!
Tso! Wat een belachelijk laag aantal...polopolo150 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:36:
Ik stel me voor dat er zo'n zelfde aantal 6Gb ram modellen zijn...
Ik zit 20 minuten verderop, maar eer dat ik weg kan zal het uitverkocht zijn lijkt mij
Nu ben ik ook nog erg in twijfel of ik er 1 wil

[ Voor 3% gewijzigd door Kevjan op 21-06-2017 15:53 ]
Geert1976 is een azijnpisserGeert1976 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:52:
[...]
serieus!? 70 maar? wow...dan heb of echt veel vertrouwen in je product (not!) of bouw je express een verder hype op (zoals Apple master in is)
Noem mij een azijnpisser, maar dan kom je met een Pop Up Store en dan heb je er maar 70 in stock.
dikke fail, imho!
Als je hem gisteren na de launch besteld had stond de levering op as vrijdag ik hoop dat ze het waar kunnen maken zat te twijfelen om naar A'dam te gaan maar kon daar pas om 1930 op zn vroegst zijn.
Burp
Hoe weet je dit zo zeker? Sta al immers in de rij maar bij de 100+ aantal als iedereeen hier een OP koopt.polopolo150 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:36:
Edit: ik ben 179ste
wow! echt joh? 179? pffff succes!theory schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:15:
[...]
Hoe weet je dit zo zeker? Sta al immers in de rij maar bij de 100+ aantal als iedereeen hier een OP koopt.
De Facebook pagina van de pop up store. (Reacties)theory schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:15:
[...]
Hoe weet je dit zo zeker? Sta al immers in de rij maar bij de 100+ aantal als iedereeen hier een OP koopt.
Lekkere inkoop dan door zo weinig midnight black op voorraad te hebben. Sta nu op centraal, ben onderweg per tram. Heb er een dagje Amsterdam van gemaakt met de popup als afsluiting.
Wij zijn bijna gearriveerd op Amsterdam Centraal. Dat wordt lekker zweten in de rij
.
Heb je soms een linkje naar de berichten?polopolo150 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:38:
[...]
De Facebook pagina van de pop up store. (Reacties)
Heb gekeken op de fb pagina maar vond niet waar jij het over had.
Er zijn blijkbaar maar 70 stuks elk.Anonymoussaurus schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:46:
Wij zijn bijna gearriveerd op Amsterdam Centraal. Dat wordt lekker zweten in de rij.
Ik en hier al een uur en ben 179ste.
Als jullie blijven, respect.
Maar dacht dat ik het even meedeelde om jullie misshien wat tijd te besparen op deze ooi dag.
De store is nog niet eens open, dus waar haal je dat vandaan? Mag ik je glazen bol dan even lenen?theory schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:49:
Er zijn blijkbaar maar 70 stuks elk.
Ik en hier al een uur en ben 179ste.
Als jullie blijven, respect.
Maar dacht dat ik het even meedeelde om jullie misshien wat tijd te besparen op deze ooi dag.
Het is hierboven vermeld door een andere tweaker, just passing on the information. Don't shoot the messengerAnonymoussaurus schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:53:
[...]
De store is nog niet eens open, dus waar haal je dat vandaan? Mag ik je glazen bol dan even lenen?
De eerst wachtende hebben een papieren wachtrij opgesteld. Wanneer je aankomt even inschrijven, vandaar dat dit (ongeveer) bekend is...Anonymoussaurus schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:53:
[...]
De store is nog niet eens open, dus waar haal je dat vandaan? Mag ik je glazen bol dan even lenen?
Alleen het verhaal van die 70 stuks weten we natuurlijk niet of dat waar is...
[ Voor 10% gewijzigd door Kevjan op 21-06-2017 16:57 ]
Maar ik koop niks, ik kijk alleen. Paar vrienden van mij gaan hem kopen.
ah, dus die inschrijving die je vorige week kon doen op de site van OnePlus voor hun Pop Up Store in Amsterdam is dus 1 grote wassen neus!?
check!
check!
Dacht dat ze daar die wel zouden uitprinten als leidraad oid.Geert1976 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:58:
ah, dus die inschrijving die je vorige week kon doen op de site van OnePlus voor hun Pop Up Store in Amsterdam is dus 1 grote wassen neus!?
check!
121ste in de lijst, hopelijk kan ik een 8gb versie bemachtigen
Hoe moet je je inschrijven? En waar moet dat? Moet je je ook inschrijven als je niks gaat kopen?
Er is mij gemeld dat je enkel je naam moet opgeven als je 1 wil kopen.Anonymoussaurus schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:02:
Hoe moet je je inschrijven? En waar moet dat? Moet je je ook inschrijven als je niks gaat kopen?
En je naam noteer je helemaal vooraan de rij op een papier. Succes
in Helsinki (daar is ook zo'n Pop up Store die al reeds gestart zijn met de verkoop) waren de freebies; een rugzak, een case en een T-shirt.
Anoniem: 917153
en is het een beetje druk? ben denk ik blij dat ik heb gister besteld heb. als er maar zo weinig beschikbaar zijn
De rij gaat de hoek om. Genoeg buurtbewoners die vragen waarom het zo druk is. Beetje gepraat met toeristen die met dezelfde vraag zaten. Foto's gemaakt. En nu maar in de rij staan.
is het ook al zeker dat er maar 70 8GB modellen zijn? lijkt me beetje weinigJoosie200 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:13:
De rij gaat de hoek om. Genoeg buurtbewoners die vragen waarom het zo druk is. Beetje gepraat met toeristen die met dezelfde vraag zaten. Foto's gemaakt. En nu maar in de rij staan.
Geen idee, ik sta achterin de rij dus heb er geen zicht op.Anoniem: 917153 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:14:
[...]
is het ook al zeker dat er maar 70 8GB modellen zijn? lijkt me beetje weinig
Wil eigenlijk wel foto's zien (als dat kan off course)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
een beetje is hier wel een understatement.Anoniem: 917153 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:14:
[...]
is het ook al zeker dat er maar 70 8GB modellen zijn? lijkt me beetje weinig
Belachlijk aantal eerder indien waar.
https://twitter.com/Rens_Blom/status/877545274289401857
Ik wilde ook gaan maar ik sla over, ik zou er pas rond 18.00 zijn want ik zit nog op me werk in Amsterdam.
Niet omdat ik de telefoon niet wil , maar ik ga niet in zo een grote rij staan met 0 kans op de telefoon :-)
Ik wilde ook gaan maar ik sla over, ik zou er pas rond 18.00 zijn want ik zit nog op me werk in Amsterdam.
Niet omdat ik de telefoon niet wil , maar ik ga niet in zo een grote rij staan met 0 kans op de telefoon :-)
lag vlgns mij aan dat ze niet genoeg schermen konden regelen hoorde ik van iemand.theory schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:19:
[...]
een beetje is hier wel een understatement.
Belachlijk aantal eerder indien waar.
maar met de early drop levering gaat het ook bacher mensen die hem om 22:00 uur bestelden krijgen hem morgen al en ik bestelde hem meteen na realese en staat alleen nog maar op processing
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 917153 op 21-06-2017 17:21 ]
De 8GB RAM + 128GB Storage is inmiddels niet meer op voorraad
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Kolere wat een rij, zo stond ik vroeger in de rij voor concert kaartenFietsbelletje schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:19:
https://twitter.com/Rens_Blom/status/877545274289401857
http://imgur.com/a/7VbaX
Het zicht voor en achter mij.
Het zicht voor en achter mij.
Source want de winkel is nog niet open?Pierre schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:20:
De 8GB RAM + 128GB Storage is inmiddels niet meer op voorraad
Niet in de winkel, dat is via de website
[ Voor 6% gewijzigd door Pierre op 21-06-2017 17:28 ]
ER ZIJN MAAR SLECHTS 110 TELEFOONS BESCHIKBAAR IN TOTAAL! message to everyone. Net vernomen van een one plus 5 dude.
Foto van de dude let op zijn borstzakje daar staat de 5 op.
http://imgur.com/a/kjO0q
[ Voor 27% gewijzigd door theory op 21-06-2017 17:31 ]
Dan kan je het wel vergetentheory schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:29:
ER ZIJN MAAR SLECHTS 110 TELEFOONS BESCHIKBAAR IN TOTAAL! message to everyone. Net vernomen van een one plus 5 dude.

wauw . erg slecht bijna nog slechter geregeld dan de early drop leveringentheory schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:29:
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 917153 op 21-06-2017 17:30 ]
Als ze die nou alleen weggeven aan de mensen die ge RSVP't hebben via de website, dan kom ik zo nog even naar Amsterdam, anders bestel ik de 6GB wel lekker online straks xDtheory schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:29:
anders zou dat hele aanmelden voor niks zijn geweestMorphweasel schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:31:
[...]
Als ze die nou alleen weggeven aan de mensen die ge RSVP't hebben via de website, dan kom ik zo nog even naar Amsterdam, anders bestel ik de 6GB wel lekker online straks xD
Dude, ik sta 5 meter achter je, haha.
ik ben inmiddels al weg succes aan de rest
het is vlgnsmij inderdaad al officieel aangkondigd dat er maar 110 zijn. erg slecht veel success voor de mensen die voor niks zijn gegaan
Het event begint om 6 uur. Het is inderdaad druk. Wat valt er extra te regelen aan die drukte /de rij dan ?Anoniem: 917153 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:23:
lekker druk. fijn geregeld allemaal weer.
Jammer dat ze te weinig toestellen hebben. Ze hebben nederland duidelijk te laag ingeschat.
Succes allemaal
2 uur en half gereden, 2uur in de rij, 2uur en half terug zonder niets en zeer zeker zuur.Anoniem: 917153 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:50:
het is vlgnsmij inderdaad al officieel aangkondigd dat er maar 110 zijn. erg slecht veel success voor de mensen die voor niks zijn gegaan
ik bedoelde dat er zo weinig telefoons zijn. dat is gewoon slecht geregeld. gelukkig dat ik niet ben gegaanPlenkske schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:50:
[...]
Het event begint om 6 uur. Het is inderdaad druk. Wat valt er extra te regelen aan die drukte /de rij dan ?
Jammer dat ze te weinig toestellen hebben. Ze hebben nederland duidelijk te laag ingeschat.
Succes allemaal
waarom zou je dan nu al weggaan? als je al zo lang onder bent blijf je toch sowieso tot je binnen bent? tijd ben je toch al kwijt en wie weet geven ze je een korting of (extra) goodies (ter compensatie). meer dan dit kan je toch niet verliezen zeg maar?theory schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:51:
[...]
2 uur en half gereden, 2uur in de rij, 2uur en half terug zonder niets en zeer zeker zuur.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Dus wel met iets ?theory schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:51:
[...]
2 uur en half gereden, 2uur in de rij, 2uur en half terug zonder niets en zeer zeker zuur.
Ja een kater dat hij niks gekocht heeft
Ik hoop dat je 5 uur aan het rijden bent op firmadiesel, anders snap ik er helemaal niks van.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ik snap niet dat die gasten van OnePlus dan de helft niet al naar huis sturen als ze al weten dat niet iedereen hem kan kopen.. 1 op de 3 koopt er ongeveer een, dus dan kan sowieso niet iedereen dat ding kopen
Je bent vrij om te gaan, ieders eigen keuze...Anonymoussaurus schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:58:
Ik snap niet dat die gasten van OnePlus dan de helft niet al naar huis sturen als ze al weten dat niet iedereen hem kan kopen.. 1 op de 3 koopt er ongeveer een, dus dan kan sowieso niet iedereen dat ding kopen
Hun kunnen ook niet meer met wat ze hebben.
En je kan natuurlijk even gaan kijken, ook al kan je hem niet kopen. Wellicht krijg je kortingscode ofzo.
inderdaad effe blijven kan altijd nog goed uitpakkenPlenkske schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 18:00:
[...]
Je bent vrij om te gaan, ieders eigen keuze...
Hun kunnen ook niet meer met wat ze hebben.
En je kan natuurlijk even gaan kijken, ook al kan je hem niet kopen. Wellicht krijg je kortingscode ofzo.
Ik ben wel tien meter opgeschoten sinds 18:00 uur. Ben bijna bij de hoek dat ik zicht heb op de entree bij de winkel. Er lopen continu twee mensen met Oneplus polo's rond die kortingsbonnen flyeren voor de online webshop.
hoeveel korting?Joosie200 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 18:17:
Ik ben wel tien meter opgeschoten sinds 18:00 uur. Ben bijna bij de hoek dat ik zicht heb op de entree bij de winkel. Er lopen continu twee mensen met Oneplus polo's rond die kortingsbonnen flyeren voor de online webshop.
Dat is de niet officiële shop. OnePlus-shop.nl staat er los vanJoosie200 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 18:17:
20%.
[ Voor 14% gewijzigd door Anonymoussaurus op 21-06-2017 18:19 ]
De kortingscode is POPOP5
[ Voor 61% gewijzigd door toineenzo op 22-06-2017 16:28 ]
Plus ze doen aan refurbished. Door de zin "sell yours today" dacht ik dat je je huidige Oneplus kunt verkopen als korting op een andere?
Ik reed langs net maar ga echt niet in de rij staan. Tot hoe laat is het open?
Online is 128 GB uitverkocht.... had ik gisteren maar online besteld
als je nu in de rij gaat staan ben je zowiso al te laat. zijn maar 70 8GB modellenTweak15KW schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 18:37:
Ik reed langs net maar ga echt niet in de rij staan. Tot hoe laat is het open?
70 maar? Wat een debielenAnoniem: 917153 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 18:38:
[...]
als je nu in de rij gaat staan ben je zowiso al te laat. zijn maar 70 8GB modellen
Sorry, maar je bent toch gek als je hier met dit mooie weer op gaat wachten.
- Ten eerste valt het toestel tegen in de meeste reviews, ook de camera is gewoon bagger.
- Ten tweede creëren ze expres zo'n rij zodat er over gepraat wordt. Daar wil je toch niet aan mee werken? Zeker niet op zo'n mooie dag. 70 toestellen in stock vind ik persoonlijke ook gewoon een dikke fail.
- Ten eerste valt het toestel tegen in de meeste reviews, ook de camera is gewoon bagger.
- Ten tweede creëren ze expres zo'n rij zodat er over gepraat wordt. Daar wil je toch niet aan mee werken? Zeker niet op zo'n mooie dag. 70 toestellen in stock vind ik persoonlijke ook gewoon een dikke fail.
Ondertussen is er op het kruispunt een aanrijding geweest. Een taxichauffeur heeft iemand aangereden die net op de brancard is afgevoerd.

[ Voor 23% gewijzigd door Joosie200 op 21-06-2017 18:55 ]
110 toestellen is toch wel mager. Ergens misschien ook wel te verwachten gezien de resultaten uit het verleden. Succes allemaal nog in de rij!
Er gaan nu meer mensen rond die zeggen dat de Oneplus 5 128gb uitverkocht is. Ze zijn nu ongeveer 120 klanten verder in een ruim uurtje.
*off topic *
camera is gewoon goed. alleen theverge was negatief. heb allemaal revies gekeken en overal waren ze positief. vindt de plaatjes die die schiet ook gewoon goed.
camera is gewoon goed. alleen theverge was negatief. heb allemaal revies gekeken en overal waren ze positief. vindt de plaatjes die die schiet ook gewoon goed.
Ben wel geïnterviewd door ik geloof AT5 though. En heb al twee ijsjes gekregen van andere mensen in de rij. It's something!