Inderdaad. Anders dan de kop van dat ene artikel doet vermoeden is er helemaal geen officiële bevestiging van de resolutie gegeven. Het gaat om informatie die is gedestilleerd uit een screenshot, maar er wordt (bewust) zoveel desinformatie verspreid dat je daar geen garanties uit kunt halen. Het scherm kan inderdaad teruggeschaald zijn naar 1080p-resolutie of de afbeelding zelf kan ook simpelweg aangepast zijn.Croccifixio83 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:56:
Wie zegt dat het om een 1080p scherm gaat? Het enige wat ik tot nu toe heb gezien is een screenshot met wat info dat daarop wijst. Misschien is resolutie terug geschaald naar 1080p? Wellicht zelfs met het idee straks een grotere hype en gekte te creëren als blijkt dat het toch om een QHD scherm gaat?
Zelf hoop ik vurig op 1440p. De scherpte van 1080p pentile amoled laat iets te wensen over en daarbij is voor VR-toepassingen een hogere resolutie eigenlijk toch wel een vereiste. Ik gebruik nu geen VR, maar het is toch fijn om die optie te hebben op een telefoon die ruim twee jaar mee moet gaan.
Als Oneplus concessies heeft gedaan om de prijs erg laag te houden dan is dat een strategie die velen hier blijkbaar kunnen waarderen. Maar ik zou juist graag zien dat ze vasthouden aan absolute topspecificaties. Dat de telefoon daardoor wat duurder wordt is logisch.
FreddyFish schreef op maandag 5 juni 2017 @ 17:44:
[...]
.................................................................................................................................
Als Oneplus concessies heeft gedaan om de prijs erg laag te houden dan is dat een strategie die velen hier blijkbaar kunnen waarderen. Maar ik zou juist graag zien dat ze vasthouden aan absolute topspecificaties. Dat de telefoon daardoor wat duurder wordt is logisch.
[ Voor 13% gewijzigd door erreen op 05-06-2017 17:51 ]
Een van de sterke punten voor mij was juist goede specs voor goede prijs.
Als ze en 1440p, én IP67, én draadloos opladen én etc etc moeten aanbieden want: TopSpecificaties.
Zal de prijs zeker een (stuk) duurder dan 550 a 600 worden. En dan kan je bijna net zo goed een "echt" merk nemen.
Juist een top CPU, GPU met veel RAM en opslag in een goede behuizing etc zijn wat voor mij een OP toestel maakt. Als de prijs voor de OP5 boven de 500,- uitkomt dan moeten ze voor mij wel met een goed toestel komen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Volgens carl pei (founder) zit dat toch anders. De goedkopere prijzen zitten met name in de overhead niet in een upgrade naar een 1440p scherm.DarkSide schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:12:
Voor mij ligt het er aan wat er bedoeld wordt met "Wat duurder".
Een van de sterke punten voor mij was juist goede specs voor goede prijs.
Als ze en 1440p, én IP67, én draadloos opladen én etc etc moeten aanbieden want: TopSpecificaties.
Zal de prijs zeker een (stuk) duurder dan 550 a 600 worden. En dan kan je bijna net zo goed een "echt" merk nemen.
Juist een top CPU, GPU met veel RAM en opslag in een goede behuizing etc zijn wat voor mij een OP toestel maakt. Als de prijs voor de OP5 boven de 500,- uitkomt dan moeten ze voor mij wel met een goed toestel komen.
https://www.reddit.com/r/...oneplus_3_review/d4hrn6c/
Maar er door RD, marketing en gewoon marktwerking en waarde van een merk ze wel 800 (of meer) kunnen vragen.
OP heeft geen marketing budget als bv Samsung en koopt misschien ook slim in. Maar ook voor hun geld dat ze Winst willen maken. En dat hun ondanks hun BOM misschien laag is ze ook kosten hebben die ze uit de telefoon moeten halen.
Een telefoon waterdicht maken kost niet 100,- extra. Maar zijn toch tientjes die er bovenop komen etc.
Slim inkopen van schermen zijn (1080p of 1440p) zijn punten waarop ze zowel een lage prijs als hoge winst kunnen behalen.
Ik zou het geweldig vinden als ze met de 5 het truckje als met de 1 kunnen herhalen.
Dat wil zeggen echt topspecs en functies voor een fors lager bedrag.
Maar denk dat we met OP toch altijd een kleine concessie moeten doen. Door niet met alle gekte mee te gaan als irisscanners en misschien wel iets moeten opofferen (ip67) maar daar nog wel steeds een goede en mooie telefoon voor terugkrijgen die goed geprijsd is. (al zouden ze van mij best 8GB geheugen mogen vervangen voor 4 of 6 en daar een duo sim met SD uitbreiding voor in de plaats aanbieden)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik haal echt niets uit dat plaatje. Rechts lijkt een telefoon te zijn, maar zo onduidelijk dat je er niets mee kunt.Pwnquin schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:25:
Tweet van OnePlus
"Retweet if you know WHAT5 coming!"
[afbeelding]
Persoonlijk zou ik echt teleurgesteld zijn als het weer een FHD scherm wordt. Geen idee wat ik dan doe.
Je ziet toch op die foto dat die OP5 kleiner is dan de OP3?BPP schreef op maandag 5 juni 2017 @ 08:01:
[...]
Zeiden ze ook over de OPO. Die zou volgens de teasers een 5.5 inch scherm hebben in een 5 inch behuizing (Z1). Al hoewel ik het nu best geloof dat die wat kleiner is, want er valt nog genoeg ruimte weg te halen ivm een OP3.
De image heeft een verhouding van 2:1, misschien krijgt de OP5 toch een 2:1 verhoudingPwnquin schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:25:
Tweet van OnePlus
[afbeelding]
#hypehypehypehypehypehypehypehype
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Ik hoop dat je sarcastisch bent...MK1998NL schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:40:
[...]
De image heeft een verhouding van 2:1, misschien krijgt de OP5 toch een 2:1 verhouding
#hypehypehypehypehypehypehypehype
De plaatjes daarvoor hebben ook dezelfde verhouding en de 2:1 verhouding zou bij mij eerder een dealbreaker zijn.
Tuurlijkcrobo schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:50:
[...]
Ik hoop dat je sarcastisch bent...
De plaatjes daarvoor hebben ook dezelfde verhouding en de 2:1 verhouding zou bij mij eerder een dealbreaker zijn.
Ik verwacht zelf gewoon een 1080p scherm. Bij mijn G2 heb ik ook nog nooit gedacht "had ik maar meer pixels". 1440p is een leuk extraatje maar niet noodzakelijk,
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Volgens Google translate betekend het:
618 very lively it? In no hurry
Zou het betekenen dat de OnePlus 5 op 18 juni zal worden aangekondigd?
[ Voor 110% gewijzigd door crobo op 05-06-2017 20:55 ]
Potjandikkie zeg wat kunnen ze hype creëren. Waarschijnlijk pas volgende week aangekondigd ofzo.
[ Voor 7% gewijzigd door PaT op 05-06-2017 22:57 ]
misschien even netjes teruglezen dan?
Je bent pas de 3de die ze linkt
Is hij aangekondigd? Want anders is de wait toch totaal nog niet over?Pwnquin schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:25:
Tweet van OnePlus
[afbeelding]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nope, daarom is die tweet ook zo raar. OP zit vast gewoon weer te teasen.Donstil schreef op maandag 5 juni 2017 @ 23:13:
[...]
Is hij aangekondigd? Want anders is de wait toch totaal nog niet over?
Sommigen denken wel dat ie 6 juni wordt aangekondigd omdat 1+5 = 6 maar daar geloof ik niet veel van.
Ik had terug gelezen, maar was niks tegen gekomen.. Waar stond dat ooit?
Oké ik zie het al.
[ Voor 4% gewijzigd door Luca op 06-06-2017 00:43 ]
Zou de release datum geweest zijn van de OP2...
http://droidholic.com/20t...-oneplus-2-not-oneplus-5/
Ook nog ergens een 'rumor' dat er een OP5 Lite zou uitkomen (met snapdragon 620 en 4GB geheugen en android 6) - maar waarom dan niet gewoon de 3T nog behouden... (op gizbot : http://www.gizbot.com/mob...-a-lite-model-041413.html)
Dus omdat er een 4gb model is getest zou er een liter model komen van de op5? Wat een onzin verzinnen die sites voor clicks.Benjike schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 06:53:
En 20 juni is 't blijkbaar ook niet...
Zou de release datum geweest zijn van de OP2...
http://droidholic.com/20t...-oneplus-2-not-oneplus-5/
Ook nog ergens een 'rumor' dat er een OP5 Lite zou uitkomen (met snapdragon 620 en 4GB geheugen en android 6) - maar waarom dan niet gewoon de 3T nog behouden... (op gizbot : http://www.gizbot.com/mob...-a-lite-model-041413.html)
Als het inderdaad "maar" 1080P is sla ik hem over en geef wel wat meer uit voor een S8 of wacht op wat anders moois.
Same here, maar dan een LG G6 i.p.v. de S8Fietsbelletje schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:45:
Ook ik had gehoopt op 1440P omdat ik toch wel met VR aan de slag wil.
Als het inderdaad "maar" 1080P is sla ik hem over en geef wel wat meer uit voor een S8 of wacht op wat anders moois.

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT
Ik geloof dat op Samsung devices de standaard resolutie ook FHD is, en QHD wanneer het toestel wordt gebruikt voor VR. Kan verklaren waarom de resolutie van de wallpaper FHD is.Fietsbelletje schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:45:
Ook ik had gehoopt op 1440P omdat ik toch wel met VR aan de slag wil.
Donstil schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:10:
Nou echt high-end is dat niet meer natuurlijk, zeker niet als het ook nog eens pentile is.
Het toch ondersteunen en dan schaalbaar maken is dan een betere oplossing. Mensen welke het verschil niet "kunnen zien" stellen hem dan in op fhd. Zie je wel het verschil dan laat je hem op qhd staan en neem je dat procentje extra batterij gebruik voor lief.
Señor Sjon schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:19:
[...]
Amoled heeft met QHD meer pixels = feller scherm. En het verschil is met teksten wel te zien. De QHD van de Note 4 is veel mooer (en kan feller) dan de FHD van de Note 3 bv.
Kijk, begrijp mij niet verkeerd. Ik heb hiervoor nog nooit AMOLED gehad. Met mijn OnePlus 3 met pentile schermpje is het dus best mooi, maar ik zie wel verschil qua kleuren met een Note 4. @UltiemePCNerd en ik hebben bijvoorbeeld onze telefoons (hij z'n Note 4, en ik m'n OnePlus 3) naast elkaar gelegd, en het verschil is er zeker. Waar de Note 4 volle kleuren heeft, heeft de OnePlus 3 een nogal flets scherm, zelfs met sRGB. 1440p boeit me geen drol, dus dan het liefst full RGB @1080p. Wat boeit het nou of het high-end is of niet? OnePlus richt zich niet er niet op om een toestel met de allerhoogste specs ooit te maken. Anders was de telefoon nu 700 euro gaan kosten..Lt. Marx schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:23:
[...]
https://medium.com/@suyas...t-true-1080p-9951b9e5c2ee
[...]
http://www.anandtech.com/show/10411/the-oneplus-3-review/4
Pentile 1080p is geen 1080p. Persoonlijk vond ik het scherm in de op3 ook echt een reden om het toestel terug te sturen. Een jaar later weer geen upgraden doorvoeren vind ik teleurstellend.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Ik heb mijn collega gevraagd om het plaatje te vertalen, daar kwam het volgende uitcrobo schreef op maandag 5 juni 2017 @ 20:08:
Weet iemand dit te vertalen?
[afbeelding]
Volgens Google translate betekend het:
618 very lively it? In no hurry
Zou het betekenen dat de OnePlus 5 op 18 juni zal worden aangekondigd?
Geen goed nieuws voor mij haha. Hopelijk betekent het juist dat die event te maken heeft met de lanceringHey ****,
Yeah it’s my specialty haha! It was asking if Jun 18 was very lively (or having a lot of activities going on), then it said something that literally says don’t hurry, but I think the whole thing can be translated easier to: you think Jun 18 is lively, wait and see….
I did a bit research, there seems to be some sales event on Jun 18 from TMall and JD, I guess that means the One Plus 5 would be announced later than Jun 18.
Best,
edit: 618 uitleg:
Double 11 is the creation of Alibaba's Tmall while 618 was started by Jingdong. Every June is the anniversary month of JD; and, the promotion and discount reach the peak on 18 June.
Read more: https://www.chinainternet...g-festival/#ixzz4jCp1Gxop
[ Voor 12% gewijzigd door pannekoek op 06-06-2017 09:40 ]
Nou tussen de "allerhoogste specs ooit" en high-end specs zit natuurlijk nog een hele hoop.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:36:
Wat boeit het nou of het high-end is of niet? OnePlus richt zich niet er niet op om een toestel met de allerhoogste specs ooit te maken. Anders was de telefoon nu 700 euro gaan kosten..
OnePlus was altijd High-end specs voor een goeie prijs. Wil je high-end specs in 2017 dan hoort daar tegenwoordig deze resolutie bij, of jij/wij het nou zien of niet. Zeker als je als OnePlus mee wil doen in de platte specs vergelijkingen.
Eeuwige discussie. Zoveel mensen als er zijn die zeggen dat er een hogere resolutie nodig is, zoveel mensen zijn er ook die zeggen dat 1080p prima is. Behoor zelf tot die laatste categorie. Maar goed ik vind dat het VR gebeuren ook nog niet echt iets om over naar huis te schrijven. Dan is 1080p meer dan voldoende op zo'n klein scherm. Liever een iets betere accuduur dan een hoge resolutie waarvan je het verschil eigenlijk met het blote oog toch niet ziet.Donstil schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:17:
[...]
Nou tussen de "allerhoogste specs ooit" en high-end specs zit natuurlijk nog een hele hoop.
OnePlus was altijd High-end specs voor een goeie prijs. Wil je high-end specs in 2017 dan hoort daar tegenwoordig deze resolutie bij, of jij/wij het nou zien of niet. Zeker als je als OnePlus mee wil doen in de platte specs vergelijkingen.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ja, OnePlus is/was high-end, maar niet op alle vlakken, zoals bij het scherm. Het gaat erom wat de users willen, niet wat high-end is.Donstil schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:17:
Nou tussen de "allerhoogste specs ooit" en high-end specs zit natuurlijk nog een hele hoop.
De mensen die zo'n hoge resolutie willen en dan met dit soort argumenten komen, doen mij een beetje denken aan mensen die kleding kopen omdat het in de mode is, terwijl het totaal niet hun smaak is.. Oftewel: kopen omdat het mode is, want je moet wel met de tijd mee!
Trouwens: waarom beginnen we elke keer weer over dat scherm?
Hoewel ik het eens ben wat betreft kopen omdat het mode is. Ben ik zelf ook teleurgesteld als het echt 1080p gaat worden. Het lijkt mij leuk om eens wat meer te doen met VR op de telefoon.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:24:
[...]
Ja, OnePlus is/was high-end, maar niet op alle vlakken, zoals bij het scherm. Het gaat erom wat de users willen, niet wat high-end is.
De mensen die zo'n hoge resolutie willen en dan met dit soort argumenten komen, doen mij een beetje denken aan mensen die kleding kopen omdat het in de mode is, terwijl het totaal niet hun smaak is.. Oftewel: kopen omdat het mode is, want je moet wel met de tijd mee!
Mijn OPO werkt daarin voor geen meter, de belangrijkste reden is drift, maar de resolutie ook echt dramatisch slecht. Had daarom gehoopt op QHD.
Aangezien de resolutiediscussie sinds de 3 constant loopt, lijkt het mij niet meer dan logisch dat de 5 eindelijk eens een stap vooruit zou zijn. Ik hoop het nog steeds, maar heb er een hard hoofd in.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Omdat het scherm een van de belangrijkste factoren van een smartphone is, je doet immers alles via het scherm (en jij begon over het scherm, ik reageer alleen maar)Anonymoussaurus schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:24:
[...]
Ja, OnePlus is/was high-end, maar niet op alle vlakken, zoals bij het scherm. Het gaat erom wat de users willen, niet wat high-end is.
<knip>
Als het gaat om wat users willen dan is zeker een 1440p scherm een mooie feature. Deze zet je immers software zo op 1920x1080 als je het niet wil. Wil je het wel dan is het aanwezig.
Nou leg een 1080p scherm naast een 1440p scherm en je ziet het verschil wel degelijk.l3art schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:23:
Liever een iets betere accuduur dan een hoge resolutie waarvan je het verschil eigenlijk met het blote oog toch niet ziet.
Vooral met tekst.
Maar zoals ik al zei, stop er een 1440p scherm is en geef ons softwarematig de optie voor 1080p.
Dat zou inderdaad een optie zijn. Op het moment heb ik een s7, en die heeft beide opties. Maar ik vind het verschil minimaal. Als ik er echt op zou letten dan kan ik misschien een verschil zien, maar dat is alleen als je het naast elkaar legt. In de dagelijkse praktijk is het verschil niet merkbaar.Donstil schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:38:
[...]
Omdat het scherm een van de belangrijkste factoren van een smartphone is, je doet immers alles via het scherm (en jij begon over het scherm, ik reageer alleen maar)
Als het gaat om wat users willen dan is zeker een 1440p scherm een mooie feature. Deze zet je immers software zo op 1920x1080 als je het niet wil. Wil je het wel dan is het aanwezig.
[...]
Nou leg een 1080p scherm naast een 1440p scherm en je ziet het verschil wel degelijk.
Vooral met tekst.
Maar zoals ik al zei, stop er een 1440p scherm is en geef ons softwarematig de optie voor 1080p.
Is ook logisch op zo'n klein scherm. Het doet me soms een beetje denken aan de pixelrace die er jaren geleden was bij camera's, alsmaar meer, maar of het er ook echt beter van wordt...
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Met die laatste optie zou ik in ieder geval zeer tevreden zijn. Dan hebben we gewoon de keuze.Donstil schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:38:
[...]
Nou leg een 1080p scherm naast een 1440p scherm en je ziet het verschil wel degelijk.
Vooral met tekst.
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Heel erg bedankt!pannekoek schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:36:
[...]
Ik heb mijn collega gevraagd om het plaatje te vertalen, daar kwam het volgende uit
[...]
Geen goed nieuws voor mij haha. Hopelijk betekent het juist dat die event te maken heeft met de lancering
edit: 618 uitleg:
[...]
Laten we dan toch op 15 juni hopen en anders de 20e.
S7 heeft een 5,1" scherm. Op de 5,7" schermen van de Note serie zie je het wel degelijk.l3art schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:44:
[...]
Dat zou inderdaad een optie zijn. Op het moment heb ik een s7, en die heeft beide opties. Maar ik vind het verschil minimaal. Als ik er echt op zou letten dan kan ik misschien een verschil zien, maar dat is alleen als je het naast elkaar legt. In de dagelijkse praktijk is het verschil niet merkbaar.
Is ook logisch op zo'n klein scherm. Het doet me soms een beetje denken aan de pixelrace die er jaren geleden was bij camera's, alsmaar meer, maar of het er ook echt beter van wordt...
Dat gezegd hebbende, volgens mij zit dat ook vooral in het ontwerp van de UI en de lay-out van apps. Momenteel heb ik een iPhone 6s met een lagere ppi dan een OP 3T en bij de iPhone vind ik de UI veel soepeler ogen. Overigens doet de Galaxy A5 die ik ernaast gebruik voor mijn werk het ook prima en hier bekijk ik toch regelmatig wat langere documenten en grotere spreadsheets op. Maar die heeft dan ook weer een vrij hoge ppi met 1080p op 5,2".
[ Voor 4% gewijzigd door SirLenncelot op 06-06-2017 11:50 ]
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Maar sinds Android 7 is het mogelijk om alle elementen aan te passen via instellingen. Je kan de tekst en iconen dus gewoon groter en kleiner maken en dat staat los van de resolutie:SirLenncelot schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:49:
Over de hele resolutie discussie: Voor mijn gevoel is 1080p op 5,5" erg groot en log. Ik meen het vooral terug te zien in de grootte van iconen en wellicht het aantal regels tekst wat op het scherm verschijnt. Hoger voegt vast iets toen.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 06-06-2017 11:57 ]
Jij begint de discussie weerAnonymoussaurus schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:24:
[...]
En het heeft niets met mode te maken. En zelfs ook niet met de kosten die je een post eerder aanhaalt volgens Carl Pei zelf. Hij geeft aan dat een hoger resolutie scherm helemaal niet zo veel extra kost en dat de 3/3t schermen zelfs naar custom specificaties van OP gemaakt zijn door Samsung.
Het dan afdoen als mode of smaak is dan natuurlijk een drogreden. OP heeft de kans om, blijkbaar zonder significant extra kosten, aantoonbaar en meetbaar de belangrijkste component van hun product te verbeteren, namelijk het scherm. Dan snap ik ten tijde van de 3/3T het eigenlijk al niet helemaal, maar een jaar later hopen zoals je kan lezen veel fans op die upgrade en is het mogelijk uitblijven daarvan teleurstellend.
We gaan het zien als de OP5 daadwerkelijk wordt aangekondigd!
Ik ben een tevreden OP3 gebruiker, maar toch kriebelt het upgradevirus alweer.... Maar dat heeft voornamelijk te maken met een mogelijke 512GB variant.
Als die er komt, dan kan ik mijn Cowon MP3 speler met pensioen sturen. Tegenwoordig produceren telefoons ook wel een prima geluid (al zal de Cowon superieur blijven) en mijn spelertje is voorzien van slechts 192GB ram.
Overigens heb ik geen klachten over het OP3 scherm. Pentile of niet, het ziet er prima uit. Ook kleine lettertjes zijn prima te lezen. Wanneer ik hem naast mijn zakelijke Galaxy Edge 6 houdt zie ik wel verschil in scherpte, maar minimaal. Ik erger mij bij de S6 zelfs aan de oververzadigde fruitella kleuren.
Dat lijkt mij zéér onwaarschijnlijk.Nyarlathotep schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:31:
Maar dat heeft voornamelijk te maken met een mogelijke 512GB variant.
https://twitter.com/oneplus/status/872121177522806787
https://twitter.com/oneplus/status/872122762894213122
[ Voor 25% gewijzigd door ZorbaR op 06-06-2017 18:10 ]
Keep on running
Link werkt niet, moet (denk ik) deze zijn:ZorbaR schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:05:
20 juni wordt de OnePlus 5 voorgesteld!
https://twitter.com/oneplus/status/872121177522806787
https://twitter.com/oneplus/status/872122762894213122
Keep on running
43,6%reinierkramer schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:25:
Pop up event in Amsterdam 21 juni wil misschien wel heengaan ,maar hoe groot schatten jullie de kans in dat je er daar eentje weg kan halen ?
i7 6700k - Asus Z170 Pro Gaming - Palit Gtx 1070 Jetstream - Corsair Vengeance LPX 3200 Mhz 2x8 - XFX 550W Pro - Fractal Define S - Crossover 2795QHD 1440P
Water op de achtergrond.. Waterdicht toestel? Ook zou het zomaar een foto gemaakt met de OP5 kunnen zijn. Het vak waar de tekst in zit doet me de hele tijd denken aan de dual camera setup.
Dit is een blijft OnePlus hè, dit soort posts van ze bevatten altijd teasers (vooral ook door die tekst erbij in de afbeelding) dus verklaar me niet voor gek omdat ik met vage theorieën kom aanzetten.
Alleen hier in NL 6 uur s'ochtens dan.Danny.G schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:09:
Of voor de luierds:
[afbeelding]
Water op de achtergrond.. Waterdicht toestel? Ook zou het zomaar een foto gemaakt met de OP5 kunnen zijn. Het vak waar de tekst in zit doet me de hele tijd denken aan de dual camera setup.
Dit is een blijft OnePlus hè, dit soort posts van ze bevatten altijd teasers (vooral ook door die tekst erbij in de afbeelding) dus verklaar me niet voor gek omdat ik met vage theorieën kom aanzetten.
als je heel goed kijkt zie je een afbeelding van een telefoon linksonderinDanny.G schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:09:
Of voor de luierds:
[afbeelding]
Zit je op Aruba of zo?erreen schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:13:
Alleen hier in NL 6 uur s'ochtens dan.
BST = British Summer Time, GMT+1.
Wij zitten op CEST, Central European Summer time, GMT+2
P.M. Staat daarnaast voor Post Meridiem, oftewel 's avonds.
Oftewel, dat is 18:00 uur voor ons.
Of, zo je wilt, one-six-hundred Zulu.
[ Voor 5% gewijzigd door Dido op 06-06-2017 19:22 ]
Excuus, mijn fout, werd verleidt door 06:00 uur en te snel gekeken.Dido schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:18:
[...]
Zit je op Aruba of zo?
BST = British Summer Time, GMT+1.
Wij zitten op CEST, Cesntral European Summer time, GMT+2
P.M. Staat daarnaast voor Post Meridiem, oftewel 's avonds.
Oftewel, dat is 18:00 uur voor ons.

Idd 18:00 uur.
Haha, toevallig ook op mijn verjaardag
PSN: Oldzkoel

https://twitter.com/OneplusArmy/status/872131749366472704
[ Voor 25% gewijzigd door YoG op 06-06-2017 19:52 ]
[ Voor 50% gewijzigd door Señor Sjon op 06-06-2017 19:55 ]
Same, in het ergste (en meest waarschijnlijke geval), neem ik er direct een mee (als dat kan haha)Ted_W schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:43:
Ik heb me aangemeld voor die pop-up event in Amsterdam, ik laat me wel verrassen wat er dan gaat gebeuren
pannekoek schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:55:
[...]
Same, in het ergste (en meest waarschijnlijke geval), neem ik er direct een mee (als dat kan haha)
Ben hier dagelijks wel te vinden :-)
true, dus heb ik een dag om te beslissen, ervan uitgaande dat de specs natuurlijk gewoon gepresenteerd worden
Dat is nog altijd sneller dan bestellen (of waarschijnlijk een pre-order) op de 20e en dan wachten tot die er is.
Overigens ga ik er niet vanuit dat je op de 21e meteen een OP5 mee kunt nemen.
Dat dacht ik aanvankelijk ook. Maar als je het account wat beter bekijkt, lijkt het voor het "echie"Señor Sjon schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:53:
Lijkt me een fan account? Enne welk popup event? Al gevonden.
https://mobile.twitter.com/OneplusArmy

https://twitter.com/OneplusArmy/status/872131749366472704
pannekoek schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:57:
[...]
true, dus heb ik een dag om te beslissen, ervan uitgaande dat de specs natuurlijk gewoon gepresenteerd worden
Ben hier dagelijks wel te vinden :-)
Leuke nieuwtjes weer allemaal! De topic-start is weer bijgewerkt
Ik ga trouwens (zeer waarschijnlijk) ook naar het event in Amsterdam met @UltiemePCNerd
Ik vraag mij af welke grapjas dat is. Is best realistisch en klinkt zo gek nog niet. Misschien een insider, of leaker, of een medewerker van OnePlus
[ Voor 8% gewijzigd door Anonymoussaurus op 06-06-2017 20:08 ]
zeg als jij om 4 uur daar al rondhangt, kun je mij wellicht op de hoogte houden van de drukte? Aangezien het om 1800 begintreinierkramer schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 20:06:
Ik ga direct uit mijn werk naar Amsterdam. Ben dan rond een uur of 4 in Amsterdam hopelijk ben ik dan op tijd om er eentje mee te nemen, maar ben wel benieuwd of hij direct na de lancering te koop is, in de webshop anders kan het wel eens een tijdje duren voor ik er eentje heb.
Denk dat je minimaal een paar uur voor de tijd moet zijn wil je een kans maken, maar hou jullie wel op de hoogte als de rest dat al niet doet.pannekoek schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 20:07:
[...]
zeg als jij om 4 uur daar al rondhangt, kun je mij wellicht op de hoogte houden van de drukte? Aangezien het om 1800 begint
Ik vind het wat merkwaardig om dit zo tussen neus en lippen door te melden. Doen ze dit vaker zo bij OP?Anonymoussaurus schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 20:05:
Ik vraag mij af welke grapjas dat is. Is best realistisch en klinkt zo gek nog niet. Misschien een insider, of leaker, of een medewerker van OnePlus.

[ Voor 14% gewijzigd door YoG op 06-06-2017 20:12 ]
Nu nog beslissen of ik een toestel wil hebben....
Ooh toevallig, niet op de mijne
topper, als om 1600 de hele Bilderdijk vol staat heeft het weinig zin natuurlijk haha, maar ik heb me ingeschreven dus ik ga hopelijk even een kijkje nemenreinierkramer schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 20:10:
[...]
Denk dat je minimaal een paar uur voor de tijd moet zijn wil je een kans maken, maar hou jullie wel op de hoogte als de rest dat al niet doet.
Hoop dat het meevalt moet er wel 2 uur voor rijden in totaal, maar denk dat ze wel een flinke stock hebben in die winkels.pannekoek schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 20:13:
[...]
topper, als om 1600 de hele Bilderdijk vol staat heeft het weinig zin natuurlijk haha, maar ik heb me ingeschreven dus ik ga hopelijk even een kijkje nemen
https://www.androidheadli...ms-dual-camera-setup.html
en achterzijde/zijkant zou de 'horizontale' setting zijn...
maar voorkant is nog goed bewaard precies...
Iets waar ik meer in geïnteresseerd ben om te zien...
https://www.gizmochina.co...d-confirms-previous-leak/
[ Voor 3% gewijzigd door Benjike op 06-06-2017 20:24 ]

Exclusive: This is the OnePlus 5
The image you see at the top of this post is the OnePlus 5, the next smartphone to be launched by OnePlus. The phone, as announced today, will be fully detailed on June 20th. We have corroborated this information with a second source and are highly confident this is an accurate image. This also debunks an earlier alleged live image of the phone, which we can state confidently is not representative of the production device.
http://www.androidpolice....ve-this-is-the-oneplus-5/
[ Voor 34% gewijzigd door Carfanatic op 06-06-2017 20:29 ]
Hee een iPhone 7+
YouTube: OnePlus 3 - Pop-up EventsSvR schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 20:15:
weer een event? was het bij het vorige pop-up event met die euro tour bus van vorig jaar niet zo dat je de 1+3 wel kon bekijken en testen maar daar niet ter plekke kopen?
uit dit filmpje blijkt dat ze direct gekocht worden.
*Smelt*. Precies hoe ik de OnePlus 3T wilde hebben..
met een QC660? nee, dank je! dan eerder een Nubia z17.
Is er nog een plekje vrij in de Hype-train?
Heb me ook aangemeld voor het pop up event hier in Amsterdam, 21 juni. Woon 10 minuten fietsen van de Bilderdijkstraat
@Donstil toen ik net die foto zag dacht ik ook gelijk: huh, zit ik hier naar een 7 Plus te staren? haha
Fan account en houdt van gokken, kan niet anders. Iets te amateuristisch allemaal haha.
Ik vind 'm wel mooi, zo in het mat zwart eerlijk gezegd...
Yes zeker een iPhone-kloon, maar die vind ik ook nooit al te lelijk, dus ja. Bezel lijkt wel vrij groot, jammer.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Voorkant is gewoon bijna identiek aan de one plus 3en tCLB schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 20:56:
[...]
Ik vind 'm wel mooi, zo in het mat zwart eerlijk gezegd...
Yes zeker een iPhone-kloon, maar die vind ik ook nooit al te lelijk, dus ja. Bezel lijkt wel vrij groot, jammer.
Waarom niet? De OnePlus 3 is ook al een mix van de iPhone 6 en HTC 10.S_Chief schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:00:
Ik geloof er niks van dat 'ie -zo- erg op de iPhone gaat lijken.
Waar verder niks mis mee is..
Ik zie overigens geen iPhone 6 in de OP3.
Waarom? Hij is wel erg zeker van z'n zaakDanny.G schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 20:51:
[...]
Fan account en houdt van gokken, kan niet anders. Iets te amateuristisch allemaal haha.
https://twitter.com/OneplusArmy/status/872125822156525569
Op dat account staan wel meer leuke nieuwtjes
YoG schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:09:
[...]
Waarom? Hij is wel erg zeker van z'n zaak
https://twitter.com/OneplusArmy/status/872125822156525569
Op dat account staan wel meer leuke nieuwtjes
Ik neem iemand die dit tweet niet meer serieus.@Grad2017NYU @myatu @oneplus @getpeid Hail, @realDonaldTrump

Dat is in antwoord op ditDanny.G schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:11:
[...]
[...]
Ik neem iemand die dit tweet niet meer serieus.
Dit topic is gesloten.
Gebruik de zoekfunctie voor je iets post. Veel 'nieuws' wordt nu dubbel gepost
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem
Berichten over Pop-up Stores: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up
De OP5 zal op 20 juni om 18:00 uur (Beneluxtijd) gepresenteerd worden.
Hieronder de link naar het live event:
YouTube: OnePlus 5 - Launch Live Event