Ze pitten RAI toch te laat nu, verliest zoveel tijd
Heel erg zonde ja. De auto zelf gaat nog wel, maar die motor is te min. Hier had ik ze toch zeker die P6- P8 gegundCowamundo schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:13:
Was een schande die MClarens 😓
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
w000t

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
SAI 5e.. knap hoor!!
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Nou, gevecht tussen Ricciardo en Max voor P3.
Godverdomme... kut regie!
Laat kimi / sainz dan zien
Laat kimi / sainz dan zien
SAI toch nog op P5/P6. Uiteindelijk toch niet slecht van die jongen.
"When you grow up your heart dies"
Vet 2
Max 3
Max 3
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Bottas voelt zichzelf helemaal in z'n element zo rond de 7e plek :]
Dat is een vergeten steward.Yonix schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:14:
Na bocht 1 ligt er iets op de baan. Iemand ook opgevallen? Is al een paar rondes zo.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Sainz doet het ook best op P5 met z'n Dacia motor!
VET 1:35:423
Wat een drama race rijdt hij dan.CrazyFool schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:15:
Bottas voelt zichzelf helemaal in z'n element zo rond de 7e plek :]
Die Haas gaan toch ook niet zo slecht
Hebben ze goed gedaan daar bij dat team.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Je krijgt haast het idee dat Ferrari deze race Raikkonen heeft opgeofferd..
1:35:4 voor VET die gaat nog bij Hamilton komen zo
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
VET meer dan 2s op VER laatste rondje
Onderdelen van een Honda motor?Yonix schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:14:
Na bocht 1 ligt er iets op de baan. Iemand ook opgevallen? Is al een paar rondes zo.
Maar wat is de race spannend! hopelijk een podium voor max
Ach ja...nog beter dan BMW-Sander- schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:16:
Sainz doet het ook best op P5 met z'n Dacia motor!
VER heeft niet zo'n goede pace .. RIC 0.7 sneller
ah .. gefixed
ah .. gefixed
[ Voor 16% gewijzigd door Alfa Novanta op 09-04-2017 09:17 ]
Merc moet gewoon even Alonso's contract afkopen en Bottas ditchen
Max moet dit gat naar RIC toch wel kunnen managen voor de rest van de race lijkt mij.
Ligt het aan mij, of is de cameraregistratie/regie echt ruk dit jaar? Er worden alleen maar auto's gevolgd die in hun eentje rijden, mooie inhaalacties komen ver vertraagd en maar kort in beeld, de helft van de tickers is uit beeld gehaald en herhalingen in het algemeen lijken bijzonder afwezig.
[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 09-04-2017 09:17 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ai, dat wordt nog lastig danAlfa90_Buttje schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:17:
VER heeft niet zo'n goede pace .. RIC 0.7 sneller
Ferrari is in droge race omstandigheden minimaal 0,5 seconde sneller per rondje dan Red Bull.EricChang schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:16:
VET meer dan 2s op VER laatste rondje
Wat voor tijden doet Max? Alle live timing lijkt betaald te zijn tegenwoordig?
Klopt.CodeCaster schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:17:
Ligt het aan mij, of is de cameraregistratie/regie echt ruk dit jaar? Er worden alleen maar auto's gevolgd die in hun eentje rijden, mooie inhaalacties komen ver vertraagd en maar kort in beeld, de helft van de tickers is uit beeld gehaald en herhalingen in het algemeen lijken bijzonder afwezig.
Alonso en Hamilton in hetzelfde team?Goron schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:17:
Merc moet gewoon even Alonso's contract afkopen en Bottas ditchen
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Het zou me niks verbazen, als VER nu even "rustig aan" doet. Banden sparen, om ze in hun moment te houden voor als ze echt nodig zijn.
Waiting on the world to change
Managing the gap... Managing the gap.Alfa90_Buttje schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:16:
1:35:4 voor VET die gaat nog bij Hamilton komen zo
gewoon even registreren op f1.comErapaz schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:17:
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Yup 😓Erapaz schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:17:
Nee hoor, F1 app is gratis. Je moet alleen jezelf even aanmelden.Erapaz schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:17:
Max > 1:36:864 RIC > 1:37:018
K U T .... dacht dat de race om 9 uur begon net zoals de kwalificatie gisteren
Heb wel weer wat gemist als ik VER's positie zo zie, straks maar wel even de eerste helft terug kijken.

Heb wel weer wat gemist als ik VER's positie zo zie, straks maar wel even de eerste helft terug kijken.
Smiling as the shit comes down...

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Die lijn van Max aan het begin.
knip, nee dat doen we dus nietErapaz schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:17:
[ Voor 15% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-04-2017 09:43 ]
Bottas gewoon op 40 seconden achterstand gereden tot nu toe in vergelijking met je teamgenoot. 40 (!)
[ Voor 6% gewijzigd door alwaysleft op 09-04-2017 09:20 ]
Die mag niet genoemd worden.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ja je hebt wel wat gemistScrooLoose schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:19:
K U T .... dacht dat de race om 9 uur begon net zoals de kwalificatie gisteren![]()
![]()
maar k*t voor je..
nou .. dit is 'm . BOT nog om SAI heen en dan afvlaggen
Sja, Als je door spin bij de SC tot midden in het veld terug valt en je teamgenoot vrije baan heeft is het moeilijk. Het is dus wel wat vertekent.alwaysleft schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:20:
Bottas gewoon op 40 seconden achterstand gereden tot nu toe in vergelijking met je teamgenoot. 40 (!)
Ach, Ricciardo ligt vierde, maar zijn teamgenoot die 11 plaatsen achter hem gestart is ligt derde...alwaysleft schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:20:
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
BOT valt echt tegen als zelfs SAI hem voor kan blijven.
Verschil nu 2 seconden idd..TheBrut3 schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:21:
RIC gaat VER nog bijhalen.
Dit. Ik weet niet wie er daar in de cabine zit, maar het is belabberd. En dan heb ik het nog niet over die kolom zo prominent links in beeld.CodeCaster schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:17:
Max verliest wat tijd door achterliggers.
Aan de andere kant wordt je ingehaald door een RB en kom je ook niet dichterbij aan die andere RB ookal is de Mercedes een stuk sneller dan de RB.Harrie schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:22:
[...]
Sja, Als je door spin bij de SC tot midden in het veld terug valt en je teamgenoot vrije baan heeft is het moeilijk. Het is dus wel wat vertekent.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Gat tussen Max en RIC blijft nu wel redelijk gelijk.
Bijhalen is geen probleem, maar hij moet er ook nog voorbij he..TheBrut3 schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:21:
RIC gaat VER nog bijhalen.
wel ongelofelijk slecht van Renault als je ze vergelijkt met Red Bull en Toro Rosso, en dat met dezelfde motor

Verlult Gio zich nou? Dat ie er volgend weekend ook is?
Vorig jaar kwam dat toch boven in beeld langs?Yonix schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:22:
[...]
Dit. Ik weet niet wie er daar in de cabine zit, maar het is belabberd. En dan heb ik het nog niet over die kolom zo prominent links in beeld.
"Next time" kan vanalles zijn.MikeyMan schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:24:
Flickr PSN ID= cheironnl
Wehrlein is voorlopig nog niet fit genoeg.MikeyMan schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:24:
Toro Rosso heeft zelfs een 2016 motor (Ferrari) dacht ik?Dijkstraat schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:24:
wel ongelofelijk slecht van Renault als je ze vergelijkt met Red Bull en Toro Rosso, en dat met dezelfde motor
Beetje motogp style zo met die posities prominent in beeld
Uhmmm...? 2017 Renault.Harrie schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:25:
Toro Rosso heeft zelfs een 2016 motor (Ferrari) dacht ik?
Wat een gezeik over Bottas. Die man rijdt z'n tweede race bij Mercedes. Het gaat niet allemaal vanzelf hoor. Hij ligt nu achter omdat hij, ja door zijn eigen schuld, gesponnen is. Dan kunnen we Ricardo ook wel voor prutser gaan uitmaken gezien de startpositie van Max!
nieuw bij F1? is altijd al hoorCowamundo schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:25:
Beetje motogp style zo met die posities prominent in beeld
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Je loopt een jaartje achter....is dezelfde Renault als bij RBR.Harrie schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:25:
[...]
Die Mercedes pitwall is nog niet echt wakker volgens mij.
Oké Nico

[ Voor 10% gewijzigd door Joster op 09-04-2017 09:26 ]
WAT??Harrie schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:25:
[...]
Hebben een 2017 Renault motor dit jaar hoor.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ocon, Nice. Leuk dat Haas, FI, Williams en TR een beetje rond hetzelfde presteren
Flickr PSN ID= cheironnl
Nope, sinds dit jaar rijden zij ook weer met een Renault motorHarrie schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:25:
[...]
Lekker wakker bij Mercedes. Eerst Max verwisselen met Vergne. En nu Bottas met Nico.
f1.com/vote.. allemaal ff stemmen mensen
Chassis is gewoon niet goed genoeg.Dijkstraat schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:24:
En wij kunnen stemmen voor de DOTD: https://www.formula1.com/en/vote.html
Iedereen stemmen op bottas neem ik aan?

Hamilton of Verstappen rijder van de dagDijkstraat schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:28:
En wij kunnen stemmen voor de DOTD: https://www.formula1.com/en/vote.html
Als BOT nou een beetje opschiet, dan kan hij RAI bezig houden, ondertussen gaat RAI ook wel door en houdt hij op zijn beurt weer RIC bezig. Vrij doorgang voor VER
Ok, ik dacht dat het dezelfde constructie was als vorig jaar.pilskes schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:26:
[...]
WAT??
Hebben een 2017 Renault motor dit jaar hoor.
Maar dat is bij HAAS dan zeker?
HAM??? Twee vingers in de neus cruisen die gast. No way.
Alleen Sauber rijdt met 2016 Ferrari. De rest heeft allemaal 2017 motoren.Harrie schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:28:
[...]
Ok, ik dacht dat het dezelfde constructie was als vorig jaar.
Of hebben die ook de 2017 Ferrari?Harrie schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:28:
[...]
(Oeps quote ipv edit)
[ Voor 5% gewijzigd door Harrie op 09-04-2017 09:30 ]
Haas heeft een 2017 Ferrari motor.Harrie schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:28:
Alleen Sauber rijdt met 2016 Ferrari motoren.Harrie schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:28:
[...]
Ik hoop maar dat Max Daniel achter zich kan houden. Zou zonde zijn om die P3 te verliezen.
best wel lame als RIC nu op het podium komen zou

Denk dat Max Ric er voorbij zal laten gaan. Ric is toch snel dichterbij gekomen.
Als ze maar niks doms gaan doen..
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Dit wordt toch stevig verdedigen hoor.
PSN: xMaurice93
Zes rondjes, dat heeft hij ook wel eens langer volgehouden met RAI.
Dat doen we toch ook?meintje schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:26:
Wat een gezeik over Bottas. Die man rijdt z'n tweede race bij Mercedes. Het gaat niet allemaal vanzelf hoor. Hij ligt nu achter omdat hij, ja door zijn eigen schuld, gesponnen is. Dan kunnen we Ricardo ook wel voor prutser gaan uitmaken gezien de startpositie van Max!
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1