[Voor 255% gewijzigd door Sunflower1982 op 07-04-2017 13:34]
Volgens mij is imgland tijdelijk kapot of zo

Gebruik anders even een andere dienst https://postimage.io/?lang=dutch is ook fijn, die verkleint de afbeelding ook voor je.
Als ik de url van je afbeelding kopieer en naar de link toe ga dan zie ik de afbeelding wel.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Deze doet het, zie mijn vorige post :-)miicker schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:29:
[...]
Volgens mij is imgland tijdelijk kapot of zo
Gebruik anders even een andere dienst https://postimage.io/?lang=dutch is ook fijn, die verkleint de afbeelding ook voor je.
Als ik de url van je afbeelding kopieer en naar de link toe ga dan zie ik de afbeelding wel.

Zojuist bericht terug gehad met de vraag de gehele box terug te sturen. Daarna zullen ze gaan kijken of ik een nieuwe box toegestuurd krijg. Ik denk dat ik vanavond maar even contact opneem met Lenovo. Maar even kijken wat zij kunnen doen. En anders maak ik het zelf.Jelmer93 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:18:
[...]
Heb momenteel contact met IBood. Als daar niks uitkomt ga ik contact zoeken met lenovo. Helaas heb ik geen origineel factuur van de laptop helaas..
Zou inderdaad niet kiezen voor een nieuwe box, een laptop is best nice, kans is dan zeer groot dat je een slechtere box terug krijgt.Jelmer93 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:35:
[...]
Zojuist bericht terug gehad met de vraag de gehele box terug te sturen. Daarna zullen ze gaan kijken of ik een nieuwe box toegestuurd krijg. Ik denk dat ik vanavond maar even contact opneem met Lenovo. Maar even kijken wat zij kunnen doen. En anders maak ik het zelf.
Die werden 3 jaar geleden in elke box gestopt.. had toen een Boeddah toetsenbord... heb ik bij een vriend van mij in zijn maag gesplitst.RutgervdZ schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:40:
[...]
Dat is op z'n minst een.. uh... interessant toetsenbord
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Die mag je alleen cadeau doen, dus in dat opzicht heeft iBOOD het goed gedaanRutgervdZ schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:40:
[...]
Dat is op z'n minst een.. uh... interessant toetsenbord

Buddha mag je nooit voor jezelf kopen haha
Niet zo moeilijk doen jij... als er 1 iemand een toetsenbord kan vervangen ben jij het wel!...... je doet nu gewoon luiJelmer93 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:35:
[...]
Zojuist bericht terug gehad met de vraag de gehele box terug te sturen. Daarna zullen ze gaan kijken of ik een nieuwe box toegestuurd krijg. Ik denk dat ik vanavond maar even contact opneem met Lenovo. Maar even kijken wat zij kunnen doen. En anders maak ik het zelf.

Je hebt dezelfde boxers als ik in m'n box, alleen jij hebt ze wel in m'n maat,verdorie. Ik had een maatje S in m'n doos.cellkuh schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:08:
Dit is mijn XL box (gewicht 6.72kg)
[afbeelding]
Hier mijn XL doos:
* LG sound 360 €180
* iphone 5s 16gb wit (nog niet getest) €200
* Jawbone UP4 €100
* Detox Bullboxer schoenen mt42 €100 (graag ruilen voor schoenen mt44)
* 6x Soul Villeroy en Boch bestekset €100
* Belkin Thin type voor ipad air (azerty) 50?
* overhemd Style over maat L €30
* Leonie bestekset €20
* 2x Philips chargers (zonder batterijen) €20
* 4x Philips LED E27 warmglow dimbaar €25
* Agloves Touchscreen gloves €5
* Cavello onderbroeken €20
totale nieuwwaarde van 850 euro
Ik zou deze graag in de spreadsheet zetten?
Dik tevreden met mijn eerste box

That's what she said ...Vilscon schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:40:
[...]
Je hebt dezelfde boxers als ik in m'n box, alleen jij hebt ze wel in m'n maat,verdorie. Ik had een maatje S in m'n doos.

Ik kan moeilijk het tegendeel hier komen bewijzen, dus laat ik mijzelf ook maar onthouden van *mooie inkopper*.

Voor de mensen met een Bang & Olufsen Beoplay S3: Check even of deze het doet.
Ik heb hier een S3 die waarschijnlijk kapot is. Bij het aansluiten van de stroom gebeurt er niks.
Op deze video zie je dat bij het aansluiten van de stroom direct een LED begint te branden.. Hier dus niks.
YouTube: B&O Beoplay S3 - soundcheck
Iemand tips?
Zou jammer zijn als het hoogtepunt van de box het niet gaat doen..
Ik heb hier een S3 die waarschijnlijk kapot is. Bij het aansluiten van de stroom gebeurt er niks.
Op deze video zie je dat bij het aansluiten van de stroom direct een LED begint te branden.. Hier dus niks.
Iemand tips?

[Voor 7% gewijzigd door Sjeefr op 07-04-2017 15:39]
Bij mij doen ze het beide, helaas heb ik geen tips om hem aan de praat te krijgen.Vilscon schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:39:
Voor de mensen met een Bang & Olufsen Beoplay S3: Check even of deze het doet.
Iemand tips?Zou jammer zijn als het hoogtepunt van de box het niet gaat doen..
Mijn box is ook binnen!
Met als topstuk een Asus Zenbook UX305C (wit) met een UK stekker.
serie: ZenBook UX305CA
Ik kan hem alleen nog niet testen omdat ik geen UK naar NL verloopstekker heb, enig idee waar ik die nu snel kan krijgen? (goedkoop)
Zo'n ding heb ik nodig dus:
https://www.bol.com/nl/p/...-brauch/9200000038381186/
Volgens mij verkopen ze dat niet bij de action, of wel?
Ik kan hem alleen nog niet testen omdat ik geen UK naar NL verloopstekker heb, enig idee waar ik die nu snel kan krijgen? (goedkoop)
Geloof dat action ze soms wel heeft..miicker schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:38:
Mijn box is ook binnen!
Leuk box-item! Stom dat 'ie er niet bij zit; ik heb er nog een stuk of 4 liggen uit andere boxen namelijkmiicker schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:38:
Mijn box is ook binnen!

Onder andere Action heeft ze inderdaad liggen

De meeste tankstations hebben ze ook wel liggenmiicker schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:38:
Mijn box is ook binnen!

maar veel goede boxen langsgekomen deze keer. Ik heb er helaas geen kunnen bemachtigen, maar volgende keer toch iets beter mijn best doen

10x 390wp noord-oost, 10x 390wp zuid-west
Net contact gehad met Lenovo, er zit nog garantie op. Er is geen zichtbare schade of dergelijke dus het komt vast goed.Jelmer93 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:35:
[...]
Wanneer er een update is dan laat ik het weten.
Thanks voor de reacties, bleek dat ik er toch nog een had liggen 
En de ultrabook doet het!
Hierbij mijn box (gekocht in de flash deal, woog 8,4 kg).
Inhoud:
SMSaudio biosport - Nieuwwaarde: €50,00 - Verkoopwaarde: €15
4x Philips E27 LED Gloeilamp 6W=40W - Nieuwwaarde €16,00 (4p.st.) - Verkoopwaarde: €10?
2x Philips mini oplader - Nieuwwaarde €40 (20p.st.) - €10
Doucheslang - Nieuwwaarde €?,?? - Verkoopwaarde: €0
Jawbone UP3? of UP4 - Nieuwwaarde €75 - Verkoopwaarde €45
Villeroy en Boch 6 delig bestekset - Nieuwwaarde €100,00 - Verkoopwaarde €50
Medisana weegschaal - Nieuwwaarde €15 - Verkoopwaarde €5
En dan de topper:
Asus Zenbook UX305C (QHD scherm, 128GB ssd 8GB ram (win10) Nieuw! Zat nog in sealing, doos beschadigd.
Nieuwprijs: €700,00 - Verkoopprijs: +-€550,-
Totaal:
Nieuwprijzen: €996,-
Verkoopwaarde: €685,-
Erg blij mee voor een eerste box! Toen ik een laptop zag was ik eigenlijk al blij

En de ultrabook doet het!
Hierbij mijn box (gekocht in de flash deal, woog 8,4 kg).
Inhoud:
SMSaudio biosport - Nieuwwaarde: €50,00 - Verkoopwaarde: €15
4x Philips E27 LED Gloeilamp 6W=40W - Nieuwwaarde €16,00 (4p.st.) - Verkoopwaarde: €10?
2x Philips mini oplader - Nieuwwaarde €40 (20p.st.) - €10
Doucheslang - Nieuwwaarde €?,?? - Verkoopwaarde: €0
Jawbone UP3? of UP4 - Nieuwwaarde €75 - Verkoopwaarde €45
Villeroy en Boch 6 delig bestekset - Nieuwwaarde €100,00 - Verkoopwaarde €50
Medisana weegschaal - Nieuwwaarde €15 - Verkoopwaarde €5
En dan de topper:
Asus Zenbook UX305C (QHD scherm, 128GB ssd 8GB ram (win10) Nieuw! Zat nog in sealing, doos beschadigd.
Nieuwprijs: €700,00 - Verkoopprijs: +-€550,-
Totaal:
Nieuwprijzen: €996,-
Verkoopwaarde: €685,-
Erg blij mee voor een eerste box! Toen ik een laptop zag was ik eigenlijk al blij

[Voor 7% gewijzigd door miicker op 07-04-2017 17:44]
Eindelijk mn XL Box kunnen ophalen, tot nu toe dikste box wat ik heb mogen ontvangen!
Heb ook bijna alles uit mn pa's box gekregen dus al met al bijna 3000,- euro nieuw en zn 1400-1700 MP waarde!
*knip* Dit is niet de plek voor V&A.
Heb ook bijna alles uit mn pa's box gekregen dus al met al bijna 3000,- euro nieuw en zn 1400-1700 MP waarde!
[Voor 21% gewijzigd door Yorinn op 07-04-2017 20:12]
Bijzonder hoe je in je Excel sheet schrijft "23xx nieuwwaarde" en in je bericht "bijna €3000". Iets te compenseren?1989Willem schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 17:58:
Eindelijk mn XL Box kunnen ophalen, tot nu toe dikste box wat ik heb mogen ontvangen!
[afbeelding]
[afbeelding]
*knip*

Wel erg nette box, congrats.

[Voor 5% gewijzigd door Yorinn op 07-04-2017 20:13]
Als je onderaan en in vorige posts goed leest zie je dat mn Pa al een L box had, deze had ongeveer 750/400 euro aan waarde 

Vilscon schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 18:10:
[...]
Bijzonder hoe je in je Excel sheet schrijft "23xx nieuwwaarde" en in je bericht "bijna €3000". Iets te compenseren?
Wel erg nette box, congrats.
Blijf het erg bijzonder vinden hoe men op de nieuwwaarde en MP-waarde komt.1989Willem schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 17:58:
[afbeelding]
Heb deze Laptop ook in me box, na zoeken kom je hem voor 989 nieuw tegen, dan lijkt me 900 MP-waarde nogal hoog gegrepen. heb hem er zelf voor 600 op staan en raak hem niet kwijt
[Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 07-04-2017 20:13]
Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl
Klopt, je ziet op marktplaats zelden mensen een gewone laptop (macbooks/gamelaptops uitgezonderd) boven 300 euro kopen. Mensen die meer dan dat te besteden hebben, die kopen liefst een laptop gewoon nieuw met garantie etc.TerrorSource schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 18:19:
[...]
Blijf het erg bijzonder vinden hoe men op de nieuwwaarde en MP-waarde komt.
Heb deze Laptop ook in me box, na zoeken kom je hem voor 989 nieuw tegen, dan lijkt me 900 MP-waarde nogal hoog gegrepen. heb hem er zelf voor 600 op staan en raak hem niet kwijt
Op Tweakers heb je de meeste kans om een dergelijke laptop voor iets meer kwijt te krijgen.
Heb zelf nog geen tijd gehad om mijn doos even uit te schrijven, had al net de Apple Watch verkocht haha, dus heb in ieder geval mijn geld terug voor die doos.
Ik zie ze bij verschillende webshops voor 1500,- staan, dus daar baseer ik de prijs op. De varianten op bol.com etc zijn 2de hands en dus niet nieuw..
pricewatch: Lenovo IdeaPad Miix 700-12ISK (80QL00B4MH) Zwart
(Ja ik heb dit model, weet dat er ook een model is met Home van 1000,-).
Ik denk dat ik hem voor dat bedrag kan verkopen dus dat is voor mij de MP waarde.
pricewatch: Lenovo IdeaPad Miix 700-12ISK (80QL00B4MH) Zwart
(Ja ik heb dit model, weet dat er ook een model is met Home van 1000,-).
Ik denk dat ik hem voor dat bedrag kan verkopen dus dat is voor mij de MP waarde.
TerrorSource schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 18:19:
[...]
Blijf het erg bijzonder vinden hoe men op de nieuwwaarde en MP-waarde komt.
Grappig dat mensen die medisana weegschaal zo hoog inschatten, terwijl die voor iets van één tientje bij de Action ligt (niet de versie met bluetooth).
Omschrijving | Nieuwprijs | Verkoopprijs |
Asus Transformer Book T100TAF UK | € 359,00 | € 150,00 |
Smartwares Wifi Doorbell HD VD40W | € 160,00 | € 80,00 |
Jawbone Up 3 | € 100,00 | € 40,00 |
6 x V&B Collection Soul | € 100,00 | € 50,00 |
Stereoboomm Wood Box | € 40,00 | € 25,00 |
2 x Philips Mini charger | € 30,00 | € 15,00 |
2-Pack Cavello Boxer maat M | € 30,00 | € 15,00 |
4 x Philips 6W Led Lamp E14 | € 30,00 | € 15,00 |
4 x Philips 6W Led Lamp E27 | € 30,00 | € 15,00 |
1 x V&B Collection Leonie | € 20,00 | € 10,00 |
Touchscreen gloves S/M | € 10,00 | € 5,00 |
Totaal | € 899,00 | € 415,00 |
Alleen nog even kijken of die Transformer het doet. Jammer dat het een UK editie is met Engels toetsenbord, maar goed. Inhoud valt mij een klein beetje tegen, maar terug sturen zal ik niet doen.
Zal hem in het Excel sheet zetten zodra ik de rechten heb.
Edit: hij lijkt het te doen, krijg meteen het OOBE scherm te zien.
[Voor 5% gewijzigd door Rooieduvel op 07-04-2017 20:52]
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Hihimiicker schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:38:
Mijn box is ook binnen!

Nice

Ik heb exact dezelfde gehad in een box in december .. erg leuk apparaatje

ik heb: https://www.bax-shop.nl/s...huko-naar-uk-plug-adapter besteld ..
Super blij met de XL Box
Mooie i5 full HD touch screen laptop met 8gb, 256 SSD
Inhoud:
De laptop is nieuw. Alleen de doos is beschadigd
Mooie i5 full HD touch screen laptop met 8gb, 256 SSD
Inhoud:
Nieuw | Verkoopwaarde | |
---|---|---|
Peaq pnb t2015 - i5n1 360graden | € 799,00 | € 450,00 |
Detox Bullboxer Maat 43 | € 80,00 | € 30,00 |
Adobe Ink & Slide | € 79,00 | € 25,00 |
SMS Audio BIOsport | € 50,00 | € 25,00 |
Happy socks | € 5,00 | € 1,00 |
Jawbone UP groen | € 79,00 | € 30,00 |
4x philips LED lamp WarmGlow | € 9,00 | € 5,00 |
6x Bestek set V&B | € 90,00 | € 45,00 |
2x Batterij lader philips | € 30,00 | € 10,00 |
Medisana Air humidifier | € 42,00 | € 15,00 |
Belkin Universal Laptop power | € 49,00 | € 20,00 |
€ 1.312,00 | € 656,00 |
De laptop is nieuw. Alleen de doos is beschadigd
[Voor 7% gewijzigd door driel24 op 09-04-2017 00:42]
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
IBOOD is inmiddels met een mooie oplossing gekomen voor de gebruikte philips sonicare airfloss uit mijn box, ze sturen een vervangend product toe
.

Tof! Ik hoop dat ze dat ook voor mn iPhone doenRwinio schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 03:25:
IBOOD is inmiddels met een mooie oplossing gekomen voor de gebruikte philips sonicare airfloss uit mijn box, ze sturen een vervangend product toe.

Hm, hoe heb je dat ook alweer precies gefixt? Zit best wel te balen dat ik hier met een kapotte BO Beoplay S3 zit..Rwinio schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 03:25:
IBOOD is inmiddels met een mooie oplossing gekomen voor de gebruikte philips sonicare airfloss uit mijn box, ze sturen een vervangend product toe.
Ook hier een box binnengekregen.
Gewicht 9 kg.
Beats by Dre Executive
Motorola Moto 360 1ste generation
SMS Audio biosport
Guitar Hero Live
Superdry zwembroek
Alan red microfiber
Philips LED warmglow
Antonio Miro Single spot
V&B handoeken 2x
V&B bestek
Jawbone up3
Philips mini charger 2x
Philips value charger
Happy socks 3 paar
Le coq sportif
Sandisk 8 gb
Ipad air wifi + 3g 128 gb
Zeer tevreden met deze box!
Gewicht 9 kg.
Beats by Dre Executive
Motorola Moto 360 1ste generation
SMS Audio biosport
Guitar Hero Live
Superdry zwembroek
Alan red microfiber
Philips LED warmglow
Antonio Miro Single spot
V&B handoeken 2x
V&B bestek
Jawbone up3
Philips mini charger 2x
Philips value charger
Happy socks 3 paar
Le coq sportif
Sandisk 8 gb
Ipad air wifi + 3g 128 gb
Zeer tevreden met deze box!
Voor de tweede keer een box weten te scoren! Nog geen tijd gehad om het te posten.
Gewicht: 7,86 kg
Inhoud:
nike trainingsbroek
V&B leonie bestek
Agloves touchscreen handschoenen
Microsoft surface 3
lichtwekker
madcatz gaming koptelefoon
Philips LED warmglow
V&B bestek
Jawbone up3
Philips mini charger 2x
Zeer tevreden met de Microsoft surface 3! De rest wat kleine dingen, maar ook die komen wel goed van pas. Prima dus!
Gewicht: 7,86 kg
Inhoud:
nike trainingsbroek
V&B leonie bestek
Agloves touchscreen handschoenen
Microsoft surface 3
lichtwekker
madcatz gaming koptelefoon
Philips LED warmglow
V&B bestek
Jawbone up3
Philips mini charger 2x
Zeer tevreden met de Microsoft surface 3! De rest wat kleine dingen, maar ook die komen wel goed van pas. Prima dus!
Nette boxen deze keer. Ondanks mijn niet al te mooie box nu al winst, maar had liever wat leuks erin gehad.
Voor degenen die de Jawbone up3 zelf gaan gebruiken. Ik lees net de reviews hier op Tweakers die niet heel erg positief zijn, maar een ding viel mij toch echt op en dat is dat deze niet waterdicht is. Iets wat je van een fitnesstracker toch wel verwacht
Me vriendin heeft hem in het verleden gehad, handen wassen/vaat doen gaat prima. Douchen zou ik hem wel af doen.cellkuh schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 18:18:
Voor degenen die de Jawbone up3 zelf gaan gebruiken. Ik lees net de reviews hier op Tweakers die niet heel erg positief zijn, maar een ding viel mij toch echt op en dat is dat deze niet waterdicht is. Iets wat je van een fitnesstracker toch wel verwacht
Ding zat in elke XL box geloof ik, ook allemaal in de kleur Teal Cross(groen)
Mooie doos, al denk ik dat sommige mensen zichzelf wel erg rijk rekenen. Voorbeeld: 45 euro voor de Adobe ink & Slide terwijl die met regelmaat voor 15 euro voorbij komtdriel24 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 22:37:
Super blij met de XL Box
Inhoud:
Nieuw Verkoopwaarde Adobe Ink & Slide € 79,00 € 45,00

[Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 08-04-2017 18:22]
39
Ze lijken inderdaad deze keer echt goed hun best gedaan te hebben met de dozen. Alleen echt pech dat ik geen betere doos heb gekregen.
Mijn duurste product was een asus zenpad 10 refurb die ik echt niet zelf ga gebruiken en waarschijnlijk ook niet kan verkopen.
Als er nou een betere tablet in had gezeten of ook een laptop dan zou ik het ook echt zelf gebruiken.
Mijn duurste product was een asus zenpad 10 refurb die ik echt niet zelf ga gebruiken en waarschijnlijk ook niet kan verkopen.
Als er nou een betere tablet in had gezeten of ook een laptop dan zou ik het ook echt zelf gebruiken.
Gewoon Lenovo zelf bellen! Ik had in de vorige hunt ook een laptop, je hebt geen kassabon nodig. Op de site kun je zien hoelang je nog recht hebt op garantie (op basis van serienummer geloof ik). Mijn laptop is gewoon onder garantie bij Lenovo (of eigenlijk via Medion...dat is onderdeel van Lenovo) gerepareerd.Jelmer93 schreef op Friday 7 April 2017 @ 10:18:
[...]
Heb momenteel contact met IBood. Als daar niks uitkomt ga ik contact zoeken met lenovo. Helaas heb ik geen origineel factuur van de laptop helaas..
Die van mij zojuist voor 25,- verkocht, kan ik wel mee levenFietsbel schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 18:22:
[...]
Mooie doos, al denk ik dat sommige mensen zichzelf wel erg rijk rekenen. Voorbeeld: 45 euro voor de Adobe ink & Slide terwijl die met regelmaat voor 15 euro voorbij komt

Je hebt helemaal gelijk.Fietsbel schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 18:22:
[...]
Mooie doos, al denk ik dat sommige mensen zichzelf wel erg rijk rekenen. Voorbeeld: 45 euro voor de Adobe ink & Slide terwijl die met regelmaat voor 15 euro voorbij komt
Ik had werkelijk geen idee wat zoiets waard zou zijn.
paar aanpassngen gedaan. beter zo ?
[Voor 5% gewijzigd door driel24 op 09-04-2017 00:43]
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Nog even mijn XL box. Ik was benieuwd maar had lage verwachtingen door het gewicht. Toen kwamen opeens overal laptops en tablets en iphone 6 64gbs, dat gaf weer verwachtingen.
Niet echt super blij. Geld is eruit/beetje winst, maar het grootste deel is niet te verkopen/gebruiken. Eigenlijk alleen de Moto X force. Ben benieuwd wat ik voor de IP cam krijg.
Had gehoopt op een laptop/tablet voor ouders/verkoop, of een BT speaker ofzo.
Niet echt super blij. Geld is eruit/beetje winst, maar het grootste deel is niet te verkopen/gebruiken. Eigenlijk alleen de Moto X force. Ben benieuwd wat ik voor de IP cam krijg.
Had gehoopt op een laptop/tablet voor ouders/verkoop, of een BT speaker ofzo.
Ik ben echt jaloers op al jullie XL boxen....
Ik heb werkelijk waar een waardeloze box gekregen...
Zit geen knaller in....
Veel producten zijn defect.... (als in, het lijkt wel of mensen op de producten hebben gestaan)
ibood gemailt gelijk de dag dat ik de boc binnen kreeg... geen reactie gehad.
Ook via de de app een ticket ingeschoten... ook geen reactie op gehad.
Net ibood gebeld en aangegeven dat ik begrijp dat ze niet zomaar een nieuwe box sturen, maar aangezien een aantal producten defect zijn, het me misschien eerlijk lijkt om de box om te ruilen ipv geld terug te vragen aangezien ik toch veel moeite heb gedaan om een box te bemachtigen (meer dan 30 uur non stop wakker geweest)
Krijg ik de melding dat dit niet mogelijk is (beetje chagrijnige medewerkster ook) en dat ik mn geld terug kan krijgen.
Ik aangegeven dat dat allemaal heel mooi is maar dat t me niet om het geld gaat, maar om die box.
Ik neem aan dat ibood om kwaliteit staat, en geen defecte producten moet leveren.
Een box omruilen omdat je hem niet leuk vind snap ik dat dat niet ok is, maar als aan de helft van je producten gebreken zitten neem ik aan dat ze een uitzondering kunnen maken om de box om te ruilen toch?
heeft iemand hier ervaring er mee dat ze de optie hebben geboden om de box om te ruilen?
#Help
Zit geen knaller in....
Veel producten zijn defect.... (als in, het lijkt wel of mensen op de producten hebben gestaan)
Net ibood gebeld en aangegeven dat ik begrijp dat ze niet zomaar een nieuwe box sturen, maar aangezien een aantal producten defect zijn, het me misschien eerlijk lijkt om de box om te ruilen ipv geld terug te vragen aangezien ik toch veel moeite heb gedaan om een box te bemachtigen (meer dan 30 uur non stop wakker geweest)
Krijg ik de melding dat dit niet mogelijk is (beetje chagrijnige medewerkster ook) en dat ik mn geld terug kan krijgen.
Ik aangegeven dat dat allemaal heel mooi is maar dat t me niet om het geld gaat, maar om die box.
Ik neem aan dat ibood om kwaliteit staat, en geen defecte producten moet leveren.
Een box omruilen omdat je hem niet leuk vind snap ik dat dat niet ok is, maar als aan de helft van je producten gebreken zitten neem ik aan dat ze een uitzondering kunnen maken om de box om te ruilen toch?
heeft iemand hier ervaring er mee dat ze de optie hebben geboden om de box om te ruilen?
#Help

Balen dat je geen goede box hebt gekregen man, dat is jammer.GeorgeFelix schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:16:
Zit geen knaller in....
#Help
Verder is altijd duidelijk aan gegeven dat ze geen boxen omruilen best redelijk ook lijkt mij.
Ofwel retour sturen en bedrag terug of gewoon de boel houden.
Snap dat je baalt maar een box omruilen voor een nieuwe heb ik nog nooit gehoord, lijkt me ook logisch dat dit niet kan.
Als het echt allemaal zo waardeloos is zou ik het gewoon terug sturen en hopen op meer geluk de volgende keer

Het beste waar je op kan hopen is dat iBood een vervangend product toestuurt in ruil voor je defecte producten misschien. Wat eerder iemand voor elkaar had gekregen (kan me de username niet meer herinneren) met zijn gebruikte philips airfloss.GeorgeFelix schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:16:
Zit geen knaller in....
#Help
Desalniettemin enorm balen inderdaad!
Laptop word voor garantie opgehaald en gerepareerd in Duitsland. Wanneer ik hem terug heb laat ik van me horen!Jelmer93 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 17:34:
[...]
Net contact gehad met Lenovo, er zit nog garantie op. Er is geen zichtbare schade of dergelijke dus het komt vast goed.
Wanneer er een update is dan laat ik het weten.
Mijn XL doos. Ik ben tevreden. Alleen geen idee hoe ik de waarde van de juwelen moet inschatten:
Ik zal nog een lijstje maken van wat het precies is!
Ik zal nog een lijstje maken van wat het precies is!
[Voor 13% gewijzigd door DutchRevan op 10-04-2017 20:59]
Voor de mensen met een Beoplay S3 en ook daadwerkelijk in gebruik: hoe vinden jullie de geluidskwaliteit?
Mijn Beoplay heb ik gelukkig werkend gekregen, maar in vergelijking met mijn Edifier R1700bt (in mono/single-speaker-setup) vind ik ze heel kaal qua geluid. Niet warm of vol. Ik heb de B&o app al geïnstalleerd, maar geen enkele setting op de Tonetouch vind ik prettig. Eerlijk gezegd vind ik sowieso deze weergave ruk.. geef mij maar gewoon een equalizer met bolletjes.
Maar goed.. wat is jullie ervaring (eventueel in vergelijking tot andere speakers)?
Tenzij ik wat verkeerd doe, is mijn huidige plan ze te verkopen (helaas).
Mijn Beoplay heb ik gelukkig werkend gekregen, maar in vergelijking met mijn Edifier R1700bt (in mono/single-speaker-setup) vind ik ze heel kaal qua geluid. Niet warm of vol. Ik heb de B&o app al geïnstalleerd, maar geen enkele setting op de Tonetouch vind ik prettig. Eerlijk gezegd vind ik sowieso deze weergave ruk.. geef mij maar gewoon een equalizer met bolletjes.
Maar goed.. wat is jullie ervaring (eventueel in vergelijking tot andere speakers)?
Heb zelf ervaring met meerdere B&O producten en zelfs de speakers van 2000+ euro vind ik gewoon niet goed klinken. Het is heel schel en bij iemand die ik ken met een set-up van €25000 (serieus) moest ik bijna lachen hoe matig het klonk. Het is gewoon meer een designmerk, ik zou ze voor het uiterlijk wel kopen. Ik geloof best dat ze betere dingen hebben, maar het blijft een lastig merk.Vilscon schreef op maandag 10 april 2017 @ 23:48:
Voor de mensen met een Beoplay S3 en ook daadwerkelijk in gebruik: hoe vinden jullie de geluidskwaliteit?
Ja een flash doet wonderen om de S3 weer werkend te krijgen hèVilscon schreef op maandag 10 april 2017 @ 23:48:

Late reactie maar in eerste instantie kwamen ze met een 5 euro kortingsbon op de proppen, even volgehouden op messenger en nu krijg ik een Antec AMP SP1 (bluetooth speaker) opgestuurd. Ze geven aan dat het een product sample betreft en de verpakking dus wel is open geweest en ook is dit een wat ouder model, maar ik ben zeer tevreden met deze oplossing.Vilscon schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:59:
[...]
Hm, hoe heb je dat ook alweer precies gefixt? Zit best wel te balen dat ik hier met een kapotte BO Beoplay S3 zit..
Leuke boxen allemaal:). Wat koste de XL box bij aanschaf? Die heb ik even gemist
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
100 euronickko schreef op woensdag 12 april 2017 @ 07:57:
Leuke boxen allemaal:). Wat koste de XL box bij aanschaf? Die heb ik even gemist
Mijn XL Box:
- Surface Pro 4 (nieuw, replaced by Microsoft volgens repair). Mist kabels & stylus.
- 4x Philips Led
- Travelin Schoenen maat 42
- 7x bestek set (Soul / V&B)
- Led lamp plafonniere
- 2x Philips Charger
- 2x Paar Cavello boxers
- Touchscreen handschoenen
- Akito Trui Maat L
- Nike Trainingsbroek maat L
- Jawbone UP3
- Surface Pro 4 (nieuw, replaced by Microsoft volgens repair). Mist kabels & stylus.
- 4x Philips Led
- Travelin Schoenen maat 42
- 7x bestek set (Soul / V&B)
- Led lamp plafonniere
- 2x Philips Charger
- 2x Paar Cavello boxers
- Touchscreen handschoenen
- Akito Trui Maat L
- Nike Trainingsbroek maat L
- Jawbone UP3
Leuke L box ontvangen met o.a de Asus Transformer Book T100TA!
*knip* Dit topic is niet bedoeld voor V&A.
*knip* Dit topic is niet bedoeld voor V&A.
[Voor 29% gewijzigd door Yorinn op 13-04-2017 10:02]
Ik zit momenteel opnieuw in spanning. Vanwege twee gebreken heb ik mijn box teruggestuurd. Gelukkig stond er nog een vervangende box en krijg ik deze nu toegestuurd, joehoe! Ik hou jullie op de hoogte, morgen zou die aan moeten komen..
Heb je inmiddels je box binnen?eric1988 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:36:
Ik zit momenteel opnieuw in spanning. Vanwege twee gebreken heb ik mijn box teruggestuurd. Gelukkig stond er nog een vervangende box en krijg ik deze nu toegestuurd, joehoe! Ik hou jullie op de hoogte, morgen zou die aan moeten komen..
Ik heb inmiddels de klapper van mijn box verkocht voor €500,- Mooi €400,- winst dus en alle andere spullen heb ik nog. Het bestek gebruik ik zelf en overige deel staat op V&A of marktplaats, daar verwacht ik niet al te veel van, al met al zeer geslaagd!
Mijn klapper was de laptop. Verkocht voor 500. Winst van 575 en heb nog wat kleine spulletjes overmiicker schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:42:
[...]
Heb je inmiddels je box binnen?
Ik heb inmiddels de klapper van mijn box verkocht voor €500,- Mooi €400,- winst dus en alle andere spullen heb ik nog. Het bestek gebruik ik zelf en overige deel staat op V&A of marktplaats, daar verwacht ik niet al te veel van, al met al zeer geslaagd!

[Voor 90% gewijzigd door Yorinn op 19-04-2017 18:48]
Sorry, ik ben het helemaal vergeten te posten! Ik kreeg een erg leuke box binnen met een Apple watch en enkele smart gadgets, zou het zelf normaal niet kopen dus extra leuk om wat mee te rommelen of weg te geven!miicker schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:42:
[...]
Heb je inmiddels je box binnen?
Inhoud:
Apple watch (serie 1)
Jawbone UP3(groen)
Villeroy & Boch bestek. 6 sets
4x Philips LED 6W (40W)
2x mini oplader
Nike vest
Cavello boxershorts (m/xxl)
Agloves touch gloves sport (s/xl)
Grohe kraan
Morphie jiuce pack (iphone 4)
Smartware wifi doorbell HD
Belkin Wemo led starter set
Belkin Netcam
Everlast tas
Net een berichtje van iBood ontvangen: ik krijg een nieuwe iPhone!
Wel een refurb en ik neem aan dat ik (opnieuw) een 5S krijg - maar helemaal prima natuurlijk verder
Voor de volledigheid: mijn box Richh in "[Actie] iBOOD Hunt & Unboxing 21 en 22 maart 2017"

Wel een refurb en ik neem aan dat ik (opnieuw) een 5S krijg - maar helemaal prima natuurlijk verder

Voor de volledigheid: mijn box Richh in "[Actie] iBOOD Hunt & Unboxing 21 en 22 maart 2017"
[Voor 28% gewijzigd door Richh op 21-04-2017 11:49]
Na een paar weekjes is mijn laptop ook weer terug en gemaakt door Lenovo onder fabrieksgarantie.
Ik kijk alweer uit naar de volgende hunt!
Ik kijk alweer uit naar de volgende hunt!
Het heeft even geduurd, maar ik heb een werkende iPhone 5S 32GB mogen ontvangen van iBood. Was daarmee dus een prima €50 box 

enorm late quote maar mocht je hem nog zoeken hij is er weer!MetaFrame schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 20:20:
Ik baal er van dat ik niet gebruik hebt gemaakt tijdens de hunt op de extra aanbieding van de Pioneer XDP 100R.
[mbr]*knip* Dit topic is niet bedoeld voor V&A.[/]
http://www.ibood.com/nl/n...high-res-audiospeler.html
(heb hem wel eerst zelf besteld voordat hij misschien in een keer uitverkocht zou zijn

En hier gaat een slotje op. Een topic kicken met een nieuwe aanbieding is niet de bedoeling. Je kan wel de quote uit dit topic naar het nieuwe topic halen.
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Makkelijk zien wat er in de boxen van dit jaar zit of wil je iets ruilen, daar is dit makkelijke spreadsheet voor.
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod of bovenstaande spreadsheet.
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Makkelijk zien wat er in de boxen van dit jaar zit of wil je iets ruilen, daar is dit makkelijke spreadsheet voor.
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod of bovenstaande spreadsheet.