Bestel nu deze iBOOD voucher voor Fotoproducten.nl en bestel vervolgens op Fotoproducten.nl je mooiste foto op een canvasdoek in één van de populaire formaten: 60x40 cm of 50x50 cm. Met deze iBOOD-aanbieding bestel je de beste kwaliteit voor de allerbeste prijs!0stone0 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:35:
[...]
Weet je toevallig nog van welk bedrijf ze zijn?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Dat is dan de eerst hunt aankoop.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bij Alternate voor € 45 en dit is refurRivanov schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:40:
Dat is een scherpe prijs voor dat Logitech keyboard?
https://www.alternate.nl/...G105/html/product/1075086
[ Voor 18% gewijzigd door Shifty47 op 21-03-2017 15:42 ]
25 euro korting voor eigenlijk nieuw. Is een prima deal.
RefurbishedRivanov schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:40:
Dat is een scherpe prijs voor dat Logitech keyboard?
Niet dat t erg hoeft te zijn.. maar gwn dat je t weet
[ Voor 14% gewijzigd door Eek2nd op 21-03-2017 15:43 ]
Ik zou liever een nieuwe willen dan maar dat is voor iedereen persoonlijk.garriej schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:42:
[...]
25 euro korting voor eigenlijk nieuw. Is een prima deal.

Zelfde hier, zo'n box scoren is dus best lastig. Ben benieuwd of er, zoals de vorige keren nog 4 boxen komen.koepol1991 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:50:
Deze hunt is gewoon geen fun aan , nog steeds geen box na 16 u . Dus met andere woorden 1 box per dag ?als ik aan het zagen ben zeg het dan maar wou echt mijn eerste box scoren
Zijn er vorige keer 4 boxen gekomen? 2 eerste dag dan en 2 tweede dag ?Jordymt schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:51:
[...]
Zelfde hier, zo'n box scoren is dus best lastig. Ben benieuwd of er, zoals de vorige keren nog 4 boxen komen.
http://producthistory.eu/producten/koepol1991 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:53:
[...]
Zijn er vorige keer 4 boxen gekomen? 2 eerste dag dan en 2 tweede dag ?
Vorige keer 3x de eerste dag, 1x de laatste dag. Maar de tijden zijn zeer verschillend elke keer.

Ja of juist bij de box werkt de knop weer niet zoals het hoortIJS-T schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:30:
Hier, sluit een one-click payment knop af, makkelijk, voor bij een box... Echt superhandig inderdaad tot nu toe. En zo meteen komt de box en knalt de site er toch uit haha.![]()
![]()
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
LOL die was gauw wegRichh schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:42:
http://www.ibood.com/nl/n...izza-met-een-drankje.html
Pizza in de flash sale
Die widescreen monitor ook haha.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bears and Bulls
Dus honderden mensen lastig vallen met een telefoontje wordt dan natuurlijk beloond met de box
Ik wou hetzelfde doen, maar nog 1 nummer wachtenTherapy777 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 17:04:
Nou mensen die mee wilden doen met het "telefoonnummer spel" hoeven niet meer naar de livestreams te kijken. Iemand heeft zijn hele familie honderden nummers laten bellen en uiteindelijk het goede nummer gevonden.
Dus honderden mensen lastig vallen met een telefoontje wordt dan natuurlijk beloond met de boxlogisch.
1000 nummers bellen is wel een beetje overdreven.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

It's all about the experienceDonkMatt schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 17:18:
Ik zie dat iemand gewoon Doom heeft gekocht, voor een hogere prijs dan de goedkoopste winkel volgens Budgetgaming. Dat snap ik dan niet, waarom ga je meer betalen voor een product dat je (veel) later krijgt?

wtf? Ik dacht dat die starterpack zo rond de 20 euro kost.... Dacht even dat het alle DLC oid was maar nee hoor
Dat snap ik ook echt niet. Alleen Mafia 3 was een mooie prijs. De rest niet als je het vergelijkt.DonkMatt schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 17:18:
Ik zie dat iemand gewoon Doom heeft gekocht, voor een hogere prijs dan de goedkoopste winkel volgens Budgetgaming. Dat snap ik dan niet, waarom ga je meer betalen voor een product dat je (veel) later krijgt?
Add me op Stadia: Gloogle
http://www.ibood.com/nl/n...blu-ray-box-s1-t-m-6.html
Game of Thrones Blu Ray box (S1 t/m 6) 69,95
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ah, zie dat ze hem nu ook verwijderd hebben. Leek me al erg vreemd dat een (gratis) game pack een retail value had van 179 eurouseruser schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 17:19:
http://www.ibood.com/nl/n...-heroes-of-the-storm.html
wtf? Ik dacht dat die starterpack zo rond de 20 euro kost.... Dacht even dat het alle DLC oid was maar nee hoor
Keertje refreshen helpt af en toekoepol1991 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 18:20:
zit de website vast fzo , blijf hier vastzitten op poloroid zonnebrillen ...
-
Hopelijk komt de Box wel eens het begint frustrerend te worden

Hier hetzelfdeJPM85 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 18:30:
Nou daar was de box. Site blijven hangen, ondanks bestelknop 🙃
DitPukson schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 18:30:
Is de box er bestel je direct druk je verkeerd op het plaatje omdat ik niet lees
Baal ik dan van, hele middag aan het opletten. Verpest ik het door direct door te drukken terwijl je op het zwarte vlak moest drukken..
Website lag er ook direct zowat uit.

[ Voor 8% gewijzigd door The_Worst op 21-03-2017 18:37 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Gefeliciteerd! Hoop dat er iets leuks in zitThe_Worst schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 18:33:
Ik heb hem! Blij dat ik met een touchscreen zat, hierdoor was de catchpta makkelijk op te lossen. De pagina bleef heel lang hangen nadat ik op bestellen en betalen drukte maar PayPal gaf op mijn telefoon al direct een bevestiging. Ik ben benieuwd, eerste doos ooit!
Nop, hij laadde bij mij nog wel, maar ging daarna gewoon terug naar de hoofdpagina.Pukson schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 18:33:
Maar stel hij blijft laden op de ''Captcha" moet je dan gewoon wachten of is je hoop dan al direct verloren.
Gefeliciteerd! Ik weet in ieder geval dat je nu op het donkere gedeelte moet drukken inplaats van random ergens drukken door haastigheid ;pThe_Worst schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 18:33:
Ik heb hem! Blij dat ik met een touchscreen zat, hierdoor was de catchpta makkelijk op te lossen. De pagina bleef heel lang hangen nadat ik op bestellen en betalen drukte maar PayPal gaf op mijn telefoon al direct een bevestiging. Ik ben benieuwd, eerste doos ooit!
Tomorrow is not today!
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
welk donkere gedeelte?Pukson schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 18:35:
[...]
Gefeliciteerd! Ik weet in ieder geval dat je nu op het donkere gedeelte moet drukken inplaats van random ergens drukken door haastigheid ;p
Je had een afbeelding met ruis en daarin zit een klein donker vierkantje en daar moet je op drukken om de bestelling te kunnen bevestigen en afrekenen.
PayPal One-click instellen is wel aan te raden btw.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

moet dit bij paypal snel betalen ook dan?koepol1991 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 18:43:
ja eerst klikken op ik neem er een ! maar dan moet je nog door de captcha en dan pas kan je betalen .... ik ben niet door de captcha geraakt . Ben wel teleurgesteld.

Eerste box ooit, ben heel benieuwd.
Ik weet nog hoe spannend het was toen ik hem vorig jaar voor het eerst ook een keer hadroelvdm3 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 19:35:
Ik heb 'm hoor![]()
[afbeelding]
Helaas was de inhoud niet helemaal naar verwachting maar toch een leuke ervaring.
Je mag hem altijd binnen 14 dagen (onbeschadigd en compleet) terugsturen tochJochemd13 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 19:39:
[...]
Ik weet nog hoe spannend het was toen ik hem vorig jaar voor het eerst ook een keer had
Helaas was de inhoud niet helemaal naar verwachting maar toch een leuke ervaring.

Je kan toch zelf een foto kiezencoyote1980 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 19:45:
Ik vindt geen van beide foto's die ze nu aanbieden geschikt voor mijn muur.

Zo slecht was die ook weer nietroelvdm3 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 19:45:
[...]
Je mag hem altijd binnen 14 dagen (onbeschadigd en compleet) terugsturen toch?
[ Voor 34% gewijzigd door Jochemd13 op 21-03-2017 19:46 ]
Gefeliciteerd! Heb je trouwens ook die one-click-pay gebruikt?roelvdm3 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 19:35:
Ik heb 'm hoor![]()
[afbeelding]
Dankjewel! Ja, had 'm ingesteld op PayPal, in eerste instantie dacht ik dat de website vastliep toen ik op betalen drukte na 2-3min kwam het bevestigingsscherm.MrWisent schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 19:46:
[...]
Gefeliciteerd! Heb je trouwens ook die one-click-pay gebruikt?
bron?maarten30 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 19:59:
krijg net een melding dat er binnen 15min een box komt
Hah!
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Nauw de hik dan!
En Jahoor, tijdens het typen "Temporarily not available"
bij de tweede wil hij niet laden
Klopt, hier helaas hetzelfde, dacht ook shit nog een keer drukkenmaarten30 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 20:18:
vorige keer had ik helaas hetzelfde, je moet twee keer op 'ik neem hem' drukken.
Te herkenbaartomdg schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 20:19:
[...]
Klopt, hier helaas hetzelfde, dacht ook shit nog een keer drukken
Je kan die eerste ook al verder klikken en daar wachtenmaarten30 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 20:18:
vorige keer had ik helaas hetzelfde, je moet twee keer op 'ik neem hem' drukken.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dan heb je hem. Ik kreeg eerst paypal mail bij XL en daarna iboodmail en daaaarna pas pagina refreshCevie schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 20:19:
ibood nog op laden maar geld is uit paypal! #pray4me !
Klopt, zojuist is mij het retourneren van een kledingbox-alles-verkeerde-maat bespaard gebleven

Was het een kledingbox dan? Zag alleen staan het het een L was?coyote1980 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 20:23:
[...]
Klopt, zojuist is mij het retourneren van een kledingbox-alles-verkeerde-maat bespaard gebleven
Dit topic is gesloten.
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Makkelijk zien wat er in de boxen van dit jaar zit of wil je iets ruilen, daar is dit makkelijke spreadsheet voor.
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod of bovenstaande spreadsheet.