Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Iemand al nagedacht over een mogelijke komst van de 5T? 😓

Voor mij persoonlijk is dat iig zeker iets dat in mijn achterhoofd meespeelt. Stel ze komen nu met een 1080p scherm in de Oneplus 5 en 4 maanden later komt de 5T als opvolger met bijvoorbeeld een 1440p scherm. Dan baal ik toch flink en voel ik me (net als afgelopen jaar) beetje in het ooitje genomen.

Snap dat er altijd opvolgers zijn maar na 4 maanden een substantiële verbetering brengen, trek ik dan slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasRB
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09 21:34
crobo schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:02:
Ik wacht nog steeds op de dag dat alle mensen een keer gaan snappen dat smaak persoonlijk is, subjectief. Wat persoon A prachtig vindt kan persoon B helemaal afschuwelijk lelijk vinden. Helaas geloof ik teveel in sprookjes ofzo. Stop een keer met elkaar te dwingen om het ander te vinden.
Deze discussie gaat niet zozeer over smaak maar meer over de vraag of smartphones gebonden zijn aan een verplicht functioneel ontwerp. Ik vind dit wel wel een interessant discussie.

Zo heb ik net iemand horen zeggen "vergelijk het eerder met auto's." Er zijn mensen die met hun auto zo snel mogelijk over het circuit willen racen en mensen die 5 kinderen en een halve bouwmarkt mee willen kunnen nemen. Dit heeft natuurlijk allemaal drastische gevolgen voor het ontwerp. Smartphones onderscheiden zich meer met de gebruikte componenten (display, cpu, camera, etc) zonder dat dit gevolgen hoeft te hebben voor het ontwerp. Vandaar dat alle fabrikanten nagenoeg hetzelfde ontwerp toepassen. Namelijk een die fijn in de hand ligt en makkelijk in je broekzak glijd.

Daarnaast erger mij ik er behoorlijk aan dat er altijd wordt gekeken of een ontwerp "gestolen" is van Apple. Apple wordt gekenmerkt door een zeer minimalistisch ontwerp. Dit wil zeggen dat wanneer alle onderscheidende elementen aan de voorkant worden weggelaten een ontwerp altijd zal lijken op de iphone. Samsung onderscheidde zich bijvoorbeeld tot voor kort met lelijke glimmende letters 'samsung' boven het scherm en met icoontjes onderaan. Nu lossen ze dit op met een compleet andere vormfactor vanwege de verhouding van het scherm, iets wat bij Oneplus vanwege het geringe budget toch niet zal gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BasRB schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:11:
Daarnaast erger mij ik er behoorlijk aan dat er altijd wordt gekeken of een ontwerp "gestolen" is van Apple. Apple wordt gekenmerkt door een zeer minimalistisch ontwerp. Dit wil zeggen dat wanneer alle onderscheidende elementen aan de voorkant worden weggelaten een ontwerp altijd zal lijken op de iphone.
Dit is echter wel een beetje generaliseren van het probleem. Ik ben het lang niet altijd eens met de vergelijking met een iPhone en heel vaak is wat jij hierboven zegt waar alleen nu met de huidige op5 beelden is dit toch wel andere koek.

Dit is geen smartphone onder een vergrootglas leggen en vergelijken met een iPhone. Dit is gewoon een kopie van de iPhone. Antennebanden, plaatsing camera, afgeronde hoeken. Afgeronde randen. Alles is hetzelfde of vertoont zeer grote vergelijken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:20

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@iPhoneDiscussie: lekker interessant???

Elke vogel heeft een optimale vorm, elke auto heeft een optimale vorm dus ook elke smartphone heeft een optimle vorm. Kan mij het nou schelen dat het Apple is die die vorm als eerste introduceerde? Als het werkt, dan werkt het toch? Of "moet" je een afwijkend ontwerp hebben om op te vallen? Want elke fabrikant kan echt wel bezels van 3cm plaatsen, een losse flitser bovenop of 3 USB poorten; je wil er alleen niet mee rondlooen want dan is je smartphone ineens niet meer met 1 hand vast te houden en/of heb je een rugtas nodig als screenprotector.

Of koop je ook een auto die zo lomp is als een Leopard tank, het verbruik van een kolenlocomotief en maar 1 zitplaats? Of kies je voor "de geeigende vorm" van een auto waarmee je wel 5 mensen mee kan nemen, niet elke 50km moet volgooien en die je kwijt kan in een normale parkeerplaats ipv een weiland?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
MAX3400 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:28:
@iPhoneDiscussie: lekker interessant???

Elke vogel heeft een optimale vorm, elke auto heeft een optimale vorm dus ook elke smartphone heeft een optimle vorm. Kan mij het nou schelen dat het Apple is die die vorm als eerste introduceerde? Als het werkt, dan werkt het toch? Of "moet" je een afwijkend ontwerp hebben om op te vallen? Want elke fabrikant kan echt wel bezels van 3cm plaatsen, een losse flitser bovenop of 3 USB poorten; je wil er alleen niet mee rondlooen want dan is je smartphone ineens niet meer met 1 hand vast te houden en/of heb je een rugtas nodig als screenprotector.

Of koop je ook een auto die zo lomp is als een Leopard tank, het verbruik van een kolenlocomotief en maar 1 zitplaats? Of kies je voor "de geeigende vorm" van een auto waarmee je wel 5 mensen mee kan nemen, niet elke 50km moet volgooien en die je kwijt kan in een normale parkeerplaats ipv een weiland?
maar een leopard kun je ook kwijt op de parkeerplaats hoor :P

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik denk dat mensen die de telefoon absoluut niks vinden om welke designkeuze dan ook, sowieso niet zo veel toevoegen aan dit topic. Ik hoef bijvoorbeeld geen iPhone, ik ga ook niet in het iPhone-topic een nieuw model afkeuren terwijl ik al weet dat ik hem niet koop. Zoek dan even verder naar een telefoon die je wél wat lijkt en focus je daar op... d:)b

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vooruit mensen. Bij dezen heb ik de iPhone 7 Plus en OnePlus 5 gelekte render even naast elkaar gezet.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oYf1Zyo.jpg

Conclusie: Ja ze lijken enorm op elkaar. Dat kan jou niet bevallen, maar anderen dan weer wel. Smaken verschillen, enorm. Kunnen we er echter veel aan doen? Nopes. Is het echt van toegevoegde waarde in de discussie? Uhh, nopes? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Danny.G schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:22:
Vooruit mensen. Bij dezen heb ik de iPhone 7 Plus en OnePlus 5 gelekte render even naast elkaar gezet.

[afbeelding]

Conclusie: Ja ze lijken enorm op elkaar. Dat kan jou niet bevallen, maar anderen dan weer wel. Smaken verschillen, enorm. Kunnen we er echter veel aan doen? Nopes. Is het echt van toegevoegde waarde in de discussie? Uhh, nopes? :D
The OnePhone 5+7 :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Danny.G schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:22:
Nopes. Is het echt van toegevoegde waarde in de discussie? Uhh, nopes? :D
Bepaal jij dan wat van toegevoegde waarde is in een discussie? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
S_Chief schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:59:
[...]

Bepaal jij dan wat van toegevoegde waarde is in een discussie? :?
Dat zeg ik nergens. Mijn vraag dan aan jou: Heeft het discussiëren erover echt zin? Het ontwerp verandert er niet door. Ieder heeft zijn persoonlijke voorkeur en daar kan je lang en breed over doorlullen, maar er zal niks veranderen.

Het was de hele tijd een welles/nietes spelletje. Afijn, dan zet ik beide renders naast elkaar, trek je een conclusie en dan is het toch klaar? Het is een doelloos onderwerp; er is geen middenweg behalve dat iedereen zijn eigen kijk erop heeft.

[ Voor 22% gewijzigd door Luca op 07-06-2017 22:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Klopt, het ontwerp verandert niet (als dit het ontwerp is iig). Maar zo kan je ook zeggen dat je het niet over het ding in z'n geheel hoeft te hebben, want de telefoon wijzigt toch niet.

In deze fase heb je gewoon veel posts over het ontwerp (en (imho(!) helaas) zijn er veel gelijkenissen met de iPhone). Zodra het toestel uitkomt gaat men weer over naar iets anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Danny.G schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:01:
Dat zeg ik nergens. Mijn vraag dan aan jou: Heeft het discussiëren erover echt zin? Het ontwerp verandert er niet door. Ieder heeft zijn persoonlijke voorkeur en daar kan je lang en breed over doorlullen, maar er zal niks veranderen.
Maarja discussiëren in een dergelijk topic heeft sowieso geen zin. Het is niet alsof wij er wat aan veranderen. Het is echter wel leuk om te discussiëren over allerlei factoren van het toestel :)

Discussiëren is mijn inziens leuker dan alleen maar ja knikken op alles wat ze teasen.

Of ik hem daadwerkelijk koop laat ik even van de onthulling afhangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
S_Chief schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:05:
Klopt, het ontwerp verandert niet (als dit het ontwerp is iig). Maar zo kan je ook zeggen dat je het niet over het ding in z'n geheel hoeft te hebben, want de telefoon wijzigt toch niet.

In deze fase heb je gewoon veel posts over het ontwerp (en (imho(!) helaas) zijn er veel gelijkenissen met de iPhone). Zodra het toestel uitkomt gaat men weer over naar iets anders.
Meh, da's een dooddoener. Discussiëren over of je een ontwerp wel of niet mooi vindt, schiet simpelweg niet op en dat snap jij ook wel toch? :P Dat was de essentie van het verhaal en ik leek niet de enige te zijn die dat dacht.
Donstil schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:09:
[...]

Maarja discussiëren in een dergelijk topic heeft sowieso geen zin. Het is niet alsof wij er wat aan veranderen. Het is echter wel leuk om te discussiëren over allerlei factoren van het toestel :)

Discussiëren is mijn inziens leuker dan alleen maar ja knikken op alles wat ze teasen.

Of ik hem daadwerkelijk koop laat ik even van de onthulling afhangen.
Mee eens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Danny.G schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:10:
[...]
Meh, da's een dooddoener. Discussiëren over of je een ontwerp wel of niet mooi vindt, schiet simpelweg niet op en dat snap jij ook wel toch? :P Dat was de essentie van het verhaal en ik leek niet de enige te zijn die dat dacht.
Het staat een ieder vrij om z'n mening erover te ventileren, toch?

Anyway, om toch wat bij te dragen: ik ben benieuwd naar de launch. Heb nog geen doorslaggevende factor om te upgraden van de 3 naar de 5. Misschien als de prijs scherp genoeg is. Wellicht verschijn ik ook even in Amsterdam. :+

[ Voor 22% gewijzigd door S_Chief op 07-06-2017 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou de discussie of iets mooi is of niet gaat idd nergens over. Er werd echter ook beweerd dat het niet op een iPhone leek omdat "alle smartphones er zo uitzagen". Dat is naar mijn mening echt onzin in dit specifieke geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasRB
[...]

[...]

Mee eens. ;)
Danny ik vind dat jij hier de dooddoeners meldt. Natuurlijk heeft het 'geen zin' om te discussiëren in de zin dat men werkelijk wat aan het ontwerp gaat veranderen. Wij discussiëren voor ons plezier. Als jij deze discussie niet interressaant vind, wat doe je dan hier? Naar mijn mening voegt jouw "dit heeft geen zin" geroep nog het minste toe van wat ik tot nu toe gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BasRB schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:15:
[...]

Danny ik vind dat jij hier de dooddoeners meldt. Natuurlijk heeft het 'geen zin' om te discussiëren in de zin dat men werkelijk wat aan het ontwerp gaat veranderen. Wij discussiëren voor ons plezier. Als jij deze discussie niet interressaant vind, wat doe je dan hier? Naar mijn mening voegt jouw "dit heeft geen zin" geroep nog het minste toe van wat ik tot nu toe gezien heb.
Calm down, het hoeft niet persoonlijk te worden, ik val niemand hier aan, dus dat hoeft ook niet naar mij te gebeuren.

Je kunt zeggen wat je wil uiteindelijk, maar er veranderd helemaal niks aan alles, of hij nou wel of niet op de iPhone 7 Plus lijkt. Ik plaats een vergelijking en daaruit kun je een conclusie trekken. Lijkt hij er wel of niet op? Prima, so be it. Toch? Het is toch niet nodig om daar een heel topic aan te gaan wijden? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRB
Danny.G schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:18:
[...]

Calm down, het hoeft niet persoonlijk te worden, ik val niemand hier aan, dus dat hoeft ook niet naar mij te gebeuren.

Je kunt zeggen wat je wil uiteindelijk, maar er veranderd helemaal niks aan alles, of hij nou wel of niet op de iPhone 7 Plus lijkt. Ik plaats een vergelijking en daaruit kun je een conclusie trekken. Lijkt hij er wel of niet op? Het is toch niet nodig om daar een heel topic aan te gaan wijden? :X
Blijkbaar wel, scroll maar naar boven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Danny.G schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:18:
of hij nou wel of niet op de iPhone 7 Plus lijkt. Ik plaats een vergelijking en daaruit kun je een conclusie trekken. Lijkt hij er wel of niet op? Prima, so be it. Toch? Het is toch niet nodig om daar een heel topic aan te gaan wijden? :X
Nee dat kan prima in dit topic idd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BasRB schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:19:
[...]

Blijkbaar wel, scroll maar naar boven.
Ik was op geen enkel moment persoonlijk bezig.

Voor de rest houd ik hier over op want het is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caught in the wild maar not sure if real?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DBvp_QSXoAARwOo.jpg
Bron is wel sketchy, maar matcht wel enigzins met de vorige renders.

Prijs van de OnePlus 5 kan nog wel eens hoger uitvallen dan velen hopen: rond de €550. Volgens een lid van oneplus.net is er een festival welke een pakket van €948 aanbied met als volgt: 2x VIP tickets + 1* OnePlus 5. Elke VIP ticket is 199€. 199EUR *2 =398, waardoor je nog zo'n 550 euro over houdt wat dan de prijs van de OnePlus 5 zou kunnen zijn.

Overigens wel interessant en weet niet zeker of dit al eerder was langs gekomen: Pete Lau: OnePlus 5 will be "the thinnest flagship phone"

edit: dubbelpost, excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Bij de vorige OP's zat de lens in het midden.
Wat zou de reden kunnen zijn dat het nu is verplaatst naar de zijkant?

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 17:35
Oh shit man, zie je de ene lijn daaronder? Dat lijkt veels te veel op een HTC telefoon. Nou ben ik er klaar mee, kan echt niet meer. One plus krijgt geen geld van mij. :9

Als het een hele dunne telefoon wordt, ben ik zelf benieuwd wat de batterijduur zal zijn? Wat prop je daar in en hoe lang gaat het mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwnquin
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 00:04
Danny.G schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:56:

[afbeelding]
Op de positie van de camera na, is dat een veel mooiere telefoon dan die vorige leak (die iphone 7 clone) imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze foto's zijn veel minder een Clone als de render wat een goed punt is. Wel zijn de antenne banden wel wat 2014.

Ik geloof dan trouwens eerder die render. Die heeft EvLeaks inmiddels ook bevestigd toch? Dan klopt het doorgaans wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Die lijken verdacht veel op de renders die al op 16 mei naar buiten kwamen.
Een "re-leak" ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YoG schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 23:15:
[...]

Die lijken verdacht veel op de renders die al op 16 mei naar buiten kwamen.
Een "re-leak" ? :p
Scherp! Ik dacht ze vaag te herkennen, maar het is dus ff anders samengesteld.

Wat mij echter wel opvalt aan deze renders: de microfoon zit hier niet tussen de camera's en dual LED flitsers, maar juist boven de flitsers.

:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 23:23
Is er al iets meer bekend over de schermgrootte?

EDIT:

Pfff, 5.5"... Is te groot voor mij. Deze valt al af!

[ Voor 40% gewijzigd door Stancke op 07-06-2017 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Die OnePlus Army schreef al eens dat deze leak van Android Police voor 97% klopte.
Het enige wat nog mist is dus dat antennelijntje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasRB
Stancke schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 23:31:
Is er al iets meer bekend over de schermgrootte?

EDIT:

Pfff, 5.5"... Is te groot voor mij. Deze valt al af!
Ik sluit zelf niet uit dat het toch iets kleiner wordt dan 5.5 inch. Er zijn meerdere bronnen die al langere tijd aangeven dat het scherm 5.3 inch wordt. Dit komt ook meer overeen met een recente teaser getwitterd door Oneplus.

http://www.techradar.com/...-phones/oneplus-4-1323943
https://twitter.com/oneplus/status/870293911788548096

Ter verduidelijking:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1FNCLkISuPyjyd9978z1VIHx/full.jpg
Je ziet duidelijk dat de OP5 in ieder geval kleiner is dan de Oneplus 3, welke een 5.5" scherm heeft.

Ook zal de resolutie 1080p met een pentile matrix iets minder erg zijn op 5.3 inch.
Toch hoop ik zelf nog steeds op een 5.5 inch QHD paneel :9

[ Voor 14% gewijzigd door BasRB op 08-06-2017 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:44
Croccifixio83 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:08:
Iemand al nagedacht over een mogelijke komst van de 5T? 😓

Voor mij persoonlijk is dat iig zeker iets dat in mijn achterhoofd meespeelt. Stel ze komen nu met een 1080p scherm in de Oneplus 5 en 4 maanden later komt de 5T als opvolger met bijvoorbeeld een 1440p scherm. Dan baal ik toch flink en voel ik me (net als afgelopen jaar) beetje in het ooitje genomen.

Snap dat er altijd opvolgers zijn maar na 4 maanden een substantiële verbetering brengen, trek ik dan slecht.
dit zit ook wel een beetje bij mij tussen de oren. Trouwens niet zozeer in ooitje genomen, want koop zelf wat ik op dat moment goed vind maarja geen idee wat er komt.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
BasRB schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 00:02:
[...]

Ik sluit zelf niet uit dat het toch iets kleiner wordt dan 5.5 inch. Er zijn meerdere bronnen die al langere tijd aangeven dat het scherm 5.3 inch wordt. Dit komt ook meer overeen met een recente teaser getwitterd door Oneplus.

Ter verduidelijking:
[afbeelding]
Je ziet duidelijk dat de OP5 in ieder geval kleiner is dan de Oneplus 3, welke een 5.5" scherm heeft.

Ook zal de resolutie 1080p met een pentile matrix iets minder erg zijn op 5.3 inch.
Oh, da's interessant. Als het kleiner dan 5.5" is dan is het voor mij juist direct een no-go.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BasRB schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 00:02:
[...]

Ter verduidelijking:
[afbeelding]

Schermgrootte kan overigens wel gewoon 5,5" blijven. De behuizing zelf kunnen ze echter wat compacter gemaakt hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRB
Danny.G schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 00:35:
[...]

Schermgrootte kan overigens wel gewoon 5,5" blijven. De behuizing zelf kunnen ze echter wat compacter gemaakt hebben. :)
Klopt, dus mocht de recent gelekte render kloppen, dan kunnen we wel stellen dat het scherm kleiner is.
Het lijkt er ook op dat de OP5 iets smaller wordt. Lijkt me erg knap als ze dat voor elkaar krijgen met een 16:9 5.5" scherm, gezien de bezels van de OP3 die al erg smal zijn aan de zijkant.

[ Voor 22% gewijzigd door BasRB op 08-06-2017 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BasRB schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 00:39:
[...]

Klopt, dus mocht de recent gelekte render kloppen, dan kunnen we wel stellen dat het scherm kleiner is.
Ik stel deze vraag puur omdat ik het niet helemaal volg: waarom dan precies? Als het scherm zelf 5,5" blijft en de behuizing dus wat compacter is gemaakt (vooral met hun statement 'dunste vlaggenschip' zal dat wel zo zijn), zal de OP3 op die foto toch alsnog breder zijn - wat ook het geval is.

Of mis ik iets? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasRB
Danny.G schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 00:41:
[...]

Ik stel deze vraag puur omdat ik het niet helemaal volg: waarom dan precies? Als het scherm zelf 5,5" blijft en de behuizing dus wat compacter is gemaakt (vooral met hun statement 'dunste vlaggenschip' zal dat wel zo zijn), zal de OP3 op die foto toch alsnog breder zijn - wat ook het geval is.

Of mis ik iets? :P
Op de render is ook te zien dat de rand boven het scherm, en dus waarschijnlijk ook onder het scherm, in verhouding tot het geheel net zo groot is als bij de OP3. Althans, dit is een gevoelsmatige inschatting. Kan zijn dat ik er naast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Mij lijkt het ook gewoon een gevalletje dunnere bezels met 5.5".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Dit is de Gionee S10. Zoek de verschillen
Afbeeldingslocatie: https://static.digit.in/product/0cd242e955a90c937c68f4e6b68043c9bd21b8ac.jpeg
Ook bij de specs meer overeenkomsten dan verschillen.

En die ZTE Nubia Z17 dan... Heeft hele interessante specs

[ Voor 10% gewijzigd door YoG op 08-06-2017 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:06
reinierkramer schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:58:
Snap jullie twijfel niet echt staat toch echt gewoon op de website dat hij tijdens de pop up eventen te koop is.

(Be among the first to own the OnePlus 5! Come hang out with us and get exclusive swag.
Everyone is welcome.)

Deze tekst komt van de website van one plus en die is duidelijk zat toch.
Dat stond er bij de vorige pop up ook en wat bleek... Er stonden computers waar je ze op kon bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_bos
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-12-2024
Stel dat inderdaad de OP5 er zo uitgaat zien als op de renders, vinden jullie 't dan een verbetering of verslechtering van het design, ongeacht de discussie dat ie lijkt op de iphone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 20:18
Design vind ik zelf mooi,behalve die camera.Hoop dat die toch in het midden zit.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-09 16:27

Plainside

I browse when I'm at work

Had one+ al een mailtje gedaan voor het eventueel omruilen van mijn recent aangekochte 3T. Helaas kunnen ze er nog niks over bekend maken natuurlijk, maar aan de toon van de mail zou dit misschien wel een mogelijkheid kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:55

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:De quickreply is even uitgeschakeld zodat iedereen eerst even goed de topicwaarschuwing kan lezen voordat hij/zij iets post.

Ook geen discussie meer over discussie voeren, alleen over het toestel zelf, ontopic dus :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven2912
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-09 17:01
Wat een vreselijke tijd, 18:00. Ik wil het toestel erg graag zo snel mogelijk aangezien mijn sony z3 het heeft begeven. In de hoop dat hij te bestellen/te koop is op 20 Juni.

Kunnen ze deze events niet om 20:00 of 21:00 houden zodat iedereen er naartoe kan :S

11x Jinko cheetah 325wp/SE3000HD op zzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 16:04

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Hmmm,12 Mei tweet Carl dat nep nieuws een echt probleem is. Vandaag retweet hij dat, zou dat betekenen dat de render toch nep is?
https://twitter.com/getpeid/status/862874504099266561
Afbeeldingslocatie: https://files.slack.com/files-pri/T06SQNL5P-F5QDVEF9R/image.png
https://twitter.com/getpeid/status/872707971356123136
Afbeeldingslocatie: https://files.slack.com/files-tmb/T06SQNL5P-F5RAALCMC-a1de0a6545/image_480.png

[ Voor 50% gewijzigd door OzzieMann op 08-06-2017 09:12 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54

[afbeelding]
Bron is wel sketchy, maar matcht wel enigzins met de vorige renders.

Prijs van de OnePlus 5 kan nog wel eens hoger uitvallen dan velen hopen: rond de €550. Volgens een lid van oneplus.net is er een festival welke een pakket van €948 aanbied met als volgt: 2x VIP tickets + 1* OnePlus 5. Elke VIP ticket is 199€. 199EUR *2 =398, waardoor je nog zo'n 550 euro over houdt wat dan de prijs van de OnePlus 5 zou kunnen zijn.

Overigens wel interessant en weet niet zeker of dit al eerder was langs gekomen: Pete Lau: OnePlus 5 will be "the thinnest flagship phone"

edit: dubbelpost, excuses
550 heb ik ook bijna een S8+ voor bij een nieuw abonnement en dan heb ik wel QHD en een groot scherm. Jammer van de glasbak though.
https://directsales.vodaf...family/details/18182/7469
(Red Essential met 10/mnd toestelbijbetaling en Ziggo korting geeft 28/mnd en 580,24 eenmalig. Dan heb je 3GB en onbeperkt bellen).

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Señor Sjon schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:26:
[...]

550 heb ik ook bijna een S8+ voor bij een nieuw abonnement en dan heb ik wel QHD en een groot scherm. Jammer van de glasbak though.
(Red Essential met 10/mnd toestelbijbetaling en Ziggo korting geeft 28/mnd en 580,24 eenmalig. Dan heb je 3GB en onbeperkt bellen).
Tja dan kost je telefoon dus 580,24 + 24*10 = €820,24 . Ja dan heb je dus je telefoon voor hetzelfde geld??? 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benjike
  • Laatst online: 12-09 19:36
Veel speculaties natuurlijk...

Ivm de prijszetting afgeleid uit die Finse wedstrijd
Maar wie zegt dat er geen extra accessoires bij dat pakket zitten (en dus ook nog mee in die 550 zitten)
(geen idee hoe 'gedetailleerd' die value moet zijn)

Of zoals voordien ook al aangehaald, kan ook zijn dat ze een 6GB/128GB en 8GB/256GB versie gaan hebben en dat de laatste 550 is (I know, beetje wishfull thinking om prijs te verklaren)

[ Voor 7% gewijzigd door Benjike op 08-06-2017 09:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
OzzieMann schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:30:
[...]

Tja dan kost je telefoon dus 580,24 + 24*10 = €820,24 . Ja dan heb je dus je telefoon voor hetzelfde geld??? 8)7 8)7 8)7 8)7
Ja, want voor de OnePlus heb ik ook een abonnement nodig om te bellen. :P En het gaat mij even om wat ik direct cash af moet tikken, een abo van 28/mnd vind ik wat minder spannend. Hoe of hoe, OP is een bang-for-buck merk en dat moeten ze wel waar maken. Kleiner scherm, FHD ipv QHD, iPhone7+ looks... het zijn wel allemaal dingetjes die 240 euro verschil gaan rechtvaardigen. Ik vind de laatste lekken tegenvallen t.o.v. eerdere lekken met de verticale dubbele camera, de accu die kleiner is dan de 3T en waarschijnlijk nog steeds hetzelfde scherm. Maar hij is wel 0,05mm dunner!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Señor Sjon schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:35:
[...]

Ja, want voor de OnePlus heb ik ook een abonnement nodig om te bellen. :P En het gaat mij even om wat ik direct cash af moet tikken, een abo van 28/mnd vind ik wat minder spannend. Hoe of hoe, OP is een bang-for-buck merk en dat moeten ze wel waar maken. Kleiner scherm, FHD ipv QHD, iPhone7+ looks... het zijn wel allemaal dingetjes die 240 euro verschil gaan rechtvaardigen. Ik vind de laatste lekken tegenvallen t.o.v. eerdere lekken met de verticale dubbele camera, de accu die kleiner is dan de 3T en waarschijnlijk nog steeds hetzelfde scherm. Maar hij is wel 0,05mm dunner!!!
En wat zijn dan de resultaten op de BKR registratie? Maar daar gaat dit topic weer niet over. Iedereen zijn eigen rekenmethode. ;)

Laten we dan maar hopen dat deze voorspelling meer in de buurt komt. Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DBx2It2XgAAM1d9.jpg:large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
OzzieMann schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:40:
[...]

En wat zijn dan de resultaten op de BKR registratie? Maar daar gaat dit topic weer niet over. Iedereen zijn eigen rekenmethode. ;)

Laten we dan maar hopen dat deze voorspelling meer in de buurt komt. [afbeelding]
Er is maar 1 rekenmethode, wat er uiteindelijk onder de streep staat !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jannes_beterams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06-2024
[...]

Laten we dan maar hopen dat deze voorspelling meer in de buurt komt. [afbeelding]
Wat neer komt op ongeveer 400 euro!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardj
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-09 13:47
jannes_beterams schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:43:
[...]

Wat neer komt op ongeveer 400 euro!
Vind het persoonlijk niet erg betrouwbaar (en realistisch) om te denken dat hij 400 euro gaat kosten. Het plaatje is duidelijk later een 'expected price' op gezet. En, het plaatje zelf was bij mijn weten zelfs al geen originele post van Oneplus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ardj schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:50:
[...]

Vind het persoonlijk niet erg betrouwbaar (en realistisch) om te denken dat hij 400 euro gaat kosten. Het plaatje is duidelijk later een 'expected price' op gezet. En, het plaatje zelf was bij mijn weten zelfs al geen originele post van Oneplus.
Dat was ook waarom ik deze postte. Er is niks bekend, naast Snapdragon 835 / dual cam / fingerprint scan on front / DXO samenwerking voor camera, de prijzen en de looks zijn allemaal expectations.

[ Voor 6% gewijzigd door OzzieMann op 08-06-2017 10:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
[...]

Niet, t/m 10 euro/mnd toestelbijdrage zit je onder de 250 euro, dus geen BKR ellende.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
sander_bos schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 08:11:
Stel dat inderdaad de OP5 er zo uitgaat zien als op de renders, vinden jullie 't dan een verbetering of verslechtering van het design, ongeacht de discussie dat ie lijkt op de iphone...
Verslechtering. Het design van de OnePlus 3(T) vind ik veel strakker en unieker. Alhoewel het mij echt aan m'n reet zal roesten of het op een andere telefoon lijkt. Moet natuurlijk geen 1-op-1 kopie zijn, maar overdrijven - zoals nu gedaan wordt - kan ook.
Sven2912 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 08:53:
Wat een vreselijke tijd, 18:00. Ik wil het toestel erg graag zo snel mogelijk aangezien mijn sony z3 het heeft begeven. In de hoop dat hij te bestellen/te koop is op 20 Juni.

Kunnen ze deze events niet om 20:00 of 21:00 houden zodat iedereen er naartoe kan :S
Jup.. lekker rond etenstijd.. :/
OzzieMann schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:02:
[...]

Dat was ook waarom ik deze postte. Er is niks bekend, naast Snapdragon 835 / dual cam / fingerprint scan on front / DXO samenwerking voor camera, de prijzen en de looks zijn allemaal expectations.

[...]
Je vergeet de 8GB aan RAM ;).

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Zou deze EINDELIJK volledig de 4G frequenties in BE/NL ondersteunen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Stancke schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:17:
Is dat nu niet zo dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Ow, dan loop ik al eventjes achter :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:42
Stancke schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:24:
[...]

Ow, dan loop ik al eventjes achter :X
Staat mij iets van bij dat alleen de OnePlus One niet alles ondersteunde.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Stancke schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:17:
Ehh, alleen de OnePlus One ondersteund geen volledige 4G. De OnePlus 2, X, 3 én 3T ondersteunen dit wel allemaal :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57
Anonymoussaurus schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:28:
Ehh, alleen de OnePlus One ondersteund geen volledige 4G. De OnePlus 2, X, 3 én 3T ondersteunen dit wel allemaal :).
De OnePlus X ondersteund ook gewoon alle frequenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rens-br schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:39:
De OnePlus X ondersteund ook gewoon alle frequenties.
Dat dacht ik dus ook, maar nee, hij mist de 800MHz frequentie: https://oneplus.net/nl/x/specs

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bOe5HJq.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:40:
Dat dacht ik dus ook, maar nee, hij mist de 800MHz frequentie: https://oneplus.net/nl/x/specs

[afbeelding]
FDD-LTE: Bands 1/3/5/7/8/20
Band 20 is de 800Mhz frequentie.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 08-06-2017 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rens-br schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:43:
[...]

[...]

Band 20 is de 800Mhz frequentie.
Wel debiel dat het er dan niet gewoon bij staat als frequentie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:46:
Wel debiel dat het er dan niet gewoon bij staat als frequentie.
Die frequenties die daar opgenoemd zijn gaat over de GSM frequenties, of te wel de 2G frequenties. Waarom het bij 2G in frequenties is uitgedrukt en bij alle andere netwerk technologieën in banden is mij ook de vraag hoor. Dit zie je overigens wel bij bijna alle fabrikanten.

Voor de volledigheid:
2G = GSM
3G = WCDMA
3G = CDMA
4G = TDD-LTE
4G = FDD-LTE

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 08-06-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
Aangaande de 'prijs' van die finse wedstrijd

Damage control of effectief...

Blijkbaar hebben ze nog een regeltje aan toegevoegd dat de waarde een 'schatting' is en de echte waarde zal worden aangepast bij de release op 20/6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rens-br schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:48:
Die frequenties die daar opgenoemd zijn gaat over de GSM frequenties, of te wel de 2G frequenties. Waarom het bij 2G in frequenties is uitgedrukt en bij alle andere netwerk technologieën in banden is mij ook de vraag hoor. Dit zie je overigens wel bij bijna alle fabrikanten.

Voor de volledigheid:
2G = GSM
3G = WCDMA
3G = CDMA
4G = TDD-LTE
4G = FDD-LTE
Dat weet ik, dat dat 2G-frequenties zijn, maar vond het gewoon krom/onlogisch.. Ty anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:20
In Huaqianbei hebben ze de eerste neppers al te koop. :F

Ik heb nog geprobeerd of er ergens wat echts te krijgen was maar helaas (zou niet de eerste keer zijn...)
Wel het scherm van mijn OP3 laten fixen voor krap 20 euro.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Señor Sjon schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:26:
[...]

*knip*. Offtopic.

[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 08-06-2017 13:06 ]

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0xBulletx0x
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-06-2024
Holy shit, als dit waar is, Amazing! Wat vond ik dit altijd klote als ik een filmpje maakte tijdens een festival!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:03
Dat ziet er heel veelbelovend uit. Ik heb vaker OP3t eigenaren zien klagen dat het geluid van de microfoon erg tegenvalt. Dit is een flinke verbetering,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:20

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als ze opschieten met orders & verschepen, hoop ik de OP5 te kunnen gebruiken tijdens de 24H van Spa. Niet alleen voor het geluid van de auto's op de grid maar ook voor eventueel het concert halverwege de nacht.

Het enige wat me wel opvalt in het YT-filmpje; is dat de bass een heeeel stuk minder hoorbaar is. Ik snap dat dat anders die "storing" veroorzaakt maar het is wel een beetje afgevlakt zo aan het eind.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Laatst online: 10:47

Louw Post

Cerenas

Wow, dan zou het volgens mij 1 van de weinige toestellen zijn die het goed doet bij hard geluid. Tot zover heb ik altijd wel slecht geluid gehoord bij video's van vrienden bij festivals/concerten met (oudere) Samsungs, Sonys en ook mijn eigen OP3 is om te huilen. (De Lumia 9x0 serie deed het wel erg goed.)

Weer een reden erbij om OP5 te nemen. :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

:>
Ik vraag me toch serieus af hoe dit offopic is? Juist de kracht van Oneplus zit mede in de bijna stock software. De vergelijking met een zwaar geskinde S8 is dan ook krom.

*Het gemak waarmee moderators knippen in reacties valt me de laatste tijd vaker op... :/

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Louw Post schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:33:
[...]

Wow, dan zou het volgens mij 1 van de weinige toestellen zijn die het goed doet bij hard geluid. Tot zover heb ik altijd wel slecht geluid gehoord bij video's van vrienden bij festivals/concerten met (oudere) Samsungs, Sonys en ook mijn eigen OP3 is om te huilen. (De Lumia 9x0 serie deed het wel erg goed.)

Weer een reden erbij om OP5 te nemen. :9~
Dit komt inderdaad in de buurt van de Lumia, mijn 920 en 950 geven altijd goed geluid bij opnamens van een festival

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kwam iets tegen en vond het wel interessant. Wat vinden jullie van deze rare uitschieter in de cirkel van de LED flitser die op de 'gelekte' render te zien is?

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/wek1I/9481c4051d.png

[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 08-06-2017 14:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Danny.G schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:37:
Ik kwam iets tegen en vond het wel interessant. Wat vinden jullie van deze rare uitschieter in de cirkel van de LED flitser die op de 'gelekte' render te zien is?
Ik verwacht gewoon een renderfout.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:43

Dido

heforshe

Danny.G schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:37:

[afbeelding]
Dat moet gefotoshopt zijn. Ik geloof nooit dat ze zomaar een rode pijl achterop hun telefoon zouden zetten.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Dido schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:31:
[...]

Dat moet gefotoshopt zijn. Ik geloof nooit dat ze zomaar een rode pijl achterop hun telefoon zouden zetten.
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erreen
Nog maar een zooi geruchten bij elkaar dan:

6GB ram - 64GB intern
8GB ram - 128GB intern
2K display
4 verschillende kleuren

https://www.goandroid.co....dian-pricing-leaks/63086/

[ Voor 26% gewijzigd door erreen op 08-06-2017 15:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pannekoek
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-09 12:56
32,999 INR = 458.69 EUR

mmmmmmmmeenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ze zetten er $500 en $590 bij anders. $ = € bij de eerdere OP versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Androidworld concludeert dan weer dat het wellicht 550 euro wordt.
Uit details afkomstig van een wedstrijd die OnePlus heeft uitgeschreven voor Finse fans, zou de prijs kunnen worden opgemaakt. Bij dergelijke wedstrijden is het vaak verplicht om de totale waarde bekend te maken van de prijs die kan worden gewonnen. Uit de details zou betekenen dat de OnePlus 5 in Finland maar ook in de rest van Europa € 550 zou gaan kosten. De adviesprijs van de OnePlus 3 is € 399 en die van de OnePlus 3T is € 439. Dit zou betekenen dat de trend in het verhogen van de prijs ook dit jaar weer wordt gevolgd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pannekoek
rens-br schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:39:
Androidworld concludeert dan weer dat het wellicht 550 euro wordt.

[...]
maar die finse event was al ergens tegengesproken, dat er bij stond dat die prijzen/hoeveelheden geld zouden worden afgesteld op de prijzen die gepresenteerd worden tijdens de wereldwijde event. Dus valt geen pijl op te trekken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het toestel is never 150 euro meer waard dan de 3T. Zeker niet als ook RAM/Opslag gelijk blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:13
Ik heb sowieso nog niet zoveel vertrouwen in de meest recente gelekte screenshots (Android Police) die de uiteindelijke OP5 moet worden, ze zijn niet echt consistent als je goed kijkt. De OnePlus logo zit bijvoorbeeld op verschillende hoogte als je die afzet tegen de grote knop aan de zijkant.

Ik wacht gewoon de 20e af (zolang duurt het nou ook weer niet meer) en zie het dan wel. Het heeft niet zoveel zin om nu al allerlei (verhitte) discussies te gaan voeren of die er wel of niet mooi uit ziet of wel of niet op de iPhone 7 (of welk ander toestel dan ook) lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Ted_W schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:54:
....................

Ik wacht gewoon de 20e af (zolang duurt het nou ook weer niet meer) en zie het dan wel. Het heeft niet zoveel zin om nu al allerlei (verhitte) discussies te gaan voeren of die er wel of niet mooi uit ziet of wel of niet op de iPhone 7 (of welk ander toestel dan ook) lijkt.
That's all part of the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Señor Sjon schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:53:
Het toestel is never 150 euro meer waard dan de 3T. Zeker niet als ook RAM/Opslag gelijk blijft.
Het toestel is net zoveel (meer) waard als wat iemand ervoor over heeft. Misschien was de 3T wel 100 euro te goedkoop (ik noem maar wat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ted_W schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:57:
[...]

Het toestel is net zoveel (meer) waard als wat iemand ervoor over heeft. Misschien was de 3T wel 100 euro te goedkoop (ik noem maar wat).
Je mist altijd de korting die concurrenten wel hebben bij abonnementen. Kijk maar rond, je krijgt altijd wel wat korting, ook al reken je het volledige toestel af, als je een abonnement sluit. Met 500+ euro zijn ze niet meer de uitgesproken prijsvechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
erreen schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:57:
[...]

That's all part of the game.
Snap ik, maar doe dat dan wel als de feiten bekend zijn. En niet op basis van mogelijk onbetrouwbare informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik vind dat geluid eigenlijk nog een beetje tegen vallen. Het clipt niet hinderlijk maar laat geluid meer weg vallen. Mijn One S, M7 en s6 doen dat eigenlijk beter. Maar de OP5 staat nog steeds op plek 1 van mijn shortlist voor opvolging van mijn S6 :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:33
rajackar schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:01:
Ik vind dat geluid eigenlijk nog een beetje tegen vallen. Het clipt niet hinderlijk maar laat geluid meer weg vallen. Mijn One S, M7 en s6 doen dat eigenlijk beter. Maar de OP5 staat nog steeds op plek 1 van mijn shortlist voor opvolging van mijn S6 :)
Ik heb sinds mijn HTC One M7 nooit meer iets vergelijkbaars gevonden idd _/-\o_

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Benjike
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DBzdLLwXkAAa_3u.jpg

En achterzijde is toch al bevestigd

https://twitter.com/onepl...mp%5Eserp%7Ctwgr%5Eauthor

[ Voor 29% gewijzigd door Benjike op 08-06-2017 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
link?
Benjike schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:03:
[afbeelding]

En achterzijde is toch al bevestigd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Laatst online: 10-09 14:42

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Ik ben eigenlijk wel steeds nieuwsgieriger. Ik zoek nog een mooie opvolger voor mijn HTC M8.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CasperNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 08:06
@pannekoek
https://twitter.com/oneplus/status/872815614318039040

[ Voor 10% gewijzigd door CasperNL op 08-06-2017 16:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Benjike
Alvast geen headphone jack bovenaan...
(link toegevoegd aan de 'picture post'.)
.

[ Voor 36% gewijzigd door Benjike op 08-06-2017 16:06 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik de zoekfunctie voor je iets post. Veel 'nieuws' wordt nu dubbel gepost

Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem
Berichten over Pop-up Stores: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up

De OP5 zal op 20 juni om 18:00 uur (Beneluxtijd) gepresenteerd worden.

Hieronder de link naar het live event:
YouTube: OnePlus 5 - Launch Live Event