Toon posts:

[Actie] iBOOD Hunt & Unboxing 21 en 22 maart 2017 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 78.009 views

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:40

iBOOD hunt topic

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nÛg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er waarschijnlijk weer als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussieren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50, 100 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op YouTube wat mensen in het verleden ontvangen hebben. Lees hier meer over de iBOOD BOX.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBOOD een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBOOD HUNT komt er aan" en vaak kun je op de twitter van iBOOD (@ibood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! Dit keer is de Hunt op 21 & 22 maart 2017!

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/ of op http://producthistory.eu

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij iBOOD klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 minuten de tijd.

:? Kun je in BelgiÎ/Nederland ook meedoen?
Je kan, net zoals bij de gewone iBOOD producten, enkel iets bestellen als je een geldig postadres hebt in het land waar de hunt bezig is.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan naast de titel van het topic
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif Happy posting! http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Bron: https://www.facebook.com/...360625271/?type=3&theater

[Voor 9% gewijzigd door Yorinn op 15-03-2017 13:43]

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:40
Thanks Yorinn voor de hulp.

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021
Oh nooos! Mijn topic is gekaapt :o :')

Maar zo te zien staat alles er in d:)b

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-03 23:18
Eens kijken of ik 3/3 kan gaan voor een box :)
De bron linkt echter nog naar de vorige aankondiging!
@DivZero 1dags ging deze hunt niet meer meedraaien right?

[Voor 60% gewijzigd door Titus op 15-03-2017 14:56]

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021
Titus schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 14:43:
@DivZero 1dags ging deze hunt niet meer meedraaien right?
Wij zullen de hunt meedraaien zoals de volgende Hunt. Dus alles zal operationeel zijn. Echter zal ik er niet zoveel bij zijn en ook geen pizza's :9

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• Titus
Wauw, wat een geldklopperijInteressant :P
http://www.ibood.com/nl/n...-box-en-klik-betalen.html

edit: Ik had niet goed gelezen.

[Voor 17% gewijzigd door Titus op 16-03-2017 21:32]

• reinders00
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-05-2022
"We vragen je om via deze aanbieding € 0,05 over te maken op onze rekening. Zodoende kunnen we jouw betaalgegevens onthouden voor de volgende keer. De € 0,05 storten we binnen 72 uur terug op je rekening."

• Titus
reinders00 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 20:54:
[...]

"We vragen je om via deze aanbieding € 0,05 over te maken op onze rekening. Zodoende kunnen we jouw betaalgegevens onthouden voor de volgende keer. De € 0,05 storten we binnen 72 uur terug op je rekening."
Yeah, dit lees ik net ook. Gelukkig maar :) Even mijn bericht aanpassen dan.

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:04
Is om net zo snel te zijn als een script?

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:02
TakeAway schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 21:11:
Is om net zo snel te zijn als een script?
Nee, sneller dan een script ;)

-

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:48
Natuurlijk om te combineren met een script! :+ Ik ga het weer proberen in ieder geval :)

Edit: nadat je dit hebt gedaan, krijg je in het winkelmandje dit te zien boven het gegevensformulier:

Hoef je dat bestelformulier dus niet meer automatisch in te laten vullen

[Voor 108% gewijzigd door Richh op 17-03-2017 00:20]

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-03 18:40
Omg niet alweer :(

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

• Titus
Richh schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 00:12:
Natuurlijk om te combineren met een script! :+ Ik ga het weer proberen in ieder geval :)

Edit: nadat je dit hebt gedaan, krijg je in het winkelmandje dit te zien boven het gegevensformulier:

[afbeelding]

Hoef je dat bestelformulier dus niet meer automatisch in te laten vullen
Ik zag in mijn PayPal account ook al een machtiging staan :)
Dus ik neem aan drukken = klaar, mits ie er door heen komt. F5 festijn zal wel wat dubbele doosjes opleveren zie na ze Hunt worden geannuleerd, dus nog minder boxen.

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:01
Hm, heb voor België nog geen aankondiging van de/een hunt gezien :(

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Is er bij vorige 'hunts' ook al een Playstation 4 gepasseerd, iemand die dit (nog) weet?

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-03 16:50

Mitchell

Ondertitel

Nou, heb 1-klik betalen aangezet en zit al klaar in het IRC kanaal. Heb er zin in. _/-\o_

Signature

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:25
rsca777 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:21:
Is er bij vorige 'hunts' ook al een Playstation 4 gepasseerd, iemand die dit (nog) weet?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:09
Ik ga wel weer met een schuin oog meekijken. Maar de vorige box was een drama en die daarvoor ook. Ik neem de gok niet meer. Dit keer als topitem een blurayreceiver waarvan de speakers mistte. Aan de straatstenen niet kwijt te raken.

Het is dat het hier zo gezellig :Y)

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-03 12:40
Hoop deze keer ook iets beters dan de vorige keer te krijgen :)

• Titus
DivZero schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:29:
[...]

Wij zullen de hunt meedraaien zoals de volgende Hunt. Dus alles zal operationeel zijn. Echter zal ik er niet zoveel bij zijn en ook geen pizza's :9
Volgens mij is iemand in de war :P

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:43

TommyGun

Stik er maar in!

Vorige keer overgeslagen, zal ik ws nu wederom doen :P

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-03 12:32
rsca777 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:21:
http://producthistory.eu/producten/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Richh
TommyGun schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:01:
Vorige keer overgeslagen, zal ik ws nu wederom doen :P
Mooi! Meer kans op een box voor mij *O*

Maar eerlijk is eerlijk, ik ga ook afbouwen. Zeg ik ook al jaren, maar nu echt :P
- Begin dit jaar had ik nog een box met een smartphone, MS Surface en een Apple Airport in m'n box. Kon jammer genoeg niks gebruiken, maar het heeft me ~800 opgeleverd!
- Daarna een box met de €50 tablet en een NAS (DS214+). Heeft me ~200 opgeleverd. En een jaarvoorraad batterijen :*)
- De laatste box moest het doen met een €50 Pebble, een €50 drone en een €50 headset. Ongeveer break-even gespeeld, heb de drone wel gehouden (al betwijfel ik of hij het nog doet onder de laag stof die er op zit...)

De leukste Hunt-aankoop van afgelopen jaar was toch wel de HTC Vive d:)b de boxen lijken hun charme een beetje te hebben verloren. Het blijft wel leuk om (schoon)ouders blij te maken met de gadgets en prullaria die er altijd in zit, maar de vette kiloknallers... die lijken toch een beetje afwezig.

• SmashingJummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07:13
*knip* En wat heeft dit met de aankomende hunt te maken?

[Voor 74% gewijzigd door Yorinn op 20-03-2017 12:01]

iPhone 12 | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

• Waah
Richh schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:30:
[...]

Mooi! Meer kans op een box voor mij *O*

Maar eerlijk is eerlijk, ik ga ook afbouwen. Zeg ik ook al jaren, maar nu echt :P
- Begin dit jaar had ik nog een box met een smartphone, MS Surface en een Apple Airport in m'n box. Kon jammer genoeg niks gebruiken, maar het heeft me ~800 opgeleverd!
- Daarna een box met de €50 tablet en een NAS (DS214+). Heeft me ~200 opgeleverd. En een jaarvoorraad batterijen :*)
- De laatste box moest het doen met een €50 Pebble, een €50 drone en een €50 headset. Ongeveer break-even gespeeld, heb de drone wel gehouden (al betwijfel ik of hij het nog doet onder de laag stof die er op zit...)

De leukste Hunt-aankoop van afgelopen jaar was toch wel de HTC Vive d:)b de boxen lijken hun charme een beetje te hebben verloren. Het blijft wel leuk om (schoon)ouders blij te maken met de gadgets en prullaria die er altijd in zit, maar de vette kiloknallers... die lijken toch een beetje afwezig.
Die vive heb ik 2x gekocht. 1 een tijd mee gespeeld en toen ik er geen tijd voor had verkocht met winst. 2e direct verkocht met winst.

Maar de echte toppers (jamo 5.0 set voor 179 bijvoorbeeld) zijn wel geweest.

• Richh
*knip* Misschien komt dat omdat slowchat NIET de bedoeling is voor de hunt en nutteloze posts als deze tijdens de hunt zelf ook niet.

[Voor 95% gewijzigd door Yorinn op 20-03-2017 23:28]

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-03 21:56
Ik ook. Heb al alles gereed staan. Laat maar komen die box. Zie wel mensen op de chat van de iboodhunt praten over scripjes....
Daar zit ik dan met mijn F5

• Richh
Jairdebest schreef op maandag 20 maart 2017 @ 23:49:
Ik ook. Heb al alles gereed staan. Laat maar komen die box. Zie wel mensen op de chat van de iboodhunt praten over scripjes....
Daar zit ik dan met mijn F5
Scriptjes hebben geen nut meer nu iBood de 1-klik-betalen knop heeft geïntroduceerd, zie de eerste pagina. Daardoor zou je juist meer kans moeten maken :P

• Jaïr.exe
Richh schreef op maandag 20 maart 2017 @ 23:51:
[...]

Scriptjes hebben geen nut meer nu iBood de 1-klik-betalen knop heeft geïntroduceerd, zie de eerste pagina. Daardoor zou je juist meer kans moeten maken :P
Klopt, maar dan implementeren ze dat ook. Ze kunnen wel vannacht lekker slapen, dat zou ik ook willen haha.

• Edd
En we zijn los *O*
Vergeten we ook niet even de Hunt Flash te checken?

-

• Richh
Edd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 00:02:
En we zijn los *O*
Vergeten we ook niet even de Hunt Flash te checken?
Yup! Al staat er nu weinig bijzonders tussen. De Chromecast van 30 euro (+6 verzendkosten) is zelfs al uitverkocht :F

• koepol1991
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-11-2022
Is er eigenlijk ooit al eens een box gekomen in het midden van de nacht , ben nieuw met de ibood hunt maar zou toch graag eens een box willen scoren :)

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:17

Blord

Hello Kitty !

Was die 8-pack Philips LED lampen nou een goed deal ?

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-03 08:23
Flashdeals kunnen ook gemonitord worden via: http://ibood.oizopower.nl :)

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

• PerfektOne
  • Laatst online: 16-03 20:12

PerfektOne

Striving for Perfektion

Wat was de prijs van de PS4? Zie alleen 43% korting :p

XBOX Live Gamertag: PerfektOne

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cevie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-03 21:01
PerfektOne schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 00:24:
229.95 + verzendk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MrOizo2005
PerfektOne schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 00:24:
€229,95 :)

• Leander465
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08-03 17:13
koepol1991 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 00:18:
Is er eigenlijk ooit al eens een box gekomen in het midden van de nacht , ben nieuw met de ibood hunt maar zou toch graag eens een box willen scoren :)
Ja, maar de eerste nacht is nog nooit een doos gevallen.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:48

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Yesss, we kunnen weer :P
De tweakertools zijn er!

En ik schrik me rot van de bel :( :( :(

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Speedmaster

Make my day...

AW_Bos schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 00:28:

Dan blijf je tenminste wakker..... :+

• Jaïr.exe
AW_Bos schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 00:28:
Yesss, we kunnen weer :P
De tweakertools zijn er!

Krijg ook nog een nek vol kramp morgenochtend door die bel. Als de bel rinkelt, dan draait mijn nekt direct de kant op van het scherm. Gaat leuk worden de komende uurtjes. :P

• Edd
Speedmaster schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 00:30:
[...]

Moet ie wel wat vaker afgaan dan nu.. :+

-

• AW_Bos

AW_Bos

Speedmaster schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 00:30:
[...]

Een Balanceboard. Valt net mee dat ze het geen Hoverboard noemen. Maar is dit niet inmiddels een beetje uit? En hoe is de kwaliteit van die dingen?

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:38

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

AW_Bos schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 00:32:
[...]

Een Balanceboard. Valt net mee dat ze het geen Hoverboard noemen. Maar is dit niet inmiddels een beetje uit? En hoe is de kwaliteit van die dingen?
Is dat niet het hele doel van iBood? Oude 'troep' verkopen :+

R7 5800X - RX 6900XT - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-08-2022

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

*knip*

[Voor 98% gewijzigd door Perkouw op 21-03-2017 08:56]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

MrDummy schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 00:39:
Als slowchat niet hier toegestaan is, mag ik jullie dan uitnodigen op ****
De gesprekken worden daar niet bewaard, dus dat komt goed uit.
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt, staat onderaan. Als het een beetje constructief is en niet een simpele ' :) ' ofzo.

[Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 21-03-2017 00:42]

• MrOizo2005
1dk is ook nog gewoon werkend
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Ik heb een voorraadje led spots en bewegingsschakelaars gekocht uit de flash sales, voor de rest kijk ik even mee nog maar ik ga zo gewoon slapen en morgen eventueel balen dat ik niet tot 6.16 op ben gebleven voor dat ene waarvan ik niet wist dat ik het nodig had :+

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-03 15:04
Ze gingen toch stoppen?

[Voor 3% gewijzigd door WhySoSerious? op 21-03-2017 00:46]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MrOizo2005
Ze ontwikkelen niet meer verder, zolang het werkt, werkt het.

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-08-2022

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Gezien, ik ben daar nu ook. Andere chat link mag je negeren.

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 22-03 15:04
http://www.ibood.com/nl/n...everlast-schoudertas.html

€2,95, gratis verzending als je nog een code hebt.

• Pukson
  • Laatst online: 09:51
Ben ik nou gek of kwam die koffer net ook al voorbij ;p zijn ze snel door hun producten heen

Add me op Stadia: Gloogle

• Cevie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-03 21:01
Pukson schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 01:36:
Ben ik nou gek of kwam die koffer net ook al voorbij ;p zijn ze snel door hun producten heen
het is een andere maat :)

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-03 23:21
Pukson schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 01:36:
http://producthistory.eu/hunt/03-2017/

• Pukson
  • Laatst online: 09:51
My bad, het is laat ;) ga denk ik maar slapen een bix vannacht zit er niet ik gok ik

Add me op Stadia: Gloogle

• Frolow
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-03 19:19
Het wordt wel elke hunt een tikkie rustiger hier hè :O

De 1Dagskoopjes website begint al een beetje mankementen te vertonen, nieuwe producten worden meerdere keren 'aangekondigd' waardoor het 'nieuw product'-geluidje meerdere malen tegelijkertijd over elkaar heen wordt afgespeeld. Dit versterkt elkaar behoorlijk --> RIP Headphone users. Hopelijk wil DivZero hier toch nog eventjes naar kijken, tot de tijd raad ik iedereen aan het geluid uit te zetten ;)

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Er zijn toch een hoop matige accessoires deze keer. Jammer, want dat nodigt niet uit tot het blijven volgen van deze hunt.

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:30

FlyEragon

Alien Monkeys

Ligt het aan mij of is de bestel knop weg bij de 5 cent transactie voor sneller uitchecken?

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-03 01:30
Ja ook vage aanbiedingen.. zo zag ik net een sony hoofdclip ofzo van €30,- voor 24 euro plus 5,95 verzendkosten 8)7

[Voor 11% gewijzigd door Eek2nd op 21-03-2017 08:03]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• EricNL
  • Laatst online: 22-02 08:35
Nou mannen, veel plezier met de Sony iBood Hunt

https://i.imgur.com/MECpzf1.png

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ach, dat gebeurt vaker, een rijtje meuk van 1 merk. Op zich niet storend. Wel als er apparaat specifieke accessoires bij zitten die niemand wil.

• Waah
Zo'n drone lijkt me nog best grappig. Al denk ikd at ik er na 4x vliegen wel klaar mee ben :+
Sowieso deze maand al teveel uitgegeven dus echt hunten zal het niet worden.

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-03 19:07
Bij mij slaat die bel op hol :D
Blijft maar refreshen ofzo

• Waah
Zspirit schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 08:23:
[...]

Bij mij slaat die bel op hol :D
Blijft maar refreshen ofzo
Jup. Gelukkig kan je dealscroll en geluid uit zetten....
Mja de chat wordt volgespamd dus die is zinloos geworden. En zonder bel en scroll heb je weinig aan de site. :+

Wel jammer. Vermaakte me daar altijd prima O-)

• Zspirit
Waah schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 08:25:
[...]

Jup. Gelukkig kan je dealscroll en geluid uit zetten....
Mja de chat wordt volgespamd dus die is zinloos geworden. En zonder bel en scroll heb je weinig aan de site. :+

Wel jammer. Vermaakte me daar altijd prima O-)
Ja ik ook, hoewel ik voornamelijk altijd in dit topic zit.
Ik zit te wachten op een chille bureaustoel (niet dat lompe ding wat ze vandaag verkopen) daarnaast een mooi pakket batterijen ofzo. En natuurlijk de box met geluk.
Heeft iedereen nu automatisch betalen met paypal/creditcard?
Dat ben ik vergeten in te stellen |:(

• Waah
@Zspirit ik heb het wel ingesteld ja.

Kwa batterijen houd ik altijd Lidl in de gaten. Die hebben soms LSD-batterijen voor weinig.

Ideaal omdat ze niet snel leeglopen (duurt een jaar voor ze ~10% van de capaciteit verliezen)

• Armo
Waah schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 08:20:
Zo'n drone lijkt me nog best grappig. Al denk ikd at ik er na 4x vliegen wel klaar mee ben :+
Sowieso deze maand al teveel uitgegeven dus echt hunten zal het niet worden.
Vannacht was er een veel betere drone aanbieding, Een DJI Phantom 3 Advanced voor 500 euro.
http://producthistory.eu/...met-2-7K-camera-en-gimbal

• Waah
Armo schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 08:39:
[...]

Vannacht was er een veel betere drone aanbieding, Een DJI Phantom 3 Advanced voor 500 euro.
http://producthistory.eu/...met-2-7K-camera-en-gimbal
Ze zijn erg leuk.... maar ik wacht nog op zoiets:

• Armo
Waah schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 08:41:
[...]

Ze zijn erg leuk.... maar ik wacht nog op zoiets:
[video]
Die zijn wel leuk ja maar maar volgens mij kan je dan lang wachten. De Lily drone project is volgens mij gecanceld zelfs.

• Zspirit
Armo schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 08:45:
[...]

Die zijn wel leuk ja maar maar volgens mij kan je dan lang wachten. De Lily drone project is volgens mij gecanceld zelfs.
Die had geen opstakel herkenning geloof ik, die vloog gelijk tegen een boom, paal of brug met pech.

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-03 16:30
Hoe is het trouwens afgelopen met de mensen die een iphone 5s in hun box hadden?

• PerfektOne

PerfektOne

Striving for Perfektion

Pff ik wou graag die Beats oordoppen hebben. Eerst Googlen naar de actuele prijs bij de concurrenten omdat ik iBood niet vertrouw met huh kortingspercentages. Kom ik terug en wil ik bestellen is die uitverkocht...

• Waah
Ja dat Lily gecancelled was las ik al ja. Wel jammer. Ik snap dat obstakelherkenning erg handig kan zijn... maar voor veel dingen is het ook niet zo belangrijk. Zolang je binnen die limitaties kan werken zou het best een leuk apparaat zijn.

Maarja helaas, zoiets bestaat niet. En ik zou juist filmpjes van mezelf willen. Als ik dan zelf moet gaan vliegen.... dat zie ik mezelf niet zo snel doen. O-)

@PerfektOne daarom gewoon bestellen, als het niet goedkoper is annuleren. Duurt ff voor je je geld weer hebt ^_^ maar das wel de veiligste manier.

Zelf gebruik ik Creditcard om te betalen bij iBOOD. Tegen de tijd dat die rekening komt heb ik vaak het iBOOD geld al terug.

[Voor 25% gewijzigd door Waah op 21-03-2017 08:52]

• PerfektOne

PerfektOne

Striving for Perfektion

Waah schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 08:51:
Ja dat Lily gecancelled was las ik al ja. Wel jammer. Ik snap dat obstakelherkenning erg handig kan zijn... maar voor veel dingen is het ook niet zo belangrijk. Zolang je binnen die limitaties kan werken zou het best een leuk apparaat zijn.

Maarja helaas, zoiets bestaat niet. En ik zou juist filmpjes van mezelf willen. Als ik dan zelf moet gaan vliegen.... dat zie ik mezelf niet zo snel doen. O-)

@PerfektOne daarom gewoon bestellen, als het niet goedkoper is annuleren. Duurt ff voor je je geld weer hebt ^_^ maar das wel de veiligste manier.

Zelf gebruik ik Creditcard om te betalen bij iBOOD. Tegen de tijd dat die rekening komt heb ik vaak het iBOOD geld al terug.
Haha ja maar dat is juist waar ik geen zin in heb, maand wachten tot je je geld terug hebt :p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Waah
@PerfektOne vandaar de Creditcard optie. Die hoef je pas na een maand te betalen....

Maar waarop hopen jullie?
Ik zoek nog een iPad voor de vriendin zodat ze spelletjes kan doen (de huidige asus nexus 2012 tablets en iPad 2 zijn wat traag) of een soortgelijke (even snelle) android tablet.

Verder heb ik niet echt iets nodig. Als ik de box toevallig zie zal ik vast klikken (Pavlov-reflex) maar na de vorige boxen verwacht ik daar weinig van en wacht ik daar zeker niet meer op.

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:09
Gaan we weer! Ik ben ook weer van de partij.
Hopen dat er wat leuke dingetjes langs komen en dat 1DK ff de site fixed :)

• Suli
  • Niet online
Valandin schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:02:
Gaan we weer! Ik ben ook weer van de partij.
Hopen dat er wat leuke dingetjes langs komen en dat 1DK ff de site fixed :)
Al gefixt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GabberPiet
  • Nu online
Heel vervelend als je een snelle prijs check doet en dan gewoon je deal mis loopt....

• PerfektOne

PerfektOne

Striving for Perfektion

Ik hoop op fatsoenlijke oordoppen, mijn Sennheiser CX5.00 is totaal niet wat mijn CX300-II deden. Goede Xbox One game zou ook wel aardig zijn :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-03 12:32
GabberPiet schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:06:
Heel vervelend als je een snelle prijs check doet en dan gewoon je deal mis loopt....
Als je het echt wilt eerst bestellen, dan pricecheck. Mocht de prijs tegenvallen dan annuleer je toch weer? :+

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:09
Ik zie het :)

Waar zoeken de Tweakers dit jaar naar? Behalve de box natuurlijk!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-03 07:40
Ik hoop op een goede koptelefoon voor in het vliegtuig van de zomer :)

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-03 22:23
Valandin schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:15:
[...]

Ik zie het :)

Waar zoeken de Tweakers dit jaar naar? Behalve de box natuurlijk!
Niet specifiek op zoek, volg het een beetje.
Wellicht een koelkast / wasmachine als die voorbijkomen voor een mooie prijs

• GabberPiet
  • Nu online
MeltedForest schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:10:
[...]

Als je het echt wilt eerst bestellen, dan pricecheck. Mocht de prijs tegenvallen dan annuleer je toch weer? :+
Dat is achteraf een heel goed idee, maar daar is het nu al te laat voor |:(

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-03 07:40
GabberPiet schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:17:
[...]

Dat is achteraf een heel goed idee, maar daar is het nu al te laat voor |:(
De meeste dingen komen nog wel 3 a 4x langs dus wees niet bang komt nog wel waarschijnlijk.

• Waah
Zie net dat de box zowel 100 euro kan kosten... of 99,95....
Maar geen zin om die 99,95 toe te voegen aan mijn Regex... want dan krijg ik om de haverklap meldingen van de Flashsale. :X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik hoop dat de box een vreemd bedrag en vreemde tekst krijgt met alleen een subtiele hint naar de box. Dat zou het pas spannend maken!

• Waah
Ik hoop het niet want dan krijg ik geen melding ;-)
Maar dat zou het wel eerlijker maken. Maarja dat boeit ze daar niet bij iBOOD ;-)

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Als je de melding krijgt ben je al te laat ;)

• Clavis
  • Laatst online: 18:40
Als iemand nog een makkelijke notifier zoekt:
https://github.com/jerodev/chrome-ibood-tracker

• Zspirit
Deze Hue lampen zijn leuk! Helaas vorige week gen3 gekocht op bol.com.
Volgens mij hebben deze ook homekit support.

• Waah
FlyEragon schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:23:
Als je de melding krijgt ben je al te laat ;)
Gelukkig gaat het niet om de snelste is vorige hunts wel bewezen. de 2 boxen die ik had, had ik niet omdat ik zo snel was :X

@Zspirit jep is met homekit support. Al vertik ik het om nog extra geld neer te leggen voor homekit support enkel voor mijn vriendin. App werkt net zo goed IMHO. (heb de Gen 1)

[Voor 24% gewijzigd door Waah op 21-03-2017 09:25]

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Waah schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:24:
[...]

Gelukkig gaat het niet om de snelste is vorige hunts wel bewezen. de 2 boxen die ik had, had ik niet omdat ik zo snel was :X
Klopt helemaal, de eerste keer dat ik een box had stond ie ook al 5 seconden op het scherm ongeveer. Maar instinctief gezien wil je er natuurlijk ultra snel bij zijn :)
Blijft toch vaag hoe dat precies werkt, heb het gevoel dat je gewoon een ticket krijgt van wel of geen box, en als je een 'NO' krijgt kan je proberen tot je een ons weegt. En andersom als je wel een box mag scoren maakt het niet uit of dat instant gebeurt of na een tijdje, je komt er met geduld gewoon doorheen.
Gebaseerd op eigen ervaring met 3 boxen.

• IJS-T
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:34
[...]

@Zspirit jep is met homekit support. Al vertik ik het om nog extra geld neer te leggen voor homekit support enkel voor mijn vriendin. App werkt net zo goed IMHO. (heb de Gen 1)
Dan ben ik toch benieuwd, heb jij nog een separate regex voor de homepage. Ik heb er nu alleen 1 voor de flash-hunt, maar was benieuwd of ik via Page-Monitor ook nog de homepage kon volgen. Bedankt alvast!

• Zspirit
[...]

Vraag me wel af wat het verschil is met de gen 3 die ik heb gekocht dan, de kleuren dan ofzo.

Anyhow die hue lampen zijn dan wel een prima aanbieding.

• Yoster
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11-2022
Het loont ook om af en toe de flash te bekijken, daar kan de box ook tussen staan! Niet dat ik het ooit gescoord heb zo hoor :X

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:10
Ik lees twee ervaringsdeskundigen met boxen, zijn ze echt zo interessant om te kopen?

Ik zie al wel leuke dingen voorbij komen maar wacht eigenlijk op een tablet met een erg leuk prijsje.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Edd
Shifty47 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:29:
Ik lees twee ervaringsdeskundigen met boxen, zijn ze echt zo interessant om te kopen?
Als je houdt van oude meuk, waarbij de helft niet werkt ;)

-

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Shifty47 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:29:

Ik zie al wel leuke dingen voorbij komen maar wacht eigenlijk op een tablet met een erg leuk prijsje.
Nee, niks aan. Zit allemaal rommel in waar je niks aan hebt: Zoals een tablet, telefoon, oordopjes, versterkers, horloges, sokken, laptops etc. Compleet negeren dus.
Pagina: 1 2 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan

Makkelijk zien wat er in de boxen van dit jaar zit of wil je iets ruilen, daar is dit makkelijke spreadsheet voor.

Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod of bovenstaande spreadsheet.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee