Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Dit staat vers op GSMarena

Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/imgroot/news/17/06/oneplus-indian-price-leaked/-728/gsmarena_002.jpg
The table lists a 6GB/64GB model at INR 32,999 (~$513/€460) while the 8GB/128GB model is supposed to cost INR 37,999 (~$591/€530).

Mooi gevonden! Dit was gisteren al door een andere user gepost: erreen in "[OnePlus 5] Ervaringen & Discussie".

[ Voor 52% gewijzigd door rens-br op 09-06-2017 08:43 ]

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Tot zover dus geen enkel interessant punt tov de 3T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_bos
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-12-2024
de 'edge' randen zijn nu ook wel bevestigd dat die er niet inkomen lijkt me? ;w

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57
YoG schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 03:19:

[afbeelding]
The table lists a 6GB/64GB model at INR 32,999 (~$513/€460) while the 8GB/128GB model is supposed to cost INR 37,999 (~$591/€530).
460 euro zou inderdaad leuk zijn. Maar met de huidige toestellen is de dollar prijs ook de euro prijs, dus gaat het toestel dus 513 / 591 euro kosten. Dat zou echt doodzonde zijn, want daarmee zijn de toestellen echt vele malen duurder en voor mij en waarschijnlijk een hoop andere een reden om het toestel links te laten liggen.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 09-06-2017 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat wordt een prijzig ja, dan weet ik wel waarop ik wacht :)
Wil sowieso nog 1 specifieke Android'er afwachten, voordat ik iets beslis qua aanschaf.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:14
CLB schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:09:
Dat wordt een prijzig ja, dan weet ik wel waarop ik wacht :)
Wil sowieso nog 1 specifieke Android'er afwachten, voordat ik iets beslis qua aanschaf.
Welke :)

Zelf twijfel ik tussen HTC U11 en deze one plus.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_bos
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-12-2024
Amaze86 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:13:
[...]

Welke :)

voor de hype voor de OP5 keek ik met smacht uit naar de Mi6, welke in mijn mening teleurstelde, als de OP5 niet is wat ik (nu) verwacht kijk ik uit naar de volgende Xiaomi, de Mi Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nokia 8/9. Geruchten over hardware, looks en prijs vind ik erg mooie combi
Heel mooi toestel! Uitgebreid getest, kunnen bevoelen en gebruiken. Ben denk toch meer van die metalen builds van HTC. Vond de glossy afwerking dan wel weer mooier dan die van de Galaxy S8's :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

[afbeelding]

[mbr]Mooi gevonden! Dit was gisteren al door een andere user gepost: erreen in "[OnePlus 5] Ervaringen & Discussie".[/]
Hmmm, 128GB en dan geen micro sd waarschijnlijk. Omdat ik mijn MP3 speler aan de wilgen wil hangen moet er wel meer opslag komen...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Nyarlathotep schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:45:
Hmmm, 128GB en dan geen micro sd waarschijnlijk. Omdat ik mijn MP3 speler aan de wilgen wil hangen moet er wel meer opslag komen...
Grote kans dat die SD er inderdaad niet gaat komen. BIj de vorige telefoons was OnePlus erg stellig hierin. Ze vonden de performance van SD kaarten waardeloos in vergelijking met UFS geheugen, waardoor de user experience achteruit gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:14
Op oneplus forum reageerde een staff member over iphone clone hmm

lol I expected that you guys will react like this when I first saw the prototype, but when you really touch it, it'll be a totally different feeling

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:33
sander_bos schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 07:56:
de 'edge' randen zijn nu ook wel bevestigd dat die er niet inkomen lijkt me? ;w
Wat in mijn optiek dan weer een goed ding is :D
Ik hoor veel mensen die tegen die edges zijn, maar sommige vinden het dan ook weer echt fijn.

Meningen verschillen :X

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Amaze86 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:50:
Heb je een linkje hiervan? Ben wel nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol I expected that you guys will react like this when I first saw the prototype, but when you really touch it, it'll be a totally different feeling
Want gevoel past de looks aan... Oke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:35:
Wel het scherm van mijn OP3 laten fixen voor krap 20 euro.
20 euro? Hoe dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazz_
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 20:35

Tja, ik heb nog nooit een iphone plus in mijn handen gehad, dus zou niet weten hoe het voelt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een heel andere vraag, hoe ervaren mensen met een OnePlus 3(t) de batterij na veel dash charge te hebben gebruikt? Ik lees vooral op twitter dan mensen zeggen dat de batterij van hun inmiddels dood is door het veelvuldig gebruik maken van dash charge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:14
150RMB = ongeveer 20 euro en het was inclusief het erin zetten wat ik schat 15 minuten duurde.
Geen idee of het een origineel scherm is, ze deden vooral Oppo en Huawei, maar het werkt en ik ben tevreden dat ie het weer normaal doet.
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:07:
Een heel andere vraag, hoe ervaren mensen met een OnePlus 3(t) de batterij na veel dash charge te hebben gebruikt? Ik lees vooral op twitter dan mensen zeggen dat de batterij van hun inmiddels dood is door het veelvuldig gebruik maken van dash charge.
Ik merk wel dat mijn ene OP3 er onder te leiden heeft; die gaat volgens mijn perceptie een flink sneller leeg.
Eigenlijk zorg ik altijd dat ie niet onder de 50% gaat door 'm in de auto in te pluggen en thuis gaat ie ook aan de lader als ik thuis kom. Ik had mijn andere OP3 de laatste dagen in gebruik en die gaat een stuk langer mee; die is weinig gebruikt.

[ Voor 48% gewijzigd door Uberprutser op 09-06-2017 09:23 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oei dat is toch wel pijnlijk. Hij geeft gewoon toe dat het een clone is maar probeert het te verbloemen met een zogenaamd andere aanraak.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 09-06-2017 10:42 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:54
Al die geruchten ik wordt er niet zo blij van :'(
20 juni weet ik zeker of ik de OP5 haal of niet, maar wat als de OP5 het niet wordt.....welk alternatief hebben we dan? de meeste toestellen zijn het gewoon net niet..

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jannes_beterams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06-2024
Ik heb de 3 en merk 0 drop in batterij. Gebruik mijn toestel de gehele dag voor appen, Facebook, testen van websites(ben developer) en overige zaken. Met name in de avond intensief.

Sommige dagen is ie einde avond leeg, maar meestal heb ik nog 10-20%. Bij gebruik navigatie of video haal ik geen dag.

Wel heb ik inmiddels last van een connector die losjes zit. Als je de kabel aanraakt onder het opladen schiet hij los.

Telefoon heb ik sinds release.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-09 15:49

JanAd

Wind’s howling

Die indruk heb ik ook... dood is hij zeker niet, maar lang niet meer zo goed als in het begin. Ik heb de indruk dat zelfs bij licht gebruik die batterij gewoon leeg stroomt. 1 dag met licht gebruik haalt m'n OP3 niet meer.

Ik heb de batterij ook altijd tussen de 15% en de 95% gehouden, altijd bijladen ipv volle cycles te doen.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:41:
Welk alternatief hebben we dan? de meeste toestellen zijn het gewoon net niet..
Aankomende ZTE Axon 8, nieuwe Xperialijn op IFA, Essential Phone, Galaxy S8 / Note 8, HTC U11, LG G6 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellert
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 20:59
20 juni weet ik zeker of ik de OP5 haal of niet, maar wat als de OP5 het niet wordt.....welk alternatief hebben we dan? de meeste toestellen zijn het gewoon net niet..
Ik zelf ben nog wel benieuwd naar de nieuwe Moto X. Heb zelf de Moto X Style sinds de release en ben er erg tevreden over.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jannes_beterams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06-2024
Donstil schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:41:
[...]

Oei dat is toch wel pijnlijk. Hij geeft gewoon toe dat het een clone is maar probeert het te verbloemen met een zogenaamd andere aanraak.
Nee dat zegt hij niet. Ik geloof ook dat je hem maar eens eerst moet voelen.

Hoop zelf dat het een exacte kopie is van de iPhone qua look. Die is retestrak en ligt heerlijk in de hand. Mijn OP3 ook, maar de look is minder. iPhone is me alleen te duur en iOS werkt voor mij niet prettig. Best of both please!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Dat heb ik al sinds de Note 4 werd uitgebracht (te weinig upgrade t.o.v. de 3, heb nu wel spijt dat ik hem niet op 1 augustus 2016 heb besteld, na de N7 introductie was ie spontaan overal weg.
CLB schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:45:
[...]

[...]

Aankomende ZTE Axon 8, nieuwe Xperialijn op IFA, Essential Phone, Galaxy S8 / Note 8, HTC U11, LG G6 Pro...
De meesten daarvan hebben FPS en/of glad, vuilgevoelig materiaal op de achterkant. :( Hoe meer telefoons er komen, hoe rotter het wordt lijkt wel. Als er nu een Note 4 uit zou komen met een SD835/6GB dan kocht ik hem gelijk.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

jannes_beterams schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:10:
[...]

Nee dat zegt hij niet. Ik geloof ook dat je hem maar eens eerst moet voelen.

Hoop zelf dat het een exacte kopie is van de iPhone qua look. Die is retestrak en ligt heerlijk in de hand. Mijn OP3 ook, maar de look is minder. iPhone is me alleen te duur en iOS werkt voor mij niet prettig. Best of both please!
Volgens mij is een iPhone qua hardware met android als OS voor menig android/iphone fanaat een droom :)

Ik heb me aangemeld voor de launch party in amsterdam. Hopelijk kan ik daar een OP5 scoren. Nog meer mensen hier die gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Lt. Marx schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:55:
Ik heb me aangemeld voor de launch party in amsterdam. Hopelijk kan ik daar een OP5 scoren. Nog meer mensen hier die gaan?
Dat soort berichten horen thuis in: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-09 12:56
Lt. Marx schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:55:
[...]

Volgens mij is een iPhone qua hardware met android als OS voor menig android/iphone fanaat een droom :)

[OnePlus 5] Pop-up event Meet-up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:17

DarkSide

theres no place like ::1

Ik hoop dat hij iets stroever in de hand ligt dan de OP3.
Vind het design en gevoel van de OP3 top. Maar hij is best glad. En kans dat hij uit je handen glijdt is een stuk groter dan bij de OP1/2/x of andere telefoons.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49
Dat vind ik ook bij de OP3T, daarom nu een bumper er om heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:36
http://www.theandroidsoul...ont-design-of-the-device/

Niet zeker of het effectief zo is, en lijkt me ook eerder een early drawing of zo
Maar wou 't effe meegeven....

Afbeeldingslocatie: http://www.theandroidsoul.com/wp-content/uploads/2017/06/oneplus-5-front-design.jpg

Hoop toch op een andere look/front dan de 3T...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
De Honor 9 wellicht. Grote kans dat deze wel rond het 400 euro prijspunt blijft zitten. En met een Kirin 960 en goede camera's kan deze weleens interessant worden. Wordt 12 juni aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommymeerNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-08 12:13
Ransom_nl schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:36:
[...]

De Honor 9 wellicht. Grote kans dat deze wel rond het 400 euro prijspunt blijft zitten. En met een Kirin 960 en goede camera's kan deze weleens interessant worden. Wordt 12 juni aangekondigd.
Of de reeds beschikbare Honor 8 Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• x0xBulletx0x
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-06-2024
Zou de release van de eerste afbeelding van de OP5 niet gewoon fake kunnen zijn? Het levert ze natuurlijk nu enorme veel aandacht op van alle media. Iedereen heeft het erover dat de telefoon teveel lijkt op de iphone....Dadelijk komen ze op 20 juni met de revolutionair ontwerp en iedereen staat daar met zijn mond open.

Dat is tenminste waar ik op hoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
  • Laatst online: 12-09 19:36
Is een bedenking die meerdere mensen maken... en zou wel dé zet zijn natuurlijk.

Beetje hype en marketing boosten...

Er zijn zoveel leaks en renders gepasseerd...
Punt is dat het ook best wel lijkt op de Oppo R11 (maar qua afmetingen moet het dan toch allemaal wat minder zijn voor de claims....)

Zou iets kleiner/smaller moeten zijn tov 3T, dus veronderstel ik smallere bovenbezel/onderbezel en iets smaller aan de zijkanten (maar foto met 'shadows' kan wel zo geplaatst zijn dat de zijkant maar miniem verschil is)

Ik verwacht niet - zoals her en der gemeld - dat ze het 5.5 naar 5.2 of 5.3" gaan brengen...

Er was nog een reactie gisteren van Carl Pei op de 'officiele post' met een vergrootglas icoontje...
Zal ook wel iets achter zitten, maar wat dan...

Nog 11 dagen en we zullen 't met zekerheid weten zeker (alhoewel ze nog wel regelmatig specs zullen droppen)...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:42

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pannekoek
hmm dit laat wel een horizontale duocam zien. Ben benieuwd of ze dan inderdaad iedereen een loer draaien

edit: [img] doet het niet bij mij nu dus hier link https://imgur.com/a/t4f2w

[ Voor 26% gewijzigd door pannekoek op 09-06-2017 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
pannekoek schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:06:
[...]

hmm dit laat wel een horizontale duocam zien. Ben benieuwd of ze dan inderdaad iedereen een loer draaien

[afbeelding]
Hoezo iedereen een loer draaien?
Dit is toch wat ze gisteren bekend gemaakt hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pannekoek
Ossi schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:07:
[...]

Hoezo iedereen een loer draaien?
Dit is toch wat ze gisteren bekend gemaakt hebben?
reactie hierop
x0xBulletx0x schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:49:
Zou de release van de eerste afbeelding van de OP5 niet gewoon fake kunnen zijn? Het levert ze natuurlijk nu enorme veel aandacht op van alle media. Iedereen heeft het erover dat de telefoon teveel lijkt op de iphone....Dadelijk komen ze op 20 juni met de revolutionair ontwerp en iedereen staat daar met zijn mond open.

Dat is tenminste waar ik op hoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

[mbr]Mooi gevonden! Dit was gisteren al door een andere user gepost: erreen in "[OnePlus 5] Ervaringen & Discussie".[/]
ups, sorry.. was laat :X
rens-br schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:47:
[...]

Grote kans dat die SD er inderdaad niet gaat komen. BIj de vorige telefoons was OnePlus erg stellig hierin. Ze vonden de performance van SD kaarten waardeloos in vergelijking met UFS geheugen, waardoor de user experience achteruit gaat.
Ik vind dat zo'n *** reden. Die keuze moet je de gebruiker geven ongeacht of het iets trager is. Voor bijv. grote media bestanden hoef je niet het allersnelste opslaggeheugen te hebben.
Dan zou ik mijn apps en TWRP backups op de internal storage zetten en media op extern. Mocht het niet meer passen dan kun je altijd nog uitbreiden met een sd kaartje.
Geef ons die vrijheid OP! :( Voor veel mensen is dat een dealbreaker.

Dat en samen met het gekloonde design, ben ik al naar alternatieven aan het kijken.
De ZTE Nubia Z17 heeft waarschijnlijk wel een (hybrid) SD kaart slot (i.t.t. vermelde specs), Snapdragon 835, 8 GB Ram.... maar helaas ook zo'n typisch stom Chinees design :/

Die Asus ZenFone AR heeft ook dezelfde basisspecs als hierboven. Ik las ergens over een releasedatum "in het voorjaar"...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
pannekoek schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:06:
Dat ziet er toch precies hetzelfde uit als die afbeelding die ze gisteren hebben laten zien: nieuws: OnePlus toont OnePlus 5 al

Wat veel interessanter is dat het lijkt alsof ze de voorkant laten zien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nGM94kTFvdNUmOQBU01KZNWq/full.png

Al kan het ook de achterkant zijn, zonder camera. Gezien het logo wat op het toestel staat.

[ Voor 23% gewijzigd door rens-br op 09-06-2017 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Ah juist, ik zou daar niet op rekenen. De Oppo R11 krijgt ook dezelfde look. Gewoon uit kostenoverweging gedaan. Dus ga er maar vanuit dat ze niemand een loer gaan draaien. Volgens mij is dat bedrijfstechnisch ook niet een handige manier van werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pannekoek
rens-br schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:09:
[...]

Dat ziet er toch precies hetzelfde uit als die afbeelding die ze gisteren hebben laten zien: nieuws: OnePlus toont OnePlus 5 al

[afbeelding]

Al kan het ook de achterkant zijn, zonder camera. Gezien het logo wat op het toestel staat.
ja het punt wat ik wilde maken is dat de leak van gister wordt bevestigd door het filmpje, daarna vroeg ik me hardop af of ze inderdaad nu een ander design hypen dan dat ze uiteindelijk gaan presenteren. Wat een gigantisch goeie marketing stunt zou zijn imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
[...]

[afbeelding]

Is volgens mij gewoon de achterkant, gezien de plek van de slider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[afbeelding]
Ja natuurlijk maar er is nu "ineens" hoop dat het een loer is van OnePlus.

Dat het bedrijf daarmee alle geloofwaardigheid verliest doet er dan weer niet toe 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Ossi schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:14:
Dus ga er maar vanuit dat ze niemand een loer gaan draaien. Volgens mij is dat bedrijfstechnisch ook niet een handige manier van werken.
Lijkt mij inderdaad ook niet. Zou een hele vreemde keus zijn als ze een uiterlijk promoten wat niet het definitieve uiterlijk is.
Ossi schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:14:
Is volgens mij gewoon de achterkant, gezien de plek van de slider.
Als je naar de Slider kijkt kan dat inderdaad wel kloppen. Maar het is wel vreemd dat de camera(s) niet te zien is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
rens-br schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:17:
[...]

Lijkt mij inderdaad ook niet. Zou een hele vreemde keus zijn als ze een uiterlijk promoten wat niet het definitieve uiterlijk is.

[...]

Als je naar de Slider kijkt kan dat inderdaad wel kloppen. Maar het is wel vreemd dat de camera(s) niet te zien is.
Ze hebben lekker met de sliders gespeeld om de camera's te verbergen. See what i did there :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-09 20:14
Heb nu de 3. Een fantastische camera zou een reden kunnen zijn om over te stappen, dan kan de 3 als dedicated scherm in de remote van mijn Mavic Pro :).

Ik hoop op 256GB intern en dan hoeft de microsim niet zo nodig. Jammer dat ze een microsim niet zo kunnen formatteren oid dat ze alleen media kunnen bevatten (of bv softwarematige lock dat de kaart geen software oid kan bevatten).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Donstil schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:17:
[...]

Dat het bedrijf daarmee alle geloofwaardigheid verliest doet er dan weer niet toe 8)7
Met dat gekloonde design hebben ze nog veel meer geloofwaardigheid verloren.
Ik hoopte stiekem ook op een stunt of grap o.i.d. ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondrez
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 05-08 11:18
https://forums.oneplus.ne...7949/page-8#post-16284212

David Y.
Community Manager
Staff Member

David Y., Today at 4:52 AM :
lol I expected that you guys will react like this when I first saw the prototype, but when you really touch it, it'll be a totally different feeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Donstil schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:17:
[...]

Als ik de shitstorm rondom het iPhone design zie, is de geloofwaardigheid al redelijk vertrokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Ossi schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:18:
Ze hebben lekker met de sliders gespeeld om de camera's te verbergen. See what i did there :+
Haha. Je hebt waarschijnlijk gelijk.

Hierbij ook nog een afbeelding zonder tekst:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/szAD8XYCyVsOsgvBqrZuAJ8t/full.png

Hier is inderdaad goed te zien dat het de achterkant is als je de knoppen vergelijkt met nieuws: OnePlus toont OnePlus 5 al

[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 09-06-2017 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
YoG schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:22:
[...]

Met dat gekloonde design hebben ze nog veel meer geloofwaardigheid verloren.
Ik hoopte stiekem ook op een stunt of grap o.i.d. ;(
Ik vind het, zoals ik het bedrijf nu zie en met die eerdere leaks (look into the 5hadow, what do you 5ee was een hele goeie) het echt iets voor het bedrijf om zoiets te doen eigenlijk. Daarnaast vind ik het design met verticale camera's veel meer oneplussig dan horizontaal copycat. OP is in mijn optiek toch wat stoerder en anders dan oppo bijvoorbeeld.

JMHO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Over sliders gesproken. Volgens mij is het heel lastig om met een slider een waterdichte telefoon af te leveren. Ik denk dat we de IP67/IP68 rating ook wel van de baan kunnen schuiven.

Ik vermoed dat dit het toestel gaat worden:
- iPhone 7 design
- 1080p
- 8GB RAM
- 5,5" AMOLED
- OxygenOS Andoid Nougat
- Dual Camera
- Heaphone jack

Helaas niet waterdicht, geen SD-slot, niet QHD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Voeg dan even de goede link toe: https://forums.oneplus.ne...7949/page-8#post-16284212 (direct naar de reactie)
lol I expected that you guys will react like this when I first saw the prototype, but when you really touch it, it'll be a totally different feeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ossi schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:26:
Over sliders gesproken. Volgens mij is het heel lastig om met een slider een waterdichte telefoon af te leveren. Ik denk dat we de IP67/IP68 rating ook wel van de baan kunnen schuiven.

Ik vermoed dat dit het toestel gaat worden:
- iPhone 7 design
- 1080p
- 8GB RAM
- 5,5" AMOLED
- OxygenOS Andoid Nougat
- Dual Camera
- Heaphone jack

Helaas niet waterdicht, geen SD-slot, niet QHD.
iPhone 7 heeft ook een slider (althans een switch) en is ook waterdicht. Moet dus wel kunnen.
Señor Sjon schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:24:
[...]

Als ik de shitstorm rondom het iPhone design zie, is de geloofwaardigheid al redelijk vertrokken.
Ja dat is ook zo, misschien maakt het nu niet meer uit.

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 09-06-2017 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een nieuwe teaser op YouTube die best wel eye en ear-pleasing is. :D

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/wfciF/90c0b086ee.png
Sweet mother Theresa, look at that prettiness.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Danny.G schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:29:
Jep vergeet ook de achterkant en zijkant niet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/szAD8XYCyVsOsgvBqrZuAJ8t/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2upRMOC3PzUGKxyYvAORyvOp/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0xBulletx0x
Even goed bekeken, is dat een sandstone of vergelijkbare achterkant als de OPO??

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Staat nu ook op GFX bench met wat specificaties!

https://gfxbench.com/devi...28A5000%29&testgroup=info

Als ze kloppen dan.. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 09-06-2017 13:34 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• x0xBulletx0x
Danny.G schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:29:

[afbeelding]
Sweet mother Theresa, look at that prettiness.
Deze achterkant lijkt naar mijn inzien op sandstone en niet een gladde achterkant als Iphone of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat lijkt inderdaad erg veel op de Sandstone black textuur...

Afbeeldingslocatie: http://gadgetunit.com/wp-content/uploads/2014/07/oneplus_one_review_1_left.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pannekoek
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:33:
Staat nu ook op GFX bench met wat specificaties!

https://gfxbench.com/devi...28A5000%29&testgroup=info

Als ze kloppen dan.. ;)
simcards : 1

dealbreaker voor een hoop hierzo denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
In dat topicje zitten meer opvallende reacties
i think i have more details than you[​IMG] i got pictures than i cant share or someone gets fired.

and no head phone jack[​IMG]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardj
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-09 13:47
pannekoek schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:35:
[...]

simcards : 1

dealbreaker voor een hoop hierzo denk ik
Dat zou wel serieus de zoveelste stomme zet zijn. Geen QHD, geen uitbreidbaar geheugen, geen dual-sim - hun 'Never settle' begint een beetje een lachertje te worden zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pannekoek
Ardj schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:38:
[...]

Dat zou wel serieus de zoveelste stomme zet zijn. Geen QHD, geen uitbreidbaar geheugen, geen dual-sim - hun 'Never settle' begint een beetje een lachertje te worden zo.
we moeten wel rekeninghouden met het feit dat dit een benchmark website is, de vraag is altijd nog wat hiervan waar is

als het waar is zijn ze wel een hoop key features van de vorige aan het wegwerken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
[...]

Geen headphone jack.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Is maar net hoe je 'Never Settle' interpreteert. :P Never settle, so just get a phone from our competitors if you're not satisfied. :D

/geintje

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gondrez
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 05-08 11:18
Ergens hoop ik dat oneplus met een verrassing gaat komen wat bijna niemand ziet aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardj
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-09 13:47
Dat is nog niet per se ergens bevestigd toch?

En ik ga dan inderdaad maar Settle'en voor de S8 die de baas aanbiedt, als dit alles waar blijkt te zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
x0xBulletx0x schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:33:
Deze achterkant lijkt naar mijn inzien op sandstone en niet een gladde achterkant als Iphone of zie ik dit verkeerd?
Jep. Bij dat ingezoomde logo inderdaad wel. Alle andere plaatjes niet echt. Het zou wel top zijn als ze daar weer mee terugkomen. Ik vind dat Sandstone bij mijn OPO echt super fijn (en uniek!)
Señor Sjon schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:36:
Dat is inderdaad wel vreemd, maar het is ook een 'gewone' user die reageert, dus misschien loopt hij wel gewoon de trollen.
Het kan ook zijn dat er op het moment van testen maar één simkaart aanwezig was.

Verder als je naar de resultaten van de OnePlus 3 en 3T kijkt staat daar ook maar één simkaart, terwijl het er toch echt twee zijn. Dus je kan voorzichtig concluderen dat die informatie gewoon niet klopt.
Ardj schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:41:
Niet bevestigd, maar ook niet ontkend.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 09-06-2017 13:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
Gondrez schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:40:
Ergens hoop ik dat oneplus met een verrassing gaat komen wat bijna niemand ziet aankomen
Reken daar maar niet op :)

De teleurstelling die we nu veel zien bij mensen is helaas de schaduwzijde van hun marketing-beleid imo.
Ieder wordt zo gehyped, laat zich meeslepen door leaks en verzinsels dat het uiteindelijk alleen nog maar kan tegenvallen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

En ik ga dan inderdaad maar Settle'en voor de S8 die de baas aanbiedt, als dit alles waar blijkt te zijn 8)7
Die naar alle waarschijnlijkheid wel zo'n 300 euro duurder is. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
Señor Sjon schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:36:

[...]
[...]

Inderdaad geen bevestiging. Kan iedereen roepen natuurlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

rens-br schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:30:
[...]

Jep vergeet ook de achterkant en zijkant niet:

[afbeelding]
Look in the 5hadow :/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jx2TZYl1P1MQoQqmJpoZTDwx/full.png

[ Voor 16% gewijzigd door YoG op 09-06-2017 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
is dit spelen met contrast?

Wat het wel met me doet is dat ik meer en meer het design begin te accepteren haha. Ik denk haast dat ik hem ding instakoop als ik naar het event ga. Uiteindelijke specs zullen de doorslag geven, uiterlijk in mijn geval niet meer (als in dat dit geen dealbreaker is (maar zeker ook geen dealmaker!))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Nice :) Beetje zitten spelen met het paint? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Danny.G schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:43:
[...]

Die naar alle waarschijnlijkheid wel zo'n 300 euro duurder is. >:)
Die discussie hebben we gisteren al gehad. Je hebt de S8+ in plaats van de OnePlus 5even voor waarschijnlijk nog geen 200 euro meer. Dan heb je wel een stuk groter QHD scherm, grotere accu, SD kaart, koptelefoon, dealernetwerk en waterdichtheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Señor Sjon schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:50:
[...]

Die discussie hebben we gisteren al gehad. Je hebt de S8+ in plaats van de OnePlus 5even voor waarschijnlijk nog geen 200 euro meer. Dan heb je wel een stuk groter QHD scherm, grotere accu, SD kaart, koptelefoon, dealernetwerk en waterdichtheid.
De S8+ is 820eu. Jij denkt dat OnePlus 600 euro gaat vragen voor de OP5? 8)7 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Modbreak:De discussie over de prijs in vergelijking met andere toestellen is hier offtopic. Dit geldt ook voor aankoopadvies en eventuele alternatieven mocht de OP5 niks zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:53
Danny.G schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:52:
[...]

De S8+ is 820eu. Jij denkt dat OnePlus 600 euro gaat vragen voor de OP5? 8)7 :P
S8+ is in middels wel al rond de 725 euro nieuw te vinden volgens mij :) Maar nog altijd aardige smak geld meer dan de OP5. Ach ja nog dik 1.5e week dan kunnen we allen goede keuze maken 8)

[ Voor 17% gewijzigd door Razer op 09-06-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razer schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:54:
[...]

S8+ is in middels wel al rond de 725 euro nieuw te vinden volgens mij :)
De pricewatch zegt echt wat anders: pricewatch: Samsung Galaxy S8+ Zwart

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rubentjuuuhh
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-09 13:39
Rechtsonder lijkt toch een inkeping (voor een jack) te zitten?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SDKhY7ZdwoWGzgo8TXv96ddd/full.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Croccifixio83
rubentjuuuhh schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:55:
[...]

Rechtsonder lijkt toch een inkeping (voor een jack) te zitten?[afbeelding]
Lijkt er inderdaad sterk op. Was me niet opgevallen. 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

pannekoek schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:49:
[...]
Wat het wel met me doet is dat ik meer en meer het design begin te accepteren haha. Ik denk haast dat ik hem ding instakoop als ik naar het event ga. Uiteindelijke specs zullen de doorslag geven, uiterlijk in mijn geval niet meer (als in dat dit geen dealbreaker is (maar zeker ook geen dealmaker!))
Eigenlijk zijn er weinig alternatieven. Dus die mening van je deel ik dan. Doe ik er wel een dikke hoes omheen.
Die Nubia, daar ben ik ook een beetje op uitgekeken na het zien van dit filmpje.
rens-br schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:50:
[...]

Nice :) Beetje zitten spelen met het paint? :P
Google Photo's. En een zwaar laggende s4 mini ;(

[ Voor 8% gewijzigd door YoG op 09-06-2017 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
YoG schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:00:
[...]

Eigenlijk zijn er weinig alternatieven. Dus die mening van je deel ik dan. Doe ik er wel een dikke hoes omheen.
Die Nubia, daar ben ik ook een beetje op uitgekeken na het zien van dit filmpje.
Linkje is dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:54
Ik hoop ook op een grap, en dat moet haast wel toch? (please!)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:13
Kol Nedra schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:11:
Zeker, want er komt geen OP5, dat was maar een grapje :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rubentjuuuhh
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-09 13:39
Kol Nedra schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:11:
De grap wordt waarschijnlijk dat de meeste iphone 7 plus cases compatible zijn met de OP5 8)7
Alleen even gaatje boren voor de 3,5 mm jack :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gondrez schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:40:
Een zelf rijdende auto :+
x0xBulletx0x schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:31:
Even goed bekeken, is dat een sandstone of vergelijkbare achterkant als de OPO??
Gewoon aluminium zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Werkt nu weer.
Er zit toch behoorlijk wat snelheidsverschil in SD835 apparaten.
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:50:

2 leuke nieuwtjes:

• De OnePlus 5 is op Geekbench gespot: http://browser.primatelabs.com/v4/cpu/3056171 (8GB aan RAM! :D)
Als dit klopt dan is de OP5 behoorlijk rap. De Xioami Mi6 Huawei Honor V9 staat nu bovenaan met plm. 6000 multicore punten en de OP5 gaat daar met ruim 500 punten overheen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
*knip*. De vergelijking tussen de iPhone en de OP5 geloven we nu wel :)
YoG schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:22:
Als dit klopt dan is de OP5 behoorlijk rap. De Xioami Mi6 staat nu bovenaan met plm. 6000 multicore punten en de OP5 gaat daar met ruim 500 punten overheen
Bizar eigenlijk dat de snelste 835 devices +/- 1900 punten single core halen en de 7+ 3300.

Daar is nog wel een enorme bak performance te halen voor Qualcomm.

[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 09-06-2017 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:52

Laguna

Connaisseur

rubentjuuuhh schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:55:
[...]

Rechtsonder lijkt toch een inkeping (voor een jack) te zitten?[afbeelding]
Dat is niet de achterkant van de OP5. Volgens mij zou de headphone jack ook deze keer aan de bovenkant zitten. Verder vind ik het design echt jammer, gewoon een regelrechte kopie van de iPhone 7 Plus. Echt die Chinezen en iPhones 8)7

Best kans dat Apple dit niet gaat accepteren.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Laguna schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:39:
[...]

Dat is niet de achterkant van de OP5. Volgens mij zou de headphone jack ook deze keer aan de bovenkant zitten. Verder vind ik het design echt jammer, gewoon een regelrechte kopie van de iPhone 7 Plus. Echt die Chinezen en iPhones 8)7

Best kans dat Apple dit niet gaat accepteren.
Ik denk dat je de Oppo R11 kan kopiëren qua layout. ALS de 3,5mm het overleefd heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
Señor Sjon schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:43:
[...]

Ik denk dat je de Oppo R11 kan kopiëren qua layout. ALS de 3,5mm het overleefd heeft.
En dus zit de koptelefoonaansluiting aan de onderkant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0xBulletx0x
Iedereen heeft het over die renders met een gladde achterkant dat lijkt op een Iphone 7.

Maaaaaar de teaser toont een sandstone achterkant en het OPO teken is een inkeping in de cover. Het lijkt nog niet close op een achterkant van de renders die iedereen overal post.....

So many questions, and still 11 days.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
x0xBulletx0x schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:47:
Maaaaaar de teaser toont een sandstone achterkant
Dat is inderdaad het screenshot uit het filmpje van vandaag: Danny.G in "[OnePlus 5] Ervaringen & Discussie".

Maar de 'andere' renders komen ook van OnePlus af: nieuws: OnePlus toont OnePlus 5 al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Laatst online: 08-09 17:33
rens-br schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:49:
[...]

Dat is inderdaad het screenshot uit het filmpje van vandaag: Danny.G in "[OnePlus 5] Ervaringen & Discussie".

Maar de 'andere' renders komen ook van OnePlus af: nieuws: OnePlus toont OnePlus 5 al[/]
Wat is je punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Dat @x0xBulletx0x de renders niet vertrouwt, maar die komen ook gewoon van OnePlus af.
Pagina: 1 ... 15 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik de zoekfunctie voor je iets post. Veel 'nieuws' wordt nu dubbel gepost

Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem
Berichten over Pop-up Stores: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up

De OP5 zal op 20 juni om 18:00 uur (Beneluxtijd) gepresenteerd worden.

Hieronder de link naar het live event:
YouTube: OnePlus 5 - Launch Live Event