Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-09 16:00
Donstil schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 18:28:
[...]

Zo een inflatie van 50% in 4 jaar. Dat is wel heel extreem 8)7
Misschien was de OPO wel te goedkoop destijds? Maar redeneren natuurlijk altijd zodat het in ons straatje past :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjike schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 19:22:
Hier is zelfs al sprake van de 5T....(dacht dat dat enkel bij Apple/Samsung het geval was)

https://www.androidheadli...to-launch-in-q4-2017.html
Bij Apple? Apple heeft nog nooit de iPhone halverwege een hardware refresh gegeven.

Dat is al sinds 2007 eens per jaar.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:36
Ik doelde op 'speculaties over de opvolger' terwijl de nieuwste nog niet uit is.
Rumors gaan al van iphone 9 terwijl de '8' er nog niet is...
En dacht van de S9 ook al alvorens (of op moment) dat de S8 nog maar net uit was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet komen er ook 2 versies. Eentje met 64 gb en 6 gb ram en 128 GB en 8 gb ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
jahallow schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:53:
Over de prijs: ik ben ook wel bereid om tot €500 te gaan, maar eigenlijk raar. Ik ben toen volledig mee gegaan in de hype voor de OPO, die kostte €299!!! Moest je wel twintig sites F5-en voor een *#$* invite, maar volgens mij was dat toen ook gewoon een telefoon met de op dat momente beste specs. Nu komt er dus weer een Oneplus met de huidige topspecs, maar toch hebben ze ons zover gekregen blij te zijn met een 'maar' 50% duurdere telefoon dan de eerste... Well done Oneplus
De OPO was afgeleid van de oppo find 7. Qua ontwikkelingskosten was het laag. En de lage prijs was waarschijnlijk om als big bang bekend te worden. 499 euro zou ik als max beschouwen. Ook omdat ze net als de iphone de prijzen gedurende de tijd niet verlagen terwijl bij lg en samsung dit wel gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:09

Saffie_time

Why use this? 42!

499 plus een autolader en een extra kabel dan kom je toch al snel weer ruim boven de 550.
Wat natuurlijk een aanzienlijke investering is maar nog steeds beduidend minder dan htc, Samsung, Apple of welk ander merk dan ook voor dun top toestel.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-04 22:04
https://www.igeekphone.co...charge-full-in-half-hour/

Opladen in een half uur, maar wel 3000mah. Verder nog een paar renders, zoutgehalte is wel vrij hoog hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

THEALPHA schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:02:

Opladen in een half uur, maar wel 3300 3000mah. Verder nog een paar renders, zoutgehalte is wel vrij hoog hier ;)
Tja, wat moet ik ermee... :) Ik vind het pas impressive als de 30 minuten charge wordt gehaald over een industrie-standaard USB3.x port of, wishful thinking, er 60 minuten op Qi kan worden gelegd.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik hoop dat ze de home button fysiek weglaten en net als bij de one X dit onderaan als softtouch buttons plaatsen. M.i. is dit ruimte besparend + sleek design!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:44
THEALPHA schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:02:

Opladen in een half uur, maar wel 3000mah. Verder nog een paar renders, zoutgehalte is wel vrij hoog hier ;)
Hier hebben ze het over 3300

https://www.allaboutphone...amera-batterijcapaciteit/

Edit: in jou link ook zie ik net |:(

[ Voor 4% gewijzigd door B-Art op 03-06-2017 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
B-Art schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:42:
[...]

Hier hebben ze het over 3300

https://www.allaboutphone...amera-batterijcapaciteit/

Edit: in jou link ook zie ik net |:(
Klopt, was even niet wakker denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In een half uur opgeladen worden is gewoon mogelijk. Ze gebruiken de techniek van Oppo en de Oppo F1 Plus laadde vorig jaar tot 75% in 30 minuten en 88% in 40 minuten. Een jaartje verder en het kan al aardig wat doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop toch nog steeds op 4000mah, dat het toestel hierdoor iets dikker is maakt niet uit voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Helaas zijn ze bij OP ook voor de dunner = beter fetish gevallen. Hoe een telefoon in de hand ligt is al even geen criterium meer.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
Danny.G schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:34:
In een half uur opgeladen worden is gewoon mogelijk. Ze gebruiken de techniek van Oppo en de Oppo F1 Plus laadde vorig jaar tot 75% in 30 minuten en 88% in 40 minuten. Een jaartje verder en het kan al aardig wat doen.
De super vooc van oppo was al in 2016 getoond. In 15 minuten vol laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lighting_ schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 16:53:
[...]

De super vooc van oppo was al in 2016 getoond. In 15 minuten vol laden.
Ah ja, was ik helemaal vergeten! ^ Nou het kan dus nog sneller. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jochem4207
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Is de kans groot dat de OnePlus5 snel is uitverkocht? Of zijn de problemen met grondstoffen/kleuren opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jochem4207 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 17:13:
Is de kans groot dat de OnePlus5 snel is uitverkocht? Of zijn de problemen met grondstoffen/kleuren opgelost?
Verwacht het niet. Zal wel ongeveer t zelfde worden als de op3 en op3t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem4207
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 17:18:
[...]

Verwacht het niet. Zal wel ongeveer t zelfde worden als de op3 en op3t.
En hoe gingen die bij launch? :?

Edit: Is de verwachting dat de 3T te koop blijft?

[ Voor 10% gewijzigd door jochem4207 op 03-06-2017 17:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jochem4207 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 17:20:
[...]

En hoe gingen die bij launch? :?

Edit: Is de verwachting dat de 3T te koop blijft?
nieuws: OnePlus stopt na half jaar met verkoop 3T-smartphone
Als de huidige voorraad op is, dan zal de fabrikant stoppen met de verkoop van het toestel, zegt een medewerker op het supportforum. Waarom dat precies is, laat de forumpost in het midden. Wellicht nam de interesse af, omdat de OnePlus 5 eraan komt.
En je andere vraag: nieuws: OnePlus stopt tijdelijk met verkoop van OnePlus 3 in Europa
OnePlus kondigt aan dat de fabrikant tussen 9 augustus en 12 september geen bestellingen voor de OnePlus 3 vanuit Europa aanneemt. De tijdelijke verkoopstop wordt ingelast omdat de fabrikant niet aan de vraag naar de smartphone kan voldoen.
De vraag was dus dusdanig groot dat ze achter gingen lopen qua productie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal fans "aanbidders" van meneer Pei.
Best raar dat er geen enkel ander merk welk dan ook is die een Android telefoon kan maken met simpel gezegd 8GB Ram SD835 dual camera (liefst een grotere sensor), 8.5mm dik en grotere accu en een 5.5/5.7inch Oled scherm.
Dat is wat de consument wil.
Stock Android bovenstaande specificaties.
Goed geluid speakers zou meegenomen zijn...
Prijs rond de €450-550,- wie o wie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ION-
  • Laatst online: 08-09 17:33
beyazz06 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:23:
Ik hoop dat ze de home button fysiek weglaten en net als bij de one X dit onderaan als softtouch buttons plaatsen. M.i. is dit ruimte besparend + sleek design!
Dan moet de vingerafdruksensor wel achter het scherm zitten, anders zit je met een vingerafdruksensor die niet als homebutton gebruikt kan worden. En een vingerafdruksensor aan de achterkant is klote.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jochem4207
  • Niet online
Zijn er specificaties van de 5 die echt bevestigd zijn? Zoals een 3.5mm aansluiting, accu?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
jochem4207 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 18:27:
Zijn er specificaties van de 5 die echt bevestigd zijn? Zoals een 3.5mm aansluiting, accu?
Headphone jack is inmiddels bevestigd ja, door Carl Pei zelf. Accugrootte is nog niet bevestigd. Dat er een Snapdragon 835 in zit is wel duidelijk nu. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Danny.G schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 18:33:
[...]

Headphone jack is inmiddels bevestigd ja, door Carl Pei zelf. Accugrootte is nog niet bevestigd. Dat er een Snapdragon 835 in zit is wel duidelijk nu. :P
en dat er een scherm en camera in zitten :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!
DigitalError schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 18:48:
[...]

en dat er een scherm en camera in zitten :+
Zou wat zijn als dat niet het geval was hè. :+
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/7nSabONzF-w/hqdefault.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:43
Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 18:24:
Allemaal fans "aanbidders" van meneer Pei.
Best raar dat er geen enkel ander merk welk dan ook is die een Android telefoon kan maken met simpel gezegd 8GB Ram SD835 dual camera (liefst een grotere sensor), 8.5mm dik en grotere accu en een 5.5/5.7inch Oled scherm.
Dat is wat de consument wil.
Stock Android bovenstaande specificaties.
Goed geluid speakers zou meegenomen zijn...
Prijs rond de €450-550,- wie o wie.
Ze moeten toch elk jaar een nieuw toestel verkopen dus je kunt niet meteen het beste maken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ted_W
Nieuwe (zwart-wit) camera samples van de OP5?

https://www.gizmochina.co...5-will-monochrome-sensor/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch altijd te bizar voor woorden dat vrijwel elke leak altijd van zo'n magere kwaliteit is. Als je het doet, doe het dan goed.. :P

Aja, dat is tenminste meer mijn stijl. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 17:35
Wat vinden mensen van het feit dat de oneplus niet vaak updates krijgt als je kijkt naar oude toestellen?
Nou boeit het me zelf niet, zolang de software/kernal sources maar snel open maken zodat je custom roms kan flashen links en rechts.

Maar ook dat blijkt niet het geval?

https://www.reddit.com/r/..._2_is_not_getting_nougat/

Tenminste als ik het hier zo beetje lees. Ik weet zelf niet hoe het zit met oneplus 2 en of dat inmiddels anders gaat bij hun bedrijf.

Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
IAmNice schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 22:30:
Wat vinden mensen van het feit dat de oneplus niet vaak updates krijgt als je kijkt naar oude toestellen?
Nou boeit het me zelf niet, zolang de software/kernal sources maar snel open maken zodat je custom roms kan flashen links en rechts.

Tenminste als ik het hier zo beetje lees. Ik weet zelf niet hoe het zit met oneplus 2 en of dat inmiddels anders gaat bij hun bedrijf.

Iemand ervaring?
OP2 en OPX waren volgens mij een beetje ruktoestellen ondergeschoven kindjes waar ze snel overheen wilden met de 3 en 3T. waarom zouden ze anders geen fatsoenlijke support geven? heb zelf een One en die kreeg toch wel redelijk nette support naar mijn mening. jammer dat cyanogenmod niet meer is en dat er dus geen ondersteuning meer wordt gegeven (geen zin om een andere rom te flashen).
Aan de andere kant, het is 2,5 jaar geleden dus wacht nog even een maandje en koop dan de OP5 mits ik tevreden ben over de specs natuurlijk. Heb het idee dat de support bij de 3 gewoon netjes is verlopen tot nu toe.

[ Voor 3% gewijzigd door RubenSaurus op 04-06-2017 00:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Silchas
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
DigitalError schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 22:36:
[...]

jammer dat cyanogenmod niet meer is en dat er dus geen ondersteuning meer wordt gegeven (geen zin om een andere rom te flashen).
Aan de andere kant, het is 2,5 jaar geleden dus wacht nog even een maandje en koop dan de OP5 mits ik tevreden ben over de specs natuurlijk. Heb het idee dat de support bij de 3 gewoon netjes is verlopen tot nu toe.
Cyanogenmod is overgegaan in LineageOS. Voor je One is een build van 29-5 j.l. beschikbaar.
Zie: https://download.lineageos.org/bacon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
DigitalError schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 22:36:
[...]

OP2 en OPX waren volgens mij een beetje ruktoestellen waar ze snel overheen wilden met de 3 en 3T, heb zelf een One en die kreeg toch wel redelijk nette support naar mijn mening.

....

Waar baseer je dat op? Ik gebruik nog altijd de one X die ik met de launch gekocht heb. Destijds meest bang for buck, enige minpunt (voor sommige) zal de camera zijn. Voor de rest was/is het met zijn 3gb RAM voorloper op de concurrenten, deftig formaat met toch een 5" fullhd scherm.. Niet te vergeten Snapdragon 801, dat op dat moment een van de snelste was.

Om het nu een "ruk" toestel te noemen... :|

Mbt de updates zit ik overigens niet zo. Toestel draait weliswaar nog altijd op android 6.0, verwacht niet dat ze ooit nog 7.0 uitbrengen. Alhoewel ze dat wel ooit gecommuniceerd hebben.. Ik heb niet het gevoel dat ik iets mis, of dat ik me onveilig voel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
beyazz06 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 00:21:
[...]

Waar baseer je dat op? Ik gebruik nog altijd de one X die ik met de launch gekocht heb. Destijds meest bang for buck, enige minpunt (voor sommige) zal de camera zijn. Voor de rest was/is het met zijn 3gb RAM voorloper op de concurrenten, deftig formaat met toch een 5" fullhd scherm.. Niet te vergeten Snapdragon 801, dat op dat moment een van de snelste was.

Om het nu een "ruk" toestel te noemen... :|

Mbt de updates zit ik overigens niet zo. Toestel draait weliswaar nog altijd op android 6.0, verwacht niet dat ze ooit nog 7.0 uitbrengen. Alhoewel ze dat wel ooit gecommuniceerd hebben.. Ik heb niet het gevoel dat ik iets mis, of dat ik me onveilig voel..
heb het even anders geformuleerd :P qua specs zijn de toestellen dan wel dik in orde maar om een of andere reden had OP weinig zin om 2 jaar goede support te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 15:35
Als voor de oneplus 5 ook lineage komt dan heb ik daar geen problemen mee, dat draait ook prima op mijn oude one

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silchas
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
kleefding schreef op zondag 4 juni 2017 @ 10:06:
Als voor de oneplus 5 ook lineage komt dan heb ik daar geen problemen mee, dat draait ook prima op mijn oude one
Gezien de interesse in dit topic alleen al en de historie met de andere modellen lijkt het me zeer waarschijnlijk dat LineageOS ondersteuning zal bieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:50

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

IAmNice schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 22:30:

Iemand ervaring?
Oneplus kreeg voor de OP3 veel kritiek over een traag updatebeleid. Daar is niets meer van over sinds hun betaprogramma en een vlotte update naar Nougat.
Oneplus kreeg veel kritiek/angst bij het uitbrengen van de 3T dat de 3 minder/geen/slechter support zou krijgen met updates en dat is ook niet waar gebleken.

Ik denk dat je kritiek op de OP2 meer dan terecht is maar ik zie ook signalen dat ze de softwaredevelopment veel beter georganiseerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Lt. Marx schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:16:
[...]

Oneplus kreeg voor de OP3 veel kritiek over een traag updatebeleid. Daar is niets meer van over sinds hun betaprogramma en een vlotte update naar Nougat.
Oneplus kreeg veel kritiek/angst bij het uitbrengen van de 3T dat de 3 minder/geen/slechter support zou krijgen met updates en dat is ook niet waar gebleken.

Ik denk dat je kritiek op de OP2 meer dan terecht is maar ik zie ook signalen dat ze de softwaredevelopment veel beter georganiseerd hebben.
Het is geen kritiek hoor, ik weet er zelf niets van en baseer mijn mening meer op wat ik lees en zie hier en daar. Blijf kritisch natuurlijk, maar ik wil natuurlijk wel een beetje weten hoe open de oneplus is in verband met custom ROMs natuurlijk. Als de kernel sources en camera blobs niet beschikbaar komen nou dan is dat best jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:24

DarkSide

theres no place like ::1

oneplus is verder gewoon open.
Doen ze niet moeilijk over Je kunt zelf nog gemakkelijk custom roms installeren.. En de updates met de OPO en de OP3(t) zijn naar mijn mening gewoon goed.
Ook android O komt naar de 3(T) en ik heb nog geen reden om dat in twijfel te brengen.
Daarbij zijn de security updates ook redelijk bij.

Ik verwacht dat na de intro OP5 dat de 3(T) nog wel even ondersteund blijft.
En als ze stoppen kan je dus makkelijk een CR installeren en alsnog Android O (of P) er op krijgen.
Ook dit is een van de redenen dat ik graag een OP toestel heb. Lang genoeg officieel support en nog redelijk snel. En mogelijkheden voor CR's voor wie dat willen of als je toestel nog goed is maar er geen ondersteuning is.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
DarkSide schreef op zondag 4 juni 2017 @ 12:15:
oneplus is verder gewoon open.
Doen ze niet moeilijk over Je kunt zelf nog gemakkelijk custom roms installeren.. En de updates met de OPO en de OP3(t) zijn naar mijn mening gewoon goed.
Ook android O komt naar de 3(T) en ik heb nog geen reden om dat in twijfel te brengen.
Daarbij zijn de security updates ook redelijk bij.

Ik verwacht dat na de intro OP5 dat de 3(T) nog wel even ondersteund blijft.
En als ze stoppen kan je dus makkelijk een CR installeren en alsnog Android O (of P) er op krijgen.
Ook dit is een van de redenen dat ik graag een OP toestel heb. Lang genoeg officieel support en nog redelijk snel. En mogelijkheden voor CR's voor wie dat willen of als je toestel nog goed is maar er geen ondersteuning is.
Ok prima inderdaad. Ik gooi er ook wel meteen een custom rom op, maar het is natuurlijk wel handig als er official support enzo is.

Trouwens ik had eerder verwacht dat je als quote had:

there is no place like: 127.0.0.1

toen ik het zo las haha. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Bijna alles is al gelekt. Alleen de prijs nog
Enige wat jammer is dat ze geen dual front face speakers hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_bos
  • Laatst online: 01-12-2024
heeft OnePlus zelf al de officiele uitnodiging verspreid of nog niet?
De "gelekte" posters hinten dus op 15 Juni, maar met nog minder dan twee weken lijkt me dat ze toch ergens een keer een officieel event aan moeten kondigen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sander_bos schreef op zondag 4 juni 2017 @ 13:43:
heeft OnePlus zelf al de officiele uitnodiging verspreid of nog niet?
De "gelekte" posters hinten dus op 15 Juni, maar met nog minder dan twee weken lijkt me dat ze toch ergens een keer een officieel event aan moeten kondigen?
En nog 1: http://www.slashleaks.com...02.3177390098571777343750

Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/thumbnail/crop.php?src=http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/img_0191.jpg&h=1331&w=750

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Sorry hoor, maar ik denk niet dat de officiële uitnodiging er zo uit komt te zien, dit is wat mij betreft een hele slechte poging van degene die het gemaakt heeft...

[ Voor 3% gewijzigd door Ted_W op 04-06-2017 13:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ted_W schreef op zondag 4 juni 2017 @ 13:55:
Sorry hoor, maar ik denk niet dat de officiële uitnodiging er zo uit komt te zien, dit is wat mij betreft een hele slechte poging van degene die het gemaakt heeft...
Ik denk dat het hier om interne uitnodigingen gaat, en niet de uitnodigingen die op het forum of waar dan ook komen. Dit is al de derde poster die uitlekt waarbij als datum 15 juni wordt genoemd. Ik denk dat we daar dan ook wel op mogen rekenen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_bos
Anonymoussaurus schreef op zondag 4 juni 2017 @ 13:57:
[...]

Ik denk dat het hier om interne uitnodigingen gaat, en niet de uitnodigingen die op het forum of waar dan ook komen. Dit is al de derde poster die uitlekt waarbij als datum 15 juni wordt genoemd. Ik denk dat we daar dan ook wel op mogen rekenen ;).
Dan zouden ze 'm gewoon willekeurig aankondigen? Ik heb nog niks gezien van een officieel event...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

IAmNice schreef op zondag 4 juni 2017 @ 12:25:
[...]

Trouwens ik had eerder verwacht dat je als quote had:

there is no place like: 127.0.0.1

toen ik het zo las haha. 8)7
Off topic
127.0.0.1 is.natuurlijk "oud".😁

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sander_bos schreef op zondag 4 juni 2017 @ 14:34:
Dan zouden ze 'm gewoon willekeurig aankondigen? Ik heb nog niks gezien van een officieel event...
Reken er maar op dat OnePlus dit volgende week gaat aankondigen (de datum van launch van de OnePlus 5). Ze moeten natuurlijk wel genoeg mensen trekken voor de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soon, fast, not broken? :P Not broken refereert naar de gebruikte materialen of hoe moet ik dit ooit interpreteren? Man o man, wat kunnen zij goed teasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BushWhacker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-08 17:09

BushWhacker

developer

DarkSide schreef op zondag 4 juni 2017 @ 14:34:
[...]

Off topic
127.0.0.1 is.natuurlijk "oud".😁
Idd. Het is nu ::1 :)

Freedom FttH - EdgeRouter 4 SFP - OnePlus 8T - Debian - Home Assistant

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Danny.G schreef op zondag 4 juni 2017 @ 16:15:
Man o man, wat kunnen zij goed teasen.
Leestekens gebruiken kunnen ze dan weer niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:59:
Leestekens gebruiken kunnen ze dan weer niet :P
That's part of the tease ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinocan1980
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 12:46
Ik hoop dat ze de oneplus 5 een tikkeltje compacter kunnen maken dan oneplus 3t. Ik vond de oneplus 3t een geweldige telefoon maar ik vond het toch iets te groot, dus heb het ingeruild voor een ander telefoon. Ik wacht gespannen af. Als het compacter wordt dan bestel ik deze direct bij de launch.

Wat ik ook vet zou vinden als een van de camera's een wide angle lens camera zou fijn zoals de LG G6. De nut van andere dubbele camera's zie ik niet zo in eigenlijk.

[ Voor 22% gewijzigd door Pinocan1980 op 04-06-2017 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Laatst online: 08-09 17:33
Pinocan1980 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 23:36:
Ik hoop dat ze de oneplus 5 een tikkeltje compacter kunnen maken dan oneplus 3t. Ik vond de oneplus 3t een geweldige telefoon maar ik vond het toch iets te groot, dus heb het ingeruild voor een ander telefoon. Ik wacht gespannen af. Als het compacter wordt dan bestel ik deze direct bij de launch.
Trek de portemonnee dan maar alvast.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Topic-start is weer aangepast met alle recente linkjes, leaks en afbeeldingen. :)
Anonymoussaurus in "[OnePlus 5] Ervaringen & Discussie"

[ Voor 32% gewijzigd door Anonymoussaurus op 05-06-2017 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:30

BPP

-ION- schreef op zondag 4 juni 2017 @ 23:56:
[...]

Trek de portemonnee dan maar alvast.

[...]
Zeiden ze ook over de OPO. Die zou volgens de teasers een 5.5 inch scherm hebben in een 5 inch behuizing (Z1). Al hoewel ik het nu best geloof dat die wat kleiner is, want er valt nog genoeg ruimte weg te halen ivm een OP3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benjike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_bos
hier kan je geen resolutie uit halen he?
:? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojokojo
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-08 14:33
Kun je hier wat mee zoals resolutie of verhouding uit halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
jojokojo schreef op maandag 5 juni 2017 @ 09:27:
[...]

Kun je hier wat mee zoals resolutie of verhouding uit halen?
Verhouding is 16:9 hier.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Laatst online: 19:38
sander_bos schreef op maandag 5 juni 2017 @ 09:26:
[...]

hier kan je geen resolutie uit halen he?
:? :9
Iemand heeft de info van die screenshot bekeken en daar stond een resolutie van 1920x1080. Dus mogelijk blijft de resolutie hetzelfde.

http://imgur.com/a/9wGUg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Mogelijk een energiebesparende stand, maar ik reken al even niet meer op QHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Resolutie is bevestigd! Gewoon 1080p dus :). Staat als update in onderstaand artikel.

https://www.gizmochina.co...lus-5-running-hydrogenos/

Hier een blogger die claimt dat de camera van de OnePlus 5 even goed is als de camera van de Samsung Galaxy S8.

https://www.gizmochina.co...ls-chinese-blogger-phone/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-09 15:49

JanAd

Wind’s howling

Ik ben van een QHD scherm (Samsung s6) naar de FHD OP3 gegaan. Ik merkte daar eerlijk gezegd bitter weinig van.
Dus liever FHD voor de batterij dan QHD, het verschil is imo verwaarloosbaar.

Anonymoussaurus schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:41:
Resolutie is bevestigd! Gewoon 1080p dus :). Staat als update in onderstaand artikel.

Hier een blogger die claimt dat de camera van de OnePlus 5 even goed is als de camera van de Samsung Galaxy S8.

Ah, goed nieuws! :*)

[ Voor 58% gewijzigd door JanAd op 05-06-2017 10:42 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilde net die 2 nieuwtjes erop gooien. Jullie zijn dr ook snel bij he ;P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:54
Anonymoussaurus schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:41:

De galaxy s8 camera is uit verschillende tests niet als beste uit de bus gekomen. De pixel one won het vaakst. Desondanks vind ik de kwaliteit van de s8 goed genoeg.

Uit de screenshot is ook te zien dat het toestel dual sim ondersteunt, volte en 4g+ (maar dit was allemaal al te verwachten).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

JanAd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:41:
Ik ben van een QHD scherm (Samsung s6) naar de FHD OP3 gegaan. Ik merkte daar eerlijk gezegd bitter weinig van.
Dus liever FHD voor de batterij dan QHD, het verschil is imo verwaarloosbaar.

Ah, goed nieuws! :*)
1080p vind ik echt balen. Hoop heel erg dat het niet klopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lt. Marx schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:55:
1080p vind ik echt balen. Hoop heel erg dat het niet klopt.
Want? Waar is je onderbouwing?

[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 05-06-2017 11:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
1080p is dikke prima! Gebruik toch geen VR. Ik hoop op goede accuduur en goede brightness van het scherm (500 nits ofzo)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:01:
[...]

Nou echt high-end is dat niet meer natuurlijk, zeker niet als het ook nog eens pentile is.

Het toch ondersteunen en dan schaalbaar maken is dan een betere oplossing. Mensen welke het verschil niet "kunnen zien" stellen hem dan in op fhd. Zie je wel het verschil dan laat je hem op qhd staan en neem je dat procentje extra batterij gebruik voor lief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Idd op mijn telefoon echt nog geen behoefte aan meer dan 1080p. Daydream oid hoef ik nog niet.
Als het ten kosten gaat van batterij dan liever een. 1080p scherm.
Als de kwaliteit van het scherm zelf maar goed is. Qua indeling en kleurechtheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gadverdamme wat een Mickey mouse icoontjes zeg. Daar had wel even een niet Chinese designer naar kunnen kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:33
Donstil schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:10:
[...]

Nou echt high-end is dat niet meer natuurlijk, zeker niet als het ook nog eens pentile is.

Het toch ondersteunen en dan schaalbaar maken is dan een betere oplossing. Mensen welke het verschil niet "kunnen zien" stellen hem dan in op fhd. Zie je wel het verschil dan laat je hem op qhd staan en neem je dat procentje extra batterij gebruik voor lief.
Precies dat, doe mij maar QHD..
Is het verkrijgen van een FHD scherm niet ondertussen bijna duurder dan QHD...
en als je het bekijkt, hoeveel meer moeite zal een SD835 met bijhorende GPU het nu echt kosten om QHD weer te geven :|

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
[...]

Amoled heeft met QHD meer pixels = feller scherm. En het verschil is met teksten wel te zien. De QHD van de Note 4 is veel mooer (en kan feller) dan de FHD van de Note 3 bv.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

[...]

https://medium.com/@suyas...t-true-1080p-9951b9e5c2ee
Before covering display accuracy, I want to comment on OnePlus's use of a 1080p AMOLED panel. According to comments made by OnePlus, a 1080p display was chosen as it provides superior battery life, and because resolutions above 1080p are not useful outside of VR. I have to respectfully disagree with both points, especially because this is a PenTile AMOLED display. It has been well demonstrated that good battery life is achievable not just with 1440p AMOLED smartphones, but with 1440p LCD smartphones. While I do feel 1080p is a good resolution to choose for a 5.5" RGB LCD panel, it is simply not adequate for a PenTile AMOLED display.
http://www.anandtech.com/show/10411/the-oneplus-3-review/4

Pentile 1080p is geen 1080p. Persoonlijk vond ik het scherm in de op3 ook echt een reden om het toestel terug te sturen. Een jaar later weer geen upgraden doorvoeren vind ik teleurstellend.

[ Voor 45% gewijzigd door LtMarx op 05-06-2017 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
Nieuwe leak/teaser zet de launch date nu op 20 juni...

Officiele uitnodiging/aankondiging van Oneplus afwachten dus...

http://www.phonearena.com...nveiled-June-20th_id94744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ze mogen van mij idd de pentile Layout ditchen.
Maar gewoon een goed 1080p scherm is prima.

Vraag is misschien idd hoeveel goedkoper is het tov een meer gangbaar​ 1440p scherm.
Het is natuurlijk zonde als de prijs hierdoor hoger uitkomt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
skai21 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:16:
[...]

Precies dat, doe mij maar QHD..
Is het verkrijgen van een FHD scherm niet ondertussen bijna duurder dan QHD...
en als je het bekijkt, hoeveel meer moeite zal een SD835 met bijhorende GPU het nu echt kosten om QHD weer te geven :|
Precies. Iedereen roept altijd maar dat FHQ beter is voor de accu maar ik zou daar graag eens echte testen van zien. Mijn inziens is dat met de nieuwe processoren marginaal.

Ik heb net even op google gezocht maar kon zo 1.2.3. geen goeie test vinden met de 835.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:58
Benjike schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:39:
Nieuwe leak/teaser zet de launch date nu op 20 juni...

Officiele uitnodiging/aankondiging van Oneplus afwachten dus...

http://www.phonearena.com...nveiled-June-20th_id94744
Misschien is 15 juni de aankondiging en start de verkoop op 20 juni.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
Donstil schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:50:
[...]

Precies. Iedereen roept altijd maar dat FHQ beter is voor de accu maar ik zou daar graag eens echte testen van zien. Mijn inziens is dat met de nieuwe processoren marginaal.

Ik heb net even op google gekocht maar kon zo 1.2.3. geen goeie test vinden met de 835.
Was gewoon om een reden on te kleine accu's te verantwoorden.

Nog max 2 weken en we weten het. Maar het gaat weer langzaam richting teleurstelling. De 3T was al dun, nog dunner was echt niet nodig. Geen QHD kan echt niet meer in een toptelefoon en de prijs moeten we ook maar weer afwachten.

Screenshot toont ook dualsim aan overigens. Dus ik verwacht ook geen SD support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Nog wat nieuws over de camera van de OP5 van een blogger:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BasRB
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09 21:34
Ik zie al aankomen dat het wéér pentile 1080p wordt. Hopelijk wordt dit niet zo'n teleurstelling als de OP3T. Ik snap niet dat iedereen zit te juichen om alleen een snellere processor en dat men hier smult van een pentile 1080p scherm. Samsung heeft al lang bewezen dat QHD niet veel meer batterij hoeft te gebruiken. Daarnaast was de SD 820/821 al heel erg snel. Als er werkelijk weer een pentile 1080p scherm in komt moet die camera wel héél erg goed zijn om het toestel toch nog een noemenswaardige verbetering te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij noemt het "Net zo goed als de S8", een blogger welke bevoorrecht is al met een OnePlus5 te lopen is natuurlijk niet helemaal neutraal maar dat zou wel een mooie stap zijn.

De S8 (ik heb er een) maakt erg mooie foto's. Het is geen pixel of u11 maar het is zeker een hele goeie derde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Officiële wallpapers zijn inmiddels ook te downloaden. http://droidvendor.com/download-oneplus-5-stock-wallpapers/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
eerste wat in mij opkomt: een gekleurde drol? ziet er niet uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
DigitalError schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:53:
[...]

eerste wat in mij opkomt: een gekleurde drol? ziet er niet uit 8)7
Hahahahahah, cant unsee.

Zien er wel lelijk uit ja...

Dan maar niet kopen, wallpapers zien er niet uit :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
1080p confirmed by Pete Lau.

[ Voor 73% gewijzigd door CLB op 05-06-2017 15:06 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:04:
1080p confirmed by Pete Lau.
Ja er moest ook nog wat overblijven voor de 5t hè 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
toch wel een beetje een teleurstelling dus (persoonlijke mening).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Waarom zou je dan over als 3T eigenaar? Puur omwille van de 835 SoC? En wss betere camera? Nee dan had ik wel iets meer in lijn met HTC/Samsung verwacht. Ofwel iets doen met de verhouding van het scherm zodat je in dezelfde behuizing meer scherm kwijt kan ofwel een gimmick inbouwen. Zeker als je daarbij blijft op 6GB ram en geen 8GB is het eerder een 3Tv2017 dan een 5. We zullen het pas in 10/14 dagen weten maar na zoveel generaties full hd verwacht je minstens 2k/4k. Anders ben je geen flagship killer meer en maak je het never settle deel ook niet waar. Defacto settlen ze namelijk nu al jaar en dag voor full hd. :+

Nieuwe One X in wording? Als in: teleurstelling qua minor bump in specs? Het zou zo maar kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
Tja...wie zal het zeggen...
Mogelijk toch nog ergens iets achter de hand...

Of valt de prijs dan daardoor net wel mee.

Als er nu al 10 rondlopen met een OP5 veronderstel ik toch dat een van die toestellen wel - al dan niet per ongeluk - zou moeten opgemerkt worden....

Of het een 'bump in specs' is zoals de 3T dan wel iets specialers zal binnenkort wel duidelijk worden...

Ik was nog aan 't twijfelen om de 3T Midnight Black aan te schaffen, maar met de nakende 5 dacht ik nog effe te wachten...

3T komt toch overal als goed toestel naar voor....dus bump van die specs in iets andere vorm/design kan dan toch ook maar goed zijn ?

Afwachten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRB
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09 21:34
Joosie200 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:17:
[...]

Waarom zou je dan over als 3T eigenaar? Puur omwille van de 835 SoC? En wss betere camera? Nee dan had ik wel iets meer in lijn met HTC/Samsung verwacht. Ofwel iets doen met de verhouding van het scherm zodat je in dezelfde behuizing meer scherm kwijt kan ofwel een gimmick inbouwen. Zeker als je daarbij blijft op 6GB ram en geen 8GB is het eerder een 3Tv2017 dan een 5. We zullen het pas in 10/14 dagen weten maar na zoveel generaties full hd verwacht je minstens 2k/4k. Anders ben je geen flagship killer meer en maak je het never settle deel ook niet waar. Defacto settlen ze namelijk nu al jaar en dag voor full hd. :+

Nieuwe One X in wording? Als in: teleurstelling qua minor bump in specs? Het zou zo maar kunnen.
Snap ik ook niet. De OP3 was het nog waard om te kopen als je van de OP2 kwam omdat de 810 gewoon niet zo best was. Er was en is nog steeds helemaal niks mis met de 820/821. Er moet gewoon een QHD amoled scherm in zo'n toestel. zelfs een 7 jaar oude iphone 4 geeft tekst scherper weer met 326 hele pixels per inch tegenover 400 pentile pixels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Waarom zou je dan over als 3T eigenaar?
Moet je elke generatie over dan?
Ik heb geen 3T, dus sta open voor de 5 :) 1080p is maar mwah, dat wel.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
CLB schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:34:
[...]

Moet je elke generatie over dan?
Ik heb geen 3T, dus sta open voor de 5 :) 1080p is maar mwah, dat wel.
Ik heb ook geen 3T, de 3 voldoet atm. Dat was iig een merkbare stap vooruit na mijn OPO1 en 2. 3T gaf te weinig verschil en als de 5 anders dan een betere camera en nieuwe SoC weinig brengt sla ik 5 ook over. Wacht ik wel op de 5T, 6 of 7. Want inderdaad: ik hoef niet perse elke generatie over te stappen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53
Modbreak:Mensen, het nieuws gaat snel, de enthousiaste berichten hier nog sneller. Des te meer reden om eerdere berichten terug te lezen. Nu worden er regelmatig berichten gepost met 'nieuws' wat eerder ook al geplaatst is. Bijvoorbeeld Ted_W in "[OnePlus 5] Ervaringen & Discussie" en CLB in "[OnePlus 5] Ervaringen & Discussie" wat reeds een pagina terug was geplaatst Anonymoussaurus in "[OnePlus 5] Ervaringen & Discussie". Graag dus even opletten wat er al gepost is er wat niet.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Wie zegt dat het om een 1080p scherm gaat? Het enige wat ik tot nu toe heb gezien is een screenshot met wat info dat daarop wijst. Misschien is resolutie terug geschaald naar 1080p? Wellicht zelfs met het idee straks een grotere hype en gekte te creëren als blijkt dat het toch om een QHD scherm gaat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
Croccifixio83 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:56:
Wie zegt dat het om een 1080p scherm gaat? Het enige wat ik tot nu toe heb gezien is een screenshot met wat info dat daarop wijst. Misschien is resolutie terug geschaald naar 1080p? Wellicht zelfs met het idee straks een grotere hype en gekte te creëren als blijkt dat het toch om een QHD scherm gaat?
lezen schijnt ook steeds moeilijker te zijn tegenwoordig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
DigitalError schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:57:
[...]

lezen schijnt ook steeds moeilijker te zijn tegenwoordig 8)7
Hij heeft wel een punt, enige wat officieel bevestigd is, is een amoled-scherm.

Maar lijkt me wel dat het gewoon 1080p wordt, voordeel is dat de telefoon nu waarschijnlijk niet te duur wordt. Zal wel dezelfde prijs krijgen als de zte nubia z17 (die kost 400-600 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
[...]

Ik zie alweer gebeuren dat ik nog een jaar met de Note 3 doe... Telkens is er wel wat met nieuwe toestellen. :P

Pagina: 1 ... 10 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik de zoekfunctie voor je iets post. Veel 'nieuws' wordt nu dubbel gepost

Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem
Berichten over Pop-up Stores: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up

De OP5 zal op 20 juni om 18:00 uur (Beneluxtijd) gepresenteerd worden.

Hieronder de link naar het live event:
YouTube: OnePlus 5 - Launch Live Event