Mijn xl box komt morgen tussen 14 en 16 uur
Gewicht: 11,46 kg
Afmetingen: 41,5 × 41,5 × 81,5 cm
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
6,84 kg hier voor de XL. Wie biedt minder?richie1974 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:44:
Mijn xl box komt morgen tussen 14 en 16 uur
5,98 hier maarFrozen schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:47:
[...]
6,84 kg hier voor de XL. Wie biedt minder?
Mijn vorige box van 10,92 zat vol met zooi en heb ik teruggestuurd. Hopelijk zit er deze keer beter spul in.
6.76 kg hierFrozen schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:47:
[...]
6,84 kg hier voor de XL. Wie biedt minder?
Mijn vorige box van 10,92 zat vol met zooi en heb ik teruggestuurd. Hopelijk zit er deze keer beter spul in.
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Mijn box van meer dan 15 kg valt behoorlijk uit de toon, ben bang dat het een bestekset, pannenset en een thermostaatkraan wordt....ikje74 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:47:
Gewicht: 7,22 kg
Ook een vrij lichte box dus.....
Ik hou me wel aanbevolen voor je thermostaatkraanreinders00 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:51:
[...]
Mijn box van meer dan 15 kg valt behoorlijk uit de toon, ben bang dat het een bestekset, pannenset en een thermostaatkraan wordt....
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Die heb jij zeker niet in je box haha.MrOizo2005 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:52:
[...]
Ik hou me wel aanbevolen voor je thermostaatkraan
Het zou gewaardeerd worden als jullie de geschatte verkoopprijs (in totaal) van de items uit jullie box plaatsen in de sheet. Dan kunnen we volgende keer erachter komen of er een verband bestaat tussen het gewicht van de dozen en de waarde ervan. |
Topidee! Ik ga 'm invullen.Frozen schreef op woensdag 5 april 2017 @ 23:00:
Frozenbreak:
Het zou gewaardeerd worden als jullie de geschatte verkoopprijs (in totaal) van de items uit jullie box plaatsen in de sheet. Dan kunnen we volgende keer erachter komen of er een verband bestaat tussen het gewicht van de dozen en de waarde ervan.
Wow, dat is bijna 10 kilo meer dan gemiddeld!-ION- schreef op donderdag 6 april 2017 @ 00:49:
XL box hier 17,82 kg, ben benieuwd
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Frozenbreak:
Ik heb ondertussen al wat grafiekjes. Dus als mensen vooral lekker het volgende invullen: [L]/[XL] Gewicht, gescheiden met komma, in kg De verkoopwaarde (NIET DE NIEUWWAARDE) van de doos. Dan kunnen we voor volgende hunt waarschijnlijk een dag van tevoren al een beetje gokken of we een goede of slechte doos krijgen. |
[Voor 4% gewijzigd door Frozen op 06-04-2017 01:56]
Inderdaad goed idee, heb hem ook ingevuld!Frozen schreef op donderdag 6 april 2017 @ 01:55:
[...]
Frozenbreak:
Ik heb ondertussen al wat grafiekjes. Dus als mensen vooral lekker het volgende invullen:
[L]/[XL]
Gewicht, gescheiden met komma, in kg
De verkoopwaarde (NIET DE NIEUWWAARDE) van de doos.
Dan kunnen we voor volgende hunt waarschijnlijk een dag van tevoren al een beetje gokken of we een goede of slechte doos krijgen.
[afbeelding]
Aangezien er een tijd geleden strooizout in de boxen zat durf ik dat met zekerheid betwisten-ION- schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:14:
Is in het verleden dan gebleken dat een hoog gewicht meer kans geeft op een hoge waarde?
[Voor 11% gewijzigd door I_PANDA_I op 06-04-2017 11:20]
Blaatschaap
Moet zeggen dat ik het wel een aardige box vindt hoorI_PANDA_I schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:23:
Zojuist de XL box uitgepakt, maar ik ben helaas nog niet heel erg enthousiast:
-Iphone 5 32GB in refurb verpakking, hangt nu aan de lader want hij was helemaal leeg. Status simlock ga ik straks uitzoeken
-M9 4k mediaspeler
-Michael Kors horloge
-Jawbone Up
-Medisana Vifit connect MX3
-Medisana weegschaal
-Green pan
-SMSaudio biosport
-JBL Tempo
-Le coq sprotif schoenen maat (43 gelukkig wel de goede maat.)
-3x philips LED lamp GU10
-4x philips LED lamp WarmGlow
-6x Bestek set V&B
-2x Batterij lader philips
-2x Guitar Hero live PS4 (alleen game)
Zoals ik al zei, ben ik nog niet heel enthousiast zeker niet gezien sommige L boxen die naar mijn idee beter gevuld waren. Ik denk dat afhankelijk van de Iphone, de box blijft of retour gaat.
Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl
[Voor 6% gewijzigd door Rutger op 06-04-2017 10:35]
Huntpagina, met het handje.-ION- schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:43:
Puur uit nieuwsgierigheid, waar hebben jullie je box weten te scoren? De huntpagina of de flash sale pagina? En hebben jullie scripts daarvoor gebruikt?
Gewoon op de hunt pagina, geen enkel hulpmiddel gebruikt, behalve snel klikken-ION- schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:43:
Puur uit nieuwsgierigheid, waar hebben jullie je box weten te scoren? De huntpagina of de flash sale pagina? En hebben jullie scripts daarvoor gebruikt?
Blaatschaap
huntpagina met de hand, op een 54mbit G wifi verbinding op een oude dualcore laptop-ION- schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:43:
Ik, marktplaatsprijs is 120Richh schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:54:
Wie heeft mijn boxwaarde zitten aanpassen?
Voorlopig ga ik er vanuit dat die iPhone niet zoveel oplevert...
flash dankzij de push notification van de app.-ION- schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:43:
Tinusvolkel schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:29:
[...]
Mijn allereerste iBood boxen ben tevreden
![]()
Volgende keer weer proberen een box te bemachtigen![]()
[afbeelding]
foto is al van overdag, maar ben helaas vergeten om een fatsoenlijk foto te maken...
Product adv prijs ![]()
iBood prijs status 2x BeoPlay S3 black 2x € 399,00 2x € 129,95 Zelf houden m.o.s. audio m plus € 249,95 € 80,00 Zelf houden V&B bestekset € 149,70 € 29,95 Zelf houden + opzoek naar extra sets Philips 4x LED warmglow E27 6W € 59,96 € 20,00 hebben al 4 gloeilampen vervangen jawbone up3 € 179,95 € 40,00 Ruilen voor een bestelset Happysocks mt 41-46 € 29,95 € 17,95 Gaat iemand die overkopen
(vinden de kinderen vast grappig op een zondag morgen)
Philips mini charger incl. 2xAAA € 20,95 (bol.com) € 20,95 (bol.com) altijd makkelijk Philips mini charger excl. batterijen € 15 (gokje) € 15 (gokje) 2 laders is wat overdreven, dus kan verkocht worden Totaal: € 1473,51 € 483,75
Ik denk het wel. Ik zou jou box als beste L box bestempelen iig. Ervanuit gaande dat de iPhone van @Richh onverkoopbaar blijft. Nu maar hopen dat de xl boxen beter worden dan die ene geposte.Tinusvolkel schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:47:
[...]
flash dankzij de push notification van de app.
PS is 300 euro een realistische verkoop waarde voor deze box: ?
[...]
Gewoon tussen de hunt-items, de 50 euro box kwam langs en heb snel geklikt. Geen scripts, en die zijn sowieso nutteloos geworden sinds 1-klik-betalen.-ION- schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:43:
Ik verwacht hetzelfdeTitus schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:49:
[...]
Ik denk het wel. Ik zou jou box als beste L box bestempelen iig. Ervanuit gaande dat de iPhone van @Richh onverkoopbaar blijft. Nu maar hopen dat de xl boxen beter worden dan die ene geposte.
[Voor 23% gewijzigd door Richh op 06-04-2017 11:01]
[Voor 103% gewijzigd door starfight op 06-04-2017 11:24]
Blaatschaap
Leuk, een beamer.incmve schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:49:
XL box ontvangen, viel een beetje tegen maar niet ontevreden.
[afbeelding]YouTube: ibood box XL maart 2017
- Jawbone UP3
- Pebble Timesteel smartwatch refurb
- sMSaudio biosport
- 4x Philips LED Warmglow E27
- Powerbank 21000mAh
- hnl satijn puntini dekbedovertrek
- Villeroy & Boch bestek set 24 delig
- Le coq schoenen maat 42
- 2x Philips charger met 2x AAA
- Acer P1510 Beamer zonder toebehoren
[Voor 5% gewijzigd door Rooieduvel op 06-04-2017 11:54]
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
met die beamer bij mag je niet klagen volgens mij hoorincmve schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:49:
- Jawbone UP3
- sMSaudio biosport
- Powerbank 21000mAh
Viel een beetje tegen? Grapjasincmve schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:49:
Hey, als hij tegenvalt mag je m altijd aan mij geven hoorincmve schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:49:
- Jawbone UP3
- sMSaudio biosport
- Powerbank 21000mAh
Ik had een jaar terug 2 boxen met allebei dezelfde beamer (wel nieuw in doos), maar het zijn prima dingetjes. Voor 1 heb ik toen 350 euro gekregen, ander heb ik zelf nog.incmve schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:11:
Haha![]()
Met tegenvallen bedoelde ik dat je toch een bepaald verwachtingspatroon hebt![]()
Daarom zei ik er ook bij ik ben niet ontevreden, zeker de beamer (als die het doet) maakt de box het al waard.
Bestek set is ook welkom, was wel aan vervanging toe.
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Dit is dus mijn probleem met de twee verschillende soorten boxen. Je ziet dat er een groot aantal L boxen van 50,- beter zijn dan de XL boxen van 100,-EK89 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:29:
De XL box van mijn vriendin is ook binnen, de inhoud:
- Iphone 5 64GB (refurb)
- JBL Tempo
- SMS Audo biosport earbuds
- 2x jawbone UP
- Guitar Hero (PS4)
- Argo Blueray
- Philips mini lader
- Medisana weegschaal
- 4x Philips LED lamp
- Soul bestekset
- Pele voetbal
Het voelt(ook qua gewicht) alsof ze gewoon 1-3 items uit de normale(XL) dozen hebben gehaald en die in een kleinere doos gestopt hebben(de L doos). Afhankelijk van welke items zorgt het er inderdaad voor dat het verschil bijna verdwijnt(terwijl er toch 50euro verschil in aanschaf in zit) en dat sommige 50e inderdaad beter lijken dan een 100e.reinders00 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:31:
[...]
Dit is dus mijn probleem met de twee verschillende soorten boxen. Je ziet dat er een groot aantal L boxen van 50,- beter zijn dan de XL boxen van 100,-.
Ik vind dat nogtans geen slechte box hoor, waarde ligt ver boven de 400 euro, wat al 400% van de inleg is. De iphone en JBL alleen al zijn hoger dan de gemiddelde waarde van de 50 euro boxen tot nu toeDit is dus mijn probleem met de twee verschillende soorten boxen. Je ziet dat er een groot aantal L boxen van 50,- beter zijn dan de XL boxen van 100,-.
Met een beetje geluk is die doos dan ook weer wat meer waard geworden.Da_Teach schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:37:
Mijn vader zocht nog een nieuwe telefoon en mijn zoontje is nu nog te jong voor technics, maar als hij wat ouder is zal hij het wel leuk vinden (hebben we gelijk een kadootje voor zijn 8ste ofzo, even 8 jaar in de kast bewaren).
Hoe zwaar was je doos??EK89 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:29:
De XL box van mijn vriendin is ook binnen, de inhoud:
- Iphone 5 64GB (refurb)
- JBL Tempo
- SMS Audo biosport earbuds
- 2x jawbone UP
- Guitar Hero (PS4)
- Argo Blueray
- Philips mini lader
- Medisana weegschaal
- 4x Philips LED lamp
- Soul bestekset
- Pele voetbal
Beamer lijkt me een prima ding voor in een doos, zoals gezegd, e.e.a. koop je bij en je kunt aan de slag.incmve schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:57:
Er zit verder niks bij de beamer en het is een RMA dus eerst ff testen.
[Voor 23% gewijzigd door paulus_01 op 06-04-2017 12:43]
PostNL geeft aan dat die van mij 11,4 kilo is.... ik ben benieuwd
Waarschijnlijk 2 bad kranen en een boormachineGeorgeFelix schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:51:
[...]
PostNL geeft aan dat die van mij 11,4 kilo is.... ik ben benieuwd
Best leuke boxmaxdlv schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:12:
[afbeelding]
Hierbij mijn Box! Volgens mij redelijk gemiddeld qua waarde. De schoenen pas ik gelukkig. Veel kleine spulletjes viel mij op.
6x Bestek set V&B
AG Gloves
4x Philips LED
Schoenen Bjorn Borg maat 46
Nike hoodie XXL
ACER Liquid Jade Primo
Wacom pentablet One
Lego Technic Drag Racer
2x Contigo auto beker
Pepe Jeans Zonnebril
Tandenborstel opzetstukjes (merkloos)
Cavello onderbroek XXL
Jawbone UP
Gemseller oorbellen
Sinner skibril
Philips mini oplader
ZEUSS Easy Connect voor Lightning
4x Keysmart sleutelhouder
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Afbeelding doet het nietmaxdlv schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:12:
[afbeelding]
Hierbij mijn Box! Volgens mij redelijk gemiddeld qua waarde. De schoenen pas ik gelukkig. Veel kleine spulletjes viel mij op.
6x Bestek set V&B
AG Gloves
4x Philips LED
Schoenen Bjorn Borg maat 46
Nike hoodie XXL
ACER Liquid Jade Primo
Wacom pentablet One
Lego Technic Drag Racer
2x Contigo auto beker
Pepe Jeans Zonnebril
Tandenborstel opzetstukjes (merkloos)
Cavello onderbroek XXL
Jawbone UP
Gemseller oorbellen
Sinner skibril
Philips mini oplader
ZEUSS Easy Connect voor Lightning
4x Keysmart sleutelhouder
Afbeelding is inmiddels gefixtTerrorSource schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:14:
[...]
Afbeelding doet het niet![]()
Is die Acer smartphone nog een beetje van waarde?
Als de mate S werkt heb je je geld er al uit volgens mij.Sneakyman schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:18:
Ibood XL box binnen hier. Bijna alleen maar kleding met een Huawai mate S telefoon...
Waarom stoppen ze die kleding niet in de 50 euro boxen?![]()
Moet verder nog even kijken of ik de box bewaar en of de telefoon het doet.
Als je dat meent heb ik nog wel een stapel hahaGeorgeFelix schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:21:
Ik zie opvallend weinig koptelefoons....... daar deed ik t nou net voor..... hoe meer dozen ik zie hoe meer ik vrees om de mijne uit te pakken
ben toch tevreden met mijn F.R.E.Q. 9 uit mn doos hoorGeorgeFelix schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:21:
Ik zie opvallend weinig koptelefoons....... daar deed ik t nou net voor..... hoe meer dozen ik zie hoe meer ik vrees om de mijne uit te pakken
Nog voorkeuren voor koptelefoons? Zaten in de L-boxen wel wat verschillendeGeorgeFelix schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:21:
XL box heeft bij mij een JBL Tempo. Zal lijstje even maken.GeorgeFelix schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:21:
Waarde ~ | |
SteamOne kledingstomer - de kiloknaller van mijn box; | € 150,- |
Toshiba E300 2TB Harddisk - lijkt er op dat deze eerder is teruggestuurd, label op (nog wel gesealde) verpakking volledig verkleurd, even afwachten dus. | € 60,- |
V&B bestekset - dezelfde als in de L boxen | € 25,- |
4x Philips LED Warmglow E27 | € 30,- |
2x Philips charger met 2x AAA | € 20,- |
HNL Dekbedovertrekset - 240*220 | € 10,- |
SMS Audio Biosport | € 50,- |
Jawbone Up - niet in doos maar in een simpel plastic zakje, nog geen idee welke versie dit is. | ? |
Green Pan - koekenpan 20cm | € 10,- |
Adobe Ink&Slide | € 15,- |
Sony Smartband - Maat L | € 10,- |
3 paar Pierre Cardin sokken | € 0,- |
Wacht maarGeorgeFelix schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:21:
True.... heb tot nu toe nog geen "wow" doos gezien....Titus schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:25:
[...]
Wacht maarEr moeten nog heeeeel wat dozen komen.
Bovendien zijn er volgens mij nog een aantal van vorige hunts beschikbaar()
Ja ik heb zelf ook een heel arsenaal aan koptelefoons thuis liggen(ben DJAbel1991 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:21:
[...]
Als je dat meent heb ik nog wel een stapel haha
Vergeet geen hashtags te gebruiken hè!GeorgeFelix schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:28:
[...]
Ja ik heb zelf ook een heel arsenaal aan koptelefoons thuis liggen(ben DJ) alleen hoop dat er een (kwaliteit) bluetooth koptelefoon bij zit voor het sporten
Een laptop van 1000+?roelvdm3 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:43:
Net de box in ontvangst genomen met de klapper een: hp ids uma i5-6200u 840 g3 bnbpc.
De rest volgt nog.
@Jelmer93roelvdm3 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:43:
Net de box in ontvangst genomen met de klapper een: hp ids uma i5-6200u 840 g3 bnbpc.
De rest volgt nog.
Hoe zwaar was je doos?roelvdm3 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:43:
De rest volgt nog.
Een laptop van 1800? Wat is er mis mee? Gratz iig.roelvdm3 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:43:
De rest volgt nog.
Er staat freebsd op geen windows oid en het is een return. De rest maar na de lunch onderzoekenAbel1991 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:53:
[...]
Een laptop van 1800? Wat is er mis mee? Gratz iig.
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
[Voor 10% gewijzigd door Sneakyman op 06-04-2017 14:42]
PSN ID: Beest41
Is dit een XL box?!Sneakyman schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:58:
Huawai Mate S telefoon 357,95
Jawbone Up 3 (groen) 84,9
4x Philips E27 Warmglow dimbaar 35,8
Soul villeroy & bosch 4 pcs place x6 150?
Travelin London suede schoenen 70 , maar levert niks op denk ik
Nog meer bestek 4 stuks leonie
Blomus desa broodmand Rood 43,95
Cavello boxershorts 29,95, maar levert niks op denk ik
HNL Refined Satin Dekbed 49,95
JBL On-ear 20,57
En nog wat rotzooi en kleding
800 euro dus in ieder geval. Dit is ondanks al die zooi en kleding mijn beste box tot nu toe.
Zou fijn zijn als ik er iets van 300 euro aan overhoudt. Vooral die Jawbone Up3 is interessant en kende ik niet.
Alles gaat in de verkoop denk ik
[afbeelding]
[Voor 142% gewijzigd door Perkouw op 06-04-2017 15:24]
Wat maakt die up3 zo interessant?Sneakyman schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:58:
800 euro dus in ieder geval. Dit is ondanks al die zooi en kleding mijn beste box tot nu toe.
Zou fijn zijn als ik er iets van 300 euro aan overhoudt. Vooral die Jawbone Up3 is interessant en kende ik niet.
Alles gaat in de verkoop denk ik
[afbeelding]
Ja, vergeleken met alle 100 euro boxen die ik gehad heb is dit een super grote meevaller! Normaal had ik boxen rond de 150 euro aan inkoopwaarde, verkoopwaarde van 50 euro (verlies dus)
[Voor 22% gewijzigd door Sneakyman op 06-04-2017 14:36]
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Nieuw | MP/iBood | |
---|---|---|
Beats by Dr. Dre Executive Headset Silver refurb. | 190 | 40 |
Lenovo Ideapad Miix 700-12isk(laptop) | 1000 | 500+ |
SMSaudio Biosport HeartRate | 30 | 20 |
Hercules DJ Control Glow | 65 | 25 |
Jawbone UP3(groen) refurb. | 190 | 40 |
Kahla Purity Bicchieri(Whiskey glazen) | 0 | 0 |
Zout&Peper set | 0 | 0 |
HNL Refined Satin Dekbed - Steel Blue(240x220) | 100 | 10 |
Travelin Londen Heren - lichtblauw(mt 46) | 70 | 0 |
4x Philips LED warmglow 6W (40W) E27 | 35 | 10 |
6x villeroy & bosch Soul bestekset | 150 | 30 |
Happy Socks(mt 41-46) | 0 | 0 |
2x Phillips mini AAA oplaadbare batterijen | 20 | 0 |
Notebloc A5 | 0 | 0 |
Foscam FI9804W IP-cam | 100 | 50 |
Totaal | 1950 | 725 |
[Voor 46% gewijzigd door makooy op 06-04-2017 14:56]
Ik had na de verschillende L boxen goede hoop dat de XL boxen echt goed zouden zijn, helaas is het weer eens zo dat een goedkopere box vaak een betere inhoud heeft en dat het dus niet uit maakt of je nu een L of een XL hebt gekocht. De inhoud is compleet random verdeeld. Dus de vraag is eigenlijk waarom iBood de L boxen ook niet voor 100,- heeft verkocht, dat kon met deze inhoud prima. Ja, ik ben dus ook enigszins teleurgesteld over mijn eigen XL box. Ik moet nu een epische kledingstomer zien te verkopen om de kosten er uit te halenSneakyman schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:35:
[...]
Ja, vergeleken met alle 100 euro boxen die ik gehad heb is dit een super grote meevaller! Normaal had ik boxen rond de 150 euro aan inkoopwaarde, verkoopwaarde van 50 euro (verlies dus)
Snap ook niet echt wat die Up3 zo interessant maakt. Vind het maar een raar ding. Wel eens geinig om om te doen en mijn slaapritme te bekijken maar meer zou ik niet weten wat ik ermee moet.
Ik snap dat je er misschien een beetje boos om bent, maar je kan in ieder geval even stoom afblazen nureinders00 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:39:
[...]
Ik had na de verschillende L boxen goede hoop dat de XL boxen echt goed zouden zijn, helaas is het weer eens zo dat een goedkopere box vaak een betere inhoud heeft en dat het dus niet uit maakt of je nu een L of een XL hebt gekocht. De inhoud is compleet random verdeeld. Dus de vraag is eigenlijk waarom iBood de L boxen ook niet voor 100,- heeft verkocht, dat kon met deze inhoud prima. Ja, ik ben dus ook enigszins teleurgesteld over mijn eigen XL box. Ik moet nu een epische kledingstomer zien te verkopen om de kosten er uit te halen.
Hoe dan ook, het is en blijft een loterij!reinders00 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:39:
[...]
Ik had na de verschillende L boxen goede hoop dat de XL boxen echt goed zouden zijn, helaas is het weer eens zo dat een goedkopere box vaak een betere inhoud heeft en dat het dus niet uit maakt of je nu een L of een XL hebt gekocht. De inhoud is compleet random verdeeld. Dus de vraag is eigenlijk waarom iBood de L boxen ook niet voor 100,- heeft verkocht, dat kon met deze inhoud prima. Ja, ik ben dus ook enigszins teleurgesteld over mijn eigen XL box. Ik moet nu een epische kledingstomer zien te verkopen om de kosten er uit te halen.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
makkelijkste manier om er je geld uit te halen is terugsturen dan heIk had na de verschillende L boxen goede hoop dat de XL boxen echt goed zouden zijn, helaas is het weer eens zo dat een goedkopere box vaak een betere inhoud heeft en dat het dus niet uit maakt of je nu een L of een XL hebt gekocht. De inhoud is compleet random verdeeld. Dus de vraag is eigenlijk waarom iBood de L boxen ook niet voor 100,- heeft verkocht, dat kon met deze inhoud prima. Ja, ik ben dus ook enigszins teleurgesteld over mijn eigen XL box. Ik moet nu een epische kledingstomer zien te verkopen om de kosten er uit te halen.
Hij is inmiddels aangegaan, geen logo gelukkig. Er is wel een deuk op de achterkant maar dat neem ik wel voor lief. Hij lijkt het dus gewoon te doen, alleen moet er een simkaart in om 'm verder te testenRichh schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:33:
[...]
Nog een iPhone 5S, wel een andere capaciteit dan de mijneIk ben heel benieuwd naar de iPhone, staat er op de achterkant nog een provider logo?
Ik hoop dat hij het doet, de rest is opzich wel 100 euro waard maar ik weet niet of je dat er uit kan krijgen.
DIT WIL IK OOK!!TerrorSource schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:37:
Nou nou nou zeg, ik heb me een box!![]()
Beats by Dr. Dre Executive Headset Silver refurb.
Lenovo Ideapad Miix 700-12isk(laptop)
SMSaudio Biosport HeartRate
Hercules DJ Control Glow
Jawbone UP3(groen)
Kahla Purity Bicchieri(Whiskey glazen)
Zout&Peper set
HNL Refined Satin Dekbed - Steel Blue(240x220)
Travelin Londen Heren - lichtblauw(mt 46)
4x Philips LED warmglow 6W (40W) E27
6x villeroy & bosch Soul bestekset
Happy Socks(mt 41-46)
2x Phillips mini AAA oplaadbare batterijen
Notebloc A5
Foscam FI9804W IP-cam
Foto en prijzen komen zo, wou jullie de dingen vast doorgeven
Ik wil je niet bang maken, maar dat is dus precies hoe ver ik ook komSCARfaceE schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:44:
[...]
Hij is inmiddels aangegaan, geen logo gelukkig. Er is wel een deuk op de achterkant maar dat neem ik wel voor lief. Hij lijkt het dus gewoon te doen, alleen moet er een simkaart in om 'm verder te testen.
Hoe zwaar was jouw doos?TerrorSource schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:37:
Nou nou nou zeg, ik heb me een box!![]()
Beats by Dr. Dre Executive Headset Silver refurb.
Lenovo Ideapad Miix 700-12isk(laptop)
SMSaudio Biosport HeartRate
Hercules DJ Control Glow
Jawbone UP3(groen)
Kahla Purity Bicchieri(Whiskey glazen)
Zout&Peper set
HNL Refined Satin Dekbed - Steel Blue(240x220)
Travelin Londen Heren - lichtblauw(mt 46)
4x Philips LED warmglow 6W (40W) E27
6x villeroy & bosch Soul bestekset
Happy Socks(mt 41-46)
2x Phillips mini AAA oplaadbare batterijen
Notebloc A5
Foscam FI9804W IP-cam
Foto en prijzen komen zo, wou jullie de dingen vast doorgeven
Richh schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:47:
[...]
Ik wil je niet bang maken, maar dat is dus precies hoe ver ik ook komhij vraagt om een simkaart en vervolgens weigert hij alle Nederlandse simkaarten...
[Voor 15% gewijzigd door SCARfaceE op 06-04-2017 14:55]
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details