@steveman Dikke bike! 
Nu, na inmiddels al bijna een jaar, zit het dus nog steeds niet zo fijn als die handschoenen. Het voelt nog steeds zo stug en inflexibel aan als toen ik 'm net had gekocht (en ja, knelt dus ook op sommige punten).
Kijk en als het dan een pak is van €200 van MP, maar kostte bij aankoop €900. Dan verwacht je ook wel wat meer...
Van wat er te vinden is kost het een aantal ritten en dan zit het wel goed. Dacht dat het bij mijn pak misschien wat langer zou duren omdat dat natuurlijk dikker en stugger leer is dan het leer wat je vindt in meer tour georiënteerde sets.noes schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:03:
[...]
Mijn revit 2-delig pak zat na even wennen al lekker. Heb je wel goede maat en pasvorm? Alpinestars zat bij mij voor geen meter, maar ook bij revit heb ik een combinatie aan maten: 56 broek en 52 jasje.
Knelt het pak ergens of zit het ergens juist los? Probeer je klacht beter te omschrijven, kunnen we beter adviseren
Nu, na inmiddels al bijna een jaar, zit het dus nog steeds niet zo fijn als die handschoenen. Het voelt nog steeds zo stug en inflexibel aan als toen ik 'm net had gekocht (en ja, knelt dus ook op sommige punten).
In eerste instantie dacht ik dat het wel zou verdwijnen, maar dat is dus nog steeds niet het geval.lolgast schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:18:
20 keer![]()
Zoveel geduld zou ik niet hebben. Bij mijn huidige pak voelde ik na 3 keer rijden al dat het beter zat en qua comfort gelijk was met mijn oude pak. Inmiddels zit het perfect, en ik heb hem nog geen 20 keer aangehad
Kijk en als het dan een pak is van €200 van MP, maar kostte bij aankoop €900. Dan verwacht je ook wel wat meer...
[ Voor 16% gewijzigd door caesar1000 op 27-06-2017 22:36 ]
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"