This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik wel, maar ik dacht dat @Señor Sjon deze bedoelde...(fan renders)Anonymoussaurus schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:51:
[...]
Ik denk dat @erreen op deze doelt: https://twitter.com/oneplus/status/866670065034416128. Die bedoel jij ook, toch? @Benjike
https://tweakers.net/ext/f/2CkdZaublRPKBJC7idLNpM3z/full.jpg
Er is overigens opnieuw een flyer gelekt met daarop de aankondigingsdatum, alleen ziet deze er wat anders uit: https://m.weibo.cn/status...4147&featurecode=20000180

Uiteraard zelfde tijd etc.
En nog iets interessants: [Unofficial] [Poll] Chose your One Plus 5 box design
Post van OnePlus op Weibo: http://www.weibo.com/3871...comment#_rnd1496239829666
Ik zou zeggen: stemmen maar!
[ Voor 35% gewijzigd door Anonymoussaurus op 31-05-2017 16:10 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Neem aan dat je er makkelijk een Tmobile simkaart in kan stoppen met een lopend abbo
sterker nog, ik heb hele sterke vermoedens dat je er zelfs twee in kunt stoppen.JoostEshof schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:25:
Erg onder de indruk van de reviews op de Oneplus 3T. Zelf heb ik momenteel een S7, die de deur uit mag. De OP5 maar eens goed in de gaten houden als potentiële opvolger, jammer dat we er nog eventjes op moeten wachten. (Geen geduld als ik iets wil).
Neem aan dat je er makkelijk een Tmobile simkaart in kan stoppen met een lopend abbo
ik heb hier nog geen bevestigingen over gelezen. Uberhaupt heb ik nog helemaal niets gelezen over SD slots bij de OP5GustavSan schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:33:
Begrijp ik het goed dat het 2e nano simslot niet tevens gebruikt kan worden als microsd slot? Jammer, had ik nu eindelijk wel eens prettig gevonden. Maargoed, als het ding standaard 256GB aan boord heeft kan ik er ook wel mee leven...
Reken er maar niet op, want kijk maar wat Carl Pei (CEO OnePlus) hierover zegt: http://www.techradar.com/...xpandable-storage-1323391GustavSan schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:33:
Begrijp ik het goed dat het 2e nano simslot niet tevens gebruikt kan worden als microsd slot? Jammer, had ik nu eindelijk wel eens prettig gevonden. Maargoed, als het ding standaard 256GB aan boord heeft kan ik er ook wel mee leven...
"MicroSD is a big ask [from our fans], but it's not a good ask. It's not a good user experience," Pei told us.
"What happens if you use it as adoptable storage and remove the card? All your apps get messed up. If you don't adopt it, it can only be used for media. Not the best experience in our mind."
I get what he's saying, but this argument is flawed in a couple of ways. (By the way: adoptable storage is the process where you integrate the microSD card into the phone's memory, encrypting it so the handset can see it as internal storage. By doing this increase the phone's capacity, and can use it to store massive apps).
Verwijderd
P.s. is de Honor 8 pro een goed alternatief als de Oneplus 5 te duur wordt? Honor 8 Pro is €549
Ja dat wordt dan Black, Silver, Gold, Rose Gold en Product RedBenjike schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:38:
[...]
OnePlus heeft toch ook 4 kleuren gepost (zwart, rood, speciaal kleurtje en grijs (gunmetal))
Waarop Carl Pei nog antwoordde dat er 5 kleuren zouden zijn :-)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
ctrl+f5 voor WindowsWii4all schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 19:22:
Gewoon shift f5 en dan staat er een nieuw bericht zo hard gaat het nu
Maar gewoon f5 werkt op tweakers ook wel.

Ach, ik moet het verwachtingsvolle kind in mij maar koesteren denk ik...
PSN: Oldzkoel
power_user schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:14:
Pfff ben echt ongeduldig. Volwassen man van 32 jaar die elke dag 5x op dit forum kijkt in de wetenschap dat de telefoon er pas over 15 dagen is en er voor die tijd echt niks noemenswaardigs gaat uitlekken. Het gaat om een telefoon for Christ Sake! Waar ben ik mee bezig!?![]()

Ach, da's de leeftijd zeker?power_user schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:14:
Pfff ben echt ongeduldig. Volwassen man van 32 jaar die elke dag 5x op dit forum kijkt in de wetenschap dat de telefoon er pas over 15 dagen is en er voor die tijd echt niks noemenswaardigs gaat uitlekken. Het gaat om een telefoon for Christ Sake! Waar ben ik mee bezig!?![]()
ik doe net hetzelfde maar ben nog lang zo oud niet..
ik word pas 32 over 3 weken
Plus je kan hem gewoon bestellen hoor, geen superkleine voorraad, geen invite systeem. Blijf nou eens rustig!power_user schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:14:
Gewoon zien dat je een Oneplus.net account hebt, volledig adres ingevuld en best een cc aan paypal gekoppeld. De vorige 3 jaar was priority shipping nooit echt nuttig boven standard shipping (scheelt een dag uit Polen).
[ Voor 16% gewijzigd door anessie op 31-05-2017 22:54 ]
Alles is toch al bijna uitgelekt alpower_user schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:14:
Of wat verwacht je dan nog groots?
Verwijderd
Het groots waar we opwachten: de aankondiging en de mogelijkheid om hem echt te bestellenalwaysleft schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:54:
[...]
Alles is toch al bijna uitgelekt al![]()

De prijs?alwaysleft schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:54:
[...]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Blijkbaar wordt de OP5 nog 'dunner' dan de 3T...
https://www.gizmochina.co...-juicy-oneplus-5-details/
Ben benieuwd. Al ga ik zelf niet direct overstappen naar de OP5. Net mijn OP3 ingeruild voor een Galaxy S7.
Maar ik volg het nieuws wel op de voet
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik stond een aantal weken geleden op het punt om de OP3t te bestellen, maar de aankondiging van de OP5 heeft roet in het eten gegooid.
Ik ben momenteel een Iphone 6 gebruiker met een simpele 16gb. De prijs zal de doorslaggevende factor bij mij zijn. Ik hoop op een bescheiden prijs van 450.
Sinds mijn OPO verzopen is afgelopen week ben ik ook op zoek naar een vervanger. Zat eerst nog te twijfelen om de OPO 3T te halen maar omdat er enkel nog maar 64gb beschikbaar is wordt het waarschijnlijk toch de 5.
Nu nog 2 weken uithouden met de oude telefoon van ons moeder
maat ik voel je! ik heb echt pre-cies het zelfde. Tab staat constant open om te kijken over er (1) in het tab staat. Ben alleen geen 32, ik mag nogpower_user schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:14:
de OP3T schijnt wel redelijk waterbestendig te zijn, mocht je dat zoeken in een telefoon ;-)Torcane schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:18:
Goed om te weten dat er dit topic bestaat!
Sinds mijn OPO verzopen is afgelopen week ben ik ook op zoek naar een vervanger. Zat eerst nog te twijfelen om de OPO 3T te halen maar omdat er enkel nog maar 64gb beschikbaar is wordt het waarschijnlijk toch de 5.
Zo herkenbaar. Al zit ik aan de verkeerde kant van 50.power_user schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:14:
Mijn OPO doet het na 2,5 jaar nog prima, maar gaat naar mijn moeder.
Kan niet wachten op de OP5. Ben wel benieuwd naar de prijs. Ook weet ik niet of ik m meteen moet bestellen of eerst de eerste reviews afwachten..
....en het wordt niet echt beter met de jaren.tazz_ schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:50:
[...]
Ach, da's de leeftijd zeker?
ik doe net hetzelfde maar ben nog lang zo oud niet..![]()
ik word pas 32 over 3 weken
Nu 36 en mijn OP3 is nog geen jaar oud. Maar de vriendin heeft een nieuw toestel nodig en dan krijgt ze toch gewoon mijn OP3 natuurlijk
Elk excuus is goed genoeg om de 5 te kunnen bestellen
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Verwijderd
net zoals de nieuwe fifa elk jaar gewoon blind bestellenVerwijderd schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:57:
Wat gaan jullie doen, gelijk bestellen zodra mogelijk, of eerst wat goeie en onderbouwde reviews afwachten en dan besluiten om wel/niet te bestellen?
Ik wacht de definitieve specs af en de prijs en dan maak ik een afweging.
Zou me misschien moeten bedwingen om te wachten en het toestel pas 2 maanden na de release te bestellen om alles af te wachten.qua reviews etc maar dat gaat hem niet worden denk ik.
Burp
Ik ben op vakantie op 15 juni, dus dat wordt sowieso afwachten. Denk dat ik het topic hier check of het ook echt een toptoestel is. (hoewel ik daar eigenlijk helemaal niet bang voor ben)Verwijderd schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:57:
Wat gaan jullie doen, gelijk bestellen zodra mogelijk, of eerst wat goeie en onderbouwde reviews afwachten en dan besluiten om wel/niet te bestellen?
Blijkt dat OP beide winkels die ze in China hadden alweer gesloten heeft...
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
dat kun je checken met de verschillende netwerk frequentie websites zoals http://willmyphonework.net/sander_bos schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:49:
Zou OnePlus 1 variant maken van de 5? Zit nog 2 maanden hier in China en wilde 'm hier gaan halen, echter moet hij natuurlijk wel alle Nederlandse netwerken ondersteunen...
Ik verwacht dat ze weer losse versies gaan maken. Bij de OPO, OP2, OPX en OP3T hadden ze verschillende versies voor verschillende gebieden. Op de OnePlus website staat bij de Chinese versie het volgende:sander_bos schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:49:
Zou OnePlus 1 variant maken van de 5? Zit nog 2 maanden hier in China en wilde 'm hier gaan halen, echter moet hij natuurlijk wel alle Nederlandse netwerken ondersteunen...
Band 20 (800Mhz) ontbreekt dus op dat model. Wellicht kan je een Aziatisch model daar kopen, die heeft ondersteuning voor dezelfde frequenties.Noord-Amerikaans model
WCDMA: Banden 1/2/4/5/8
FDD-LTE: Banden 1/2/4/5/7/8/12/17/30
CDMA EVDO: BC0
Europees/Aziatisch model
WCDMA: Banden 1/2/5/8
FDD-LTE: Banden 1/3/5/7/8/20
TDD-LTE: Banden 38/40
Chinees model
WCDMA: Banden 1/2/5/8
FDD-LTE : Banden 1/3/5/7/8
TDD-LTE: Banden 38/39/40/41
TD-SCDMA : Banden 34/39
CDMA EVDO: BC0
Zal een beetje van de uiteindelijke prijs afhangen denk ik. De kans is vrij groot dat ik onmiddellijk bestel aangezien mijn vriendin zit te azen op mijn huidig toestel omdat haar phone niet goed meer werkt.Verwijderd schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:57:
De OP3 heb ik later besteld - half september nadat de voorraad in augustus eerst 'op was'. Dus toen waren er al veel lovende reviews.
Wat doen jullie trouwens met die extra verzekering die ze altijd(?) aanbieden? Dat ging via een Duitse firma als ik mij niet vergis. Iemand ervaringen mee?
Ik heb een budget van 350 euro per jaar voor een telefoon. Het was een HTC M7 die kapot ging. Telefoon kostte toen 700 euro dus in plaats van 2 jaar moest ik 2,5 jaar doen met de telefoon. Uiteindelijk 3 jaar gehaald dus ik kon de reparatiekosten gewoon afschrijven.
Verder valt diefstal gewoon onder de inboedelverzekering of reisverzekering en ben ik redelijk voorzichtig met mijn telefoon. Niet bij mijn sleutels in de zak etc. Voor mij heeft een verzekering geen toegevoegde waarde.
[ Voor 4% gewijzigd door The_Worst op 01-06-2017 14:34 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Even opgezocht:-ION- schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 14:34:
Met een creditcard ben je toch ook verzekerd tegen schade door eigen toedoen?
Maar dat zal mss wat verschillen van kaart tot kaart en bank tot bank.Verlengde garantie: met deze verzekering heb je twee jaar extra garantie boven op de wettelijk verplichte garantieperiode.
Aankoopbescherming: deze verzekering verzekert je aankopen gedurende 90 dagen na aankoop tegen diefstal met braak of geweld en tegen accidentele schade. Koop je een dure trui en scheur je een week later de mouw aan een deurklink? Geen probleem, ook dergelijke schade is gedekt.
Yup, ik heb hier in huis zowel een Silver als Gold Mastercard; zelfs tussen die twee zijn er al grote verschillen in dekking, garanties en service.JanAd schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 14:49:
[...]
Even opgezocht:
[...]
Maar dat zal mss wat verschillen van kaart tot kaart en bank tot bank.
Ik vind 90 dagen trouwens wel erg karig; dan kan je beter geen jaarkosten voor een creditcard betalen maar je inboedelverzekering flink ophogen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
De specs geloof ik eigenlijk blindelings wel. Oneplus heeft al aardig wat uitgelekt en heb vertrouwen in het bedrijf. Hoop alleen wel dat ze de prijs niet te hoog leggen want dan hoeft het van mij niet.
Denk eerder dat je moet denken tussen de 550 - 600 euroaaaido schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:17:
Als de prijs van de OP5 rond de 500 is haal ik het meteen.
De specs geloof ik eigenlijk blindelings wel. Oneplus heeft al aardig wat uitgelekt en heb vertrouwen in het bedrijf. Hoop alleen wel dat ze de prijs niet te hoog leggen want dan hoeft het van mij niet.
waarom?erreen schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:19:
[...]
Denk eerder dat je moet denken tussen de 550 - 600 euro
Dat denkt ie. Natte vinger werk, net zoals elke andere hoop/schatting/vermoeden etc.
We zullen nog even geduld moeten tonen, hoe moeilijk dat ook is
Goeie vraag, kan ik geen onderbouwd antwoord op geven.
lucht is blauw, water is nat en telefoons worden duurder.
Betere spec's, hogere prijs. OP3t kost 439 Doe er minimaal 100 bij voor de OP5
zit je tegen de 550 aan.
Heb voor mij 600 in gedachten, kan het (hopelijk) alleen maar meevallen
Uiteraard, is allemaal koffiedik kijken. Zie mijn post hierboven.Ossi schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:29:
[...]
Dat denkt ie. Natte vinger werk, net zoals elke andere hoop/schatting/vermoeden etc.
ja dat begrijp ik, maar ik ben beniewd waar hij dat op baseerd. Als in, heeft zijn schatting/vermoeden ook nog enige ruchtbaarheid of is het volledig uit de lucht gegrepen.Ossi schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:29:
[...]
Als hij had gezegd dat India Today gebaseerd op een vergelijking met de 3T de prijs op 40,000 rupees oftewel ongeveer 570 euro schat, tja dan is het een ander verhaal (http://indiatoday.intoday...sible-price/1/968133.html)
Is dus nergens op gebaseerdpannekoek schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:33:
[...]
ja dat begrijp ik, maar ik ben beniewd waar hij dat op baseerd. Als in, heeft zijn schatting/vermoeden ook nog enige ruchtbaarheid of is het volledig uit de lucht gegrepen.
Als hij had gezegd dat India Today gebaseerd op een vergelijking met de 3T de prijs op 40,000 rupees oftewel ongeveer 570 euro schat, tja dan is het een ander verhaal (http://indiatoday.intoday...sible-price/1/968133.html)
Prijzen aldaar :
6GB/64GB : 411$
6GB /128GB : $500
8GB/128GB : $587
Dus dan zou ik die eerder ook rond de 500 plaatsen dan wel de 600
Maar de prijs zal vermoedelijk 't enigste zijn dat nog niet gelekt is met de launch....
[ Voor 46% gewijzigd door Benjike op 01-06-2017 15:42 ]
De 3T kost daar 35.000 rupees, de 5 schatten ze op 40.000 rupees. Als je die procentuele prijsstijging doorrekent naar euro's dan kom je op €501,70 uit. Met andere woorden: die bron voorspelt een pricetag van €499.pannekoek schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:33:
[...]
ja dat begrijp ik, maar ik ben beniewd waar hij dat op baseerd. Als in, heeft zijn schatting/vermoeden ook nog enige ruchtbaarheid of is het volledig uit de lucht gegrepen.
Een heel logische pricetag gezien het €479 model van de site is gehaald, het verschil naar de 5 is dan erg klein.
Dikke kans dat het 8GB/128GB model (er vanuitgaande dat het base model 64GB behoud) dan 549 gaat kosten.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Heb je een link? Want anders dan de Z17 mini kan ik niets vinden eigenlijk.Benjike schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:40:
Zag daarnet dat de Z17 (nubia) is gelanceerd, ook met een SnapDragon 835, dual camera, 8GB RAM (maar ook een met 6GB)
Prijzen aldaar :
6GB/64GB : 411$
6GB /128GB : $500
8GB/128GB : $587
Dus dan zou ik die eerder ook rond de 500 plaatsen dan wel de 600
Maar de prijs zal vermoedelijk 't enigste zijn dat nog niet gelekt is met de launch....
http://www.nubia.com/nubiaz17Ossi schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:59:
[...]
Heb je een link? Want anders dan de Z17 mini kan ik niets vinden eigenlijk.
denk deze
Hierbij de link...Ossi schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:59:
[...]
Heb je een link? Want anders dan de Z17 mini kan ik niets vinden eigenlijk.
(had ik niet bijgevoegd, daar dit niet echt over de OP5 ging)...
https://www.gizmochina.co...ss-design-snapdragon-835/
[ Voor 9% gewijzigd door Benjike op 01-06-2017 16:10 ]
En de geesten worden rijp gemaakt voor de prijsverhoging:
https://www.gizmochina.co...-oneplus-3t-says-analyst/
[ Voor 53% gewijzigd door Señor Sjon op 01-06-2017 16:29 ]
en dan moet er natuurlijk nog een hoesje/cover bij en een extra oplader voor op't werk...Richh schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:51:
[...]
De 3T kost daar 35.000 rupees, de 5 schatten ze op 40.000 rupees. Als je die procentuele prijsstijging doorrekent naar euro's dan kom je op €501,70 uit. Met andere woorden: die bron voorspelt een pricetag van €499.
Een heel logische pricetag gezien het €479 model van de site is gehaald, het verschil naar de 5 is dan erg klein.
Dikke kans dat het 8GB/128GB model (er vanuitgaande dat het base model 64GB behoud) dan 549 gaat kosten.

Look into the shadows. What do you 5ee?

Teaser game is on

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Nieuwste foto van de OP5!
Verstopt onder de 3T
Hij lijkt net iets kleiner te zijn dan de 3T. Dus als het scherm net zo groot blijft, dan hebben ze nu kleinere bezels.
*edit*
Damn it, net te laat
[ Voor 6% gewijzigd door Ossi op 01-06-2017 17:24 ]
en een oplader voor in de autoJanAd schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 16:42:
[...]
en dan moet er natuurlijk nog een hoesje/cover bij en een extra oplader voor op't werk...
Nee, het betekent dat de OP5 maar een schim zal zijn, van wat de 3T isVerwijderd schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 17:13:
Misschien betekend dat de OP5 onder de 3T ligt dat de prijs lager zal zijn?
Ik was overigens ook bang dat ik niet bij de launch kon zijn, want ik heb een CCNA 2 final te maken op 15 juni, gelukkig wel in de middag, maar dan zit ik niet thuis
Nee, dat kan helaas niet, of je moet graag willen dat wij je constant taggen bij elk nieuw bericht, maar dat is ook zo watVerwijderd schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:38:
Offtopic vraagje: Kan je ergens instellen dat je een melding krijgt als er een nieuwe reactie is op dit forum?
Qua software totaal niet. Laat vaak te wensen over. Ik zou dan voor een tweedehands OnePlus 3T gaan. Die zal rond de 350 euro zijn dan, gok ik.tommymeerNL schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 19:54:
P.s. is de Honor 8 pro een goed alternatief als de Oneplus 5 te duur wordt? Honor 8 Pro is €549
Ja, er is inderdaad veel uitgelekt, maar dat zijn juist heel veel verschillende geruchten. Het enige wat bevestigd is, is dat de OnePlus 5 een Snapdragon 835 krijgt.alwaysleft schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:54:
Thanks!Benjike schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 08:12:
New day, new "leak"/weetje...
Blijkbaar wordt de OP5 nog 'dunner' dan de 3T...
https://www.gizmochina.co...-juicy-oneplus-5-details/
Haha, huilenTorcane schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:18:
Tip: als de OnePlus 5 aangekondigd is, wordt er een nieuw topic geopend met vernieuwende topic-startTHEALPHA schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:05:
Ik ben op vakantie op 15 juni, dus dat wordt sowieso afwachten. Denk dat ik het topic hier check of het ook echt een toptoestel is. (hoewel ik daar eigenlijk helemaal niet bang voor ben)
Thanks!Señor Sjon schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 16:28:
Die verklaart gelijk een hoop lekken met de camera linksboven.
En de geesten worden rijp gemaakt voor de prijsverhoging:
https://www.gizmochina.co...-oneplus-3t-says-analyst/
En wellicht een Dash Car ChargerJanAd schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 16:42:
en dan moet er natuurlijk nog een hoesje/cover bij en een extra oplader voor op't werk...
Had hem gezien ja, spannuunndddDark_Angelus schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 17:04:
https://twitter.com/oneplus/status/870293911788548096
[afbeelding]
Teaser game is on
Ten eerste is hier band 20 niet ondersteund.
Ten tweede verschillen de prijzen van de 2 webshops enorm en de specs komen niet overeen wat je zou verwachten. O.a. 8GB RAM met 64 GB intern geheugen, dacht dat dit 6GB ging worden + 4000mAh i.p.v. 3600mAh.
https://www.kimovil.com/e...-oneplus-5#device-profile
Wat vinden jullie hier van?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ooh dat zou zonde zijn want daar geloofd niemand hier in.Ossi schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 17:05:
Dus als het scherm net zo groot blijft, dan hebben ze nu kleinere bezels
"teaser" game is al weken on toch?Dark_Angelus schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 17:04:
https://twitter.com/oneplus/status/870293911788548096
[afbeelding]
Teaser game is on
Blijkbaar hebben ze bij androidauthority een verpakking te pakken gekregen met de 'dual camera Clearer photos'...
http://www.androidauthori...-packaging-leaked-776909/
Vermoedelijk volgende leak/teaser...
Dat zou de jackpot zijn als we die specificaties en die prijs moeten betalen.Liev schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 07:25:
http://m.geekbuying.com/i...phone---Black-379084.html
450 dollar, als dat nou eens zou kloppen
Even theoretisch; dat is dan dus ongeveer 405 Euro + 21% BTW = net iets onder de 500 Euro?Liev schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 07:25:
http://m.geekbuying.com/i...phone---Black-379084.html
450 dollar, als dat nou eens zou kloppen
sorry to burst your bubble, maar geekbuying en gearbest hebben beiden een placeholder op hun website staan van 449. Ik durf daar geen pijl op te trekken. Daarnaast gaat het langs die kanalen altijd voor meer dan via het officiele kanaal natuurlijk, uitzonderingen daargelaten.MAX3400 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 08:46:
[...]
Even theoretisch; dat is dan dus ongeveer 405 Euro + 21% BTW = net iets onder de 500 Euro?
Discussie is al eerder geweest, maar bij voorgaande toestellen was het $=€ incl. BTW.MAX3400 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 08:46:
[...]
Even theoretisch; dat is dan dus ongeveer 405 Euro + 21% BTW = net iets onder de 500 Euro?
Apart die retail box, men kan nog op een rode stemmen.
Maar door de huidige koers gaat de directe dollar euro conversie niet meer op.Señor Sjon schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:19:
[...]
Discussie is al eerder geweest, maar bij voorgaande toestellen was het $=€ incl. BTW.
Apart die retail box, men kan nog op een rode stemmen.
1 U.S. dollar =Donstil schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:17:
[...]
Maar door de huidige koers gaat de directe dollar euro conversie niet meer op.
0.891321205 Euros
maakt 400 euro op 450 dollar (afgerond), lijkt me stug, maar ik neem er twee als het zo is haha (okgeintje)
Dat is niet veel anders dan bij de 3T bijvoorbeeld. Maar again, deze discussie is al geweest in dit topic. We hebben meer aan echte prijsinformatie.Donstil schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:17:
[...]
Maar door de huidige koers gaat de directe dollar euro conversie niet meer op.
Yup. Alleen betalen we 21% BTW in Nederlandpannekoek schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:20:
[...]
1 U.S. dollar =
0.891321205 Euros
maakt 400 euro op 450 dollar (afgerond)
In de VS betalen ze ook geen $450 hoor, sales tax welke later berekend wordt is al snel 7,5%
484euro is ineens een stuk minder interessant hahaDonstil schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:23:
[...]
Yup. Alleen betalen we 21% BTW in Nederland![]()
In de VS betalen ze ook geen $450 hoor, sales tax welke later berekend wordt is al snel 7,5%
Niks geen well done Oneplus. Dat heet inflatie (oke, een klein beetje marketing voor de OPO). Wat wordt er nu niet duurder? Jij wilt betere spec's voor nagenoeg dezelfde prijs? Dream on.jahallow schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:53:
Over de prijs: ik ben ook wel bereid om tot €500 te gaan, maar eigenlijk raar. Ik ben toen volledig mee gegaan in de hype voor de OPO, die kostte €299!!! Moest je wel twintig sites F5-en voor een *#$* invite, maar volgens mij was dat toen ook gewoon een telefoon met de op dat momente beste specs. Nu komt er dus weer een Oneplus met de huidige topspecs, maar toch hebben ze ons zover gekregen blij te zijn met een 'maar' 50% duurdere telefoon dan de eerste... Well done Oneplus
In verhouding was de OneplusOne even high end als de oneplus5 zo is anders hoor, alleen dan een x aantal jaar later... Onderdelen zijn niet persé duurder geworden lijkt me?erreen schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:59:
[...]
Niks geen well done Oneplus. Dat heet inflatie (oke, een klein beetje marketing voor de OPO). Wat wordt er nu niet duurder? Jij wilt betere spec's voor nagenoeg dezelfde prijs? Dream on.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Juist je zegt het zelf al, in verhouding.Ewivis schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:00:
[...]
In verhouding was de OneplusOne even high end als de oneplus5 zo is anders hoor, alleen dan een x aantal jaar later... Onderdelen zijn niet persé duurder geworden lijkt me?
Twee jaar geleden het topmodel van Samsung S6 edge was ook "maar" 650 euro. Betaal je nu ook dik 800 voor, voor het topmodel.
Onderdelen zijn verhoudingsgewijs niet duurder geworden, maar de dollar/euro koers is een stuk minder goed als toen.Ewivis schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:00:
In verhouding was de OneplusOne even high end als de oneplus5 zo is anders hoor, alleen dan een x aantal jaar later... Onderdelen zijn niet persé duurder geworden lijkt me?
Dat daar buiten gelaten maakte OnePlus met de One geen of bijna geen winst.
Aangezien geen winst maken echt geen solide business model is, zijn de toestellen duurder geworden. Daarbij gaven ze bij de One echt 0 uit aan marketing, waardoor die kosten ook niet terugkomen in de verkoopprijs.
Dat zei ik dus ook al, marketing (verkoopstrategie of hoe je het wilt noemen). Alleen in die zin dat ze hun eerste toestel bekendheid hebben gegeven door o.a. de lage verkoopprijs.rens-br schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:05:
[...]
Onderdelen zijn verhoudingsgewijs niet duurder geworden, maar de dollar/euro koers is een stuk minder goed als toen.
Daar buiten gelaten maakte OnePlus met de One geen of bijna geen winst.
Aangezien geen winst maken echt geen solide business model is, zijn de toestellen duurder geworden. Daarbij gaven ze bij de One echt 0 uit aan marketing, waardoor die kosten ook niet terugkomen in de verkoopprijs.
Klopt ja, puur omdat we het willen betalen lijkt me?erreen schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:04:
[...]
Juist je zegt het zelf al, in verhouding.
Twee jaar geleden het topmodel van Samsung S6 edge was ook "maar" 650 euro. Betaal je nu ook dik 800 voor, voor het topmodel.
Klopt, geen winst bij de OnePlusOne, dus ik snap wel dat ze meer gaan vragen. Wat mij apart mogen ze ook wel winst maken, dat geeft niks. Maar ze moeten wel aantrekkelijk blijven toch?rens-br schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:05:
[...]
Onderdelen zijn verhoudingsgewijs niet duurder geworden, maar de dollar/euro koers is een stuk minder goed als toen.
Daar buiten gelaten maakte OnePlus met de One geen of bijna geen winst.
Marketing hoeven ze volgens mij niet te doen eigenlijk. Ze worden toch nooit zo groot als Samsung...
Mijn vriendin oid zal nooit een OnePlus kopen, puur omdat ze niet naar specs kijkt (hij moet een goede camera hebben, dus een s7 aangeschaft
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Ben ik inderdaad deels met je eens. Het doel van OnePlus zal echt niet zijn om ooit zo groot te worden als Samsung. Maar 'de nummer 3' worden lijkt mij wel een mooi doel. En dat ga je niet alleen bereiken door topmodellen neer te zetten voor een scherpe prijs in een niche markt. Je moet dan echt het grote publiek opzoeken en dat kan nou eenmaal alleen door marketing.Ewivis schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:10:
Klopt, geen winst bij de OnePlusOne, dus ik snap wel dat ze meer gaan vragen. Wat mij apart mogen ze ook wel winst maken, dat geeft niks. Maar ze moeten wel aantrekkelijk blijven toch?
Marketing hoeven ze volgens mij niet te doen eigenlijk. Ze worden toch nooit zo groot als Samsung...
Mijn vriendin oid zou nooit een OnePlus kopen, puur omdat ze niet naar specs kijkt (hij moet een goede camera hebben, dus een s7 aangeschaft)
Prijsverhoging heeft inderdaad deels te maken met het feit dat we het willen betalen. Maar zoals al eerder gezegd toestellen zijn door de koers ook gewoon +/- 50 euro duurder geworden.Klopt ja, puur omdat we het willen betalen lijkt me?
De S6 Edge met 64GB was bij release zelfs 949€ (prijs van Coolblue in België - ik heb er toen eentje in pre-order besteld) Ik denk dat de gewone S6 32GB toen rond de 650€ zat.erreen schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:04:
[...]
Juist je zegt het zelf al, in verhouding.
Edit: ff gepiept op Tweakers zelf en yup 849€ voor de 32GB versie
[ Voor 15% gewijzigd door JanAd op 02-06-2017 15:34 ]
eigenlijk van de gekke, 949,00 euro voor een telefoontje.JanAd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:31:
[...]
De S6 Edge met 64GB was bij release zelfs 949€ (prijs van Coolblue in België - ik heb er toen eentje in pre-order besteld) Ik denk dat de gewone S6 32GB toen rond de 650€ zat.

Zo een inflatie van 50% in 4 jaar. Dat is wel heel extreemerreen schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:59:
[...]
Niks geen well done Oneplus. Dat heet inflatie (oke, een klein beetje marketing voor de OPO). Wat wordt er nu niet duurder? Jij wilt betere spec's voor nagenoeg dezelfde prijs? Dream on.

Ik betaalde in 2004 op release ook bijna €1000 voor een Nokia 9500.JanAd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:31:
[...]
De S6 Edge met 64GB was bij release zelfs 949€ (prijs van Coolblue in België - ik heb er toen eentje in pre-order besteld) Ik denk dat de gewone S6 32GB toen rond de 650€ zat.
Edit: ff gepiept op Tweakers zelf en yup 849€ voor de 32GB versie
Lekker goedkoop dus mijn huidige S8+
[ Voor 44% gewijzigd door Donstil op 02-06-2017 18:31 ]
Ach, dat is precies dezelfde "dooddoener" waarom je in Amsterdam Centrum amper nog een huis kan kopen zonder dubbelmodaal te verdienen. En dan nog heb je misschien maar een 80 vierkante meter.Donstil schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 18:28:
[...]
Zo een inflatie van 50% in 4 jaar. Dat is wel heel extreem
"We" zijn met zijn allen gek geworden op mobiel leven; "we" vragen dus steeds meer van onze devices. En zolang fabrikanten kunnen vragen wat ze willen en "we" komen als makke lammetjes het geld brengen, dan blijft de prijs stijgen.
Ergo, 500 tot 600 Euro voor een betrekkelijk goede smartphone vind ik normaal; alles daarboven moet een hele goede reden hebben om de extra Euro's waard te zijn.
https://www.androidheadli...to-launch-in-q4-2017.html
Dit topic is gesloten.
Gebruik de zoekfunctie voor je iets post. Veel 'nieuws' wordt nu dubbel gepost
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem
Berichten over Pop-up Stores: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up
De OP5 zal op 20 juni om 18:00 uur (Beneluxtijd) gepresenteerd worden.
Hieronder de link naar het live event:
YouTube: OnePlus 5 - Launch Live Event