[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:23
BobbLeeSwaggr schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:23:
Er komt een nieuw Kill assist systeem _/-\o_
Als je iemand ''knocked '' en je maat fished hem krijg jij je Kill en je maat de assist.
Beter doen ze gewoon dat degene die de meeste damage heeft gedaan de kill krijgt. Wat als ik nu 3 keer iemand tag en mn maat geeft de laatste 1 hit, dan krijgt hij de kill terwijl die max 25% dmg heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

@kazzzdafke Klinkt goed! Dank voor je update.
Vanavond weer even aanvuren denk ik!

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • +4 Henk 'm!
HowsMyApple schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:27:
[...]

Beter doen ze gewoon dat degene die de meeste damage heeft gedaan de kill krijgt. Wat als ik nu 3 keer iemand tag en mn maat geeft de laatste 1 hit, dan krijgt hij de kill terwijl die max 25% dmg heeft gedaan.
Ze moeten kills gewoon op team niveau bij houden, heb je deze hele discussie niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraco
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 22:39
Klinkt ook als een strakplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:49
Eum... Op de motorcycle, wanneer onder vuur, stoppen aan huizen = verschrikkelijke lag... :(

Never ever financial advice...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 11-08 18:37

Gisteren heeft iemand mijn triple kill nog opgenomen! Heerlijk die M416 :D

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

beebie121 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:17:
hmm n.a.v. je post @SouLLeSSportal eens gegoogled.

kom ik hierop: https://pvplive.net/c/pla...art-best-gun-weapon-stats

dit is handige info vind ik.
FYI: DIE data is enkele maanden oud .......

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Lipst3r schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:27:
[video]

Gisteren heeft iemand mijn triple kill nog opgenomen! Heerlijk die M416 :D
Ziet er lekker vaag uit in de replay, die 2e/3e kill gaan dwars door de muur heen :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 11-08 18:37
Angeloonie schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:52:
[...]

Ziet er lekker vaag uit in de replay, die 2e/3e kill gaan dwars door de muur heen :P
Ja 3rd person aim en met Q. Alleen zie je dat zeer slecht als je spectate :p

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
himlims_ schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:48:
[...]

FYI: DIE data is enkele maanden oud .......
Klopt. dat stond 2 posts na die van mij ook al.
Tsurany heeft een mooie gepost daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Lipst3r schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:06:
[...]

Ja 3rd person aim en met Q. Alleen zie je dat zeer slecht als je spectate :p
kunt toch ook gewoon door muur heen schietne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Hoi :D

Nieuw hier in dit topic, want ik heb de game pas sinds gisteren. Een goede vriend van mij (Snarf) stond er op dat ik de game nu eens ging aanschaffen.

Gisteren ff duo's gespeeld, was enkele keren vet spannend. Een keer derde en een keer vierde geworden.

Zonet nog even solo geoefend en na enkele faalpotjes...

Chicken Dinner

Wel veel geluk maar winning is winning :9 was vet spannend zeker op het einde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 20:47
Volgende keer F12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02:30
himlims_ schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:22:
[...]

kunt toch ook gewoon door muur heen schietne?
Nee je kan in dit spel nergens doorheen schieten, met als enige uitzondering ramen.
Deuren en hekken kan je breken met wapens, maar zolang je nog het oppervlak er van raakt wordt de kogel gestopt.
Penetratie komt wel mogelijk in de toekomst.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ShatterNL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-08 14:25
Weer een nieuwe versie van mijn map vandaag :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AKQOakm.jpg

http://imgur.com/a/jYb9l
Two versions: ShatterNL's PUBG Map and Caturner's GIS Overlay!

You can also find this guide on Steam

Or discuss it on the official Battlegrounds forum

Clarification on the legend:
  • Garages: Garage buildings that have a High % of spawning vehicles (Dacia/Motorbike-Sidecar)
  • Vehicle Spawn %: Possible locations where vehicles can spawn.
  • Boat Spawn %: Possible locations where boats can spawn.
  • Military Loot: Places where there's a higher % chance of finding Military Grade equipment. (Lvl 3 Gear, Attachments)
  • High % Loot (Red): High Risk, High Reward locations - Lots of players will go here if the airplane flies over or near it.
  • Medium % Loot (Yellow): Medium Risk, Medium Reward locations - Good for a squad of 3-4 players, but can vary based on RNG.
Main map legend idea inspired by /u/Pvtjace

0.7 Changes:
  • Reworked the ENTIRE map! 5k resolution, better and smaller markers with new icons and shadows underneath for better visibility.
  • Removed Low % Loot, as it was kinda useless to mark every small building for Low % of loot.
  • Removed "High % Gun Loot".
  • Added "Military Loot" markers! Places where there's a higher % chance of finding Military Grade equipment. (Examples what you can find here: Level 3 Armor/Helmets/Suppressors/Scopes)
  • A few "Vehicle Spawn %" markers have been added, since the last patch there are a few new locations (central Pochinki for example now has a spawn)
  • Changed "Spawn Island" from High to Low Loot.
  • By request on the Steam guide: I've added a version of my map with /u/c_a_turner :Caturner's amazing GIS Overlay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Neem je ook aanvullingen op je map aan? Of zet je er alleen op wat je zelf gezien hebt? Ik ken nog wel een paar voertuig spawns die ik niet op je kaart zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Toch sneu om Stalber zo nutteloos te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker bezig! Vind die aangepaste versie met de hoogtekaart er in echt ideaal! Heb je maps een tijd lang gebruikt naast het spel, nu wat minder nodig omdat ik het redelijk uit mijn hoofd geleerd heb na al die uren :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Angeloonie schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:54:
Toch sneu om Stalber zo nutteloos te zien :P
Inderdaad, helemaal rechtsboven in de kust mag van mij wel wat meer gebouwd worden, haven stadje ofzo... Ik kom daar echt letterlijk nooit, altijd ver van de cirkel en totaal nutteloos.

Wat me ook leuk lijkt is om ergens een grot aan de zee te hebben. Bijvoorbeeld aan de westkust van military island, daar vaar ik wel eens langs (om iets veiliger op de zuidkust van military island te landen als de cirkel daar uitkomt). Die rotswanden zijn echt perfect om een mooie grot in te bouwen die dan alleen per boot bereikbaar is, een soort riviertje onder de grond zeg maar. Of eventueel een duikboot haventje onder het eiland ofzo.

Je zou er natuurlijk ook kunnen komen door van boven de zee in te springen, maar zonder boot kom je dan natuurlijk niet meer weg. Zoiets lijkt me een leuke unieke loot plek waar je dus echt een boot voor nodig hebt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Gister bij een kennis getest, ook maar refund aangevraagd. Constante hang ups tijdens laden, of crappy performance. Zelfs voor een early access is het op dit moment 0... Wel echt balen, want we hadden toch zin in de game.

Geteste machines:

2x 1080 + i7 (geen idee welke, wel recent)

1x 1070 + i5-6600

Game starten gaat moeizaam, dan game gevonden, of hij blijft hangen + crash op laadscherm van match. of geluid gaat wel door.

Ik ga me niet in 90 bochten moeten wringen om een spel te spelen, zelfs voor early access is dit wel heel slecht.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VortexSB
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 14:14
corset schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:38:
Gister bij een kennis getest, ook maar refund aangevraagd. Constante hang ups tijdens laden, of crappy performance. Zelfs voor een early access is het op dit moment 0... Wel echt balen, want we hadden toch zin in de game.
<...>
Dit klinkt toch wel als een probleem bij jouw kant. Ik speel het met een stuk of 7 anderen en iedereen heeft acceptabele performance (hardware verschilt van i5+GTX970 tot i7+GTX1080 en van 1080p tot 1440p). Zoals je ook genoeg op internet kan vinden is het niet geweldig maar zeker goed speelbaar. En het laden duurt voor mensen met een HDD bij ons ongeveer een halve minuut en met SSD ongeveer 10 seconden.

Misschien eens een complete verse driver installatie doen voor je videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Geteste machines:

1x 1070 + i5-6600

Game starten gaat moeizaam, dan game gevonden, of hij blijft hangen + crash op laadscherm van match. of geluid gaat wel door.

Ik ga me niet in 90 bochten moeten wringen om een spel te spelen, zelfs voor early access is dit wel heel slecht.
Miljoenen mensen spelen het prima. Denk dat je zelf ook even naar je configuratie moet kijken.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShatterNL
Flamesz schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:48:
Neem je ook aanvullingen op je map aan? Of zet je er alleen op wat je zelf gezien hebt? Ik ken nog wel een paar voertuig spawns die ik niet op je kaart zie.
Tuurlijk! Sta altijd open voor suggesties/feedback! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:03

Geteste machines:

1x 1070 + i5-6600

Als ik zie dat het momenteel het op 2 na meest gespeelde spel op Steam is dan denk ik niet dat het aan het spel ligt dat het niet draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
jopie schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:48:
[...]

Als ik zie dat het momenteel het op 2 na meest gespeelde spel op Steam is dan denk ik niet dat het aan het spel ligt dat het niet draait.
Gek dat als ik de reviews lees en de "guides" om het op te lossen zoals: "zet alles naar minimum en herstart spel, zet alles naar max als het eenmaal geladen is". Ligt het niet alleen aan mij. Gek genoeg laat 1 google dat ook al zien. Maar gelukkig dat we paragnosten in het topic hebben _/-\o_

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
ShatterNL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:48:
[...]

Mag ik kleine suggestie doen? Door mijn kleurenblindheid lijkt het in eerste opzicht dat er geen rode cirkels meer zijn.

Misschien zouden de cirkels een lichtere border kunnen krijgen of het rood iets donkerder.

Zie maar of je er wat mee doet :P

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShatterNL
Ollievssn schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:54:
[...]

Mag ik kleine suggestie doen? Door mijn kleurenblindheid lijkt het in eerste opzicht dat er geen rode cirkels meer zijn.

Misschien zouden de cirkels een lichtere border kunnen krijgen of het rood iets donkerder.

Zie maar of je er wat mee doet :P
Oeh, zal er eens naar kijken, ben zelf ook kleurenblind en heb er geen last van, maar ik zal eens kijken of ik voor de volgende versie het duidelijker kan maken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

corset schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:52:
[...]

Gek dat als ik de reviews lees en de "guides" om het op te lossen zoals: "zet alles naar minimum en herstart spel, zet alles naar max als het eenmaal geladen is". Ligt het niet alleen aan mij. Gek genoeg laat 1 google dat ook al zien. Maar gelukkig dat we paragnosten in het topic hebben _/-\o_
Ook datums bekeken? Er is een verschil tussen de staat van het spel in maart en nu. Veel performance/FPS guides zijn van maart en totaal niet meer van toepassing.

Met jullie setups, mits fatsoenlijk voorzien van drivers e.d., kan je het spel met default settings gewoon draaien. Optimaliseren is een ander ding. Niet opstarten, crashes en dat soort extremen zal hoogstwaarschijnlijk toch echt in je eigen systemen zitten (zeker als ze het allebei niet doen).

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
ShatterNL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:48:
[...]

https://www.dropbox.com/s...t/MapSuggesties.png?raw=1

Hier jouw map met 15 spawns die ik zo snel nog miste.
Te zien bij Zharki, Hospital, Primorsk, tussen Gatka en swamp, quarry, bij de bruggen, Rozhok, zuidelijk van mylta power, villa en noordelijk van villa.

Sommigen zitten er misschien een paar meter naast, maar de meeste zijn accuraat en heb ik meerdere keren zien spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
[...]

Dit toontje alleen al. Zoek het maar lekker zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ghighoegha schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:42:
[...]

Dit toontje alleen al. Zoek het maar lekker zelf uit
Ach, het niveau "lawl ik weet niks van wat je al hebt gedaan en ik weet niks van de problemen met het spel maar ik weet 100% zeker dat het aan jullie computers ligt!" is nou ook niveau 0 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
[...]

Dat het spel niet echt soepel loopt voor de meesten en af en toe crashed klopt. Maar als je er constant niet in komt ligt dat gewoon aan je pc, hetzij gpu/geluidskaart drivers hetzij windows update, hetzij andere programmas die conflicteren ermee of whatever maar tegen statistieken kan je weinig doen. :) paar miljoen die het wel kunnen spelen weerleg je gewoon niet met 1 of 2 pc setups die blijkbaar er niet mee werken met de software die er op staat.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exploitz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-01 21:54
Op mijn i5 @4.4ghz & gtx 970 bijna overal stabiel 70+ fps :)
Dit zijn mijn settings: https://cdn.discordapp.co...858058/Screenshot_149.png

Op de wat rustigere plekken 90-100 fps.

[ Voor 10% gewijzigd door exploitz op 22-06-2017 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
corset schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:51:
[...]

Ach, het niveau "lawl ik weet niks van wat je al hebt gedaan en ik weet niks van de problemen met het spel maar ik weet 100% zeker dat het aan jullie computers ligt!" is nou ook niveau 0 ;)
Ik ben in 70 uur 3x gecrashed volgens mij. Verder loopt het prima. Bijzonder dat het op die drie machines dan niet werkte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
Een bekende van me waarbij het spel eerst prima liep heeft ook sinds kort elke paar minuten crashes, die met geen mogelijkheid opgelost lijken te kunnen worden. Dus zomaar zeggen dat het wel aan Corset zal liggen is ook een beetje simpel, hij is zeker niet de enige die dit probleem heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Flamesz schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 17:17:
Een bekende van me waarbij het spel eerst prima liep heeft ook sinds kort elke paar minuten crashes, die met geen mogelijkheid opgelost lijken te kunnen worden. Dus zomaar zeggen dat het wel aan Corset zal liggen is ook een beetje simpel, hij is zeker niet de enige die dit probleem heeft.
Straks krijg ik te horen dat jij een alt account bent + alle mensen met problemen ook :+

Ik vind fans van het spel echt niet erg, maar dit niveau van "het spel is niks fout aan, het ligt aan jou" is echt.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
corset schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 17:59:
[...]

Straks krijg ik te horen dat jij een alt account bent + alle mensen met problemen ook :+

Ik vind fans van het spel echt niet erg, maar dit niveau van "het spel is niks fout aan, het ligt aan jou" is echt.. _/-\o_
Gaat er waarschijnlijk meer om dat je zegt dat het zelfs voor een early acces titel ontzettend slecht is allemaal. Terwijl miljoenen mensen het spel wel normaal kunnen spelen ook met mindere specificaties. Jammer dat het dan net bij jou niet werkt. En met jou vast nog een aantal, maar die zijn op een hand te tellen.

Daarnaast zeg je dat je geen zin hebt je om in 90 bochten te wringen om het spel wel werkende te krijgen. Dan hoef je hier ook geen uitgebreide hulp te verwachten denk ik zo.

[ Voor 11% gewijzigd door ghighoegha op 22-06-2017 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Gisteren weer zo'n pot gehad van... nou dat was er weer eentje. begin bij apps naast school, beetje loot, paar shotgun kills van de resterende andere spelers daar, dan stuk oversteken naar het oosten. Loop ik de hoek om staat er daar een een bosje te humpen ofzo, maar enige wat er gebeurd als ik schiet is dat die weg sprint, 7(!) hits nodig van vector en scar om hem eindelijk even tot stilstand te laten komen. kar98 upgradeje gedaan.
Komen er 2 naar mijn gebouw, 1 simpele kill, die was lopend, 2de in de uaz, raakt een boom, staat gelijk stil en reed daarna nooit meer verder.
Toen naar mil base eiland gereden, rijd ik de heuvel over, zie ik iets in het gras, omgedraaid teruggereden en ja hoor bushwookie, even bijsturen en ook die wookie'd niet meer. AWM opgepakt, ghillie opgepakt. Lopend naar volgende heuvel, ik scan de omgeving, en op het moment dat ik naar rechts draai staat er letterlijk 2 meter van mij af iemand op, is net iets sneller en ggwp rip AWM. :(
Hij lag net achter een richeltje die ik van onderen niet kon zien, maar waarom die dik 5 sec wachtte weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
exploitz schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 17:03:
Op mijn i5 @4.4ghz & gtx 970 bijna overal stabiel 70+ fps :)
Dit zijn mijn settings: https://cdn.discordapp.co...858058/Screenshot_149.png

Op de wat rustigere plekken 90-100 fps.
Die 4.4Ghz doet het hem.

Alas; mijn settings zijn iets hoger dan de jouwe, maar ik zit ook zo rond de 70+ :) Heb post-processing op medium omdat ik die geblurde wapens bij ADS opzich toch wel prettig vind. Effecten ook op medium.

Shadows weer op low gezet, ik zei gister dat die prima medium konden, en dat kan als 50+ fps ook prima is, maar het snoept toch 20fps :+

Edit: En dan heb ik toch ineens drops naar de 40 na het tikken van dit bericht. Ach, c'est la vie, en gelukkig amper input lag in deze game.

[ Voor 9% gewijzigd door Eduardboon op 22-06-2017 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Net even met die VSS gespeeld maar gadverdamme wat is dat een kut wapen zeg. Squad van 3, ik schiet op ze, raak ze stuk voor stuk ~5 keer, geen kill. Had ook nog een m416 zonder silencer waar ik minimaal 2 kills mee had gehaald, maar ik dacht ff sneaky te gaan. Nee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Flamesz schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:40:
[...]

https://www.dropbox.com/s...t/MapSuggesties.png?raw=1

Hier jouw map met 15 spawns die ik zo snel nog miste.
Te zien bij Zharki, Hospital, Primorsk, tussen Gatka en swamp, quarry, bij de bruggen, Rozhok, zuidelijk van mylta power, villa en noordelijk van villa.

Sommigen zitten er misschien een paar meter naast, maar de meeste zijn accuraat en heb ik meerdere keren zien spawnen.
heb eens een streamer gezien, waarbij de "m"-functie (map) visueel vervangen was dmv een vergelijkbare map als jij linkt. Ofwel; de ingame map, vervangen door een met 'loot' en 'spawn' plaatsen.

iemand enige idee hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Flamesz schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 17:17:
20% van mijn games klappen eruit (CTD) of lopen vast. Dus van de 10 potjes die ik speel kan ik er (gemiddeld genomen) 2 niet uitspelen. :/

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
himlims_ schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 01:00:
[...]

heb eens een streamer gezien, waarbij de "m"-functie (map) visueel vervangen was dmv een vergelijkbare map als jij linkt. Ofwel; de ingame map, vervangen door een met 'loot' en 'spawn' plaatsen.

iemand enige idee hoe?
Ik zou niet weten hoe maar ik denk dat hij hiervoor makkelijk een penalty of ban zou kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-06 12:31
corset schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 17:59:
[...]

Enige tips die ik kan geven:

1. Spel geïnstalleerd op een SSD?
2. Haal al je launch options in Steam weg.
3. Delete de config.
4. Daarnaast zou je de voorlaatste gpu driver kunnen proberen.
5. SLI issues heb ik nog weinig over gelezen. Probeer anders 1 x 1080 (zou genoeg FPS moeten geven)
6. Probeer full screen en op 1 scherm (mits je meerdere schermen hebt)

Succes! :>

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 15:32
Ik speel dit spel nu een tijdje al op alle low settings. Ik heb een Asus Notebook N56VB-S4061H.

Ik vind het spel vrij verslavend maar eigenlijk is het niet te spelen in combatgevechten want wanneer ik wil schieten is de andere weer een meter naar links of rechts verplaatst. Er zit een te grote vertraging in om soepel op iemand te richten. Het ongezien zo ver mogelijk komen is mijn enige uitdaging.

Mijn vraag is, ligt dit aan mijn laptop, aan mijn internetverbinding (die goed stabiel is met ander gebruik) of aan het spel? Of een combi van deze 3 factoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@EvertonPride Je laptop heeft een GeForce GT740M, dat is echt niet genoeg om dit spel te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Laatst online: 13-09 15:32
Oke dat vermoeden had ik al.

Zonder off-topic te willen gaan, misschien kun je me met 1 reactie een goede richting geven. Ik wil binnenkort een nieuwe laptop (erbij) aanschaffen. Het enige wat ik doe is adobe programma's, internet en dit spel af en toe voor de ontspanning. Medium/high settings zou mooi zijn, welke kant laptops moet ik zoeken dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dat gaat aardig offtopic ;)
Ik zou hier even een topic maken: Laptop Aankoopadvies
Of hier als je liever een desktop wilt: Desktop Aankoopadvies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hemical
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-01-2024
Tsurany schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:33:
[...]

Ze moeten kills gewoon op team niveau bij houden, heb je deze hele discussie niet.
Vind een discussie erover sowieso nutteloos. Als je met een squad speelt speel je samen imo. Wie de kill/assist maakt doet er weinig toe, als hij maar gemaakt wordt voor the chickens! Het blijft maar een statistiek die enkel van belang is als je om je eigen kills/hits geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Hemical schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:06:
[...]

Vind een discussie erover sowieso nutteloos. Als je met een squad speelt speel je samen imo. Wie de kill/assist maakt doet er weinig toe, als hij maar gemaakt wordt voor the chickens! Het blijft maar een statistiek die enkel van belang is als je om je eigen kills/hits geeft.
Precies. Heb liever iemand die goed spot en loot aangeeft dan een rambo die voor zijn eigen kills gaat. In principe is 1 kill als squad genoeg om te winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

418O2 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:11:
[...]

Precies. Heb liever iemand die goed spot en loot aangeeft dan een rambo die voor zijn eigen kills gaat. In principe is 1 kill als squad genoeg om te winnen.
In principe hoef je niet eens te killen om te winnen. De cirkel kan het werk voor je doen als de tegenstander niet oplet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

LordKnox schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:23:
[...]

In principe hoef je niet eens te killen om te winnen. De cirkel kan het werk voor je doen als de tegenstander niet oplet.
Met ghillie suit in het midden blijven liggen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hemical schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:06:
[...]

Het levert je wel punten en ranking op, wat dat betreft is het wel fijn als het op een eerlijke manier gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Gister nog paar potjes gedaan met een volledige squad, één potje laatste strijd van 4 vs 2 verloren ...so close. Daarna nog 2x in de top 5 gekomen.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dartillus
  • Laatst online: 28-03-2023
Gisteren een solo'tje gedaan. Verkeerde drop uitgezocht waar binnen een minuut ~10 spelers elkaar aan het afschieten waren. Met niks anders dan een M1911 in een hoekje gekropen en gewacht tot iedereen weg was. Nog een doublebarrel shotgun gevonden en daarmee tot de laatste cirkel gekomen, #3 geworden. Had wellicht kunnen winnen maar ik was te gretig toen ik #2 een eindje van me af zag liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemical
Tsurany schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:45:
[...]

Het levert je wel punten en ranking op, wat dat betreft is het wel fijn als het op een eerlijke manier gebeurt.
Ja het is inderdaad van belang voor je K/D ratio en de Kill Rating. Qua andere ranking valt het volgens mij mee aangezien je hitpoints ook punten opleveren. Denk dat iedereen hier wel eens 100 hitpoints heeft gehad met 0 kills, terwijl een teammate 10 hitpoints heeft met wat kills. Onderaan de streep heb je dan ongeveer even veel punten.

Met de toevoeging van assists zal het wellicht een K/D/A worden, dat vind ik wel beter. Jouw contributie bij een kill wordt dan wel beter weergegeven ja.

Wat ik gisteren overigens had was het volgende: 29 hitpoints met een Uzi op 1 persoon, direct na de drop. Hij had alleen tijd om een shotgun op te pakken en niks anders. Hij overleefde het en killde mij vervolgens. Snap niet hoe dat mogelijk was, 15 hitpoints is normaal een kill toch? Is er een chart te vinden welke wapens hoeveel hitpoints doen etc.?

[ Voor 19% gewijzigd door Hemical op 23-06-2017 13:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
Ik was onder de indruk dat 20 hitpoints altijd een kill was. In de games waar ik 1 of 2 mensen volledig zelf killde had ik altijd respectievelijk 20 of 40 hit en killpoints, maar gister gebeurde het mij ook dat ik iemand voor 22 hitpoints raakte en dat hij het had overleefd.
Misschien is er iets aan veranderd in de laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
het reviven en de meds zorgen er voor dat het uit de pas loopt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Hey mannen, even een vraagje. Na het bekijken van streams over PUBG lijkt me dit een leuk spelletje maar wat mij momenteel afschrikt om het te kopen is het feit dat je kan gesniped worden door 'onzichtbare' vijanden.
Hebben jullie daar veel last van of zijn er manieren om die mogelijkheid te verminderen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net een "gevechtje" met een squad (keihard kapot gemaakt!). De laatste speler had net z'n ellebogen niet binnenboord :+

Laatst nog iemand in de arm! Ook daar kan je goed in raken :D
kreezjie schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:14:
Hey mannen, even een vraagje. Na het bekijken van streams over PUBG lijkt me dit een leuk spelletje maar wat mij momenteel afschrikt om het te kopen is het feit dat je kan gesniped worden door 'onzichtbare' vijanden.
Hebben jullie daar veel last van of zijn er manieren om die mogelijkheid te verminderen?
In squad komt dat veel minder voor omdat mensen het risico minder snel nemen, je kan er eentje knocken maar dan leven er nog drie anderen. Schiet dus niet echt op.
Maar je kan het zeker voorkomen, goed opletten namelijk. Zorg dat je altijd dekking hebt, geen open vlaktes oversteken en in beweging blijven.

[ Voor 55% gewijzigd door Tsurany op 23-06-2017 14:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
Dit is inderdaad een mogelijkheid in dit spel, maar niet iets dat je regelmatig zal gebeuren.
De wapens die met headshot one-hit-kill zijn, behoren tot de meest zeldzame wapens, en als je een goede helm hebt word dat lijstje van wapens ook nog wat kleiner.
Als je met een wapen word beschoten dat je niet in één headshot knock out krijgt heb je meestal wel de kans om cover te zoeken en op basis van geluid, de kogel inslagen en informatie van je squad members je tegenstander te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Ik heb er af en toe last van, maar dit ligt 100% aan mij. Dit zijn de momenten dat ik niet slim genoeg speel, of niet voorzichtig genoeg. Dan staat er ineens iemand op vanachter een muurtje, en die schiet mij neer.

Was hij ontzichtbaar? Nope, maar ik had hem niet gezien :+
En ik zal ook nooit weten waar hij zat, of hoe lang hij me al zat te bekijken.

Echte onzichtbare tegenstanders bestaan niet, je kan ze soms wel heel slecht zien. Maar dat is onderdeel van het spel, en dit onderscheid de broekies van de veteranen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
OK, thnx voor de snelle antwoorden :)
Solo games spelen helemaal anders dan squad games right? En zijn die solo games dan moeilijker of net makkelijker?
En zijn er hier mensen die een eventuele n00b op sleeptouw willen/durven nemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
In een solo game moet je in je eentje langer overleven dan ~99 spelers, dus wint de gemiddelde speler 1% van zijn games. In squad moet je met een groepje beter zijn dan 24 a 32 ander groepjes, dus wint een gemiddeld groepje 3 a 4% van de games. Op die manier kan je stellen dat een solo game 3 a 4 keer zo moeilijk is.

Ik zou zelf niet zeggen dat het spel moeilijker is, maar dat je in solo meer verschillende encounters gaat maken, waarbij je bij elke encounter natuurlijk een kans hebt te verliezen. Wat een firefight in solo misschien wel iets makkelijker maakt is dat als je iemand neerschiet hij ook echt meteen dood is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
kreezjie schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:29:
Solo games spelen helemaal anders dan squad games right? En zijn die solo games dan moeilijker of net makkelijker?
Altijd!.

Je kan mij op steam vinden onder "Eduardboon". Of op zijn tijd op de Discord server. Ben zelf ook een noob :).
Heb vrij weinig gametijd, maar als ik online ben heb ik meestal wel tijd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

kreezjie schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:29:
Iedere mode speelt compleet anders dan de andere 2 modes. Solo is instant death, met duo's is er maar 1 iemand met wie je communiceert (en die je kan reviven/lootsharen) en in een squad zijn er nog 3 anderen.

Aan de andere kant heeft de tegenstander dan ook hetzelfde voordeel als jij. Dus waar 1 iemand is kunnen er nog 3 zijn, of die kunnen al dood zijn.

Maar niet gevreesd: Ook met 3 man kan je een squad game winnen. (laatst nog gelukt).

--------

Een noob op sleeptouw nemen is geen probleem. Add me maar op steam, en poke me maar af en toe!
Oh, en in de discord zitten ook altijd wel mensen, zie topic start

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flamesz schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:40:
In een solo game moet je in je eentje langer overleven dan ~99 spelers, dus wint de gemiddelde speler 1% van zijn games. In squad moet je met een groepje beter zijn dan 24 a 32 ander groepjes, dus wint een gemiddeld groepje 3 a 4% van de games. Op die manier kan je stellen dat een solo game 3 a 4 keer zo moeilijk is.

Ik zou zelf niet zeggen dat het spel moeilijker is, maar dat je in solo meer verschillende encounters gaat maken, waarbij je bij elke encounter natuurlijk een kans hebt te verliezen. Wat een firefight in solo misschien wel iets makkelijker maakt is dat als je iemand neerschiet hij ook echt meteen dood is.
Die logica kan je echt niet zomaar toepassen. Het spel is veel te complex om puur te kijken naar hoeveel spelers dood moeten voor jij wint.

Ik denk dat solo een stuk makkelijker is omdat de solo spelers gemiddeld gezien minder goed zijn en minder in het spel investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Tsurany schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:16:
[...]

Die logica kan je echt niet zomaar toepassen. Het spel is veel te complex om puur te kijken naar hoeveel spelers dood moeten voor jij wint.

Ik denk dat solo een stuk makkelijker is omdat de solo spelers gemiddeld gezien minder goed zijn en minder in het spel investeren.
Ik ben met je eens dat het niet zo wiskundig te zeggen is, dat stel ik zelfs in de post die je quote.

Dat een solo game makkelijker te winnen is dan squad durf ik ook niet zo te zeggen. Er is skill-based matchmaking dus dat je alleen minder goede spelers tegen zou komen zal niet lang zo blijven als je elke keer wint.

En er zijn natuurlijk ook niet zo veel "solo only" spelers, ik denk dat de meeste mensen elke game-mode wel eens spelen. Zelf speel ik veruit het meest squad mode, maar pak ik ook regelmatig wel eens een solo game mee.

De claim dat deze "solo only" spelers dan ook nog minder goed zijn in het spel lijkt me ook niet zo makkelijk te onderbouwen.

Verder is de ervaring die ik heb die mijn winrate in solo lager houd dan in squad, dat je toch 3 paar ogen minder hebt, en je vaak enemies later ziet dan je ze met je squad zou zien.
En dan komt daar bovenop ook nog dat de enemies veel meer verspreid zitten, omdat ze niet bij elkaar horen.
Bij de laatste 15 spelers in squad mode, moet je goed rondkijken om 3-10 andere groepjes spelers te vinden. Maar bij de laatste 15 spelers in solo moet je 14 andere spelers vinden die allemaal een eigen verstop plek hebben en dus als geheel moeilijker te spotten zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Flamesz op 23-06-2017 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Flamesz schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:27:
...Er is skill-based matchmaking ...
Ohw dit is wel nieuw voor mij! Dus het is niet zo dat je als beginneling in dezelfde games wordt gesmeten als de pro's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flamesz schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:27:
De claim dat deze "solo only" spelers dan ook nog minder goed zijn in het spel lijkt me ook niet zo makkelijk te onderbouwen.
Solo spelers zijn vaker casual spelers, niet betrokken bij een community om een squad te vormen. Ze zullen dan ook minder snel alle ins en outs van het spel kennen. Daardoor zal het niveau toch wat lager liggen.
Verder is de ervaring die ik heb die mijn winrate in solo lager houd dan in squad, dat je toch 3 paar ogen minder hebt, en je vaak enemies later ziet dan je ze met je squad zou zien.
En dan komt daar bovenop ook nog dat de enemies veel meer verspreid zitten, omdat ze niet bij elkaar horen.
Bij de laatste 15 spelers in squad mode, moet je goed rondkijken om 3-10 andere groepjes spelers te vinden. Maar bij de laatste 15 spelers in solo moet je 14 andere spelers vinden die allemaal een eigen verstop plek hebben en dus als geheel moeilijker te spotten zijn.
Dat kan je makkelijk omdraaien, geld namelijk ook voor alle andere spelers die je tegen je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemical
kreezjie schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:45:
[...]

Ohw dit is wel nieuw voor mij! Dus het is niet zo dat je als beginneling in dezelfde games wordt gesmeten als de pro's?
In theorie niet. Maar je MMR moet ook vast gesteld worden. Je eerste paar games kunnen zeker wel met betere spelers zijn. En hoe de matchmaking in PUBG werkt is nog niet bekend volgens mij. Of de MMR puur qua speler geldt, of dat het per Solo/Duo/Squad is.
Tsurany schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:57:

Dat kan je makkelijk omdraaien, geld namelijk ook voor alle andere spelers die je tegen je hebt.
De winkans is in theorie voor iedereen gelijk. Bij solo is het wel 1 op 100, en squad 1 op ~30 neem ik aan?

[ Voor 24% gewijzigd door Hemical op 23-06-2017 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

[...]

Solo spelers zijn vaker casual spelers, niet betrokken bij een community om een squad te vormen. Ze zullen dan ook minder snel alle ins en outs van het spel kennen. Daardoor zal het niveau toch wat lager liggen.
Wut :? Het speelt anders, maar om nou te zeggen dat het niveau bij solo spelers lager liggen lijkt mij toch wel onzin.

Er zijn spelers die zowel solo potjes als duo/squad potjes spelen. Het is maar net waar iemand zin in heeft.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Gister ook het spel aangeschaft en 1 rondje gespeeld. Gameplay was niet supersoepeltjes maar zal vanavond eens naar wat settings kijken of het daar mee te maken heeft.
Merkte wel dat de manier van spelen heel anders voelt dan andere games door het permanent dood karakter in combinatie met willen overleven. Beviel me erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
[...]

[citation needed]

Al zou dit waar zijn, dit gaat niet op voor elke speler in solo mode, en dan zou je bij de laatste 10 spelers toch deze "noobs" er uit gefilterd hebben, en kom je de mensen tegen die wel ervaring hebben en regelmatig squad games spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

theHoff schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:01:
Gister ook het spel aangeschaft en 1 rondje gespeeld. Gameplay was niet supersoepeltjes maar zal vanavond eens naar wat settings kijken of het daar mee te maken heeft.
Merkte wel dat de manier van spelen heel anders voelt dan andere games door het permanent dood karakter in combinatie met willen overleven. Beviel me erg goed.
Mouse smoothing staat standaard aan in deze game, deze moet je in de .ini files uitzetten. Daarnaast is de game nog niet optimaal, dus settings omlaag schroeven en het zal een stuk beter voelen.

Anti Alliasing of op ultra, of uit zetten helpt ook heel veel voor de zichtbaarheid (aka die waas die ontstaat op alle andere settings).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:00:
[...]

Wut :? Het speelt anders, maar om nou te zeggen dat het niveau bij solo spelers lager liggen lijkt mij toch wel onzin.

Er zijn spelers die zowel solo potjes als duo/squad potjes spelen. Het is maar net waar iemand zin in heeft.
Heb je dan ook tegen argumentatie? Ik denk namelijk echt dat een groot aantal solo spelers de wat meer casual spelers zijn met minder ervaring in shooters en gaming in het algemeen. Mensen die betrokken zijn bij gaming communities en wat meer ervaring hebben zullen sneller elkaar op zoeken om in squads te spelen.
Flamesz schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:06:
[...]

[citation needed]

Al zou dit waar zijn, dit gaat niet op voor elke speler in solo mode, en dan zou je bij de laatste 10 spelers toch deze "noobs" er uit gefilterd hebben, en kom je de mensen tegen die wel ervaring hebben en regelmatig squad games spelen.
Klopt, maar je kansen zijn wel beter dan in squad games.

[ Voor 24% gewijzigd door Tsurany op 23-06-2017 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Tsurany schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:06:
[...]

Heb je dan ook tegen argumentatie? Ik denk namelijk echt dat een groot aantal solo spelers de wat meer casual spelers zijn met minder ervaring in shooters en gaming in het algemeen. Mensen die betrokken zijn bij gaming communities en wat meer ervaring hebben zullen sneller elkaar op zoeken om in squads te spelen.
Tegen argumentatie? Je trekt de mening die hij tegenspreekt zelf uit je duim zonder enige onderbouwing.
[...]

Klopt, maar je kansen zijn wel beter dan in squad games.
Dat je kansen als persoon die squad games speelt groter zijn dan iemand die dat niet doet in solo ben ik met je eens. Dat het makkelijker winnen is dan een squad game echter niet.

Ik weet niet of je überhaupt solo games speelt, ik zou graag je winrates op squad en solo zien, met natuurlijk een hogere winrate op solo. En als je nog niet zo veel solo hebt gespeeld raad ik je aan het eens te gaan proberen, het speelt best wel anders dan squad mode.

[ Voor 36% gewijzigd door Flamesz op 23-06-2017 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Voor mij is het meer de speelstijl. Solo speel ik veel agressiever en neem meer risico's omdat ik hier geen teamgenoot mee in de weg zit en je hebt niemand om mee te lullen dus 5 min in een hoekje zitten doe je ook minder snel.

Dit kan door mijn vijanden natuurlijk wel opgepikt worden als dom of beginner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

[...]

Heb jij onderbouwing voor jouw stelling?

Zoals ik al zei: het speelt anders.

Bij solo moet je zelf meer om je heen kijken en zelf alle tactische beslissingen nemen. Je hebt niemand om mee rekening te houden, maar je hebt ook niemand die je rugdekking geeft. Misschien, maar dit is gevoel, is solo zelfs nog moeilijker dan duo/squad.

En soms willen mensen niet duo of squad spelen omdat de mensen waar ze dan mee komen samen te spelen egocentrisch zijn, kill dieven zijn, lomp zijn, niet tactisch zijn, veel schelden en/of moeilijk verstaanbaar (dialect, slechte headset) zijn. Allemaal goede redenen om lekker solo te gaan :)

Solo/duo/squad zegt niets over skills of sociale bereidheid.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
beany schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:17:
[...]

Bij solo moet je zelf meer om je heen kijken en zelf alle tactische beslissingen nemen. Je hebt niemand om mee rekening te houden, maar je hebt ook niemand die je rugdekking geeft. Misschien, maar dit is gevoel, is solo zelfs nog moeilijker dan duo/squad.

En soms willen mensen niet duo of squad spelen omdat de mensen waar ze dan mee komen samen te spelen egocentrisch zijn, kill dieven zijn, lomp zijn, niet tactisch zijn, veel schelden en/of moeilijk verstaanbaar (dialect, slechte headset) zijn. Allemaal goede redenen om lekker solo te gaan :)

Dit.

Solo spelen is 15 minuten lang over je schouder kijken. In een squad is dat niet altijd nodig om dat je 4 keer zoveel ogen en oren hebt. In een squad spelen vind ik ook veel meer ontspannend.
[...]

Bewijs: Random squads.

De helft van de keren gaat iedereen zijn eigen richting op, bijna niemand heeft een mic, stikt van de trollen en het nivo is soms bedroevend laag. Cijfers heb ik niet maar ik vermoed dat ik beter scoor solo dan in random groups.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flamesz schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:07:
[...]

Tegen argumentatie? Je trekt de mening die hij tegenspreekt zelf uit je duim zonder enige onderbouwing.
Ik trek hem niet uit m'n duim, ik geef aan waarom ik denk dat solo spelers gemiddeld gezien slechter zijn dan squad spelers.
Ik weet niet of je überhaupt solo games speelt, ik zou graag je winrates op squad en solo zien, met natuurlijk een hogere winrate op solo. En als je nog niet zo veel solo hebt gespeeld raad
ik je aan het eens te gaan proberen, het speelt best wel anders dan squad mode.
Je kan natuurlijk niet fatsoenlijk een discussie voeren tot iemand begint te wijzen op persoonlijke skills :')
[...]

Heb jij onderbouwing voor jouw stelling?
Ja, dat zie je toch? Het is niet feitelijk onderbouwd, maar ik geef wel duidelijk aan waarom ik die mening heb.
Dat geld ook voor alle tegenstanders. Die zijn ook helemaal op zichzelf aangewezen en staan dus voor precies dezelfde uitdagingen.
Dat kan een argument zijn, ik denk alleen dat het niet heel vaak voor zal komen.
Dat is logisch, wat iemand prefereert zegt niks over iemand z'n skills. Dat heb ik ook nooit beweerd. Ik denk alleen dat bepaalde gamemodes mensen van een bepaald niveau aan trekt.

Nu is dit natuurlijk ook een lastige discussie om te voeren in een community, mensen in dit topic vallen namelijk al onder de groep spelers die zich meer dan gemiddeld in het spel verdiepen en meer dan gemiddeld ervaring hebben in shooters.

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 23-06-2017 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Tsurany schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:49:
[...]

Ja, dat zie je toch? Het is niet feitelijk onderbouwd, maar ik geef wel duidelijk aan waarom ik die mening heb.
Met alle respect @Tsurany maar je geeft alleen duidelijk je mening en geen onderbouwing. Tenzij ik over je onderbouwing heen heb gelezen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 17:02:
[...]

Met alle respect @Tsurany maar je geeft alleen duidelijk je mening en geen onderbouwing. Tenzij ik over je onderbouwing heen heb gelezen ??
Waarschijnlijk wel.

Ik ga er trouwens ook verder geen tijd in stoppen. Ik heb mijn mening gegeven en deze onderbouwd. Kan zijn dat het niet klopt of dat anderen een andere mening hebben, prima. Uiteindelijk gaan we nooit kunnen bewijzen welke mening klopt.

[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 23-06-2017 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Tsurany schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:49:
Je kan natuurlijk niet fatsoenlijk een discussie voeren tot iemand begint te wijzen op persoonlijke skills :')
Dat was totaal niet hoe ik het bedoelde. Je geeft de indruk dat je niet of bijna geen solo gespeeld hebt, dus ik wilde je aanmoedigen dat wel te gaan doen, met het idee dat je dan wellicht je mening wat zou aanpassen.

Als je een lagere winrate hebt op solo dan op squad, zou je in mijn ogen ook niet per se een slechte speler zijn, want ik argumenteer namelijk dat een hogere winrate op solo moeilijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Hmmm sinds de patch wel veel dit voor:

- enemy die me met 1 headshot met een vooral AKM downed, wanneer ik full health en lvl 1, 2 of 3 helm heb.

Ik krijg dus echt maar 1 hit op me, in keer UMPHHHHH met bloedspatters en neer. Valt me op en andere ook. Veelal de AKM, maar nu begint ook de M416 en SCAR-L te komen. Is er ergens een cheatje weer...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
kazzzdafke schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 17:34:
Hmmm sinds de patch wel veel dit voor:

- enemy die me met 1 headshot met een vooral AKM downed, wanneer ik full health en lvl 1, 2 of 3 helm heb.
Lvl helm maakt toch niet zoveel uit? Meen me ter herinneren dat lvl 1,2 of 3 enkel de duurzaamheid aangeeft en niet de shielding. Of is dat ook alweer weggepatched? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
https://pubg.me/items/equipment

Helmets blokken 30%, 40% en 55% voor level 1, 2 en 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Jawel, niet dat je 3x meer moet raken, maar wel 1x of 2x meer. Is filmpje van gepost. Afstand maakte niet uit.

Maar een AR kan niemand 1 shot neermaaien, uitgesloten. En als ik gedowned wordt in 10 spelletjes valt het op dat het 3x ervan 1 shot AR zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraco
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 22:39
Ik heb niet direct verschil gemerkt in DPS van de AR wapens na de patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-09 20:54
Heb sowieso soms een vaag gevoel bij kills in deze game. Gister ook, raak een gast 4x met mijn m416, hij aimt, raakt mij met zijn akm, gelijk down.
Nou is mijn aim niet super, maar dit ging nergens over. Zo nog wel meer van dit soort zaken.
Neemt niet weg dat ik me nog steeds goed vermaak hoor ;-)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosi010
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09-2019
Wie wilt er spelen? klaar voor een avondje duo of squad.
Steam = Bosi010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Rappa1985 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:56:
Gister nog paar potjes gedaan met een volledige squad, één potje laatste strijd van 4 vs 2 verloren ...so close. Daarna nog 2x in de top 5 gekomen.
Man wat liepen we te kloten met de 4 vs 2 |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Rappa1985 op 26-06-2017 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Laatst online: 11-09 14:46
@GeoffLx Kan je https://pubgtracker.com/ in TS zetten ?

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingSig op 24-06-2017 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Korkss schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:56:
Heb sowieso soms een vaag gevoel bij kills in deze game. Gister ook, raak een gast 4x met mijn m416, hij aimt, raakt mij met zijn akm, gelijk down.
Nou is mijn aim niet super, maar dit ging nergens over. Zo nog wel meer van dit soort zaken.
Neemt niet weg dat ik me nog steeds goed vermaak hoor ;-)
Ik merk dat ook, helemaal met de pump action shitgun. Ding is zo enorm inconstistent dat ik liever een 1911 gebruik dan hopen dat die shotgun werkt. Vaak lijken insta downs 1 hit kills maar denk ik dat er dan een vertraging van de damage is van de meerdere schoten en komt dat allemaal in een keer aan. Wel bekend van de tijd van het begin van bf4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 16:23
Kan iemand me het verschil uitleggen tussen PUBG en H1Z1:KOTH? Wat zijn de pluspunten van eerstgenoemde en wat is het verschil qua gameplay tussen de twee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Iemand die vanaf 1400u vandaag teams wil doen? Ik heb twee clanmates die ook pubg spelen, dus een vierde speler zou fijn zijn. Voeg me toe op Steam als je wilt joinen.

Sinds vrijdag helemaal hooked aan deze game. Oh mijn god wat kan het soms spannend zijn!! Gisteren voor het eerst kip gegeten in singles. Voor duo's is m'n record 4e.

Ieder potje zit vol met interessante beslissingen. Wanneer loop je door, wanneer ga je campen. Ieder huisje benaderen moet voorzichtig gebeuren. Je moet opletten en voorzichtig zijn als je wilt winnen. Ook het verdelen van loot kan ik zeer waarderen; ervoor zorgen dat je verschillende ammo types gebruikt en ervoor zorgen dat iedereen health packs heeft. Daarnaast voelt het schieten goed en realistisch. Wapens zijn echt dodelijk.

Tezamen met Squad heeft de pc nu duidelijk de beste 2 pvp shooters op de markt imo.

[ Voor 12% gewijzigd door Arrahant op 25-06-2017 12:15 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Dock icoontje gemaakt voor Battlegrounds, enjoy!

Afbeeldingslocatie: https://orig08.deviantart.net/4c4f/f/2017/176/f/d/playerunknown_s_battlegrounds_round_icon_by_eclipx-dbe0jrh.png

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2017 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Hacks ?

De laatste 30 seconden zijn het meest relevant ...
Zowel ikzelf als DutchSpartacus met 1 kort salvo van een micro uzi uitgeschakeld met full-gear & armor.

DutchSpartacus bevond zich 2 verdiepingen onder deze gast en ik was semi-knockedout kruipend zonder direct line of sight.

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Hmmm wacht.. het feit dat jij door gaat is omdat je teammate gekilled wordt terwijl jij down bent. Er is dus niemand meer alive en daarom ga je instant mee dood.

Ik heb niet kunnen zien hoe hij je teammate heeft kunnen killen, maar een uzi close range op je "bakkes" doet pijn.

Het feit dat je zo snel gedowned wordt met die SCAR-L is precies wat ik bedoel in mijn vorige posts. Meestal bij mij krijg ik maar 1 hitmark, terwijl jij er dacht ik wel 3 kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Gisteren een redelijk aantal duo's gehad, ging erg lekker maar toch maar 1 win. Wel 2x 2e en volgens mij nog een paar keer top 10. :)

Iemand die weet hoe die laatste dood ging door een speler die al lang dood was (#5)? :P

(gok dat hij z'n nade of te lang aan het cooken was of dat hij hem verkeerd gooide, maar de speler die hem gedamaged heeft de kill kreeg)

Jammer dat de speedbump op 11:50 geen roadkill was _O-

Nog een super intens potje met @shroudster die aan het einde de boel oprolt :P

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 26-06-2017 09:58 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord