Wie koopt nou van die oreo koekjes voor 16 euro

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Tja voor sokken ga ik het inderdaad niet doen. Negeer modus aan.FlyEragon schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:31:
[...]
Nee, niks aan. Zit allemaal rommel in waar je niks aan hebt: Zoals een tablet, telefoon, oordopjes, versterkers, horloges, sokken, laptops etc. Compleet negeren dus.
Signature
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Check gewoon de ibood product history...miicker schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:34:
Heb ik iets gemist? Is er al een box langs geweest?
Soms komt er ook een langs in de flash hunt of social media, die zijn dan niet opgenomen in de history, vandaar mijn vraag.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
als je de koekjes koopt....Ammaniti schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:35:
Is het nog mogelijk om die one click payment aan te zetten?
Oh in dat geval niet dat ik weet.miicker schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:36:
[...]
Soms komt er ook een langs in de flash hunt of social media, die zijn dan niet opgenomen in de history, vandaar mijn vraag.
Nee alleen de flash-site.IJS-T schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:28:
[...]
Dan ben ik toch benieuwd, heb jij nog een separate regex voor de homepage. Ik heb er nu alleen 1 voor de flash-hunt, maar was benieuwd of ik via Page-Monitor ook nog de homepage kon volgen. Bedankt alvast!
Met mijn Iphone browser lukt het wel aardig hoor. Maar reken er maar op dat hij vanavond pas komt wanneer de meeste mensen online zijn.koepol1991 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:02:
Waar blijft die BOX , moet straks gaan werken en via smartphone iboodhunten is moeilijk denk ik ...
Een tip voor je alvast, gebruik een browser ipv de ibood app als je op de tel gaat hunten. De app is namelijk nogal traag met refreshen van aanbiedingen.koepol1991 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:02:
Waar blijft die BOX , moet straks gaan werken en via smartphone iboodhunten is moeilijk denk ik ...
Smiddags/sochtends kwam er ook wel eens eentje voorbij hoorJelmer93 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:05:
[...]
Met mijn Iphone browser lukt het wel aardig hoor. Maar reken er maar op dat hij vanavond pas komt wanneer de meeste mensen online zijn.
Klopt, http://producthistory.eu/zoek/de+beruchte+ibood+box/#Purehz schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:07:
[...]
Smiddags/sochtends kwam er ook wel eens eentje voorbij hoor
Ga ik dan zeker doen moet gewoon straks opletten in de autoArmo schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:07:
[...]
Een tip voor je alvast, gebruik een browser ipv de ibood app als je op de tel gat hunten. De app is namelijk nogal traag met refreshen van aanbiedingen.
SMS??? TAN code??? bestaat dat nogGabberPiet schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:19:
Hmm dus ik denk via de app even zo'n maan te kopen, gratis verzendkosten code erbij via Tweakers. Helemaal top, ff SMS openen voor de TAN code, weg ideal scherm....
Dit is niet mijn Hunt dag.
Denk dat je dan alsnog de verzendcode gebruikt hebt. Zou wel zo lief zijn om even te zeggen als je er eentje gebruikt hebt, en zo ja welke, dat scheelt anderen weer gekloot met invalide codesGabberPiet schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:19:
Hmm dus ik denk via de app even zo'n maan te kopen, gratis verzendkosten code erbij via Tweakers. Helemaal top, ff SMS openen voor de TAN code, weg ideal scherm....
Dit is niet mijn Hunt dag.
[ Voor 7% gewijzigd door Frolow op 21-03-2017 10:24 ]
Webcare iBOOD schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:39:
Zo fanatieke Tweakers-HUNTers. Speciaal voor jullie hebben we een paar Free Shipping vouchers, om de HUNT goed te beginnen:
Nederlanders:
GYTC7Y2CKGBUKPC
7R647Y2CKKV85HW
2GE47Y2CKQVKFDU waarschijnlijk door mij verspild![]()
Belgen:
SNKP7Y2CLFNJQUR
9FWS7Y2CL64XJ8L
77897Y2CL4C8XZ8
Happy Hunting
Het nostalgische gevoel overviel mij ook al, ik had verwacht dat de ING app de betaling wel over zou nemen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
nee die heb ik al veel ik wil de onderbroekkenRivanov schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:40:
Daar zijn de sokken weer. Iemand had ze toch nodig?
Komt vast nog wel een keer voorbijBlackah schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:46:
Jammer, wou wel die sokken hebben. Maar betalen met m'n creditcard ging niet..
There he is.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je kan toch iets goedkoops bestellen en daarna weer annuleren?Ammaniti schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:35:
Is het nog mogelijk om die one click payment aan te zetten?
Zie niks?Yoster schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:53:
[...]
Live uitzending; https://www.facebook.com/iBoodNL/
[ Voor 21% gewijzigd door Waah op 21-03-2017 10:57 ]
Is inmiddels afgelopenWaah schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:56:
[...]
Zie niks?
net afgelopen?
Zie wel dat ze een cijfer noemen. voor een telefoonnummer. Is dat haar nummer?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Heb bijna het idee dat ze daarom dergelijke items er tussen hebben zitten.Audiowaste schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:08:
Ah Haribo snoep, mooie aanbieding om One Click payment aan te zetten
Uiteraard is dit daar een perfecte deal voor. Maar we hebben ook onze speciale deals opnieuw geactiveerd:Audiowaste schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:08:
Ah Haribo snoep, mooie aanbieding om One Click payment aan te zetten
Daar kom je net te laat mee!Webcare iBOOD schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:10:
Uiteraard is dit daar een perfecte deal voor. Maar we hebben ook onze speciale deals opnieuw geactiveerd:
Thanks meteen maar even gedaan!Webcare iBOOD schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:10:
[...]
Uiteraard is dit daar een perfecte deal voor. Maar we hebben ook onze speciale deals opnieuw geactiveerd:
NL: http://www.ibood.com/nl/n...-box-en-klik-betalen.html
BE: http://www.ibood.com/be/n...-box-en-klik-betalen.html
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Oke, netjes. Gelijk geregeld..Webcare iBOOD schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:10:
[...]
NL: http://www.ibood.com/nl/n...-box-en-klik-betalen.html
BE: http://www.ibood.com/be/n...-box-en-klik-betalen.html
Ook gebruik van gemaakt, bedankt!Yorinn schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:13:
Heb de links naar de one-click-payment in ieder geval ook in de topic waarschuwing geplaatst.
Denk het.. Wel handig met de iPhone integratie helaas geen Gen3Zspirit schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:34:
Zo die beats ging snel! Omdat het gen 2 is?
[ Voor 5% gewijzigd door san.okk op 21-03-2017 11:46 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
[ Voor 39% gewijzigd door MaD_co op 21-03-2017 11:49 ]
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
blijkbaar genoeg want ze vliegen de deur uit en tis niet de eerste..
Toevallig ik...
Einde jaar hebben ze altijd bij Kruidvat een actie. Jaar lang vaatwastabletten voor 25 euro dacht ik. Van Sun, 1 á duurste variant.Zspirit schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:50:
Bijna besteld maar is merkloos, zal wel cheap meuk zijn
[ Voor 9% gewijzigd door Waah op 21-03-2017 11:52 ]
Idd erg goede deal, koop ik ook altijd. Ik geloof wel dat het niet precies 1 jaar tabletten is maar iets van 300 ofzoWaah schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:51:
[...]
Einde jaar hebben ze altijd bij Kruidvat een actie. Jaar lang vaatwastabletten voor 25 euro dacht ik. Van Sun, 1 á duurste variant.
Ik las even een Buttgaskookplaat... hoe sluit je die aan?
Mijn vaatwasser draait niet elke dagSuperKneus schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:53:
[...]
Idd erg goede deal, koop ik ook altijd. Ik geloof wel dat het niet precies 1 jaar tabletten is maar iets van 300 ofzo
Bedankt iBood (beter laat dan nooit, laatste NL gebruikt). Ging er vanuit dat deze generiek waren en meerdere keren te gebruiken, vandaag geen melding.garrow schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:01:
Free shipping codes volgens mij allemaal gebruikt zonder bedankje of info
Ik hoop zonder verzendkosten? Want 19ct de luier is anders geen geweldige deal geloof ik?Tinusvolkel schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:04:
Zooo net een hoop luiers besteld via de flash deals.![]()
Dus bij deze ook een one-click betalingdus nu maar wachten op de boxen
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Volgens de vrouw was het een goede aanbiedingGabberPiet schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:07:
[...]
Ik hoop zonder verzendkosten? Want 19ct de luier is anders geen geweldige deal geloof ik?
Schijnt dat de luiers in Duitsland heel goedkoop zijn. Ong 11c de luier.Tinusvolkel schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:12:
[...]
Volgens de vrouw was het een goede aanbiedingken zelf de prijzen niet zo goed.
maar 8 euro verzending voor 4 dozen, dus dan valt de verzending ook nog wel mee.
Hoeft ook niet. Daarvoor heb je:Tinusvolkel schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:12:
[...]
Volgens de vrouw was het een goede aanbiedingken zelf de prijzen niet zo goed.
maar 8 euro verzending voor 4 dozen, dus dan valt de verzending ook nog wel mee.
Ik haal ze gewoon bij Lidl. Zijn prima luiers tot nu toe (niet minder dan Pampers) en hebben nog een leukere print ook. En een klap goedkoper.Clavis schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:15:
[...]
Schijnt dat de luiers in Duitsland heel goedkoop zijn. Ong 11c de luier.
http://www.littlewonderwo...m-drogisterij-favorieten/
(onderaan)
Moet je uiteraard wel in de buurt wonen van Duitsland
[ Voor 36% gewijzigd door Waah op 21-03-2017 12:16 ]
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Hier al een paar keer van luiermerk geswitcht maar toch gaan we elke keer weer terug naar babydry.Waah schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:15:
[...]
Hoeft ook niet. Daarvoor heb je:
http://www.luierinfo.nl/
en lokaal:
Luiers/pampers-aanbiedingen
[...]
Ik haal ze gewoon bij Lidl. Zijn prima luiers tot nu toe (niet minder dan Pampers) en hebben nog een leukere print ook. En een klap goedkoper.
[ Voor 87% gewijzigd door Yorinn op 21-03-2017 13:17 ]
Ik kijk het nog even aan (heb het nooit zo op merkloze rommel). Mocht er niets voorbij komen, dan zien we wel verder4-systeembeheer schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:10:
[mbr]*knip* V&A is niet de bedoeling op het forum.[/]
En wat let je dan om er eentje te kopen? Je gaat toch niet serieus wachten op een hunt deal? Dan kun je A) heel lang wachten, enLanithro schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:09:
Ik ben op zoek naar een nieuwe strijkijzer. En dan niet een stoomgenerator geval. Dat is eigenlijk het enige wat ik nodig heb.
Tsja is dat niet met alles in een Ibood Hunt? Er is nu toevallig een hunt. Mocht er iets leuks voorbij komen, dan koop ik hem misschien wel. Anders niet, dan komt hij later.DonkMatt schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:47:
[...]
En wat let je dan om er eentje te kopen? Je gaat toch niet serieus wachten op een hunt deal? Dan kun je A) heel lang wachten, enqua prijs zal het (mede door de iBood verzendkosten) vrijwel niets uitmaken.
Ja. Dat is mijn punt.Lanithro schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:50:
[...]
Tsja is dat niet met alles in een Ibood Hunt?
Koelkast voor je?Purehz schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:16:
[...]
Niet specifiek op zoek, volg het een beetje.
Wellicht een koelkast / wasmachine als die voorbijkomen voor een mooie prijs
Thanks, helaas reageerde de bazin van de keuken niet
Dat is geen goed teken?Lanithro schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:08:
Moeder de vrouw wil graag twee aparte dekbedden.
Dat is ook een beetje een persoonlijke smaak, geen reviews kunnen vinden van deze dekbedden?Lanithro schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:08:
Zijn er mensen met ervaring over deze dekbedden? Moeder de vrouw wil graag twee aparte dekbedden. Ze komen elke hunt voorbij, maar weet niet of het fijne dekbedden zijn.
Ik heb een setje uit de vorige hunt en ze zijn erg goed, prima prijs voor wat je krijgt.Lanithro schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:08:
Zijn er mensen met ervaring over deze dekbedden? Moeder de vrouw wil graag twee aparte dekbedden. Ze komen elke hunt voorbij, maar weet niet of het fijne dekbedden zijn.
39
Mwoah dat zal wel mee vallen. Ik kruip gewoon onder haar deken. Mochten ze weer langs komen, dan koop ik ze.Therapy777 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:10:
[...]
Dat is geen goed teken?![]()
Nee sorry geen ervaring mee. Ik zit te wachten op een wollen dekbed. Ik heb nu synthetisch maar vind t niks.
Nou, sla je slag zou ik zeggen.Zspirit schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:42:
[...]
nee die heb ik al veel ik wil de onderbroekken
Once again open up your bag of tricks!
Check, toch blijft die verzending iedere keer killing voor de deal.
Hop,hop,hop!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq