[F1 2017] Race 2 - GP van China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 23 Laatste
Acties:
  • 62.163 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

hasstrollcrashedyet.com is ook weer geupdate:

Afbeeldingslocatie: https://s12.postimg.org/d7tudqi31/Capture.jpg

[ Voor 89% gewijzigd door Awaken1 op 09-04-2017 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-07 17:13

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

enchion schreef op zondag 9 april 2017 @ 11:35:
[...]

Ik voel een ondertoon. (en daar heeft hij wel gelijk in)

Jammer dat hij niet "mag" zeggen wat hij denkt.
Welke ondertoon voel je dan precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:54
[YouTube: https://youtu.be/Rn5qicdW39o]

[YouTube: https://youtu.be/A084gcpiKt8]

[ Voor 35% gewijzigd door Rivanov op 09-04-2017 12:07 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:29
Nu al terug van een stukje fietsen? Video's staan zoals je gevraagd had al in het topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:41

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Heeft iemand nog de podium interviews toevallig? Ziggo liep te kutten hier

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Mad-Matt schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:13:
Heeft iemand nog de podium interviews toevallig? Ziggo liep te kutten hier
5 posts omhoog laatste video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:14:
[...]

5 posts omhoog laatste video.
Doh!
THanks, even overheen gekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:11:
[...]

Nu al terug van een stukje fietsen? Video's staan zoals je gevraagd had al in het topic :+
30km gehad. Rustig aan opbouwen hé. ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
offtopic:
@Rivanov Je kunt altijd vanmiddag nog een stukje doen ..;)

Post-Race persconferentie kan ik nog niet terug vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

mooi om te zien hoe blij Hamilton is met z'n overwinning na al zoveel gewonnen te hebben

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:39
Ben ik nou de enige die zich zo irriteert aan die nutteloze pit-reports :( ? Top-inhaalactie van Max op RIC wordt niet becommentarieerd omdat Jack Plooij een nutteloze quote van een uitvaller krijgt.

Wat heb ik aan die huilverhalen van de uitvallers? Het gaat om de actie op de baan!!!

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-07 14:20

sjaool

Every life should have 9 cats

alexbl69 schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:27:
Ben ik nou de enige die zich zo irriteert aan die nutteloze pit-reports :( ? Top-inhaalactie van Max op RIC wordt niet becommentarieerd omdat Jack Plooij een nutteloze quote van een uitvaller krijgt.

Wat heb ik aan die huilverhalen van de uitvallers? Het gaat om de actie op de baan!!!
Als je het niet interessant vindt wat er met de uitvallers is gebeurt dan heb je de verkeerde sport gekozen. :P
Alles is interessant niet alleen de voorste zes auto's. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
transcript persco post-race
http://www.fia.com/news/f...n-it-was-very-challenging
Alleen maar vragen aan of over VER... :P

[ Voor 18% gewijzigd door nachtnet op 09-04-2017 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 22:39
sjaool schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:31:
[...]

Als je het niet interessant vindt wat er met de uitvallers is gebeurt dan heb je de verkeerde sport gekozen. :P
Alles is interessant niet alleen de voorste zes auto's. :)
Oh, het kan best interessant zijn... om morgen in de krant te lezen. Maar niet terwijl er op de baan allerlei uitslagbepalende acties plaatsvinden.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15:58
Haha. Hetzelfde als de finish van Hamilton. Laat ze verdomme als de brandweer terugschakelen naar VER en RIC.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

alexbl69 schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:36:
[...]

Oh, het kan best interessant zijn... om morgen in de krant te lezen. Maar niet terwijl er op de baan allerlei uitslagbepalende acties plaatsvinden.
Ik lees geen kranten, die hebben voor mij allang afgedaan. ;)

btw over de postie van Vettel op de grid, zou dat niet voor Kimi gedaan kunnen zijn zodat ze niet in elkaars spoor staan te malen? Is maar een hersenspinsel van mij. Misschien meer gedachten hierover? Dit omdat ze het Vettel niet gevraagd hebben na de race.

[ Voor 28% gewijzigd door sjaool op 09-04-2017 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:22:
offtopic:
@Rivanov Je kunt altijd vanmiddag nog een stukje doen ..;)

Post-Race persconferentie kan ik nog niet terug vinden..
Nu is het tijd voor WRC Corsica en Parijs-Roubaix. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:41
sjaool schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:43:
[...]

Ik lees geen kranten, die hebben voor mij allang afgedaan. ;)

btw over de postie van Vettel op de grid, zou dat niet voor Kimi gedaan kunnen zijn zodat ze niet in elkaars spoor staan te malen? Is maar een hersenspinsel van mij. Misschien meer gedachten hierover? Dit omdat ze het Vettel niet gevraagd hebben na de race.
Maar de FIA kennende zal er toch iets volgen, buiten de lijntjes is bij hun vaak onacceptabel. Natuurlijk is er ook een kleine kans dat andere coureurs anders dit ook gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:46:
[...]

Nu is het tijd voor WRC Corsica en Parijs-Roubaix. :)
En MotoGP, en Nascar, en Indycar. (beetje druk vandaag)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DoeEensGek schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:04:
[...]

Maar de FIA kennende zal er toch iets volgen, buiten de lijntjes is bij hun vaak onacceptabel. Natuurlijk is er ook een kleine kans dat andere coureurs anders dit ook gaan doen.
Dat zal nu niet meer gebeuren. De race is al voorbij en het voorval is niet under investigation. Ze zullen het denk ik wel meenemen in een evaluatie van de race waarna het ter sprake kom bij een drivers briefing. Ik heb verder echt geen idee.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Uit de persconferentie, geweldig

Lewis, I was just wondering how you see this young Dutch guy next to you? He’s delivering all those overtaking shows; what do you think of it?

LH: I quite like him up here next to us; makes me look younger when I'm up here. It's good to have a younger person around and yeah, Max has obviously done a fantastic job since he’s been in the sport and I think he’s been a real breath of fresh air for everyone so obviously he’s got a great following and he’s definitely been in some great situations in some races and really maximised above and beyond in those, which is why he gets driver of the day. It’s a lot harder to do that when you’re in the lead of a race, obviously, because you can’t really do much overtaking.

MV: If you want to swap it’s alright.

LH: No... Honestly, I hope that Red Bull can improve through the season because I think a third element in the fight I think would be even more exciting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik ben wel blij met de 3e plek van Verstappen, maar goed dat Ricciardo die niet gescoord heeft want ik vermoed dat dit wel eens het enige podium kan zijn die Red Bull kan scoren dit jaar. :X Het geblunder van Bottas en de problemen bij Raikkonen zullen niet elke race gaan voorkomen namelijk. :P

Volvotips.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Bart-Willem schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:08:
Ik ben wel blij met de 3e plek van Verstappen, maar goed dat Ricciardo die niet gescoord heeft want ik vermoed dat dit wel eens het enige podium kan zijn die Red Bull kan scoren dit jaar. :X Het geblunder van Bottas en de problemen bij Raikkonen zullen niet elke race gaan voorkomen namelijk. :P
Mwah, Bottas en met name Raikkonen lijkt tot nu toe nog niet echt de pace te hebben van hun teamgenoten. :)
Hoeft maar iets te gebeuren bij de start en het kan zo anders liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Reken er maar op dat Red Bull binnen een paar races gewoon weer mee doet. Verleden jaar leek het er ook op dat ze niet mee konden doen en toen hebben ze toch best veel podiums gepakt.Bovendien zal dit niet de laatste natte race van dit jaar zijn.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BomQX29upb0&t=5s]
Handige compilatie. :)

[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 09-04-2017 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Het gaat nu meer om Renault die eens in gaat lopen op vermogen. Ik denk dat het qua aerodynamica ook niet zo slecht gesteld is. RBR blijft teams zoals Williams of Force India of Haas ver voor, terwijl die betere motoren hebben. STR blijft ze zelfs voor met Saintz. Wat meer downforce achterop en een betere afstelling zal ook al helpen. Kennelijk reed Max ook met een minder dan ideale afstelling.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 21:21
DaniëlWW2 schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:27:
Het gaat nu meer om Renault die eens in gaat lopen op vermogen. Ik denk dat het qua aerodynamica ook niet zo slecht gesteld is. RBR blijft teams zoals Williams of Force India of Haas ver voor, terwijl die betere motoren hebben. STR blijft ze zelfs voor met Saintz. Wat meer downforce achterop en een betere afstelling zal ook al helpen. Kennelijk reed Max ook met een minder dan ideale afstelling.
Mwah, zo groot was het gat ook weer niet met Renault in de kwali (itt voorgaande jaren)... Ik denk dat er ook op aerodynamisch vlak nog voldoende te winnen is voor RBR, ondanks dat Renault het vorig jaar natuurlijk absoluut niet voor elkaar had...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C898x1tXkAAyTXI.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C8984x9XgAEzoMN.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C89-p8xXsAEb7Md.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C899ji2WAAA72VP.jpg

(Het lijkt erop alsof er wat minder race foto's in de twitter-feeds staan dan vorig jaar? Of vallen die buiten mijn informatie-bubbel? :X)

[ Voor 8% gewijzigd door nachtnet op 09-04-2017 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-07 16:07

Martinspire

Awesomeness

Die blunders komen in de rest van het jaar ook wel. Hoe vaak hadden we vorig jaar alle Ferrari's en Mercedessen aan de finish in de top? Regelmatig contact en zelfs een paar uitvalbeurten of belabberde strategieën en pitstops. Nee, dr komt vast nog 1 of meer podiums aan. Zelf denk ik ook nog wel een win, simpelweg omdat er een keer dik contact tussen Hamilton en Vettel komt of Raikkonen die iemand eraf schuift. Sowieso slechte prestatie van Raikkonen. Bottas kon tenminste nog de schuld leggen bij 1 enkele fout (zijn pace was verder prima, al had hij net als Raikkonen moeite met inhalen).

Wat me wel positief opviel is dat Ferrari moeite had met inhalen met DRS. Het snelheidsverschil is toch niet zo groot en momenteel halen ze het vooral op de andere plekken van de baan. Dus als Red Bull aggressief is bij het begin en iemand kan inhalen, dan kunnen ze dat nog redelijk voor blijven.

Ander ding is dat de banden echt te lang mee gaan, maar daarbij vroeg ik me af: Waarom had niemand Medium banden gebruikt? Die had misschien tot het eind van de rit meegegaan. Had op zijn minst wel een subtopper verwacht dat te doen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Martinspire schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:54:
[...]

Die blunders komen in de rest van het jaar ook wel. Hoe vaak hadden we vorig jaar alle Ferrari's en Mercedessen aan de finish in de top? Regelmatig contact en zelfs een paar uitvalbeurten of belabberde strategieën en pitstops. Nee, dr komt vast nog 1 of meer podiums aan. Zelf denk ik ook nog wel een win, simpelweg omdat er een keer dik contact tussen Hamilton en Vettel komt of Raikkonen die iemand eraf schuift. Sowieso slechte prestatie van Raikkonen. Bottas kon tenminste nog de schuld leggen bij 1 enkele fout (zijn pace was verder prima, al had hij net als Raikkonen moeite met inhalen).
RAI leek af en toe een knipogende DRS-vleugel te hebben. Die ging op rechte stukken, open, dicht en weer open.
Wat me wel positief opviel is dat Ferrari moeite had met inhalen met DRS. Het snelheidsverschil is toch niet zo groot en momenteel halen ze het vooral op de andere plekken van de baan. Dus als Red Bull aggressief is bij het begin en iemand kan inhalen, dan kunnen ze dat nog redelijk voor blijven.

Ander ding is dat de banden echt te lang mee gaan, maar daarbij vroeg ik me af: Waarom had niemand Medium banden gebruikt? Die had misschien tot het eind van de rit meegegaan. Had op zijn minst wel een subtopper verwacht dat te doen.
ERI is op SOFT tot einde doorgereden. Ik denk dat Medium evt. had gekund maar dat dan die band in deze omstandigheden (koud) te langzaam is voor de (sub-)top. (en Soft heeft het in die lange doordraaibochten erg zwaar.)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C89-p8xXsAEb7Md.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daniellammers
  • Laatst online: 17-01 15:30
https://streamable.com/am88e

Dit al langs gekomen?

You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Ja is al langs geweest. Tip: zet volgende keer een korte samenvatting van de video bij zo'n link post. ;) (VER vangt bijna spin op.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniellammers
nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:14:
[...]

Ja is al langs geweest. Tip: zet volgende keer een korte samenvatting van de video bij zo'n link post. ;) (VER vangt bijna spin op.)
Zal er de volgende keer even aan denken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:00
nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:58:
[...]

RAI leek af en toe een knipogende DRS-vleugel te hebben. Die ging op rechte stukken, open, dicht en weer open.
Ik zat te denken dat dat misschien zou kunnen zijn dat hij steeds even van het gas ging i.v.m. nattigheid daar op de baan onder die overkapping? Dat de DRS weer dicht gaat als je even lift?

Weet niet of het daadwerkelijk zo werkt, is een hersenspinsel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
daniellammers schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:17:
[...]

Zal er de volgende keer even aan denken!
Blijft een mooie safe. (nu nog wachten op de 1e die al die saves (van VER) in 1 video naast elkaar zet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:58:
[...]

Klopt, maar alsnog geeft DRS een voordeel ten opzichte van de auto ervoor (en het is niet alsof Vettel er snel voorbij kwam). Bovendien was het maar een fractie, dus ik denk niet dat dit een actie onmogelijk heeft gemaakt (en volgens mij zag ik het ook vaak genoeg wel goed gaan).
[...]
ERI is op SOFT tot einde doorgereden. Ik denk dat Medium evt. had gekund maar dat dan die band in deze omstandigheden (koud) te langzaam is voor de (sub-)top. (en Soft heeft het in die lange doordraaibochten erg zwaar.)
[afbeelding]
Ja maar ERI was aan het eind de laatste, dan heb je met een pitstop toch niks meer te winnen. Bovendien waren zijn rondetijden aan het eind ook niet fantastisch, terwijl ie nog lange tijd heeft kunnen aanhaken bij anderen. Met de Medium had je tot aan het eind waarschijnlijk vlot kunnen rijden, maar nu niemand dat probeerde, hebben de teams ook de data niet kunnen verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poehee
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-07 23:02
*knip* Niet doen.

[ Voor 101% gewijzigd door naitsoezn op 09-04-2017 16:49 ]

You're either part of the solution or you're part of the problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
@Martinspire Dan moeten die mediums wel goed op temperatuur komen & blijven. En dat is met zo'n lage track temp behoorlijk lastig. Je verliest dan niet alleen de 1s L-1 maar krijgt ook veel minder grip doordat de band harder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 14:57
Daar is een topic voor: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Semi legaal bestaat niet ;) En daar mogen we het hier dan ook niet over hebben.

*knip* ^^ Dat dus.

[ Voor 51% gewijzigd door naitsoezn op 09-04-2017 17:35 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:42:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

(Het lijkt erop alsof er wat minder race foto's in de twitter-feeds staan dan vorig jaar? Of vallen die buiten mijn informatie-bubbel? :X)
1 van die 2 infographics van pirelli klopt niet helemaal. Langste stint op soft was denk ik niet van ocon met 40 laps :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Martinspire schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:54:
[...]

Denk dat het meer Kimi in de Ferrari was die moeite had met tractie bij de lange doordraaier voor het rechte stuk waardoor hij met Drs te kort kwam. Vettel had het een stuk minder moeilijk toen hij bedacht dat hij toch maar moest gaan inhalen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

YakuzA schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:03:
[...]

Denk dat het meer Kimi in de Ferrari was die moeite had met tractie bij de lange doordraaier voor het rechte stuk waardoor hij met Drs te kort kwam. Vettel had het een stuk minder moeilijk toen hij bedacht dat hij toch maar moest gaan inhalen.
Toch deed Vettel het ook op een andere plek. Behalve bij Max, maar we weten waar dat door kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:57
Wat mij een beetje is ontgaan, is er nou wel of geen onderzoek gedaan naar de positie van Vettel tijdens de start? Ik kan het niet zo terug vinden op de site van de FIA

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Dijkstraat schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:24:
Wat mij een beetje is ontgaan, is er nou wel of geen onderzoek gedaan naar de positie van Vettel tijdens de start? Ik kan het niet zo terug vinden op de site van de FIA
Geen action. Wel under investigation geweest. (ben wel benieuwd naar hoe en waarom)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dijkstraat schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:24:
Ze hebben het bekeken maar er is verder geen actie ondernomen.
Maar dat had je ook in deze thread terug kunnen vinden. ;)

F1 2017 Chinese GP Analysis - [Pictures Only] - Formula 1 2017 China Race Thoughts & Opinions
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NiDi12ReP0s&t=61s]
Bron Youtube: OversteerNetwork

[ Voor 16% gewijzigd door sjaool op 09-04-2017 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:45

backupdevice

Boeh!

melantrix schreef op zondag 9 april 2017 @ 10:09:
Wat een race! Wel balen dat max zijn spanning door liet schemeren over de teamradio. P3 is echt gaaf maar er zit wel een vleugje bittere smaak aan imho, had mooier geweest had ie in die zin z'n mond na de 2e x had gehouden, 4x klagen is beetje kinderachtig/onervarenheid denk ik..

Voor de rest mooie race! Leuk om de coureurs te zien genieten op t podium!
Ik vond het super slim van Max om te blijven zeuren. Als hij niks had laten horen was op een gegeven moment vanzelf de vraag gekomen om opzij te gaan. Nu bleef hij aangeven dat hij last zou hebben van Grosjan en is het voor het team moeilijker om hem opzij te laten.

Voor mij was dit een meesterzet van Max _/-\o_ d:)b

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

backupdevice schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:45:
[...]

Ik vond het super slim van Max om te blijven zeuren. Als hij niks had laten horen was op een gegeven moment vanzelf de vraag gekomen om opzij te gaan. Nu bleef hij aangeven dat hij last zou hebben van Grosjan en is het voor het team moeilijker om hem opzij te laten.

Ricciardo heeft ook al aangegeven dat hij last had van de vuile lucht van Max en daardoor ook downforce tekort kwam om echt aan te kunnen vallen. Bovendien biedt DRS niet zo'n groot voordeel meer als voorgaande jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Red Bull laat ze gewoon racen, dus dat zal niets hebben uitgemaakt. VER had gewoon last van oude banden, onderstuur en die werd erger gemaakt door de turbulentie.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

[...]

Redbull had geen kans voor de 2e plek, laatste 10 ronden was de afstand te groot. En horner heeft al aangegeven dat ze die twee gewoon lieten racen.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06-07 16:50
gambieter schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:48:
[...]

Red Bull laat ze gewoon racen, dus dat zal niets hebben uitgemaakt. VER had gewoon last van oude banden, onderstuur en die werd erger gemaakt door de turbulentie.
Zoals max dus ook al aangaf...het had voor Grosjean ook niets uitgemaakt om blauw te krijgen en hun l;angs te laten...Grosjean had vrijherid voor en achter hem.

En Grosjean had zich dan niet in een gevecht hoeven mengen.
Ook zie je wel dat er voor grote namen net iets eerder blauw gegeven word ... een paar keer klagen over blauw, wil soms wel helpen.

Ik stoorde me er in ieder geval niet aan... snap best dat er emotie/adrealine/frustratie speelt als je met een prut qualie de race vanaf 16 start en vervolgens voor de 3de plek achter een achterligger moet strijden

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

powah33 schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:54:
[...]
Zoals max dus ook al aangaf...het had voor Grosjean ook niets uitgemaakt om blauw te krijgen en hun l;angs te laten...Grosjean had vrijherid voor en achter hem.
[knip]
Die heeft ook verschillende keren blauw gekregen, maar niet consequent volgens mij. Onvoldoende om er voor uit de weg te moeten blijkbaar.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
snelste pitstops:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/17880184_792804934209824_150992215836020898_o.jpg?oh=1ad393bf0db6c3c72390d3045a59bfb8&oe=595D4410
Wel grappig dat ze daar ook een mini competitie van maken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:18:
[...]

Blijft een mooie safe. (nu nog wachten op de 1e die al die saves (van VER) in 1 video naast elkaar zet.)
We zien je video in de loop van het seizoen wel verschijnen kerel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06-07 16:50
hardware-lover schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:00:
[...]

Die heeft ook verschillende keren blauw gekregen, maar niet consequent volgens mij. Onvoldoende om er voor uit de weg te moeten blijkbaar.
yup inderdaad ...

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

Dijkstraat schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:03:
snelste pitstops:
[afbeelding]
Wel grappig dat ze daar ook een mini competitie van maken :P
Dat is al best een poos dat ze dat doen. Vorig jaar waren ze daar al koningen...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
D-Ed schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:03:
[...]

We zien je video in de loop van het seizoen wel verschijnen kerel :9
:) video bewerken is niet mijn ding. Ik ben al lang blij als ik af en toe een plaatje in paint kan knippen en plakken.. ( ik heb gehoord dat er op een site als reddit wel eens een gif of video gemaakt en gepost wordt.. :+ Misschien dat iemand daar even een verzoekje wil intikken.. )

Zie net in de herhaling bij C4F1 dat VER in 2e versnelling wegrijdt..

[ Voor 5% gewijzigd door nachtnet op 09-04-2017 16:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roel84
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-07 10:48
nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:06:
[...]

Ja klopt bijna iedereen doet dat bij een natte start. Sainz had hem zelfs in de 3e versnelling geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:06:
[...]

:) video bewerken is niet mijn ding. Ik ben al lang blij als ik af en toe een plaatje in paint kan knippen en plakken.. ( ik heb gehoord dat er op een site als reddit wel eens een gif of video gemaakt en gepost wordt..:+ )

Als jij de video's aanlevert wil ik iMovie wel een keertje aanslingeren :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
ATS schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:05:
[...]

Dat is al best een poos dat ze dat doen. Vorig jaar waren ze daar al koningen...
Maar nu krijgen de teams er ook punten voor, dat bedoelde ik :P
Je hebt er verder weinig aan maar toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:48
ATS schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:05:
[...]

Niet met een klassement toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:42:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

https://www.formula1.com/...st-images-from-china.html

Site van F1 heeft wel mooie fotos... weet niet of je die al gezien had?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-07 01:46

Bullet NL

Eigen Wijs

[...]

Max doet niets anders dan elke andere coureur, de FOM laat Max alleen horen omdat het relevant is bij de actie op dat moment op de baan. Geloof mij nou maar, Perez zeurt net zo, net als Hulkenberg.

De FOM laat dit niet horen omdat de laatste twee mannen redelijk anoniem rondjes hun rondjes rijden, Max heeft een wereld race, het gaat om het podium..... Team genoot die sneller is achter hem..... Het is dus nieuws.

Max klaagt dus niet meer dan andere coureurs, net als vorig jaar bij Vetel..... Ze klagen allemaal, maar het klaag bij de gene die ze laten horen maakt het nieuws.

Het is dus allemaal geregiseerd, het feit dat wij er al over hebben doet ons aan de F1 denken, sponsor belangen, mensen die een volgende race weer gaan kijken.... Reclame gelden, omzet winst...

Klagen is dus belangrijk voor de FOM....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
kevlar01 schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:29:
[...]

https://www.formula1.com/...st-images-from-china.html

Site van F1 heeft wel mooie fotos... weet niet of je die al gezien had?
:Y (die is ook prima, maar niet zoals ik het bedoelde.) Vorig Seizoen kon ik uit de twitter-feeds regelmatig pareltjes van foto's halen die niet zomaar in dergelijke overzichten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Roel84 schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:09:
[...]

Ja klopt bijna iedereen doet dat bij een natte start. Sainz had hem zelfs in de 3e versnelling geloof ik.
Nope, onboard van Sainz liet zien dat hij weg reed in 1 en wielspin had. Opschakelde naar 2 weer wielspin had. Opschakelde naar 3 en uiteindelijk 4 en nog steeds wielspin had en daarna aan het eind van het rechte stuk dat rechte stuk wat langer maakte i.p.v. de bocht om te gaan. :D

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
WTF? :X

https://www.motorsport.co...-discuss-his-form-891900/

Meent Marchionne nu echt dat hij RAI op het matje wil laat roepen omdat hij op p5 uit komt? Over onnodige onrust gesproken..

[ Voor 3% gewijzigd door nachtnet op 09-04-2017 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 17:02:

Meent Marchionne nu echt dat hij RAI op het matje wil laat roepen omdat hij op p5 uit komt? Over onnodige onrust gesproken..
Lezen met een pak zout denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 23:56
Raikkonen doesn't give a shit, denk ik.
Anders gaat Sergio maar IPV hem.. :')

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C8-r5-9UMAANR8d.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C8-t-G-XgAMJpey.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C8-qlL1W0AMqiLs.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C8-vxETU0AA-54r.jpg:large

@Rivanov Ik neem er wel wat zout bij, maar blijf het wel volgen. Zou niet de eerste keer zijn dat er op deze manier onnodige druk gelegd wordt..

[ Voor 9% gewijzigd door nachtnet op 09-04-2017 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:59
Ik heb het idee dat ze in de F1 net iets te laat zijn begonnen met het toevoegen van verjonging in het veld. Zeker vorig jaar reden er in totaal echt veel jaren aan ervaring op de baan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Die Marchionne hangt een beetje als een negatieve schaduw over Ferrari heen vind ik. Krijg bij hem altijd het gevoel dat mensen bang zijn om fouten te maken. Zag vanmiddag een interview met Arrivabene met links verderop Marchionne naast hem( met andere interviewers ). Die Arrivabene kwam n beetje zenuwachtig over.

Raikkonen zal zijn race gewoon met zijn engineers bespreken. Hij was duidelijk niet tevreden, misschien kan hij de auto nog niet helemaal lekker krijgen qua race afstelling, of liggen deze condities hem niet zo...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
Max nu bij Channel 4 in de uitzending, z'n inhaalacties aan het analyseren. Video volgt. ;)

Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/schermafbeelding2017-4uxkq.png

Marchionne is ook teveel een businessman. Zelfs z'n Engels is bijna accentloos.

[ Voor 71% gewijzigd door Rivanov op 09-04-2017 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online

Marchionne probeert de kapitale strategische fout die hij/het-team heeft gemaakt af te schuiven op Kimi ?

Beetje stijlloos imho.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
nog even wat fitness met OCO en Lazenby (sky)
https://vimeo.com/212466186

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 01:58

Bosmonster

*zucht*

Rivanov schreef op zondag 9 april 2017 @ 17:24:
Max nu bij Channel 4 in de uitzending, z'n inhaalacties aan het analyseren. Video volgt. ;)

[afbeelding]
Waar blijft die video? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-06 18:39
nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:26:
[...]

Geen action. Wel under investigation geweest. (ben wel benieuwd naar hoe en waarom)
Volgens mij niet under investigation, maar noted. Nieuwe term die door de FIA gebruikt wordt, althans niet eerder gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-07 06:53
DoeEensGek schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:04:
[...]

Afgelopen race in Australië hadden we hetzelfde (Hulkenberg dacht ik), met consequenties, niet in de vorm van een straf maar het werd direct aangepakt door opnieuw te gaan positioneren. Nu hebben ze niks gedaan, wellicht omdat hij al voor (1e lijn) stond, altijd de perfecte start heeft en etc.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
offtopic:
Ik vind het allemaal prima, (had eigenlijk verwacht dat er al iemand een dergelijke video uit Reddit zou plukken.. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 22:04

vhal

ಠ_ಠ

Als ik hem zo zie dan vraag ik mij af waar die extra kilo's welke er vanaf moesten vandaan zijn gekomen. Veel zit er niet meer aan maar ondertussen wel even 35kg met zijn nek omhoog/opzij trekken wat dus wel overeenkomt met een paar G's 8)7

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
vhal schreef op zondag 9 april 2017 @ 19:48:
[...]

Als ik hem zo zie dan vraag ik mij af waar die extra kilo's welke er vanaf moesten vandaan zijn gekomen. Veel zit er niet meer aan maar ondertussen wel even 35kg met zijn nek omhoog/opzij trekken wat dus wel overeenkomt met een paar G's 8)7
Je weet dat G-kracht gelijkstaat aan het lichaamsgewicht? ;)

5G is dus 5 x lichaamsgewicht

35kg is dus waarschijnlijk 0,5G voor hem (er van uitgaande dat hij +/- 70kg weegt)

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 09-04-2017 20:13 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 9 april 2017 @ 20:12:
[...]

35kg is dus waarschijnlijk 0,5G voor hem (er van uitgaande dat hij +/- 70kg weegt)
niet helemaal toch.... 5G op je hoofd is toch 5x het gewicht van je hoofd? of heb ik het verkeerd begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:00
Rivanov schreef op zondag 9 april 2017 @ 20:12:
[...]

Volgensmij heeft @P.O. Box gelijk. Ze zitten zo vast in de auto dat de G krachten eigenlijk alleen op het hoofd/de nek werken. Die 35KG tillen/trekken met de nek moet je dus vergelijken met het gewicht van een hoofd. Geen idee wat dat weegt, maar dan kom je een stuk realistischer uit (5G zou dan ong. 7KG van een hoofd betekenen? Maar ik ga er ook vanuit dat ze zwaarder trainen dan nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Klopt helemaal!! Excuses. Voor de nek geldt dan inderdaad het gewicht van het hoofd + helm. :)
De nek van Max Verstappen is op het oog een gewone jongensnek. De verschijningsvorm is echter bedrieglijk want de nek van de formule-1 coureur is wel degelijk extra sterk. Hij moet namelijk krachtig genoeg zijn om gedurende een race van zo’n 90 minuten om te gaan met de druk tijdens het optrekken, remmen en het bochtenwerk. Die druk kan gedurende enkele seconden oplopen tot 4 a 5 G-krachten oftewel vier of vijfmaal het eigen lichaamsgewicht. Dat betekent dat de nek van Verstappen tientallen malen per wedstrijd een kracht van zo’n 25 kilo te verwerken krijgt: het gewicht van hoofd plus helm.

[ Voor 76% gewijzigd door Rivanov op 09-04-2017 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniellammers
Rivanov schreef op zondag 9 april 2017 @ 20:20:
Klopt helemaal!! Excuses. Voor de nek geldt dan inderdaad het gewicht van het hoofd + helm. :)

[...]
Is ook wel logisch, alles onder de nek zit vast met de gordel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

Behalve de armen en benen... die moet je ook op de juiste plaats houden tegen die g's in.

Waarom schrijft nrc zo slecht over de race? Het leest alsof ze de race niet gezien hebben en de sport niet snappen... waarom schijf je anders dat Verstappen van zachte banden naar intermediates wisselde?

[ Voor 64% gewijzigd door ATS op 09-04-2017 22:02 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hier alle video's van Channel 4. Even Opera installeren en de VPN op de Verenigde Staten instellen. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 09-04-2017 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ATS schreef op zondag 9 april 2017 @ 21:46:
Behalve de armen en benen... die moet je ook op de juiste plaats houden tegen die g's in.

Waarom schrijft nrc zo slecht over de race? Het leest alsof ze de race niet gezien hebben en de sport niet snappen... waarom schijf je anders dat Verstappen van zachte banden naar intermediates wisselde?
De meeste dode bomen snapten vroeger ook al niks van F1, laat staan nu. Het is hun publiek niet echt, maar ze moeten het in grote lijnen toch wel doorgeven. De eerste de beste stagiair zal het wel beter kunnen, maar het interesseert ze gewoon te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Hopelijk geen driedubbele post.. ik zie vast wat over het hoofd al deze pagina's, maar heb de volgende nog niet gevonden. O-)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2f0iOGchOzk]
Was iemand dat opgevallen bij 1:35? Ik zag wel een intro filmpje als deze, maar daarna ging Max alles zelf uitleggen, in tegenstelling tot dit filmpje.
:P :O

[ Voor 58% gewijzigd door Luxicon op 10-04-2017 00:45 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:58
Luxicon schreef op maandag 10 april 2017 @ 00:34:
Hopelijk geen driedubbele post.. ik zie vast wat over het hoofd al deze pagina's, maar heb de volgende nog niet gevonden. O-)
15 posts terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Nou, China zit er ook weer op. Ik heb slechtere races gezien, maar tegelijk werd ik er niet heel warm van.
Luxicon schreef op maandag 10 april 2017 @ 00:34:
Was iemand dat opgevallen bij 1:35? Ik zag wel een intro filmpje als deze, maar daarna ging Max alles zelf uitleggen, in tegenstelling tot dit filmpje.
Dat geworstel met zo'n bokkende auto :X Die autobeheersing blijft bizar. Een mindere stuurgod had zijn auto al lang afgeschreven.
Zelfs als je theorie klopt is meesterzet natuurlijk wel erg enthousiast ingeschaald.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 10-04-2017 00:58 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

[YouTube: https://youtu.be/zaOVix1SAwk]
Kwam deze nog tegen... die ronde is nagenoeg foutloos. Geef deze man een Williams of een Force India en hij zet hem op de 2e startrij :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Na een oersaaie eerste race was dit eindelijk weer spektakel (want: regen). Prachtige inhaalrace van Max, waar we natuurlijk allemaal al op gehoopt hadden. Vooraf had ik p6-p8 verwacht, maar toen de baan zo nat bleek te zijn en hij al op p9 lag na 1 rondje kreeg ik het gevoel dat er weer iets bijzonders in aantocht was. De laatste ronden waren erg spannend met Ricciardo zo vlak achter hem en een klein remfoutje waardoor Daniel er heel even naast kwam, maar uiteindelijk toch heel knap een podium gepakt. Hij staat nu 3e in het kampioenschap, wat best netjes is met een auto die op p5-p6 thuishoort. Maar goed, race 2 is net over, volgende week kan het weer helemaal anders zijn. Terecht driver of the day trouwens, mijn stem had hij ook. Alleen het geklaag over Grosjean vond ik jammer, bijna Vettel-achtig. Hij heeft idd blauwe vlaggen gehad, maar mijns inziens betekent dat niet dat hij vol op de rem moet om mensen die nog nauwelijks binnen 2s van hem zitten voorbij te laten. Geeft wel aan dat volgen ECHT heel lastig is met deze nieuwe aero-regels.

Ferrari natuurlijk droevig omdat ze misschien iets te gretig waren met de virtuele safety car en hun bandenwissel. Erg koeltjes hoe Mercedes en Red Bull bleven rijden, want ik dacht ook: wissel dan! Vettel heeft wel sterk gereden: veel assertiever met z'n inhaalactie op Ricciardo en later met onder druk zetten van VER. Raikkonen had vooral moeite met zichzelf leek het wel, klagen over gebrek aan power (op een natte baan al :?)...

Hamilton feitelijk foutloos, gewoon gedaan wat hij moest doen en snelle rondes van VET gepareerd met een (bijna?) even snelle ronde. Ik wil hem niet direct een prutser noemen, dit soort dingen gebeuren gewoon, maar het moet ook geen gewoonte worden ;) Dit soort dingen leggen extra druk op de volgende race en als je daar gevoelig voor bent (hè, Giovinazzi :P) gaat het dan weer fout.

Ik vind het ook wel gaaf hoe Sainz gewoon zijn zin doordrukt door op slicks te vertrekken. Bij de start dacht ik nog: OMG, die heeft gewoon echt 0 grip. Je zag bij de onboards van VER ook hoe traag hij weg kwam. Maar later heeft het toch goed uitgepakt. Fijn voor hem, want volgens mij geloofde niemand erin, behalve hijzelf :D

McLaren blijft een triest verhaal: geen punten, beide uitgevallen... Hopen dat het snel beter gaat in de komende races :X

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Grrrrrene schreef op maandag 10 april 2017 @ 08:10:
Raikkonen had vooral moeite met zichzelf leek het wel, klagen over gebrek aan power (op een natte baan al :?)...
Hij reed eigenlijk veel te lang op die soft band. Riep hij ook meermaals over de board radio.
Als hij eerder had gestopt, dan had hij waarschijnlijk de 3e plek gehad. Als je ziet hoe dicht hij en Bottas nog bij de Red Bulls kwamen, dan had de race niet nog 3 ronden langer moeten duren.

Blijf het nog steeds bizar vinden dat Ferrari hem op 'het matje' wil roepen om zijn functioneren te bespreken, terwijl ze hem gewoon te lang laten rondrijden om versleten banden. :?
Pagina: 1 ... 21 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1