Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:42
https://twitter.com/oneplus/status/872815614318039040

Een officiele foto van de OP5!!!

[ Voor 21% gewijzigd door Ossi op 08-06-2017 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-09 12:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 23:05

The_Worst

Unox

Over die Finse wedstrijd, zal je daarbij ook geen goodies winnen? Officiële accessories zijn erg duur, gooi er een rugzak en een extra lader bij (oid) en je zit zo op de €100.

Voor mij een stille hoop want voor €550 ga ik er nog wel een extra keer over nadenken.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
pannekoek schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:06:
[...]

repost, even kijken voor je post :9
Damn it! Jullie gaan zo snel!
En ik volg alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob-B
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-08 11:31
Kan het zo zijn dat Oneplus zelf meedoet aan de hype train?
Aangezien een van de vorige posts van Carl Pei over ''fake news'' ging.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Yes. En echt precies zoals de leak. Dus dat gaat hem worden, een iPhone 7 plus design. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:36
Default-Gamer schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:12:
Kan ook zijn dat dat over de 'prijs' van het toestel ging (dat van Finland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
alwaysleft schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:12:
[...]

Yes. En echt precies zoals de leak. Dus dat gaat hem worden, een iPhone 7 plus design. Jammer.
de reacties op de twitter zijn niet mals haha. zou mooi zijn als het een ballonnetje is en dat ze daarna gewoon met die mooie komen met verticale camera's, meer oneplus-ig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob-B
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-08 11:31
Mij lijkt het namelijk een ''fake leak'' vanuit Oneplus zelf, als je als gevolg van deze tweat: https://twitter.com/getpeid/status/872707971356123136
een nieuwe tweat plaatst waarin een eerder bekende render wordt getoond??!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke dat wordt dus toch die iPhone 7+ Clone. Jammer.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRB
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09 21:34
Ik vind hem erg mooi. Doet inderdaad denken aan iphone 7+, super!
Als de voorkant van de gelekte Renders ook klopt gaat hij dus waarschijnlijk een 5.2"/5.3" scherm hebben, aangezien de bezels dan niet kleiner zijn en de telefoon toch ruim kleiner is dan de footprint van de OP3 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Of het ligt aan de render zelf maar als ie zo dun oogt weet ik niet eens of ik de OP5 wel wil hebben. Geef mij maar een OP3 die als je hem in de hand houdt nog wat body en feel heeft. Die ratrace wie het dunste toestel uitbrengt vind ik onzinnig. Leuk als het dunner kan maar gooi er dan een flinke accu in als je qua overige componenten ruimte kan uitsparen. Qua looks vind ik het dan weer wel wat hebben. Wel nog steeds een uit-stekende camera dus die wss uitstekend zijn ding kan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelg90
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/msdpr1r.jpg

Vind hem wel mooi eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Waar zie je hem verschillen met de iPhone 7 plus?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

alwaysleft schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:20:
[...]

Misschien vind hij de iPhone 7 wel mooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
alwaysleft schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:20:
[...]

Het eentje achterop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelg90
  • Niet online
Maar ook de rand toch. Loopt die ook zo schuin af bij iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 21:48
Tja, zoek de verschillen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WI1VBkcOd3WqCPpLAWC1XwTT/thumb.png

[ Voor 21% gewijzigd door Erik1805 op 08-06-2017 16:28 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:37
Mooi design:) lijkt inderdaad veel op de iphone 7, nu alleen hopen dat de bezels wel veel kleiner zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:52
hmmmz :/ ik ga nu twijfelen of ik deze telefoon ga halen.
ik wil niet horen dat mensen zeggen dat ik een iphone heb :/
iphone heeft wel een mooi design, het mag er wel beetje op lijken maar niet copy/paste
en ik zie geen headphone jack, nog een tegenvaller :'(

ik moet gewoon ff wachten op 20 juni.

[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 08-06-2017 16:27 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ossi
Staat mij iets bij dat een headphone aansluiting aan de bovenkant confirmed was, maar dat is niet zichtbaar op deze render...
Vergis ik me nou?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 17:35
Ah nee toch die stomme iPhone design. Dat kan echt niet. Jullie kunnen ook niks oneplus!!! 8)7

De gemiddelde reactie op Twitter.

Nou snap ik die gedoe eromheen ook niet? Wat boeit het uiterlijk van een telefoon nou als je ermee bezig bent? Zolang het je niet hindert toch? Of ben ik nou?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pannekoek
Ruudox schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:23:
Mooi design:) lijkt inderdaad veel op de iphone 7, nu alleen hopen dat de bezels wel veel kleiner zijn.
ik hoopte heel hard op dit design
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RYxSCIrssrwRmuJ2CNmJxzm5/full.jpg

maar ja, als dit het is, dan zal ik moeten overwegen of ik niet iets afschaal naar een goedkoper alternatief. Desalniettemin, eerst vasthouden haha

wat betreft de jack, daar is niets over gezegd, dus ofwel de oude renders waren nep of deze, maar de jack zelf lijkt me wel dat ie komt. Lijkt me erg lomp als ze hem overslaan

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het eerlijk gezegd niet erg dat hij veel op een iPhone 7 plus lijkt, die vind ik namelijk erg mooi :P

Persoonlijk vind ik deze ook veel mooier dan de gelekte renders met de andere camera, ik maak me alleen een beetje zorgen of de telefoon nog wel goed in de hand ligt als hij zo dun gaat worden.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2017 16:28 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BasRB
Ik snap niet dat mensen zo veel waarde hechten aan het design van hun telefoon, en erger nog; wat anderen er van zullen denken. Zolang hij snel is, goede foto's maakt en een goed scherm+batterij heeft ben ik verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 14:42

Rooieduvel

Reviewer of all things...

BasRB schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:28:
Ik snap niet dat mensen zo veel waarde hechten aan het design van hun telefoon, en erger nog; wat anderen er van zullen denken. Zolang hij snel is, goede foto's maakt en een goed scherm+batterij heeft ben ik verkocht.
En een leuke prijs heeft. ;)
Een oneplus met Apple prijzen... nee dank je.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CasperNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 08:06
Het toestel is hiermee dus praktisch een rebrand van de recentelijk door opo (zusterbedrijf) aangekondigde R11
Afbeeldingslocatie: http://st1.bgr.in/wp-content/uploads/2017/06/oppo-r11-leaked.jpg

Het zal m dus niets verbazen als we qua Specs en kleurstellingen ook in die richting moeten gaan zoeken

nieuws: Oppo kondigt R11-smartphone aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pannekoek schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:26:
wat betreft de jack, daar is niets over gezegd, dus ofwel de oude renders waren nep of deze, maar de jack zelf lijkt me wel dat ie komt. Lijkt me erg lomp als ze hem overslaan
De iPhone 7+ heeft ook geen Aux he :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 12-09 12:54
BasRB schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:28:
Als de geruchten kloppen, kopiëren ze ook wat van de prijsstelling van Apple. :N

Ik hoop dat dit fakes zijn om de uitverkoop van de 3T nog wat te stuwen. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
Donstil schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:29:
[...]

De iPhone 7+ heeft ook geen Aux he :+
klopt, maar het heeft er alle waarschijnlijkheid naar dat de OP5 het wel zou hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
straks ga ik alsnog een oneplus 3t halen als deze geruchten waar zijn :X

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Kol Nedra schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:30:
straks ga ik alsnog een oneplus 3t halen als deze geruchten waar zijn :X
mag je de mijne wel overnemen ;)

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Erik1805 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:30:
[...]

mag je de mijne wel overnemen ;)
als de prijs juist is kan dat ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRB
Señor Sjon schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:29:
[...]

Als de geruchten kloppen, kopiëren ze ook wat van de prijsstelling van Apple. :N

Ik hoop dat dit fakes zijn om de uitverkoop van de 3T nog wat te stuwen. ;)
Geloof je nou werkelijk dat ze de telefoon dit jaar zomaar 300 tot 500 euro duurder maken?
Ze mogen van mij best op 499 gaan zitten als ze dan ook geen compromissen hoeven te maken met het scherm en camera. Een dergelijke smartphone met top specs en ook een top scherm en camera was er namelijk nog niet voor 499 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BasRB schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:32:
[...]

Geloof je nou werkelijk dat ze de telefoon dit jaar zomaar 300 tot 500 euro duurder maken?
Ze mogen van mij best op 499 gaan zitten als ze dan ook geen compromissen hoeven te maken met het scherm en camera. Een dergelijke smartphone met top specs en ook een top scherm en camera was er namelijk nog niet voor 499 euro.
Nu ook niet want 1080p is al bevestigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
CasperNL schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:28:
Het toestel is hiermee dus praktisch een rebrand van de recentelijk door opo (zusterbedrijf) aangekondigde R11
[afbeelding]

Het zal m dus niets verbazen als we qua Specs en kleurstellingen ook in die richting moeten gaan zoeken

Yes. Precies hetzelfde. Erg jammerlijk, dit is gewoon zelf geen mooi ontwerp maken maar copycat spelen. Teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:03
Tot nu toe zijn de enige significante verbeteringen de camera en processor ten opzichte van de 3t. Daarnaast moeten we nog afwachten hoe groot de accu is en of het scherm beter zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasRB
Donstil schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:33:
[...]

Nu ook niet want 1080p is al bevestigd.
Ik noem een print screen van een of ander vaag pop-up schermpje in windows dat 1080p aangeeft nou niet echt een bevestiging. Mocht het toch zo zijn, dan maar hopen op inderdaad een top camera. Daarnaast zal 1080p met een pentile matrix minder erg zijn op 5.3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

skai21 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:02:
[...]

Ik heb sinds mijn HTC One M7 nooit meer iets vergelijkbaars gevonden idd _/-\o_
De U11 schijnt ook goed te zijn op dit gebied maar daar kleven ook weer nadelen aan.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_bos
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-12-2024
waarom zou de Oneplus de OP5 een kleiner scherm geven dan de 3T? waren er klachten over de 5,5"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:19
BasRB schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:35:
[...]

Ik noem een print screen van een of ander vaag pop-up schermpje in windows dat 1080p aangeeft nou niet echt een bevestiging. Mocht het toch zo zijn, dan maar hopen op inderdaad een top camera. Daarnaast zal 1080p met een pentile matrix minder erg zijn op 5.3"
Dit. Grote kans natuurlijk, maar het is gewoon niet bevestigd. :/

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ooh ik dacht dat de CEO (ben zijn naam ff kwijt) er over had getwittert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasRB
sander_bos schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:37:
waarom zou de Oneplus de OP5 een kleiner scherm geven dan de 3T? waren er klachten over de 5,5"?
Nee, oneplus heeft met een foto BEVESTIGD, (want het komt rechtstreeks van oneplus) waarin te zien is dat de oneplus 5 fors kleiner wordt dan de oneplus 3. De OP5 is duidelijk korter dan de bovenste antenneband van de Op3.

https://twitter.com/oneplus/status/870293911788548096

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eBrPhlGetDJISFprYaR2Tfsr/full.jpg

Ze hebben beide dezelfde minimalistische design gekregen maar de antennebanden ronden anders af (Apple gebogen en OP boogje met een knak) Apple heeft het strak tegen de rand gezet, OP niet. Bij beide heb je een soortgelijke camera setup, maar de positie verschilt. En beide zijn matzwart, maar de tint verschilt. Dus ja ik snap de vergelijking heel goed, maar zei Steve Jobs zelf niet ooit: good artists copy, great artists steal? :P

Designwise spreekt ie mij aan, dat ie zo platgeslagen is spreekt mij niet aan. Kennelijk maakt de dikte maar weinig mensen uit hier? Ook op twitter is de fuss about copycat dit dat en niet eens hoe dun/plat ie oogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
BasRB schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:39:
[...]

Nee, oneplus heeft met een foto BEVESTIGD, (want het komt rechtstreeks van oneplus) waarin te zien is dat de oneplus 5 fors kleiner wordt dan de oneplus 3. De OP5 is duidelijk korter dan de bovenste antenneband van de Op3.

https://twitter.com/oneplus/status/870293911788548096
fors durf ik niet te zeggen, dit is gewoon spelen met perspectief en licht, daar kom je al een heel eind mee

Acties:
  • +2 Henk 'm!
japie06 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:25:
Dat ziet er heel veelbelovend uit. Ik heb vaker OP3t eigenaren zien klagen dat het geluid van de microfoon erg tegenvalt. Dit is een flinke verbetering,
Louw Post schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:33:
Wow, dan zou het volgens mij 1 van de weinige toestellen zijn die het goed doet bij hard geluid. Tot zover heb ik altijd wel slecht geluid gehoord bij video's van vrienden bij festivals/concerten met (oudere) Samsungs, Sonys en ook mijn eigen OP3 is om te huilen. (De Lumia 9x0 serie deed het wel erg goed.)

Weer een reden erbij om OP5 te nemen. :9~
Jup, had het laatst nog bij een concert, dus is zeker een flinke verbetering.
MAX3400 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:28:
Als ze opschieten met orders & verschepen, hoop ik de OP5 te kunnen gebruiken tijdens de 24H van Spa. Niet alleen voor het geluid van de auto's op de grid maar ook voor eventueel het concert halverwege de nacht.

Het enige wat me wel opvalt in het YT-filmpje; is dat de bass een heeeel stuk minder hoorbaar is. Ik snap dat dat anders die "storing" veroorzaakt maar het is wel een beetje afgevlakt zo aan het eind.
Dat kan gemakkelijk kan ik je vertellen. Je moet er gewoon snel bij zijn, dan komt het helemaal goed ;).
erreen schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:33:
Nog maar een zooi geruchten bij elkaar dan:

6GB ram - 64GB intern
8GB ram - 128GB intern
2K display
4 verschillende kleuren

https://www.goandroid.co....dian-pricing-leaks/63086/
Zou jammer zijn als er 2 uitvoeringen komen. Ikzelf wil persoonlijk het beste en kan nooit kiezen, maar ik zal dan alsnog kiezen voor de goedkoopste. Tenminste, opslagopties lijken mij wel logisch en dat vind ik ook niet erg, maar ga geen onderscheid maken in RAM etc..
Señor Sjon schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:53:
Het toestel is never 150 euro meer waard dan de 3T. Zeker niet als ook RAM/Opslag gelijk blijft.
Precies dat dus. Onbegrijpelijk en kan mij niet inbeelden dat OnePlus dit zal doen bij hun trouwe fans.
Drommels, ik dacht dat ik de eerste zou zijn :P. Achja, lekker snel ben je, thanks :).
Alvast geen headphone jack bovenaan...
(link toegevoegd aan de 'picture post'.)
.
Klopt, want die zit aan de onderkant ;). Is bij de OnePlus 3 en 3T ook zo.
Default-Gamer schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:12:
En ik denk dus dat Carl Pei het over de prijs had, en niet over de renders ;).
Kol Nedra schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:24:
hmmmz :/ ik ga nu twijfelen of ik deze telefoon ga halen.
ik wil niet horen dat mensen zeggen dat ik een iphone heb :/
iphone heeft wel een mooi design, het mag er wel beetje op lijken maar niet copy/paste
en ik zie geen headphone jack, nog een tegenvaller :'(

ik moet gewoon ff wachten op 20 juni.
Ik maak mij er niet zo druk over, maar ik zou er inderdaad ook geen zin in hebben dat mensen gaan lopen janken "heb je een iPhone? Dat lijkt net een Chinese goedkope namaak joh!". Aan de andere kant zal het mij echt aan m'n kont roesten wat zij vinden. Pssst, de headphone jack zit onderaan ;). Zie ditzelfde bericht, maar dan iets naar boven.
IAmNice schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:26:
Ah nee toch die stomme iPhone design. Dat kan echt niet. Jullie kunnen ook niks oneplus!!! 8)7

De gemiddelde reactie op Twitter.

Nou snap ik die gedoe eromheen ook niet? Wat boeit het uiterlijk van een telefoon nou als je ermee bezig bent? Zolang het je niet hindert toch? Of ben ik nou?
Klopt, zo denk ik er ook over. Lekker boeie dat ze een ander na-apen. Als het werkt, en hij ligt lekker in de hand en hij is mooi, dan is het toch goed? Als je hem niet mooi vindt, koop je hem gewoon niet.. Enige reden die ik kan bedenken is de reden die ik hierboven zei (zie zelfde reactie).
Ossi schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:25:
Staat mij iets bij dat een headphone aansluiting aan de bovenkant confirmed was, maar dat is niet zichtbaar op deze render...
Vergis ik me nou?
Die komt onderaan ;).
[afbeelding]

En dat is dus niet te vergelijken qua specs. Die R11 is nogal mid-end, waarbij OnePlus tot nu toe enkel high-end toestellen maakt.
japie06 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:34:
Tot nu toe zijn de enige significante verbeteringen de camera en processor ten opzichte van de 3t. Daarnaast moeten we nog afwachten hoe groot de accu is en of het scherm beter zal zijn.
En je vergeet RAM-geheugen, microfoon, wellicht opslag, en sneller opladen met Dash-Charge V2.0 nog. ;)
Donstil schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:39:
Ooh ik dacht dat de CEO (ben zijn naam ff kwijt) er over had getwittert.
Bedoel je Carl Pei of Pete Lau? Pete Lau is oprichter en CEO, Carl Pei is 'enkel' CEO.

Kijk hier anders even:

https://twitter.com/getpeid
https://twitter.com/petelau2007

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
[...]

Aangezien het dezelfde body is als de R11, dan zit er dus wel een headphone aansluiting op aan de onderkant en is het scherm 5,5". Zoals de R11 ook is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:03
Joosie200 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:41:

Ze hebben beide dezelfde minimalistische design gekregen maar de antennebanden ronden anders af (Apple gebogen en OP boogje met een knak) Apple heeft het strak tegen de rand gezet, OP niet. Bij beide heb je een soortgelijke camera setup, maar de positie verschilt. En beide zijn matzwart, maar de tint verschilt. Dus ja ik snap de vergelijking heel goed, maar zei Steve Jobs zelf niet ooit: good artists copy, great artists steal? :P

Designwise spreekt ie mij aan, dat ie zo platgeslagen is spreekt mij niet aan. Kennelijk maakt de dikte maar weinig mensen uit hier? Ook op twitter is de fuss about copycat dit dat en niet eens hoe dun/plat ie oogt.
Ach als het uiteindelijke maar een rechthoekige vorm heeft met een scherm ben ik wel tevreden design wise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRB
pannekoek schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:41:
[...]

fors durf ik niet te zeggen, dit is gewoon spelen met perspectief en licht, daar kom je al een heel eind mee
Kijk even terug op pagina 50, Erg knap als ze dit voor elkaar krijgen met "spelen met licht." Het zou dan eerder toveren met licht zijn, of gewoon een troll van oneplus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[afbeelding]

Met als verschil dat OP er dus een 835 in knalt, OP design meegeeft, dash charger etc. Zou zo maar kunnen aangezien Oppo-OPO min of meer twee handen op een buik zijn (1 letter verschil notabene) organisatorisch gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:41:
maar zei Steve Jobs zelf niet ooit: good artists copy, great artists steal? :P
Haha zei hij dat, wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Joosie200 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:44:
[...]

Met als verschil dat OP er dus een 835 in knalt, OP design meegeeft, dash charger etc. Zou zo maar kunnen aangezien Oppo-OPO min of meer twee handen op een buik zijn (1 letter verschil notabene) organisatorisch gezien.
2, aangezien het OnePlus is. Oftewel OP.
OPO is de OnePlus One

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IAmNice
Beter goed gejat dan slecht bedacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ossi schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:46:
[...]

2, aangezien het OnePlus is. Oftewel OP.
OPO is de OnePlus One
Scherp! :P Beide behoren tot hetzelfde moederconcern niet? Zit iig ook in de naam verstopt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:47:
Scherp! :P Beide behoren tot hetzelfde moederconcern niet? Zit iig ook in de naam verstopt iig.
OPPO en OnePlus behoren tot het bedrijf BBK. Sterker nog: oprichter en CEO Pete Lau was eerst hardware engineer bij OPPO ;).

Kijk deze titel dan ook.. :F

The OnePlus 5 Is Indeed an iPhone 7 Plus Clone, Official Photo Reveals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Donstil schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:46:
[...]

Haha zei hij dat, wanneer?
Klopt, alleen was de uitspraak oorspronkelijk van Picasso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:50:
[...]

OPPO en OnePlus behoren tot het bedrijf BBK. Sterker nog: oprichter en CEO Pete Lau was eerst hardware engineer bij OPPO ;).

Kijk deze titel dan ook.. :F

The OnePlus 5 Is Indeed an iPhone 7 Plus Clone, Official Photo Reveals
Ah, hoe en wat precies had ik niet onthouden.

Die titel is gewoon clickbait, is Tweakers op de frontpage ook goed in zo nu en dan :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
Joosie200 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:53:
[...]

Ah, hoe en wat precies had ik niet onthouden.

Die titel is gewoon clickbait, is Tweakers op de frontpage ook goed in zo nu en dan :+
Ze hebben anders gewoon gelijk? De verschillen zijn minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Señor Sjon schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:57:
[...]

De verschillen zijn zo minimaal dat ik vermoedelijk zelf liever had dat ze exact gelijk waren. Die afronding op de iPhone 7 ziet er prettiger uit dan die scherpere rand op de OP5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Señor Sjon schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:57:
[...]

Als er minimale verschillen waarneembaar zijn kan het toch niet gelijk zijn? Gelijk = zonder verschil, op elk punt exact hetzelfde. Deze OP5 render is niet gewoon gelijk in dat opzicht, het heeft er wel veel van weg, zo op het eerste gezicht denk je dat ze gelijk zijn. Dat OP ontleent heeft aan Apple moge duidelijk zijn, maar het is geen 1-op-1 kloon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nee, hij zal niet op de micrometer gelijk zijn. Wel gelijk genoeg om voor een iPhone versleten te worden.

We zijn weer terug in de Samsung vs iPhone tijd met de eerste Galaxy S op deze manier. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

IAmNice schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:26:
Nou, het uiterlijk boeit veel mensen natuurlijk wel. Dat is ook prima. Het lijkt echter alsof veel mensen zon enorme aversie tegen Apple hebben dat ze daar niet mee geassocieerd willen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Eindelijk dus mics zoals de One M7 en meerdere Lumia's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Jay-v schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 17:06:
[...]

Nou, het uiterlijk boeit veel mensen natuurlijk wel. Dat is ook prima. Het lijkt echter alsof veel mensen zon enorme aversie tegen Apple hebben dat ze daar niet mee geassocieerd willen worden.
Als ik een Apple had gewild, had ik hem vorig jaar wel gekocht. Waarom zou ik een knock-off toestel willen van een ontwerp dat al bijna een jaar in de schappen ligt? Had dan de 3T² gemaakt ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Señor Sjon schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 17:09:
Als ik een Apple had gewild, had ik hem vorig jaar wel gekocht. Waarom zou ik een knock-off toestel willen van een ontwerp dat al bijna een jaar in de schappen ligt? Had dan de 3T² gemaakt ofzo.
Als jij geen verschillen ziet tussen de iPhone 7 en OnePlus 5, zou ik toch maar eens naar de opticien gaan. Enneh.. daarbij komt ook nog dat de iPhone 7 een stuk duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Anonymoussaurus schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 17:11:
[...]

Als jij geen verschillen ziet tussen de iPhone 7 en OnePlus 5, zou ik toch maar eens naar de opticien gaan. Enneh.. daarbij komt ook nog dat de iPhone 7 een stuk duurder is.
Ik heb het niet over geen, maar over nauwelijks. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 16:04

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Gelukkig wel de flitser mooi in het midden uitgelijnd. Ipv apple net links van get midden.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Señor Sjon schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 17:09:
[...]

:F. Dit toestel is (veel) goedkoper, geen Apple, draait Android ipv iOS. Als je het nou geen mooi toestel vind, prima, dat kan ik begrijpen. Maar omdat hij teveel op een iPhone lijkt vind je het niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:59

Patrick89

PSN : Gamesource

Er zijn aardig wat overeenkomsten qua design. Maar goed als je een type camera hebt gekozen als bedrijf zijnde plaats je ze in het midden of op de gekozen positie zoals nu. Vlak ernaast plaats je de flitser. Hoeveel speelruimte heb je dan als bedrijf zijnde ? De antenne strepen zijn bijvoorbeeld wel degelijk anders.

Je kan ook zeggen dat de iphone 6 en oneplus 3 op elkaar lijken alleen is de camera elders geplaatst... Her is wellicht gewoon meer een trend. Daarbij neemt apple ook wel eens iets over.. Apple is een vooruitstrevend bedrijf en soms zijn ze toonaangevend... Het is een beetje raar als mensen hun gevoel door dit soort dingen laten beïnvloeden.

[ Voor 18% gewijzigd door Patrick89 op 08-06-2017 17:17 ]

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Jay-v schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 17:15:
[...]

:F. Dit toestel is (veel) goedkoper, geen Apple, draait Android ipv iOS. Als je het nou geen mooi toestel vind, prima, dat kan ik begrijpen. Maar omdat hij teveel op een iPhone lijkt vind je het niks?
Ik heb veel mooiere renders langs zien komen van o.a. een 3T met dubbele camera, zonder antenneranden om zomaar een asymmetrisch model als dit wat te vinden. Tel daarbij op dat geruchten toch naar een veel hogere prijs wijzen, terwijl in feite de grootste verandering de dubbele camera is, word ik daar niet zo blij van. Nog steeds 1080p, 6GB/64GB is hetzelfde, accu kleiner, toestel nog dunner (3T is al te dun) en geen eigen design meer zijn toch wel mogelijk struikelblokken.

Maar ik vrees het ergste, mede door de R11 die (ook!) vrijwel hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasperNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 08:06
Anonymoussaurus schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:43:
[...]

En dat is dus niet te vergelijken qua specs. Die R11 is nogal mid-end, waarbij OnePlus tot nu toe enkel high-end toestellen maakt.
Maakt het er IMO niet echt beter op. Een high-end toestel in het 'rebranded' jasje van een mid-range toestel. Ik hoopte eigenlijk dat OPO echt een eigen merk bleef. 't voelt zo een beetje als een verlenging voor oppo naar het westen (wat het misschien eigenlijk ook al wel was :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Afgezien van welles nietus lelijk mooi kloon geen kloon.

Is iemand ook bang dat de batterij slecht wordt als ze hem zo dun maken?

Ik zou behoorlijk teleurgesteld zijn als de enige upgrades camera en specs zijn terwijl we een slechtere batterij ervoor terug krijgen en dan moeten we ineens wel 100 euro meer betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Señor Sjon schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 17:22:
[...]

Ik heb veel mooiere renders langs zien komen van o.a. een 3T met dubbele camera, zonder antenneranden om zomaar een asymmetrisch model als dit wat te vinden. Tel daarbij op dat geruchten toch naar een veel hogere prijs wijzen, terwijl in feite de grootste verandering de dubbele camera is, word ik daar niet zo blij van. Nog steeds 1080p, 6GB/64GB is hetzelfde, accu kleiner, toestel nog dunner (3T is al te dun) en geen eigen design meer zijn toch wel mogelijk struikelblokken.

Maar ik vrees het ergste, mede door de R11 die (ook!) vrijwel hetzelfde is.
Een hogere prijs enkel voor de nieuwere snapdragon en een andere camera lijkt me inderdaad niet top. Wel is de concurrentie in dit segment natuurlijk nog steeds een stuk duurder. De meeste fabrikanten zijn ook allemaal in prijs omhoog aan het gaan s8 (699), mi6 (599), xz premium (749), u11 (699), iPhone (??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
IAmNice schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 17:38:
Afgezien van welles nietus lelijk mooi kloon geen kloon.

Ik zou behoorlijk teleurgesteld zijn als de enige upgrades camera en specs zijn terwijl we een slechtere batterij ervoor terug krijgen en dan moeten we ineens wel 100 euro meer betalen.
Jup, dat vrees ik nu ook. Leuk die upgrade in cpu, camera, dat geluid bij video's nu wel de moeite waard zijn. Maar als dat ten koste gaat van de accu en dan met name of ik de dag ermee door kom, mja laat dan maar. Zeker als je er flink meer voor zult moeten neerleggen. Nu ben ik ook niet direct in de running voor een nieuwe telefoon. Mijn Oneplus 3 doet het nog steeds meer dan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:20
Dan hoop ik wel dat ze iets doen aan de kwaliteit van de behuizing want de R11 is een stap terug in vergelijk met de OP3.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-v schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 17:41:
De meeste fabrikanten zijn ook allemaal in prijs omhoog aan het gaan s8 (699), mi6 (599), xz premium (749), u11 (699), iPhone (??)
Dat zijn niet overal adviesprijzen die je daar noemt...
Lastig wel, want prijs van OnePlus kan alleen dalen via hen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Jay-v schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 17:41:
[...]

Een hogere prijs enkel voor de nieuwere snapdragon en een andere camera lijkt me inderdaad niet top. Wel is de concurrentie in dit segment natuurlijk nog steeds een stuk duurder. De meeste fabrikanten zijn ook allemaal in prijs omhoog aan het gaan s8 (699), mi6 (599), xz premium (749), u11 (699), iPhone (??)
Goed punt eigenlijk. De hogere oneplus prijs is eigenlijk in vergelijking niet eens zo slecht als je met de S8 ofzo vergelijkt

Stel, de Op5 wordt 599(wat ik denk wel de max is). Dan betaal je 200 euro meer voor de S8.

Pros
+Betere scherm
+Betere support voor officiele updates(al je tweaker bent dan gooi je roms toch over je telefoons heen).
+Meer 'slick' design.

Cons
-Minder ram

Dat is zo beetje wat ik kan verzinnen zo snel even. Wat nog meer eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
IAmNice schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 18:43:
Manier van aanschaf, manier van claimen garantie, software, irisscanner, accessoire-aanbod, DeX-support, dual-sim, geheugenkaartslot, camera's en mogelijkheden, bijgeleverde accessoires, processor. Is veelal persoonlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 08-06-2017 18:54 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IAmNice
CLB schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 18:53:
[...]

Manier van claimen van garantie, software, irisscanner, accessoire-aanbod, DeX-support, dual-sim, geheugenkaartslot, camera's en mogelijkheden, bijgeleverde accessoires, processor. Is veelal persoonlijk.
Garantie +1.

Software heb ik zelf al genoemd.

Irisscanner, nooit eentje gehad, wat is het nut hiervan? Soort van beveiliging?

Accessoire-aanbod +1. Alhoewel ik niet betwijfel dat je wel de essentiële dingen voor je oneplus kunt halen.

DeX-support +1.

Dual sim. Zie ook hier niet veel nut in. Ken niemand die ooit een dual sim had, neem aan dat het handig is als je twee banen hebt of iets dergelijks?

Geheugenkaartslot. +1

Processor is toch hetzelfde?

Ok dan ben ik nou ineens best geneigd om toch naar de S8 te kijken als de OP5 600euro aantikt lol.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ardj
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-09 13:47
IAmNice schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 18:56:
[...]

Dual sim. Zie ook hier niet veel nut in. Ken niemand die ooit een dual sim had, neem aan dat het handig is als je twee banen hebt of iets dergelijks?

Geheugenkaartslot. +1
Grappig, ik ken meerdere mensen die OP juist interessant vinden omdat het dualsim is (ik zelf ook). Dit omdat je werk en privé wel gescheiden kunt houden, maar niet met twee telefoons rondloopt (ik kan je vertellen, dat is echt behoorlijk irritant).

Geheugenkaartslot? Meh, als je 128GB / 256GB hebt met een telefoon, wat ben je dan van plan om dat vol te krijgen? Oké, apps worden steeds groter en daar loop ik met m'n 16GB S5 nu tegen het limiet aan, maar ik zou niet weten hoe ik 128GB vol zou moeten krijgen, laat staan 256. M'n macbookje heeft dat als opslag, zelfs die nooit voller dan 50% geweest tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
[...]

Zeer handig voor mij. Ik kan zelfs wel zeggen dat het een vereiste is geworden. Weinig zin om zowel een privé als zakelijk toestel mee te slepen de hele dag.

Snap ook niet dat het niet gewoon standaard is tegenwoordig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Croccifixio83 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 19:01:
[...]

Zeer handig voor mij. Ik kan zelfs wel zeggen dat het een vereiste is geworden. Weinig zin om zowel een privé als zakelijk toestel mee te slepen de hele dag.

Oh dat is inderdaad best handig. Misschien ligt het dan aan mijn omgeving.

Maar om even te zeiken op mezelf. Ik ben aan het discussieren over dual sim, terwijl de leaks wel zeggen dat de OP5 dual sim heeft(wist ik niet eens hiervoor) en dat komt overeen met de oude modellen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
IAmNice schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 19:04:
[...]

Maar om even te zeiken op mezelf. Ik ben aan het discussieren over dual sim, terwijl de leaks wel zeggen dat de OP5 dual sim heeft(wist ik niet eens hiervoor) en dat komt overeen met de oude modellen |:(
Haha daarom volg ik ook dit topic en wordt de Oneplus 5 waarschijnlijk mijn nieuwe toestel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Het is toch wel te hopen dat het toestel dual SIM heeft, want anders is het een no-go voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga niet op alle punten in hoor, maar noemde er wat, waarop de devices verschillen.
Wat jij belangrijk vindt of waarde aan hecht, vind ik niks en andersom. Zoveel mensen, zoveel wensen :)
Ja qua updates... Overall is TouchWiz wel wat anders dan Oxygen natuurlijk ook :)
Uhm nee :) Exynos in onze S8'jes hier wat ook weer gevolgen heeft voor custom ROM's en dergelijke.
Croccifixio83 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 19:01:
Providers hier zijn daar niet happig op :)

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 08-06-2017 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
CLB schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 19:12:
[...]

Ik ga niet op alle punten in hoor, maar noemde er wat, waarop de devices verschillen.
Wat jij belangrijk vindt of waarde aan hecht, vind ik niks en andersom. Zoveel mensen, zoveel wensen :)

[...]

Ja qua updates... Overall is TouchWiz wel wat anders dan Oxygen natuurlijk ook :)

[...]

Uhm nee :) Exynos in onze S8'jes hier wat ook weer gevolgen heeft voor custom ROM's en dergelijke.
Oh jesus, de S8 heeft beide chips afhankelijk van welk model. :X

Waarom doen ze zo moeilijk maar ok dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IAmNice schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 19:14:
[...]

Oh jesus, de S8 heeft beide chips afhankelijk van welk model. :X

Waarom doen ze zo moeilijk maar ok dan.
Zal wel iets met levering te maken hebben. Misschien niet genoeg 835 beschikbaar oid.

Vorrigjaar deden de S7's met Samsungs chips het erg goed in alle testen dus waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Donstil schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 19:20:
[...]

Zal wel iets met levering te maken hebben. Misschien niet genoeg 835 beschikbaar oid.

Vorrigjaar deden de S7's met Samsungs chips het erg goed in alle testen dus waarom niet?
Samsungs eigen processor is best prima, dit zorgt er echter voor dat er waarschijnlijk nooit een goed werkende AOSP rom komt.

Persoonlijk vind ik dat vervelend omdat ik geen TouchWiz wil en omdat je dan altijd van Samsung afhankelijk bent wat Android updates betreft. Oudere oneplus modellen draaien echter prima Lineage OS of iets vergelijkbaars waardoor je nog lang community support hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b]AnonymousWP schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:43:

Bedoel je Carl Pei of Pete Lau? Pete Lau is oprichter en CEO, Carl Pei is 'enkel' CEO.
ooh geen idee eigenlijk :)
Een van die twee zeg maar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
IAmNice schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 18:43:
[...]

Goed punt eigenlijk. De hogere oneplus prijs is eigenlijk in vergelijking niet eens zo slecht als je met de S8 ofzo vergelijkt

Stel, de Op5 wordt 599(wat ik denk wel de max is). Dan betaal je 200 euro meer voor de S8.

Pros
+Betere scherm
+Betere support voor officiele updates(al je tweaker bent dan gooi je roms toch over je telefoons heen).
+Meer 'slick' design.

Cons
-Minder ram

OP zakt niet in prijs maar wordt over een halfjaar waarschijnlijk weer vervangen. S8 is nu al wat gezakt + mogelijk aanbieding i.c.m. abo waardoor effectief het verschil al minder is.

Maar goed, het blijft koffiedik kijken, hoewel ik al spijt aan het krijgen ben dat ik de zwarte 3T niet heb opgepikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Señor Sjon schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 20:30:
[...]

OP zakt niet in prijs maar wordt over een halfjaar waarschijnlijk weer vervangen. S8 is nu al wat gezakt + mogelijk aanbieding i.c.m. abo waardoor effectief het verschil al minder is.

Maar goed, het blijft koffiedik kijken, hoewel ik al spijt aan het krijgen ben dat ik de zwarte 3T niet heb opgepikt.
Zal vast wel voor een leuk bedrag verschijnen in V&A. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:20

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Over de Dual SIM (zoals vermeld in de startpost); ik kan aannemen op basis van de OP3, dat het een active-active SIM wordt of heeft iemand een goede leak dat het een hybrid Dual wordt?

Bedenk me net dat alleen een active-active opstelling voor mij voldoende zou zijn maar toch maar wachten tot de 20e?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:13
Danny.G schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 19:08:
Het is toch wel te hopen dat het toestel dual SIM heeft, want anders is het een no-go voor mij :P
Voor mij is dual-sim ook een absolute must, anders is het ook een no-go voor mij. Ik loop al een tijdje met 2 (overigens prima) telefoons rond (privé en zakelijk). Ben het ondertussen wel een beetje zat eigenlijk, om het nog maar zacht uit te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IAmNice schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 17:38:
Idd, van mij mogen ze hem zelfs dubbel zo dik maken en een zo groot mogelijke batterij plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
[...]

Garantie +1.

Irisscanner, nooit eentje gehad, wat is het nut hiervan? Soort van beveiliging?

Accessoire-aanbod +1. Alhoewel ik niet betwijfel dat je wel de essentiële dingen voor je oneplus kunt halen.

DeX-support +1.

Geheugenkaartslot. +1

Ok dan ben ik nou ineens best geneigd om toch naar de S8 te kijken als de OP5 600euro aantikt lol.
Waterdicht misschien ben benieuwd of hij dat gaat worden

Burp

Acties:
  • +7 Henk 'm!

2 leuke nieuwtjes:
  • De OnePlus 5 is op Geekbench gespot: http://browser.primatelabs.com/v4/cpu/3056171 (8GB aan RAM! :D)
  • Verder is de topic-start weer flink bijgewerkt (zie changelog van onze topic-start voor de veranderingen). Bedankt weer voor jullie bijdragen :)

Trouwens, het is mij zojuist opgevallen dat de achtergrond van de Twitterpagina van Carl Pei de telefoon een stuk meer laat zien dan de 'gewone' foto die is gepost. Zie hier voor vergelijking:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/profile_banners/41777199/1496954530/1500x500

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DBzdLLwXkAAa_3u.jpg:large

https://twitter.com/getpeid

Geldt trouwens ook voor het OnePlus-account.

[ Voor 51% gewijzigd door Anonymoussaurus op 09-06-2017 01:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 17:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ziet er zo wel erg mooi uit. Kan wel eens mijn Nexus 6P vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noemde Even Blass eerder op de dag ook al, gespot op deel van Amazon India.
Vandaag een laptop gekocht met 8GB RAM, het wordt wel steeds gekker met smartphones, onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 01:15:
Noemde Even Blass eerder op de dag ook al, gespot op deel van Amazon India.
Vandaag een laptop gekocht met 8GB RAM, het wordt wel steeds gekker met smartphones, onnodig.
Weet ik, maar dit is extra bevestigend. Geeft ook meer zekerheid dat er geen 6GB-variant komt ;).

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 01:16:
Weet ik, maar dit is extra bevestigend. Geeft ook meer zekerheid dat er geen 6GB-variant komt ;).
Of 6/64 6/128 en 8/128 8/256 :)
Nou ben benieuwd, vast een mooi ding, maar zo tof als met de OnePlus One wordt het nooit meer.

Pagina: 1 ... 14 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik de zoekfunctie voor je iets post. Veel 'nieuws' wordt nu dubbel gepost

Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem
Berichten over Pop-up Stores: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up

De OP5 zal op 20 juni om 18:00 uur (Beneluxtijd) gepresenteerd worden.

Hieronder de link naar het live event:
YouTube: OnePlus 5 - Launch Live Event