Toon posts:

[Actie] iBOOD Hunt & Unboxing 21 en 22 maart 2017 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 78.070 views

• harmpie21
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-06 14:44
1989Willem schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 22:06:
Heb je er nou 2 gekocht/gewonnen? haha lekker hoor

[...]
Yep! 2 boxen! Vrouwlief had er 1 gekocht en ikzelf 1! (Verschillende accounts met verschillende factuur / afleveradres uiteraard!)

@Yorinn Was idd als grapje bedoeld! Maar mijn excuus voor het posten!

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• miicker
  • Niet online
Ze hebben nog 1 uur en 3 minuten om mijn XL box te verzenden :+

Ach ja, ik ging er vanuit hem vrijdag te hebben, dus mij maakt het niet veel uit als hij morgen niet bezorgd wordt. Dan ben ik overdag toch niet thuis en ik hoop niet dat ze deze bij de buren afleveren :+

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• 1989Willem
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-11-2022
Uit ervaring kan ik je vertellen dat deze zeer waarschijnlijk gewoon morgen komt hoor ;)
Alleen de melding/tracking code naar postnl is soms wat traag.
miicker schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 22:57:
Ze hebben nog 1 uur en 3 minuten om mijn XL box te verzenden :+

Ach ja, ik ging er vanuit hem vrijdag te hebben, dus mij maakt het niet veel uit als hij morgen niet bezorgd wordt. Dan ben ik overdag toch niet thuis en ik hoop niet dat ze deze bij de buren afleveren :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Abel1991
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-04-2021
Tomf1 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:30:
[...]

Heb hetzelfde idee... maar ja.
Was niet negatief richting jou bedoelt hoor :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:01
1989Willem schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 23:05:
Uit ervaring kan ik je vertellen dat deze zeer waarschijnlijk gewoon morgen komt hoor ;)

[...]
De L-boxen kregen in de middag al een verzendbevestiging vanuit iBood en een melding van PostNL. Rond dit tijdstip zouden ze bij PostNL binnen moeten zijn om een levering morgen mogelijk te maken :P

De XL-boxen komen donderdag dus pas, daar durf ik mijn Linksys-router uit mijn box wel om te verwedden :P

• 1989Willem
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-11-2022
haha deal,

dan zet ik mijn Jawbone op het spel ;)

Edit: En laat nou net mijn router het begeven hebben, moet het nu doen met dat standaard ding van ziggo..
zucht.

edit2: zojuist teruggefloten, er is intern interesse voor de jawbone! En de rest wil ik er niet op verwedden!
Zal eens kijken of ik wat leuks kan vinden in mn eigen box (de L was van mn Pa).
Richh schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 23:31:
[...]

De L-boxen kregen in de middag al een verzendbevestiging vanuit iBood en een melding van PostNL. Rond dit tijdstip zouden ze bij PostNL binnen moeten zijn om een levering morgen mogelijk te maken :P

De XL-boxen komen donderdag dus pas, daar durf ik mijn Linksys-router uit mijn box wel om te verwedden :P

[Voor 24% gewijzigd door 1989Willem op 04-04-2017 23:59]

• Abel1991
1989Willem schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 23:05:

[...]
Er is ook nog geen bericht vanuit iBood dat ie verzonden zou zijn, die krijg je normaal wel. Ach wie weet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Richh
1989Willem schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 23:52:
edit2: zojuist teruggefloten, er is intern interesse voor de jawbone! En de rest wil ik er niet op verwedden!
Smoesjes! Je zal intern iemand teleur moeten stellen, stuur die Jawbone maar op :Y)

:P

[Voor 12% gewijzigd door Richh op 05-04-2017 00:04]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pascalx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-04 19:55
Medisana PS410 weegschaal
Philips mini charger incl. 2xAAA
Philips mini charger excl. batterijen
Philips 4x LED warmglow E27 6W
V&B bestekset 24-delig
Touchscreen AG gloves
Philips HDMI 1,5m
Veho saem bluetooth receiver
KitchenAid non-stick bakvormen (5st)
ASUS ZenPad 10 Z300C (geen accessoires [custom doos], enkel lader)

Niet al te slecht al zeg ik 't zelf. De ZenPad werkt ook :)

• miicker
  • Niet online
Bij verzendinformatie staat nog steeds 4 april 2017 (XL Box). Status staat echter nog op bevestigd ipv verzonden. Ik kan het bezorgadres ook nog steeds aanpassen. Ben benieuwd wanneer hij binnen komt :o

• Richh
miicker schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:15:
Bij verzendinformatie staat nog steeds 4 april 2017 (XL Box). Status staat echter nog op bevestigd ipv verzonden. Ik kan het bezorgadres ook nog steeds aanpassen. Ben benieuwd wanneer hij binnen komt :o
Er moet nog de status 'verwerking' tussen komen. Als je het adres zelfs nog kunt aanpassen moet ik nog zien of ze hem vandaag daadwerkelijk gaan versturen :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:52

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Richh schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:21:
[...]

Er moet nog de status 'verwerking' tussen komen. Als je het adres zelfs nog kunt aanpassen moet ik nog zien of ze hem vandaag daadwerkelijk gaan versturen :P
Eerst datum 2 dagen vervroegen en dan vervolgens toch op de oorspronkelijke datum uitleveren... gg

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-06 10:59
Ik heb ibood een bericht gestuurd op tweakers. Ik ben benieuwd of ik bericht terugkrijg over wanneer de box verstuurd word. Wellicht als meer mensen dat doen we eerder weten wanneer ze verstuurd worden.

• piqueno11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-04 09:01
Jelmer93 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:32:
Ik heb ibood een bericht gestuurd op tweakers. Ik ben benieuwd of ik bericht terugkrijg over wanneer de box verstuurd word. Wellicht als meer mensen dat doen we eerder weten wanneer ze verstuurd worden.
Vroeg of laat worden ze verstuurd, beetje raar om met z'n alle Ibood op tweakers te spammen met de zelfde vraag. Gewoon geduld hebben. Ze worden vandaag vast verstuurd.

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

• miicker
  • Niet online
Misschien dat we het centraal kunnen houden en @Webcare iBOOD hier een reactie kan plaatsen.

• Abel1991
Abel1991 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:16:
[...]

Meestal pas s'avonds, lijkt me niet dat ze de verzenddatum vandaag naar vandaag verplaatsen en ze het dan niet voor elkaar krijgen om te verzenden.. Alhoewel het zo wel typisch als iBood klinkt.
;w

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:57
1989Willem schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 22:11:
Hier mijn box!

[afbeelding]

http://imgur.com/a/zMZEF

6 x V&B bestekset (100,-)
4x Philips LED (25,-)
2x mini oplader (35,-)
Jawbone up3 zonder verpakking (90,-)
Beoplay S3 Zwart (280)
Slingbox 350 (150,-)
Happy Socks (25,-)

ongeveer € 700,- not bad! (verkoopwaarde € 350-400,-)
Mooie box! Echter denk ik wel dat de verkoopwaarde wat optimistisch is...

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

• Abel1991
Nu wel verzonden, morgen tussen 1 en 3 :).

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:11
Beste TerrorSource,

Je bestelling is zojuist verzonden en wordt spoedig afgeleverd!

Indien jouw bestelling meerdere producten bevat is het mogelijk dat je producten op verschillende momenten via verschillende vervoerders verstuurd worden. Vouchers komen altijd per email in deze verzendbevestiging.

De volgende producten zijn verstuurd:

EAN Naam Aantal
2013300100002 NIET LEZEN! | Doos XL 1

Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl

• Rooieduvel

Rooieduvel

Same... morgen tussen 9.30 en 11.30...
Schakel mijn moeder maar weer in. ;)

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

• Myrtje
  • Laatst online: 24-07-2021
Krijg net mail. XL box is verzonden. Morgen tussen 10.00 en 17.30 wordt het pakket bezorgd. Nog geen gewicht en afmetingen

• starfight
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05 19:06
Misschien ook wel leuk om het nummer te vermelden dat op het briefje in de doos staat?
Dan kunnen we een idee krijgen van hoeveel dozen er zijn, mijne was al ergens rond #260
ben nu niet thuis, dus heb straks pas terug het juiste nummer.

• miicker
  • Niet online
Mijn box is ook verzonden, nog geen gewicht en afmetingen.
Morgen 6 april
12:30 - 16:00 uur

De bezorger komt hier vaak laat, na 15.00 uur is er niemand meer thuis ;(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rickeeh
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:39

Hier nog mijn L-box van 7.3 kg

Ministry of Sound Audio M Plus
Mad Catz F.R.E.Q 9 met briefje defect, moet ik nog testen
Jawbone Up 3
Villeroy & Boch bestekset
Happysocks mt 41-46
4x Philips LED lamp 6W
Muvit screen protector voor Iphone 6/6S

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 00:17
XL box is Verzonden. Morgen tussen 13:30 /15:30

[Voor 5% gewijzigd door deurklinkje op 05-04-2017 11:16]

3900 WP Z/O | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • +1Henk 'm!

• stealther
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-03 11:09

Grohe Precision Trend 120 €149
Villeroy & Boch bestekset 24-delig €55.90
4x Philips Led dimbaar 6w=40w €20
Happy Socks €5
Dead sea pure body mud €15?
Philips audio boost €159
JBL Tempo €20
Medisana PS410 weegschaal €15
Nike schoenen maat 47 €45
Philips mini charger incl. 2xAAA €20

Totale waarde rond de €500 al met al niet verkeerd voor €50 doosje
Hopelijk krijg ik ooit op een dag nog een leuke tablet uit een doos :)

[Voor 4% gewijzigd door stealther op 05-04-2017 11:48]

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-06 13:16
stealther schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:46:
[afbeelding]

Grohe Precision Trend 120 €149
Villeroy & Boch bestekset 24-delig €55.90
4x Philips Led dimbaar 6w=40w €20
Happy Socks €5
Dead sea pure body mud €15?
Philips audio boost €159
JBL Tempo €20
Medisana PS410 weegschaal €15
Nike schoenen maat 47 €45
Philips mini charger incl. 2xAAA €20

Totale waarde rond de €500 al met al niet verkeerd voor €50 doosje
Hopelijk krijg ik ooit op een dag nog een leuke tablet uit een doos :)
Goeie box voor mij geweest, had toevallig net een thermostaatkraan nodig 8)7

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Voor een 50 euro box zit er in de meeste boxen toch wel leuke spullen in moet ik eerlijk zeggen.

Krijg mijn XL box morgen pas binnen :D

Desktop: NZXT H1 2022 (AMD Ryzen 7 5700X / AMD 7900 XTX) -  MBP 16 2021 (M1 Max//64GB/8TB) - S23 Ultra White -  iPad Pro 2021 12.9

• Richh
starfight schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:10:
Misschien ook wel leuk om het nummer te vermelden dat op het briefje in de doos staat?
Dan kunnen we een idee krijgen van hoeveel dozen er zijn, mijne was al ergens rond #260
ben nu niet thuis, dus heb straks pas terug het juiste nummer.
Ik zie dat er een regel met boxnummer is toegevoegd aan de spreadsheet, maar die heeft ook nog (bijna) niemand ingevuld. Zelf denk ik dat het handig is dat iedereen deze boxnummers voor zichzelf houd. Ik twijfel ook of het veel toevoegt, wie zegt dat iBood netjes zit op te tellen?

Ik stel voor om 'm te verwijderen, tenzij veel users hier nieuwschierig naar zijn.

Sidenote: mijn boxnummer zat bij de eerste 20 :P

[Voor 5% gewijzigd door Richh op 05-04-2017 13:39]

• makooy
Richh schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:38:
[...]

Ik zie dat er een regel met boxnummer is toegevoegd aan de spreadsheet, maar die heeft ook nog (bijna) niemand ingevuld. Zelf denk ik dat het handig is dat iedereen deze boxnummers voor zichzelf houd. Ik twijfel ook of het veel toevoegt, wie zegt dat iBood netjes zit op te tellen?

Ik stel voor om 'm te verwijderen, tenzij veel users hier nieuwschierig naar zijn.

Sidenote: mijn boxnummer zat bij de eerste 20 :P
Wat heeft dat boxnr precies voor betekenis dan?

• Unknown90
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-05 12:13
TerrorSource schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:51:
[...]

Wat heeft dat boxnr precies voor betekenis dan?
Ze noteren alles wat in een box gaat, zodat als je retourneert zij direct kunnen zien wat er in de box behoort te zitten.

• makooy
KilianS schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:53:
[...]

Ze noteren alles wat in een box gaat, zodat als je retourneert zij direct kunnen zien wat er in de box behoort te zitten.
Dat snap ik, ik bedoelde meer wat het nut voor "ons" als koper is?

• Richh
TerrorSource schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:55:
[...]

Geen, daarom wou ik 'm ook uit de spreadsheet halen.
Hij is er enkel als je gezeur hebt met de inhoud van je box (zoals ik met m'n iPhone) - iBood heeft dan het nummer nodig om de boel na te trekken.
Ook een retourzending kan op deze manier worden nagetrokken.

• Unknown90
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-05 12:13
TerrorSource schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:55:
[...]

Om wellicht een patroon te herkennen? :P
Ik heb geen idee, wellicht denken mensen dat naarmate je nummer hoger is, de inhoud meer tegenvalt? 8)7

• starfight
Ik bedoelde gewoon om misschien te kijken of de nummer opvolgend zijn, en zo te achterhalen wat het AANTAL boxen is :P

• Richh
starfight schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:16:
Ik bedoelde gewoon om misschien te kijken of de nummer opvolgend zijn, en zo te achterhalen wat het AANTAL boxen is :P
Gezien er een doos boven de 440 in de sheet staat, terwijl we nog geen 40 boxen in de spreadsheet hebben (inclusief vooraf aangemelde XL-dozen), vermoed ik dat de nummers niet opvolgend zijn...

Ik denk dat het merendeel ofwel een Tweakers-account heeft, ofwel hier mee leest (de link naar de sheet staat ook in het iBood topic).

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JumpingKartoffe
  • Laatst online: 14-05-2022
Misschien is deze theorie een beetje ver gezocht, maar een mogelijke reden dat XL dozen niet gisteren verzonden waren kan zijn door het bericht van Richh dat er weer gelockte iPhones in de dozen zaten. Dus hopelijk zijn deze omgewisseld voor spullen die überhaupt werken.

• Rooieduvel

Rooieduvel

JumpingKartoffe schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:27:
Misschien is deze theorie een beetje ver gezocht, maar een mogelijke reden dat XL dozen niet gisteren verzonden waren kan zijn door het bericht van Richh dat er weer gelockte iPhones in de dozen zaten. Dus hopelijk zijn deze omgewisseld voor spullen die überhaupt werken.
Nah, no chance.

• Tinusvolkel
  • Laatst online: 00:10
KilianS schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:03:
[...]

Om wellicht een patroon te herkennen? :P
Ik heb geen idee, wellicht denken mensen dat naarmate je nummer hoger is, de inhoud meer tegenvalt? 8)7
Misschien dat de top boxen een priemgetal als nummer hebben, of ze moeten in de fibonacci reeks zitten. 8)7

Strava

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Richh
Het zou me eerlijk gezegd niks verbazen. Zeker omdat (in ieder geval mijn box) ook vergezeld is van een papiertje waarop staat dat iBood graag ziet dat je de inhoud deelt op social media, die heb ik nooit eerder gezien. Als social media vol staat met mensen die klagen over een niet-werkende iPhones, dan betwijfel ik of dit goede reclame is. Het hele box-concept is immers reclame voor iBood :P

Of ze er wat nieuws in stoppen is inderdaad de vraag... maar ik kan me best voorstellen dat er een extra controleronde is geweest.

• Rooieduvel

Rooieduvel

Richh schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:42:
[...]

Het zou me eerlijk gezegd niks verbazen. Zeker omdat (in ieder geval mijn box) ook vergezeld is van een papiertje waarop staat dat iBood graag ziet dat je de inhoud deelt op social media, die heb ik nooit eerder gezien. Als social media vol staat met mensen die klagen over een niet-werkende iPhones, dan betwijfel ik of dit goede reclame is. Het hele box-concept is immers reclame voor iBood :P

Of ze er wat nieuws in stoppen is inderdaad de vraag... maar ik kan me best voorstellen dat er een extra controleronde is geweest.
Dit is al een paar hunts zo en als ik nu weer zie dat er een locked toestel in zit, hebben ze of niets aangepast of zitten slapen.

• Richh
Tomf1 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:47:
[...]

Dit is al een paar hunts zo en als ik nu weer zie dat er een locked toestel in zit, hebben ze of niets aangepast of zitten slapen.
Er is 1x een batch verkocht door iBood. Die zijn allemaal retour gegaan en verdeeld over de dozen van november 2016, dat was de eerste hunt waarin het voorkwam.
Ik weet niet of al die iPhones weer terug zijn gekomen, maar mocht dat zo zijn: dan moet iBood ze gescheiden houden van het box-materiaal. Het kan best zijn dat ze dat waren vergeten :P

• Abel1991
Richh schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:53:
[...]

Er is 1x een batch verkocht door iBood. Die zijn allemaal retour gegaan en verdeeld over de dozen van november 2016, dat was de eerste hunt waarin het voorkwam.
Ik weet niet of al die iPhones weer terug zijn gekomen, maar mocht dat zo zijn: dan moet iBood ze gescheiden houden van het box-materiaal. Het kan best zijn dat ze dat waren vergeten :P
Hadden ze voor jou al een oplossing bedacht? Ik heb het vermoeden dat ze overal gewoon weer in de boxen zitten.

• Richh
Abel1991 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:01:
[...]

Hadden ze voor jou al een oplossing bedacht? Ik heb het vermoeden dat ze overal gewoon weer in de boxen zitten.
Nope, ze komen er 'later' volgende week nog op terug bij mij :P

[Voor 5% gewijzigd door Richh op 05-04-2017 18:08]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Pascalx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-04 19:55

Medisana BS 445 weegschaal [met bluetooth! :)]
Philips 4x LED warmglow E27 6W
V&B bestekset 24-delig
Touchscreen AG gloves S/M
Philips HDMI 1,5m
Veho saem bluetooth receiver
KitchenAid non-stick bakvormen (5st)
ASUS ZenPad 10 Z300C (geen accessoires [custom doos], enkel lader)

[Voor 95% gewijzigd door Pascalx op 05-04-2017 15:19]

• GeorgeFelix
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 30-03 16:13
Jelmer93 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 19:26:
Ik denk niet dat de XL vandaag nog verzonden word.. de L boxen waren in de ochtend al verstuurd
Jelmer zit al 2 dagen voor de deur te wachten zonder eten of drinken....
Kan iemand die jongen een broodje met water brengen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• starfight
GeorgeFelix schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:09:
[...]

Jelmer zit al 2 dagen voor de deur te wachten zonder eten of drinken....
Kan iemand die jongen een broodje met water brengen?
Da's een zompig broodje dan... hopelijk krijgt hij een haardroger of paninipers geleverd in zijn box

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-06 14:03

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

KilianS schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:53:
[...]

Als jij dat gelooft 😚, ik heb het een tijdje geleden (per ongeluk) getest en het is niet waar.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Jaïr.exe
  • Laatst online: 03-06 19:17
Frozen schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:45:
[...]

Als jij dat gelooft 😚, ik heb het een tijdje geleden (per ongeluk) getest en het is niet waar.
Wil deze theorie ook even, ahum.....'testen'

Denk dat ze nu wel zeker het even noteren haha

• Rwinio
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-06 18:31

Eerlijk gezegd een kleine tegenvaller :/. De klapper uit de box, een Philps Sonicare AirFloss blijkt nog gebruikt ook :X .

4x Philips E27 LED Gloeilamp 6W=40W. 3,99 x 4 = 15,96
Bestekset Soul = 29,95
2x Villeroy & Boch handdoek 21,90 x 2 = 43,80
JBL Tempo on-ear J03B = 20,57
Philips Sonicar AirFloss = 45 gebruikt dus waardeloos
Philips Value Oplader = 16,99
Philips Mini Oplader = 20,95
Home Easy klik-aan-klik-uit = 15
Happy Socks BW01-905 = 8
Medisana PS410 = 34,90
Superdry Miami Waterpolo swembroek XL = 29,95
Michealis Slim fit overhemd = 59,95

Totale nieuwwaarde = €296 (€124,42 blijft er over als je de niet passende en onverkoopbare kleding niet meerekent)
Ik heb inmiddels contact gezocht met IBOOD en ga de box retourneren (edit: dit gaat nog niet zo makkelijk). Kleding past niet en is niet of nauwelijks te verkopen. Voor de rest zijn het vooral prullen die ik niet ga gebruiken of al heb.

Edit
IBOOD is inmiddels met een mooie oplossing gekomen voor de gebruikte philips sonicare airfloss, ze sturen een vervangend product toe _/-\o_ .

[Voor 50% gewijzigd door Rwinio op 08-04-2017 03:17]

• Rutger
  • Niet online
Rwinio schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:49:

Eerlijk gezegd een kleine tegenvaller :/. De klapper uit de box, een Philps Sonicare AirFloss blijkt nog gebruikt ook :X .

6x Bestek Soul ... x 6 =
Philps Sonicar AirFloss = 45
Philphs Value Oplader = 16,99
Philphs Mini Oplader = 20,95
Home Easy click aan/uit dimmer = 20
Happy Socks BW01-905 = 8
Medisana PS410 = 34,90
Superdry Miami Waterpolo swembroek XL = 49,95

336,07 (exclusief bestek, prijs nog niet gevonden)
Ik heb inmiddels contact gezocht met IBOOD en ga de box retourneren. Kleding past niet en is niet of nauwelijks te verkopen. Voor de rest zijn het vooral prullen die ik niet ga gebruiken of al heb.
Vraagje, wat heb je in het contact met iBood gemeld? Ik had op facebook ook contact gezocht, maar nog geen reactie gehad (nadat hij was doorgezet naar een andere collega)

• makooy
Rwinio schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:49:
[afbeelding]

6x Bestek Soul ... x 6 =
Philps Sonicar AirFloss = 45
Philphs Value Oplader = 16,99
Philphs Mini Oplader = 20,95
Home Easy click aan/uit dimmer = 20
Happy Socks BW01-905 = 8
Medisana PS410 = 34,90
Superdry Miami Waterpolo swembroek XL = 49,95

336,07 (exclusief bestek, prijs nog niet gevonden)
Ik heb inmiddels contact gezocht met IBOOD en ga de box retourneren. Kleding past niet en is niet of nauwelijks te verkopen. Voor de rest zijn het vooral prullen die ik niet ga gebruiken of al heb.
Je foto doet het niet.
Wat is die Home Easy eigenlijk? Net zoiets als Klik-Aan-Klik-Uit?
Is wel tot nu toe 1 van de slechtere boxen, zeker als de Airfloss gebruikt is |:(

• Rooieduvel

Rooieduvel

TerrorSource schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:54:
[...]

Je foto doet het niet.
Is wel tot nu toe 1 van de slechtere boxen, zeker als de Airfloss gebruikt is |:(
Zoiets.
Heb de gateway 2 keer gekregen een paar boxen geleden...

• Rwinio
RutgervdZ schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:51:
[...]

Vraagje, wat heb je in het contact met iBood gemeld? Ik had op facebook ook contact gezocht, maar nog geen reactie gehad (nadat hij was doorgezet naar een andere collega)
Ik heb ook via messenger contact gezocht en onderstaand bericht gestuurd.

"Geachte heer/mevrouw, zojuist heb ik mijn Ibood doos L ontvangen. Eerlijk gezegd valt het mij allemaal wat tegen. Het beste item wat in de box zit is een Philips Sonicare Airfloss met een nieuwwaarde van 45 euro en deze is nog gebruikt ook 😷, ik wist dat er refurbished en geretourneerde producten in de box konden zitten maar dit lijkt mij onhygiënisch."

Zij geven aan dat het niet de bedoeling is dat gebruikte hygiëne producten in de box belanden en de box dus in het geheel kan retourneren. Heb gevraagd of ik dan wel een nieuwe box toegestuurd kan krijgen, dit is hun antwoord

"Hoi,

Je kunt kiezen tussen de volgende twee opties:
- Je houdt de box en ontvangt een coupon van €5,00 als ongemak voor het ontvangen van deze Sonicare Airfloss in jouw box.
- Je retourneert de gehele box, omdat hij je tegenvalt. Je selecteert dan in "Mijn iBOOD" het serviceverzoek "Annulering na verzending". Je krijgt dan je gehele aankoopbedrag terug, de retourkosten zijn voor eigen rekening.

Groeten,
Bas"
TerrorSource schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:54:
[...]

Je foto doet het niet.
Foto werkt nu wel denk ik.
En die Home Easy is inderdaad een soort van klik-aan-klik-uit systeem

[Voor 29% gewijzigd door Rwinio op 05-04-2017 16:11]

• Rutger
  • Niet online
Rwinio schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:09:
[...]

Ik heb ook via messenger contact gezocht en onderstaand bericht gestuurd.

"Geachte heer/mevrouw, zojuist heb ik mijn Ibood doos L ontvangen. Eerlijk gezegd valt het mij allemaal wat tegen. Het beste item wat in de box zit is een Philips Sonicare Airfloss met een nieuwwaarde van 45 euro en deze is nog gebruikt ook 😷, ik wist dat er refurbished en geretourneerde producten in de box konden zitten maar dit lijkt mij onhygiënisch."

Zij geven aan dat het niet de bedoeling is dat gebruikte hygiëne producten in de box belanden en de box dus in het geheel kan retourneren. Heb gevraagd of ik dan wel een nieuwe box toegestuurd kan krijgen, wacht nog op antwoord. Hoe dan ook stuur ik deze in ieder geval terug.
Ok thanks voor je antwoord! Keep me posted als je wilt, ben wel benieuwd wat ze zeggen haha.

• Rwinio
RutgervdZ schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:10:
[...]

Ok thanks voor je antwoord! Keep me posted als je wilt, ben wel benieuwd wat ze zeggen haha.
"Hoi,

- Je houdt de box en ontvangt een coupon van €5,00 als ongemak voor het ontvangen van deze Sonicare Airfloss in jouw box.
- Je retourneert de gehele box, omdat hij je tegenvalt. Je selecteert dan in "Mijn iBOOD" het serviceverzoek "Annulering na verzending". Je krijgt dan je gehele aankoopbedrag terug, de retourkosten zijn voor eigen rekening.

Groeten,
Bas"

Retourkosten voor eigen rekening haha 8)7 .

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:43
Frozen schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:45:
[...]

Je ziet het ook overduidelijk op de "hoe worden de boxen gevuld" video. Hier wat shit er in, daar wat shit erbij.
:P En alle goede shit even in die van mij O-)
@Rwinio Yep, tenzij je met paypal betaald hebt, dan kan je het van Paypal terugkrijgen.

[Voor 10% gewijzigd door Titus op 05-04-2017 16:17]

• Rutger
  • Niet online
Rwinio schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:14:
[...]

"Hoi,

Groeten,
Bas"

Retourkosten voor eigen rekening haha 8)7 .
Had stiekem niet anders verwacht, maar als je ziet hoeveel verschil er tussen de boxen zit vind ik het best wel behoorlijk zuur. In jouw geval nog erger omdat het om een gebruikt hygiëneproduct gaat.
In mijn box was volgens mij het duurste product een philips gold plated HDMI kabel die 50 euro in 2011 kostte 8)7

• maxdlv
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-06 12:25
Titus schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:15:
[...]
Je ziet het ook overduidelijk op de "hoe worden de boxen gevuld" video. Hier wat shit er in, daar wat shit erbij.
:P En alle goede shit even in die van mij O-)
Welk filmpje bedoel je Titus? Heb je daar misschien een link naar?

• maarten30
  • Laatst online: 12-03 21:19
edit: zelfde reactie als max, alleen net iets later

[Voor 82% gewijzigd door maarten30 op 05-04-2017 16:29]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• harmpie21
  • Laatst online: 09-06 14:44
maxdlv schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:24:
[...]

Welk filmpje bedoel je Titus? Heb je daar misschien een link naar?
maarten30 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:29:
edit: zelfde reactie als max, alleen net iets later
Waarschijnlijk bedoeld Titus dit filmpje van Facebook: https://www.facebook.com/iBoodNL/videos/10157923428800271/ (Deze was van de vorige hunt.)

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Abel1991
harmpie21 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 17:26:
[...]

[...]

Waarschijnlijk bedoeld Titus dit filmpje van Facebook: https://www.facebook.com/iBoodNL/videos/10157923428800271/ (Deze was van de vorige hunt.)
Ze kunnen als alle boxen gevuld zijn ook wel een lijst maken met wat erin zit. Maar word inderdaad redelijk random gevuld.

• miicker
  • Niet online
Naar mijn weten wordt er wel degelijk bijgehouden wat er in welke box zit. Ieder box is voorzien van een uniek nummer, als de box geopend is (bijvoorbeeld door PostNL) kun je aan iBood vragen of alles compleet is als je je box nummer geeft (dat las ik tenminste tijdens vorige hunts).

Ik ben benieuwd, waarschijnlijk zelf niet thuis om de box in ontvangst te nemen, maar wat jullie uit de XL boen gaan krijgen verklapt uiteraard ook al een beetje wat er in de mijne gaat zitten (bij de L boxen zijn het de philips opladers en de V&B besteksets.

Zo'n bestekset zou ik trouwens nog kunnen gebruiken ook :+

• Rutger
  • Niet online
miicker schreef op woensdag 5 april 2017 @ 18:46:
Naar mijn weten wordt er wel degelijk bijgehouden wat er in welke box zit. Ieder box is voorzien van een uniek nummer, als de box geopend is (bijvoorbeeld door PostNL) kun je aan iBood vragen of alles compleet is als je je box nummer geeft (dat las ik tenminste tijdens vorige hunts).

Ik ben benieuwd, waarschijnlijk zelf niet thuis om de box in ontvangst te nemen, maar wat jullie uit de XL boen gaan krijgen verklapt uiteraard ook al een beetje wat er in de mijne gaat zitten (bij de L boxen zijn het de philips opladers en de V&B besteksets.

Zo'n bestekset zou ik trouwens nog kunnen gebruiken ook :+
Dat zou je wel denken ja. Maar deze reactie van iBood support doet toch vermoeden dat ze het niet per se BIJhouden, maar ONThouden 8)7
context: Ik had eerst alleen mijn boxnummer gegeven, toen vroeg de support om een lijst met producten en m'n bestelnummer. Dag later kreeg ik deze reactie:
"Ik heb jouw lijst aan producten laten zien aan onze collega die bij het inpakken van de boxen was. Er mist geen product in de box"

• deurklinkje
  • Laatst online: 00:17
Ok mijn box weegt 9,8 kg

3900 WP Z/O | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
7,2kg, weer een 'lichte', vorige keer was dat een goed teken maar je weet het nooit natuurlijk 8)7

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

• Myrtje
  • Laatst online: 24-07-2021
Mijn box (XL) is 42x42x81,5 en 10,1 kg.
Ik ben benieuwd, morgen komt de box binnen

• JumpingKartoffe
  • Laatst online: 14-05-2022
Mijn doos weegt 8,12kg, we zullen zien :9

• reinders00
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-05-2022
15,62 kg hier, wel een zware. Vorige keer was dat een slecht voorteken, ik wacht met spanning af.

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-02 18:53
reinders00 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:00:
15,62 kg hier, wel een zware. Vorige keer was dat een slecht voorteken, ik wacht met spanning af.
Pannen. ;)

• miicker
  • Niet online
tegenover de box van 15 kg een lichte:
8.4 kg
Afmetingen:
42 x 41.5 x 81.5

• Abel1991
Afmetingen en gewicht binnen :).
Standaard afmetingen en 11,86 kg.
M'n box lijkt overigens​ altijd wel +/- 12 kg te zijn en altijd een beetje average.

• R_026
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-06 15:38
Hier een XL doos. Gewicht 5.94 kg. Door het gewicht ben ik des te benieuwder naar de inhoud. Hopelijk een goed voorteken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Abel1991
R_026 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:10:
Hier een XL doos. Gewicht 5.94 kg. Door het gewicht ben ik des te benieuwder naar de inhoud. Hopelijk een goed voorteken.
Alle locker iPhones van de vorige Hunt >:)

• makooy
Gewicht: 12,96 kg
Afmetingen: 41,5 × 42 × 85 cm

• Elle13
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11-11-2019
Abel1991 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:11:
[...]

Alle locker iPhones van de vorige Hunt >:)
Of die donsdekens >:)

• Jaïr.exe
Gewicht: 10,62 kg
Afmetingen: 41,5 × 43,5 × 81,5 cm

Spannend.

• I_PANDA_I
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-03 20:14
Gegevens
Gewicht: 9,22 kg
Afmetingen: 41,5 × 42 × 81,5 cm

:)

Blaatschaap

• incmve
  • Registratie: Augustus 2008

incmve

maredana.nl

R_026 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:10:
Die wijkt wel af van het gemiddelde, wellicht een goed voorteken idd ;-)

ik heb dit keer
Gewicht: 10,32 kg

Mijn YT kanaal - Mijn domotica blog

• imhumannature
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Er was veel kleding de afgelopen hunt dus wie weet een doos vol kleding? 8)7

Gegevens
Gewicht: 7,08 kg
Afmetingen: 41,5 × 42 × 81 cm

[Voor 81% gewijzigd door imhumannature op 05-04-2017 19:34]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Cevie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-05 22:55
http://imgur.com/YIdbXEg

LG G4 32gb gold (getest en werkt) €319 (ibood)
Travelin' Hamar maat 37 €80 (ibood)
2x philips mini oplader €30
white steak oval 6x €30
4x Philips E27 LED Gloeilamp €16
soul villeroy & boch €..
schott zwiesel hot & cold €10
KWC AVA badthermostaat chroom €150 (ibood)

totaal: €605

L box van 12,6kg

ben er blij mee.

• Jaïr.exe
Cevie schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:30:
http://imgur.com/YIdbXEg

LG G4 32gb gold (getest en werkt) €319 (ibood)
Travelin' Hamar maat 37 €80 (ibood)
2x philips mini oplader €30
white steak oval 6x €30
4x Philips E27 LED Gloeilamp €16
soul villeroy & boch €..
schott zwiesel hot & cold €10
KWC AVA badthermostaat chroom €150 (ibood)

totaal: €605

L box van 12,6kg

ben er blij mee.
Wauw, die LG G4 :9~

• Jelmer93
41,5 x 42 x 81,5
Gewicht is 9,9 kg

• Cevie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-05 22:55
mij hoor je niet klagen voor €50 :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• equalrock
  • Laatst online: 08-06 21:16
Hier mijn L-box van 50 euro:

Niet heel slecht, maar helaas niet heel veel bruikbaar spul voor mij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• henkjandg
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 30-12-2022
Magere 50 euro L-doos voor mij:

Spul met waarde:
mr Safe Wireless HD IP Camera Pro: verzegeld met plakbandje, zal wel refurb zijn? Nieuw 120 euro, 50 euro op marktplaats
Villeroy & Boch bestek. 6 sets van mes/vork/lepel 30 euro, 15 op marktplaats

Toiletbril 15 euro nieuw
Philips batterijlader, 2x 5 euro?
Philips spotjes, 3x 5 euro?
Philips 6W Led lampjes 4x 5 euro?
Rood satijn hoeslaken 180/120 5 euro?
AGloves touchscreen handschoenen 2 euro?

In totaal een marktplaatswaarde van ~100 euro?

[Voor 17% gewijzigd door henkjandg op 05-04-2017 19:51]

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-05 09:58
41,5 x 41 x 81,5
11,6 kg

• NurKs-XI
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-12-2018
En m'n Motorola Moto-X Play heeft het nu al begeven. Het was al een RMA-exemplaar. Gistermiddag heerlijk alles in zitten stellen en apps installeren enzo. Kwam er achter dat er een nano-sim in moet en ik een micro-sim heb. Moet ik dus even bestellen. Telefoon weggelegd en dacht 's avonds weer verder te kunnen spelen, maar het touchscreen werkt niet meer.
iBood een bericht gestuurd. Nu afwachten of ik alleen de telefoon terug kan sturen of de hele box terug moet.

http://www.nurks.nl

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06 09:40
41,5 x 41 x 81,5
6,7 kg

zal mij zeker benieuwen...

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

• Abel1991
Een hoop lichtere boxes deze Hunt lijkt wel, of ligt dat aan mij?

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-02 18:53
NurKs-XI schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:53:
En m'n Motorola Moto-X Play heeft het nu al begeven. Het was al een RMA-exemplaar. Gistermiddag heerlijk alles in zitten stellen en apps installeren enzo. Kwam er achter dat er een nano-sim in moet en ik een micro-sim heb. Moet ik dus even bestellen. Telefoon weggelegd en dacht 's avonds weer verder te kunnen spelen, maar het touchscreen werkt niet meer.
iBood een bericht gestuurd. Nu afwachten of ik alleen de telefoon terug kan sturen of de hele box terug moet.
Valt gewoon onder garantie. Laat je dus niet te makkelijk afwimpelen.

• incmve
  • Registratie: Augustus 2008

incmve

maredana.nl

Je moet dan wel je hele box retour sturen :-(

Let op: er zit geen individuele garantie op de losse items in je box. Wil je een garantie-aanvraag doen, dan nemen wij de gehele box retour en wisselen deze, mits mogelijk, voor een nieuwe

[Voor 68% gewijzigd door incmve op 05-04-2017 20:03]

Mijn YT kanaal - Mijn domotica blog

• NurKs-XI
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-12-2018
Zou ik erg jammer vinden als dat moet.

Mij lijkt me het handigst als ik de telefoon gewoon bij de MediaMarkt in kan leveren, zij hem opsturen naar Dynafix en alles regelen en ik hem daarna weer een keer terugkrijg.

http://www.nurks.nl

• Rooieduvel

Rooieduvel

Ik zag een knikkerbaan! :P

41.5 x 44 x 81, 8,26 kilo... lichtste die ik heb ontvangen...
Ben benieuwd. Zal geen BBQ pan zijn dit keer.

• SmashingJummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-06 20:30
NurKs-XI schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:53:
Mocht je de gehele box terug moeten sturen, kun je altijd nog kijken of je via Motorola de telefoon nog kan laten maken.

iPhone 12 | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

• EK89
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21-01 10:20
XL box van mijn vriendin weegt volgens PostNL 7.81 kg.

• roelvdm3
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-06 14:23
Gegevens

Eerste hunt box met titel: "Lees dit niet want dan ben je te laat!!1! | Doos XL"
Gewicht: 8,5 kg
Afmetingen: 41,5 × 41 × 82 cm

Acties:
  • +1Henk 'm!

• VincentVega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-04 14:39
NurKs-XI schreef op woensdag 5 april 2017 @ 20:06:

Mij lijkt me het handigst als ik de telefoon gewoon bij de MediaMarkt in kan leveren, zij hem opsturen naar Dynafix en alles regelen en ik hem daarna weer een keer terugkrijg.
De laatste jaren is het altijd zo geweest dat er geen individuele garantie zit op de producten, dus de hele box zal dus retour moeten en als je geluk hebt krijg je een andere box of anders je geld terug.

De beste optie voor jou in dit geval is zelf contact op te nemen met Motorola met een verzoek tot reparatie i.v.m. garantie, die garantie zou je dan moeten krijgen op het serienummer aangezien je geen aankoopbewijs kunt overleggen.

0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-06 13:54
Dezelfde maten als de andere mensen hier:
42x41x81,5 met een gewicht van 8,4kg.

Om iets meer inhoud aan de post te geven:

Ik hoop op de volgende inhoud:
- thermostaatkraan
- fatsoenlijke 5Ghz router
- bestekset (kan ik serieus gebruiken)
- alles van waarde om te verpatsen :+

De volgende producten gaan meteen weg:
- draadloze (Bluetooth) speakers
- Apple producten
- gebruikte tandenborstels :')

Morgen tussen half 3 en half 5.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Richh
NurKs-XI schreef op woensdag 5 april 2017 @ 20:06:

Probeer het eens via Motorola? En als het enkel het touchscreen is... scherm vervangen (of laten doen) - dan kan je er nog altijd winst op maken.
The_Worst schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:35:
Ik hoop op de volgende inhoud:
- fatsoenlijke 5Ghz router

De volgende producten gaan meteen weg:
- Apple producten
Wat is er mis met mijn mooie Linksys router? Of moet ik me niet aangesproken voelen :P

Oh, en ik heb een locked iPhone en heb hetzelfde met Apple prullaria. Eventueel kunnen we die gezamenlijk ritueel verbranden? :+

[Voor 32% gewijzigd door Richh op 05-04-2017 21:37]

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan

Makkelijk zien wat er in de boxen van dit jaar zit of wil je iets ruilen, daar is dit makkelijke spreadsheet voor.

Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod of bovenstaande spreadsheet.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee