Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Ach ja, ik ging er vanuit hem vrijdag te hebben, dus mij maakt het niet veel uit als hij morgen niet bezorgd wordt. Dan ben ik overdag toch niet thuis en ik hoop niet dat ze deze bij de buren afleveren

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Alleen de melding/tracking code naar postnl is soms wat traag.
miicker schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 22:57:
Ze hebben nog 1 uur en 3 minuten om mijn XL box te verzenden
Ach ja, ik ging er vanuit hem vrijdag te hebben, dus mij maakt het niet veel uit als hij morgen niet bezorgd wordt. Dan ben ik overdag toch niet thuis en ik hoop niet dat ze deze bij de buren afleveren
Was niet negatief richting jou bedoelt hoor

De L-boxen kregen in de middag al een verzendbevestiging vanuit iBood en een melding van PostNL. Rond dit tijdstip zouden ze bij PostNL binnen moeten zijn om een levering morgen mogelijk te maken1989Willem schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 23:05:
Uit ervaring kan ik je vertellen dat deze zeer waarschijnlijk gewoon morgen komt hoor
[...]

De XL-boxen komen donderdag dus pas, daar durf ik mijn Linksys-router uit mijn box wel om te verwedden

dan zet ik mijn Jawbone op het spel

Edit: En laat nou net mijn router het begeven hebben, moet het nu doen met dat standaard ding van ziggo..
zucht.
edit2: zojuist teruggefloten, er is intern interesse voor de jawbone! En de rest wil ik er niet op verwedden!
Zal eens kijken of ik wat leuks kan vinden in mn eigen box (de L was van mn Pa).
Richh schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 23:31:
[...]
De L-boxen kregen in de middag al een verzendbevestiging vanuit iBood en een melding van PostNL. Rond dit tijdstip zouden ze bij PostNL binnen moeten zijn om een levering morgen mogelijk te maken
De XL-boxen komen donderdag dus pas, daar durf ik mijn Linksys-router uit mijn box wel om te verwedden
[Voor 24% gewijzigd door 1989Willem op 04-04-2017 23:59]
Er is ook nog geen bericht vanuit iBood dat ie verzonden zou zijn, die krijg je normaal wel. Ach wie weet.1989Willem schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 23:05:
Uit ervaring kan ik je vertellen dat deze zeer waarschijnlijk gewoon morgen komt hoor
[...]
Smoesjes! Je zal intern iemand teleur moeten stellen, stuur die Jawbone maar op1989Willem schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 23:52:
edit2: zojuist teruggefloten, er is intern interesse voor de jawbone! En de rest wil ik er niet op verwedden!

[Voor 12% gewijzigd door Richh op 05-04-2017 00:04]
Philips mini charger incl. 2xAAA
Philips mini charger excl. batterijen
Philips 4x LED warmglow E27 6W
V&B bestekset 24-delig
Touchscreen AG gloves
Philips HDMI 1,5m
Veho saem bluetooth receiver
KitchenAid non-stick bakvormen (5st)
ASUS ZenPad 10 Z300C (geen accessoires [custom doos], enkel lader)
Niet al te slecht al zeg ik 't zelf. De ZenPad werkt ook

Er moet nog de status 'verwerking' tussen komen. Als je het adres zelfs nog kunt aanpassen moet ik nog zien of ze hem vandaag daadwerkelijk gaan versturenmiicker schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:15:
Bij verzendinformatie staat nog steeds 4 april 2017 (XL Box). Status staat echter nog op bevestigd ipv verzonden. Ik kan het bezorgadres ook nog steeds aanpassen. Ben benieuwd wanneer hij binnen komt

Eerst datum 2 dagen vervroegen en dan vervolgens toch op de oorspronkelijke datum uitleveren... ggRichh schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:21:
[...]
Er moet nog de status 'verwerking' tussen komen. Als je het adres zelfs nog kunt aanpassen moet ik nog zien of ze hem vandaag daadwerkelijk gaan versturen
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Vroeg of laat worden ze verstuurd, beetje raar om met z'n alle Ibood op tweakers te spammen met de zelfde vraag. Gewoon geduld hebben. Ze worden vandaag vast verstuurd.Jelmer93 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:32:
Ik heb ibood een bericht gestuurd op tweakers. Ik ben benieuwd of ik bericht terugkrijg over wanneer de box verstuurd word. Wellicht als meer mensen dat doen we eerder weten wanneer ze verstuurd worden.
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Abel1991 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:16:
[...]
Meestal pas s'avonds, lijkt me niet dat ze de verzenddatum vandaag naar vandaag verplaatsen en ze het dan niet voor elkaar krijgen om te verzenden.. Alhoewel het zo wel typisch als iBood klinkt.

Mooie box! Echter denk ik wel dat de verkoopwaarde wat optimistisch is...1989Willem schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 22:11:
Hier mijn box!
[afbeelding]
http://imgur.com/a/zMZEF
6 x V&B bestekset (100,-)
4x Philips LED (25,-)
2x mini oplader (35,-)
Jawbone up3 zonder verpakking (90,-)
Beoplay S3 Zwart (280)
Slingbox 350 (150,-)
Happy Socks (25,-)
ongeveer € 700,- not bad! (verkoopwaarde € 350-400,-)
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Je bestelling is zojuist verzonden en wordt spoedig afgeleverd!
Indien jouw bestelling meerdere producten bevat is het mogelijk dat je producten op verschillende momenten via verschillende vervoerders verstuurd worden. Vouchers komen altijd per email in deze verzendbevestiging.
De volgende producten zijn verstuurd:
EAN Naam Aantal
2013300100002 NIET LEZEN! | Doos XL 1
Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl
Schakel mijn moeder maar weer in.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Dan kunnen we een idee krijgen van hoeveel dozen er zijn, mijne was al ergens rond #260
ben nu niet thuis, dus heb straks pas terug het juiste nummer.
Morgen 6 april
12:30 - 16:00 uur
De bezorger komt hier vaak laat, na 15.00 uur is er niemand meer thuis

Hier nog mijn L-box van 7.3 kg
Ministry of Sound Audio M Plus
Mad Catz F.R.E.Q 9 met briefje defect, moet ik nog testen
Jawbone Up 3
Villeroy & Boch bestekset
Happysocks mt 41-46
4x Philips LED lamp 6W
Muvit screen protector voor Iphone 6/6S
[Voor 5% gewijzigd door deurklinkje op 05-04-2017 11:16]
3900 WP Z/O | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Grohe Precision Trend 120 €149
Villeroy & Boch bestekset 24-delig €55.90
4x Philips Led dimbaar 6w=40w €20
Happy Socks €5
Dead sea pure body mud €15?
Philips audio boost €159
JBL Tempo €20
Medisana PS410 weegschaal €15
Nike schoenen maat 47 €45
Philips mini charger incl. 2xAAA €20
Totale waarde rond de €500 al met al niet verkeerd voor €50 doosje
Hopelijk krijg ik ooit op een dag nog een leuke tablet uit een doos

[Voor 4% gewijzigd door stealther op 05-04-2017 11:48]
Goeie box voor mij geweest, had toevallig net een thermostaatkraan nodigstealther schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:46:
[afbeelding]
Grohe Precision Trend 120 €149
Villeroy & Boch bestekset 24-delig €55.90
4x Philips Led dimbaar 6w=40w €20
Happy Socks €5
Dead sea pure body mud €15?
Philips audio boost €159
JBL Tempo €20
Medisana PS410 weegschaal €15
Nike schoenen maat 47 €45
Philips mini charger incl. 2xAAA €20
Totale waarde rond de €500 al met al niet verkeerd voor €50 doosje
Hopelijk krijg ik ooit op een dag nog een leuke tablet uit een doos

Krijg mijn XL box morgen pas binnen

Desktop: NZXT H1 2022 (AMD Ryzen 7 5700X / AMD 7900 XTX) - MBP 16 2021 (M1 Max//64GB/8TB) - S23 Ultra White - iPad Pro 2021 12.9
Ik zie dat er een regel met boxnummer is toegevoegd aan de spreadsheet, maar die heeft ook nog (bijna) niemand ingevuld. Zelf denk ik dat het handig is dat iedereen deze boxnummers voor zichzelf houd. Ik twijfel ook of het veel toevoegt, wie zegt dat iBood netjes zit op te tellen?starfight schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:10:
Misschien ook wel leuk om het nummer te vermelden dat op het briefje in de doos staat?
Dan kunnen we een idee krijgen van hoeveel dozen er zijn, mijne was al ergens rond #260
ben nu niet thuis, dus heb straks pas terug het juiste nummer.
Ik stel voor om 'm te verwijderen, tenzij veel users hier nieuwschierig naar zijn.
Sidenote: mijn boxnummer zat bij de eerste 20

[Voor 5% gewijzigd door Richh op 05-04-2017 13:39]
Wat heeft dat boxnr precies voor betekenis dan?Richh schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:38:
[...]
Ik zie dat er een regel met boxnummer is toegevoegd aan de spreadsheet, maar die heeft ook nog (bijna) niemand ingevuld. Zelf denk ik dat het handig is dat iedereen deze boxnummers voor zichzelf houd. Ik twijfel ook of het veel toevoegt, wie zegt dat iBood netjes zit op te tellen?
Ik stel voor om 'm te verwijderen, tenzij veel users hier nieuwschierig naar zijn.
Sidenote: mijn boxnummer zat bij de eerste 20
Ze noteren alles wat in een box gaat, zodat als je retourneert zij direct kunnen zien wat er in de box behoort te zitten.TerrorSource schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:51:
[...]
Wat heeft dat boxnr precies voor betekenis dan?
Dat snap ik, ik bedoelde meer wat het nut voor "ons" als koper is?KilianS schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:53:
[...]
Ze noteren alles wat in een box gaat, zodat als je retourneert zij direct kunnen zien wat er in de box behoort te zitten.
Geen, daarom wou ik 'm ook uit de spreadsheet halen.TerrorSource schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:55:
[...]
Dat snap ik, ik bedoelde meer wat het nut voor "ons" als koper is?
Hij is er enkel als je gezeur hebt met de inhoud van je box (zoals ik met m'n iPhone) - iBood heeft dan het nummer nodig om de boel na te trekken.
Ook een retourzending kan op deze manier worden nagetrokken.
Om wellicht een patroon te herkennen?TerrorSource schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:55:
[...]
Dat snap ik, ik bedoelde meer wat het nut voor "ons" als koper is?

Ik heb geen idee, wellicht denken mensen dat naarmate je nummer hoger is, de inhoud meer tegenvalt?

Gezien er een doos boven de 440 in de sheet staat, terwijl we nog geen 40 boxen in de spreadsheet hebben (inclusief vooraf aangemelde XL-dozen), vermoed ik dat de nummers niet opvolgend zijn...starfight schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:16:
Ik bedoelde gewoon om misschien te kijken of de nummer opvolgend zijn, en zo te achterhalen wat het AANTAL boxen is
Ik denk dat het merendeel ofwel een Tweakers-account heeft, ofwel hier mee leest (de link naar de sheet staat ook in het iBood topic).
Nah, no chance.JumpingKartoffe schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:27:
Misschien is deze theorie een beetje ver gezocht, maar een mogelijke reden dat XL dozen niet gisteren verzonden waren kan zijn door het bericht van Richh dat er weer gelockte iPhones in de dozen zaten. Dus hopelijk zijn deze omgewisseld voor spullen die überhaupt werken.
Misschien dat de top boxen een priemgetal als nummer hebben, of ze moeten in de fibonacci reeks zitten.KilianS schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:03:
[...]
Om wellicht een patroon te herkennen?
Ik heb geen idee, wellicht denken mensen dat naarmate je nummer hoger is, de inhoud meer tegenvalt?

Het zou me eerlijk gezegd niks verbazen. Zeker omdat (in ieder geval mijn box) ook vergezeld is van een papiertje waarop staat dat iBood graag ziet dat je de inhoud deelt op social media, die heb ik nooit eerder gezien. Als social media vol staat met mensen die klagen over een niet-werkende iPhones, dan betwijfel ik of dit goede reclame is. Het hele box-concept is immers reclame voor iBood

Of ze er wat nieuws in stoppen is inderdaad de vraag... maar ik kan me best voorstellen dat er een extra controleronde is geweest.
Dit is al een paar hunts zo en als ik nu weer zie dat er een locked toestel in zit, hebben ze of niets aangepast of zitten slapen.Richh schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:42:
[...]
Het zou me eerlijk gezegd niks verbazen. Zeker omdat (in ieder geval mijn box) ook vergezeld is van een papiertje waarop staat dat iBood graag ziet dat je de inhoud deelt op social media, die heb ik nooit eerder gezien. Als social media vol staat met mensen die klagen over een niet-werkende iPhones, dan betwijfel ik of dit goede reclame is. Het hele box-concept is immers reclame voor iBood
Of ze er wat nieuws in stoppen is inderdaad de vraag... maar ik kan me best voorstellen dat er een extra controleronde is geweest.
Er is 1x een batch verkocht door iBood. Die zijn allemaal retour gegaan en verdeeld over de dozen van november 2016, dat was de eerste hunt waarin het voorkwam.Tomf1 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:47:
[...]
Dit is al een paar hunts zo en als ik nu weer zie dat er een locked toestel in zit, hebben ze of niets aangepast of zitten slapen.
Ik weet niet of al die iPhones weer terug zijn gekomen, maar mocht dat zo zijn: dan moet iBood ze gescheiden houden van het box-materiaal. Het kan best zijn dat ze dat waren vergeten

Hadden ze voor jou al een oplossing bedacht? Ik heb het vermoeden dat ze overal gewoon weer in de boxen zitten.Richh schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:53:
[...]
Er is 1x een batch verkocht door iBood. Die zijn allemaal retour gegaan en verdeeld over de dozen van november 2016, dat was de eerste hunt waarin het voorkwam.
Ik weet niet of al die iPhones weer terug zijn gekomen, maar mocht dat zo zijn: dan moet iBood ze gescheiden houden van het box-materiaal. Het kan best zijn dat ze dat waren vergeten
Nope, ze komen er 'later' volgende week nog op terug bij mijAbel1991 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:01:
[...]
Hadden ze voor jou al een oplossing bedacht? Ik heb het vermoeden dat ze overal gewoon weer in de boxen zitten.

[Voor 5% gewijzigd door Richh op 05-04-2017 18:08]
Medisana BS 445 weegschaal [met bluetooth! :)]
Philips 4x LED warmglow E27 6W
V&B bestekset 24-delig
Touchscreen AG gloves S/M
Philips HDMI 1,5m
Veho saem bluetooth receiver
KitchenAid non-stick bakvormen (5st)
ASUS ZenPad 10 Z300C (geen accessoires [custom doos], enkel lader)
[Voor 95% gewijzigd door Pascalx op 05-04-2017 15:19]
Jelmer zit al 2 dagen voor de deur te wachten zonder eten of drinken....Jelmer93 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 19:26:
Ik denk niet dat de XL vandaag nog verzonden word.. de L boxen waren in de ochtend al verstuurd
Kan iemand die jongen een broodje met water brengen?
Da's een zompig broodje dan... hopelijk krijgt hij een haardroger of paninipers geleverd in zijn boxGeorgeFelix schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:09:
[...]
Jelmer zit al 2 dagen voor de deur te wachten zonder eten of drinken....
Kan iemand die jongen een broodje met water brengen?
Als jij dat gelooft 😚, ik heb het een tijdje geleden (per ongeluk) getest en het is niet waar.KilianS schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:53:
[...]
Ze noteren alles wat in een box gaat, zodat als je retourneert zij direct kunnen zien wat er in de box behoort te zitten.
Wil deze theorie ook even, ahum.....'testen'Frozen schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:45:
[...]
Als jij dat gelooft 😚, ik heb het een tijdje geleden (per ongeluk) getest en het is niet waar.
Denk dat ze nu wel zeker het even noteren haha
Eerlijk gezegd een kleine tegenvaller

4x Philips E27 LED Gloeilamp 6W=40W. 3,99 x 4 = 15,96
Bestekset Soul = 29,95
2x Villeroy & Boch handdoek 21,90 x 2 = 43,80
JBL Tempo on-ear J03B = 20,57
Philips Sonicar AirFloss = 45 gebruikt dus waardeloos
Philips Value Oplader = 16,99
Philips Mini Oplader = 20,95
Home Easy klik-aan-klik-uit = 15
Happy Socks BW01-905 = 8
Medisana PS410 = 34,90
Superdry Miami Waterpolo swembroek XL = 29,95
Michealis Slim fit overhemd = 59,95
Totale nieuwwaarde = €296 (€124,42 blijft er over als je de niet passende en onverkoopbare kleding niet meerekent)
Ik heb inmiddels contact gezocht met IBOOD en ga de box retourneren (edit: dit gaat nog niet zo makkelijk). Kleding past niet en is niet of nauwelijks te verkopen. Voor de rest zijn het vooral prullen die ik niet ga gebruiken of al heb.
Edit
IBOOD is inmiddels met een mooie oplossing gekomen voor de gebruikte philips sonicare airfloss, ze sturen een vervangend product toe

[Voor 50% gewijzigd door Rwinio op 08-04-2017 03:17]
Vraagje, wat heb je in het contact met iBood gemeld? Ik had op facebook ook contact gezocht, maar nog geen reactie gehad (nadat hij was doorgezet naar een andere collega)Rwinio schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:49:
Eerlijk gezegd een kleine tegenvaller. De klapper uit de box, een Philps Sonicare AirFloss blijkt nog gebruikt ook
.
6x Bestek Soul ... x 6 =
Philps Sonicar AirFloss = 45
Philphs Value Oplader = 16,99
Philphs Mini Oplader = 20,95
Home Easy click aan/uit dimmer = 20
Happy Socks BW01-905 = 8
Medisana PS410 = 34,90
Superdry Miami Waterpolo swembroek XL = 49,95
336,07 (exclusief bestek, prijs nog niet gevonden)
Ik heb inmiddels contact gezocht met IBOOD en ga de box retourneren. Kleding past niet en is niet of nauwelijks te verkopen. Voor de rest zijn het vooral prullen die ik niet ga gebruiken of al heb.
Je foto doet het niet.Rwinio schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:49:
[afbeelding]
Eerlijk gezegd een kleine tegenvaller. De klapper uit de box, een Philps Sonicare AirFloss blijkt nog gebruikt ook
.
6x Bestek Soul ... x 6 =
Philps Sonicar AirFloss = 45
Philphs Value Oplader = 16,99
Philphs Mini Oplader = 20,95
Home Easy click aan/uit dimmer = 20
Happy Socks BW01-905 = 8
Medisana PS410 = 34,90
Superdry Miami Waterpolo swembroek XL = 49,95
336,07 (exclusief bestek, prijs nog niet gevonden)
Ik heb inmiddels contact gezocht met IBOOD en ga de box retourneren. Kleding past niet en is niet of nauwelijks te verkopen. Voor de rest zijn het vooral prullen die ik niet ga gebruiken of al heb.
Wat is die Home Easy eigenlijk? Net zoiets als Klik-Aan-Klik-Uit?
Is wel tot nu toe 1 van de slechtere boxen, zeker als de Airfloss gebruikt is

Zoiets.TerrorSource schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:54:
[...]
Je foto doet het niet.
Heb de gateway 2 keer gekregen een paar boxen geleden...
Ik heb ook via messenger contact gezocht en onderstaand bericht gestuurd.RutgervdZ schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:51:
[...]
Vraagje, wat heb je in het contact met iBood gemeld? Ik had op facebook ook contact gezocht, maar nog geen reactie gehad (nadat hij was doorgezet naar een andere collega)
"Geachte heer/mevrouw, zojuist heb ik mijn Ibood doos L ontvangen. Eerlijk gezegd valt het mij allemaal wat tegen. Het beste item wat in de box zit is een Philips Sonicare Airfloss met een nieuwwaarde van 45 euro en deze is nog gebruikt ook 😷, ik wist dat er refurbished en geretourneerde producten in de box konden zitten maar dit lijkt mij onhygiënisch."
Zij geven aan dat het niet de bedoeling is dat gebruikte hygiëne producten in de box belanden en de box dus in het geheel kan retourneren. Heb gevraagd of ik dan wel een nieuwe box toegestuurd kan krijgen, dit is hun antwoord
"Hoi,
Je kunt kiezen tussen de volgende twee opties:
- Je houdt de box en ontvangt een coupon van €5,00 als ongemak voor het ontvangen van deze Sonicare Airfloss in jouw box.
- Je retourneert de gehele box, omdat hij je tegenvalt. Je selecteert dan in "Mijn iBOOD" het serviceverzoek "Annulering na verzending". Je krijgt dan je gehele aankoopbedrag terug, de retourkosten zijn voor eigen rekening.
Groeten,
Bas"
Foto werkt nu wel denk ik.TerrorSource schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:54:
[...]
Je foto doet het niet.
En die Home Easy is inderdaad een soort van klik-aan-klik-uit systeem
[Voor 29% gewijzigd door Rwinio op 05-04-2017 16:11]
Ok thanks voor je antwoord! Keep me posted als je wilt, ben wel benieuwd wat ze zeggen haha.Rwinio schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:09:
[...]
Ik heb ook via messenger contact gezocht en onderstaand bericht gestuurd.
"Geachte heer/mevrouw, zojuist heb ik mijn Ibood doos L ontvangen. Eerlijk gezegd valt het mij allemaal wat tegen. Het beste item wat in de box zit is een Philips Sonicare Airfloss met een nieuwwaarde van 45 euro en deze is nog gebruikt ook 😷, ik wist dat er refurbished en geretourneerde producten in de box konden zitten maar dit lijkt mij onhygiënisch."
Zij geven aan dat het niet de bedoeling is dat gebruikte hygiëne producten in de box belanden en de box dus in het geheel kan retourneren. Heb gevraagd of ik dan wel een nieuwe box toegestuurd kan krijgen, wacht nog op antwoord. Hoe dan ook stuur ik deze in ieder geval terug.
"Hoi,RutgervdZ schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:10:
[...]
Ok thanks voor je antwoord! Keep me posted als je wilt, ben wel benieuwd wat ze zeggen haha.
- Je houdt de box en ontvangt een coupon van €5,00 als ongemak voor het ontvangen van deze Sonicare Airfloss in jouw box.
- Je retourneert de gehele box, omdat hij je tegenvalt. Je selecteert dan in "Mijn iBOOD" het serviceverzoek "Annulering na verzending". Je krijgt dan je gehele aankoopbedrag terug, de retourkosten zijn voor eigen rekening.
Groeten,
Bas"
Retourkosten voor eigen rekening haha

Je ziet het ook overduidelijk op de "hoe worden de boxen gevuld" video. Hier wat shit er in, daar wat shit erbij.Frozen schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:45:
[...]
Als jij dat gelooft 😚, ik heb het een tijdje geleden (per ongeluk) getest en het is niet waar.

@Rwinio Yep, tenzij je met paypal betaald hebt, dan kan je het van Paypal terugkrijgen.
[Voor 10% gewijzigd door Titus op 05-04-2017 16:17]
Had stiekem niet anders verwacht, maar als je ziet hoeveel verschil er tussen de boxen zit vind ik het best wel behoorlijk zuur. In jouw geval nog erger omdat het om een gebruikt hygiëneproduct gaat.Rwinio schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:14:
[...]
"Hoi,
Groeten,
Bas"
Retourkosten voor eigen rekening haha.
In mijn box was volgens mij het duurste product een philips gold plated HDMI kabel die 50 euro in 2011 kostte

Welk filmpje bedoel je Titus? Heb je daar misschien een link naar?Titus schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:15:
[...]
Je ziet het ook overduidelijk op de "hoe worden de boxen gevuld" video. Hier wat shit er in, daar wat shit erbij.
En alle goede shit even in die van mij
[Voor 82% gewijzigd door maarten30 op 05-04-2017 16:29]
maxdlv schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:24:
[...]
Welk filmpje bedoel je Titus? Heb je daar misschien een link naar?
Waarschijnlijk bedoeld Titus dit filmpje van Facebook: https://www.facebook.com/iBoodNL/videos/10157923428800271/ (Deze was van de vorige hunt.)maarten30 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:29:
edit: zelfde reactie als max, alleen net iets later
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Ze kunnen als alle boxen gevuld zijn ook wel een lijst maken met wat erin zit. Maar word inderdaad redelijk random gevuld.harmpie21 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 17:26:
[...]
[...]
Waarschijnlijk bedoeld Titus dit filmpje van Facebook: https://www.facebook.com/iBoodNL/videos/10157923428800271/ (Deze was van de vorige hunt.)
Ik ben benieuwd, waarschijnlijk zelf niet thuis om de box in ontvangst te nemen, maar wat jullie uit de XL boen gaan krijgen verklapt uiteraard ook al een beetje wat er in de mijne gaat zitten (bij de L boxen zijn het de philips opladers en de V&B besteksets.
Zo'n bestekset zou ik trouwens nog kunnen gebruiken ook

Dat zou je wel denken ja. Maar deze reactie van iBood support doet toch vermoeden dat ze het niet per se BIJhouden, maar ONThoudenmiicker schreef op woensdag 5 april 2017 @ 18:46:
Naar mijn weten wordt er wel degelijk bijgehouden wat er in welke box zit. Ieder box is voorzien van een uniek nummer, als de box geopend is (bijvoorbeeld door PostNL) kun je aan iBood vragen of alles compleet is als je je box nummer geeft (dat las ik tenminste tijdens vorige hunts).
Ik ben benieuwd, waarschijnlijk zelf niet thuis om de box in ontvangst te nemen, maar wat jullie uit de XL boen gaan krijgen verklapt uiteraard ook al een beetje wat er in de mijne gaat zitten (bij de L boxen zijn het de philips opladers en de V&B besteksets.
Zo'n bestekset zou ik trouwens nog kunnen gebruiken ook

context: Ik had eerst alleen mijn boxnummer gegeven, toen vroeg de support om een lijst met producten en m'n bestelnummer. Dag later kreeg ik deze reactie:
"Ik heb jouw lijst aan producten laten zien aan onze collega die bij het inpakken van de boxen was. Er mist geen product in de box"

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Pannen.reinders00 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:00:
15,62 kg hier, wel een zware. Vorige keer was dat een slecht voorteken, ik wacht met spanning af.

8.4 kg
Afmetingen:
42 x 41.5 x 81.5

Standaard afmetingen en 11,86 kg.
M'n box lijkt overigens altijd wel +/- 12 kg te zijn en altijd een beetje average.
Alle locker iPhones van de vorige HuntR_026 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:10:
Hier een XL doos. Gewicht 5.94 kg. Door het gewicht ben ik des te benieuwder naar de inhoud. Hopelijk een goed voorteken.

Afmetingen: 41,5 × 42 × 85 cm
Gewicht: 9,22 kg
Afmetingen: 41,5 × 42 × 81,5 cm

Blaatschaap
Die wijkt wel af van het gemiddelde, wellicht een goed voorteken idd ;-)R_026 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:10:
Hier een XL doos. Gewicht 5.94 kg. Door het gewicht ben ik des te benieuwder naar de inhoud. Hopelijk een goed voorteken.
ik heb dit keer
Gewicht: 10,32 kg

Gegevens
Gewicht: 7,08 kg
Afmetingen: 41,5 × 42 × 81 cm
[Voor 81% gewijzigd door imhumannature op 05-04-2017 19:34]
LG G4 32gb gold (getest en werkt) €319 (ibood)
Travelin' Hamar maat 37 €80 (ibood)
2x philips mini oplader €30
white steak oval 6x €30
4x Philips E27 LED Gloeilamp €16
soul villeroy & boch €..
schott zwiesel hot & cold €10
KWC AVA badthermostaat chroom €150 (ibood)
totaal: €605
L box van 12,6kg
ben er blij mee.
Wauw, die LG G4Cevie schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:30:
http://imgur.com/YIdbXEg
LG G4 32gb gold (getest en werkt) €319 (ibood)
Travelin' Hamar maat 37 €80 (ibood)
2x philips mini oplader €30
white steak oval 6x €30
4x Philips E27 LED Gloeilamp €16
soul villeroy & boch €..
schott zwiesel hot & cold €10
KWC AVA badthermostaat chroom €150 (ibood)
totaal: €605
L box van 12,6kg
ben er blij mee.

Spul met waarde:
mr Safe Wireless HD IP Camera Pro: verzegeld met plakbandje, zal wel refurb zijn? Nieuw 120 euro, 50 euro op marktplaats
Villeroy & Boch bestek. 6 sets van mes/vork/lepel 30 euro, 15 op marktplaats
Toiletbril 15 euro nieuw
Philips batterijlader, 2x 5 euro?
Philips spotjes, 3x 5 euro?
Philips 6W Led lampjes 4x 5 euro?
Rood satijn hoeslaken 180/120 5 euro?
AGloves touchscreen handschoenen 2 euro?
In totaal een marktplaatswaarde van ~100 euro?
[Voor 17% gewijzigd door henkjandg op 05-04-2017 19:51]
iBood een bericht gestuurd. Nu afwachten of ik alleen de telefoon terug kan sturen of de hele box terug moet.
http://www.nurks.nl
6,7 kg
zal mij zeker benieuwen...
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Valt gewoon onder garantie. Laat je dus niet te makkelijk afwimpelen.NurKs-XI schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:53:
En m'n Motorola Moto-X Play heeft het nu al begeven. Het was al een RMA-exemplaar. Gistermiddag heerlijk alles in zitten stellen en apps installeren enzo. Kwam er achter dat er een nano-sim in moet en ik een micro-sim heb. Moet ik dus even bestellen. Telefoon weggelegd en dacht 's avonds weer verder te kunnen spelen, maar het touchscreen werkt niet meer.
iBood een bericht gestuurd. Nu afwachten of ik alleen de telefoon terug kan sturen of de hele box terug moet.

Let op: er zit geen individuele garantie op de losse items in je box. Wil je een garantie-aanvraag doen, dan nemen wij de gehele box retour en wisselen deze, mits mogelijk, voor een nieuwe
[Voor 68% gewijzigd door incmve op 05-04-2017 20:03]
Mij lijkt me het handigst als ik de telefoon gewoon bij de MediaMarkt in kan leveren, zij hem opsturen naar Dynafix en alles regelen en ik hem daarna weer een keer terugkrijg.
http://www.nurks.nl

41.5 x 44 x 81, 8,26 kilo... lichtste die ik heb ontvangen...
Ben benieuwd. Zal geen BBQ pan zijn dit keer.
Mocht je de gehele box terug moeten sturen, kun je altijd nog kijken of je via Motorola de telefoon nog kan laten maken.NurKs-XI schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:53:
En m'n Motorola Moto-X Play heeft het nu al begeven. Het was al een RMA-exemplaar. Gistermiddag heerlijk alles in zitten stellen en apps installeren enzo. Kwam er achter dat er een nano-sim in moet en ik een micro-sim heb. Moet ik dus even bestellen. Telefoon weggelegd en dacht 's avonds weer verder te kunnen spelen, maar het touchscreen werkt niet meer.
iPhone 12 | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Eerste hunt box met titel: "Lees dit niet want dan ben je te laat!!1! | Doos XL"
Gewicht: 8,5 kg
Afmetingen: 41,5 × 41 × 82 cm
De laatste jaren is het altijd zo geweest dat er geen individuele garantie zit op de producten, dus de hele box zal dus retour moeten en als je geluk hebt krijg je een andere box of anders je geld terug.NurKs-XI schreef op woensdag 5 april 2017 @ 20:06:
Zou ik erg jammer vinden als dat moet.
Mij lijkt me het handigst als ik de telefoon gewoon bij de MediaMarkt in kan leveren, zij hem opsturen naar Dynafix en alles regelen en ik hem daarna weer een keer terugkrijg.
De beste optie voor jou in dit geval is zelf contact op te nemen met Motorola met een verzoek tot reparatie i.v.m. garantie, die garantie zou je dan moeten krijgen op het serienummer aangezien je geen aankoopbewijs kunt overleggen.
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
42x41x81,5 met een gewicht van 8,4kg.
Om iets meer inhoud aan de post te geven:
Ik hoop op de volgende inhoud:
- thermostaatkraan
- fatsoenlijke 5Ghz router
- bestekset (kan ik serieus gebruiken)
- alles van waarde om te verpatsen

De volgende producten gaan meteen weg:
- draadloze (Bluetooth) speakers
- Apple producten
- gebruikte tandenborstels

Morgen tussen half 3 en half 5.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Probeer het eens via Motorola? En als het enkel het touchscreen is... scherm vervangen (of laten doen) - dan kan je er nog altijd winst op maken.NurKs-XI schreef op woensdag 5 april 2017 @ 20:06:
Zou ik erg jammer vinden als dat moet.
Wat is er mis met mijn mooie Linksys router? Of moet ik me niet aangesproken voelenThe_Worst schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:35:
Ik hoop op de volgende inhoud:
- fatsoenlijke 5Ghz router
De volgende producten gaan meteen weg:
- Apple producten

Oh, en ik heb een locked iPhone en heb hetzelfde met Apple prullaria. Eventueel kunnen we die gezamenlijk ritueel verbranden?

[Voor 32% gewijzigd door Richh op 05-04-2017 21:37]
Dit topic is gesloten.
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Makkelijk zien wat er in de boxen van dit jaar zit of wil je iets ruilen, daar is dit makkelijke spreadsheet voor.
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod of bovenstaande spreadsheet.