Iemand de lenovo gaming laptop gekocht en spijt gekregen?
We werden zojuist verblijd met het achtergrondmuziekje van Kabouter Wesley. Ik denk dat we het een succes kunnen noemen.ArnieNFW schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:28:
Ik zie opeens dat er ook TV bij is! Helaas alleen geluid uit (op werk).
Iemand de lenovo gaming laptop gekocht en spijt gekregen?
Ik heb echt heel veel spijt dat ik het niet heb kunnen horen.Cyclia schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:30:
[...]
We werden zojuist verblijd met het achtergrondmuziekje van Kabouter Wesley. Ik denk dat we het een succes kunnen noemen.

Nu weer de Guitar hero in de hunt!Louw Post schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:47:
Shit zeg, kwam die Guitar Hero pakket voorbij, leuke aanbieding was dat. Dacht ik te betalen met CC, wist ik mijn extra secure code niet meer (ABN Amro). Bestellen dus mislukt en aanbieding gemist. Volgende keer maar PayPal dan.
Wel een van de eerste realistische prijzen die ik gezien heb, normaal zouden ze zeggen dat de nieuwprijs 50% hoger lag.4-systeembeheer schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:48:
Nou nou.. 8% korting op een tv.
De laatste uren van deze HUNT zijn ingegaan.
Voor de eerstvolgende 5 Nederlandse bestellers en de eerstvolgende 5 Belgische kopers hebben we een Free Shipping voucher.
Nederlanders:
D3257Y2CKJNZAKG
4GRP7Y2CKCQV4WU
9UZU7Y2CKXYXD9Y
2TUM7Y2CKQ7K9YP
8JKT7Y2CKMP4TFT
Belgen:
4GDS7Y2CLZ3VJDU
XHER7Y2CLDD3WFS
CNDP7Y2CLZ5BQWR
MTKB7Y2CLF77MDP
L5ZU7Y2CL9VAY4N
Elke code is slechts eenmaal geldig.
De deals die er aan komen en waar ze voor te gebruiken zijn, zijn o.a. een Apple Watch, Haribo snoepjes en een NAS!
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
De laatste uren van deze HUNT zijn ingegaan.
Voor de eerstvolgende 5 Nederlandse bestellers en de eerstvolgende 5 Belgische kopers hebben we een Free Shipping voucher.
Nederlanders:
D3257Y2CKJNZAKG
4GRP7Y2CKCQV4WU
9UZU7Y2CKXYXD9Y
2TUM7Y2CKQ7K9YP
8JKT7Y2CKMP4TFT
Belgen:
4GDS7Y2CLZ3VJDU
XHER7Y2CLDD3WFS
CNDP7Y2CLZ5BQWR
MTKB7Y2CLF77MDP
L5ZU7Y2CL9VAY4N
Elke code is slechts eenmaal geldig.
De deals die er aan komen en waar ze voor te gebruiken zijn, zijn o.a. een Apple Watch, Haribo snoepjes en een NAS!
Had helaas een meeting tussendoor haha, zal vast nog wel een keer voorbij komen.
http://www.ibood.com/nl/n...es/22157/1844/hunt-flash/Louw Post schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:18:
[...]
Had helaas een meeting tussendoor haha, zal vast nog wel een keer voorbij komen.
Nu in de flash hunt
Thanks, die heb ik nu in bestelling staan. Eventueel dan nog annuleren als hij in de hunt voorbij komt.FlyEragon schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:00:
[...]
http://www.ibood.com/nl/n...es/22157/1844/hunt-flash/
Nu in de flash hunt
Ik hoorde volgens mij een 2 en een 3.Therapy777 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:15:
Weet iemand nou het eerste nummer van het belspel? In het eerste filmpje riepen ze "+316 en het nummer dat NU in beeld komt" maar er kwam helemaal geen nummer in beeld
[ Voor 21% gewijzigd door BaZnGaNL op 22-03-2017 16:19 ]
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Edit: Frontpage laat al weer een andere aanbieding zien

[ Voor 53% gewijzigd door Mr. Jummy op 22-03-2017 16:20 ]
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
jupRubenWwijk schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:20:
En we lopen weer vast bij captcha..
checout failed : temporarily unavailable. FUUUU
[ Voor 27% gewijzigd door FlyEragon op 22-03-2017 16:22 ]
ZelfdeRubenWwijk schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:20:

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Al voor de 3e keer inderdaad. Nog geen 1x een winkelmandje gezienRubenWwijk schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:20:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
https://www.ibood.com/nl/...fd1836d256baef635bddd0a8/
Met een "Temporarily service unavailable".Was er van overtuigd dat het goed ging dit keer.

Voor niks door de captcha gekomen. Zou er nou echt verschil zitten in dozen? Vraag me af of dat XL niet meer dan een marketing trucje is
[ Voor 39% gewijzigd door Irrival op 22-03-2017 16:25 ]
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Vorig jaar ging alles gewoon vrij vlot bij mij (zag hem ook tussen de Flash sales staan) en zonder enige lag of problemen. Had toen zelfs nog verwacht dat hij achteraf geannuleerd zou wordenRichh schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:25:
Voor iedereen die een box heeft: kon je in 1x doorklikken? Of moest je op een bepaald moment nog langer wachten?
Als je eenmaal langer dan 1 seconde moet wachten met laden, kan je het wel vergeten geloof ik
bij mijn box was het gewoon klik, captcha en bestel en betaal en wachten.Richh schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:25:
Voor iedereen die een box heeft: kon je in 1x doorklikken? Of moest je op een bepaald moment nog langer wachten?
Toen kwam paypal mailtje, daarna ibood, en pas daarna pagina geladen
Deze postte ik vlak voor de dooshypeGabberPiet schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:09:
Klopt het trouwens dat een verzoek tot annuleren voor verzenden niet direct gehonoreerd wordt?

Dat idee heb ik dus ook, de vorige keren kwam je nog wel bij je winkelwagentje met geduld maar dat is vanaf nu verleden tijd.Richh schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:31:
Volgens mij is het geluk hebben dat je in 1x door mag![]()
Als je eenmaal langer dan 1 seconde moet wachten met laden, kan je het wel vergeten geloof ik
De stappen tot aan het betaalscherm moeten gewoon in 1x verschijnen dus, anders kan je het wel vergetenTitus schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:34:
[...]
bij mijn box was het gewoon klik, captcha en bestel en betaal en wachten.
Toen kwam paypal mailtje, daarna ibood, en pas daarna pagina geladen
Chrome bleef laden maar Firefox ging in 1 keer door, zal wel toeval zijn geweest.
Na de captcha vrij snel de 1 click button, bleef een hele tijd het scherm "bestelling verwerken" staan maar kreeg ondertussen wel van paypal bericht dat het geld er af was. pas een minuut er na kreeg ik de ibood site met bevestiging.
Gefeliciteerd met de BOX !!!incmve schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:37:
Heb de XL doos van net weten te bemachtigen.
Chrome bleef laden maar Firefox ging in 1 keer door, zal wel toeval zijn geweest.![]()
Na de captcha vrij snel de 1 click button, bleef een hele tijd het scherm "bestelling verwerken" staan maar kreeg ondertussen wel van paypal bericht dat het geld er af was. pas een minuut er na kreeg ik de ibood site met bevestiging.
pls mag ik em geef je 200euroincmve schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:37:
Chrome bleef laden maar Firefox ging in 1 keer door, zal wel toeval zijn geweest.![]()
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Had je 2 browsers, ingelogd met hetzelfde account? Bij welke browser klikte je als eerste door?incmve schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:37:
Volgens mij zag ik het iBood forum iets van 5-10 dagen staan totdat ze betaling annuleren/terugbetalen?
Iemand had het gezegd daar, maar er is volgens mij geen zoekfunctie.
[ Voor 12% gewijzigd door Louw Post op 22-03-2017 16:41 ]
ja 2 browser met hetzelfde account, ik klikte eerst chrome en direct daarna firefox.Richh schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:39:
[...]
Had je 2 browsers, ingelogd met hetzelfde account? Bij welke browser klikte je als eerste door?
Zegt natuurlijk niks maar gisteren de hele tijd pech met Chrome en nu met Firefox koop ik hem.
Dan weet ik in ieder geval dat ik 2 browsersessies de kans kan geven. Dat wou voorheen nietincmve schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:41:
[...]
ja 2 browser met hetzelfde account, ik klikte eerst chrome en direct daarna firefox.
Zegt natuurlijk niks maar gisteren de hele tijd pech met Chrome en nu met Firefox koop ik hem.
Nou meerdere tabbladen met Chrome leek me tegen te werken bij de captcha maar 2 verschillende browsers ging wel goed.Richh schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:42:
[...]
Dan weet ik in ieder geval dat ik 2 browsersessies de kans kan geven. Dat wou voorheen nietThnx!
Heb ik in ieder geval nog wat op uit te kijken, want 6 april moet ik tevens m'n afstudeerscriptie inleveren.
Ze worden vaak wel eerder verzonden.Vilscon schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:49:
Ik vraag mij altijd af waarom het zo lang duurt voordat de dozen worden verstuurd, terwijl ze "al gemaakt worden voorafgaand aan de Hunt". Mijn bestellingen komen 24 maart al, terwijl de doos op 6 april pas wordt verstuurd.
Heb ik in ieder geval nog wat op uit te kijken, want 6 april moet ik tevens m'n afstudeerscriptie inleveren.
-
maar vervolgens blijkt dat ik ineens niet meer ingelogd ben, wat klote
Echt he, ik begin me ook een beetje een kneus te voellen.
Overigens ben ik niet verder gekomen dan de product pagina, niet eens de capcha gezien dit keer.
ibood.com is helemaal niet vooruit te branden bij mij, zelfs 1dagkoopjes is sneller met het weergeven van de nieuwe aanbieding,
hi!
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Alleen XL dozen hebben capcha tot nu toe.Zspirit schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 17:30:
[...]
Echt he, ik begin me ook een beetje een kneus te voellen.
Overigens ben ik niet verder gekomen dan de product pagina, niet eens de capcha gezien dit keer.
Hebben ze maar 1 op voorraad van zeker.
Al 4x geprobeerd maar helaas.
[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 22-03-2017 17:33 ]
Verwijderd
Was net te laat met het bestellen van die. Hoop dat de pizza nog eens voorbij gaat komen vanavond, heb die liever dan die box haha.

http://nl-nl.forum.ibood....ent-page-3/#first-comment
[ Voor 3% gewijzigd door WhySoSerious? op 22-03-2017 17:37 ]
Schiet er weinig mee op met die 1 click payment.
-
[ Voor 26% gewijzigd door NotSoSteady op 22-03-2017 17:38 ]
3x maar?Centurion schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 17:37:
Tot drie keer toe nu op de bevestigen en betalen knop gedrukt, en telkens levert het niets op.
Schiet er weinig mee op met die 1 click payment.
Hier 5x (3x XL doos en 2x L doos) op tijd geklikt en net als bij jou, bij laatste klik (betalen met 1 click gedoe) loopt het vast en uiteindelijk krijg je een error

Ik ga er niet meer de hele dag voor zittenArmo schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 17:39:
[...]
3x maar?![]()
Hier 5x (3x XL doos en 2x L doos) op tijd geklikt en net als bij jou, bij laatste klik (betalen met 1 click gedoe) loopt het vast en uiteindelijk krijg je een error![]()
-
Was ik ook niet van plan maar heel toevallig zit ik dit keer ziek thuis dus dacht waarom nietCenturion schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 17:40:
[...]
Ik ga er niet meer de hele dag voor zitten.
Had vorige keer al gezegd dat het zinloos is geworden. Zeker als je ziet met welke "rommel" de boxen tegenwoordig ingepakt worden.
Mijn box in juni 2016 was erg goed. Heb nog wel ergens een foto gepost toen.Armo schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 17:42:
[...]
Was ik ook niet van plan maar heel toevallig zit ik dit keer ziek thuis dus dacht waarom niet![]()
Had vorige keer al gezegd dat het zinloos is geworden. Zeker als je ziet met welke "rommel" de boxen tegenwoordig ingepakt worden.
https://i.imgur.com/IEjxA6v.jpg
- JBL J88i – 30 euro
- Dell Latitude E6430 (heel lichte gebruikerssporen, werkt perfect, staat wel op Pools
- Linksys LCAD03FLN – 300 euro
- Smanos ip6 camera - 120 euro
- Home automation gateway – 90 euro
- Apple earpods – 12 euro
- Karlsson wandklok – 30 euro
- Nexus 5x – 250 euro
- Bluetooth receiver – 7 euro
- Philips airborn headset – kan hem niet vinden
- 2 Shirts van vero moda – 20 euro
- Blomus isolatieding – 10 euro
- Random spullen als smartwatch bandjes, batterijen, gloeilamp en hdmi kabel - 20 euro
[ Voor 43% gewijzigd door Centurion op 22-03-2017 17:45 ]
-
Gevonden. Niet slecht idd!Centurion schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 17:43:
[...]
Mijn box in juni 2016 was erg goed. Heb nog wel ergens een foto gepost toen.
IK HEB 'M
De afgelopen 2 hunts is dat niet gebeurd. Daarvoor kwamen ze inderdaad altijd eerder.
Zegt niet alles, genoeg mensen die een paar uur later een mail kregen dat de bestelling geanulleerd is.Richh schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 17:53:
Ook hier even
IK HEB 'Mhet betaalscherm bleef een eeuwigheid hangen, maar toen de 58 euro van Paypal werd afgeschreven wist ik dat het goed zou komen haha.
[...]
De afgelopen 2 hunts is dat niet gebeurd. Daarvoor kwamen ze inderdaad altijd eerder.
Het lijkt deze hunt lastiger dan voorgaande hunts, de boxen zijn veel sneller weg. Waarschijnlijk hebben ze nu een kleinere voorraad per box die langs komt.
Nog niemand heeft een mail ontvangen dat zijn box geannuleerd is. Ja, er is hier iemand, maar dat is een troll.Nopheros schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 17:59:
[...]
Zegt niet alles, genoeg mensen die een paar uur later een mail kregen dat de bestelling geanulleerd is.
Sowieso heeft iBood er geen belang bij om een box te annuleren
De eerste 4x: 1 scherm, 1x klikken, wachten... zoals vroeger. Niet verder gekomenmetal_voltant schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:01:
De mensen die wel een box hebben weten te bemachtigen, hoe zijn jullie te werk gegaan? Meerdere browser sessies/verschillende browsers? En wel of niet met one-click payment?
Het lijkt deze hunt lastiger dan voorgaande hunts, de boxen zijn veel sneller weg. Waarschijnlijk hebben ze nu een kleinere voorraad per box die langs komt.
De box die ik heb gescoord: zowel Chrome als Firefox open, beide ingelogd zijn en zo snel mogelijk klikken. Bij deze box zat geen captcha, dus ik kwam na vrij kort wachten in het winkelmandje terecht.
Chrome was als eerste en heb ik de 1click gebruikt, wat een eeuwigheid duurde. Lekker laten ratelen natuurlijk
Een paar seconden later kreeg ik een Paypal message dat er geld was afgeschreven. Toen de storm was gaan liggen bij het volgende product, deed iBood het pas weer

Zal firefox ook es klaarzetten, kijken of dat verschil maakt.
Krijg net weer een push notification binnen
[ Voor 40% gewijzigd door Tinusvolkel op 22-03-2017 18:37 ]
Is al wegTinusvolkel schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:36:
Er komt weer een box in de flash deals.
Is al weer uitverkochtTinusvolkel schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:36:
50 deze keerRWK__ schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:39:
Was het een 50 of 100 euro box?
Zelfde voor mij helaas. Was het al bijna aan het vieren... "winkelmandje is leeg"Jovano schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:38:
Damn! De eerste keer dat ik op de betaal knop kon drukken, maar toen was die weg

http://www.ibood.com/nl/n...7/niet-lezen-doos-xl.html
Ik heb hem besteld, is nog beschikbaar!!
I haven’t slept for three days, because that would be too long.

[ Voor 48% gewijzigd door exploitz op 22-03-2017 18:46 ]
De chrome extensie page monitor heeft ervoor gezorgd dat ik hem gescoord heb, ik kreeg een melding, bekeek de wijzigingen, en ja hoor daar stond hij. De captcha laden duurde even, maar de rest ging vrij vlot
Succes iedereen die nog aan het azen is! Tot bij de unboxing
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Heb ik niemand wakker gemaakt? Aangezien ik geen duimpjes hebTinusvolkel schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:36:
De eerste doos was een leuke, de tweede iets minder (maar na wat ruilen met mede tweakers werd 't een stuk beter), en nou afwachten wat de derde gaat doen. In ieder geval hebben van de eerste twee dozen genoeg weten te verkopen om uit de kosten te komen en er gratis speeltjes aan over te houden (Linksys router, mixer, Nexus 5X, B&O bluetooth speaker, nog een andere bluetooth speaker, etc).
flickr | D90 | 50mm 1.8 | Sigma 24-70 HSM | Sigma 70-200 | Nikon 70-300 | 18-105 | SB-600
Vorig jaar september een leuke €100 box weten te bemachtigen, met oa een Galaxy S6 Edge (die m'n vriend gebruikt) een lichtveldcamera en meer troep.
Nou zou ik vanmiddag half 6 net naar huis van m'n werk maar nog mooi een €50 box weten te krijgen. Ik hoop dat 'ie niet enorm tegenvalt en er ook wat leuks voor mij inzit. 3 april weten we het!
Dit topic is gesloten.
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Makkelijk zien wat er in de boxen van dit jaar zit of wil je iets ruilen, daar is dit makkelijke spreadsheet voor.
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod of bovenstaande spreadsheet.