Gewoon in de normale hunt
hi!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Kopieer anders even mijn avatarHeadblast schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 19:54:
Ongelovelijk en elke keer weer he? Temporarily unavailable gelul
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
[ Voor 21% gewijzigd door Frolow op 22-03-2017 19:57 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Het houdt niet op.... niet vanzelfJovano schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 19:56:
Elke keer denk ik weer waarom doe ik dit nog, maar ik blijf het doen
Ik stop ermee 4 keer een box geen 1 keer kom je er door. Succes jongens en meisjesJovano schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 19:56:
Elke keer denk ik weer waarom doe ik dit nog, maar ik blijf het doen
Misschien eens een nieuwe versie van de app installeren? Heb nl. Android en krijg ook de notificaties.Frolow schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 19:56:
Supergaar dat alleen de iOS app dat soort notificaties stuurt, terwijl de Android app gewoon de website verpakt in een veredelde, slome app is die geen notificaties verstuurd.
Maar top dat de iOS'ers de info delen met ons
thanx, gebruikt voor de box (geintje, lampjes besteld)NotSoSteady schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 19:49:
Nog een kortingscode voor wie hem nodig heeft:
95HL7MQ24SXAHKN
Gister geïnstalleerd, is geen nieuwere versie. Vandaag verwijderd, want elke keer als ik de app heropen krijg ik de error dat de app is vastgelopen(Galaxy S7). Wellicht dat dat dan de reden is, dat hij stiekem op de achtergrond al vastloopt maar dat ik pas de error krijg als ik hem heropen.Powder Toastman schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 19:58:
[...]
Misschien eens een nieuwe versie van de app installeren? Heb nl. Android en krijg ook de notificaties.
Helaas was ik wel heel snel, maar Temporarily unavailable geneuzel. En f5 helpt niet meer tegenwoordig schijnbaar....
Kheb hem anders al een tijdje amigo
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Pas maar op, heb een 150 euro box gescoord toen ze daar jaren terug mee begonnen, dat was echt de "slechtste box ever"! Een braadpan van Pyrex als klapper. Nou nou!Yoster schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:03:
Ik hoop dat ze nog een XXL box gaan doen als allerlaatste box en dat ik die dan scoor
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
[ Voor 3% gewijzigd door Yoster op 22-03-2017 20:08 ]
Alleen qua inhoud, niet qua prijsYoster schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:11:
Hebben ze trouwens wel eens boxen van 1000 euro gehad?
Hoe heb je de box kunnen bemachtigen?Rerder schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:11:
Na 4 mislukkingen daarnet toch een box kunnen scoren![]()
Tip: nooit refreshen duurde echt 3 minuten voor de betaling was verwerkt.
Liet hem gewoon draaien, was door de captcha heen, had one click aangeklikt en bleef draaien. Uiteindelijk unavailable....Rerder schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:11:
Had je je box ook met 1-click-pay of dat niet?Rerder schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:11:
Na 4 mislukkingen daarnet toch een box kunnen scoren![]()
Dan misschien wat meer kans om er een te scoren, want voor 1000 euro drukken heel wat minder mensen op ik neem er één.Yoster schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:14:
Zou geinig zijn, krijg je voor 1000 euro wellicht wel een paar laptops, ultra wide beeldscherm, 5 koelkasten en een wasmachine
[ Voor 6% gewijzigd door Powder Toastman op 22-03-2017 20:19 ]
Stom geluk, er als een malle op kliken en meteen op click en pay.
YesS95Sedan schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:18:
[...]
Had je je box ook met 1-click-pay of dat niet?
Heb ik ook de eerste 4x gehad.Powder Toastman schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:14:
[...]
Liet hem gewoon draaien, was door de captcha heen, had one click aangeklikt en bleef draaien. Uiteindelijk unavailable....
Toen pas gerefresht, maar dat doet niets, althans, je wordt dan uiteindelijk weer naar de main page gestuurd.
[ Voor 32% gewijzigd door Rerder op 22-03-2017 20:21 ]
Geen captcha ertussen dan? Die was ik al voorbij...Rerder schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:20:
Stom geluk, er als een malle op kliken en meteen op click en pay.
-
Volgens mij werkt de server ook niet helemaal optimaal, producten/boxen die overgeslagen worden.App werkt ook niet helemaal lekker.Powder Toastman schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:27:
Mag op zich niet klagen, heb in totaal denk ik zo'n 4 of 5 boxen weten te scoren in de jaren. Heb wel het idee dat het nu moeilijker is om een box te bemachtigen, omdat er meer mensen erop zitten te wachten dan een aantal jaren geleden, maar vroeger kwam je met af en toe een refresh in het bestelproces heel ver, nu brengt je dat nergens meer.
Helaas was het op m'n werk de afgelopen dagen erg druk, had de hunt wel open staan in een klein venster op m'n scherm, maar was telkens veel te laat. En gisteravond was ik te lui om achter de pc te zitten en op m'n mobiel was ik te traag.
Hopelijk vanavond nog een herkansing....
Dat was vroeger ook!S95Sedan schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:30:
[...]
Volgens mij werkt de server ook niet helemaal optimaal, producten/boxen die overgeslagen worden.App werkt ook niet helemaal lekker.
Maar ik mag ook niet klagen inderdaad.
Met captcha ertussenPowder Toastman schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:22:
[...]
Geen captcha ertussen dan? Die was ik al voorbij...
Wat ik me toch altijd afvraag, is er een 'oppertweaker' verantwoordelijk voor het verspreiden hiervan of heeft iedereen het net als ik d.m.v. trial and error ondervonden dat dat inderdaad 'de truc' was?coyote1980 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:39:
[...]
Na enkele minuten, als de rust op de servers teruggekeerd was, ging je een pagina in de browsergeschiedenis terug en doorliep je op je gemak alsnog het bestelproces.
Klopt, alleen hebben ze dat nu ook eruit gesloopt.coyote1980 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:39:
[...]
Dat was vroeger ook!
Maar de ervaren hunters kregen door dat je gewoon moest wachten wanneer de pagina tijdens het bestelproces niet meer responsive was. Na enkele minuten, als de rust op de servers teruggekeerd was, ging je een pagina in de browsergeschiedenis terug en doorliep je op je gemak alsnog het bestelproces. Absoluut niet refreshen, dan werkte het niet meer. Zo heb ik een aantal keren een box weten te scoren, en ook wanhopige medetweakers alsnog de box helpen bemachtigen![]()
Vroeger was alles beter [afbeelding] , sinds de nieuwe site is alles gewoon k*t!
Heeft de hunt ook niet het meeste van z'n aantrekkingskracht verloren inmiddels?Powder Toastman schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:48:
Het is hier wel stil tegenwoordig, paar jaar geleden hadden we iets van 200+ pagina's vol, nu maar iets van 20...
Dat komt doordat de hunt iedere keer meer verpauperd.Powder Toastman schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:48:
Het is hier wel stil tegenwoordig, paar jaar geleden hadden we iets van 200+ pagina's vol, nu maar iets van 20...
[ Voor 20% gewijzigd door Powder Toastman op 22-03-2017 20:53 ]
[ Voor 74% gewijzigd door WhySoSerious? op 22-03-2017 21:05 ]
luxeprobleemsanre4l schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:17:
ik heb nog wel een box kunnen scoren maar ik betwijfel of de waardes van het gros van de boxen nog interessant zijn.
Dit is wel mijn eerste box dus we zullen het zien.
Alsof het niks issanre4l schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:17:
ik heb nog wel een box kunnen scoren maar ik betwijfel of de waardes van het gros van de boxen nog interessant zijn.
Ben jaloers op je ! wees blij dat het gelukt ik zit hier al 2 dagen voor nikssanre4l schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:17:
[ Voor 9% gewijzigd door Suli op 22-03-2017 22:04 ]
Nee, maar zou het wel bijzonderrrrrrrr vinden als ze het een keer niet 3 dagen uitmelken
Zou zomaar kunnen, nog genoeg spul beschikbaar in hunt flash.coyote1980 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 22:07:
[...]
Nee, maar zou het wel bijzonderrrrrrrr vinden als ze het een keer niet 3 dagen uitmelken
Zeg dat wel, nog geen 25 pagina's...Frolow schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 00:01:
Dat was het dan. Drukste Tweakers iBoodtopic ever ;-) Ben benieuwd naar de Boxen, mensen!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik had één van die code's gepost, onder de naam den. Ik hoop in ieder geval dat de kussens lekker slapen/liggen.Frolow schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 00:08:
Zelf 2x2 kussens gescoord, op het laatste moment postte iemand een gratis verzendingcode in de 1DK-chatDus de oude mooi geannuleerd
![]()
Helaas had ik bij geen enkele box geluk, dus ik zal moeten genieten van die van anderen die hier geplaatst worden.
De chat ging zo snel dat ik de naam van de juiste code niet meer kon achterhalen, mocht het die van jou zijn geweest dan bedanktDr0ppFTW schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 00:09:
[...]
Ik had één van die code's gepost, onder de naam den. Ik hoop in ieder geval dat de kussens lekker slapen/liggen.
Wat een prachtige eerst hunt voor mij,
Veel gechat zoals vroeger en zeker meer vrienden bij,
Binnenkort uitrusten op mijn Prime Bureaustoel, voor enkel een fractie van de adviesprijs,
De livestream, het forum, de chat en de winacties voelden als een ware reis,
Maar morgen voel ik mij na al die rusteloze uurtjes wat beter,
Zal wel constant mijn gezondheid bekijken met de Medisana BU 510 Bloeddrukmeter,
Heb zelfs een doos XL te pakken, hoe dat gebeurde is iets wat ik ook niet snap,
Enige keer dat er bij mij iets vastliep was bij de BEKO BNO 90 I Afzuigkap,
Laatst genoemde product was zeker meer in trek,
Of verwar ik dit met het ”Wander With You” Dekbedovertrek,
Lag het misschien aan PayPal, de 1-klik optie is waarmee ik betaal,
Geen problemen tijdens de koop van een Apple Watch, en ja, de versie van Roestvrij staal,
Terug naar het echte leven, geen pizza’s de komende maand en gezond eten voor de vitamine tekorten,
Nu hup aan de schoonmaak, koop wel even snel één van die Esbeco Lederen BBQ-Schorten,
Zwaai met die stofborstel of ga voor wat ruiger,
De klus is zo geklaard met de Dyson DC33c Plus Cycloonstofzuiger,
Iedereen in het huis moet meedoen, we moeten alles op alles zetten,
Ow de afwas, geen probleem, heb toch 500 Vaatwastabletten,
Ik deel de taken uit, ben een ware dictator,
Jij daar! Strijk de kleding en gebruik de Tefal Pro Express Care Stoomgenerator,
Kom op mensen, dit tempo moet hoger!
Luilak, prop al dat natte kleding in de AEG 7kg A++ Warmtepompdroger,
Moet mezelf ook niet vergeten, douchen was een taak welke ik tijdens de hunt vermeed,
Water, zeepje en scheren met de Philips (Incl. 3 Kammetjes) OneBlade,
Ding scheert echt prettig, wat een top apparaat,
De douche is ook niet verkeerd, gloednieuwe GROHE Douchesysteem met Thermostaat,
Al dat haar eindelijk weg, wat een geworstel,
De tanden niet vergeten met mijn nieuwe Oral-B Genius 8900 Tandenborstel,
Nu aankleden want ben nog bloot,
Probeer wel een nieuwe stijl met mijn Asics Hoodie van iBood,
Trek ook de Nomad Coolmax Activity sokken aan samen met mijn hippe Adidas Parma 16 sportshort,
Geen broek, vond hem niet in mijn maat op iBood, zonder broek door het huis lopen is niet wat iemand stoort,
Al dit bovenstaande voor een prikkie, wat is het leven mij toch gegunt,
Iedereen bedankt voor de mooie twee dagen en misschien ontmoeten wij elkaar wel #NaDeHunt
[ Voor 93% gewijzigd door Perkouw op 23-03-2017 07:43 ]
Als je hem niet wil kan je hem altijd terugsturen
[ Voor 20% gewijzigd door Perkouw op 23-03-2017 07:44 ]
Laatste box wordt geannuleerd. Mensen in de 1DK chat hadden dezelfde situatie en konden via iBood vragen om de 50 euro box te annuleren en de 100 euro box te behouden.DutchRevan schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 00:24:
Voor het eerst een €100,- box kunnen scoren. Vorige hunt helaas niks. Verder ook een €50,- box gekocht maar wist niet of de 'meer dan 1' regel ook zou gelden voor een verschil in type box. Ik ben dus benieuwd of er toch één geannuleerd gaat worden.
Ik neem aan dat je tenzij bedoelt i.p.v. mits? Anders doe je jezelf alleen maar kwaad aan.Jairdebest schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 00:42:
[...]
Laatste box wordt geannuleerd. Mensen in de 1DK chat hadden dezelfde situatie en konden via iBood vragen om de 50 euro box te annuleren en de 100 euro box te behouden.
Stel je hebt eerst de 50 euro box en daarna de 100 euro box, dan wordt de 100 euro box geannuleerd MITS je zelf de 50 euro box via iBood (support/contact etc.) annuleert.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Er zijn recent geen €50 boxen geweestElle13 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:16:
[...]
Ik neem aan dat je tenzij bedoelt i.p.v. mits? Anders doe je jezelf alleen maar kwaad aan.
Zelf heb ik voor het eerst een box gescoord (nooit eerder geprobeerd), maar als ik naar de unboxings van €50 op YT kijk, vraag ik me af of ik hem niet beter gewoon annuleer. Heeft iemand recent iets spannends uit een box van €50 kunnen vissen?
Ohh dan hoef ik niet veel te doen. Ik had eerst de 100 euro box en later de 50 euro box gekocht. Kreeg net een PayPal refund bericht maar het ging om 5 eurocent voor het one-click systeem hahaJairdebest schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 00:42:
[...]
Laatste box wordt geannuleerd. Mensen in de 1DK chat hadden dezelfde situatie en konden via iBood vragen om de 50 euro box te annuleren en de 100 euro box te behouden.
Stel je hebt eerst de 50 euro box en daarna de 100 euro box, dan wordt de 100 euro box geannuleerd MITS je zelf de 50 euro box via iBood (support/contact etc.) annuleert.
Hoe krijg je dat voor elkaar, elke keer als ik er was met een box was de site 404 niet bereikbaar en kon uberhaupt niks aanklikken..BaZnGaNL schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:35:
Zo ik ben tevreden! 1x box á € 50,00. En mijn vrouw heeft ook een box á € 50,00 (gelukkig ander account en factuur / afleveradres nog op haar oude adres!)
Had verder eigenlijk nog de 2 meter lightning kabel op mijn verlanglijstje staan, echter telkens gemist. Nu hopen dat deze in 1 v/d 2 boxen zitten!
[ Voor 20% gewijzigd door Santee op 23-03-2017 12:26 ]
Santee schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 12:26:
Hoe krijg je dat voor elkaar
Tja, moet ik hier nog iets aan toevoegen?Ik vind het trouwens niet waard om 24/7 met 9 apparaten voor 2 dagen straight te gaan zitten wachten op een box.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq