Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Laatste kans om te stemmen voor de Tweakers Awards 2019/2020!

Dit jaar organiseert Tweakers alweer voor de dertiende keer de Tweakers Awards, de publieksprijs voor de beste technologie- en elektronicaproducten. Laat je stem gelden en maak kans op een Google Stadia Premiere Edition, Nintendo Switch inclusief Mario Kart of een setje Sony WF-1000XM3 in-ear oordoppen.

Stemmen

• Asateo
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 09-01 23:54
TERW_DAN schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 10:12:
Kun je niet gewoon shift indrukken, zodat hij wel gewoon 1,2,3,4,5 pakt?
Nee, dan krijg je de shift + bind ipv 1 en dan wordt het ingewikkeld om een geweer te kiezen. :P
zacht schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 19:58:
[...]

Tweede taal instellen onder Windows en Alt-Shift gebruiken als je PUBG gaat spelen? Dat zou moeten werken volgens mij, al heb ik al heel lang geen Windows meer gebruikt.

Pubg op de PS4 heb ik opgegeven, ik ben simpelweg niet bedreven genoeg op een console. Terwijl ik anderen op de PS4 zie rennen en schieten als een malle ben ik als een noob aan het rondschuifelen en vooral overal naast aan het schieten. Spelen met de sensitiviteit levert niks op.
Gelukkig ben ik nog wel redelijk bedreven in Pubg Mobile, en daar heb ik nog steeds veel lol in, ik speel nu enkel nog FPP.
Inderdaad, heb ik gedaan, zonder de alt shift wel. De kans is groot dat ik vroeg of laat in een spel die combinatie wel eens (per ongeluk) intik.

Edit. mocht er iemand zin hebben om een vrijblijvend spelletje te spelen (jaar niet meer gespeeld :) ), nick in steam is ook Asateo.

Asateo wijzigde deze reactie 01-09-2019 11:25 (64%)

• BobbyDgtl
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 17-01 11:30
Ik stel gewoon de knoppen opnieuw in waar ik ze wil. Of er nu '1' of '&' staat, maakt toch niet uit? De knop zal werken :-)
Je zal alle US knoppen opnieuw moeten instellen. Niet vergeten dit ook te doen in de submenu's, sommige knoppen hebben een double bind.

• Sharkware
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 18-01 22:12
DAMAGE schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 20:21:
Gister speelde ik met mijn maatjes. 3 man squads. Ik ging de hele tijd dom dood. Toen een 1 man squad in gegaan, dus alleen tegen squads, schiet ik alles en iedereen af in Pochinki. Uiteindelijk in mijn eentje had ik meer succes dan met mijn maatjes. Blijf dat vreemd vinden. Gewoon 7 kills en als enige team een SS score gehaald op PUBG.op.gg.
Ik heb dat ook regelmatig. Maar dat komt volgens mij voornamelijk door de manier waarop je dan speelt. Als je met je teammates geen rekening hoeft te houden dan speel je anders. Er zitten ook nadelen aan het hebben van teammates: ze schieten waardoor jouw positie minder gunstig wordt, ze worden geraakt/geknocked waardoor tegenstanders gaan pushen en/of jezelf gedwongen wordt te bewegen, je loopwegen zijn anders... etc.

• Asateo
BobbyDgtl schreef op maandag 2 september 2019 @ 10:39:
Ik stel gewoon de knoppen opnieuw in waar ik ze wil. Of er nu '1' of '&' staat, maakt toch niet uit? De knop zal werken :-)
Je zal alle US knoppen opnieuw moeten instellen. Niet vergeten dit ook te doen in de submenu's, sommige knoppen hebben een double bind.
Inderdaad. Het punt is dat er bij mij niets komt ipv qwerty keys. Anyway, ik pas nu men toetsenbord aan naar qwerty.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ik probeer op de PlayStation FPP te spelen maar krijg geen servers gevonden. Is dat een bekend probleem of iemand weet?

Vind op Google wel wat Reddit topics dat het “dood” zou zijn maar niet echt wat concreets verder.

Vind het niet erg iets langer te wachten maar helemaal “dood” kan ik me dan zo slecht voorstellen.

Donstil wijzigde deze reactie 04-09-2019 18:08 (29%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Nu online
Heerlijk momentje waarbij ik zelf verbaasd was dat ze allemaal neer lagen, het juiste wapen op de juiste plaats. :)

unfor wijzigde deze reactie 11-09-2019 14:26 (19%)

Steam - BFV - PUBG

• zacht
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 12:07
Donstil schreef op woensdag 4 september 2019 @ 18:07:
Ik probeer op de PlayStation FPP te spelen maar krijg geen servers gevonden. Is dat een bekend probleem of iemand weet?

Vind op Google wel wat Reddit topics dat het “dood” zou zijn maar niet echt wat concreets verder.

Vind het niet erg iets langer te wachten maar helemaal “dood” kan ik me dan zo slecht voorstellen.
Toen ik op de PS4 speelde (eerder dit jaar) kon ik ook weinig tot geen FPP vinden, squads wat vaker dan solo, maar ook squads nauwelijks.

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

zacht schreef op woensdag 11 september 2019 @ 18:50:
[...]

Toen ik op de PS4 speelde (eerder dit jaar) kon ik ook weinig tot geen FPP vinden, squads wat vaker dan solo, maar ook squads nauwelijks.
Ja dat lijkt het wel te zijn. Heb zowel Squad als solo al eens een kwartier laten staan. Geen resultaat.

Lijkt dus echt “dood”

• MRTNbos
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 16:48
Donstil schreef op woensdag 11 september 2019 @ 19:15:
[...]

Ja dat lijkt het wel te zijn. Heb zowel Squad als solo al eens een kwartier laten staan. Geen resultaat.

Lijkt dus echt “dood”
Opmerkelijk, want op de PC is het altijd een kwestie van hooguit 10 seconden maar meestal gewoon "Click->Go"!

Mogelijk is de game op de console toch veel minder populair dan op de PC?! Aan de ene kant kan ik me dat voorstellen i.v.m. de besturing, maar als je dan ziet hoe populair de mobiele variant is rijmt dat weer niet met elkaar.

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

MRTNbos schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:33:
[...]

Opmerkelijk, want op de PC is het altijd een kwestie van hooguit 10 seconden maar meestal gewoon "Click->Go"!

Mogelijk is de game op de console toch veel minder populair dan op de PC?! Aan de ene kant kan ik me dat voorstellen i.v.m. de besturing, maar als je dan ziet hoe populair de mobiele variant is rijmt dat weer niet met elkaar.
Ja jammer idd. First person zou het voor mij een stuk uitdagender maken.

• zacht
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 12:07
MRTNbos schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:33:
[...]

Met een kanttekening: het kan aan mij liggen, maar de besturing op mobiel vind ik een stuk prettiger dan op de PS4.

• MRTNbos
zacht schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:09:
[...]

Met een kanttekening: het kan aan mij liggen, maar de besturing op mobiel vind ik een stuk prettiger dan op de PS4.
Ik heb zelf geen console dus daar heb ik maar zeer beperkte ervaringen mee.

Zelf wel de mobiele variant eens geprobeerd, maar ik vond dat zo'n drama dat ik dat na ca 10 potjes weer verwijderd heb. (Halve scherm zit vol met knoppen, headset nodig voor audio, groot scherm is wenselijk...allemaal aspecten wat niet bij een telefoon-game hoort in mijn ogen.)

• Rexomnium
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17-01 22:21

Rexomnium

Vincam aut moriar

Woehoe! Nieuw wapen: DBS

“The DPS on the DBS is OMG!”

The DBS is a double barrel pump-action bullpup shotgun that can only be initially obtained from Care Packages.
DBS has two internal magazine tubes that allow the user to load up to fourteen 12-gauge rounds.
Thanks to those combined firing mechanics, DBS can produce massive bursts of damage in a short time span.
Upper rail of the gun allows a Holographic, Red Dot Sight, and 2x to 6x Scopes.
Maximum effective range to deal damage with the DBS is 100 m.
En de verdere patchnotes:
Improved shotgun consistency
Hit probability increased, especially in medium shotgun range
Damage drop-off over distance increased
Minimum per pellet damage within effective range of each shotgun increased to 4
Except the Sawed-Off, which is 3
All shotguns fire 9 pellets total per round
Adjusted shotgun balance
All shotgun pellets now use more realistic ballistic curves (speed decrease over time)
All shotguns had their recoil effects updated
Damage multiplier changes
Headshot: From 1.5 to 1.2
Torso: From 1.0 to 0.9
S686
Maximum effective range set to 80 m
Increased reload speed by 20%
S1897
Pump action speed increased by 20%
Pump action will no longer temporarily un-ADS the player
Sawed-Off
Maximum increased probability range set to 50 m
Increased number of pellets fired to 9
Decreased damage per pellet from 22 to 20
Duckbill attachment: Pellet spread multiplier increased from 0.8 to 1.0
Updated weapon impact effects
Both decals and particle effects are now more directional allowing players to better understand the direction shots are coming from
Size and characteristics of the effect depend on both the surface being hit and the class of the weapon being fired
QoL improvement for healing items while walking
Healing items can now be activated while moving and your player will be reduced to walking speed and continue using the item while you move at walking pace
Previously, you had to come to a complete stop to start healing
Canted Sight reticle type can now be adjusted, along with brightness, similar to the Red Dot
Sound
Reduced the volume of the Red Zone
Footstep sounds volume and attenuation have been re-balanced
Footstep sounds will be more drastically reduced when players move to the outer limit of footstep audible range
Different sound effects are played when landing from falling, dependent to the surface material type
Made improvements to the ledge-grab sound effects
For more information on the sound improvement plans, please go to the following link: Dev Letter: Sound Improvement Plan
Added a new song to the Turntable
The new song will replace the previous song

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• ScreamGT
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 10:57
Prima update. Vooral het reducen van de Red zone geluiden, bleeding ears. Ze mogen nu nog even die Chinezen aanpakken die de eu servers overnemen. Ik zou zweren dat elk potje dat ik speel minimaal 20% Chinees is, al zie je het alleen aan de naam. Ook de groepen die ik als sp join zijn 2 van de 10? Chinese spelers. Waarbij hacken best populair is.

ASRock Z97 Extreme4 | Intel i5 4670K @3.8 | MSI GTX 1070

• Flufsor
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 18-01 22:48
Dit spel de moeite te spellen als nieuweling?
Zoja enig idee waar ik mensen vind om met te spelen?

• gergs
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 18-01 23:08
De nieuwe patch heeft (natuurlijk) weer nieuwe bug.
Gisteren paar potjes waar mensen uit vliegtuig "vast" zit - dus wel gesprongen maar niet kan bewegen.
Als het bij 1 person is kan je zeggen mss net een andere windows geopend oid.
Maar gebeurd bij meerdere.
Flufsor schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:34:
Dit spel de moeite te spellen als nieuweling?
Zoja enig idee waar ik mensen vind om met te spelen?
Ja zeker, er zijn genoeg tutorial tegenwoordig.
Op youtube zou ik de videos van Wackyjacky gaan doorbladeren, veel nuttige info.
Ga wel de nieuwere videos bekijken want vaak zijn aantal dingen niet meer van toepassing/ veranderd door patch.
Daarna een kwestie van Twitch/ youtube bekijken hoe mensen (pros) bepaalde dingen doen/ aanpakken.
Als je samen wilt spelen met andere (NL-BE) mensen dan kan het op benelux discord (weet niet of ik het hier mag posten, ik dm je wel)
Ik zie hieronder wel de "officiele tweakers discord" vermelding, maar ik zie daar nooit mensen.

Life is too short to drive boring cars

gergs schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:42:
De nieuwe patch heeft (natuurlijk) weer nieuwe bug.
Gisteren paar potjes waar mensen uit vliegtuig "vast" zit - dus wel gesprongen maar niet kan bewegen.
Als het bij 1 person is kan je zeggen mss net een andere windows geopend oid.
Maar gebeurd bij meerdere.
Meer bugs in deze patch dan fixes, erg jammer. Maar ze zullen die veel te dure skins wel zo snel mogelijk in de store willen hebben.

Helaas is het leeuwenpak alweer weg vanwege penisgate :+

Tsurany wijzigde deze reactie 26-09-2019 11:04 (6%)

• Flimovic
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 11:46

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Wat is dit een kut patch zeg! Ik val regelmatig loodrecht uit het vliegtuig, het geluid is compleet kapot, ik hoor de helft van de keren mensen niet lopen, of de richting valt niet te pinpointen. Ik hoop echt dat ze dat snel weer terugdraaien :(

/rant

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• DutchTaz
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 12:34
Flimovic schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:25:
Wat is dit een kut patch zeg! Ik val regelmatig loodrecht uit het vliegtuig, het geluid is compleet kapot, ik hoor de helft van de keren mensen niet lopen, of de richting valt niet te pinpointen. Ik hoop echt dat ze dat snel weer terugdraaien :(

/rant
`
duidelijke taal ;)

• MurtnR
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 12-01 19:52
Flimovic schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:25:

/rant
Het is terug gedraaid :)
https://twitter.com/PUBG_...ue%26is_nightmode%3Dfalse

• Flimovic
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 11:46

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• LankHoar
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 00:59

LankHoar

Professionele amateur

Van het weekend PUBG Lite geïnstalleerd, speelt heerlijk weg :) Gratis, en behoorlijk gelijke feel met de mobile versie (die speel ik al anderhalf jaar vrij regelmatig).

Zijn er naast de kwaliteit van textures etc. verschillen tussen Lite en de gewone versie? Ik speel op PC trouwens.

• unfor
  • Nu online
LankHoar schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:40:
Van het weekend PUBG Lite geïnstalleerd, speelt heerlijk weg :) Gratis, en behoorlijk gelijke feel met de mobile versie (die speel ik al anderhalf jaar vrij regelmatig).

Zijn er naast de kwaliteit van textures etc. verschillen tussen Lite en de gewone versie? Ik speel op PC trouwens.
Geen idee, kan me geen goede reden waarom je ooit PUBG lite zou willen spelen.
Dit topic gaat daar ook niet over.

Steam - BFV - PUBG

• LankHoar
  • Registratie: april 2013

LankHoar

Professionele amateur

unfor schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:28:
[...]

Geen idee, kan me geen goede reden waarom je ooit PUBG lite zou willen spelen.
Dit topic gaat daar ook niet over.
Beetje flauw. Het is gewoon PUBG met mindere graphics, en er is geen apart topic voor, dus dit is wel degelijk relevant.

Ik geef je een reden: het is gratis en ik dacht ik probeer het eens :)

• Prosac
  • Registratie: november 2010
LankHoar schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:40:

Attachtments gaan automatisch op je wapen als er nog niks zit. Geluid is van beduidend mindere kwaliteit. Maps zijn nog niet de revised versies. Geluid van de auto's kan niet uit. En nog wel wat zaken die anders zijn.
Wel het gevoel dat het met Dsync e.d. beduidend beter zit in Lite.

Die Arcade versie bevalt me ook wel.

• gergs
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 18-01 23:08
Is al paar dagen oud... New patch komt er aan, Miramar wordt aangepakt (eindelijk)

https://www.pubg.com/2019/10/16/pc-update-5-1/

Life is too short to drive boring cars

Miramar krijgt een loot increase, een enkele fixed spawn auto en wat stunt track dingetjes. Wat de map juist nodig heeft is meer opvulling in de lege velden, veel meer voertuigen in afgelegen locaties en een veel snellere initiële cirkel omdat de map gewoon veel te groot is. Ik heb er al zo veel games gehad waarbij je gewoon van plek naar plek trekt omdat je niemand tegen komt. Dan spring je maar Pecado of Los Leones om de saaiheid tegen te gaan maar zodra je daar gewonnen hebt kom je weer diezelfde saaiheid tegen.
De gevechten tijdens het reizen zijn vrijwel altijd op afstand waardoor het heen en weer snipen is zonder dat je de mogelijkheid hebt een squad echt uit te schakelen.

Miramar :r

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou juist willen dat Erangel wat meer opvulling krijgt in lege gedeeltes. Die heb je bij Miramar een heel stuk minder. Wat meer voertuigen lijkt me geen slecht idee voor sommige plekken. Al zijn er maar weinig potjes die ik heb gespeeld dat we alleen maar aan het lopen waren voor de cirkel.

Casemodspul veiling

Mijn BGG-list

TERW_DAN schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 11:23:
Ik zou juist willen dat Erangel wat meer opvulling krijgt in lege gedeeltes. Die heb je bij Miramar een heel stuk minder. Wat meer voertuigen lijkt me geen slecht idee voor sommige plekken. Al zijn er maar weinig potjes die ik heb gespeeld dat we alleen maar aan het lopen waren voor de cirkel.
Erangel heeft tegenwoordig relatief weinig open vlakken meer. Je hebt ze wel nog ten zuiden van Yasnaya, rond Severny en op military maar veel open vlakken zijn al aardig ingevuld door extra bebouwing, objecten, hoogteverschil of bossen. Maar ook daar zouden extra auto's trouwens fijn zijn. Naar mijn idee moet het wel of niet gebruiken van een voertuig altijd een strategische keuze zijn, niet een keuze die al gemaakt wordt doordat je simpelweg pech hebt.

Daarnaast is Miramar ook erg eentonig qua kleur. Het is allemaal beige/bruin, dat geeft een extra gevoel van leegte.

Dit illustreert voor mij precies het probleem. Miramar is echt veel te groot in vergelijking met andere mappen. Van de ene uithoek naar de andere is een veel langere afstand. En doordat spelers zich wel over de gehele map verspreiden is de dichtheid van spelers een stuk lager. Beide mappen zijn 64km2 maar bij Erangel verdelen spelers zich over iets meer dan 32km2 aangezien slechts 50% echt begaanbaar is. Bij Miramar is dat een verdeling over iets meer dan 44km2.

Tsurany wijzigde deze reactie 18-10-2019 11:31 (21%)

• MRTNbos
Meh, ik zou eerder willen zeggen dan elke map zijn eigen speelstijl heeft. Dat een bepaalde stijl niet matched met de voorkeuren van iemand kan natuurlijk, maar ik zie dit niet als een algeheel probleem. Snellere initiële circel ben ik het niet mee eens...dit hoort juist bij de speelstijl van Miramar. Het is niet alleen een schietspel, maar ook een overlevingsspel.

Zelf kan ik me prima vermaken op Miramar. Ze lijken de nadruk meer op voertuigen te gaan leggen, en dat is een leuke afwisseling: je hebt voertuigen nodig maar ze geven ook meer je positie weg...what do you do?!

• Dennis585
  • Laatst online: 12:06
Mijn eerste Chicken Dinner op de PS4 Pro en het was genieten. Vorig jaar had ik mijn eerste en enige Chicken Dinner op de Xbox One X. Ik kan niet wachten op PUBG II, maar dan op de PS5.

YouTube: PUBG Winner Winner Chicken Dinner

• Rexomnium
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17-01 22:21

Rexomnium

Vincam aut moriar

Als professioneel Pubgspeler zijn dit soort kills natuurlijk schering en inslag. Uiteraard wist ik precies dat de speler met z'n suffe DBS naar dat raampje zou lopen. En natuurlijk wist ik exact het moment dat hij, nadat hij eventjes een kleine pauze inlaste toen hij bleef hangen tegen een deurpost, zijn level-3-behelmde harses door dat raam zou steken. En dan is het gewoon een kwestie van een granaat in absolute perfectie timen en hem precies op dat plekje neerleggen. Simpel. Zoals elke chicken diner...

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• JohnnyV76
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 11:17
Nieuw seizoen maar akelig stil hier. Is iedereen naar COD MW toe? Ik speel nog vrij regelmatig en haal er nog veel plezier uit. Merk wel dat het op bepaalde tijden wat lastiger is om snel een game vol te krijgen en dan nog zitten er vaak veel Chinezen. Vikendi is al helemaal moeilijk vol te krijgen en dat is juist mijn favoriete map. Benieuwd of er toch nog meer tweakers wel eens spelen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Dennis585
  • Laatst online: 12:06
Ik wel.
JohnnyV76 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:08:
Nieuw seizoen maar akelig stil hier. Is iedereen naar COD MW toe? Ik speel nog vrij regelmatig en haal er nog veel plezier uit. Merk wel dat het op bepaalde tijden wat lastiger is om snel een game vol te krijgen en dan nog zitten er vaak veel Chinezen. Vikendi is al helemaal moeilijk vol te krijgen en dat is juist mijn favoriete map. Benieuwd of er toch nog meer tweakers wel eens spelen.
Speel nog steeds vrijwel elke avond, alleen wel in squad mode FPP. Maar er gebeurt verder erg weinig in het spel om over te discussiëren. Wat kleine updates, nieuwe bugs en wat nieuwe wapens maar meer niet. Het spel veranderd weinig.

• dannbla
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 18-01 16:36
Ik speel ook gewoon nog met veel plezier. Solo of duo FPP met een maat.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• MRTNbos
Ik speel ook regelmatig, maar herken jou beeld totaal niet. Ik speel wel alleen FPP (solo/duo/squad), speel jij wellicht TPP?

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Speel het de laatste paar weken wat minder, maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik 't gewoon druk heb met andere dingen. En dat m'n vaste medespelers ook niet iedere avond tijd hebben.

Maar de keren dat ik 't nieuwe seizoen gespeeld heb, had ik niet het idee dat het heel rustig was.

Casemodspul veiling

Mijn BGG-list

• Prosac
Ja, naar MW toe. En mijn squad wil voornamelijk PUBG Lite spelen en daar heb ik weer wat minder mee. Hoewel het oppakken van wapens in het begin, de hitregistratie en dsync daar stukken beter zijn, trek ik de stroperigheid en matige graphics slecht.
In gewone PUBG teveel frustratie door met name dood gaan door mensen die je niet zag of "one shot kills" die in de deathcam compleet logisch blijken te zijn omdat je bij hen toch vol in beeld was of zij wel al een heel magazijn op je leegden.
Afgelopen seizoen heel veel gespeeld, nu even stapje terug. Krijg vanzelf wel weer zin.

• Nutellaah
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 18-01 22:12

Nutellaah

IT-Manager

Hier spelen we ook heel wat minder. Dit weekend nog een lan met de vrienden gehad, maar ook weer bij het spelen van PUBG errors met het connecten naar servers, disconnects of problemen bij het runnen van de game. Bij COD MW of andere games nauwelijks problemen. Jammer :(

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

• MurtnR
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 12-01 19:52
Aanstaand weekend starten de PUBG Global Champinonship.

Wie gaan er kijken, wat zijn jullie favorieten? Ikzelf ben erg benieuwd hoe de Europese teams het gaan doen ten opzichte van de Koreaanse teams.

• ScreamGT
Ik ben voorlopig even klaar met PUBG.

Iedere start up zie ik minimaal 2 namen voorbij komen met 'we got em - perm ban'. Dit zijn dan ook vaak de XiaoLoo typetjes die de laatste maanden de servers overspoelen. Werkelijk geen reet meer aan wetende dat 9 van de 10 toch cheats gebruiken -_-

• Prosac
Ik ben er eigenlijk ook wel ff klaar mee. Vermaak me te goed met MW en stiekem is samen spelen in Lite ook wel leuker, ik kijk wel door de gebreken van Lite heen (ik zei maandag nog wat anders, maar het samen gamen met vrienden is te leuk). De Dsync problematiek van de originele versie en het idee dat ik inmiddels bij alleen maar pro’s ingedeeld wordt, helpen niet mee.
Ik ben een casual gamer en wil lol hebben in een spelletje. Als dat inhoudt dat ik bij elke drukke landing in het nadeel ben omdat de game het wapens oppakken niet registreert, of dat ik bij de eerste blik op een tegenstander ge-one-shot wordt (terwijl dat uit de deathcam niet blijkt), heb ik er geen lol aan. Spelers die vrijwel elke kogel raak lijken te schieten, zodat je auto binnen 5 seconden kapot is, etc.
Elke keer als ik twijfel aan mijn eigen kunsten, blijkt dat uit de andere games die ik speel niet. ;)
Heb ook het idee dat dit sinds de laatste patch zo is, daarvoor ook wel die ergernis, maar niet zo extreem als de laatste weken.
Hoor meer mensen die afhaken en richting MW gaan of Apex, omdat ze daar gewoon minder het gevoel hebben door de game genaaid te worden. ;)

Prosac wijzigde deze reactie 07-11-2019 14:41 (3%)

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 10:18
Breakskins omegalul :-D

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Asateo
Prosac schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:39:
Ik ben er eigenlijk ook wel ff klaar mee. Vermaak me te goed met MW en stiekem is samen spelen in Lite ook wel leuker, ik kijk wel door de gebreken van Lite heen (ik zei maandag nog wat anders, maar het samen gamen met vrienden is te leuk). De Dsync problematiek van de originele versie en het idee dat ik inmiddels bij alleen maar pro’s ingedeeld wordt, helpen niet mee.
Ik ben een casual gamer en wil lol hebben in een spelletje. Als dat inhoudt dat ik bij elke drukke landing in het nadeel ben omdat de game het wapens oppakken niet registreert, of dat ik bij de eerste blik op een tegenstander ge-one-shot wordt (terwijl dat uit de deathcam niet blijkt), heb ik er geen lol aan. Spelers die vrijwel elke kogel raak lijken te schieten, zodat je auto binnen 5 seconden kapot is, etc.
Elke keer als ik twijfel aan mijn eigen kunsten, blijkt dat uit de andere games die ik speel niet. ;)
Heb ook het idee dat dit sinds de laatste patch zo is, daarvoor ook wel die ergernis, maar niet zo extreem als de laatste weken.
Hoor meer mensen die afhaken en richting MW gaan of Apex, omdat ze daar gewoon minder het gevoel hebben door de game genaaid te worden. ;)
De propblematieken die je aanhaalt zijn van een jaar of twee terug.
Ik speel dit spel dagelijks en oppakken wapens, dsync enz. is al lang geen probleem meer.

Als je liever MW of Apex speelt, is dat goed, maar problemen in het spel zijn er bijna niet meer.

• Prosac
Asateo schreef op zondag 24 november 2019 @ 14:27:
[...]

Ik speel dit spel dagelijks en oppakken wapens, dsync enz. is al lang geen probleem meer.

Als je liever MW of Apex speelt, is dat goed, maar problemen in het spel zijn er bijna niet meer.
Vreemd, ik ervaar het namelijk nog wel.

• ApC_IcE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 12:35

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

[...]

Nou, of je weet niet goed wat de Dsync inhoud maar er zijn zat problemen.
Random crashes, kogels die niet aankomen, Headshot op level 1 helm met kar98 en geen knock.
Ik merk ze dagelijks, wekelijks.

• Asateo
ApC_IcE schreef op zondag 24 november 2019 @ 17:37:
[...]

Random crashes, kogels die niet aankomen, Headshot op level 1 helm met kar98 en geen knock.
Prosac schreef op zondag 24 november 2019 @ 17:00:
[...]

Vreemd, ik ervaar het namelijk nog wel.
Dat is inderdaad gek. Ik had vroeger erg veel problemen, maar tegenwoordig zo goed als niets meer. En crashen kan ik me misschien een enkele keer de laatste maanden herinneren, tegenover vroeger waar het schering en inslag was.

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 10:18
Asateo schreef op zondag 24 november 2019 @ 18:57:
[...]

[...]

Dat is inderdaad gek. Ik had vroeger erg veel problemen, maar tegenwoordig zo goed als niets meer. En crashen kan ik me misschien een enkele keer de laatste maanden herinneren, tegenover vroeger waar het schering en inslag was.
Game loopt hier ook gewoon prima. Na wat uitstapjes (call of duty, planet zoo, apex legends) ben ik weer terug op pubg. Ik vind pubg toch het leukst, beste gunfights, spanning etc.

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• MRTNbos
ApC_IcE schreef op zondag 24 november 2019 @ 17:37:
[...]
Ik herken hier helemaal niets van.
- Random crashes: vroeger wel gehad, voor zover mijn geheugen het toelaat het afgelopen jaar totaal niet gehad.
- Kogels die niet aankomen: komt totaal niet bekend voor. Schiet je niet gewoon mis?!
- Headshot met Kar98 op lvl1 helm: komt totaal niet bekend voor. Schiet je niet toevallig in de nek of bovenkant torso?!

Al met al krijg ik de indruk dat dit meer met jou te maken heeft dan met de game. Of de game moet bij verschillende spelers totaal anders spelen...

• Nemm
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16-01 11:40
Ik kan mij ook niet meer vinden in de boven genoemde problemen. Ze hebben al lange tijd de meeste problemen opgepakt en verbeterd. De game draait gewoon lekker soepel, en kogels etc komen gewoon aan.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 14-01 13:42
[...]

De problemen waren twee jaar geleden erger, maar die zijn er nog zeker wel.

Dikke maand geleden weer een paar pogingen gedaan om pubg te spelen en dezelfde problemen zijn nog steeds, misschien minder vaak, maar het gebeurt nog steeds te vaak, zeker bij hotdrops. Ik vertrouw nog steeds niet 100% dat wat je ziet ook daadwerkelijk gebeurt.

Mensen die later landen, maar toch eerder een wapen opgepakt hebben en doorgeladen, ook al land je op een gun. Je komt weer een kamertje binnen waar je eerder ook geweest bent en daar liggen opeens wapens die daar 100% zeker niet lagen. Of de klassieke: 'wou jij die M4 niet joh?' 'welke m4? daar lag helemaal geen m4!?!'

De deathcam is ook nog steeds regelmatig behoorlijk anders dan hoe we het zelf ervoeren. Als het geen technisch probleem is, dan wordt iemand wel weer door een overduidelijke cheater te grazen genomen en is diegene er weer weken klaar mee.

Het is een beetje een ritueel aan het worden. Na lange tijd pakken we het weer op en spelen het tot dat iemand er weer verschrikkelijk klaar mee is omdat veel van de basis zooi nog steeds niet goed werkt en na een paar maanden gaan we weer eens kijken hoe het er voor staat. :)

• Asateo
Wat ik wel herken is de deathcam. Het klopt dat de aim daar niet correct is. Je kan er niet op zien of iemand je 'headshot'. Het gaat eerder om het algemene beeld dan waar de crosshair op welk moment is.

Alhoewel ik meestal solo speel, mocht iemand eens zin hebben om te duo'en of zelfs team. Men steam naam is dezelfde als hier.

Asateo wijzigde deze reactie 26-11-2019 20:29 (42%)

• unfor
  • Nu online
Jammer dat PC compleet verneukt is door cheaters momenteel...
Deze chinezen kwamen we in de volgende game ook weer tegen, dus dan is de lol er gauw af.
Met zijn 2'en slachtten ze ff de hele server af.

https://streamable.com/ll1zl

Dit zijn dan nog de overduidelijke cheaters, maar hoeveel cheaters heb je wel niet die het proberen te verstoppen door niet te aimbotten maar "alleen" ESP / wallhack gebruiken.. :r

Blijkbaar kunnen ze niks tegen cheaters doen, mijn reports leveren ook al weken geen bans meer op.
Blokkeer dan op de een of andere manier de chinezen, dan heb je iig 99% van de cheats verholpen.

unfor wijzigde deze reactie 22-12-2019 14:02 (47%)

Steam - BFV - PUBG

• KeesFluitman
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 18-01 21:21
unfor schreef op zondag 22 december 2019 @ 13:58:
Jammer dat PC compleet verneukt is door cheaters momenteel...
Deze chinezen kwamen we in de volgende game ook weer tegen, dus dan is de lol er gauw af.
Met zijn 2'en slachtten ze ff de hele server af.

https://streamable.com/ll1zl

Dit zijn dan nog de overduidelijke cheaters, maar hoeveel cheaters heb je wel niet die het proberen te verstoppen door niet te aimbotten maar "alleen" ESP / wallhack gebruiken.. :r

Blijkbaar kunnen ze niks tegen cheaters doen, mijn reports leveren ook al weken geen bans meer op.
Blokkeer dan op de een of andere manier de chinezen, dan heb je iig 99% van de cheats verholpen.
Ik zie dit zo zelden. Enige probleem vind ik de audio. Voetstappen, plotseling is iemand close. Etc

• unfor
  • Nu online
KeesFluitman schreef op zondag 22 december 2019 @ 14:49:
[...]

Ik zie dit zo zelden. Enige probleem vind ik de audio. Voetstappen, plotseling is iemand close. Etc
En de volgende dag weer een leuke muurkijker, kerel slachtte uiteraard het hele team af:

https://streamable.com/w3ghh

Dat jij het zelden ziet zegt niets over het aantal cheaters dat je treft, heel veel mensen zullen nooit door hebben dat ze gekilled zijn door een cheater omdat ze de killcam niet checken.
Overigens deelde ik die mening tot zo'n 2 weken geleden, ineens een giga influx van cheaters. Blijkbaar een nieuwe hack release ofzo.v

unfor wijzigde deze reactie 23-12-2019 20:34 (27%)

Steam - BFV - PUBG

• KeesFluitman
unfor schreef op maandag 23 december 2019 @ 20:01:
[...]

En de volgende dag weer een leuke muurkijker, kerel slachtte uiteraard het hele team af:

Dat jij het zelden ziet zegt niets over het aantal cheaters dat je treft, heel veel mensen zullen nooit door hebben dat ze gekilled zijn door een cheater omdat ze de killcam niet checken.
Overigens deelde ik die mening tot zo'n 2 weken geleden, ineens een giga influx van cheaters. Blijkbaar een nieuwe hack release ofzo.v
Ja die is redelijk obvious.

• gotfurrr
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 10-01 11:36
unfor schreef op maandag 23 december 2019 @ 20:01:
[...]

er is ook nog een andere optie natuurlijk ,luiheid. ik ben gewoon te lui om elke deathcam/replay te kijken om te zien of ik gekilled ben door een cheater, tenzij het een 100% duidelijke cheater is. (met 100% duidelijk bedoel ik bijvoorbeeld iemand die na een knock, kruipend op ren snelheid weg "rent" :D ja, dat is een ding en ik vond het eigenlijk wel geinig).

999/1000 keer ga ik dood op een manier die mogelijk is, omdat ik als een bot zonder hardcover ga zitten knallen, te lang peak, passief een angle probeer te houden (kan niet in pubg) of te lang stil sta/zit tijdens het schieten waardoor een 3d party me in mn helm schiet met een bolt action. eigenlijk ook luiheid.

je zou de tijd die je investeert in hacker analyse moeten stoppen in zelfreflectie, jaja. nou. poeh.maar dat betekent dus dat bijv in die ene clip jullie niet als team pushen, maar die gast waarschijnlijk 4x een 1v1 geven (aanname ja). maar jij ziet dan daar iemand die wallhack heeft, terwijl dat helemaal niet boeiend is voor je eigen pubg ontwikkeling :+

er zit statistisch gezien in elke game van pubg een cheater geloof ik, en idd de echte ragehackers zijn zeer irritant, maar de slimme hackers zullen voor een kill zorgen die lijkt alsof het een hele goede speler is. Ik bedoel, wat als die ene gast die jullie team wiped opeens een undercover Ubah blijkt te zijn, dan zouden die kills er hetzelfde uit zien voor jullie. dus.

• ScreamGT
Ik speel nu sinds enkele dagen team first person, en dit bevalt verdomd goed!

1. Ik zit niet meer met yin pin en Chuang in de server. Werkelijk geen enkele China n1 speler tegengekomen

2. Nog geen enkele encounter gehad waarbij ik vraagtekens zet.

• KOOIN
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 15-01 19:37
Hallo PUBG'ers!

Ik speel PUBG nu al ruim 2 jaar op de PC en doe dat nog steeds met plezier.

Ik heb een PC met 16 GB werkgeheugen, een i5 9400F en een Radeon RX-580. Ik speel op medium/high settings met 1080p. Nu wil ik echter graag naar 1440p gaan met liever hoge settings. Ik heb mijn oog laten vallen op een MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X. Gaat het hiermee lukken PUGB op lekkere hoge settings en 1440p te spelen met goede fps?

• MRTNbos
KOOIN schreef op zondag 5 januari 2020 @ 18:28:
Hallo PUBG'ers!

Ik speel PUBG nu al ruim 2 jaar op de PC en doe dat nog steeds met plezier.

Ik heb een PC met 16 GB werkgeheugen, een i5 9400F en een Radeon RX-580. Ik speel op medium/high settings met 1080p. Nu wil ik echter graag naar 1440p gaan met liever hoge settings. Ik heb mijn oog laten vallen op een MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X. Gaat het hiermee lukken PUGB op lekkere hoge settings en 1440p te spelen met goede fps?
Kwa videokaart zal dit wel lukken (al zal het eerder medium worden gok ik). Je CPU kan wel een probleem worden. Je hebt nu een 6-core zonder HT, en PUBG lust best een flinke slok van je CPU!

Een bekende van me had eerst een 4-core CPU (i5) en had redelijk wat issues met PUBG (geheugen en GPU waren al high-end!). Niet permanent, maar meer stutters etc. Z'n CPU bleek op 100% te draaien tijdens PUBG. Alleen het upgraden van de CPU heeft alle problemen opgelost (speelt ook op 1440p).

• MRTNbos
De laatste tijd heb ik met enige regelmaat in en potje (vaak 1x per potje) last dat de FPS dropt naar 2 ofzo. Dit duurt ongeveer 10seconden...daarvoor en daarna gaat het allemaal weer vlekkeloos (70-140 fps). Dit heb ik eerder nooit echt ervaren, zijn er mensen die dit bekend voorkomt? (En een idee hebben hoe dit te verhelpen is?)

• KOOIN
Ai, da's balen voor mij want deze processor heb ik nog niet zo lang. Welke processor zou jij dan wel aanraden? Ik heb een ASRock B365M Pro4 moederbord, een 1151 socket. Wellicht een Intel Core i7-8700?

Wellicht kan ik de core snelheid van mijn huidige processor wat hoger zetten in de BIOS.
MRTNbos schreef op maandag 6 januari 2020 @ 12:12:
[...]

Kwa videokaart zal dit wel lukken (al zal het eerder medium worden gok ik). Je CPU kan wel een probleem worden. Je hebt nu een 6-core zonder HT, en PUBG lust best een flinke slok van je CPU!

Een bekende van me had eerst een 4-core CPU (i5) en had redelijk wat issues met PUBG (geheugen en GPU waren al high-end!). Niet permanent, maar meer stutters etc. Z'n CPU bleek op 100% te draaien tijdens PUBG. Alleen het upgraden van de CPU heeft alle problemen opgelost (speelt ook op 1440p).

KOOIN wijzigde deze reactie 06-01-2020 12:55 (7%)

• MRTNbos
KOOIN schreef op maandag 6 januari 2020 @ 12:43:
Ai, da's balen voor mij want deze processor heb ik nog niet zo lang. Welke processor zou jij dan wel aanraden? Ik heb een ASRock B365M Pro4 moederbord, een 1151 socket. Wellicht een Intel Core i7-8700?

Wellicht kan ik de core snelheid van mijn huidige processor wat hoger zetten in de BIOS.

[...]
Ik zou beginnen met de GPU upgraden, en dan zien wat er gebeurt. Dan kun je altijd nog de afweging maken om je CPU te upgraden. Mijn eerste insteek zou zijn om dan naar de i9-9900K te gaan, maar dat ligt uiteraard ook helemaal aan je portomonee!

• cmegens
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 11:49
MRTNbos schreef op maandag 6 januari 2020 @ 13:46:
[...]

Ik zou beginnen met de GPU upgraden, en dan zien wat er gebeurt. Dan kun je altijd nog de afweging maken om je CPU te upgraden. Mijn eerste insteek zou zijn om dan naar de i9-9900K te gaan, maar dat ligt uiteraard ook helemaal aan je portomonee!
En aan je voeding, koeler en kast!

• Bieren89
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 17-01 22:16
Is er eigelijk nog veel volk op de xbox die het spelen?

En hoe draait het op de one s?

• KOOIN
MRTNbos schreef op maandag 6 januari 2020 @ 13:46:
[...]

Goed idee.

De i9-9900 is echt iets te ver boven mijn budget inderdaad ;) Dat heb ik er niet voor over.

• CrazyOne
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 18-01 20:22
MRTNbos schreef op maandag 6 januari 2020 @ 12:13:
De laatste tijd heb ik met enige regelmaat in en potje (vaak 1x per potje) last dat de FPS dropt naar 2 ofzo. Dit duurt ongeveer 10seconden...daarvoor en daarna gaat het allemaal weer vlekkeloos (70-140 fps). Dit heb ik eerder nooit echt ervaren, zijn er mensen die dit bekend voorkomt? (En een idee hebben hoe dit te verhelpen is?)
Jep, heb last van hetzelfde, bij mij duurt het wel iets korter, maar zwaar irritant idd.

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 11:25

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Bieren89 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:47:

Ik speel het een aantal malen per week op de One S, draait prima. De beeldkwaliteit op de One X schijnt beter te zijn, maar ik heb geen vergelijk. Matchmaking is ook geen probleem, altijd binnen een paar seconden weer in een lobby als ik wederom ben afgeknald :p

You've mistaken me for someone who really cares.

• Bieren89
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 17-01 22:16
janvanduschoten schreef op maandag 6 januari 2020 @ 15:46:
[...]

Ik speel het een aantal malen per week op de One S, draait prima. De beeldkwaliteit op de One X schijnt beter te zijn, maar ik heb geen vergelijk. Matchmaking is ook geen probleem, altijd binnen een paar seconden weer in een lobby als ik wederom ben afgeknald :p
A ok merci toch ook maar is proberen dan :)

• KeesFluitman
Ik heb ook af en toe een dikke vastloper. Vroeger nooit gehad.

• Nemm
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16-01 11:40
Ik ervaar dit ook sinds +- een maand. Heb beeld blijft gewoon een paar seconden hangen. Ik durf niet exact te zeggen of dit sinds een update is, want in december heb ik niet heel veel gespeeld. Echter gister avond had ik het ook weer 2 keer.

Gezien de rest van de reacties hier zullen ze wel weer iets hebben toegevoegd/gesloopt wat dit veroorzaakt (op wellicht bepaalde hardware?).

Nemm wijzigde deze reactie 09-01-2020 13:47 (9%)

• JohnnyV76
Is er al iets bekend over Season 6? Kan er niet echt wat over vinden.... wat ik vind gaat over mobile maar ik speel op PC. Heb deze week lvl100 gehaald in de surivior pass dus toe aan een nieuw seizoen :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Dat komt meestal pas enige tijd nadat het huidige seizoen afgelopen is.

Wel hoop ik dat er heel wat meer levels bij komen. Voor seizoen 5 eindig ik nu rond level 145 en vooral de eerste 80 gingen erg snel met alle challenges.

• BobbyDgtl
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 17-01 11:30
Nieuwe map bij start volgend seizoen op 22/01!
2x2 map met 64 spelers. Destructable gebouwen door de black zone (opvolger van red zone).

Ben benieuwd! 64 man op een map die 1/4e is van Sanhok, gaat een clusterf*ck van jewelste zijn!

• UnderAVoidSky
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 09:21
Valt wel mee denk ik. Sanhok is 4x4, maar qua effectieve grootte zonder het water en de rivieren is het maar een 3x3 dus heel veel kleiner zal het niet zijn vermoed ik (al zal het van de hoeveelheid water op de nieuwe map afhangen).

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 08:36
Bieren89 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:47:

Draait goed op de one s en speel het meerdere keren per week met een kameraad en nog een andere bekende. Gamertag is Meneer icy als je nog mensen zoekt.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 09:37

Oxigeon

En zo is dat!

Meneer iCy schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 12:45:
[...]

Draait goed op de one s en speel het meerdere keren per week met een kameraad en nog een andere bekende. Gamertag is Meneer icy als je nog mensen zoekt.
Volgens mij is alles cross platform geworden. Dus PS4 en XBOX Spelen op dezelfde servers. Of PC erbij zit weet ik eerlijk gezegd niet. Denk dat ik hem de komende dagen ook nog maar eens ga aanslingen op mijn ps4. Beetje inkomen voor het nieuwe seizoen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Heyman
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 17-01 16:26
UnderAVoidSky schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 12:23:
Valt wel mee denk ik. Sanhok is 4x4, maar qua effectieve grootte zonder het water en de rivieren is het maar een 3x3 dus heel veel kleiner zal het niet zijn vermoed ik (al zal het van de hoeveelheid water op de nieuwe map afhangen).
Ansich is de nieuwe map dan nog steeds 2x zo klein (3x3 = 9km2 vs 2x2 = 4km2 oppervlak). Weliswaar met ook een stuk minder spelers. Maar verwacht dat het redelijk action packed gaat zijn.

• UnderAVoidSky
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 09:21
Heyman schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 15:32:
[...]

Ansich is de nieuwe map dan nog steeds 2x zo klein (3x3 = 9km2 vs 2x2 = 4km2 oppervlak). Weliswaar met ook een stuk minder spelers. Maar verwacht dat het redelijk action packed gaat zijn.
Klopt, zeker als het artikel op de eerste pagina lees en ze praten over de toevoeging van plakbommen en de "black wall" dan zal het de bedoeling zijn om veel actie te creëren.

Het enige wat ik zou willen is dat ze de trofeeën zouden fixen op PS4, ijdele hoop vrees ik.

• JohnnyV76
Wat me nou overkomt... speel een potje met 2 vrienden en tijdens t eerste potje crashed mijn videodriver. Ik heb nog wel beeld maar t is vaag en donker. Game herstart maar opnieuw de rare video crash dus ik herstart mijn pc helemaal en join weer. 2 potjes later ineens een melding dat mijn account gebanned is van steam. Heb een bloedhekel aan cheaters dus zou dat nooit gebruiken dus ik denk dat het door de gpu crash kwam en het spel het zag alsof er met de bestanden geknoeid werd oid. Permanent ban maar volkomen onterecht dus hoop dat ze t nog wel kunnen fixen.

Pagina: 1 ... 136 137 138 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True