Dat is bij mijn motor ook zo. Aan de ene kant wel goed zodat een stel onverlaten je accu niet leeg kunnen trekken, aan de andere kant had ik liever gehad dat m'n alarmlichten te allen tijden aan kunnen.Osiris schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 10:41:
Gisteren nog even gestopt voor een mede-motorrijder die op de vluchtstrook stilstond.
Een zij-paneeltje van een of ander barrel uit de steentijd had losgelaten, verder niets aan de handKon dus ook niets voor 'em doen zei 'ie. Nou, succes dan maar
Wel nuttig om te weten dat ook m'n alarmlichten uitgaan als ik m'n motor uit of van het contact afhaal. Klaarblijkelijk moet ik 'em daarvoor óók op de parkeerlicht-stand zetten? Of hij moet aan blijven staan? Even 't boekje er weer bijpakken, want ben vergeten hoe ik m'n sleutel had staan. De alarmlichten waren iig uitgegaan
Hebben jullie tooltjes om onderweg de bandenspanning mee te checken? Ik had ooit een sleutelhangergeval van Rijkswaterstaat gekregen maar die geeft +- 0,5 bar te weinig aan (achter zat 2,0 en voor 1,5 terwijl er in werkelijkheid 2,4 resp 2,3 in zat

[ Voor 12% gewijzigd door tdw op 01-07-2017 13:07 ]
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May