hasstrollcrashedyet.com is ook weer geupdate:

[ Voor 89% gewijzigd door Awaken1 op 09-04-2017 11:46 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 89% gewijzigd door Awaken1 op 09-04-2017 11:46 ]
Welke ondertoon voel je dan precies?enchion schreef op zondag 9 april 2017 @ 11:35:
[...]
Ik voel een ondertoon. (en daar heeft hij wel gelijk in)
Jammer dat hij niet "mag" zeggen wat hij denkt.
[ Voor 35% gewijzigd door Rivanov op 09-04-2017 12:07 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nu al terug van een stukje fietsen? Video's staan zoals je gevraagd had al in het topic
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
5 posts omhoog laatste video.Mad-Matt schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:13:
Heeft iemand nog de podium interviews toevallig? Ziggo liep te kutten hier
Doh!
30km gehad. Rustig aan opbouwen hé.nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:11:
[...]
Nu al terug van een stukje fietsen? Video's staan zoals je gevraagd had al in het topic
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Als je het niet interessant vindt wat er met de uitvallers is gebeurt dan heb je de verkeerde sport gekozen.alexbl69 schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:27:
Ben ik nou de enige die zich zo irriteert aan die nutteloze pit-reports? Top-inhaalactie van Max op RIC wordt niet becommentarieerd omdat Jack Plooij een nutteloze quote van een uitvaller krijgt.
Wat heb ik aan die huilverhalen van de uitvallers? Het gaat om de actie op de baan!!!
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 18% gewijzigd door nachtnet op 09-04-2017 12:38 ]
Oh, het kan best interessant zijn... om morgen in de krant te lezen. Maar niet terwijl er op de baan allerlei uitslagbepalende acties plaatsvinden.sjaool schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:31:
[...]
Als je het niet interessant vindt wat er met de uitvallers is gebeurt dan heb je de verkeerde sport gekozen.
Alles is interessant niet alleen de voorste zes auto's.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
PSN: xMaurice93
Ik lees geen kranten, die hebben voor mij allang afgedaan.alexbl69 schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:36:
[...]
Oh, het kan best interessant zijn... om morgen in de krant te lezen. Maar niet terwijl er op de baan allerlei uitslagbepalende acties plaatsvinden.
[ Voor 28% gewijzigd door sjaool op 09-04-2017 12:45 ]
Nu is het tijd voor WRC Corsica en Parijs-Roubaix.nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:22:
offtopic:
@Rivanov Je kunt altijd vanmiddag nog een stukje doen ..;)
Post-Race persconferentie kan ik nog niet terug vinden..
Maar de FIA kennende zal er toch iets volgen, buiten de lijntjes is bij hun vaak onacceptabel. Natuurlijk is er ook een kleine kans dat andere coureurs anders dit ook gaan doen.sjaool schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:43:
[...]
Ik lees geen kranten, die hebben voor mij allang afgedaan.
btw over de postie van Vettel op de grid, zou dat niet voor Kimi gedaan kunnen zijn zodat ze niet in elkaars spoor staan te malen? Is maar een hersenspinsel van mij. Misschien meer gedachten hierover? Dit omdat ze het Vettel niet gevraagd hebben na de race.
En MotoGP, en Nascar, en Indycar. (beetje druk vandaag)Rivanov schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:46:
[...]
Nu is het tijd voor WRC Corsica en Parijs-Roubaix.
How do you save a random generator ?
Dat zal nu niet meer gebeuren. De race is al voorbij en het voorval is niet under investigation. Ze zullen het denk ik wel meenemen in een evaluatie van de race waarna het ter sprake kom bij een drivers briefing. Ik heb verder echt geen idee.DoeEensGek schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:04:
[...]
Maar de FIA kennende zal er toch iets volgen, buiten de lijntjes is bij hun vaak onacceptabel. Natuurlijk is er ook een kleine kans dat andere coureurs anders dit ook gaan doen.
Mwah, Bottas en met name Raikkonen lijkt tot nu toe nog niet echt de pace te hebben van hun teamgenoten.Bart-Willem schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:08:
Ik ben wel blij met de 3e plek van Verstappen, maar goed dat Ricciardo die niet gescoord heeft want ik vermoed dat dit wel eens het enige podium kan zijn die Red Bull kan scoren dit jaar.Het geblunder van Bottas en de problemen bij Raikkonen zullen niet elke race gaan voorkomen namelijk.
Reken er maar op dat Red Bull binnen een paar races gewoon weer mee doet. Verleden jaar leek het er ook op dat ze niet mee konden doen en toen hebben ze toch best veel podiums gepakt.Bovendien zal dit niet de laatste natte race van dit jaar zijn.Bart-Willem schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:08:
Ik ben wel blij met de 3e plek van Verstappen, maar goed dat Ricciardo die niet gescoord heeft want ik vermoed dat dit wel eens het enige podium kan zijn die Red Bull kan scoren dit jaar.Het geblunder van Bottas en de problemen bij Raikkonen zullen niet elke race gaan voorkomen namelijk.
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 09-04-2017 13:21 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mwah, zo groot was het gat ook weer niet met Renault in de kwali (itt voorgaande jaren)... Ik denk dat er ook op aerodynamisch vlak nog voldoende te winnen is voor RBR, ondanks dat Renault het vorig jaar natuurlijk absoluut niet voor elkaar had...DaniëlWW2 schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:27:
Het gaat nu meer om Renault die eens in gaat lopen op vermogen. Ik denk dat het qua aerodynamica ook niet zo slecht gesteld is. RBR blijft teams zoals Williams of Force India of Haas ver voor, terwijl die betere motoren hebben. STR blijft ze zelfs voor met Saintz. Wat meer downforce achterop en een betere afstelling zal ook al helpen. Kennelijk reed Max ook met een minder dan ideale afstelling.
[ Voor 8% gewijzigd door nachtnet op 09-04-2017 13:51 ]
Die blunders komen in de rest van het jaar ook wel. Hoe vaak hadden we vorig jaar alle Ferrari's en Mercedessen aan de finish in de top? Regelmatig contact en zelfs een paar uitvalbeurten of belabberde strategieën en pitstops. Nee, dr komt vast nog 1 of meer podiums aan. Zelf denk ik ook nog wel een win, simpelweg omdat er een keer dik contact tussen Hamilton en Vettel komt of Raikkonen die iemand eraf schuift. Sowieso slechte prestatie van Raikkonen. Bottas kon tenminste nog de schuld leggen bij 1 enkele fout (zijn pace was verder prima, al had hij net als Raikkonen moeite met inhalen).Bart-Willem schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:08:
RAI leek af en toe een knipogende DRS-vleugel te hebben. Die ging op rechte stukken, open, dicht en weer open.Martinspire schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:54:
[...]
Die blunders komen in de rest van het jaar ook wel. Hoe vaak hadden we vorig jaar alle Ferrari's en Mercedessen aan de finish in de top? Regelmatig contact en zelfs een paar uitvalbeurten of belabberde strategieën en pitstops. Nee, dr komt vast nog 1 of meer podiums aan. Zelf denk ik ook nog wel een win, simpelweg omdat er een keer dik contact tussen Hamilton en Vettel komt of Raikkonen die iemand eraf schuift. Sowieso slechte prestatie van Raikkonen. Bottas kon tenminste nog de schuld leggen bij 1 enkele fout (zijn pace was verder prima, al had hij net als Raikkonen moeite met inhalen).
ERI is op SOFT tot einde doorgereden. Ik denk dat Medium evt. had gekund maar dat dan die band in deze omstandigheden (koud) te langzaam is voor de (sub-)top. (en Soft heeft het in die lange doordraaibochten erg zwaar.)Wat me wel positief opviel is dat Ferrari moeite had met inhalen met DRS. Het snelheidsverschil is toch niet zo groot en momenteel halen ze het vooral op de andere plekken van de baan. Dus als Red Bull aggressief is bij het begin en iemand kan inhalen, dan kunnen ze dat nog redelijk voor blijven.
Ander ding is dat de banden echt te lang mee gaan, maar daarbij vroeg ik me af: Waarom had niemand Medium banden gebruikt? Die had misschien tot het eind van de rit meegegaan. Had op zijn minst wel een subtopper verwacht dat te doen.
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
Ja is al langs geweest. Tip: zet volgende keer een korte samenvatting van de video bij zo'n link post.daniellammers schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:03:
https://streamable.com/am88e
Dit al langs gekomen?
Zal er de volgende keer even aan denken!nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:14:
[...]
Ja is al langs geweest. Tip: zet volgende keer een korte samenvatting van de video bij zo'n link post.(VER vangt bijna spin op.)
Ik zat te denken dat dat misschien zou kunnen zijn dat hij steeds even van het gas ging i.v.m. nattigheid daar op de baan onder die overkapping? Dat de DRS weer dicht gaat als je even lift?nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:58:
[...]
RAI leek af en toe een knipogende DRS-vleugel te hebben. Die ging op rechte stukken, open, dicht en weer open.
Blijft een mooie safe. (nu nog wachten op de 1e die al die saves (van VER) in 1 video naast elkaar zet.)daniellammers schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:17:
[...]
Zal er de volgende keer even aan denken!
Klopt, maar alsnog geeft DRS een voordeel ten opzichte van de auto ervoor (en het is niet alsof Vettel er snel voorbij kwam). Bovendien was het maar een fractie, dus ik denk niet dat dit een actie onmogelijk heeft gemaakt (en volgens mij zag ik het ook vaak genoeg wel goed gaan).nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:58:
[...]
RAI leek af en toe een knipogende DRS-vleugel te hebben. Die ging op rechte stukken, open, dicht en weer open.
Ja maar ERI was aan het eind de laatste, dan heb je met een pitstop toch niks meer te winnen. Bovendien waren zijn rondetijden aan het eind ook niet fantastisch, terwijl ie nog lange tijd heeft kunnen aanhaken bij anderen. Met de Medium had je tot aan het eind waarschijnlijk vlot kunnen rijden, maar nu niemand dat probeerde, hebben de teams ook de data niet kunnen verzamelen.[...]
ERI is op SOFT tot einde doorgereden. Ik denk dat Medium evt. had gekund maar dat dan die band in deze omstandigheden (koud) te langzaam is voor de (sub-)top. (en Soft heeft het in die lange doordraaibochten erg zwaar.)
[afbeelding]
[ Voor 101% gewijzigd door naitsoezn op 09-04-2017 16:49 ]
You're either part of the solution or you're part of the problem
Daar is een topic voor: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
[ Voor 51% gewijzigd door naitsoezn op 09-04-2017 17:35 ]
1 van die 2 infographics van pirelli klopt niet helemaal. Langste stint op soft was denk ik niet van ocon met 40 lapsnachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:42:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(Het lijkt erop alsof er wat minder race foto's in de twitter-feeds staan dan vorig jaar? Of vallen die buiten mijn informatie-bubbel?)
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Denk dat het meer Kimi in de Ferrari was die moeite had met tractie bij de lange doordraaier voor het rechte stuk waardoor hij met Drs te kort kwam. Vettel had het een stuk minder moeilijk toen hij bedacht dat hij toch maar moest gaan inhalen.Martinspire schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:54:
[...]
Die blunders komen in de rest van het jaar ook wel. Hoe vaak hadden we vorig jaar alle Ferrari's en Mercedessen aan de finish in de top? Regelmatig contact en zelfs een paar uitvalbeurten of belabberde strategieën en pitstops. Nee, dr komt vast nog 1 of meer podiums aan. Zelf denk ik ook nog wel een win, simpelweg omdat er een keer dik contact tussen Hamilton en Vettel komt of Raikkonen die iemand eraf schuift. Sowieso slechte prestatie van Raikkonen. Bottas kon tenminste nog de schuld leggen bij 1 enkele fout (zijn pace was verder prima, al had hij net als Raikkonen moeite met inhalen).
Wat me wel positief opviel is dat Ferrari moeite had met inhalen met DRS. Het snelheidsverschil is toch niet zo groot en momenteel halen ze het vooral op de andere plekken van de baan. Dus als Red Bull aggressief is bij het begin en iemand kan inhalen, dan kunnen ze dat nog redelijk voor blijven.
Ander ding is dat de banden echt te lang mee gaan, maar daarbij vroeg ik me af: Waarom had niemand Medium banden gebruikt? Die had misschien tot het eind van de rit meegegaan. Had op zijn minst wel een subtopper verwacht dat te doen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Toch deed Vettel het ook op een andere plek. Behalve bij Max, maar we weten waar dat door kwam.YakuzA schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:03:
[...]
Denk dat het meer Kimi in de Ferrari was die moeite had met tractie bij de lange doordraaier voor het rechte stuk waardoor hij met Drs te kort kwam. Vettel had het een stuk minder moeilijk toen hij bedacht dat hij toch maar moest gaan inhalen.
Geen action. Wel under investigation geweest. (ben wel benieuwd naar hoe en waarom)Dijkstraat schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:24:
Wat mij een beetje is ontgaan, is er nou wel of geen onderzoek gedaan naar de positie van Vettel tijdens de start? Ik kan het niet zo terug vinden op de site van de FIA
Ze hebben het bekeken maar er is verder geen actie ondernomen.Dijkstraat schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:24:
Wat mij een beetje is ontgaan, is er nou wel of geen onderzoek gedaan naar de positie van Vettel tijdens de start? Ik kan het niet zo terug vinden op de site van de FIA
[ Voor 16% gewijzigd door sjaool op 09-04-2017 15:29 ]
Ik vond het super slim van Max om te blijven zeuren. Als hij niks had laten horen was op een gegeven moment vanzelf de vraag gekomen om opzij te gaan. Nu bleef hij aangeven dat hij last zou hebben van Grosjan en is het voor het team moeilijker om hem opzij te laten.melantrix schreef op zondag 9 april 2017 @ 10:09:
Wat een race! Wel balen dat max zijn spanning door liet schemeren over de teamradio. P3 is echt gaaf maar er zit wel een vleugje bittere smaak aan imho, had mooier geweest had ie in die zin z'n mond na de 2e x had gehouden, 4x klagen is beetje kinderachtig/onervarenheid denk ik..
Voor de rest mooie race! Leuk om de coureurs te zien genieten op t podium!
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Ricciardo heeft ook al aangegeven dat hij last had van de vuile lucht van Max en daardoor ook downforce tekort kwam om echt aan te kunnen vallen. Bovendien biedt DRS niet zo'n groot voordeel meer als voorgaande jaren.backupdevice schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:45:
[...]
Ik vond het super slim van Max om te blijven zeuren. Als hij niks had laten horen was op een gegeven moment vanzelf de vraag gekomen om opzij te gaan. Nu bleef hij aangeven dat hij last zou hebben van Grosjan en is het voor het team moeilijker om hem opzij te laten.
Voor mij was dit een meesterzet van Max![]()
Red Bull laat ze gewoon racen, dus dat zal niets hebben uitgemaakt. VER had gewoon last van oude banden, onderstuur en die werd erger gemaakt door de turbulentie.backupdevice schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:45:
Ik vond het super slim van Max om te blijven zeuren. Als hij niks had laten horen was op een gegeven moment vanzelf de vraag gekomen om opzij te gaan. Nu bleef hij aangeven dat hij last zou hebben van Grosjan en is het voor het team moeilijker om hem opzij te laten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bensimpel
Positieve meneer
Redbull had geen kans voor de 2e plek, laatste 10 ronden was de afstand te groot. En horner heeft al aangegeven dat ze die twee gewoon lieten racen.backupdevice schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:45:
[...]
😆 - Denk ook eens om ;)
Zoals max dus ook al aangaf...het had voor Grosjean ook niets uitgemaakt om blauw te krijgen en hun l;angs te laten...Grosjean had vrijherid voor en achter hem.gambieter schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:48:
[...]
Red Bull laat ze gewoon racen, dus dat zal niets hebben uitgemaakt. VER had gewoon last van oude banden, onderstuur en die werd erger gemaakt door de turbulentie.
https://f1manager.info/ranking/4605
Die heeft ook verschillende keren blauw gekregen, maar niet consequent volgens mij. Onvoldoende om er voor uit de weg te moeten blijkbaar.powah33 schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:54:
[...]
Zoals max dus ook al aangaf...het had voor Grosjean ook niets uitgemaakt om blauw te krijgen en hun l;angs te laten...Grosjean had vrijherid voor en achter hem.
[knip]
Testing, one, two ...
We zien je video in de loop van het seizoen wel verschijnen kerelnachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:18:
[...]
Blijft een mooie safe. (nu nog wachten op de 1e die al die saves (van VER) in 1 video naast elkaar zet.)
yup inderdaad ...hardware-lover schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:00:
[...]
Die heeft ook verschillende keren blauw gekregen, maar niet consequent volgens mij. Onvoldoende om er voor uit de weg te moeten blijkbaar.
https://f1manager.info/ranking/4605
Dat is al best een poos dat ze dat doen. Vorig jaar waren ze daar al koningen...Dijkstraat schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:03:
snelste pitstops:
[afbeelding]
Wel grappig dat ze daar ook een mini competitie van maken
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
D-Ed schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:03:
[...]
We zien je video in de loop van het seizoen wel verschijnen kerel
[ Voor 5% gewijzigd door nachtnet op 09-04-2017 16:11 ]
Ja klopt bijna iedereen doet dat bij een natte start. Sainz had hem zelfs in de 3e versnelling geloof ik.nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:06:
[...]
Zie net in de herhaling bij C4F1 dat VER in 2e versnelling wegrijdt..
Als jij de video's aanlevert wil ik iMovie wel een keertje aanslingerennachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:06:
[...]
video bewerken is niet mijn ding. Ik ben al lang blij als ik af en toe een plaatje in paint kan knippen en plakken.. ( ik heb gehoord dat er op een site als reddit wel eens een gif of video gemaakt en gepost wordt..:+ )
Zie net in de herhaling bij C4F1 dat VER in 2e versnelling wegrijdt..
D-Ed schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:11:
[...]
Als jij de video's aanlevert wil ik iMovie wel een keertje aanslingeren
Maar nu krijgen de teams er ook punten voor, dat bedoelde ikATS schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:05:
[...]
Dat is al best een poos dat ze dat doen. Vorig jaar waren ze daar al koningen...
Niet met een klassement toch?ATS schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:05:
[...]
Dat is al best een poos dat ze dat doen. Vorig jaar waren ze daar al koningen...
https://www.formula1.com/...st-images-from-china.htmlnachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:42:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(Het lijkt erop alsof er wat minder race foto's in de twitter-feeds staan dan vorig jaar? Of vallen die buiten mijn informatie-bubbel?)
Max doet niets anders dan elke andere coureur, de FOM laat Max alleen horen omdat het relevant is bij de actie op dat moment op de baan. Geloof mij nou maar, Perez zeurt net zo, net als Hulkenberg.backupdevice schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:45:
[...]
Cogitationis poenam nemo patitur
kevlar01 schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:29:
[...]
https://www.formula1.com/...st-images-from-china.html
Site van F1 heeft wel mooie fotos... weet niet of je die al gezien had?
Nope, onboard van Sainz liet zien dat hij weg reed in 1 en wielspin had. Opschakelde naar 2 weer wielspin had. Opschakelde naar 3 en uiteindelijk 4 en nog steeds wielspin had en daarna aan het eind van het rechte stuk dat rechte stuk wat langer maakte i.p.v. de bocht om te gaan.Roel84 schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:09:
[...]
Ja klopt bijna iedereen doet dat bij een natte start. Sainz had hem zelfs in de 3e versnelling geloof ik.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
[ Voor 3% gewijzigd door nachtnet op 09-04-2017 17:04 ]
Lezen met een pak zout denk ik.nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 17:02:
WTF?
https://www.motorsport.co...-discuss-his-form-891900/
Meent Marchionne nu echt dat hij RAI op het matje wil laat roepen omdat hij op p5 uit komt? Over onnodige onrust gesproken..
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Die Marchionne hangt een beetje als een negatieve schaduw over Ferrari heen vind ik. Krijg bij hem altijd het gevoel dat mensen bang zijn om fouten te maken. Zag vanmiddag een interview met Arrivabene met links verderop Marchionne naast hem( met andere interviewers ). Die Arrivabene kwam n beetje zenuwachtig over.nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 17:02:
WTF?
Meent Marchionne nu echt dat hij RAI op het matje wil laat roepen omdat hij op p5 uit komt? Over onnodige onrust gesproken..
[ Voor 71% gewijzigd door Rivanov op 09-04-2017 17:27 ]
Marchionne probeert de kapitale strategische fout die hij/het-team heeft gemaakt af te schuiven op Kimi ?nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 17:02:
WTF?
How do you save a random generator ?
Waar blijft die video?Rivanov schreef op zondag 9 april 2017 @ 17:24:
Max nu bij Channel 4 in de uitzending, z'n inhaalacties aan het analyseren. Video volgt.
[afbeelding]
Volgens mij niet under investigation, maar noted. Nieuwe term die door de FIA gebruikt wordt, althans niet eerder geziennachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:26:
[...]
Geen action. Wel under investigation geweest. (ben wel benieuwd naar hoe en waarom)
Afgelopen race in Australië hadden we hetzelfde (Hulkenberg dacht ik), met consequenties, niet in de vorm van een straf maar het werd direct aangepakt door opnieuw te gaan positioneren. Nu hebben ze niks gedaan, wellicht omdat hij al voor (1e lijn) stond, altijd de perfecte start heeft en etc.DoeEensGek schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:04:
[...]
Maar de FIA kennende zal er toch iets volgen, buiten de lijntjes is bij hun vaak onacceptabel. Natuurlijk is er ook een kleine kans dat andere coureurs anders dit ook gaan doen.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
[ Voor 29% gewijzigd door Rivanov op 09-04-2017 19:41 ]
Boinkie schreef op zondag 9 april 2017 @ 19:45:
[...]
YouTube: Max Verstappen drifts F1 car at Interlagos Free practice
Moet deze er dan ook niet bij?
Als ik hem zo zie dan vraag ik mij af waar die extra kilo's welke er vanaf moesten vandaan zijn gekomen. Veel zit er niet meer aan maar ondertussen wel even 35kg met zijn nek omhoog/opzij trekken wat dus wel overeenkomt met een paar G'snachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 17:47:
nog even wat fitness met OCO en Lazenby (sky)
https://vimeo.com/212466186
Je weet dat G-kracht gelijkstaat aan het lichaamsgewicht?vhal schreef op zondag 9 april 2017 @ 19:48:
[...]
Als ik hem zo zie dan vraag ik mij af waar die extra kilo's welke er vanaf moesten vandaan zijn gekomen. Veel zit er niet meer aan maar ondertussen wel even 35kg met zijn nek omhoog/opzij trekken wat dus wel overeenkomt met een paar G's
[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 09-04-2017 20:13 ]
niet helemaal toch.... 5G op je hoofd is toch 5x het gewicht van je hoofd? of heb ik het verkeerd begrepen?Rivanov schreef op zondag 9 april 2017 @ 20:12:
[...]
Je weet dat G-kracht gelijkstaat aan het lichaamsgewicht?
5G is dus 5 x lichaamsgewicht
35kg is dus waarschijnlijk 0,5G voor hem (er van uitgaande dat hij +/- 70kg weegt)
Volgensmij heeft @P.O. Box gelijk. Ze zitten zo vast in de auto dat de G krachten eigenlijk alleen op het hoofd/de nek werken. Die 35KG tillen/trekken met de nek moet je dus vergelijken met het gewicht van een hoofd. Geen idee wat dat weegt, maar dan kom je een stuk realistischer uit (5G zou dan ong. 7KG van een hoofd betekenen? Maar ik ga er ook vanuit dat ze zwaarder trainen dan nodig)Rivanov schreef op zondag 9 april 2017 @ 20:12:
[...]
Je weet dat G-kracht gelijkstaat aan het lichaamsgewicht?
5G is dus 5 x lichaamsgewicht
35kg is dus waarschijnlijk 0,5G voor hem (er van uitgaande dat hij +/- 70kg weegt)
De nek van Max Verstappen is op het oog een gewone jongensnek. De verschijningsvorm is echter bedrieglijk want de nek van de formule-1 coureur is wel degelijk extra sterk. Hij moet namelijk krachtig genoeg zijn om gedurende een race van zo’n 90 minuten om te gaan met de druk tijdens het optrekken, remmen en het bochtenwerk. Die druk kan gedurende enkele seconden oplopen tot 4 a 5 G-krachten oftewel vier of vijfmaal het eigen lichaamsgewicht. Dat betekent dat de nek van Verstappen tientallen malen per wedstrijd een kracht van zo’n 25 kilo te verwerken krijgt: het gewicht van hoofd plus helm.
[ Voor 76% gewijzigd door Rivanov op 09-04-2017 20:21 ]
Is ook wel logisch, alles onder de nek zit vast met de gordel.Rivanov schreef op zondag 9 april 2017 @ 20:20:
Klopt helemaal!! Excuses. Voor de nek geldt dan inderdaad het gewicht van het hoofd + helm.
[...]
[ Voor 64% gewijzigd door ATS op 09-04-2017 22:02 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 09-04-2017 21:55 ]
De meeste dode bomen snapten vroeger ook al niks van F1, laat staan nu. Het is hun publiek niet echt, maar ze moeten het in grote lijnen toch wel doorgeven. De eerste de beste stagiair zal het wel beter kunnen, maar het interesseert ze gewoon te weinig.ATS schreef op zondag 9 april 2017 @ 21:46:
Behalve de armen en benen... die moet je ook op de juiste plaats houden tegen die g's in.
Waarom schrijft nrc zo slecht over de race? Het leest alsof ze de race niet gezien hebben en de sport niet snappen... waarom schijf je anders dat Verstappen van zachte banden naar intermediates wisselde?
[ Voor 58% gewijzigd door Luxicon op 10-04-2017 00:45 ]
...
15 posts terugLuxicon schreef op maandag 10 april 2017 @ 00:34:
Hopelijk geen driedubbele post.. ik zie vast wat over het hoofd al deze pagina's, maar heb de volgende nog niet gevonden.
Anoniem: 172410
Dat geworstel met zo'n bokkende autoLuxicon schreef op maandag 10 april 2017 @ 00:34:
Was iemand dat opgevallen bij 1:35? Ik zag wel een intro filmpje als deze, maar daarna ging Max alles zelf uitleggen, in tegenstelling tot dit filmpje.
Zelfs als je theorie klopt is meesterzet natuurlijk wel erg enthousiast ingeschaald.
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 10-04-2017 00:58 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Hij reed eigenlijk veel te lang op die soft band. Riep hij ook meermaals over de board radio.Grrrrrene schreef op maandag 10 april 2017 @ 08:10:
Raikkonen had vooral moeite met zichzelf leek het wel, klagen over gebrek aan power (op een natte baan al)...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq