Nee, dan krijg je de shift + bind ipv 1 en dan wordt het ingewikkeld om een geweer te kiezen.TERW_DAN schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 10:12:
Kun je niet gewoon shift indrukken, zodat hij wel gewoon 1,2,3,4,5 pakt?
Inderdaad, heb ik gedaan, zonder de alt shift wel. De kans is groot dat ik vroeg of laat in een spel die combinatie wel eens (per ongeluk) intik.zacht schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 19:58:
[...]
Tweede taal instellen onder Windows en Alt-Shift gebruiken als je PUBG gaat spelen? Dat zou moeten werken volgens mij, al heb ik al heel lang geen Windows meer gebruikt.
Pubg op de PS4 heb ik opgegeven, ik ben simpelweg niet bedreven genoeg op een console. Terwijl ik anderen op de PS4 zie rennen en schieten als een malle ben ik als een noob aan het rondschuifelen en vooral overal naast aan het schieten. Spelen met de sensitiviteit levert niks op.
Gelukkig ben ik nog wel redelijk bedreven in Pubg Mobile, en daar heb ik nog steeds veel lol in, ik speel nu enkel nog FPP.
Edit. mocht er iemand zin hebben om een vrijblijvend spelletje te spelen (jaar niet meer gespeeld
[ Voor 64% gewijzigd door Asateo op 01-09-2019 11:25 ]